ChristianMatch
 


Forum

Nickname of gewone naam op CM gebruiken
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 19:05
 
TESSYBEAR731 schreef:

Hey Muts Clown smiley welcome back Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 16 mei 2010, 19:44
 
ROBBEDOES873 schreef:
Hey Muts Clown smiley welcome back Lachende smiley

Dank, dank u, dank u wel Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 19:43
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik vraag mij het volgende af:

Er worden op CM vaak nick namen gebruikt bij het profiel.
Dus verzonnen namen die er in het echt niet zijn.
Nu respecteer ik degene op CM die zo'n nick name gebruiken.
Maar om heel eerlijk te zijn vind ik het fijner om de voornamen van CM leden te zien.
Ik zelf noem mij op CM Paulus, maar ik heet gewoon Paul.
Wellicht had ik mijzelf ook gewoon Paul kunnen noemen op CM, besef ik me nu pas.
Ik hoop dat ik met dit bericht niemand gekwetst hebt, want dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik vroeg me gewoon af wat jullie vinden van nick names op CM.

Groeten van Paul

Omdat mijn naam direct herkenbaar is (qua spelling) voor bekenden, heb ik gekozen voor een nickname. Daar is een heel klein beetje in terug te vinden van m'n echte naam. Zeker nu ik weet dat het forum toegankelijk is voor iedereen, moet ik er niet aan denken dat bekende mensen (die geen lid zijn) al mijn stukjes op het forum zouden lezen. Twijfelende smiley Het zal niet gauw gebeuren, maar toch... Als ik een algemenere naam gehad zou hebben, zou ik misschien wel m'n eigen naam gebruikt hebben. Verder doe ik er niet geheimzinnig over, want als ik mail met mensen geef ik vrij snel m'n echte naam.

Marijan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 20:03
 
MARIJAN072 schreef:
Omdat mijn naam direct herkenbaar is (qua spelling) voor bekenden, heb ik gekozen voor een nickname. Daar is een heel klein beetje in terug te vinden van m'n echte naam. Zeker nu ik weet dat het forum toegankelijk is voor iedereen, moet ik er niet aan denken dat bekende mensen (die geen lid zijn) al mijn stukjes op het forum zouden lezen. Twijfelende smiley Het zal niet gauw gebeuren, maar toch... Als ik een algemenere naam gehad zou hebben, zou ik misschien wel m'n eigen naam gebruikt hebben. Verder doe ik er niet geheimzinnig over, want als ik mail met mensen geef ik vrij snel m'n echte naam.

Marijan

Ik heet wel Thomas, maar gezien het feit dat iedereen buiten het forum de bijdragen kan lezen, voel ik me geremd aan de discussie op het forum bij te dragen. Ik vind dat deze mogelijkheid echt moet verdwijnen en vind het beschamend dat dit blijft omdat het oud-leden zou aantrekken. De discussie is voor leden onderling en niet voor anderen. Helemaal fout is dat dat niet vermeld is en dat veel leden het niet weten ook. Nogmaals het doet me aarzelen om bij te dragen. Mijn schrijfstijl is herkenbaar voor velen in mijn omgeving.

Thomas, die een voorstander is van een CM dat privacy garandeert, wat ook door CM is beloofd.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 17 mei 2010, 20:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 17 mei 2010, 20:11
 
THOMAS968 schreef:
Ik heet wel Thomas, maar gezien het feit dat iedereen buiten het forum de bijdragen kan lezen, voel ik me geremd aan de discussie op het forum bij te dragen. Ik vind dat deze mogelijkheid echt moet verdwijnen en vind het beschamend dat dit blijft omdat het oud-leden zou aantrekken. De discussie is voor leden onderling en niet voor anderen. Helemaal fout is dat dat niet vermeld is en dat veel leden het niet weten ook. Nogmaals het doet me aarzelen om bij te dragen. Mijn schrijfstijl is herkenbaar voor velen in mijn omgeving.

Thomas, die een voorstander is van een CM dat privacy garandeert, wat ook door CM is beloofd.

Dat ben ik helemaal met je eens, Thomas! Ik begrijp heel goed dat je je geremd kunt voelen. Als ik terug denk aan sommige stukjes die ik schreef, krijg ik er bijna spijt van. De leeftijd staat er notabene ook nog bij! Misschien mail ik Chris er nog een keer over, want ik wist dit dus ook echt niet. Ik ben nu wel extra blij met m'n nickname.

Marijan, die zich aansluit bij de woorden van Thomas w.b. de beloofde privacy.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 17 mei 2010, 20:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 16:40
 
MARIJAN072 schreef:
Dat ben ik helemaal met je eens, Thomas! Ik begrijp heel goed dat je je geremd kunt voelen. Als ik terug denk aan sommige stukjes die ik schreef, krijg ik er bijna spijt van. De leeftijd staat er notabene ook nog bij! Misschien mail ik Chris er nog een keer over, want ik wist dit dus ook echt niet. Ik ben nu wel extra blij met m'n nickname.

Marijan, die zich aansluit bij de woorden van Thomas w.b. de beloofde privacy.


Thomas en Marijan; ik sluit me bij jullie aan. Met de aanvullende opmerking dat niet alleen je leeftijd te zien is maar ook je regio (en foto) als je het verkorte profiel aanklikt.

Belangrijk dus om voorzichtig te zijn met namen en prive-gegevens op het forum.

GrZing!


Laatst aangepast door
ZINGA672
op woensdag 19 mei 2010, 16:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 20:47
 
Voor wie het nog niet wist: het CM forum is op internet voor IEDEREEN te lezen (en niet slechts voor oud-leden zoals soms wordt beweerd). Ter illustratie een kleine greep van de site van Goedgelovig.

Posted on 30 juni, 2010 by goedgelovig

Goedgelovig nam poolshoogte op het openbare gedeelte van ChristianMatch en verbaasde zich over de presentatie van de kandidaten.

Zo noemt kandidate A. zichzelf qua postuur “een jojo” en M. vindt dat ze “een paar kilootjes teveel” heeft. Dit is natuurlijk dé manier om jezelf goed aan te prijzen. C. houdt van roze sjaaltjes en theedrinken. N. heeft een erg vage foto geuploaded die het ergste doet vermoeden. Met de presentatie van de heren is het niet veel beter gesteld. W. zegt dat hij een ‘gel-grootverbruiker’ is en heeft een foto bijgevoegd waarop hij bier zit te zuipen. H. meldt dat hij “alles lust behalve spruitjes”, maar naar de foto te oordelen is dat het enige wat hij wél eet. R. wil een goede indruk maken door zichzelf als zorgzame vader met baby op de arm af te beelden, maar realiseert zich vast niet dat de keurige gristenvrouwen op ChristianMatch dan denken dat hij al getrouwd is. D. is er trots op dat hij het VMBO heeft gedaan en houdt gezien de foto vooral van oubollige schilderijtjes.

[Een aantal vaste lezers van GG onder aanvoering van Pittig is van mening dat deze alinea niet door de beugel kan. Hieronder de discussie hierover. Oordeelt u zelf.]

goedgelovig, op 30 juni, 2010 bij 11:11 am Heeft gezegd:

@Allen: Jullie kritiek op de eerste versie van dit bericht (met name plaatsing van foto’s, tegen onze eigen huisregels in) is volkomen terecht. We hadden na het gedoe met de preez-meisjes van Soul Survivor scherper moeten zijn. Daarvoor onze excuses. Het stuk is inmiddels aangepast.

goedgelovig, op 30 juni, 2010 bij 1:19 pm Heeft gezegd:
Deze informatie staat, voor iedereen zichtbaar, op het open gedeelte van ChristianMatch en is voldoende geanonimiseerd.


GrZing


Laatst aangepast door
ZINGA672
op dinsdag 6 juli 2010, 20:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 21:28
 
ZINGA672 schreef:
Voor wie het nog niet wist: het CM forum is op internet voor IEDEREEN te lezen (en niet slechts voor oud-leden zoals soms wordt beweerd). Ter illustratie een kleine greep van de site van Goedgelovig.nl

GrZing

Bijzonder...ik zelf kom er zonder in te loggen namelijk absoluut niet op!

Hoe zit dat, Chris Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 21:29
 
ZINGA672 schreef:
Thomas en Marijan; ik sluit me bij jullie aan. Met de aanvullende opmerking dat niet alleen je leeftijd te zien is maar ook je regio (en foto) als je het verkorte profiel aanklikt.

Belangrijk dus om voorzichtig te zijn met namen en prive-gegevens op het forum.

GrZing!

Ik hoorde ook pas vorige week dat het forum voor iedereen toegankelijk is, schrok daar wel van.
Kunnen wij niet een mail naar CM sturen met al onze namen zodat er iig een aantal topics alleen voor leden te lezen zijn?


Laatst aangepast door
CARIN303
op dinsdag 6 juli 2010, 21:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:56
 
Even weer ontopic....nicknamen

Lees de meest bijzondere namen;

Lepeltje
Mosterd
Sambal


Hoe komen jullie aan die namen om ze te gebruiken om een datingsite?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 18:00
 
CARIN303 schreef:
Ik hoorde ook pas vorige week dat het forum voor iedereen toegankelijk is, schrok daar wel van.
Kunnen wij niet een mail naar CM sturen met al onze namen zodat er iig een aantal topics alleen voor leden te lezen zijn?

Helemaal mee eens Carin, een aantal beschermde afgeschermde topics, waar je gewoon eerlijk kunt zijn.
Ik ben er ook van geschrokken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 18:04
 
ANNETTE050 schreef:
Helemaal mee eens Carin, een aantal beschermde afgeschermde topics, waar je gewoon eerlijk kunt zijn.
Ik ben er ook van geschrokken.

waren jullie daarvoor niet eerlijk dan?
Dan komt dus hiermee de aap wel uit de mouw dan Kotsende smiley
want dit is allang bekent net zolang als cm bestaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 18:05
 
DANIEL777 schreef:
waren jullie daarvoor niet eerlijk dan?
Dan komt dus hiermee de aap wel uit de mouw dan Kotsende smiley
want dit is allang bekent net zolang als cm bestaat


Dit onderwerp wordt al in een ander topic besproken;
Bescherming gevraagd

Hier hebben wij het over nicknames....Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:14
 
ANITA324 schreef:
Hier mijn gewone naam gegeven op andere sites sta ik meer bekend als zonnestraaltje of als wikkelblauwtje tja zo heeft iedereen hem of haar gewoontes hihi Verlegen lachende smiley Knipoog smiley

Mijn naam Anita was mijn moeder jaloers op zo wilde ze ook heten alleen die naam kreeg ze niet dus dacht ze dat geef ik aan mijn 1e dochter door.

[foto verwijderd om veiligheidsredenen]

Betekenis: Begenadigde, Vriendelijk, Lieflijke en Aanvallige
Dus een naam om trots op te zijn. Engeltje smiley Verlegen lachende smiley Knipoog smiley

Nou, ik wil maar even kwijt dat ik al dat gemuts over nicknames ten spijt, bovenstaande foto toch wel intrigerend vind. Hij is prachtig! Goed gedaan Anita!


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 27 juli 2010, 12:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:19
 
BEUN656 schreef:
Nou, ik wil maar even kwijt dat al dat gemuts over nicknames ten spijt ik bovenstaande foto toch wel intrigerend vind. Hij is prachtig! Goed gedaan Anita!

Gemuts over nicknames Gefrustreerde smiley

Tjonge,en jouw naam is........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 21:54
 
CARIN303 schreef:
Gemuts over nicknames Gefrustreerde smiley

Tjonge,en jouw naam is........

Beun de Haas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 21:59
 
CARIN303 schreef:
Even weer ontopic....nicknamen

Lees de meest bijzondere namen;

Lepeltje
Mosterd
Sambal


Hoe komen jullie aan die namen om ze te gebruiken om een datingsite?

Lepeltje zoekt kommetje
Mosterd zoekt kroket
Sambal zoekt nasi

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 22:08
 
MARIO216 schreef:
Lepeltje zoekt kommetje
Mosterd zoekt kroket
Sambal zoekt nasi

Knipoog smiley

Kleurenprinter wacht op papier.

Visser wacht op vis Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:04
 
MARIO216 schreef:
Lepeltje zoekt kommetje
Mosterd zoekt kroket
Sambal zoekt nasi

Knipoog smiley

Pizza Mario zoekt toetje Clown smiley

hihi... sorry; kon ut niet laten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:22
 
ZINGA672 schreef:

Pizza Mario zoekt toetje Clown smiley

hihi... sorry; kon ut niet laten

Misschien is Mario wel op zoek naar Luigi Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:26
 
TESSYBEAR731 schreef:
Misschien is Mario wel op zoek naar Luigi Clown smiley

Wie is dat Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:28
 
MARIO216 schreef:
Wie is dat Smiley die vol vragen zit

Goed lezen Mario....die zoek jij dus Knipoog smiley
Of zoekt Mario di Mama?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:30
 
CARIN303 schreef:
Goed lezen Mario....die zoek jij dus Knipoog smiley
Of zoekt Mario di Mama?

Mama zoek ik als het eten klaar is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEPELTJE037





Berichten: 322

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 23:26
 
CARIN303 schreef:
Even weer ontopic....nicknamen

Lees de meest bijzondere namen;

Lepeltje
Mosterd
Sambal


Hoe komen jullie aan die namen om ze te gebruiken om een datingsite?

Grappig om te lezen als bijzonder aangemerkt te worden... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Al enige jaren gebruik ik deze nick-name.
Vaak wordt me gevraagt hoe ik aan deze naam kom(metje)...

Vroeger... Lang, heel lang geleden, in een dorp nu ver van Lepeltje vandaan... was er eens... een klasgenoot van z'n broer, van zijn lagere school, die hem stevast Lepeltje noemde.
Deze klasgenoot heette Richard (en wellicht heet 'ie nog zo). Lachende smiley

Jaaaaren later kwamen Richard en Lepeltje elkaar weer tegen bij hetzelfde electrobedrijf, waar ze collega's van elkaar werden.
Volgens de overlevering werd Lepeltje als collega nu wel bij z'n eigen naam genoemd door Richard.

Weer jaaaren nadat ze ieder weer huns weegs waren gegaan, herinnerde Lepeltje zich weer 's aan de tijd dat Richard hem Lepeltje noemde.

Lepeltje vond het uiteindelijk wel grappig klinken en besloot deze naam te gebruiken in de wereld langs de digitale snelweg...
In deze wereld weet hij z'n weg te vinden met allerlei nieuwe omgevingen, kennismakingen en ervaringen.

En zo is zijn ronddolen in deze digitale wereld een groot avontuur...

En hij leeft, mogelijk nog lang en gelukkig...


Laatst aangepast door
LEPELTJE037
op dinsdag 27 juli 2010, 23:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 10:58
 
LEPELTJE037 schreef:
Grappig om te lezen als bijzonder aangemerkt te worden... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smileyAl enige jaren gebruik ik deze nick-name.
Vaak wordt me gevraagt hoe ik aan deze naam kom(metje)...

Vroeger... Lang, heel lang geleden, in een dorp nu ver van Lepeltje vandaan... was er eens... een klasgenoot van z'n broer, van zijn lagere school, die hem stevast Lepeltje noemde.
Deze klasgenoot heette Richard (en wellicht heet 'ie nog zo). Lachende smiley

Jaaaaren later kwamen Richard en Lepeltje elkaar weer tegen bij hetzelfde electrobedrijf, waar ze collega's van elkaar werden.
Volgens de overlevering werd Lepeltje als collega nu wel bij z'n eigen naam genoemd door Richard.

Weer jaaaren nadat ze ieder weer huns weegs waren gegaan, herinnerde Lepeltje zich weer 's aan de tijd dat Richard hem Lepeltje noemde.

Lepeltje vond het uiteindelijk wel grappig klinken en besloot deze naam te gebruiken in de wereld langs de digitale snelweg...
In deze wereld weet hij z'n weg te vinden met allerlei nieuwe omgevingen, kennismakingen en ervaringen.

En zo is zijn ronddolen in deze digitale wereld een groot avontuur...

En hij leeft, mogelijk nog lang en gelukkig...

Oh...ik dacht dat je gewoon op zoek was naar een tweede lepeltje, om te lepelen...(lepeltjeshouding) Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEPELTJE037





Berichten: 322

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 11:04
 
TESSYBEAR731 schreef:
Oh...ik dacht dat je gewoon op zoek was naar een tweede lepeltje, om te lepelen...(lepeltjeshouding) Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Lachende smiley Tsja, had gekund idd... als er nog een leuk vrouwelijk lepeltje is... Verliefde smiley ...Lijkt me (zij het wellicht in een later stadium) wel weer 's fijn om te lepelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 18:45
 
LEPELTJE037 schreef:
Lachende smiley Tsja, had gekund idd... als er nog een leuk vrouwelijk lepeltje is... Verliefde smiley ...Lijkt me (zij het wellicht in een later stadium) wel weer 's fijn om te lepelen.

Is een film van"vrouwtje Theelepel"puur jeugdsentiment Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 18:57
 
TESSYBEAR731 schreef:
Oh...ik dacht dat je gewoon op zoek was naar een tweede lepeltje, om te lepelen...(lepeltjeshouding) Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Blijft de vraag.... wáárom, hoe komt iemand erbij om jou Lepeltje te noemen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 19:02
 
ZINGA672 schreef:
Blijft de vraag.... wáárom, hoe komt iemand erbij om jou Lepeltje te noemen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

moet iedereen zijn nickname nu uitleggen??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 19:38
 
JONATHAN890 schreef:
moet iedereen zijn nickname nu uitleggen??

Niets moet, maar k mag het toch wel vragen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 2 van 4