ChristianMatch
 


Forum

CM of andere datingsite
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 08:40
 
Ik heb me onlangs bij CM in geschreven, ben benieuwd wat me dat gaat brengen! Ik hoop natuurlijk iets moois Knipoog smiley

Ik ben wel benieuwd waarom jullie, naast het aspect van een christelijke datingsite, voor CM gekozen hebben.
Er zijn ook nog diverse andere christelijke datingsites (crosspoint, funky fish etc.)
Hebben jullie hier ook ervaringen mee, en welke site heeft jullie voorkeur en waarom?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 09:24
 
deze site, het is meer dan een dating site, je kan gedachten wisselen over geloofsonderwerpen, dingen in het leven
site is er ook voor gewone vriendschappen
dus het daten staat niet centraal.
darom zit ik er ook nog op, ondanks dat ik sinds kort een lieve vriend heb
Die vriend heb ik heel relaxe steeds beter leren kennen, begonnen met vriendschap
Ervaring met andere datingsites bij mij is, dat het daten centraal staat, lijkt een man je leukt, gaat die meteen van mogelijke relatie uit, dus niet echt ruimte goed vond ik, om elkaar eerst als vrienden beter te leren kennen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 10:15
 
JOKE969 schreef:
Ik heb me onlangs bij CM in geschreven, ben benieuwd wat me dat gaat brengen! Ik hoop natuurlijk iets moois Knipoog smiley

Ik ben wel benieuwd waarom jullie, naast het aspect van een christelijke datingsite, voor CM gekozen hebben.
Er zijn ook nog diverse andere christelijke datingsites (crosspoint, funky fish etc.)
Hebben jullie hier ook ervaringen mee, en welke site heeft jullie voorkeur en waarom?

Ik heb ook op andere site`s gestaan, maar ik vind CM het leukst. Er zijn hier altijd veel mensen online, was bij andere site`s veel minder.
En het forum lezen of mee praten is ook leuk.
Ik kom toch steeds weer hier terug. Maar je zult het zelf wel ervaren, veel succes en plezier op CM Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:51
 
JOKE969 schreef:
Ik heb me onlangs bij CM in geschreven, ben benieuwd wat me dat gaat brengen! Ik hoop natuurlijk iets moois Knipoog smiley

Ik ben wel benieuwd waarom jullie, naast het aspect van een christelijke datingsite, voor CM gekozen hebben.
Er zijn ook nog diverse andere christelijke datingsites (crosspoint, funky fish etc.)
Hebben jullie hier ook ervaringen mee, en welke site heeft jullie voorkeur en waarom?

Cm is een overzichtelijke site en niet al te groot.
Op crosspoint is het onoverzichtelijk (snapte weinig van het forum Smiley met dichtgeplakte mond)
Funky fiss is mega groot je ziet door de mensen de mannen niet meer Verlegen lachende smiley

Nee even serieus cm is gewoon een goede site al was de sfeer een paar maanden zeer beroerd en grimmig... Zit er met tussen posen nu drie jaar op en heb dan wel niet de man van mijn leven ontmoet maar wel goede vrienden aan over gehouden en dat is een groot goed Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MANNA420





Berichten: 93

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 21:40
 
Vind dit tot nu toe de beste site. Veel keuze en profielen zijn doorgaans goed en duidelijk ingevuld. Een forum en ook een chat, een prikbord. Mooie lay-out. Ja ik ben wel tevreden met deze site.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 18:56
 
Ik vind Funkyfish ook leuk! Je kan een eigen blog schrijven, lid worden van een school, MAAR... geen forum en geen leuke chatbox... hierin is CM top. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 19:30
 
heb van de week een proefabonnement aangemaakt bij Crosspoint, maar op een of andere manier spreekt deze website me meer aan.. Crosspoint vind ik er saaier uit zien, en ben ook al een aantal dezelfde mensen tegengekomen..

Ben ook ingeschreven bij FF, maar niet als betalend lid, (dus daar kan je dan maar 1 berichtje per dag sturen, is voorlopig wel genoeg ;) )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARA540





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 18:04
 
Ik geloof dat het weinig zin heeft om op meerdere christelijke datingsites
te zitten.
Velen kom je op allerlei sites wel tegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1