ChristianMatch
 


Forum

liefde en opleidingsniveau
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 19:27
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb niet alle reacties gelezen. Wel heb ik onthouden dat sommige mensen meer gesteld zijn op het EQ dan op IQ. Daar kan ik me erg in terugvinden. Niet iedereen heeft een kans gekregen om te studeren ondanks de IQ-capaciteiten die ze hadden.

Zelf heb ik erg veel gestudeerd. Soms gewoon uit pure hobby. Ik studeer graag en gemakkelijk. Ik ben ontzettend leergierig en toch nog wel een beetje wereldvreemd; Tijdens mijn abdij-jaren heb ik 5 jaar 'religieuze studies' gedaan. Nadien nog eens een andere HBO studie. Daarna nog veel zelfstudie. Wat heb ik er uiteindelijk mee bereikt? Niets dus. Want als het uiterlijk er niet is dan maak je sowieso weinig kans. Ook merkt ik hier dat de geloofsovertuiging ook nog eens moet matchen. Het is altijd wel iets. Dan heb je gestudeerd...en wat nu?


Frank, je reactie verbaast me een beetje. Van jou lees ik vaak positieve bijdragen waarin je intellect, je invoelingsvermogen en je brede interesse blijken. Allemaal - er zijn er vast nog veel meer - een groot deel het gevolg van je persoonlijke ontwikkeling tot nu toe, inclusief al je studie-inspanningen.
Dat heeft toch als resultaat dat je je leven interessant hebt gemaakt, je talenten hebt benut, veel boeiende mensen hebt ontmoet, veel voor anderen hebt kunnen betekenen en dat nog doet.
Je persoonlijke ontwikkeling gaat op cm - zo krijg ik tenminste van velen hier de indruk, geldt voor mij ook - vaak op een dieper niveau door. Vooral gaat het over hoe je nu in het leven staat, waarvoor je staat, hoe je jezelf ziet, hoe je wilt dat anderen je zien, welke eigenschappen je waardeert in een toekomstige partner, het gaat over wat je geloof ten diepste voor je betekent, waar je grenzen liggen op velerlei gebied.
En wat is er mis met je uiterlijk? Iedereen ziet de minder fraaie dingetjes van zichzelf uitvergroot ook van de buitenkant. Het gaat om aantrekkingskracht, Frank, dat weet je, en dat straalt door het uiterlijk heen.
November is niet de vrolijkste maand van het jaar. Heb jezelf lief en waardeer jezelf, respecteer jezelf en wees dankbaar voor wat je allemaal hebt kunnen bereiken. Leg je vragen bij onze Vader neer en laat je leiden door Zijn Liefde, geef de moed maar niet op, Frank.


Laatst aangepast door
MIEKE364
op zondag 7 november 2010, 21:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 20:31
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb niet alle reacties gelezen. Wel heb ik onthouden dat sommige mensen meer gesteld zijn op het EQ dan op IQ. Daar kan ik me erg in terugvinden. Niet iedereen heeft een kans gekregen om te studeren ondanks de IQ-capaciteiten die ze hadden.

Zelf heb ik erg veel gestudeerd. Soms gewoon uit pure hobby. Ik studeer graag en gemakkelijk. Ik ben ontzettend leergierig en toch nog wel een beetje wereldvreemd; Tijdens mijn abdij-jaren heb ik 5 jaar 'religieuze studies' gedaan. Nadien nog eens een andere HBO studie. Daarna nog veel zelfstudie. Wat heb ik er uiteindelijk mee bereikt? Niets dus. Want als het uiterlijk er niet is dan maak je sowieso weinig kans. Ook merkt ik hier dat de geloofsovertuiging ook nog eens moet matchen. Het is altijd wel iets. Dan heb je gestudeerd...en wat nu?




Heb jij dan alleen gestudeerd om een chickie te kunnen scoren???? Smiley die vol vragen zit
Jij geeft je uiterlijk de schuld van je vrijgezellenstatus.
Net of ik wel een adonis ben op het eerste gezicht Smiley met dichtgeplakte mond

Met alle respect Frank... ik denk dat je met jouw religeuze richting op cm niet echt op je juiste site zit om een partner te vinden.
De discussie of dat "eerlijk" is, wil ik niet voeren, ik denk dat het de praktijk is.
Dit laat onverlet dat jij in mijn ogen een aanwinst voor cm-forum bent en ik wil benadrukken dat ik jouw bijdrages waardeer!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 22:15
 
PIETER649 schreef:
Heb jij dan alleen gestudeerd om een chickie te kunnen scoren???? Smiley die vol vragen zit
Jij geeft je uiterlijk de schuld van je vrijgezellenstatus.
Net of ik wel een adonis ben op het eerste gezicht Smiley met dichtgeplakte mond

Met alle respect Frank... ik denk dat je met jouw religeuze richting op cm niet echt op je juiste site zit om een partner te vinden.
De discussie of dat "eerlijk" is, wil ik niet voeren, ik denk dat het de praktijk is.
Dit laat onverlet dat jij in mijn ogen een aanwinst voor cm-forum bent en ik wil benadrukken dat ik jouw bijdrages waardeer!!

Hoi Pieter,

De studies die ik deed waren omwille van het feit dat ik het graag deed. Tijdens mijn kloosterleven studeerde ik om dat het me gevraagd werd. Nadien wilde ik een eens een andere studie doen die niets te maken had met theologie, filosofie, liturgie en aanverwante. Ik studeerde graag. Het ging me ook goed af. Leergierig als ik toen was greep ik ook die kansen die me werden geboden. Het was dus niet om een 'chikie' te doen.

Ik heb inderdaad ondervonden dat CM niet een site is voor RK-mensen. Gelukkig was en ben ik niet op zoek naar een 'chikie' Ik durf het niet meer aan en ik kan het niet meer aan. Ik heb ook zo mijn ervaringen. Ik heb ook gemerkt de afgelopen maanden dat vele zich chtistelijk noemen maar dat ze heel veel vooroordelen hebben. Dat sommige zelfs onmenseliijk zijn. Trap ik hier nu mee op lange tenen? Oké, dat kan maar het is niet mijn bedoeling om er kwaad mee te doen. Het is erg om als een christen te moeten zien hoe sommige strekkingen zijn. Ofwel leunen ze erg tegen een sektarische beweging aan of ze werden zo beinvloed dat alles aanzien moet worden als een angst voor God. Angst voor God??? Ik begrijp het niet. Zal natuurlijk komen door mijn RK-ongesteldheid.

Het uiterlijk blijft altijd een rol spelen Pieter. Ik heb spijt dat ik de mails niet heb bewaard van bepaalde vrouwen. Je zou echt doodschrikken wanneer je ze onder ogen kreeg. Voor alle duidelijkheid wil ik melden dat het geen CM-vrouwen waren.

Tijdens mijn kloosterleven, 12 jaar lang, had ik enorme aandacht van vrouwen. Ik kon vooral goed luisteren. Een pasklaar antwoord op hun zorgen had ik niet altijd. Aandacht van vrouwen was ook aanwezig op een andere manier. Ik moest toen soms erg sterk in mijn kloostersandalen staan om heen geen scheve staats te berijden. Blijkbaar was een monnik een aantrekkelijk figuur. Het zou niet mooi zijn van me om namen te noemen maar ik kan je in alle eerlijkheid vertellen dat het ook wel eens vrouwen waren die we allemaal wel kennen van televisie.

Ik ben niet op deze site gekomen om een partner te vinden. Dat zei ik al eerder in deze reaktie. Het was eerder een tijd verdrijf en en ja ik hoopte op een goede vriendin. Niet zozeer dat zij dan uiteindelijk dan mijn liefje zou worden. Ik praat nu eenmaal heel graag met vrouwen. Ik luister vooral heel graag naar vrouwen. Ik kan er van genieten. Net zoals ik echt enorm geniet van de foto van Annette met jullie meisje. Die foto ontroert me heel erg. Die is zo mooi dat ik het niet met woorden kan beschrijven. Het is niet alleen omdat Annette en het kleine meisje zo mooi maar het is wel de manier waarop ze zo samen daar liggen. Ik wil maar gewoon zeggen dat ik hou van manier van de vrouwen. Hun mimiek, humor, ernst, hun...van alles.

Ik stuur dit nu even want het wordt me even te moeilijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: zondag 7 november 2010, 22:24
 
FRANKT627 schreef:
Hoi Pieter,

De studies die ik deed waren omwille van het feit dat ik het graag deed. Tijdens mijn kloosterleven studeerde ik om dat het me gevraagd werd. Nadien wilde ik een eens een andere studie doen die niets te maken had met theologie, filosofie, liturgie en aanverwante. Ik studeerde graag. Het ging me ook goed af. Leergierig als ik toen was greep ik ook die kansen die me werden geboden. Het was dus niet om een 'chikie' te doen.

Ik heb inderdaad ondervonden dat CM niet een site is voor RK-mensen. Gelukkig was en ben ik niet op zoek naar een 'chikie' Ik durf het niet meer aan en ik kan het niet meer aan. Ik heb ook zo mijn ervaringen. Ik heb ook gemerkt de afgelopen maanden dat vele zich chtistelijk noemen maar dat ze heel veel vooroordelen hebben. Dat sommige zelfs onmenseliijk zijn. Trap ik hier nu mee op lange tenen? Oké, dat kan maar het is niet mijn bedoeling om er kwaad mee te doen. Het is erg om als een christen te moeten zien hoe sommige strekkingen zijn. Ofwel leunen ze erg tegen een sektarische beweging aan of ze werden zo beinvloed dat alles aanzien moet worden als een angst voor God. Angst voor God??? Ik begrijp het niet. Zal natuurlijk komen door mijn RK-ongesteldheid.

Het uiterlijk blijft altijd een rol spelen Pieter. Ik heb spijt dat ik de mails niet heb bewaard van bepaalde vrouwen. Je zou echt doodschrikken wanneer je ze onder ogen kreeg. Voor alle duidelijkheid wil ik melden dat het geen CM-vrouwen waren.

Tijdens mijn kloosterleven, 12 jaar lang, had ik enorme aandacht van vrouwen. Ik kon vooral goed luisteren. Een pasklaar antwoord op hun zorgen had ik niet altijd. Aandacht van vrouwen was ook aanwezig op een andere manier. Ik moest toen soms erg sterk in mijn kloostersandalen staan om heen geen scheve staats te berijden. Blijkbaar was een monnik een aantrekkelijk figuur. Het zou niet mooi zijn van me om namen te noemen maar ik kan je in alle eerlijkheid vertellen dat het ook wel eens vrouwen waren die we allemaal wel kennen van televisie.

Ik ben niet op deze site gekomen om een partner te vinden. Dat zei ik al eerder in deze reaktie. Het was eerder een tijd verdrijf en en ja ik hoopte op een goede vriendin. Niet zozeer dat zij dan uiteindelijk dan mijn liefje zou worden. Ik praat nu eenmaal heel graag met vrouwen. Ik luister vooral heel graag naar vrouwen. Ik kan er van genieten. Net zoals ik echt enorm geniet van de foto van Annette met jullie meisje. Die foto ontroert me heel erg. Die is zo mooi dat ik het niet met woorden kan beschrijven. Het is niet alleen omdat Annette en het kleine meisje zo mooi maar het is wel de manier waarop ze zo samen daar liggen. Ik wil maar gewoon zeggen dat ik hou van manier van de vrouwen. Hun mimiek, humor, ernst, hun...van alles.

Ik stuur dit nu even want het wordt me even te moeilijk



Alles heeft zijn tijd, Frank, je zal weer vertrouwen krijgen dat je een relatie aankunt en God is geduldig. Als je zover bent zal Hij haar je geven en je aan de hand nemen, ik weet het zeker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: maandag 8 november 2010, 14:09
 
FRANKT627 schreef:
Hoi Pieter,

De studies die ik deed waren omwille van het feit dat ik het graag deed. Tijdens mijn kloosterleven studeerde ik om dat het me gevraagd werd. Nadien wilde ik een eens een andere studie doen die niets te maken had met theologie, filosofie, liturgie en aanverwante. Ik studeerde graag. Het ging me ook goed af. Leergierig als ik toen was greep ik ook die kansen die me werden geboden. Het was dus niet om een 'chikie' te doen.

Ik heb inderdaad ondervonden dat CM niet een site is voor RK-mensen. Gelukkig was en ben ik niet op zoek naar een 'chikie' Ik durf het niet meer aan en ik kan het niet meer aan. Ik heb ook zo mijn ervaringen. Ik heb ook gemerkt de afgelopen maanden dat vele zich chtistelijk noemen maar dat ze heel veel vooroordelen hebben. Dat sommige zelfs onmenseliijk zijn. Trap ik hier nu mee op lange tenen? Oké, dat kan maar het is niet mijn bedoeling om er kwaad mee te doen. Het is erg om als een christen te moeten zien hoe sommige strekkingen zijn. Ofwel leunen ze erg tegen een sektarische beweging aan of ze werden zo beinvloed dat alles aanzien moet worden als een angst voor God. Angst voor God??? Ik begrijp het niet. Zal natuurlijk komen door mijn RK-ongesteldheid.

Het uiterlijk blijft altijd een rol spelen Pieter. Ik heb spijt dat ik de mails niet heb bewaard van bepaalde vrouwen. Je zou echt doodschrikken wanneer je ze onder ogen kreeg. Voor alle duidelijkheid wil ik melden dat het geen CM-vrouwen waren.

Tijdens mijn kloosterleven, 12 jaar lang, had ik enorme aandacht van vrouwen. Ik kon vooral goed luisteren. Een pasklaar antwoord op hun zorgen had ik niet altijd. Aandacht van vrouwen was ook aanwezig op een andere manier. Ik moest toen soms erg sterk in mijn kloostersandalen staan om heen geen scheve staats te berijden. Blijkbaar was een monnik een aantrekkelijk figuur. Het zou niet mooi zijn van me om namen te noemen maar ik kan je in alle eerlijkheid vertellen dat het ook wel eens vrouwen waren die we allemaal wel kennen van televisie.

Ik ben niet op deze site gekomen om een partner te vinden. Dat zei ik al eerder in deze reaktie. Het was eerder een tijd verdrijf en en ja ik hoopte op een goede vriendin. Niet zozeer dat zij dan uiteindelijk dan mijn liefje zou worden. Ik praat nu eenmaal heel graag met vrouwen. Ik luister vooral heel graag naar vrouwen. Ik kan er van genieten. Net zoals ik echt enorm geniet van de foto van Annette met jullie meisje. Die foto ontroert me heel erg. Die is zo mooi dat ik het niet met woorden kan beschrijven. Het is niet alleen omdat Annette en het kleine meisje zo mooi maar het is wel de manier waarop ze zo samen daar liggen. Ik wil maar gewoon zeggen dat ik hou van manier van de vrouwen. Hun mimiek, humor, ernst, hun...van alles.

Ik stuur dit nu even want het wordt me even te moeilijk

Ja Frank (en Pieter en Annet, oh, nee de vrouw heeft in dit geval de meeste moeite gedaan, complimenten: Annet en Pieter) ik vind het ook een mooie foto. Inderdaad ontroerend. En zo zijn er meer.
Jouw profiel is echter ook mooi. Laat het even een verrassing blijven, ga maar kijken! (= uitnodiging aan je nieuwe bezoekers).

Schoonheid kent vele gezichten.

...en Frank misschien moet je aan je rijtje negatieve eigenschappen ook nog toevoegen 'te nederig'? Nee hoor, dat is een geintje. Je schrijft dat je alle dingen al gehad hebt, waarop vrouwen afknappen? Zelf krijg ik de neiging om gewoon een foto te laten maken, waar ik heel duidelijk in beeld een paar witte sokken heb en die dan in een wasmand doe... Waarom vrouwen witte sokken een afknapper vinden? Geen idee, maar ik speel er graag mee. Je zou er een Carnavalshit van kunnen maken...
Wellicht waren de reacties van die dames ook alleen maar een ultieme test. In de bladen staat, dat mannen graag naar vrouwen kijken, omdat mannen vrouwen nou eenmaal mooi vinden. Omgekeerd? Vrouwen hebben er maar moeite mee, dat ze heeeeeeeeel soms, echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms een man toch wel praktisch vinden, voor heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel even... Dus ja, als je het in dat licht ziet, waren de dames bij jou vast bezig om hun laatste beetje weerstand nog in het gareel te brengen... en dan kom je tot gekke dingen... Zie het als een opsteker!
Uit je bovenstaande bericht zie ik, dat je ook heel veel positieve ervaringen hebt namens de dames. Dat houd je zo in balans. Ja, om in balans te blijven, daar is wel wat voor nodig...

Enne elke keRK is wel een beetje RK...
immers, een protestant, die protesteert
doet dat, omdat hij -zij er oorspronkelijk toch mee verbonden is

Alleen ja, ik moet wel zeggen,
mag zeggen,
ik ben in Lourdes geweest
dat vind ik indrukwekkend, zie foto's op google uit de lucht etc.
Ook de lampjestocht is mooi,
maar als het dan enkel over Maria gaat...
dan krijg ik heimwee,
Ja, de tocht over de berg met de kruisgang
met liederenbundels in alle talen
en zingende mensen in alle talen is mooi,

zie het als een fijne thuiskomst met een flinke portie heimwee...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 11 november 2010, 13:50
 
Bedankt voor de reakties1 Degeneen die hebben gereageerd op mijn posting, zo even uit mijn hoofd: Pieter, Annette, Thomas, Hannah, Carien en Loes...

Overal, in elke posting zat wel een of meerdere kernen van waarheid in.
En stof tot nadenken, wat ik ook heel erg belangrijk vind.

Dingen zijn ook relatief, denk ik.

Ook doordat er net iets gebeurde, ben ik ergens nog iets sterker over gaan nadenken. Kijk, een paar jaar terug, toen ik samenwoonde, belde er steeds iemand op 's nachts. Een soort van hijger zeg maar, die mij met vanalles en nog wat zat te dreigen. Heb je dan zoals ik, al erge dingen meegemaakt, dan kan dat extra beangstigend zijn. als mijn partner opnam, dan werd de foon eropgegooid, en als ik opnam, zie hierboven dus. Omdat het de zakelijke telefoon was, hadden wij dus een 2de telefoon moeten nemen.

Nou heb ik hiero in mijn huis, dat er nu en dan een taxi komt voor mij, terwijl ik er geen heb besteld. Mensen die aanbellen, en zeggen dat ze komen voor "de" advertentie op internet. Ik zet nooit advertenties op internet. en dat gebeurd dan, denk ik, net iets te vaak, om het toeval te noemen.

Dan denk ik van de bijbeltekst dat wij niet te worstelen hebben tegen vlees en bloed maar tegen overheden in de hemelse gewesten.
---
Ik bedoel hiermee dus te zeggen, van dat problemen door 'armoede' en dat mensen over grenzen kunnen gaan. als je dat toelaat, etcetera, dat die probs eigenlijk niet zo heel erg belangrijk zijn, als je naar het grote geheel kijkt. Wat God met ons voor heeft en dat God bestaat enzo.

En 'je' kan ook kiezen om op een goede manier niet over je grenzen te laten gaan enzo. en mensen met een uitkering die alsmaar lopen te klagen, ja, die kunnen an sich wel een goed hart hebben. daar kan een onderliggend probleem aan ten grondslag liggen. Want..waarom is de een met een uitkering wél erg tevreden, heeft geen schulden en kan zélfs elke maand iets sparen, en heeft een ander, met hetzelfde bedrag wél schulden, loopt wél steeds te klagen tot vervelends toe, en neemt geen tips en adviezen aan. Of zegt dat ie dat al weet, maar/en doet niets eraan zeg maar.
Er zijn ook variaties. Er zijn ook mensen die schulden hebben, en een 'aflosplan' hebben, en zo toch, naast het elke maand iets aflossen ook een beetje kunnen sparen...

Dat ik nu relativeer of hoe je het ook noemen wil, en de stelling die ik gaf in mijn posting, dat ik daar nu niet meer zo mee zit, komt ook door de reakties!
Ik Was wél heel erg blij was met de reakties op mijn posting.

Nou, zo zat ik dus even te denken. en dat wou ik even kwijt. Ik hoop dat het te begrijpen is, wat ik opschrijf.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 11 november 2010, 13:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 11 november 2010, 14:30
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb niet alle reacties gelezen. Wel heb ik onthouden dat sommige mensen meer gesteld zijn op het EQ dan op IQ. Daar kan ik me erg in terugvinden. Niet iedereen heeft een kans gekregen om te studeren ondanks de IQ-capaciteiten die ze hadden.

Zelf heb ik erg veel gestudeerd. Soms gewoon uit pure hobby. Ik studeer graag en gemakkelijk. Ik ben ontzettend leergierig en toch nog wel een beetje wereldvreemd; Tijdens mijn abdij-jaren heb ik 5 jaar 'religieuze studies' gedaan. Nadien nog eens een andere HBO studie. Daarna nog veel zelfstudie. Wat heb ik er uiteindelijk mee bereikt? Niets dus. Want als het uiterlijk er niet is dan maak je sowieso weinig kans. Ook merkt ik hier dat de geloofsovertuiging ook nog eens moet matchen. Het is altijd wel iets. Dan heb je gestudeerd...en wat nu?

Hoi Frank,

Ik denk dat je een grote denkfout maakt hoor, met je "uiterlijk".

Ik moet , onder andere, namelijk even terugdenken aan een paar jaar geleden. toen ik 16 was, toen kwam ik op mijn werk een man tegen, waarvan ik op het eerste ogenblik dacht van wát ís díe mán lelijk!!!!...

Maahaar, en nu komt het, toen ik die man beter leerde kennen in verschillende situaties, toen bleek die man wel zó een tof karakter te hebben, dat het eind van het liedje was, dat ik verliefd op hem werd en hij gelukkig ook op mij. Dat we een hele toffe relatie hadden, héél bijzonder en heel waardevol...en dat ik die man zélfs knap vond na een tijdje. Kan je dus nagaan wat een tof karakter kan doen!!!!!!!

Dat hoor je toch ook weleens bij meisjes/vrouwen. Dat een man/jongen een heel erg knap meisje tegenkomt, maar dat het karakter dan zo tegenvalt dat zo'n jongen dat meisje dumpt na een tijdje.

Ergens in spreuken staat ook hoe een domme knappe vrouw wordt genoemd, namelijk een varken met een gouden ring door de neus.
Kun je dus nagaan!!!!!!!

Knapheid is een dun laagje vernis, wat wel mee kan werken ten goede, als je toch al een tof karakter hebt. Maar als je geen tof karakter hebt, ja, dan prikt men daar zó doorheen hoor.

Komt ook nog bij, dat de media vaak bepaalt wat knap is, Kijk maar naar reklames en modeshows enzo. zo oppervlakkig eigenlijk.

En jou profiel vind ik zó tof. als ik niet al een vriend(relatie) had zou ik zó op jou reageren. Relatie staat tussen haken, want het woord 'relatie' dat geeft mij een benauwd gevoel. Dat heeft zijn redenen. heeft niet met dit topic te maken. meer dat ik dan het gevoel heb, dat er vanalles en nog wat van mij verwacht wordt, en ik mezelf niet meer kan zijn enzovoort.

En het is ook nog es een keertje zo, denk ik, dat iedereen wel positieve dingen over zichzelf op kan noemen. dus niet van wát zouden anderen ervan denken, maar wat denk ík ervan!!!!
en als je elke keer die positieve dingen die je van jezelf vind gaat herhalen in je gedachten, dan ga je krijgen, dat je postiever gaat denken, over jezelf. en dat ga je dan ook uitstralen. En vooral in je ogen. Ogen worden ook wel spiegels van de ziel genoemd. Mensen zijn vaak aantrekkelijk en komen zo over doordat hun ogen vrolijk en gelukkig staan. Ook al voldoen ze niet aan de eissen die de maatschappij en de wereld om hun heen als 'knapheid' zien.

Dit wou ik effe kwijt. staar je niet blind omdat je vind dat je niet voldoet aan wat de wereld vind wat voor 'knap' door kan gaan.
Maar ga bij jezelf kijken welke goede dingen je hebt, en zo kan je zelfvertrouwen groeien, of kan je zelfvertrouwen krijgen, en dát kan je uit gaan stralen, en dát zien de mensen dan, wat je zélf uitstraalt.

Vriendelijke Groet en sterkte enzo!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 11 november 2010, 14:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7
Pagina 7 van 7