ChristianMatch
 


Forum

Berichten van INGRID410
ChristianMatch forum index » Berichten van INGRID410
Auteur Bericht
INGRID410 (44)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: woensdag 18 september 2013, 21:15
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
KLUS667 schreef:
Ik ken iemand..... Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley die vind dat ze de enige leuke man op CM gevonden heeft....
Ik zeg niks Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond

Helemaal mee eens Knipoog smiley
Verliefde smiley Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID410 (44)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 22:42
BerichtOnderwerp: Daten
 
INGRID410 schreef:
Ik heb gezien dat er zich hier een KLUS ophoudt...

O, maar die is druk met daten zie ik...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID410 (44)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 22:32
BerichtOnderwerp: Daten
 
NATASCHA642 schreef:
dus een date kan ook een klus afspraak zijn Knipoog smiley

laat ik die nu goed kunnen gebruiken dus wie biedt zich aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb gezien dat er zich hier een KLUS ophoudt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID410 (44)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 22:48
BerichtOnderwerp: Daten
 
NATASCHA642 schreef:
dus het kan wel maar denk toch dat de kans voor mannen groter is daar er meer vrouwen zijn.

maar ik leg het bij de Heer neer, als hij vind dat is de ware zal het zo zijn Knipoog smiley

Hmm, ik was verrast door de opmerking van Natascha dat er meer vrouwen zouden zijn dan mannen - dus ik heb het even opgezocht. De huidige stand van het aantal CM-leden is 895 mannen tegen over 1066 vrouwen....

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID410 (44)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 22:22
BerichtOnderwerp: gek van plinkjes en plonkjes op de pc
 
Ja, ik heb hetzelfde.
Ik krijg als ik online ben ook af en toe bliebjes en ik weet niet wat er dan gebeurd. Het is in elk geval geen mailtje.

En ik werk met Chrome en ik las bij een ander profiel die zei dat hij niet kon chatten met Chrome, dus misschien is het dan dat iemand wil chatten, maar dat werkt bij niet.
Ik heb de chat aangeklikt - bij het laatste bliebje - maar daar zag ik niets.

Weet iemand hoe dat zit met Chrome?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID410 (44)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 22:13
BerichtOnderwerp: Daten
 
He, jammer Rolf en Faith, ik ga voor goud en ging er heel naïef van uit hier de perfecte man tegen te komen...
(ik ben hier pas 1,5 week...).

Even serieus: een vriend van mij heeft ook zijn (inmiddels) vrouw op CM ontmoet. Verdere statistieken ken ik niet.
En hij was altijd erg kritisch (!!) en hij en zijn vrouw passen echt bij elkaar als twee druppels water.

De reden waarom ik op CM zit is wel omdat ik een serieuze relatie wil, en dat begint natuurlijk met voorzichtige vriendschap.
Maar vrienden heb ik genoeg, maar die hebben hun eigen gezin en leven.

Ik ben God dankbaar voor zoiets als CM. Het is veel makkelijker dan dat je bijv in de kerk een leuk iemand ziet: je weet niets van die ander, is de ander ook op zoek, etc.
Nu weet je in elk geval dat de ander ook een relatie zoekt en het is makkelijk contact leggen en dan zie je wel verder.

Maar bovenal leg ik het in Gods handen! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID410 (44)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 19:48
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Wat zijn hier toch veel lieve mensen!
Gods zegen allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID410 (44)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 19:45
BerichtOnderwerp: Heilige Geest
 
JANE410 schreef:
Een mooi voorbeeld over dat er voor de Heilige Geest weinig ruimte is

Mensen weten dat de Heilige Geest geloof geeft, maar ze kennen Hem niet persoonlijk. De relatie tussen de Geest en de gelovige is vaak net als de relatie tussen een man en een vrouw in een slecht huwelijk. Ze leven onder hetzelfde dak. De man maakt voortdurend gebruik van de service die zijn vrouw hem verleent. Maar hij praat en communiceert nauwelijks met haar. Hij ziet nauwelijks dat ze er is en geniet niet van de relatie met haar.


O, ik moet echt vreselijk lachen om de tekst van Jane. Wat herkenbaar....
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Maar los van het hilarische (en pijnlijk herkenbaar.... Huilende smiley, smiley in tranen ) is het een mooi voorbeeld over de Heilige Geest.
Zelf vind ik de Heilige Geest ook het moeilijkst te vatten, maar als ik 's ochtends bij het ontbijt met de kinderen bid om leiding van de Heilige Geest, verloopt de dag altijd beter Lachende smiley

Maar ik vind het wel moeilijk om me helemaal aan de Heilige Geest over te geven, ik heb toch graag zelf wel de touwtjes in handen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID410 (44)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 22:49
BerichtOnderwerp: Boek over echtscheiding en verder
 
Hallo allemaal,

Ik ben sinds een weekje lid en behalve het 'rondkijken' geniet ik ook erg van het forum.
Fijn om op deze manier herkenbare verhalen te lezen, maar ook het gewoon " "bijkletsen" komt gezellig over.

Ik heb op een aantal profielen van mannen gelezen dat ze gescheiden zijn en daar moeite mee hebben.
Zelf ben ik ook gescheiden en heb daar nog steeds moeite mee, met name ook als christen zijn.

"Toevallig" kwam ik gisteren in de bibliotheek dit boek tegen: "Nieuwe levens, nieuw geluk" van Martine Mingelinckx.
De ondertitel is "van scheiding naar nieuw samengesteld geluk".

Het is geen christelijk boek, maar desalniettemin las ik veel herkenbare zaken over de schaamte die mannen en vrouwen voelen over het gescheiden zijn en welke emoties daar allemaal bij komen kijken.

Voor mij was het heel herkenbaar en heilzaam om te lezen , en daarom dus even deze post op dit forum.

Het tweede deel van het boek gaat over hoe je als nieuw, samengesteld gezin verder gaat: dit is voor mij een nog "veel-te-ver-van-mijn-bed-show", maar voor de daters onderons die al wat verder zijn en daar mee te maken hebben/krijgen, kan het wellicht ook van nut zijn.


Laatst aangepast door
INGRID410
op dinsdag 13 augustus 2013, 22:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van INGRID410
Pagina 1 van 1