ChristianMatch
 


Forum

Sex voor het huwelijk
Ga naar pagina Vorige 1 ... 93 94 95 96 97 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:03
 
HERMAN968 schreef:
Deze reactie vind ik niet ok Marsj ! Is helemaal niet opbouwend naar het forum toe

helemaal me eens Herman
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:06
 
FLOWERFUL304 schreef:
hebr 13:4> nbg 4 Het huwelijk zij in ere bij allen en het bed onbezoedeld, want hoereerders en echtbrekers zal God oordelen

het bed onbezoedeld> heeft met sex in het huwelijk te maken.

Heel goed. Dank je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:15
 
FLOWERFUL304 schreef:
hebr 13:4> nbg 4 Het huwelijk zij in ere bij allen en het bed onbezoedeld, want hoereerders en echtbrekers zal God oordelen

het bed onbezoedeld> heeft met sex in het huwelijk te maken.


het woordje "want" geeft de reden aan dat het voorgaande is opgeschreven, flowerfull;

bovendien lees ik die tekst als dat een huwelijk eervol is, en er geen begrenzing is qua beleving. (tenzij je over de grens van je partner gaat; dat zou niet vanuit liefde zijn.)
je bent echter wel levenslang verbonden met je partner; er past geen derde persoon in dat plaatje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:16
 
HANNAH810 schreef:
ik versta het heldere nederlands van de meeste cm-leden prima, beun!!
en kan hun gedachtengang ook volgen.

jouw dialect versta ik niet; in mijn ogen is dat geen nederlands, maar de refindimaanse versie van midianistisch!!




wat betreft je laatste belediging aan mij wil ik graag het volgende aan je kwijt; ik hoorde deze week een spreuk die ik met je delen wil;

soms is de domheid van mensen te groot, om haar met intelligentie te bestrijden. Engeltje smiley

hannah; rechterflank reformatorisch. maar dan wel in een heel andere stijl dan beun.




.

Precies, lees de kleine lettertjes en je komt tot de conclusie dat jij ooit ook een Bonder was... En ja, wat voor één he...

En over intelligentie gesproken... Misschien heb jij wel een grotere geest dan ik en daar zou ik nog wel eens een hele leuke spreuk op los kunnen laten... Read my mind zou ik zo zeggen... Clown smiley

En wat jouw spreuk betreft: I can't wait... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:19
 
BEUN656 schreef:
Precies, lees de kleine lettertjes en je komt tot de conclusie dat jij ooit ook een Bonder was... En ja, wat voor één he...

En over intelligentie gesproken... Misschien heb jij wel een grotere geest dan ik en daar zou ik nog wel eens een hele leuke spreuk op los kunnen laten... Read my mind zou ik zo zeggen... Clown smiley

En wat jouw spreuk betreft: I can't wait... Knipoog smiley

tegen domheid kun je niet op?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:22
 
FLOWERFUL304 schreef:
het gaat hier niet om dat ieder in zn waarde laten of wat die wil doen.
Ieder moet dat voor zichzelf weten hoe men als christen met het sex voor het huwelijk wil omgaan. Deze discussie over sex is niet om mensen te vertellen wat men ermee moet doen of niet. Maar een discussie daarover met mensen met verschillende visies over sex moet toch vreedzaam mogelijk zijn zonder dat iemand zich daarover aangesproken voelt of het zich persoonlijk maakt of aan trekt.

Maar het is gewoon een discussie over sex voor het huwelijk bijbels is of niet? Sex voor het huwelijk is niet bijbels, sex in het huwelijk is bijbels.

sex is hoe dan ook bijbels.......door God aan ons gegeven, dus....maak er gebruik van...
maar......
sex vertaal ik met lust...iets goedkoops....ik prefereer liefde, genegenheid......tussen 2 mensen die van elkaar houden, al dan niet getrouwd.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:22
 
TINK100 schreef:
tegen domheid kun je niet op?????

Die van Hannah? Veel te weinig niveau! Begin ik niet eens aan...


Laatst aangepast door
BEUN656
op zondag 24 juni 2012, 22:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:24
 
FLOWERFUL304 schreef:
dat geeft dan wel aan dat sex in het huwelijk bedoeld is.

zo lees jij het, en zo lees ik het niet.
Ik heb respect voor jou mening, maar je ziet jou versie als de enige waarheid.
weet je, ik ben hier echt niet bezig voor een welles nietes debat te houden.
een forum dient om elkanders mening "onderbouwd" te delen.
van enkelen hoor ik hier grote kreten van
HET STAAT ER... PUNT UIT
maar degelijke teksten die stralen vanuit liefde voor je medemens Smiley die vol vragen zit Ik wacht nog steeds
uitspraken, dat het geen bal uitmaakt wat een ander denkt of voelt Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit
neeeehhh, het is belangrijker dat je je kan beheersen op alle gebied.

en het ergste van al is, dat die paar hier niet eens WETEN hoe anderen er mee omgaan. Als men echt wil weten waarom iemand een bepaalde keuze maakt, getuigt het van liefde iemands verhaal eerst aan te horen alvoor men iemand naar de hel verwijst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:25
 
BEUN656 schreef:
Goed, ik zal je ff bijlichten... God noemt seks buiten het huwelijk hoererij. En volgens mij mag je aannemen dat Hij dat niet voor niets heeft gedaan. Toch...? Of gaat God hier over een grens...? Knipoog smiley

Nergens noemt God dat zo, en met zoveel woorden Beun.
Toen David met Bathseba overspel bedreven had, staat er later van, dat dit kwaad was in Gods ogen. Maar één vers eerder staat dat God hem "uws heren vrouwen in de schoot" gegeven had. We hebben het hier dus over meerdere vrouwen. En die had God hem gegeven.
Tegelijk, toen Absalom tot hen was ingegaan, leefden die vrouwen allen als weduwen.
Toen de fariezeen de vrouw tot Jezus brachten, in overspel gegrepen, kwamen zij tot Jezus, om Zijn oordeel te horen. Maar dat was diep hun bedoeling helemaal niet. Ze wilden Jezus veroordelen met het oordeel wat zij dachten dat Hij geven zou.
Ze wisten dus, dat Jezus liefdevol met mensen omging, niet met het wetboek iedereen om de oren te slaan, maar liefdevol, met als doel, het eeuwig heil van de mens op het oog te hebben.
Wat ik hiermee zeggen wil, God vraagt van ons, om Hem lief te hebben in alles, en onze naaste als ons zelf.
En daarnaast, sommige dingen zijn letterlijk zo beschreven, sommige dingen niet. Ik denk, dat als God van ons eist dat we op een bepaalde manier met sexualiteit omgaan, dat Hij dat ook zou hebben laten beschrijven. Net als Hij wel omschrijft dat we waardevol met onze vrouw en man omgaan.

Maar als jij vind dat in de Bijbel daar wel een andere mening over staat, en God wel omschrijft wanneer er sprake mag zijn van sexuelaliteit, dan mag je mij dat gegrond gemotiveerd aangeven. Vind het jammer, dat je de bal nu weer bij de andere kant neer legt, en vervolgens door gaat met het opleggen van jou meningen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:26
 
TINK100 schreef:
al dan niet getrouwd.....

Kijk, en daar zit dus de angel van het marchanderen met de Bijbel. Dit is echt het toppunt! Openlijk zeg je gewoon dat sex buiten het huwelijk moet kunnen. Waar is jouw Bijbel dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:28
 
HERMAN968 schreef:
Think, Ik geef je volledig gelijk dat iedereen dient te beslissen, doe ik ook trouwens. Maar ik -als christen in gebrokenheid- ga niet beweren dat God voor sex voor het huwelijk is. En dan nog wel staven met Bijbelteksten. Dat is gewoon de Bijbel scheeftrekken, supit. En dat zijn cm-mers die in het groot van de toren blazen met een geleerde theoriën. Petrus en de apostelen waren gewone mensen, toch. Dat is hetgeen dat hier aan de orde is. Verlegen lachende smiley

Heb je hier kijk op Think. Zou me plezieren iets te horen.
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:32
 
HERMAN968 schreef:
Heb je hier kijk op Think. Zou me plezieren iets te horen. Engeltje smiley

AMOS 5 : 13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:33
 
WILLEM618 schreef:
Nergens noemt God dat zo, en met zoveel woorden Beun.

Maar als jij vind dat in de Bijbel daar wel een andere mening over staat, en God wel omschrijft wanneer er sprake mag zijn van sexuelaliteit, dan mag je mij dat gegrond gemotiveerd aangeven. Vind het jammer, dat je de bal nu weer bij de andere kant neer legt, en vervolgens door gaat met het opleggen van jou meningen

Om maar even met die eerst regel te beginnen. Dat is wel zo, zie Hebreeen 13:4. En dan, mensen zeggen hier openlijk, wellicht met de Bijbel in de handen, dat sex buiten het huwelijk wel kan. En dat is fout! En dat blijf ik zeggen! Al crashed de server van CM van mijn reacties! Interesseert me geen bal! God verbied sex buiten het huwelijk! PUNT! En als je wilt weten waarom, dan onderzoek je dat maar!


Laatst aangepast door
BEUN656
op zondag 24 juni 2012, 22:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:37
 
BEUN656 schreef:
Kijk, en daar zit dus de angel van het marchanderen met de Bijbel. Dit is echt het toppunt! Openlijk zeg je gewoon dat sex buiten het huwelijk moet kunnen. Waar is jouw Bijbel dan?

het gaat er om dat jij jouw mening probeerd op te dringen aan een ander.....maar die ander bepaalt zelf wat goed is...en zal dan ook zelf met God in het reine moeten komen. Waar mijn bijbel ligt gaat jou helemaal , totaal niks maar dan ook niks aan!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:39
 
BEUN656 schreef:
Die van Hannah? Veel te weinig niveau! Begin ik niet eens aan...

En wie zichzelven verhogen zal, die zal vernederd worden (matt 23:12)

want een ieder, die zichzelven verhoogt, zal vernederd worden (Luc. 18: 14)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:41
 
BEUN656 schreef:
Die van Hannah? Veel te weinig niveau! Begin ik niet eens aan...


het is niet haar domheid waar ik aan refereer..... Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
TINK100
op zondag 24 juni 2012, 22:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:43
 
BEUN656 schreef:
Om maar even met die eerst regel te beginnen. Dat is wel zo, zie Hebreeen 13:4. En dan, mensen zeggen hier openlijk, wellicht met de Bijbel in de handen, dat sex buiten het huwelijk wel kan. En dat is fout! En dat blijf ik zeggen! Al crashed de server van CM van mijn reacties! Interesseert me geen bal! God verbied sex buiten het huwelijk! PUNT! En als je wilt weten waarom, dan onderzoek je dat maar!
b

Je pint je teveel vast op interpretatie Willem. Doorheen -van kaft tot kaft- is duidelijk dat sex iets speciaals is voor God. Het is valse leer om door te geven -aan eenvoudigen zoals een van onze grote waterdragers hier op forum- dat God akkoord is met wat jij allemaal zo mooi tracht te verkopen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:43
 
XABIA794 schreef:
zo lees jij het, en zo lees ik het niet.
Ik heb respect voor jou mening, maar je ziet jou versie als de enige waarheid.

Met alle respect maar met de Bijbelse waarheid valt nou eenmaal niet te marchanderen. En dus heeft Flowerfull gelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:46
 
BEUN656 schreef:
Om maar even met die eerst regel te beginnen. Dat is wel zo, zie Hebreeen 13:4. En dan, mensen zeggen hier openlijk, wellicht met de Bijbel in de handen, dat sex buiten het huwelijk wel kan. En dat is fout! En dat blijf ik zeggen! Al crashed de server van CM van mijn reacties! Interesseert me geen bal! God verbied sex buiten het huwelijk! PUNT! En als je wilt weten waarom, dan onderzoek je dat maar!

Volgens mij hebben we het al over die tekst gehad. En reactie is onderbouwd weergegeven (zie mijn reactie en die van Xabia) (onderzoek had ik dus al gedaan, maar kon jou mening niet vinden, vandaar mijn vraag om je mening te onderbouwen. Maar dat is te veel moeite, en dus beloof je het eerst, maar daar jij het ook niet kan vinden, kom je met deze reactie. En dan afgeven op het niveau van Hannah!!


En dat een ander zijn mening je niet interesseert, dat begon ik al door te krijgen. Maar meng je dan niet in een discussie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:49
 
WILLEM618 schreef:
Volgens mij hebben we het al over die tekst gehad. En reactie is onderbouwd weergegeven (zie mijn reactie en die van Xabia) (onderzoek had ik dus al gedaan, maar kon jou mening niet vinden, vandaar mijn vraag om je mening te onderbouwen. Maar dat is te veel moeite, en dus beloof je het eerst, maar daar jij het ook niet kan vinden, kom je met deze reactie. En dan afgeven op het niveau van Hannah!!


En dat een ander zijn mening je niet interesseert, dat begon ik al door te krijgen. Maar meng je dan niet in een discussie.

ik ben het met je eens Willem!!! eindeloos gezever over het zelfde punt, een discussie is het niet eens meer te noemen..... ieders haan kraait koning...ik heb gelijk, mijn mening is de juiste en mijn waarheid is de enige.......pfff...ik geef op.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:49
 
HERMAN968 schreef:
b

-aan eenvoudigen zoals een van onze grote waterdragers hier op forum-

?wie noem je hier eenvoudig?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:54
 
LEANNE226 schreef:
?wie noem je hier eenvoudig?

Diegene die in de val van de constructie lopen van 'sex voor het huwelijk", dat hier volmondig wordt geproclammeerd. Mensen op verkeerd spoor zette, jawel. Leanne. En dat vind ik helemaal ongepast !


Laatst aangepast door
HERMAN968
op zondag 24 juni 2012, 22:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:54
 
TINK100 schreef:
maar die ander bepaalt zelf wat goed is...

En dat is nou de mens ten voeten uit... Zelf uitmaken wat hij/zij wil. Zelf uitmaken wanneer hij/zij sex heeft of niet. Dat is dus marchanderen met de Bijbel en dus vijandschap tegen God! Maar vergis je niet, zo zit elk mens in elkaar en dus ik ook. Ik ben net zo zondig als jij alleen ik probeer de stelling te bestrijden dat sex voor het huwelijk wel kan. Ben ik dan beter? Nee! Maar ik zal ten alle tijde de misstanden in deze discussie te vuur en te zwaard te lijf gaan! Want nogmaals: God verbied sex buiten het huwelijk in Zijn Woord.


Laatst aangepast door
BEUN656
op zondag 24 juni 2012, 22:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:57
 
HERMAN968 schreef:
Diegene die in de val van de constructie lopen van 'sex voor het huwelijk", dat hier volmondig wordt geproclammeerd. Mensen op verkeerd spoor zette, jawel. Leanne. En dat vind ik helemaal ongepast !

En wie mag die eenvoudige persoon,die waterdrager op dit forum(zoals je zelf zegt) dan wel zijn?(is mijn vraag zo begrijpelijker?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:04
 
LEANNE226 schreef:
En wie mag die eenvoudige persoon,die waterdrager op dit forum(zoals je zelf zegt) dan wel zijn?(is mijn vraag zo begrijpelijker?)

Dat is niet waarover het gaat, is niet zo van belang. Het gaat om diegenen die mensen op verkeerd bijbelspoor brengen. Ziet ge ? Knipoog smiley Lachende smiley
Die zeggen "sex mag want staat in de Bijbel" . Zijn wschlk mensen die zelf boter op het hoofd hebbe. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:06
 
WILLEM618 schreef:
Volgens mij hebben we het al over die tekst gehad. En reactie is onderbouwd weergegeven (zie mijn reactie en die van Xabia) (onderzoek had ik dus al gedaan, maar kon jou mening niet vinden, vandaar mijn vraag om je mening te onderbouwen. Maar dat is te veel moeite, en dus beloof je het eerst, maar daar jij het ook niet kan vinden, kom je met deze reactie. En dan afgeven op het niveau van Hannah!!


En dat een ander zijn mening je niet interesseert, dat begon ik al door te krijgen. Maar meng je dan niet in een discussie.

Nou, ik had volgens mij al een goeie reactie gegeven op wat je gisteren zei. Maar jij blijft doorzagen. En dan Hannah: heb je haar reacties naar mij eens gelezen voordat je eenzijdig oordeelt? En ik maak A, zelf uit of ik al of niet aan deze discussie meedoe, en B vind ik dat heel veel reacties hier voluit onbijbels zijn en dat vind ik verschrikkelijk als dat op een Christelijke datingsite gebeurt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:06
 
Wat een ontzettend gehakketak op de dag des Heren......en dat mag wel?


Iedereen slaat iedereen met Bijbelteksten om de oren, wel leerzaam in ieder geval.....
En laat een ieder denken wat hij wil , het is nog altijd een persoonlijke keus en je moet jezelf verantwoorden tegenover God.....niet iemand anders voor jou...... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:08
 
HERMAN968 schreef:
b

Je pint je teveel vast op interpretatie Willem. Doorheen -van kaft tot kaft- is duidelijk dat sex iets speciaals is voor God. Het is valse leer om door te geven -aan eenvoudigen zoals een van onze grote waterdragers hier op forum- dat God akkoord is met wat jij allemaal zo mooi tracht te verkopen. Knipoog smiley

Ik ga niet zeggen dat jij een valse leer verkondig hier, maar wel, dat hoe je hier nu weer op reageer, verre van respectvol is. En daarnaast, van kaft tot kaft heb ik de Bijbel gelezen, zelfs vele malen, en tevens zo goed als alle "oudvaders" die bij het vertalen van de Bijbel betrokken zijn. Daarnaast de werken van Augustinus, Calvijn, Luther, Melangton, enz. Weet echt wel enigzins wat er geleerd word, als ik het zo mag zeggen. En als dat gebasseerd is op een valse leer, mag jij je huiswerk nog even gaan doen.
Daarnaast, zo mag ik aan den lijve ervaren, dat God, welke ik dagelijks zoek, en wat mijn hoogste Goed is, en al mijn verlangen naar Hem uitga momenteel, ook dat mag een valse leer zijn.

Maar ik weet, dat God, die mij ziet, mijn leven leid, mij ook zal bewaren om zo liefdeloos Zijn Woord hier te noemen, en Zijn Woorden neer te zetten, om medemensen op te leggen wat ze zouden moeten geloven, om ons af te trekken van alles, wat Hij ons gegeven heeft.

Ik zeg hier, gegrond op Gods Woord, dat ik hier geen valse leer verkondig. En je mag mij, gemotiveerd, een antwoord geven, en anders hou je stil over valse leer, en wat dies meer zij.
De duivel praat nog met meer respect over Gods Woord, dat jij hier doet.
En hij kent God, en hij beeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:08
 
HERMAN968 schreef:
Die zeggen "sex mag want staat in de Bijbel" . Zijn wschlk mensen die zelf boter op het hoofd hebbe. Engeltje smiley

Precies, ik bedoel maar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:09
 
BEUN656 schreef:
Precies, ik bedoel maar...



Lariekoek...... Knipoog smiley

Wie ben jij om dat over een ander te beweren?


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 24 juni 2012, 23:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 93 94 95 96 97 Volgende
Pagina 96 van 97