ChristianMatch
 


Forum

Gezocht...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:19
 
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:22
 
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:24
 
ANITA324 schreef:
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Nog een paar , Anita, en je zit op 500 Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:26
 
http://www.youtube.com/watch?v=3VX7yp4J5-Q&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:29
 
http://www.youtube.com/watch?v=p3W6MZ2mJkw&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:32
 
http://www.youtube.com/watch?v=FfvtDDVmiWY&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:34
 
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:54
 


Laatst aangepast door
ANITA324
op vrijdag 20 augustus 2010, 16:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 17:04
 
ANITA324 schreef:

Anita,

Is dat niet meeeeer dan genoeg?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 17:16
 
VISSER278 schreef:
Anita,

Is dat niet meeeeer dan genoeg?

Natuurlijk is dat genoeg visser maar een maatje voor je leven waar je een arm voelt om je heen dat mis ik echt wel hoor. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 18:09
 
ANITA324 schreef:
Natuurlijk is dat genoeg visser maar een maatje voor je leven waar je een arm voelt om je heen dat mis ik echt wel hoor. Smiley die vol vragen zit



Je moet het allemaal ook niet teveel idealiseren Anita......Zorg eerst dat je je eigen leven goed op de rit hebt......Een relatie hebben is natuurlijk erg fijn en voegt ook veel toe aan je leven als het goed is..........dat ben ik helemaal met je eens.
En neem van mij aan: binnen een relatie kan je ook erg alleen zijn hoor!
Probeer tevreden te zijn met wat je NU hebt en niet alleen maar te verlangen naar wat je wilt.....
Ik ben een stukje ouder dan jij bent en heb ook een stukje meer levenservaring dus ik hoop dat je het van mij aan wilt nemen.........
Geniet van je nieuwe huisje, je werk op de zorgboerderij en vooral...wees tevreden met jezelf, jij mag ook zijn wie je bent daar is helemaal niets mis mee......en ook voor jou komen er vast nog een heleboel mooie dingen.....

Willemijn


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 20 augustus 2010, 18:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 18:28
 
verwijdert door mezelf

Laatst aangepast door
ANITA324
op maandag 29 november 2010, 01:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:06
 
ANITA324 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Ik moet leren meer geduld te hebben op dit terrein want echt naar mijn laatste verkering uit is gegaan ben ik 1 jaar singel. Je wil van alles maar ik ben ook zeer kieskeurig en zoals sommige mij kennen vinden mij wel es te te in alles. Hoe dan ook Willemijn u hebt gelijk hoor ik mag neej ik moet tevreden zijn in wat ik nu mag doen dat zeiden mijn ouders ook al vaak tegen mij. Wees blij met wat je nu kan en mag doen. Ook God weet in wat voor mij in petto is en wat nog komen gaat en ja ik heb zelf gekozen om opmezelf te gaan wonen. Mijn ouders lieten mij die ruimte maar het had hun niet gehoeven ik mocht ook bij hun blijven wonen maar ik hield het gewoon weg niet uit de spanningen de stress die ik voelde maakte mij boos ik kon daar moeilijk mee om gaan en liep daar bij weg.
Nu ik opmezelf woon heb ik alle ruimte maar nu mis ik het die warmte in wat ik bij mijn ouders juist zo voelde waar je ei kwijt kon. Gelukkig wonen mijn ouders dicht bij mij en kan ik mijn verhaal kwijt maar als ik weer boos word dan loop ik even een blokje om tot kalmte te komen.
Neej ik ben een vrouw apart ook met mijn gebruiks aanwijzingingen ik ben niet één van de makkelijkste om zo te zeggen. Hoe dan ook ja ook ik zit nog elke dag in de Leerschool van het leven. Zo heb ik ook niet eens mijn dag maar ik bid altijd of de Here mij wil veranderen als ik dan boos ben of Hij mij zachtmoedig wil laten zijn ja nederig van hart te mogen zijn.

Shalom,

Anita



Verliefd word je niet als je er om zoekt, maar het overkomt je, tegen wil en dank, is de boodschap. En je hebt in de Sneekweek vast wel wat Fries opgevangen.

Thomas, die wel gelooft dat een vliegende vogel meer zal vangen.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 20 augustus 2010, 19:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:39
 
THOMAS968 schreef:
Verliefd word je niet als je er om zoekt, maar het overkomt je, tegen wil en dank, is de boodschap. En je hebt in de Sneekweek vast wel wat Fries opgevangen.

Thomas, die wel gelooft dat een vliegende vogel meer zal vangen.


Sorry maar ik begrijp deze spreekwoord niet Smiley die vol vragen zit
Taalkundig in Nederlands altijd al slecht in geweest Gefrustreerde smiley hoogst nivo voor mij was B eeuh tja niet zo hoog als het erop lijkt. Mijn tegenvallers waren altijd die d en t op het eind ik begreep en begrijp het nog niet this wat met mijn vorm van dislectie hoe dan ook ach elk mens maakt wel eens een kromme zin. Dus wie wil deze spreekwoord voor mij uitleggen. Knipoog smiley

Shalom,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:42
 
ANITA324 schreef:
Sorry maar ik begrijp deze spreekwoord niet Smiley die vol vragen zit
Taalkundig in Nederlands altijd al slecht in geweest Gefrustreerde smiley hoogst nivo voor mij was B eeuh tja niet zo hoog als het erop lijkt. Mijn tegenvallers waren altijd die d en t op het eind ik begreep en begrijp het nog niet this wat met mijn vorm van dislectie hoe dan ook ach elk mens maakt wel eens een kromme zin. Dus wie wil deze spreekwoord voor mij uitleggen. Knipoog smiley

Shalom,

Om een lang verhaal kort te maken moet je niet gaan zoeken naar de liefde, Anita...het overkomt je gewoon op een bepaald moment zonder dat je daar iets voor hoeft te doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 20:04
 
TESSYBEAR731 schreef:
Om een lang verhaal kort te maken moet je niet gaan zoeken naar de liefde, Anita...het overkomt je gewoon op een bepaald moment zonder dat je daar iets voor hoeft te doen Knipoog smiley

Dat zou heel onverwachts dan zijn want tot nu toe ben ik dat nog niet tegen gekomen in die zin ben ik wat nuchter hiervoor. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 20:58
 
ANITA324 schreef:
Natuurlijk is dat genoeg visser maar een maatje voor je leven waar je een arm voelt om je heen dat mis ik echt wel hoor. Smiley die vol vragen zit

Hoi Anita

Ik wil toch even reageren.
Ik kan je heel goed begrijpen hoor, maar wees geduldig.
Ik zit hier ook op CM, al enkele maanden , kweet niet precies hoelang , misschien al wel meer dan een half jaar.
Ik had in het begin ook zoiets van .. nou dat gaat goed komen. Maar tot nu toe zit ik hier ook nog zoals in het begin . MAAR............. ik heb inmiddels wel verschillende mensen hier leren kennen, en dat is toch ook geweldig cq waardevol?
Focus je hier niet gelijk te veel van ik wil en ik zal . Dat werkt niet.
Heb geduld ,God geeft als Hij het tijd vind. ik geloof vast en zeker dat het met jou best goed komt.
Wees maar heel blij dat je Hem mag kennen en Hij ook van jou afweet.
Want Hem te kennen is toch veel meer waard , dan al het fijnste goud op deze aard!

Groet, visser.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 21:15
 
ANITA324 schreef:
Dat zou heel onverwachts dan zijn want tot nu toe ben ik dat nog niet tegen gekomen in die zin ben ik wat nuchter hiervoor. Smiley die vol vragen zit

Psies...volkomen onverwachts!
Want liefde laat zich niet dwingen...het komt wanneer de tijd er rijp voor is en je zult van te voren nooit weten wanneer dat is.
(wanhopig) gaan zoeken zal dat proces niet versnellen, maar het hooguit moeilijker maken voor je omdat je er zo mee bezig bent en je geduld dus danig op de proef word gesteld...
Probeer er wat ongedwongener tegen over te staan...maak nieuwe contacten, gewoon voor de gezelligheid. En wie weet...zit ie er op een bepaald moment ineens tussen! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 21:29
 
VISSER278 schreef:
Hoi Anita

Ik wil toch even reageren.
Ik kan je heel goed begrijpen hoor, maar wees geduldig.
Ik zit hier ook op CM, al enkele maanden , kweet niet precies hoelang , misschien al wel meer dan een half jaar.
Ik had in het begin ook zoiets van .. nou dat gaat goed komen. Maar tot nu toe zit ik hier ook nog zoals in het begin . MAAR............. ik heb inmiddels wel verschillende mensen hier leren kennen, en dat is toch ook geweldig cq waardevol?
Focus je hier niet gelijk te veel van ik wil en ik zal . Dat werkt niet.
Heb geduld ,God geeft als Hij het tijd vind. ik geloof vast en zeker dat het met jou best goed komt.
Wees maar heel blij dat je Hem mag kennen en Hij ook van jou afweet.
Want Hem te kennen is toch veel meer waard , dan al het fijnste goud op deze aard!

Groet, visser.

Daar heb je gelijk in Visser alleen die geduld he op dit terein heb ik wel erg moeite mee terwijl mensen wel es zeggen je hebt engelengeduld kan ik misschien wel hebben in de zorg en met omgang van mensen tijdens evangelisatie-week. Mijn jongere zusje heeft ook wel es gezegt je moet er niet op focussen maar als ik haar zie kan ze iedereen krijgen en krijgt veel respons om haar uiterlijk niet dat ik jarloers ben ofzo ik gun het haar van harte maar het komt haar zo van het lije dakje af dat is iets wat ik niet kan begrijpen. Ik wacht en ik wacht geduldig af tot er 1 een mailtje toestuurd maar neej er komt niks als er iets komt dan is het iemand die erg oud is boven de 45 jaar of iemand die gescheiden is. Ik kan daar moeilijk mee over weg en ik weet niet hoe ik hiermee aan moet. Het is zeker niet om iemand aan de kaak te stellen maar ik zoek iemand die net als mij nog nooit getrouwd of samengewoont heeft. Smiley die vol vragen zit Sorry als ik al velen nu voor het hoofd stoot maar daar word mij vaak zwartpiet voor aan gekeken en dat ik mijn mening durft te geven waarop juist men mij dan niet meer serrieus neemt en mij dan alleen laat. Alleen zijn vind ik géén pretje en ik weet dat ik daar aan moet wennen als mens zijn.
Geestelijk ben ik nooit alleen en is God mijn hemelse Vader altijd nabij.
Contact leggen in praktijk vind ik erg moeilijk ik heb al eens deelgenomen via een cm uitje maar ik klap helemaal dicht juist bij een grote groep mensen dan heb ik de overzicht kwijt. Ik kan slecht tegen teveel stress en spanning dan kan ik zo plotseling huilen en dat wil ik niet.
1 op 1 gesprekken lukt mij beter af of in een kleine groep van 10 a 15 mensen hou ik nog overzicht. Maar als mensen met een lading van woorden over mij heen walsen dan kan ik die gesprek niet meer volgen.
Waarop ik mij in hoekje aangedreven voel en niet meer mezelf kan zijn.
Dan kan ik dus snel kort door de bocht reageren wat dan niet mijn bedoeling is maargoed in mijn schrijven kan ik mij dus meer uiten.

Shalom,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 21:31
 
TESSYBEAR731 schreef:
Psies...volkomen onverwachts!Want liefde laat zich niet dwingen...het komt wanneer de tijd er rijp voor is en je zult van te voren nooit weten wanneer dat is.
(wanhopig) gaan zoeken zal dat proces niet versnellen, maar het hooguit moeilijker maken voor je omdat je er zo mee bezig bent en je geduld dus danig op de proef word gesteld...
Probeer er wat ongedwongener tegen over te staan...maak nieuwe contacten, gewoon voor de gezelligheid. En wie weet...zit ie er op een bepaald moment ineens tussen! Knipoog smiley

Maar als je nu gaat wachten op dat onverwachte moment, ben je er toch nog niet? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

'k Vind dat je het mooi en duidelijk verwoord, Tessy! Een stukje ontspanning hierin, maakt je leven wel prettiger. En het kan zeker gezellig zijn, om (eerst) nieuwe contacten op te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 21:52
 
Dus mocht er mailtjes binnen komen dan is de grens van Leeftijd 24 tot 40 jaar !! Echt niet jonger en echt niet ouder! Smiley die vol vragen zit

Shalom,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 22:00
 
ANITA324 schreef:
Daar heb je gelijk in Visser alleen die geduld he op dit terein heb ik wel erg moeite mee terwijl mensen wel es zeggen je hebt engelengeduld kan ik misschien wel hebben in de zorg en met omgang van mensen tijdens evangelisatie-week. Mijn jongere zusje heeft ook wel es gezegt je moet er niet op focussen maar als ik haar zie kan ze iedereen krijgen en krijgt veel respons om haar uiterlijk niet dat ik jarloers ben ofzo ik gun het haar van harte maar het komt haar zo van het lije dakje af dat is iets wat ik niet kan begrijpen. Ik wacht en ik wacht geduldig af tot er 1 een mailtje toestuurd maar neej er komt niks als er iets komt dan is het iemand die erg oud is boven de 45 jaar of iemand die gescheiden is. Ik kan daar moeilijk mee over weg en ik weet niet hoe ik hiermee aan moet. Het is zeker niet om iemand aan de kaak te stellen maar ik zoek iemand die net als mij nog nooit getrouwd of samengewoont heeft. Smiley die vol vragen zit Sorry als ik al velen nu voor het hoofd stoot maar daar word mij vaak zwartpiet voor aan gekeken en dat ik mijn mening durft te geven waarop juist men mij dan niet meer serrieus neemt en mij dan alleen laat. Alleen zijn vind ik géén pretje en ik weet dat ik daar aan moet wennen als mens zijn.
Geestelijk ben ik nooit alleen en is God mijn hemelse Vader altijd nabij.
Contact leggen in praktijk vind ik erg moeilijk ik heb al eens deelgenomen via een cm uitje maar ik klap helemaal dicht juist bij een grote groep mensen dan heb ik de overzicht kwijt. Ik kan slecht tegen teveel stress en spanning dan kan ik zo plotseling huilen en dat wil ik niet.
1 op 1 gesprekken lukt mij beter af of in een kleine groep van 10 a 15 mensen hou ik nog overzicht. Maar als mensen met een lading van woorden over mij heen walsen dan kan ik die gesprek niet meer volgen.
Waarop ik mij in hoekje aangedreven voel en niet meer mezelf kan zijn.
Dan kan ik dus snel kort door de bocht reageren wat dan niet mijn bedoeling is maargoed in mijn schrijven kan ik mij dus meer uiten.

Shalom,

Ja, maar daar is toch niks mee? Als jij zegt ik hoef niet iemand die gescheiden is , of, iemand die heeft samen gewoond , dat is jouw keus. Het is veel beter om dat gelijk te melden dan dat iemand daar na een poos achter moet komen. ( lijkt mij hoor) En dan geloof ik ook niet dat je iemand daar mee tegen het hoofd stoot. Gewoon eerlijk zijn , zeggen wie je bent, wat je wil, ook in deze situaties, dat hou je het langste vol.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 22:03
 
ANITA324 schreef:
Dus mocht er mailtjes binnen komen dan is de grens van Leeftijd 24 tot 40 jaar !! Echt niet jonger en echt niet ouder! Smiley die vol vragen zit

Shalom,

Heel duidelijk, Anita Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 14:00
 
gezocht;

heeeeeeeeleeeeee groooooooooote witte ompot voor mijn plant
(liefst van steen)

pampirusplant (ook wel modderplant of parapluplant genoemd)

witte inbetween vitrage

rolgordijn voor op de douche van kunststof


Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 6 oktober 2010, 14:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 15:29
 
GRACE585 schreef:
gezocht;

heeeeeeeeleeeeee groooooooooote witte ompot voor mijn plant
(liefst van steen)

pampirusplant (ook wel modderplant of parapluplant genoemd)

witte inbetween vitrage

rolgordijn voor op de douche van kunststof



Ik heb wel kunststof planten bakken, witte 4kant.
Zijn buitengebruikt , en er zitten dus gaatjes in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 16:32
 
GRACE585 schreef:
gezocht;

heeeeeeeeleeeeee groooooooooote witte ompot voor mijn plant
(liefst van steen)

pampirusplant (ook wel modderplant of parapluplant genoemd)

witte inbetween vitrage

rolgordijn voor op de douche van kunststof

sooo, ga je je hele interieur aanpassen grace? Knipoog smiley

ik zoek een aquariumfilter voor een aquarium van -/+ 300 liter
misschien kan ik op cm ook een gokje wagen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 17:35
 
JOLAN931 schreef:

ik zoek een aquariumfilter voor een aquarium van -/+ 300 liter
misschien kan ik op cm ook een gokje wagen

Probeer eens bij Zooplus de eheim filters zijn daar niet zo gekke duur en bevallen mij tot nu toe een stuk beter dan de tetra Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:57
 
JOLAN931 schreef:
sooo, ga je je hele interieur aanpassen grace? Knipoog smiley

ik zoek een aquariumfilter voor een aquarium van -/+ 300 liter
misschien kan ik op cm ook een gokje wagen

ook zonde vorig jaar alles weggedaan jammer net een jaar te laat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 22:52
 
MARISKA601 schreef:
Ik heb wel kunststof planten bakken, witte 4kant.
Zijn buitengebruikt , en er zitten dus gaatjes in.

dan krijg ik natte vloer maris dat werkt niet denk ik dat me pup ertegen geplast heeft is niet eerlijk voor kruimeltje,lol Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 23:00
 
GRACE585 schreef:
dan krijg ik natte vloer maris dat werkt niet denk ik dat me pup ertegen geplast heeft is niet eerlijk voor kruimeltje,lol Clown smiley

Misschien (planten-)schoteltjes eronder zetten Grace... Knipoog smiley
Ergens is dat misschien wel goed voor een plant... krijgt ie ook niet teveel water, althans als je het bijhoudt kun je zien of het schoteltje nat blijft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 3 van 5