Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 19:49
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ahja, ik wil jullie wel eens live zien hoor...
ik zal je mijn mailadres geven...geef het dan ook aan je vriendin...
deliefstefrankvandewereld@hotmail.cm |
ja ik zal het even door mailen aan haar, dus vanavond wel voor je pc blijven hangen...................!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 19:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Laten we dan maar erg hard bidden dat jullie tegen die tijd nog niemand hebben gevonden... |
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 29 december 2012, 19:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 19:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een CM-lid??? |
nee..................................ik neem haar volgende keer mee als we weer een dagje cm hebben! Tenzij vriendin onder tussen geen leuke man tegen komt..........of ik!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 19:36
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ga maar niet naar het kroegje... |
Blijf maar gewoon gezellig hier, je kan ons allemaal toch niet missen...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 19:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wie is die lieve vriendin??? | een heel mooie lieve knappe mooie vriendin van mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 19:05
Onderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
|
|
|
Zelf vindt ik fijn om te zien hoe die ander uit ziet, al zegt het niet meer een foto blijft een foto! Ik kijk ook graag naar de foto's van de personen vooral erom heen kan je veel eruit halen! de omgeving waar het gemaakt is bijv.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 16:21
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nou...volgens mij zit ie in het hele land.......Beterschap hoor.... |
dankje wel..........!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 15:04
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nah.......... gaat ie nu alsnog wel met ehm....... die andere gegadigde, van gisteravond? |
zet eens een mooie foto van jezelf erop, Frank!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 29 december 2012, 15:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Joannie, kriig ik van jou een foto met handtekening....euhhhh, het is voor mijn neefje hoor |
nee jij krijgt geen foto met handtekening..............(ik dacht vanavond heerlijk te gaan wokken, weer niks (
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:15
|
|
|
PELLE852 schreef: | Je moest eens weten, vroeger toen er nog geen Foto bij een Profiel stond werd er ook (massaal) op elkaar gereageerd en toen hoorde je over het algemeen ook niemand klagen. Dat de dames nu zo nieuwsgierig zijn, tsja . Gelukkig zijn wij daar allemaal vrij in om dan wel of niet een Foto bij een Profiel te plaatsen. |
dat is niet uit nieuwsgierigheid...............uit belangstelling...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 11:24
|
|
|
Hey lieve vriendin, bedankt voor je knuffel................alleen ik vraag mij af........kon je de griepvirus niet bij je houden......?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:58
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Niet schrikken hoor, daarvoor is het veel te schattig |
Ja dan is visser de leukste schattigste man van cm..................wat vinden jullie ervan, dames............?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:50
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Visser ken je nie menen nie die loopt in een matrozenpakkie hoor |
Dat meen je toch ..........ik schrik ervan....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:38
|
|
|
Volgens mij gaat visser winnen..............(enige leuke man op cm)..............
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 29 december 2012, 10:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:37
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Alweer of nog steeds? | volgens mij heeft Franky last van..........kort geheugen.........op de momenten wat bij hem goed uitkomt........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 21:51
Onderwerp: De klik...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Bij mij rijst nu de vraag: wanneer moet die klik er zijn? Is dat bij het bekijken van een foto? Bij het lezen van een profiel? Bij het lezen van een eventuele posting (al dan niet gestolen van het internet), bij een eerste ontmoeting???? Kortom hoeveel tijd geef je je zelf om een eventuele klikt te laten groeien??? |
Zo kijk ik zelf er tegen aan!
De klik is bij ieder verschillend, bij de eentje heel gauw en bij de andere pas na een langere tijd! iemand zien op de foto geeft vaak een vaag beeld, iemand in het echt ontmoeten geeft meer inhoud! De echtheid van de mens zie je eerder dan via een foto! Ook gewoon een poosje chatten met iemand kan heel fijn zijn en al een klik vormen, of groeien naar nieuwsgierig heid!
Je voelt vanzelf wel of het goed voelt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 17:26
|
|
|
Wij zijn allemaal vrouwen met mooi hart........................ Die frank graag plagen........!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:49
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik geef het op...je ziet overal spoken...je sluit je echt af...je wilt niet inzien dat het anders ook kan.
Ik was ooit getrouwd. Mijn ex had aan 1 man niet genoeg. Mijn vader en zwager kregen zelfs van haar het aanzoek om met haar het bed te delen. Hoe laag ben je dan gevallen??? De andere zaken die ze nog deed vertel ik maar liever niet. Na drie jaar huwelijk was er eindelijk de bevrijding (lees: scheiding)
Vorig jaar leer ik hier 2 vrouwen kennen. Terwijl ik met één er van wat had was ze lekker meer dan 100 mails aan het schrijven naar een man die je hier ook veel op her forum ziet. Plus dat ze nog eens wat kaarten naar zijn huisadres stuurde. Hoewel de bewijzen er waren ontkende ze alles...
Nadien leerde ik een enorm lieve vrouw kennen. Het klikte heeeeeel goed en ze beloofde me een hemel op aarde. Nog nooit heb ik zoveel van iemand gehouden als van haar. Uiteindelijk maakte ze het uit en ondanks ze me heel graag zag, zei ze me zelf, was het net alsof die breuk haar niets deed en ging zich lekker amuseren. Dat kwam hard aan. Ik ben er heel lang ziek van geweest. In alle vormen want enkele maanden na die breuk kreeg ik zelfs een lichte hartaanval door alle emoties.
Dit jaar leerde ik een gescheiden vrouw op CM kennen. We konden goed opschieten, hadden elkaar al ontmoet en ja we hadden ook al gezoend. Na enige tijd kwam de aap uit de mouw...ze was nog getrouwd. Ze durft niet weg bij haar man hoewel dat wel het beste zou zijn voor haar. Weer een klap voor mij. Weer in de put, weer die vragen 'waarom ik steeds'...
Ik heb dus ook mijn tegenslagen gehad en zelfs nog meer dan ik hier beschreven heb. Indien ik nu elke vrouw moest bezien als een hoer of een leugenaar of een labiel mens kon ik maar beter ergens in de woestijn of op de maan gaan wonen. Ver weg van al die vrouwen en zeker geen internet meer want de verleiding om dan op een site te gaan staan en op alle vrouwen te gaan spugen zou groot zijn.
Neen, zo denk ik dus niet over de vrouwen. Ik had gewoon de tegenslag enkele vrouwen te hebben gekend die niet koosjer waren. Zelfs dat vind ik van mij al geen mooie uitdrukking maar ik wil maar even weergeven dat er behalve die enkelingen er veel meer vrouwen zijn die het wel goed menen én het goed doen. Ik blijf vertrouwen in de vrouwen en in de mens in het algemeen. Als ik met een wantrouwen door het leven zou gaan ben ik binnen de korste keren paranoide en dan heeft het leven geen kwaliteit meer.
Misschien heb jij genoeg van de vrouwen. Dat kan ik begrijpen. Dat had ik ook wel eens. Gewoon effe rusten. Dat rusten bij mij ging niet gepaard met een afschuw en lelijke en onterechte uitingen over vrouwen. Je kan er wel eens een grapje over maken maar daar moet het ook bij blijven. Soms lees ik wel eens uitingen (op een anderes site) gedaan door vrouwen over mannen zoals jij die doet hier op het forum over de vrouwen. Wel, die uitingen van die vrouwen doen me verdriet. Want in hun ogen is elke man een bedrieger, een dronkelap, een gokker, een hoerenloper...dat doet pijn als je zoiets leest.
Ik vind het echt heel onterecht hoe je over dé vrouwen praat. Het is ronduit smerig en gelogen. |
Goed gezegd frank en ook goed van jou om hier neer te zetten....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:48
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Mooi gezegd, Frank!
Ik heb het andersom meegemaakt, maar dat geeft mij idd niet het recht om dan dus maar alle mannen over een kam te scheren! |
Mee eens josina............!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:41
|
|
|
Wel jammer he .............Frank, dat jij hier niet meer mee aan kan doen met de leuke man..........nu het blijkt dat jij een MEISSIE bent.........!
Echt jammer........
Gelukkig zijn hier nog meer leuke mannen................
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 28 december 2012, 12:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 10:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een mooi vrouwenhart is het koesteren waard. Je moet het niet veroveren want dat is bezittiger maar als je een vrouw treft met een mooi hart en je draagt er zorg voor dan heb je vast een leuke en lange tijd samen. |
Heel mooi gezegd frank.........!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 28 december 2012, 10:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 23:40
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dat is toch ook het geval?? (tenminste...... als je non wilt worden......)
En Joannie, geeft niks hoor, verlegen zijn is héél menselijk |
Dank je wel steen.........:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 21:14
|
|
|
[quote=FRANKT627] als jij verlegen bent dan ben ik een meisje...[/qu
Dan ben jij een meisje........................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:48
|
|
|
ik wacht rustig af...............welke man contact met mij maakt....
Ben een beetje verlegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 12:20
Onderwerp: Aandacht voor single-zijn in kerk...
|
|
|
Ja dat klopt Pelle, alleen is ook maar alleen!
Ik ben nu weer bijna 2 jaar alleen en ik blijft het een probleem vinden! Lukt mij wel en het gaat mij goed aardig af, toch....................blijft het moeilijk!
Zelf in de gemeente hebben ze ook geprobeerd, single avond te houden, werd niks!
Ik heb zelf maar voor oplossing gezocht en nu zijn we met een koppel die alleen zijn en maken vaak uitjes met elkaar! Sommige van ons krijgen een vriendje en die gaan gewoon mee, eigenlijk best wel leuk zo! Waar een wil is.....is ook een weg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 12:12
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Arme weegschaal....................................
De spullen aan het opruimen van de etentje en dan maar direkt de kasten sopje geven!
ik heb eigenlijk ook wel zin in om de kerstspullen te gaan opruimen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 12:10
Onderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)
|
|
|
Wat ik zou willen, mijn wens dat ik het nieuwe jaar 2013 de lef heeft om alleen op vakantie te gaan, gewoon gaan en zien waar ik terrecht komt!
( ik blijft dat gewoon moeilijk vinden en toch wil ik het proberen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:34
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik weet niet waar die joannie het over heeft... |
ga maar slapen..............................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:33
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Van een geslaagd etentje, dat de mensen zo blij waren, zelf mensen die tranen over hun gezicht liepen, zolang was het al geleden, dat ze de aandacht kregen....................hier wordt ik blij ervan, van een geslaagd etentje met zijn 3 en in elkaar gestoken hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 00:58
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
mijn mooiste moment was vandaag, dat de kinderen thuis waren en zo gezellig bij elkaar waren heel close! Dit is lang geleden zo, zo close met elkaar zijn! Ik heb zo genoten en ben daar ook zo dankbaar ervoor!
|
|
Naar boven |
|
|