ChristianMatch
 


Forum

Wel of geen foto?
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
EDY877





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: maandag 6 juli 2015, 20:27
 
Ben net nieuw hier en heb nog lang niet alles ingevuld. En dan de foto nog ... (heb me nog niet erin verdiept hoe dat moet).
Alhoewel ik van dames nooit klachten over mijn uiterlijk gehad heb, ben ik ook geen fotomodel. Maar heb korte tijd bij een andere christelijke date gezeten en ik kreeg daar toch al heel erg snel het gevoel dat je op je uiterlijk beoordeeld wordt en dat vind ik toch wel erg jammer, vandaar mijn twijfel. Hoe staan jullie daarin?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BIENTJE544





Berichten: 31

BerichtGeplaatst: maandag 6 juli 2015, 21:10
 
EDY877 schreef:
Ben net nieuw hier en heb nog lang niet alles ingevuld. En dan de foto nog ... (heb me nog niet erin verdiept hoe dat moet).
Alhoewel ik van dames nooit klachten over mijn uiterlijk gehad heb, ben ik ook geen fotomodel. Maar heb korte tijd bij een andere christelijke date gezeten en ik kreeg daar toch al heel erg snel het gevoel dat je op je uiterlijk beoordeeld wordt en dat vind ik toch wel erg jammer, vandaar mijn twijfel. Hoe staan jullie daarin?

Laat ik ten eerste zeggen dat het zijn/haar eigen keus is.
En natuurlijk gaat het niet om het uiterlijk maar om het innerlijk. Zelf vind ik wel dat een foto iets over het innerlijke zegt. En als je met iemand aan het mailen/chatten ben heb je wel een beeld bij iemand. Vandaar dat ik zou zeggen dat een foto wel een groot pluspunt is.
Maar er wordt inderdaad wel heel snel op uiterlijk afgehaakt terwijl dat lang niet alles zegt. Natuurlijk hoef je hiervoor geen fotomodel te zijn, maar nogmaals een foto is wel leuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA824





Berichten: 180

BerichtGeplaatst: maandag 6 juli 2015, 22:17
 
Lijkt mij dat niemand interesse heeft om te daten met iemand die zijn foto niet laat zien.
Ook voor je eigen veiligheid zou ik zelf zoiets nooit doen, aangezien er genoeg rare mensen ook op internet zitten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 01:00
 
EDY877 schreef:
Ben net nieuw hier en heb nog lang niet alles ingevuld. En dan de foto nog ... (heb me nog niet erin verdiept hoe dat moet).
Alhoewel ik van dames nooit klachten over mijn uiterlijk gehad heb, ben ik ook geen fotomodel. Maar heb korte tijd bij een andere christelijke date gezeten en ik kreeg daar toch al heel erg snel het gevoel dat je op je uiterlijk beoordeeld wordt en dat vind ik toch wel erg jammer, vandaar mijn twijfel. Hoe staan jullie daarin?

Bij geen foto vraag ik me af, wat heb je te verbergen en waarom zo onzeker?

En maling hebben aan iedereen die doorklikt op basis van uiterlijk daar was je toch niet naar op zoek. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 08:27
 
'Kben net wakker..maar een foto is gewoon belangrijk;))

Toch roept het ook enige vragen op;
Want de een leest liever het profiel 4 x door
En de ander zoomt de foto naar 400% groter


Doe vooral wat je gevoel ingeeft.


Laatst aangepast door
HEIDE062
op dinsdag 7 juli 2015, 08:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDY877





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 09:47
 
JOJO155 schreef:
Bij geen foto vraag ik me af, wat heb je te verbergen en waarom zo onzeker?

En maling hebben aan iedereen die doorklikt op basis van uiterlijk daar was je toch niet naar op zoek. Knipoog smiley

lol, het gaat er zeker niet om "onzeker zijn of verbergen", blijkbaar vind jij dat wel als iem. geen foto plaatst. maar ik had toch al mijn redenen in de topic gezet daarover, dus blijkbaar sta je voor die mening niet open, maar dat is geen probleem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDY877





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 09:57
 
PETRA824 schreef:
Lijkt mij dat niemand interesse heeft om te daten met iemand die zijn foto niet laat zien.
Ook voor je eigen veiligheid zou ik zelf zoiets nooit doen, aangezien er genoeg rare mensen ook op internet zitten.

voorzichtigheid is altijd goed en als je iets niet wilt om wat voor reden ook, dan gewoon niet doen (een reden hoef je ook niet te geven aan iedereen als je dat niet wilt) en veiligheid is natuurlijk altijd erg belangrijk. niemand zit te wachten op een ervaring met rare mensen. Het contact hier met elkaar en de redactie die alles in de gaten houdt geeft mij juist een goed gevoel, dus ik hoop niet dat ik hier "rare" mensen tegenkom, zoals jij dat benoemd.

het daten is iets wat voor mij voorlopig toch niet aan de orde is, ik ben hier nog maar net. het lijkt mij dat elkaar leren kennen juist de bedoeling is van dit soort sites. en mocht het zover komen voor een afspraakje dan kan een foto natuurlijk altijd weer opnieuw deel zijn van een discussie. En het lijkt mij erg legitiem dat je graag wil zien hoe iemand eruit ziet voordat je wat afspreekt. Anders loop je elkaar misschien nog mis met een afspraak en gaat de ander er misschien wel vandoor met "de buurman" (grapje).
En als niemand interesse heeft dan is dat toch ook prima, zoals degene die na jou hier ook reageert: iemand die (primair) op uiterlijk afgaat, zo iemand zoek ik toch niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 22:42
 
Foto's geven wel een indicatie van de persoonlijkheid.
Volgens mij kun je bij mij er echt wel uithalen dat ik van reizen en de kapper houd Clown smiley

Geeft dus bijvoorbeeld aan dat ik wel avontuurlijk ben Knipoog smiley

Zo kijk ik naar foto's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA824





Berichten: 180

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 23:48
 
eerlijk egzegd heb ik alleen maar negatieve ervaringen met mannen die geen foto plaatsen.... ma ja wil niet zeggen iedereen dan zo is, maar ik begin e rniet aan mailen bv met iem. zonder foto
stel het je ex ofzo Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA824





Berichten: 180

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 23:53
 
en weet je dan plaatsen sommigge geen foto, maar reageren wel op iemand met foto en vraag ik me af Smiley die vol vragen zit zouden ze ook op vrouwen zonder foto reageren Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit daar ben ik best benieuwd naar.... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BIENTJE544





Berichten: 31

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 23:55
 
PETRA824 schreef:
en weet je dan plaatsen sommigge geen foto, maar reageren wel op iemand met foto en vraag ik me af Smiley die vol vragen zit zouden ze ook op vrouwen zonder foto reageren Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit daar ben ik best benieuwd naar.... Verraste, verbaasde smiley

Dat vraag ik me inderdaad ook vaak af. Uiteindelijk wil iedereen toch graag een beeld bij iemand krijgen?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA824





Berichten: 180

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juli 2015, 10:59
 
BIENTJE544 schreef:
Dat vraag ik me inderdaad ook vaak af. Uiteindelijk wil iedereen toch graag een beeld bij iemand krijgen?!

Ja, je wil toch beetje weten met wie je mailt??? En natuurlijk is innerlijk super belangrijk, maar uiterlijke aantrekkingskracht hoort er toch ook bij vin d ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDY877





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juli 2015, 14:39
 
PETRA824 schreef:
Ja, je wil toch beetje weten met wie je mailt??? En natuurlijk is innerlijk super belangrijk, maar uiterlijke aantrekkingskracht hoort er toch ook bij vin d ik.

heb eigenlijk geen selectie gemaakt met / zonder foto - ik begrijp eerlijk gezegd niet dat mensen daar onderscheid in gaan maken Smiley die vol vragen zit . het is immers niet belangrijk voor mij (maar voor sommige anderen is dat misschien niet te begrijpen Smiley die vol vragen zit ).
aantrekkingskracht van de aarde is voor mij al genoeg aantrekkingskracht .... bij echte liefde is de aantrekkingskracht van de ander er bij voorbaat al en dat zou voor mij ook de juist volgorde zijn. daarom zou ik nooit reageren op mensen die hameren op een foto. Die foto kan altijd nog wel een keer komen, maar als dat het uitgangspunt moet zijn dan begrijp ik niet dat mensen hier komen en niet genoeg hebben aan zo'n foto aan de muur Clown smiley
een mens is voor mij niet buitenkant, maar in eerste instantie binnenkant, want met dat karakter van die persoon zou je het toch een heel leven mee moeten gaan doen Knipoog smiley wat mij betreft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA824





Berichten: 180

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juli 2015, 23:13
 
EDY877 schreef:
heb eigenlijk geen selectie gemaakt met / zonder foto - ik begrijp eerlijk gezegd niet dat mensen daar onderscheid in gaan maken Smiley die vol vragen zit . het is immers niet belangrijk voor mij (maar voor sommige anderen is dat misschien niet te begrijpen Smiley die vol vragen zit ).
aantrekkingskracht van de aarde is voor mij al genoeg aantrekkingskracht .... bij echte liefde is de aantrekkingskracht van de ander er bij voorbaat al en dat zou voor mij ook de juist volgorde zijn. daarom zou ik nooit reageren op mensen die hameren op een foto. Die foto kan altijd nog wel een keer komen, maar als dat het uitgangspunt moet zijn dan begrijp ik niet dat mensen hier komen en niet genoeg hebben aan zo'n foto aan de muur Clown smiley
een mens is voor mij niet buitenkant, maar in eerste instantie binnenkant, want met dat karakter van die persoon zou je het toch een heel leven mee moeten gaan doen Knipoog smiley wat mij betreft.

je vergeet te begrijpen dat internet toch internet blijft, veel fakers en verkeerde mensen zitten ook op site,s zoals cm zelfs. Vooral vrouwen zijn een kwetsbare groep, dus daarom heel verstandig van vrouwen om niet met mannen t e mailen zonder foto. Dus dat heeft niks met innerlijk of uiterlijk wat alleen telt te maken, maar stukje veiligheid voor veel vrouwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA824





Berichten: 180

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juli 2015, 23:14
 
maar ha ha ik zou z eggen. reageer es op vrouwen zonder foto, ga daar lekker mee mailen.. zeer benieuwd of het andersom ook alleen negatieve ervaring is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDY877





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:20
 
PETRA824 schreef:
maar ha ha ik zou z eggen. reageer es op vrouwen zonder foto, ga daar lekker mee mailen.. zeer benieuwd of het andersom ook alleen negatieve ervaring is

lol, ik had net ervoor al gezegd dat ik juist ook op vrouwen zonder foto reageer ....(lees maar terug), maar blijkbaar wil je dat niet bij je binnenkomen, geeft niet hoor!

en niet alleen vrouwen zijn een kwetsbare groep, afgezien van het feit waarom er gesproken zou moeten worden over groepen. elk mens heeft op zijn / haar manier een kwetsbare kant.
en laat mij nou maar gewoon mailen met degene mij wil mailen of er nou wel of geen foto aan vast zit. dat ga ik jou toch ook niet voorschrijven!?

en ja , ik heb meerdere negatieve ervaringen met mensen die een foto hebben. een foto zegt in dit soort ervaringen uiteindelijk ook helemaal niks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDY877





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:24
 
PETRA824 schreef:
je vergeet te begrijpen dat internet toch internet blijft, veel fakers en verkeerde mensen zitten ook op site,s zoals cm zelfs. Vooral vrouwen zijn een kwetsbare groep, dus daarom heel verstandig van vrouwen om niet met mannen t e mailen zonder foto. Dus dat heeft niks met innerlijk of uiterlijk wat alleen telt te maken, maar stukje veiligheid voor veel vrouwen.

je kan daar gedeeltelijk gelijk in hebben. helaas moet ik je ook gedeeltelijk geen gelijk geven, zoals ik al aangaf in de topic, waar ik mee begon. Dat jij die ervaring hebt, dat kan zo zijn. maar er zijn altijd veel meer mensen die andere ervaringen hebben. ook zij mogen er zijn met hun ervaringen. en ook zij hoeven niet jouw mening te delen.

en ik ga er van uit dat de redactie de zaken goed in de gaten houdt. Die zien ook het emailadres etc.
en prima als iemand zegt ik wil niet met die of deze mailen (zoals ik al niet met jou zou willen mailen), dan is dat prima, lijkt mij. iedereen is daar toch vrij in ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 10:46
 
Hier was ik aan het denken.
Ik hoorde ergens zeggen;''ja maar de vrouw is de ''zwakke groep''...
En willen nu eeuwmaal meer zekerheid''....
Inderdaad,Wij hebben nu eenmaal onze eigenschappen,dat maakt het juist ook weer zo spannend;)
Mannen..ik dus...heb ook mijn wensen en apart geplande dingetjes.
Zolang we er maar eerlijk voor uit komen.

Zelf kwam bij mij heel even de gedachte op,
om dan via een e-mail dit te doen(in het algemeen)
Ik ben ervan bewust dat er zijn die met meerdere in 1 woonplaats wonen,en daardoor ook een zekere vorm van anoniem blijven erg op z'n plaats vinden.

Het is alleen even een gedachte die ik hier wil delen.

Zei ik nu eeuwmaal?..oh sorry dames;)


Laatst aangepast door
HEIDE062
op vrijdag 10 juli 2015, 11:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA824





Berichten: 180

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 16:30
 
je kan daar gedeeltelijk gelijk in hebben. helaas moet ik je ook gedeeltelijk geen gelijk geven, zoals ik al aangaf in de topic, waar ik mee begon. Dat jij die ervaring hebt, dat kan zo zijn. maar er zijn altijd veel meer mensen die andere ervaringen hebben. ook zij mogen er zijn met hun ervaringen. en ook zij hoeven niet jouw mening te delen.


Zeg ik ergens dan dat mij mening iedereen die moet delen Smiley die vol vragen zit
Ik schrijf gewoon mijn gedachten erover, wil niet zeggen dat het zo is, en dat iedereen die mening moet delen.
Op een forum is het nu net interessant om te schrijven, elkaars meningen lezen, soms leer je er wat van.
Jij vraagt wat wij er van vinden van geen foto plaatsen, vraag dan niet om anderen hun mening als je er zo op reageert.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDY877





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 11:09
 
PETRA824 schreef:
je kan daar gedeeltelijk gelijk in hebben. helaas moet ik je ook gedeeltelijk geen gelijk geven, zoals ik al aangaf in de topic, waar ik mee begon. Dat jij die ervaring hebt, dat kan zo zijn. maar er zijn altijd veel meer mensen die andere ervaringen hebben. ook zij mogen er zijn met hun ervaringen. en ook zij hoeven niet jouw mening te delen.


Zeg ik ergens dan dat mij mening iedereen die moet delen Smiley die vol vragen zit
Ik schrijf gewoon mijn gedachten erover, wil niet zeggen dat het zo is, en dat iedereen die mening moet delen.
Op een forum is het nu net interessant om te schrijven, elkaars meningen lezen, soms leer je er wat van.
Jij vraagt wat wij er van vinden van geen foto plaatsen, vraag dan niet om anderen hun mening als je er zo op reageert.

Ach prima dat jij jouw mening geeft, toch?! Maar ondertussen is die echt wel duidelijk voor iedereen, hoor. En anderen mogen ook wel reageren, he! Knipoog smiley
En je spreekt wel over algemeen dat vrouwen een kwetsbare groep is en dat zie ik anders. ook veel andere vrouwen die ik ken en die dit zouden lezen, zouden heel erg boos op je worden Woedende smiley , omdat ze zich daar niet in herkennen. Tenslotte vind ik dat iedereen, zoals ik eerder al zei, een kwetsbare kant heeft, of je nou vrouw of man bent. Ook wel erg jammer om zo een groep mensen te benoemen. ik ga liever uit van positieve en de kracht van elk mens ipv het zwakke en negatieve te benoemen (dat laatste weten mensen vaak toch wel van zichzelf). Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 12:16
 
Ergens in het bovenstaande heb ik een uitspraak gedaan over dat ik eens opving;dat vrouwen zich het zwakke geslacht noemen.
Ik zei;zwakke groep.maar bedoelde te zeggen zwakke geslacht.
Dit nam ik uit mijn van horen zeggen even mee naar dit onderwerp.

'' Wil niet dit een staartje krijgt,wanneer de betekenis zijn kracht daardoor verliest of juist op een verkeerde manier bekrachtig gaat worden.''

Bijbels weet ik voor nu even,dat God een vrouw gaf aan de man..maar dat de man haar met wijsheid moet stimuleren;)
Nee dat staat er dacht ik niet.
Wel dit;Met wijsheid en verstand bij haar mag gaan liggen...pff, dat is nogal wat.?

Goed,ff recht getrokken van mijn kant:)..denk ik?..


Laatst aangepast door
HEIDE062
op zaterdag 11 juli 2015, 13:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:09
 
EDY877 schreef:
lol, het gaat er zeker niet om "onzeker zijn of verbergen", blijkbaar vind jij dat wel als iem. geen foto plaatst. maar ik had toch al mijn redenen in de topic gezet daarover, dus blijkbaar sta je voor die mening niet open, maar dat is geen probleem.

"dus blijkbaar sta je voor die mening niet open" is een aanname wat niet correct is.
Ik denk dat je wel/geen foto moet doen waar jij je het fijnst bij voelt ongeacht wat een andere hiervan denkt. Dat is jou keuze.
Net zoals het iets is van mij dat ik me afvraag wat de reden is waarom iemand geen foto plaatst en wat daar achter zit.

Ik heb het vermoeden dat je over dit onderwerp kan blijven discussiƫren aangezien een ieder vanuit zijn of haar beleving hier een mening over heeft.

Dat je voorzichtig moet zijn wie je wanneer je gegevens geeft en hoe je afspreekt lijkt me zowel voor mannen als voor vrouwen een punt van aandacht. Wel bijzonder om de quote "vrouwen zijn het zwakke geslacht" terug te lezen in deze discussie. :P

Kijkend naar diverse onderzoeken is de kans op reactie met foto groter dan zonder foto. Het is alleen de vraag wat je doel is van je lidmaatschap, hoe jij er vorm aan wilt geven en waar jij je het prettigst bij voelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:11
 
HEIDE062 schreef:
Ergens in het bovenstaande heb ik een uitspraak gedaan over dat ik eens opving;dat vrouwen zich het zwakke geslacht noemen.
Ik zei;zwakke groep.maar bedoelde te zeggen zwakke geslacht.
Dit nam ik uit mijn van horen zeggen even mee naar dit onderwerp.

'' Wil niet dit een staartje krijgt,wanneer de betekenis zijn kracht daardoor verliest of juist op een verkeerde manier bekrachtig gaat worden.''

Bijbels weet ik voor nu even,dat God een vrouw gaf aan de man..maar dat de man haar met wijsheid moet stimuleren;)
Nee dat staat er dacht ik niet.
Wel dit;Met wijsheid en verstand bij haar mag gaan liggen...pff, dat is nogal wat.?

Goed,ff recht getrokken van mijn kant:)..denk ik?..

lol, Goede poging
Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: zondag 12 juli 2015, 08:38
 
JOJO155 schreef:
lol, Goede poging
Knipoog smiley Knipoog smiley


Uchuch:)

Waaruit conclusideer jij,dat dit een goede poging was OJO?:)


Ik heb mijn letterbak weer aangevuld,dat zie jij wel hoop ik.lol


Laatst aangepast door
HEIDE062
op zondag 12 juli 2015, 08:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAUWIES855





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: zondag 12 juli 2015, 14:47
 
EDY877 schreef:
Ben net nieuw hier en heb nog lang niet alles ingevuld. En dan de foto nog ... (heb me nog niet erin verdiept hoe dat moet).
Alhoewel ik van dames nooit klachten over mijn uiterlijk gehad heb, ben ik ook geen fotomodel. Maar heb korte tijd bij een andere christelijke date gezeten en ik kreeg daar toch al heel erg snel het gevoel dat je op je uiterlijk beoordeeld wordt en dat vind ik toch wel erg jammer, vandaar mijn twijfel. Hoe staan jullie daarin?

Persoonlijk bekijk ik geen profielen van mensen zonder foto. Daar verspil ik mijn tijd niet aan. Ik wil weten met wie ik praat en wie er achter een profiel zit. Karakter is heel leuk en aardig maar het oog wil ook wat.
Natuurlijk is een foto ook niet altijd een goede graadmeter voor hoe iemand er daadwerkelijk uit ziet, maar het is tenminste een indicatie en het is veeeel beter dan helemaal niets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: zondag 12 juli 2015, 16:27
 
Dit is geen reactie op het bovenstaande.



Ik heb dus minimaal 1 recente foto met eerlijke datum op mijn profiel staan.
De andere foto's zijn van Gister:)


Zou niet willen dat ik een ander (misschien ooit) zou telleurstellen.
Op het gebied van ''ben jij het?"....
Want,en daar behoef ik geen verstoppertje over te gaan spelen.
Het oog wil ook zien,wat werkelijkheid is:)

Wanneer ik zelf daar niet eerlijk mee omgaat,
Moet of kan ik dan wel op een zegen wachten?.....
(Uitzonderringen zijn al uitgesproken in een eerdere reacties)
Als ik een eerlijk antwoordt daar op moet geven,
dan is dit Nee!
Over mijn leven zou dit zelfs zeggen,
Dat ik speel met de mogelijkheden die God hier geven wil.

Ik kan gaan rond bazuinen,datingssites..pff dit werkt toch nie?
Maar hoe ga ik ermee om?...
Ik zal ook zelf altijd eerst naar recente foto's vragen.
De eerlijkheid en vertrouwen mag ik gaan verwachten,door eerst dit zelf te willen doen.

Nee,ik behoef geen 7 jaar extra te werken voor de vrouw die mij beloofd is.
Maar die persoon die ik hier bedoel wist waarschijnlijk wel,hoe zijn toekomstige vrouw er uit zag.

Mijn gevoel zegt;Jij zit op een christen datingssite.
En wil ook ondanks al mijn gebreken ook hier, toch een zekere eerlijkheid betrachten.
Niemand vraag ik hiermee om te veranderen.
Ik spreek slechts mijn ervaring op deze datingssite even uit.


(p.s.ik kon het ook op z'n Haags uitleggen,
Maar zo maar niet)

GEWIJZIGD.


Laatst aangepast door
HEIDE062
op zondag 12 juli 2015, 18:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zondag 12 juli 2015, 23:34
 
HEIDE062 schreef:
Uchuch:)

Waaruit conclusideer jij,dat dit een goede poging was OJO?:)


Ik heb mijn letterbak weer aangevuld,dat zie jij wel hoop ik.lol


Omdat ik in de lach schoot bij het lezen van je poging het recht te breien

Clown smiley Clown smiley

Dus vandaar dat ik zeg missie geslaagd Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:10
 
JOJO155 schreef:


Omdat ik in de lach schoot bij het lezen van je poging het recht te breien

Clown smiley Clown smiley

Dus vandaar dat ik zeg missie geslaagd Clown smiley




Hoe weet jij dat de missie geslaagd is?:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:19
 
HEIDE062 schreef:
Hoe weet jij dat de missie geslaagd is?:)

Okay wacht ik kan natuurlijk niet voor iedereen praten (generaliseren)
Dus zal het even corrigeren

Ik ben van mening dat vanuit mijn oogpunt en gedachtegang uw poging om uw uitspraak nader te verklaren middels het door u geschreven stuk een in mijn ogen heldere beschrijving is geweest waarin u zich nader heeft verklaard.

Zo beter? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:21
 
JOJO155 schreef:
Okay wacht ik kan natuurlijk niet voor iedereen praten (generaliseren)
Dus zal het even corrigeren

Ik ben van mening dat vanuit mijn oogpunt en gedachtegang uw poging om uw uitspraak nader te verklaren middels het door u geschreven stuk een in mijn ogen heldere beschrijving is geweest waarin u zich nader heeft verklaard.

Zo beter? Knipoog smiley


Ik zal je cv boven op de stapel neerleggen:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2