ChristianMatch
 


Forum

Fijne feestdagen, gelukkig nieuwjaar!
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 23 december 2013, 15:44
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 23 december 2013, 18:48
 


Foto verkleind

Moderator CM


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 2 januari 2014, 16:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 25 december 2013, 09:56
 
Ik wens ook iedereen hier hele fijne kerstdagen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: woensdag 25 december 2013, 10:11
 
Voor allen: heel goede, gezegende en zinvolle Kerstdagen!
Dat iedereen vrede mag ervaren in zijn hart.
Heb het goed met elkaar of met jezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 25 december 2013, 11:58
 
Gezegende en liefdevolle dagen gewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 29 december 2013, 15:05
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 09:28
 
JOL252 schreef:

Mooie foto Jol!

Ik heb 'm als bureaublad gezet!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 20:35
 
Dat wens ik iedereen toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 00:49
 
Iedereen een hele fijne, goede Oudjaarsavond en voor 2014 alle goeds toegewenst!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 16:17
 
Ergens gelezen:

Het Oude Jaar en het Nieuwe Jaar kwamen elkaar tegen op een kruising. Het was 31 December, kwart voor 12 ‘s nachts. Ze keken elkaar inschattend aan: het Oude Jaar was een heer op leeftijd, en het nieuwe jaar was een springerige puber. “Ik kan niet wachten om te beginnen,” riep het Nieuwe Jaar, al rondspringend. “Alles ga ik anders doen! Alles nieuw! Alles beter!”
“Eigenlijk had ik best nog wel een poosje door willen gaan,” zei het Oude Jaar, ietwat melancholisch, “ Er waren een aantal erg goede dagen, m’n kerstdagen waren best magisch, en daarvoor waren er dagen waarop mensen gezellige dates hadden, of met goede vrienden door het bos wandelden, vrijwilligerswerk deden zoals bij bejaarden nagels lakken... Oh ja en W.A. werd gekroond, en de paus deed veel toffe acties.”
“Jaha, dat weet ik,” zei het Nieuwe Jaar, een beetje ongeduldig. “Maar dat is allemaal zo afgelopen jaar, zo ouderwets. En kijk ’s wat voor evil dingen in jouw tijd zijn gebeurd, die overstromingen in India, die ramp in de Filipijnen. En denk eens aan al die mensen dit hele jaar naar werk hebben gezocht. De kerstkilo’s zijn ook een ramp, maar op mindere schaal natuurlijk. Dat alles laat ik allemaal achter me!”
“Maar je weet niet wat er in jouw tijd zal gebeuren,” zei het Oude Jaar zachtjes. Maar het Nieuwe Jaar luisterde niet en rende bij het Oude Jaar vandaan, het donker in. “Dahag Oud Jaar! Jij bent verleden tijd!”
Het Oude Jaar staarde het Nieuwe een beetje weemoedig na, luisterde naar het vuurwerk en mijmerde over alles wat er in 2013 was gebeurd. Het was 5 voor 12. Net toen het Oude Jaar zich wilde omdraaien, kwam het Nieuwe Jaar er weer aanrennen, naar hem toe. Even later stond het Nieuwe Jaar voor het Oude naar adem te snakken. “Ehm Oud Jaar,” stamelde het Nieuwe Jaar, “Wat moet ik eigenlijk doen? ‘Alles nieuw’ is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet helemaal niet welke kant ik uit moet…”
Het Oude Jaar sloeg bemoedigend zijn arm om de schouder van het Nieuwe Jaar, en zei “Kijk daar eens.” Het Nieuwe Jaar keek in de richting waar het Oude naartoe wees, en zag opeens een paar wegwijzers. Daarop stonden goede dingen van 2013, maar ook van de jaren daarvoor. Die wegwijzers had het Nieuwe jaar daarvoor nog niet gezien.
“Al die goede dingen van de afgelopen jaren helpen je een heel eind op weg,” zei het Oude Jaar. “En als je dan ook nog je best doet door de lessen van de geschiedenis te onthouden, en je op rechte paden vol wijsheid wandelt...”
“Dat beloof ik,” zei het Nieuwe Jaar plechtig, en maakte aanstalten om te beginnen, want het was 1 voor 12.
Maar net in de laatste minuut zei het Oude Jaar met een grijns “Oh, en ietwat meer respect voor oudere jaren mag ook wel, want vergeet niet: op 31 December 2014 ben jij het Oude Jaar!”
Gelukkig 2014!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 16:22
 
MARIO216 schreef:
Ergens gelezen:

Het Oude Jaar en het Nieuwe Jaar kwamen elkaar tegen op een kruising. Het was 31 December, kwart voor 12 ‘s nachts. Ze keken elkaar inschattend aan: het Oude Jaar was een heer op leeftijd, en het nieuwe jaar was een springerige puber. “Ik kan niet wachten om te beginnen,” riep het Nieuwe Jaar, al rondspringend. “Alles ga ik anders doen! Alles nieuw! Alles beter!”
“Eigenlijk had ik best nog wel een poosje door willen gaan,” zei het Oude Jaar, ietwat melancholisch, “ Er waren een aantal erg goede dagen, m’n kerstdagen waren best magisch, en daarvoor waren er dagen waarop mensen gezellige dates hadden, of met goede vrienden door het bos wandelden, vrijwilligerswerk deden zoals bij bejaarden nagels lakken... Oh ja en W.A. werd gekroond, en de paus deed veel toffe acties.”
“Jaha, dat weet ik,” zei het Nieuwe Jaar, een beetje ongeduldig. “Maar dat is allemaal zo afgelopen jaar, zo ouderwets. En kijk ’s wat voor evil dingen in jouw tijd zijn gebeurd, die overstromingen in India, die ramp in de Filipijnen. En denk eens aan al die mensen dit hele jaar naar werk hebben gezocht. De kerstkilo’s zijn ook een ramp, maar op mindere schaal natuurlijk. Dat alles laat ik allemaal achter me!”
“Maar je weet niet wat er in jouw tijd zal gebeuren,” zei het Oude Jaar zachtjes. Maar het Nieuwe Jaar luisterde niet en rende bij het Oude Jaar vandaan, het donker in. “Dahag Oud Jaar! Jij bent verleden tijd!”
Het Oude Jaar staarde het Nieuwe een beetje weemoedig na, luisterde naar het vuurwerk en mijmerde over alles wat er in 2013 was gebeurd. Het was 5 voor 12. Net toen het Oude Jaar zich wilde omdraaien, kwam het Nieuwe Jaar er weer aanrennen, naar hem toe. Even later stond het Nieuwe Jaar voor het Oude naar adem te snakken. “Ehm Oud Jaar,” stamelde het Nieuwe Jaar, “Wat moet ik eigenlijk doen? ‘Alles nieuw’ is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet helemaal niet welke kant ik uit moet…”
Het Oude Jaar sloeg bemoedigend zijn arm om de schouder van het Nieuwe Jaar, en zei “Kijk daar eens.” Het Nieuwe Jaar keek in de richting waar het Oude naartoe wees, en zag opeens een paar wegwijzers. Daarop stonden goede dingen van 2013, maar ook van de jaren daarvoor. Die wegwijzers had het Nieuwe jaar daarvoor nog niet gezien.
“Al die goede dingen van de afgelopen jaren helpen je een heel eind op weg,” zei het Oude Jaar. “En als je dan ook nog je best doet door de lessen van de geschiedenis te onthouden, en je op rechte paden vol wijsheid wandelt...”
“Dat beloof ik,” zei het Nieuwe Jaar plechtig, en maakte aanstalten om te beginnen, want het was 1 voor 12.
Maar net in de laatste minuut zei het Oude Jaar met een grijns “Oh, en ietwat meer respect voor oudere jaren mag ook wel, want vergeet niet: op 31 December 2014 ben jij het Oude Jaar!”
Gelukkig 2014!

Lachende smiley mooi...

Ook een mooi en goed nieuwjaar voor iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 18:05
 
Mooi stukje Mario...


Bij deze wens ik ook iedereen...Gods zegen en alles wat nodig is voor 2014!!!

Speciaal voor hen die met gemengde gevoelens de ""drempel""overgaan...

Misschien alleen....zonder een dierbare...dat gemis...wat zo gevoeld kan worden!!!
Misschien alweer met veel zorgen het nieuwe jaar in....

Dan...STERKTE!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VLINDER656





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 18:13
 
Als ik het kon liken dan zou je een like krijgen.

Ook ik wens iedereen eeen fijne jaarwisseling en een goed 2014.

Vlinder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHN540





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 1 januari 2014, 20:44
 
Ook ik wil iedereen een goede en een gezegende 2014 wensen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: donderdag 2 januari 2014, 09:22
 
Ook nog een gelukkig en gezegend 2014

Laatst aangepast door
PIETER619
op donderdag 2 januari 2014, 09:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 2 januari 2014, 15:27
 
PIETER619 schreef:
Ook nog een gelukkig en gezegend 2014

Dank Pieter,

Ja, ik wens ook iedereen een gezegend nieuwjaar, dat dingen/doelen mogen bereikt worden, enzo! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: donderdag 2 januari 2014, 16:49
 
Warm & zonnig 2014.

May all your dreams come true...


http://m.youtube.com/watch?v=UFatVn1hP3o&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DUFatVn1hP3o
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1