ChristianMatch
 


Forum

slavernij
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 22:23
 
MARIO216 schreef:
Wil even reageren op het woordje homofiele medemens. Mijn buurman, 32 jaar, is van de week 'uit de kast' gekomen dat hij homo is. Hij heeft het daar best moeilijk mee. Het ouderlijk huwelijk staat opeens opspringen en gaat niet meer naar de kerk. Het feit dat ie lid is van de oud-gereformeerde gemeente maakt het nog moeilijker. Zo iets is daar nog steeds belachelijk. Van zijn vader moest hij opeens praten met de dominee etc. En nog maar eens praten. Wat helpt dat. Dat maakt een mens ook tot een slaaf, om bij dit topic te blijven.
Volgens mij komt er nog eens een tijd dat we alles accepteren, alles wat in de Bijbel staat als slecht, in eens gaan goedpraten. Of zoals al veel wordt gezegd, het is zo echt niet bedoeld. Dan kunnen we de gevangenissen ook wel opengooien, iedereen had er wel een reden voor. En er is altijd wel een reden te vinden, een rover, tja die jongen(meisje) had het even niet, maar wel nodig. Hij/zij kan niet zonder geld zitten, of alles onder de noemer, zo is het niet bedoeld. Iedereen kan dan uit de kast komen, van het is zo niet bedoeld mijn geval valt daar niet onder. Iedereen vrij iedereen blij. Zolang er maar geen schaamte is als je uit de kast komt, wordt het maatsschappelijk wel geaccepteerd.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 15 oktober 2011, 22:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 22:30
 
PIETER649 schreef:
Er is in de 4 en een half jaar dat ik lid ben van cm nog nooit een forumdiscussie gevoerd over kinderen op de fiets, laat staan dat menig topic daarop uitdraait.

Dat de levenswijze bestaat weten de meesten al vanaf dat ze kranten kunnen lezen, en als je kunt lezen weet je ook dat je je ogen niet moet sluiten als je verder wilt lezen Knipoog smiley

5000 jaar geleden, toen de eerste boeken van de bijbel geschreven werden, werd er op een bepaalde wijze tegen slavernij aangekeken, daar word nu heel anders tegenaan gekeken.
Ook door christenen, terwijl slavernij nergens in de bijbel word veroordeeld.
De link met homofilie is dus dat daar sinds die tijd ook anders naar word gekeken. ( Door de meeste mensen dan, niet door jou, maar das je goed recht)
Ik vind dat homofilie in die vijfduizend jaar niet veranderd is. Het is opener, men durft het minder snel te veroordelen, maar de kern ervan is in mjn ogen gericht tegen alles waar God voor staat. ik zie ook geen enkele aanleiding al mijn principes overboord te moeten gooien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 00:59
 
GERRIT084 schreef:
Volgens mij komt er nog eens een tijd dat we alles accepteren, alles wat in de Bijbel staat als slecht, in eens gaan goedpraten. Of zoals al veel wordt gezegd, het is zo echt niet bedoeld. Dan kunnen we de gevangenissen ook wel opengooien, iedereen had er wel een reden voor. En er is altijd wel een reden te vinden, een rover, tja die jongen(meisje) had het even niet, maar wel nodig. Hij/zij kan niet zonder geld zitten, of alles onder de noemer, zo is het niet bedoeld. Iedereen kan dan uit de kast komen, van het is zo niet bedoeld mijn geval valt daar niet onder. Iedereen vrij iedereen blij. Zolang er maar geen schaamte is als je uit de kast komt, wordt het maatsschappelijk wel geaccepteerd.

Gaat het niet wat ver om homoseksuelen te vergelijken met criminelen die in de gevangenis zitten? Voor criminaliteit kies je, voor homoseksueel zijn niet. Jij hebt er ook niet voor gekozen hetero te zijn. En een crimineel doet per definitie anderen kwaad. doet een homoseksueel dat ook omdat hij anders geschapen is? Een hetero is toch ook geen crimineel omdat er in de heterowereld vrouwenhandel voorkomt?

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 16 oktober 2011, 10:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 08:55
 
GERRIT084 schreef:
Volgens mij komt er nog eens een tijd dat we alles accepteren, alles wat in de Bijbel staat als slecht, in eens gaan goedpraten. Of zoals al veel wordt gezegd, het is zo echt niet bedoeld. Dan kunnen we de gevangenissen ook wel opengooien, iedereen had er wel een reden voor. En er is altijd wel een reden te vinden, een rover, tja die jongen(meisje) had het even niet, maar wel nodig. Hij/zij kan niet zonder geld zitten, of alles onder de noemer, zo is het niet bedoeld. Iedereen kan dan uit de kast komen, van het is zo niet bedoeld mijn geval valt daar niet onder. Iedereen vrij iedereen blij. Zolang er maar geen schaamte is als je uit de kast komt, wordt het maatsschappelijk wel geaccepteerd.


Je draaft wel een beetje door Gerrit......Heb U naaste lief zoals U zelf.....ook uw homofiele medemens........ Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 11:14
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je draaft wel een beetje door Gerrit......Heb U naaste lief zoals U zelf.....ook uw homofiele medemens........ Engeltje smiley
Ik heb mijn mede mens lief, zelfs jou ook. En wat jij prive uitspookt, dat is jou verantwoording, trouwens daar vraag ik ook niet naar. Ik wil het niet eens weten. Maar als God zegt dat iets niet goed is, ga ik niet zeggen dat het wel goed is, dat de wereld er voor kiest, moet de wereld weten. Maar het is tegenwoordig wel zo, dat de mening van de wereld telt, en niet die van God. Ik zal nooit een homofiel persoon veroordelen, maar algemeen homofolie wel. Nou ja veroordelen gaat wat ver, maar ik zet ze ook weer niet in de knuffelzone. En natuurlijk heeft iemand die zo is, er zelf niet om gevraagd. Maar ga je er je zelf aan toegeven, of ga je jezelf onthouden. En tegenwoordig wordt dat veelel gekoppeld aan seksualiteit, laat mij nu weten dat het niet levensbehoefte nr 01 is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 11:16
 
GERRIT084 schreef:
Ik heb mijn mede mens lief, zelfs jou ook. En wat jij prive uitspookt, dat is jou verantwoording, trouwens daar vraag ik ook niet naar. Ik wil het niet eens weten. Maar als God zegt dat iets niet goed is, ga ik niet zeggen dat het wel goed is, dat de wereld er voor kiest, moet de wereld weten. Maar het is tegenwoordig wel zo, dat de mening van de wereld telt, en niet die van God. Ik zal nooit een homofiel persoon veroordelen, maar algemeen homofolie wel. Nou ja veroordelen gaat wat ver, maar ik zet ze ook weer niet in de knuffelzone. En natuurlijk heeft iemand die zo is, er zelf niet om gevraagd. Maar ga je er je zelf aan toegeven, of ga je jezelf onthouden. En tegenwoordig wordt dat veelel gekoppeld aan seksualiteit, laat mij nu weten dat het niet levensbehoefte nr 01 is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 11:19
 
THOMAS968 schreef:
Gaat het niet wat ver om homoseksuelen te vergelijken met criminelen die in de gevangenis zitten? Voor criminaliteit kies je, voor homoseksueel zijn niet. Jij hebt er ook niet voor gekozen hetero te zijn. En een crimineel doet per definitie anderen kwaad. doet een homoseksueel dat ook omdat hij anders geschapen is? Een hetero is toch ook geen crimineel omdat er in de heterowereld vrouwenhandel voorkomt?

Thomas

Het gaat om het, mag wel mag niet, en ik zet niemand op 1 lijn. Maar er is een wezenlijk verschil tussen een homofiel/lesbo en seksualiteit, das de behoefte. Dus moeten wij ons altijd aan onze behoefte toegeven, beslist niet. Als homo seksualiteit mag, zou hoerenlopen voor een vrijgezel ook mogen. Seksualiteit is een behoefte, net als geld kan zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 11:20
 
Ik heb mijn mede mens lief, zelfs jou ook. En wat jij prive uitspookt, dat is jou verantwoording, trouwens daar vraag ik ook niet naar. Ik wil het niet eens weten. Maar als God zegt dat iets niet goed is, ga ik niet zeggen dat het wel goed is, dat de wereld er voor kiest, moet de wereld weten



Je kent me niet eens?????? Verraste, verbaasde smiley Maar dus wel gelijk een mening????? En gelijk, ik heb zelfs-juist dat woord-zelfs...dat suggereert iets? Wat bedoel je daarmee?
Jij suggereert dat God bepaalde dingen zegt, ik denk daar duidelijk anders over.......prima toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 11:27
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb mijn mede mens lief, zelfs jou ook. En wat jij prive uitspookt, dat is jou verantwoording, trouwens daar vraag ik ook niet naar. Ik wil het niet eens weten. Maar als God zegt dat iets niet goed is, ga ik niet zeggen dat het wel goed is, dat de wereld er voor kiest, moet de wereld weten



Je kent me niet eens?????? Verraste, verbaasde smiley Maar dus wel gelijk een mening????? En gelijk, ik heb zelfs-juist dat woord-zelfs...dat suggereert iets? Wat bedoel je daarmee?
Jij suggereert dat God bepaalde dingen zegt, ik denk daar duidelijk anders over.......prima toch?

prima Smiley die vol vragen zit Ik suggereer niks Boze smiley Ik lees en beleef, maar denk dat het een manier van beleving is, nou, dan hebben wij niet de zelfde beleving dus Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 11:34
 
GERRIT084 schreef:
prima Smiley die vol vragen zit Ik suggereer niks Boze smiley Ik lees en beleef, maar denk dat het een manier van beleving is, nou, dan hebben wij niet de zelfde beleving dus Engeltje smiley


Jammer dat je geen antwoord geeft op mijn vraag: ik heb zelfs(!) jou lief..........
Ben toch wel benieuwd waar dat zelfs vandaan komt.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 11:53
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jammer dat je geen antwoord geeft op mijn vraag: ik heb zelfs(!) jou lief..........
Ben toch wel benieuwd waar dat zelfs vandaan komt.....

Gewoon onder de noemer mede mens, dus eigenlijk heel bijzonder medemens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 12:55
 
Homofilie betekent gerichtheid op vriendschap met een persoon van het eigen geslacht.

Anders dan bij homoseksualiteit hoeft er bij zo'n vriendschap geen seksueel verlangen op te treden.

Ik geloof dat het draait om deze twee verschillen..
De seksuele omgang van mensen van hetzelfde geslacht is niet zo door God bedoeld ...Hij heeft er "een afkeer" van, staat er in de Bijbel, net zoals Hij van alle gevolgen van de zonde "een afkeer" heeft.

Dat wij mensen "barbaars" omgaan met alles wat wij veroordelen is zeker barbaars... en ik geloof dat het nog erger zal worden...
Onze harten zullen verkillen, aldus de Bijbel..hierin zijn we al een eind op weg in deze tijd waarin ieder voor zichzelf kiest..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 12:59
 
THOMAS968 schreef:
Gaat het niet wat ver om homoseksuelen te vergelijken met criminelen die in de gevangenis zitten? Voor criminaliteit kies je, voor homoseksueel zijn niet. Jij hebt er ook niet voor gekozen hetero te zijn. En een crimineel doet per definitie anderen kwaad. doet een homoseksueel dat ook omdat hij anders geschapen is? Een hetero is toch ook geen crimineel omdat er in de heterowereld vrouwenhandel voorkomt?

Thomas

Je kiest voor homoseksualiteit net zoals jij kiest voor een liefdesrelatie waarin seks voorkomt...het is namelijk de homofilie die liefde geeft voor hetzelfde geslacht...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 14:44
 
THOMAS968 schreef:
Gaat het niet wat ver om homoseksuelen te vergelijken met criminelen die in de gevangenis zitten? Voor criminaliteit kies je, voor homoseksueel zijn niet. Jij hebt er ook niet voor gekozen hetero te zijn. En een crimineel doet per definitie anderen kwaad. doet een homoseksueel dat ook omdat hij anders geschapen is? Een hetero is toch ook geen crimineel omdat er in de heterowereld vrouwenhandel voorkomt?

Thomas

Raar he, steeds de vergelijking met criminelen, als men het over homo's heeft.

Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 15:20
 
SHANITA130 schreef:
Raar he, steeds de vergelijking met criminelen, als men het over homo's heeft.

Gefrustreerde smiley

Het is maar een voorbeeld, het was voor een een mens gewoon een wens, om eens veel geld te bezitten. Die wens werd een dwang, een roof volgde, en nu zit hij in het gevang. Waarom eigenlijk? Dat zelfde (zonder gevangenis) geld voor een homofiel of lesbie. Het verlangen is het niet, maar meer het bedrijven van, en dat wordt veroordeeld. Dus de seksualiteit, dat kan namelijk wel een verslaving worden, maar daar heb ik het niet over. In mijn kennissenkring barst het van de homofielen, behandel ik ze anders, beslist niet. Voor mij zijn het geen homofielen, maar gewoon mensen, voor hen is het best wel een probleem. Voor mij niet. Maar het is wel gek, dat je het vergelijk bij hen wel kan plaatsen. En zij het wel begrijpen. En eigenlijk zeggen zij, ik zit ook gevangen, in een andere gedachtenwereld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 20:03
 
THOMAS968 schreef:
Gaat het niet wat ver om homoseksuelen te vergelijken met criminelen die in de gevangenis zitten? Voor criminaliteit kies je, voor homoseksueel zijn niet. Jij hebt er ook niet voor gekozen hetero te zijn. En een crimineel doet per definitie anderen kwaad. doet een homoseksueel dat ook omdat hij anders geschapen is? Een hetero is toch ook geen crimineel omdat er in de heterowereld vrouwenhandel voorkomt?

Thomas
Ik denk dat Gerrit meer de normvervaging bedoelt waar we in de maatschappij last van hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 12:41
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat Gerrit meer de normvervaging bedoelt waar we in de maatschappij last van hebben.

Mooier kon ik het niet uitdrukken, dank u Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:11
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik vind dat homofilie in die vijfduizend jaar niet veranderd is. Het is opener, men durft het minder snel te veroordelen, maar de kern ervan is in mjn ogen gericht tegen alles waar God voor staat. ik zie ook geen enkele aanleiding al mijn principes overboord te moeten gooien.

Alles wat NIET heilig is, is gericht tegen alles waar God voor staat.
Vastzitten aan een gebroken wereld waarin het vlees nog steeds bestaat.
Volgens mij kun jij ook vast wel een aantal dingen uit je eigen leven halen die niet heilig zijn. Ikke wel in elk geval.
Al het gebrokene, niet perfecte, is gevolg van de gebroken wereld waarin wij leven. Is daarom de wereld minder geliefd bij God ???
Hetero of homo, even geliefd bij de Vader.
Keek de Vader naar het leven dat zijn jongste zoon had geleefd of keek Hij met bewogenheid naar het gebrokene? En herstelde Hij ...
(gelijkenis van de verloren zoon)
Zo zal God eens alles herstellen in deze wereld. En er is al een begin gemaakt door Zijn Zoon Jezus Christus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:53
 
MOMO697 schreef:
Alles wat NIET heilig is, is gericht tegen alles waar God voor staat.
Vastzitten aan een gebroken wereld waarin het vlees nog steeds bestaat.
Volgens mij kun jij ook vast wel een aantal dingen uit je eigen leven halen die niet heilig zijn. Ikke wel in elk geval.
Al het gebrokene, niet perfecte, is gevolg van de gebroken wereld waarin wij leven. Is daarom de wereld minder geliefd bij God ???
Hetero of homo, even geliefd bij de Vader.
Keek de Vader naar het leven dat zijn jongste zoon had geleefd of keek Hij met bewogenheid naar het gebrokene? En herstelde Hij ...
(gelijkenis van de verloren zoon)
Zo zal God eens alles herstellen in deze wereld. En er is al een begin gemaakt door Zijn Zoon Jezus Christus.

Hallo Momo

Het gaat er niet om wat chat wel of niet goed gedaan heeft maar er staat geschreven dat het een gruwel in ZIJN ogen is en dat er mensen zij die homo zijn en het niet in de praktijk brengen dan denk ik dat GOD er anders over denkt.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 15:02
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat Gerrit meer de normvervaging bedoelt waar we in de maatschappij last van hebben.

Ik denk dat je dit goed verwoord chat. Ook ben ik het wel een beetje eens met Gerrit.

Iedereen lijkt tegenwoordig maar uit de kast te moeten kruipen.
Vanzelfsprekend triest als je homofiele gevoelens hebt en zèker zo moeilijk voor vrouw/ kinderen en familie.
Ik kan het wel begrijpen dat familie dan graag wil dat er over gepraat wordt.
Ik weet echt wel dat homofiele gevoelens aangeboren kunnen zijn.
Cootje denkt ook dat tegenwoordig ook een factor is dat het een hype wordt en de omgeving kan ook van invloed zijn. Daar is zelfs een onderzoek naar gedaan worden.

Ik heb ook een christelijke homo collega. Heb respect voor hem! Hij durft dit openlijk aan te geven maar kiest bewust ook niet voor een mannelijke relatie. Dit omdat dit zo niet bedoeld is door God.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 11:03
 
COOTJE711 schreef:
Ik denk dat je dit goed verwoord chat. Ook ben ik het wel een beetje eens met Gerrit.

Iedereen lijkt tegenwoordig maar uit de kast te moeten kruipen.
Vanzelfsprekend triest als je homofiele gevoelens hebt en zèker zo moeilijk voor vrouw/ kinderen en familie.
Ik kan het wel begrijpen dat familie dan graag wil dat er over gepraat wordt.
Ik weet echt wel dat homofiele gevoelens aangeboren kunnen zijn.
Cootje denkt ook dat tegenwoordig ook een factor is dat het een hype wordt en de omgeving kan ook van invloed zijn. Daar is zelfs een onderzoek naar gedaan worden.

Ik heb ook een christelijke homo collega. Heb respect voor hem! Hij durft dit openlijk aan te geven maar kiest bewust ook niet voor een mannelijke relatie. Dit omdat dit zo niet bedoeld is door God.

Wat mij aangaande, wat ik vind is vrij simpel, er is geen schaamte meer, alles moet tegenwoordig gezegd worden, en meteen ook als normaal bestempeld worden.
Laatst ging ik naar het ziekenhuis voor een onderzoek, vraagt hij naar mijn gezins situatie, ik zei vrijgezel.
Vraagt hij, getrouwd, ik nee, hij samenwonend, ik nee, toen zegt hij homo? Ik ook nee.
Zeg ik hem, volgens mij zei ik net vrijgezel, toen zegt hij, maar het kon toch!
Toen zei ik tegen hem, vroeger toen alles nog gewoon was, en sommige dingen gewoon niet, toen was er een ander rijdje die ingevuld moest worden.
Simpel vroeger, getrouwd, verlooft, verlieft, vrijgezel?
Simpel nu , een vriendin, nee, een vriend, nee, alleenstaand,ja
Dus wie worden er gediscrimineerd, juist, ik en nog veel meer mensen die gewoon vrijgezel zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 13:03
 
GERRIT084 schreef:
Wat mij aangaande, wat ik vind is vrij simpel, er is geen schaamte meer, alles moet tegenwoordig gezegd worden, en meteen ook als normaal bestempeld worden.
Laatst ging ik naar het ziekenhuis voor een onderzoek, vraagt hij naar mijn gezins situatie, ik zei vrijgezel.
Vraagt hij, getrouwd, ik nee, hij samenwonend, ik nee, toen zegt hij homo? Ik ook nee.
Zeg ik hem, volgens mij zei ik net vrijgezel, toen zegt hij, maar het kon toch!
Toen zei ik tegen hem, vroeger toen alles nog gewoon was, en sommige dingen gewoon niet, toen was er een ander rijdje die ingevuld moest worden.
Simpel vroeger, getrouwd, verlooft, verlieft, vrijgezel?
Simpel nu , een vriendin, nee, een vriend, nee, alleenstaand,ja
Dus wie worden er gediscrimineerd, juist, ik en nog veel meer mensen die gewoon vrijgezel zijn.

Wat larie om dat te vragen zeg....
Ik doe ook zulke intake gesprekken maar vraag echt niet als iemand zegt dat hij vrijgezel is (alleenwonend) of hij ook homo is.... tsss... behoorlijk privé.
Meestal doet dit er niet toe bij een opname...

Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 17:00
 
COOTJE711 schreef:
Wat larie om dat te vragen zeg....
Ik doe ook zulke intake gesprekken maar vraag echt niet als iemand zegt dat hij vrijgezel is (alleenwonend) of hij ook homo is.... tsss... behoorlijk privé.
Meestal doet dit er niet toe bij een opname...

Gefrustreerde smiley

Tja dat dacht ik dus ook, ik heb het hem wel gevraagd, waarom deze vragen, het antw.... wij willen alles uitsluiten.
Ik vroeg hem wat dat in vredes naam met mijn pijn in mijn hoofd te maken had. Hij zei, achterliggende spanningen, ik zei, dat kan dan hooguit mijn salaris zijn, maar ik geloof toch echt, dat u daar weinig aan doet.
Het had met mijn ogen te doen, en migraine, dat was de uitslag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 17:22
 
GERRIT084 schreef:
Tja dat dacht ik dus ook, ik heb het hem wel gevraagd, waarom deze vragen, het antw.... wij willen alles uitsluiten.
Ik vroeg hem wat dat in vredes naam met mijn pijn in mijn hoofd te maken had. Hij zei, achterliggende spanningen, ik zei, dat kan dan hooguit mijn salaris zijn, maar ik geloof toch echt, dat u daar weinig aan doet.
Het had met mijn ogen te doen, en migraine, dat was de uitslag.

Tja dan moeten ze toch echt weten of je homo bent of vrijgezel of wat Gefrustreerde smiley
Salaris deed tie zeker niks aan Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 18:31
 
GERRIT084 schreef:
Tja dat dacht ik dus ook, ik heb het hem wel gevraagd, waarom deze vragen, het antw.... wij willen alles uitsluiten.
Ik vroeg hem wat dat in vredes naam met mijn pijn in mijn hoofd te maken had. Hij zei, achterliggende spanningen, ik zei, dat kan dan hooguit mijn salaris zijn, maar ik geloof toch echt, dat u daar weinig aan doet.
Het had met mijn ogen te doen, en migraine, dat was de uitslag.

lol.... was het dan een arts of verpleegkundige die dat vroeg?
Homo zijn is inderdaad een hoofdpijndossier Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 18:48
 
COOTJE711 schreef:
lol.... was het dan een arts of verpleegkundige die dat vroeg?
Homo zijn is inderdaad een hoofdpijndossier Clown smiley

Het was een manlijke arts, door de onderbezetting moest hij alles zelf invullen, en natuurlijk vragen. En volgens mij was hij blij toen ik de deur dicht trok achter mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 18:50
 
GERRIT084 schreef:
Het was een manlijke arts, door de onderbezetting moest hij alles zelf invullen, en natuurlijk vragen. En volgens mij was hij blij toen ik de deur dicht trok achter mij.

oke hier kan ik dan nog wel begrip voor hebben. Tja overal moet je rekening mee houden...
Kortgeleden was hier nog een Transgender op de afdeling. Al sinds 15 een vrouwtje... Dag meneer ehhhh... mevrouw Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 18:51
 
GERRIT084 schreef:
Het was een manlijke arts, door de onderbezetting moest hij alles zelf invullen, en natuurlijk vragen. En volgens mij was hij blij toen ik de deur dicht trok achter mij.

Smiley met dichtgeplakte mond
Alleen wat heeft dit met slavernij te maken??
Zijn de mensen die in de zorg werken ook al slaven Smiley die vol vragen zit
lekker dan Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:01
 
ERIKA129 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond
Alleen wat heeft dit met slavernij te maken??
Zijn de mensen die in de zorg werken ook al slaven Smiley die vol vragen zit
lekker dan Huilende smiley, smiley in tranen

Dat zijn meer sloofjes en geen slaafjes Gefrustreerde smiley die sloven zich uit om het ons naar de zin te maken Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:03
 
GERRIT084 schreef:
Dat zijn meer sloofjes en geen slaafjes Gefrustreerde smiley die sloven zich uit om het ons naar de zin te maken Engeltje smiley

Dank U nu weet ik weer waarom ik in de zorg ben gegaan Verlegen lachende smiley Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4