ChristianMatch
 


Forum

Sex voor het huwelijk
Ga naar pagina Vorige 1 ... 92 93 94 95 96 97 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:03
 
JOL252 schreef:
Verderop zeg je dat het niet een discussie is over goed en slecht/fout.... Smiley die vol vragen zit
[color=#0000FF][i]
Sorru Jo, dat heet mss wat onduidelijk overkomt. Het is zo dat diegene die de Bijbel omvormen van verkeerde premissen vertrekken om zichzelf wit te wassen van zonde. En nogmaals iedereen moet zelf op de blaren gaan zitten, dat is niet mijn probleem. Wel dat christenen elkaar opbouwen en de deur niet openzetten voor foutieve leer.
[/i][/color]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:04
 
TINK100 schreef:
ik ga nu een beetje een gevaarlijke tekst neerzetten, zoek em wel even op, ik weet niet waar het precies staat. Peterus kreeg een visioen, volgens mij om naar de overkant te gaan.....naar de heidenen....maar hij wilde niet, vanwege de heidenen.
Maar God zei tegen hem: ga
want de 1 eet onrein vlees om mij te eren en de ander eet het niet...wie is goed of wie is slecht?? ze doen het allebei om Mij te eren....wie ben jij om te oordelen?
Dus......laat een ieder zelf besslissen of hij/ zij verkeerd of goed bezig is

Dat tekstgedeelte staat in handelingen11 Maar er staat iets anders;God zei; wat ik gereinigd heb, mag u niet voor onrein houden. Petrus kon nml niet geloven dat het heil ook voor onbesneden zou zijn. Hij zou nooit bij een niet-Jood naar binnen zijn gegaan zonder dit visioen. Heeft niet iets te maken met zelf kiezen of iets goed of fout is denk ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304





Berichten: 205

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:07
 
SHANITA130 schreef:
idd thanks

Lachende smiley
Het hele stuk en,
Met name: 5 Hebbende een gedaante van godzaligheid, maar die de kracht derzelve verloochend hebben.


Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:07
 
HERMAN968 schreef:
Fout Leanna, het gaat over foutieve aanname van de premisse van de Bijbel. Die worden aangepast door sommigen om zichzelf schoon te wassen. De bijbelse principes worden op hun kop gezet. Dat is de discussie !

Juist Herman! Now we are talking dude!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:07
 
HERMAN968 schreef:
[color=#0000FF][i]Sorru Jo, dat heet mss wat onduidelijk overkomt. Het is zo dat diegene die de Bijbel omvormen van verkeerde premissen vertrekken om zichzelf wit te wassen van zonde. En nogmaals iedereen moet zelf op de blaren gaan zitten, dat is niet mijn probleem. Wel dat christenen elkaar opbouwen en de deur niet openzetten voor foutieve leer. [/i][/color]


Weet je wel hoe Yes of een ander daar echt over denkt? Er zijn zoveel aannames dat je zelf niet meer weet waarschijnlijk, waar alles begonnen is.


Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 24 juni 2012, 21:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:11
 
JOL252 schreef:
turfje 1
turfje 2
turfje 3

Slaat nergens op overigens. Herman geeft hier gewoon zijn mening en zegt gewoon ff waar de discussie eigenlijk over gaat....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:11
 
MARSJG370 schreef:
Ik snap er geen ene zak meer van. God heeft de sex zelf uitgevonden, en als de mens het anders zou interpreteren had hij er allang een stokje voor gestoken, en als er nog iemand gaat lopen zeiken over dat HOMO"S dan door aids worden afgemaaid, nou dat is niet zo, dat komt in alle lagen van de mensheid voor, het kan zelfs een ieder van jullie overkomen.
Trouwens sex is heerlijk, probeer het eens uit, een ieder van jullie die hier een hoop ophef over maakt, komen jullie soms vreselijk sex te kort ofzo?? en bagataliseren jullie het dan maar uit jaloezie dat anderen het wel hebben, in welke vorm of op wat voor manier dan ook......
Als jullie, de heer of de bijbel zo blijven misbruiken als dat jullie nu doen, zal er van een gezonde, liefdevolle en goede sexuele relatie nooit ene donder terecht gaan komen, want wie wil er nou continu afgezeken en bekritiseerd worden in zijn relatie, en dan ook nog van die unheimliche krampachtige sex men wat hebben jullie een klote leven zeg......

Vraag is Mars hoe gaat een Christen om met sex voor het huwelijk ? Als alles mag dan doet hij hetzelfde als de gewone mens, en zondigt hij. Hoe blijft men God ere. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304





Berichten: 205

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:17
 
DANIEL777 schreef:
vers 4

hebr13:4 > gnb 4 Houd in alle omstandigheden het huwelijk in ere en bewaar de huwelijkstrouw ongeschonden. Wie in ontucht leven en wie overspel plegen, zullen door God veroordeeld worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:18
 
HERMAN968 schreef:
Vraag is Mars hoe gaat een Christen om met sex voor het huwelijk ? Als alles mag dan doet hij hetzelfde als de gewone mens, en zondigt hij. Hoe blijft men God ere. Engeltje smiley

ieder mens is gewoon. Als we dat nou allemaal zouden accepteren en aanvaarden. De 1 heeft zijn geloof in GOD, en de ander in mohammed of pietje puk, laat een ieder in zijn waarde en laat diegeen doen en geloven in wat hij of zij wil, want ieder heeft zijn visie daar in, want wie zegt dat GOD boven andere heiligen staat??? Omdat het in de bijbel staat???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:19
 
MARSJG370 schreef:
ieder mens is gewoon. Als we dat nou allemaal zouden accepteren en aanvaarden. De 1 heeft zijn geloof in GOD, en de ander in mohammed of pietje puk, laat een ieder in zijn waarde en laat diegeen doen en geloven in wat hij of zij wil, want ieder heeft zijn visie daar in, want wie zegt dat GOD boven andere heiligen staat??? Omdat het in de bijbel staat???

Ja inderdaad ; daarom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:23
 
MARSJG370 schreef:
Ik snap er geen ene zak meer van. God heeft de sex zelf uitgevonden, en als de mens het anders zou interpreteren had hij er allang een stokje voor gestoken, en als er nog iemand gaat lopen zeiken over dat HOMO"S dan door aids worden afgemaaid, nou dat is niet zo, dat komt in alle lagen van de mensheid voor, het kan zelfs een ieder van jullie overkomen.
Trouwens sex is heerlijk, probeer het eens uit, een ieder van jullie die hier een hoop ophef over maakt, komen jullie soms vreselijk sex te kort ofzo?? en bagataliseren jullie het dan maar uit jaloezie dat anderen het wel hebben, in welke vorm of op wat voor manier dan ook......
Als jullie, de heer of de bijbel zo blijven misbruiken als dat jullie nu doen, zal er van een gezonde, liefdevolle en goede sexuele relatie nooit ene donder terecht gaan komen, want wie wil er nou continu afgezeken en bekritiseerd worden in zijn relatie, en dan ook nog van die unheimliche krampachtige sex men wat hebben jullie een klote leven zeg......

Goed, gelezen. Om te beginnen met je vocabulaire. Die is alles, behalve Christelijk. Dan, God heeft inderdaad de seks uitgevonden maar er ook bij gezegd dat dat binnen een huwelijk moet blijven met één partner. Pas dan krijg je echt een gezonde, liefdevolle en goede sexuele relatie. Daar gaat de discussie over. Dank u!


Laatst aangepast door
BEUN656
op zondag 24 juni 2012, 21:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304





Berichten: 205

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:25
 
ROELANDE345 schreef:
Denk toch wel dat de Bijbel duidelijk is over geen sex voor het huwelijk.
Als je bijvoorbeeld 1kor 5:1 en 2 neemt daar heeft Paulus het over een man die de vrouw van zijn vader tot vrouw genomen heeft. Hij noemt dit hoererij,en wel zo'n vorm van hoererij als onder de heidenen niet voorkomt. (er zijn blijkbaar meer vormen ) Dus hieruit concludeer ik dat een vrouw tot vrouw nemen die de jouwe niet is (waarmee je niet getrouwd bent) hoererij wordt genoemd in de Bijbel.
Zo ook in 1 Cor 7 vers 2 het is al eerder aangehaald hier, laat vanwege allerlei vormen van hoererij ieder man zijn eigen vrouw hebben en iedere vrouw haar eigen man.
Mijn conclusie, en als dat niet klopt zeg je het maar, daaruit is dat sex zonder huwelijk in de Bijbel hoererij genoemd wordt.
Daar kun je het wel of niet mee eens zijn natuurlijk,of bedenken dat je het in de moderne tijd wil lezen, maar volgens mij is de Bijbel duidelijk tegen sex voor het huwelijk


idd Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:26
 
BEUN656 schreef:
Goed, gelezen. Om te beginnen met je vocabulaire. Die is alles, behalve Christelijk. Dan, God heeft inderdaad de seks uitgevonden maar er ook bij gezegd dat dat binnen een huwelijk moet. Pas dan krijg je echt een gezonde, liefdevolle en goede sexuele relatie. Daar gaat de discussie over. Dank u!

wie zegt dat???? in diverse hoeken van het kerkelijk leven, hoor ik geluiden dat men voor "God getrouwd is"als men een langdurige relatie heeft, zonder huwelijk, maar met sex..... Hoeveel huwelijken strandden niet ook al is de sex wel goed???



O, en nog wat....God heeft niks uitgevonden...dat zou kunnen betekenen, dat Hij aan het experimenteren is gegaan en net zolang ge-experimenteerd heeft totdat het een goed product opleverde....God SCHIEP...en zag dat het goed was.....


Laatst aangepast door
TINK100
op zondag 24 juni 2012, 21:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304





Berichten: 205

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:27
 
JANS221 schreef:
Dank je Beun! Maar dit vers gaat over het huwelijk. En daar ging mijn vraag niet over! Mijn vraag was waar er in de bijbel gesproken werd over het verbod op sex VOOR het huwelijk.

de tekst die jij noemt is een mooie tekst, maar zegt mijns inziens hier niets over.

hebr 13:4> nbg 4 Het huwelijk zij in ere bij allen en het bed onbezoedeld, want hoereerders en echtbrekers zal God oordelen

het bed onbezoedeld> heeft met sex in het huwelijk te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:29
 
MARSJG370 schreef:
wie zegt dat GOD boven andere heiligen staat??? Omdat het in de bijbel staat???

Inderdaad. Jij ziet dat blijkbaar toch anders? De vraag dringt zich dan ook op of jij uberhaupt een Bijbel hebt, enz... Welkom tussen mensen die God wel als heilig zien!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:29
 
FLOWERFUL304 schreef:
hebr 13:4> nbg 4 Het huwelijk zij in ere bij allen en het bed onbezoedeld, want hoereerders en echtbrekers zal God oordelen

het bed onbezoedeld> heeft met sex in het huwelijk te maken.

ja betekent geen overspel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:34
 
HERMAN968 schreef:
[color=#0000FF][i]Sorru Jo, dat heet mss wat onduidelijk overkomt. Het is zo dat diegene die de Bijbel omvormen van verkeerde premissen vertrekken om zichzelf wit te wassen van zonde. En nogmaals iedereen moet zelf op de blaren gaan zitten, dat is niet mijn probleem. Wel dat christenen elkaar opbouwen en de deur niet openzetten voor foutieve leer. [/i][/color]

Precies.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARSJG370





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:37
 
BEUN656 schreef:
Inderdaad. Jij ziet dat blijkbaar toch anders? De vraag dringt zich dan ook op of jij uberhaupt een Bijbel hebt, enz... Welkom tussen mensen die God wel als heilig zien!

Ja Beun, ik heb een hele mooie bijbel, die ik heb gekregen bij het verlaten van de lagere school, en hij ligt ook heel netjes naast mijn bed..
Maar ik ga mij distancieren van deze geheel onzinnige discussies die hier worden uitgevochten. Ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt, en voor de rest ga ik er geen tijd en energie in investeren, ik heb wel iets beters te doen dan deze onzinnigheid.. *misschien ga ik wel ff sexen****..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:44
 
TINK100 schreef:
wie zegt dat???? in diverse hoeken van het kerkelijk leven, hoor ik geluiden dat men voor "God getrouwd is"als men een langdurige relatie heeft, zonder huwelijk, maar met sex..... Hoeveel huwelijken strandden niet ook al is de sex wel goed???

O, en nog wat....God heeft niks uitgevonden...dat zou kunnen betekenen, dat Hij aan het experimenteren is gegaan en net zolang ge-experimenteerd heeft totdat het een goed product opleverde....God SCHIEP...en zag dat het goed was.....

Tink, wat ben ik het toch weer met jou eens meid. Maar... Je hebt het in je eerste alinea over de Roomse kerk. Die is hier ondervertegenwoordigd en zet Maria op de voorgrond. Als Protestant vind ik dat geen maatstaf omdat ik God wel als heilig zie en maatstafgevend, boven Maria en wie dan ook. Bovendien zij genoegzaam bekend dat in de Roomse kerk de geestelijkheid getrouwd is voor en met de kerk en dus geen andere partner mag zoeken. Met alle gevolgen van dien.

Dan je tweede alinea. Ja, daarin moet ik mezelf corrigeren en heb je volledig gelijk. Dat over dat uitvinden neem ik terug maar zeg ik er ook bij dat ik dat zo verwoorde om af te dalen naar de termen van de persoon aan wie ik dat schreef, vandaar...


Laatst aangepast door
BEUN656
op zondag 24 juni 2012, 21:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK546





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:46
 
ROELANDE345 schreef:
ja betekent geen overspel
maar zijn wij zonder zonde de ene telt even zwaar als de andere als je elke dag 1 zonde doet als is zo klein en niet gelooft in god ben je verloren of je nousex hebt on getrouwd of steelt ik weet GOD is machtig word men per persoon geoordelt want allen die niet zijn genodigt tot de bruilof van het lam komt op 1 plaats terecht waar geen terug keer mogelijk is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304





Berichten: 205

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:46
 
ROELANDE345 schreef:
Dat tekstgedeelte staat in handelingen11 Maar er staat iets anders;God zei; wat ik gereinigd heb, mag u niet voor onrein houden. Petrus kon nml niet geloven dat het heil ook voor onbesneden zou zijn. Hij zou nooit bij een niet-Jood naar binnen zijn gegaan zonder dit visioen. Heeft niet iets te maken met zelf kiezen of iets goed of fout is denk ik

hand 11 heeft te maken met dat het evangelie ook voor de heiden (onreine) is, jood of niet jood.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:48
 
BEUN656 schreef:
Tink, wat ben ik het toch weer met jou eens meid. Maar... Je hebt het in je eerste alinea over de Roomse kerk. Die is hier ondervertegenwoordigd en zet Maria op de voorgrond. Als Protestant vind ik dat geen maatstaf omdat ik God wel als heilig zie en maatstafgevend, boven Maria en wie dan ook. Bovendien zij genoegzaam bekend dat in de Roomse kerk de geestelijkheid getrouwd is voor en met de kerk en dus geen andere partner mag zoeken. Met alle gevolgen van dien.

Dan je tweede alinea. Ja, daarin moet ik me zelf corrigeren en heb je volledig gelijk. Dat over dat uitvinden neem ik terug maar zeg ik er ook bij dat ik dat zo verwoorde om af te dalen naar de termen van de persoon aan wie ik dat schreef, vandaar...

niet alleen de roomse kerk...ook dat soort geluiden hoor ik uit de pinkstergemeente komen....

ieder heeft recht op zijn/ haar mening, netjes verwoord of niet......lees er maar overheen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:48
 
FLOWERFUL304 schreef:
hebr13:4 > gnb 4 Houd in alle omstandigheden het huwelijk in ere en bewaar de huwelijkstrouw ongeschonden. Wie in ontucht leven en wie overspel plegen, zullen door God veroordeeld worden.

dit gaat over overspel, ontrouw tov je partner
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:49
 
HENK546 schreef:
maar zijn wij zonder zonde de ene telt even zwaar als de andere als je elke dag 1 zonde doet als is zo klein en niet gelooft in god ben je verloren of je nousex hebt on getrouwd of steelt ik weet GOD is machtig word men per persoon geoordelt want allen die niet zijn genodigt tot de bruilof van het lam komt op 1 plaats terecht waar geen terug keer mogelijk is

Ja Henk maar 'alzo lief heeft God de wereld gehad dat Hij zijn enig geboren zoon gegeven heeft opdat een ieder die gelooft niet verloren gaat maar eeuwig leven heeft'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:51
 
FLOWERFUL304 schreef:
hebr 13:4> nbg 4 Het huwelijk zij in ere bij allen en het bed onbezoedeld, want hoereerders en echtbrekers zal God oordelen

het bed onbezoedeld> heeft met sex in het huwelijk te maken.

gaat over overspel, één van de 10 geboden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:55
 
HENK546 schreef:
maar zijn wij zonder zonde de ene telt even zwaar als de andere als je elke dag 1 zonde doet als is zo klein en niet gelooft in god ben je verloren of je nousex hebt on getrouwd of steelt ik weet GOD is machtig word men per persoon geoordelt want allen die niet zijn genodigt tot de bruilof van het lam komt op 1 plaats terecht waar geen terug keer mogelijk is

goede uitleg Henk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304





Berichten: 205

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:58
 
MARSJG370 schreef:
ieder mens is gewoon. Als we dat nou allemaal zouden accepteren en aanvaarden. De 1 heeft zijn geloof in GOD, en de ander in mohammed of pietje puk, laat een ieder in zijn waarde en laat diegeen doen en geloven in wat hij of zij wil, want ieder heeft zijn visie daar in, want wie zegt dat GOD boven andere heiligen staat??? Omdat het in de bijbel staat???


het gaat hier niet om dat ieder in zn waarde laten of wat die wil doen.
Ieder moet dat voor zichzelf weten hoe men als christen met het sex voor het huwelijk wil omgaan. Deze discussie over sex is niet om mensen te vertellen wat men ermee moet doen of niet. Maar een discussie daarover met mensen met verschillende visies over sex moet toch vreedzaam mogelijk zijn zonder dat iemand zich daarover aangesproken voelt of het zich persoonlijk maakt of aan trekt.

Maar het is gewoon een discussie over sex voor het huwelijk bijbels is of niet? Sex voor het huwelijk is niet bijbels, sex in het huwelijk is bijbels.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 21:58
 
XABIA794 schreef:
dit gaat over overspel, ontrouw tov je partner

ja, zo lees ik dit ook. Beun gaat dit voor mij uitzoeken want hij vindt dat dit over sex voor het huwelijk gaat. Morgen horen we meer van hem......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304





Berichten: 205

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:00
 
XABIA794 schreef:
gaat over overspel, één van de 10 geboden

dat geeft dan wel aan dat sex in het huwelijk bedoeld is.


Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op zondag 24 juni 2012, 22:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:00
 
MARSJG370 schreef:
Ja Beun, ik heb een hele mooie bijbel, die ik heb gekregen bij het verlaten van de lagere school, en hij ligt ook heel netjes naast mijn bed..
Maar ik ga mij distancieren van deze geheel onzinnige discussies die hier worden uitgevochten. Ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt, en voor de rest ga ik er geen tijd en energie in investeren, ik heb wel iets beters te doen dan deze onzinnigheid.. *misschien ga ik wel ff sexen****..

Deze reactie vind ik niet ok Marsj ! Is helemaal niet opbouwend naar het forum toe


Laatst aangepast door
HERMAN968
op zondag 24 juni 2012, 22:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 92 93 94 95 96 97 Volgende
Pagina 95 van 97