ChristianMatch
 


Forum

wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 14 15 16 17 18 19 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 21 oktober 2013, 22:46
 
ANTA961 schreef:
Vandaag bij het Kruitvat een boek gekocht. Er zat een stickertje op met €6,95.
En een vermelding dat er nog 50% kassakorting afging. Prima. Hoe het uiteindelijk allemaal berekend is, geen idee, maar ik had het boek mee voor €0,99! Toch leuk... Nu nog afwachten of het die euro waard is Lachende smiley

tja nu word zo'n lettervreter als ik natuurlijk benieuwd hoe dat boek heet Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 oktober 2013, 06:55
 
ROELANDE345 schreef:
tja nu word zo'n lettervreter als ik natuurlijk benieuwd hoe dat boek heet Lachende smiley

nou ik ben geen lettervreter... maar ik denk boeken bij de kruidvat... Clown smiley
en heb natuurlijk direct weer wilde ideeën Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 oktober 2013, 09:43
 
ROELANDE345 schreef:
tja nu word zo'n lettervreter als ik natuurlijk benieuwd hoe dat boek heet Lachende smiley

'De vrouwen van Falucska' van Jessica Gregson
Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, speelt zich af in Hongarije, rond 1914. Even een citaat van de achterkant van het boek: 'in de periode van 1914 tot 1929 was een kleine groep vrouwen verantwoordelijk voor ongeveer driehonderd sterfgevallen.'

Er schijnt ook een film en een documentaire over gemaakt te zijn, 'angel makers'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 oktober 2013, 10:01
 
ANTA961 schreef:
'De vrouwen van Falucska' van Jessica Gregson
Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, speelt zich af in Hongarije, rond 1914. Even een citaat van de achterkant van het boek: 'in de periode van 1914 tot 1929 was een kleine groep vrouwen verantwoordelijk voor ongeveer driehonderd sterfgevallen.'

Er schijnt ook een film en een documentaire over gemaakt te zijn, 'angel makers'

Oh klinkt alsof het een onderhoudend boek is veel lees plezier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SCHAPEKOP302





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 oktober 2013, 18:22
 
We hebben nieuwe bankstel gekocht en dus beetje ruimer dan die ouwe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 27 oktober 2013, 08:31
 
Bij de Action, kerstprul Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 november 2013, 14:40
 
Winterjas...


soms moet dat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 november 2013, 16:23
 
film "Band of brothers " en "Sophie's choice"

soms mag je je zelf kietelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 november 2013, 17:28
 
JOL252 schreef:
film "Band of brothers " en "Sophie's choice"

soms mag je je zelf kietelen.

Die zijn mooi!!!

(Ik kocht een bos bloemen...voor mezelf...en ik was toch blij!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 november 2013, 20:50
 
JOL252 schreef:
Winterjas...


soms moet dat.

Jaja, een vrouw de kleren MOET kopen. Hoewel maandagochtend mogelijk vrij koud, rond een graad.

Thomas, heeft al een winterjas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NIEUW206





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: donderdag 9 januari 2014, 18:46
 
Een auto gekocht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 maart 2014, 19:40
 
.

Laatst aangepast door
JANE410
op zondag 9 maart 2014, 11:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LENTE581





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 maart 2014, 20:12
 
Dat boek heb ik gelezen. Wel mooi maar oh zo indrukwekkend, vooral het moment dat ze een zicht krijgt op de hel. Ik had elke keer na een stukje te hebben gelezen ook weer tijd nodig om er over na te denken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 maart 2014, 22:20
 
LENTE581 schreef:
Dat boek heb ik gelezen. Wel mooi maar oh zo indrukwekkend, vooral het moment dat ze een zicht krijgt op de hel. Ik had elke keer na een stukje te hebben gelezen ook weer tijd nodig om er over na te denken.

reactie verwijderd


Laatst aangepast door
JANE410
op zondag 9 maart 2014, 11:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 maart 2014, 22:23
 
JANE410 schreef:
Ja ik vroeg me al af of iemand het gelezen heeft, had nooit van dit boek gehoord. Ik vond het bij de kringloop.

Ja er zijn meer mensen die beweren dat ze in de hemel zijn geweest, o.a. Jhon Piper.

Weet ook niet zo goed wat ik er van denk, ik ga het maar lezen, het lijkt me ook wel indrukwekkend.

Uit een recensie:
In het boek 'Heaven is so Real!' (2003) beschrijft Choo Thomas haar bijzondere ontmoeting met Jezus Christus, die haar vele malen meegenomen zou hebben naar de hemel en twee keer naar de hel. Jezus zou haar tevens hebben gezegd de mensen te waarschuwen voor het teken van het Beest - ook de christenen, omdat slechts minder dan 10% van alle christenen mee zou gaan met de 'Opname'.
Jezus zou haar gezegd hebben dat alleen 'gehoorzame' christenen het Koninkrijk der Hemelen binnen zullen gaan. Dat gaat volgens Choo zo ver dat de christenen die niet hun 'tienden' geven, als 'ongehoorzaam' zullen worden beschouwd.
Einde citaat.

Wat heeft Onze Lieve Heer toch vreemde kostgangers……….Ik hoop dat je je tienden betaalt, Jane. Veel leesplezier. Zieke smiley


Laatst aangepast door
JANS221
op maandag 10 maart 2014, 17:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 maart 2014, 22:52
 
JANS221 schreef:
Uit een recensie:
In het boek 'Heaven is so Real!' (2003) beschrijft Choo Thomas haar bijzondere ontmoeting met Jezus Christus, die haar vele malen meegenomen zou hebben naar de hemel en twee keer naar de hel. Jezus zou haar tevens hebben gezegd de mensen te waarschuwen voor het teken van het Beest - ook de christenen, omdat slechts minder dan 10% van alle christenen mee zou gaan met de 'Opname'.
Jezus zou haar gezegd hebben dat alleen 'gehoorzame' christenen het Koninkrijk der Hemelen binnen zullen gaan. Dat gaat volgens Choo zo ver dat de christenen die niet hun 'tienden' geven, als 'ongehoorzaam' zullen worden beschouwd.
Einde citaat.

Wat heeft Onze Lieve Heer toch vreemde kostgangers……….Ik hoop dat je je tienden betaald, Jane. Veel leesplezier. Zieke smiley
\

Ja,intrigerend....de Here Jezus verschijnt aan haar en noemt haar 'mijn dochter' ...dat lijkt tegenstrijdig, want de Here Jezus is de eniggeboren Zoon van God de Vader en wij zijn de aangenomen erfgenamen...dus Jezus Christus is onze broer, die nu voor ons pleit bij God de Vader....
Hou de mogelijkheid open dat ze misleid is, Jane....daar gelaten dat Jezus Christus inderdaad onze Eerste Liefde moet zijn....en dat is niet niks....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 8 maart 2014, 23:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 9 maart 2014, 08:27
 
ANNETTE050 schreef:
\

Ja,intrigerend....de Here Jezus verschijnt aan haar en noemt haar 'mijn dochter' ...dat lijkt tegenstrijdig, want de Here Jezus is de eniggeboren Zoon van God de Vader en wij zijn de aangenomen erfgenamen...dus Jezus Christus is onze broer, die nu voor ons pleit bij God de Vader....
Hou de mogelijkheid open dat ze misleid is, Jane....daar gelaten dat Jezus Christus inderdaad onze Eerste Liefde moet zijn....en dat is niet niks....

Misschien helpen bij deze dame vooral de drie R's. Rust, reinheid, regelmaat. En de S van structuur. Plus de E van emoties (en de m van medicatie Smiley met dichtgeplakte mond ). En waarom zit ze niet stil? Zelf omschrijft ze dat als ze niet heen en weer beweegt haar maag lijkt te ontploffen, ze plaatst het in een geestelijke betekenis (een vorm van "zalving"). Wil God dit? Wat zou de reden zijn dat Hij haar dit aandoet? Ze lijkt robotmatig te bewegen en te kijken, haar blik vind ik ook niet al te aangenaam. En dan kijk ik nog niet eens naar wat ze zegt. Eén van die dingen die ze zegt is dat geaborteerde baby's naar de hel gaan... welke oordelen heeft zij nog meer? Deze vrouw kan ik in ieder geval niet serieus nemen. Het lijkt mij meer een handige manier van geld verdienen.

http://youtu.be/2Kq3RxPErms


Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 9 maart 2014, 08:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 9 maart 2014, 08:50
 
JOL252 schreef:
Misschien helpen bij deze dame vooral de drie R's. Rust, reinheid, regelmaat. En de S van structuur. Plus de E van emoties (en de m van medicatie Smiley met dichtgeplakte mond ). En waarom zit ze niet stil? Zelf omschrijft ze dat als ze niet heen en weer beweegt haar maag lijkt te ontploffen, ze plaatst het in een geestelijke betekenis (een vorm van "zalving"). Wil God dit? Wat zou de reden zijn dat Hij haar dit aandoet? Ze lijkt robotmatig te bewegen en te kijken, haar blik vind ik ook niet al te aangenaam. En dan kijk ik nog niet eens naar wat ze zegt. Eén van die dingen die ze zegt is dat geaborteerde baby's naar de hel gaan... welke oordelen heeft zij nog meer? Deze vrouw kan ik in ieder geval niet serieus nemen. Het lijkt mij meer een handige manier van geld verdienen.

http://youtu.be/2Kq3RxPErms

Ja, zo lang er mensen zijn die in deze onzin geloven en er geld voor over hebben, zullen er altijd mensen zoals Choo opstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 9 maart 2014, 11:22
 
Ik heb verwijderd dat ik dat boek gekocht heb. Had het niet direct door wat voor boek en wat voor schrijfster het is.

Na er enkele stukjes uit gelezen te hebben, ben ik wel geschrokken en ga het ook maar snel wegdoen.

En in het vervolg beter opletten wat ik koop. Bedankt voor jullie reactie`s.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 9 maart 2014, 11:53
 
JANE410 schreef:
Ik heb verwijderd dat ik dat boek gekocht heb. Had het niet direct door wat voor boek en wat voor schrijfster het is.

Na er enkele stukjes uit gelezen te hebben, ben ik wel geschrokken en ga het ook maar snel wegdoen.

En in het vervolg beter opletten wat ik koop. Bedankt voor jullie reactie`s.


Ik kan zo ongeveer raden wat je hebt gelezen, vervelend, deze miskoop.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 13 maart 2014, 21:10
 
Een fondue set voor 4 eu bij de kringloop
(en dus heerlijk gekaasfonduet)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 maart 2014, 10:20
 
Als je deze week een boek koopt dat duurder is dan 12,50 krijg je het boekenweekgeschenk. Wat veel mooier is misschien: Je kunt een dag gratis met de trein. Als je je boekje laat zien mag je dus overal de hele dag naar toe. Naar Maastricht, Den Helder, Vlissingen of Nieuweschans (Leer) kan allemaal. Goedkoper dan een Blokkerkaartje en de hele dag geldig.


Ik heb het voor een ander gekocht want ik heb al een kaart voor de spoorwegen.

ThomaNS


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 14 maart 2014, 11:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 10:49
 
Ik heb een app gekocht, een programmaatje dat zowel op een ipad/iphone werkt als op de computer. MeteoEarth heet het, met mooi grafisch weergegeven wat de verwachting is voor de komende vijf dagen, als het gaat om temperatuur, neerslag en wind. Het programma WeatherPro had ik al en daar werkt het mee samen, als je dat wilt. Leuk voor mensen die graag buiten zijn, zoals wandelaars. fietsers of vakantiegangers. Het weer is voor iedereen een issue.

Thomas, nog twee weken tot de zomertijd en het voorjaar - op donderdag 20 maart, om 17.17 uur - is zelfs al bijna daar...

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 17 maart 2014, 12:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 12:27
 
THOMAS968 schreef:
Ik heb een app gekocht, een programmaatje dat zowel op een ipad/iphone werkt als op de computer. MeteoEarth heet het, met mooi grafisch weergegeven wat de verwachting is voor de komende vijf dagen, als het gaat om temperatuur, neerslag en wind. Het programma WeatherPro had ik al en daar werkt het mee samen, als je dat wilt. Leuk voor mensen die graag buiten zijn, zoals wandelaars. fietsers of vakantiegangers. Het weer is voor iedereen een issue.

Thomas, nog twee weken tot de zomertijd en het voorjaar - op donderdag 20 maart, om 17.17 uur - is zelfs al bijna daar...

Thomas

leuk, thuis heb ik een ouderwets weerstation, het ding klopt altijd en kan zo goed het weer voorspellen voor de volgende dag. Er zit een lucht druk meter bij en storm glas, iets heel ouds , idee uit de 18de eeuw waar een of andere ondekker mee de noordpool op ging. Dus iedere ochtend als ik wakker word, kijk ik na dat weerstation Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 12:57
 
PETRA373 schreef:
leuk, thuis heb ik een ouderwets weerstation, het ding klopt altijd en kan zo goed het weer voorspellen voor de volgende dag. Er zit een lucht druk meter bij en storm glas, iets heel ouds , idee uit de 18de eeuw waar een of andere ondekker mee de noordpool op ging. Dus iedere ochtend als ik wakker word, kijk ik na dat weerstation Lachende smiley

Niks mis mee, Petra. Ik kan het ook niet over mijn hart krijgen het ding, erfstukje van Pake en Beppe, de deur uit te doen. Een beetje lastig meenemen is het alleen wel en ja, ik hou wel van die computersnufjes en programmaatjes op de iPad en zo. En onderweg willen we het allemaal zo precies mogelijk weten, dus.....

Thomas. mobiel, als Beppe's spullen niet meer meekunnen.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 17 maart 2014, 12:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 13:04
 
THOMAS968 schreef:
Ik heb een app gekocht, een programmaatje dat zowel op een ipad/iphone werkt als op de computer. MeteoEarth heet het, met mooi grafisch weergegeven wat de verwachting is voor de komende vijf dagen, als het gaat om temperatuur, neerslag en wind. Het programma WeatherPro had ik al en daar werkt het mee samen, als je dat wilt. Leuk voor mensen die graag buiten zijn, zoals wandelaars. fietsers of vakantiegangers. Het weer is voor iedereen een issue.

Thomas, nog twee weken tot de zomertijd en het voorjaar - op donderdag 20 maart, om 17.17 uur - is zelfs al bijna daar...

Thomas

jij gaat uus Piet er toch niet uitwerken he ??? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 16:19
 
TRIJNIE671 schreef:
jij gaat uus Piet er toch niet uitwerken he ??? Knipoog smiley
Trientsje!

Zonder Piet kunnen we niet. Zon in Appelscha, zeilweer bij Heeg, kaatsweer in Franeker of storm op Lauwersoog? Dat hoor ik niet bij de regionale omroep in Hilversum die zich nog landelijk noemt ook, alsof Amsterdam samen met het Gooi heel Nederland is. Lang leve Omrop Fryslan, in westelijk Groningen goed te ontvangen en anders is er wel kabel of zo.

Oant joun,

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 17 maart 2014, 22:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 22:21
 
Ik heb een nieuwe laptop nodig maar kan niet overweg met windows 8,ik vind het een waardeloos systeem(kan ook aan mij liggen Verlegen lachende smiley)......maar er schijnt wel een update voor te zijn waardoor je in ieder geval weer een startknop(en bijbehoren) hebt,heeft iemand daar ervaring mee?
Bovendien weet ik na uitgebreid speurwerk nog steeds niet welk merk en inhoud ik wil/nodig heb.....alle tips zijn welkom!

(ja Thomas,als het kon ging ik voor een macbook Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 23:37
 
Die update is er en je kunt eventueel ook een programmaatje installeren. Dan ben je van die volstrekt achterlijke tegeltjes af en heb je weer een bureaublad met startknop zoals het hoort. Bedenk dat
Windows 8 onder de motorkap veel beter is dan Windows 7.

Overweeg eens een tweedehands macbook. Die zijn prima en betaalbaar want applegebruikers willen graag het nieuwste. Het nadeel van een Apple is dat je nooit weer naar Windows terug wilt. Op een Mac kun je overigens gewoon Windows draaien, je kunt zelfs je hele oude pc overbrengen.

Apple en goedkoop heb ik trouwens nog nooit in één zin horen noemen.

Links dus een echte computer. Engeltje smiley

Thomas: in a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 26 maart 2014, 12:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 26 maart 2014, 16:04
 
Ik probeer steeds weer terug te gaan naar de basics,een laptop waarop je kunt internetten en mailen dus,maar volgens mijn kinderen is dat ouderwets(een muis is zoooooooo 1998)
Omdat ik te zwak ben slibt het huis langzaamaan vol met spelcomputers,mobieltjes,tablets etc........waarom ik nog steeds niet iets simpels gekocht heb en in de winkel bleef hangen bij een touchscreen mac weet ik ook niet Engeltje smiley
Ik ga sterk zijn......echt waar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 14 15 16 17 18 19 Volgende
Pagina 17 van 19