ChristianMatch
 


Forum

Wel of geen foto?
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
JOJO155





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:26
 
HEIDE062 schreef:
Ik zal je cv boven op de stapel neerleggen:)

Fijn dat waardeer ik Clown smiley Clown smiley


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 13 juli 2015, 17:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EDY877





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 13:21
 
mail van redactie vandaag:

"Bescherm je eigen privacy en word in je eerste paar mails niet te persoonlijk naar elkaar toe. Verstrek niet te snel contact-informatie"

voor mij is een foto ook contact-informatie. daarom stel ik iedereen voor om vooral geen foto te plaatsen. Als je elkaar wat beter kent - kun je altijd nog besluiten om een foto te plaatsen! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 13 juli 2015, 22:55
 
EDY877 schreef:
mail van redactie vandaag:

"Bescherm je eigen privacy en word in je eerste paar mails niet te persoonlijk naar elkaar toe. Verstrek niet te snel contact-informatie"

voor mij is een foto ook contact-informatie. daarom stel ik iedereen voor om vooral geen foto te plaatsen. Als je elkaar wat beter kent - kun je altijd nog besluiten om een foto te plaatsen! Knipoog smiley

Uhhhhh.......
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: donderdag 30 juli 2015, 12:13
 
Je blijft lachen hier.

Hoe minder foto's
Hoe meer het voor mij begint te lijken op het spel Memory

plaatst foto's dames.
Overval ons mannen een beetje.

Goed,meen er niks van hoor.
een ieder zingt zijn of haar eigen lied.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE062





Berichten: 330

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 juli 2015, 12:58
 
Moet wel zeggen dat ik zelf ook wel is twijfel of een foto nu wel Zo verstandig is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 juli 2015, 13:50
 
HEIDE062 schreef:
Moet wel zeggen dat ik zelf ook wel is twijfel of een foto nu wel Zo verstandig is.

Is dat de reden dat je nu incognito bent?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA498





Berichten: 65

BerichtGeplaatst: zondag 2 augustus 2015, 14:13
 
Ik denk altijd als iemand geen foto wil plaatsen deze wat te verbergen heeft of bang is herkent te worden.

Ik heb niks te verbergen en ben trots op mezelf Lachende smiley en dan ik kijk liever naar een foto van iemand dan naar zomaar een plaatje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 augustus 2015, 16:26
 
NATASCHA498 schreef:
Ik denk altijd als iemand geen foto wil plaatsen deze wat te verbergen heeft of bang is herkent te worden.

Daar ben ik het helemaal mee eens.
je komt hier toch met een bedoeling om contact te leggen. Moet dat dan met gesloten ogen ofzo?
Persoonlijk vind ik het erg onprettig om een chat aan te gaan met iemand die geen foto laat zien, terwijl ik me wel op die manier laat zien.

Heerlijk om niks te hoeven verbergen

Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERARD072





Berichten: 104

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 augustus 2015, 17:02
 
Tsja, dat ligt er maar net aan. Want wat als iemand zich hier aanmeld omdat men weet dat Jezus Christus iedereen helpt die rust nodig heeft of zoveel zorgen heeft dat hij die ergens kwijt moet. Dan zoek je gelijkgestemden.

Alleen wat nou als die persoon die zich aanmeld, ik noem maar een voorbeeld, gepest is zijn leven lang. Of andere dingen heeft meegemaakt waardoor hij of zij beschadigd is geraakt. Dan is het aanmelden op een datingsite én dus contact trachten te gaan maken met vreemden al een hele stap.

En dan is het de vraag of die persoon dan inderdaad ook iets te verbergen heeft. Of juist een overwinnaar omdat hij ondanks zijn verleden de stap naar hulp durft te zetten. Al dan niet met foto.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 augustus 2015, 18:43
 
Klopt helemaal.
Het blijft ook iets persoonlijks, het wel/niet plaatsen van een foto.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 augustus 2015, 19:08
 
Ik heb even de behoefte om te reageren. Je maakt zelf de keuze of je wel of niet een foto wil plaatsen. Er kunnen allerlei redenen zijn waarom de persoon geen foto plaatst. Begrijp ook dat je iemand wilt zien met wie je contact heb. Niets mis mee! Voor mij is het niet belangrijk of iemand wel of geen foto heeft in contacten. Persoonlijk vind ik het niet relevant, omdat een foto voor mij een momentopname/beeldvorming is. Indien je iemand face to face ontmoet kan het een leuker persoon zijn dan op een foto. Je mag er niet vanzelfsprekend vanuit gaan dat iemand iets te verbergen heeft of niet herkent wil worden. Dit is een waardeoordeel. Niet feitelijk mits je de persoon hebt gevraagd waarom deze geen foto wil plaatsen.

Zelf bewust de keuze gemaakt om geen foto te plaatsen op het forum. Heb daar mijn reden voor.
Staat los voor mij of ik iets te verbergen heb, ben erg tevreden met mijzelf. Heb sinds kort foto”s bij mijn profiel. Een duwtje in de goede richting gekregen van mijn vriendin. Die precies wist wat mijn dilemma was! Knipoog smiley


Gr. Marenth.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERI837





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 augustus 2015, 11:49
 
GERARD072 schreef:
Tsja, dat ligt er maar net aan. Want wat als iemand zich hier aanmeld omdat men weet dat Jezus Christus iedereen helpt die rust nodig heeft of zoveel zorgen heeft dat hij die ergens kwijt moet. Dan zoek je gelijkgestemden.

Alleen wat nou als die persoon die zich aanmeld, ik noem maar een voorbeeld, gepest is zijn leven lang. Of andere dingen heeft meegemaakt waardoor hij of zij beschadigd is geraakt. Dan is het aanmelden op een datingsite én dus contact trachten te gaan maken met vreemden al een hele stap.

En dan is het de vraag of die persoon dan inderdaad ook iets te verbergen heeft. Of juist een overwinnaar omdat hij ondanks zijn verleden de stap naar hulp durft te zetten. Al dan niet met foto.

Hoi,

idd. ik ben vroeger gepest en veel mee gemaakt, dan blijft altijd wel onzekerheid over. Ik heb nu niets meer te verbergen hoor Lachende smiley maar ik vind het wel belangrijk dat iemand het hele plaatje bekijkt dus ook het profiel en niet alleen de foto.


Laatst aangepast door
GERI837
op vrijdag 14 augustus 2015, 17:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENS448





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 oktober 2015, 17:37
 
EDY877 schreef:
Ben net nieuw hier en heb nog lang niet alles ingevuld. En dan de foto nog ... (heb me nog niet erin verdiept hoe dat moet).
Alhoewel ik van dames nooit klachten over mijn uiterlijk gehad heb, ben ik ook geen fotomodel. Maar heb korte tijd bij een andere christelijke date gezeten en ik kreeg daar toch al heel erg snel het gevoel dat je op je uiterlijk beoordeeld wordt en dat vind ik toch wel erg jammer, vandaar mijn twijfel. Hoe staan jullie daarin?

Ja ik dacht ik doe het ook eens zonder foto deze keer. Kijken of er dan iets normaals geinteresseerd is deze keer. Werkte wel. Dan wordt je profiel tenminste eens gelezen.


Laatst aangepast door
RENS448
op zaterdag 24 oktober 2015, 09:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2