ChristianMatch
 


Forum

Kinderdoop
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
DAYSPRING826





Berichten: 53

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 12:38
 
CHATULIEM619 schreef:
Een derde moderator????Zijn er nog meer vrijwilligers? Hou op man, je irriteert me mateloos...

Chat, je zet door je opstelling niet echt een sympathiek beeld van jezelf neer...

Heb je mijn mail nog ontvangen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 12:56
 
DAYSPRING826 schreef:
Chat, je zet door je opstelling niet echt een sympathiek beeld van jezelf neer...

Heb je mijn mail nog ontvangen?
Ik krijg nu eenmaal de kriebels van bepaald gedrag van mensen hier op de site. En ja, je mail ben ik aan het lezen, je krijgt vandaag antwoord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 13:05
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik krijg nu eenmaal de kriebels van bepaald gedrag van mensen hier op de site. En ja, je mail ben ik aan het lezen, je krijgt vandaag antwoord.




En zo zijn er mensen die kriegelig worden van jou gedrag chat.
Ik krijg het idee dat jij wilt bepalen hoe er gediscussieerd moet worden.
Helaas, ik discussier op mijn manier.
En een ander weer op een andere manier.


En stop ajb met je vaste regel onder ieder bericht.
Daar word men ook kriegelig van.


Laatst aangepast door
MARISKA601
op dinsdag 18 januari 2011, 13:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 13:19
 
Zullen maar weer eens inhoudelijk ingaan op het onderwerp? Want wat voor de een misschien irritant is, is voor de ander juist zinvol. En nee, dat zinnetje blijft gewoon staan, omdat ik nog steeds volledig achter de inhoud sta.

Overbodig voor sommigen, maar ik zal het eens zeggen. Hoewel ik anders denk dat een aantal van jullie, respecteer ik julie wel, bla bla bla, aai over de kop..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIKKIE717





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 13:26
 
[quote=CHATULIEM619]Je houdt je maar een beetje in jij met dit moralistische gedoe. CM heeft regels opgesteld en daar houd ik me aan. Wel of geen communicatieregels, maak je jezelf niet belachelijk. Met dit gedrag doe je me aan een ander denken hier op de site. Een derde moderator????Zijn er nog meer vrijwilligers? Hou op man, je irriteert me mateloos...[/quote

Laatst aangepast door
DIKKIE717
op woensdag 1 juni 2011, 08:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 16:54
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 11:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 17:07
 
GIBBY159 schreef:
Op mijn topic: "Hoe benaderen we de mens die alles berédeneren wil?" staan diverse reacties van allerlei comments die irrelevant zijn maar wel met een bepaalde bedoeling mij in discrediet te brengen. En ja enderdaad, ik geef het toe dat mijn manier van reageren ook niet altijd even "leuk" is.Gefrustreerde smiley

Op mijn topic???

Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
MAR907
op dinsdag 18 januari 2011, 17:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 19:09
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 11:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 19:10
 
een topic zet je neer om dat te delen met velen.
na het delen is het niet meer van jou Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 19:17
 
GIBBY159 schreef:
Ja klopt. MIJN topic. Knipoog smiley

Deze:

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1227
Lachende smiley

Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159





Berichten: 391

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 19:18
 
Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 11:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 22:16
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd word ik moe van dit therapeutisch gepraat. Je hoeft me niet te lopen verbeteren hier op de site, word er zelfs kriegelig van. Zijn wel meer mensen die daar last van hebben en weet je daar loop ik het liefst met een grote boog omheen.
Je neemt me maar zoals ik ben, en als je dat niet bevalt, jammer dan. Maar hou met iemand zo te lopen beleren over de toon die hij volgens jou aanslaat op de site...bah...net een therapiegroep.



Ik vind het juist wel goed dat Crossroad het benoemde want het is tegelijkertijd het mooie van CM, je leert elkaars standpunten ook wat meer begrijpen zonder dat je het er mee eens hoeft te zijn maar je krijgt wel meer inzicht in wat mensen drijft........ Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:31
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik vind het juist wel goed dat Crossroad het benoemde want het is tegelijkertijd het mooie van CM, je leert elkaars standpunten ook wat meer begrijpen zonder dat je het er mee eens hoeft te zijn maar je krijgt wel meer inzicht in wat mensen drijft........ Coole smiley met zonnebril
Als het om standpunten gaat vind ik het geen probleem. Maar dat gezeur over respect word ik echt moe van. Temeer omdat het de inhoud vreselijk op de achtergrond drukt. Dus dan moet het maar weer eens, ik hoop voor de laatste keer.

Overbodig voor sommigen, maar ik zal het eens zeggen. Hoewel ik anders denk dat een aantal van jullie, respecteer ik julie wel, bla bla bla, aai over de kop..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 19 januari 2011, 16:38
 
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: donderdag 20 januari 2011, 17:10
 
GIBBY159 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verkapte twijfel proef ik uit de voorgaande reacties c.q. diffuse hint antwoord(en) met een verwijzing naar een persoon op Christianmtach. Laten we met z'n allen de hand in eigen boezem steken. Op mijn topic: "Hoe benaderen we de mens die alles berédeneren wil?" staan diverse reacties van allerlei comments die irrelevant zijn maar wel met een bepaalde bedoeling mij in discrediet te brengen. En ja enderdaad, ik geef het toe dat mijn manier van reageren ook niet altijd even "leuk" is.
Vaak ben ik dan...door m'n temperament...vrij opstandig en wil dan ook (meteen) weer van repliek dienen! Dat werkt niet zo als het hoort te zijn! Maar goed, zo heeft iedereen z'n nukken, tekortkomingen. Wat mij opvalt is dat menigeen...naar mijn bescheiden mening...een drempel heeft om ook eens in een wat rustiger gemoedrust zijn/haar onrustige manier van communiceren toe te geven. Ik denk dat er enkelen onder ons zich even achter de oren zullen krabben. Als het nou eens duidelijk is dat iedereen eens wat GEZELLIGE manier met elkaar kunnen discussieren komen we een heel stuk verder. En wat ik ook nu weer probeer te zeggen: we léren van elkaar...we spreken Gods Woord tot elkaar..we respecteren elkaar...
en zo beste mensen komen we tot elkaar. En misschien ook nog bij elkaar! Lachende smiley Ehm...ehm... Verlegen lachende smiley ja ja..ik weet het..ik ben off-topic! En ik had nog zoooo gezégd!... Gefrustreerde smiley




Vrede op aarde Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16
Pagina 16 van 16