ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOJO155
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Berichten van JOJO155
Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:22
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
PETRA824 schreef:
Vandaag liep ik in de jumbo, overal om me heen hoorde ik piepjes
piepjes van mensen die boodschappen scannen, waarmee ze na de scan kassa kunnen gaan
Harstikke handig, hartstikke leuk, maar ineens werd ik me akelig bewust
in de eindtijd???
Lopen me kleinkinderen soms met een chip in hun hand met het nummer van het beest en gaan ze daarmee boodschappen halen? ( effe scannen , tadaa van je bankrekening af?)
de techniek is zo dichtbij.....
Bijzonder eigenlijk de openbaringen, geschreven in een tijd, waarin de mensen eigenlijk niet konden bedenken die techniek en mogelijkheden.

gelukkig is er ook geschreven in d bijbel over Gods volk die het manna in de woestijn kreeg. God die zo zijn volk voedde
Ik denk dat dat ook in d eindtijd weer gaat gebeuren, wanneer de mensen alleen kunnen kopen met het nr. van het beest....

Heftig als je je het voorstelt, heb je het nr, niet kun je niks kopen.... puur vertrouwen op God voor de cristenen dan, dat God zal verzien via andere wegen

De wetenschap is al vrij ver inderdaad van de RFID chip. Er gaan zelfs geluiden dat ze de toekomstige generatie willen chippen. Tot dusver word in Nederland deze discussie buiten de media gehouden. (zeer opvallend) Interessant is om de discussies hierover te lezen in verslagen van de Tweede Kamer.

Ook als je kijkt in de huidige films, hoe vaak komt zoiets als de RFID chip niet terug in de moderne films, reclames en dergelijke. Subtiele beïnvloeding zodat wanneer het geïntroduceerd word mensen in een rij staan. Eng om te zien hoe ver ze er mee zijn en dat er al mensen zijn die de chip hebben.

God is een God die voorziet en wat er ook gebeurd ons leven is in Zijn handen en Hij is in controle. Mooi je voorbeeld van het Manna!

Alleen vind ik het zelf wel belangrijk om de ontwikkelingen te volgen zodat ik niet naïef mee ga in dingen waar ik verre van moet blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:11
BerichtOnderwerp: Wel of geen foto?
 
HEIDE062 schreef:
Ergens in het bovenstaande heb ik een uitspraak gedaan over dat ik eens opving;dat vrouwen zich het zwakke geslacht noemen.
Ik zei;zwakke groep.maar bedoelde te zeggen zwakke geslacht.
Dit nam ik uit mijn van horen zeggen even mee naar dit onderwerp.

'' Wil niet dit een staartje krijgt,wanneer de betekenis zijn kracht daardoor verliest of juist op een verkeerde manier bekrachtig gaat worden.''

Bijbels weet ik voor nu even,dat God een vrouw gaf aan de man..maar dat de man haar met wijsheid moet stimuleren;)
Nee dat staat er dacht ik niet.
Wel dit;Met wijsheid en verstand bij haar mag gaan liggen...pff, dat is nogal wat.?

Goed,ff recht getrokken van mijn kant:)..denk ik?..

lol, Goede poging
Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:09
BerichtOnderwerp: Wel of geen foto?
 
EDY877 schreef:
lol, het gaat er zeker niet om "onzeker zijn of verbergen", blijkbaar vind jij dat wel als iem. geen foto plaatst. maar ik had toch al mijn redenen in de topic gezet daarover, dus blijkbaar sta je voor die mening niet open, maar dat is geen probleem.

"dus blijkbaar sta je voor die mening niet open" is een aanname wat niet correct is.
Ik denk dat je wel/geen foto moet doen waar jij je het fijnst bij voelt ongeacht wat een andere hiervan denkt. Dat is jou keuze.
Net zoals het iets is van mij dat ik me afvraag wat de reden is waarom iemand geen foto plaatst en wat daar achter zit.

Ik heb het vermoeden dat je over dit onderwerp kan blijven discussiëren aangezien een ieder vanuit zijn of haar beleving hier een mening over heeft.

Dat je voorzichtig moet zijn wie je wanneer je gegevens geeft en hoe je afspreekt lijkt me zowel voor mannen als voor vrouwen een punt van aandacht. Wel bijzonder om de quote "vrouwen zijn het zwakke geslacht" terug te lezen in deze discussie. :P

Kijkend naar diverse onderzoeken is de kans op reactie met foto groter dan zonder foto. Het is alleen de vraag wat je doel is van je lidmaatschap, hoe jij er vorm aan wilt geven en waar jij je het prettigst bij voelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 16:58
BerichtOnderwerp: % reageren op mails
 
EDY877 schreef:
ben verbaasd dat mijn score alleen maar verder daalt Smiley die vol vragen zit
de reden is dat ik steeds mails van ChristianMatch krijg en daar niet op kan reageren ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

streven naar hoge score is hierin blijkbaar zinloos. Woedende smiley

niet dat ik dat streven heb, maar het viel me gewoon even op Clown smiley

Klopt had ik ook in het begin.

Er is wel een oplossing Knipoog smiley Knipoog smiley
Oproep plaatsen of iedereen je wil mailen, maar dan blijf je wel heen en weer aan het mailen om de score te verhogen Knipoog smiley
Weet niet of je daar op zit te wachten Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 02:08
BerichtOnderwerp: hsp en relaties
 
MARLIES737 schreef:
Hier nog een HSP, in tegenstelling tot wat Jojo zegt, vind ik het echter juist moeilijk om dingen los te laten. Ik breng het overigens wel allemaal in gebed hoor en dat willen nog wel eens heel emotionele gebeden zijn...
Komt misschien ook, omdat ik nog in de fase zit van ontdekken wat HSP eigenlijk inhoudt en ik daarnaast ook nog voor mij zelf aan het uitzoeken ben, of ik naast HSP ook hoogbegaafd ben.
En vooral dat laatste vind ik op het moment nog meer een handicap, dan een zegen...

Marlies, ik denk dat je me verkeerd hebt gelezen. Ik zeg niet dat los laten makkelijk is. Ik zeg alleen breng het in gebed.
Ik weet dat je met HSP constant op zoek bent naar balans en dat je soms anderen nodig hebt in het relativeren, dit is okay.
God heeft ons gemaakt om elkaar tot steun te zijn.

Het lijkt me inderdaad lastig om aan het begin te zijn en nog alles aan het uitzoeken bent. De combinatie tussen hoogbegaafd en HSP lijkt me geen makkelijke.

Loslaten en aan God geven wanneer je zelf dreigt te verzanden in je gevoel is een keuze die ik heb leren maken in mijn leven. Dat ongeacht alles wat er gebeurt, alles wat ik voel, hoor, zie, meemaak God de controle heeft.
Hij heeft mij gemaakt zoals ik ben, gevormd voordat ik geboren was, gezet in dit tijdsperk in deze generatie. En ik heb door ervaring geleerd dat wat er ook gebeurd God in controle is.

Mocht je willen mail me even dan zetten we dit gesprek via de mail verder voort........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juli 2015, 23:05
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
GERARD072 schreef:
Lachende smiley Rustig aan, het heeft geen haast en ik kan zelf ook moeite doen Knipoog smiley

Gelukkig hebben we anders nog altijd ondersteuning van google Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 20:44
BerichtOnderwerp: update
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Jaja. CM had het topic al gezien hoor, maar wilde even kijken welke reacties er deze keer kwamen Knipoog smiley

Dit onderwerp is niet nieuw. Anna merkte terecht op dat er al vaker gesproken is van een facelift (of hoe je het ook noemt). We zijn nog steeds van plan om een nieuwe site te maken met nieuwe mogelijkheden. Een app is ook een wens. Zo zijn er nog wel meer wensen.

Helaas duurt het in de praktijk toch langer dan wij zelf zouden willen. Soms zitten dingen mee, soms zitten dingen tegen. Weet dat wij het ook echt graag willen. We kunnen alleen met geen mogelijkheid zeggen wanneer dit zal gaan gebeuren. We doen ons best.

En we staan open voor nieuwe ideeën. Graag zelfs.

Wat betreft het stiller worden op het forum: dat is weer een andere discussie. Ook al vaker aan de orde geweest... Lees de betreffende oude topics er maar eens op na.

Leuk dat jullie reageren, nemen jullie mijn ideeën mee?
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 20:42
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
GERARD072 schreef:
Mocht je meer weten en tegen die tijd nog hier zitten, ik ben erg benieuwd Lachende smiley

Okay dit is echt off topic, ik heb wel voldoende onderzoeken gelezen over de jeugdzorg (ben aan het afstuderen) en over alternatieve geneeswijzen bij ADHD om toch een beetje on topic te blijven.
Maar mocht ik denken ik verveel zal ik de onderzoeken naar wietolie weer oppakken Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 20:39
BerichtOnderwerp: alleen een weekendje weg
 
JOKE178 schreef:
ik zit aan te denken om in mijn eentje een weekendje weg te gaan. wel in Nederland. heeft iemand nog tips voor leuke hotelletjes oid?

De drie akers, je eigen pipo wagen en heerlijk in de natuur en alle rust bijkomen. Maar als je je alleen voelt het gezelschap van anderen opzoeken in de algemene ruimte.

Anders last minute bij Landall of Center parcs?

Bed & Breakfast in Zandvoort (zijn redelijk betaalbaar en dichtbij het strand) lekker uitwaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 13:23
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
GERARD072 schreef:
Er is tegenwoordig ook bij een selecte groep apothekers medicinale wiet te verkrijgen te zijn. Hier zijn echter vraagtekens bij gezet omdat dit eerst met gamma stralen zou zijn bewerkt waardoor de werkzame stoffen enorm gereduceerd zijn (een zelfde effect als wat er tijdens het productieproces van homeopatische producten gebeurd).

Hoe dat precies in elkaar zat heb ik nog geen onderzoek naar gedaan.

Ik heb er nog geen onderzoek gedaan naar de legale handel, wel heb ik de ontwikkelingen in Amerika gevolgd met betrekking tot de praktijkverhalen (uiteraard illegaal daar)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 13:20
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
GERARD072 schreef:
Wijze woorden jojo, er is inderdaad wietolie op de markt (ben even de naam kwijt, maar een vriendin van mij gebruikt dat. Volgens haar zeggen werkt het goed).

Verder is er door de wetenschap / door bedrijven (ben niet zo bekend wat de officiële termen in dat wereldje) die patent / octrooi? heeft aangevraagd op wiet. Juist doordat het zoveel goede eigenschappen heeft. En niet alleen geneeskundig, maar naar het schijnt ook op andere gebieden.

Ik gebruik overigens Dandelion / paardebloem supplement 2x daags voor huidproblemen. In combinatie met veel groente, fruit en mineraalwater en noten / zaden. Max 2 kopjes koffie op een dag en soms snoep ik wat chocolade.

Merk dat ik binnen anderhalve week minder last heb van deze problematiek. Dit zou natuurlijk ook nog kunnen komen door de zon, echter zijn de plekken die de zon weinig tot niet gezien hebben ;) ook aan het verminderen wat vurigheid betreft.

Huid problemen (in mijn geval psoriasis) kunnen duiden op een overmatige hoeveelheid afvalstoffen in het lichaam. En een 'dieet' van normale voeding met beperkte inname van bewerkte voeding (waar onze supermarkten tegenwoordig vol mee liggen helaas) en beperkt nuttigen van vlees (rund of kip, zeker geen varken) lijken de situatie ten goede te keren.

Ik blijf het de komende maanden slikken maar geloof tot nu toe dat het ligt aan mijn verandering in voeding.

Heb je ooit een allergie test gedaan? Er schijnt verbinding tussen zijn tussen huidproblemen, hooikoorts en voedselallergie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 12:01
BerichtOnderwerp: update
 
HEIDE062 schreef:
Uch uch;)nu, ik wil jou in geen enkele vorm uit jou ideeën wereld halen
Maar het moet ook niet te leuk worden hier.

Ben met jou eens dat sommige vragen misschien ook wel wat onnodig zijn
Maar wat voor de een onbelangrijk is..kan voor de ander juist wel onveranderlijk veel van betekenis zijn:)
Ok,liefde werkt vaak meer uit dan je denkt...dus kan je het uiteindelijk eens worden met elkaar om in een hooischuur te gaan wonen:)

Jou andere wensen ga ik niet te diep op in,anders zit ik hier morgen nog:))

Natuurlijk snap ik jou vragen.
Maar mocht je het te hoog gaan zitten allemaal.'
Ga eens opzoek naar de vragenhoek..waar je echt met al je vragen naar toe kan...als het maar over CM gaat.

Enne,wie weet...


ff hard op denken,[die JOJO ..weet toch wel wat ze wil?:)]



Ik was meer het onderwerp begonnen om de discussie op gang te krijgen, gelukkig heb ik ook nog andere dingen om me mee bezig te houden dan alleen cm Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 01:06
BerichtOnderwerp: Alternatieve geneeswijzen
 
GERARD072 schreef:
Dat vroeg ik omdat er door jouw antwoord gelijk een link wordt gelegd tussen alternatieve geneeskunde en wiet / hasj (oftewel planten die in deze maatschappij direct gerelateerd worden aan drugs gebruik). En het gaat mij juist om de planten die, naast 'wiet' welke inderdaad ook in de natuur groeit, een geneeskrachtige gave hebben. Dat de mensheid het geloof in God en daarmee in zijn geneeskundige kracht is vergeten door ongeloof en daardoor medicatie is gaan ontwikkelen is daar in mijn ogen een direct gevolg van.

En met jouw antwoord gaat in mijn ogen een oprechte dialoog over de alternatieve geneeskunde verloren. Dit omdat er gelijk een link gelegd wordt naar drugsgebruik. En dat vind ik jammer.

Nu kan ik in ieder geval de conclusie trekken dat je blijkbaar hasj en wiet gebruikt / bruikbaar vind als middel tegen pijnklachten. En dat is inderdaad prima, als dat voor jou werkt!

Ik ben het wel eens dat de discussie over weed binnen dit topic hoort gezien de alternatieve geneeswijze. Er zijn meerdere wetenschappelijke onderzoeken hiernaar dat weed olie goed zou werken bij bepaalde ziektes. Alleen binnen Nederland is dit nog vrij onbekend.
(ik zou zeggen google maar eens)

Ik ben absoluut geen voorstander van drugsgebruik maar ergens ben ik van mening dat de weedplant verkeerd word gebruikt en meer gebruikt zou moeten worden in de medische wereld als geneesmiddel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 01:00
BerichtOnderwerp: Wel of geen foto?
 
EDY877 schreef:
Ben net nieuw hier en heb nog lang niet alles ingevuld. En dan de foto nog ... (heb me nog niet erin verdiept hoe dat moet).
Alhoewel ik van dames nooit klachten over mijn uiterlijk gehad heb, ben ik ook geen fotomodel. Maar heb korte tijd bij een andere christelijke date gezeten en ik kreeg daar toch al heel erg snel het gevoel dat je op je uiterlijk beoordeeld wordt en dat vind ik toch wel erg jammer, vandaar mijn twijfel. Hoe staan jullie daarin?

Bij geen foto vraag ik me af, wat heb je te verbergen en waarom zo onzeker?

En maling hebben aan iedereen die doorklikt op basis van uiterlijk daar was je toch niet naar op zoek. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 00:57
BerichtOnderwerp: update
 
JOJO155 schreef:
Hahahaha, goed ik ga een poging wagen.

In de ideale wereld waarin ik de volledige vrijheid krijg om CM te veranderen zou ik:
Een app maken van de site zodat het makkelijker is even te berichten

Het profiel meer persoonlijker laten maken door mensen bijvoorbeeld ook de mogelijk tot het delen van youtube filmpjes, foto's, plaatjes die je raken te kunnen posten zodat het reageren of berichtje makkelijker word en minder beladen.

Meerkeuze vragen en antwoorden eruit halen. Het zegt niks hoe je agenda eruit ziet, of waar je wil wonen.
Gefrustreerde smiley

Kleur gebruik, layout moderner maken

Een vind ik leuk knop ;P

Kortom zoiets......

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 00:56
BerichtOnderwerp: update
 
ANNA415 schreef:
tja over een "facelift" wordt al jaren gesproken....

Nog geen proefpilot gedraaid na aanleiding van het gepraat? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juli 2015, 00:54
BerichtOnderwerp: update
 
HEIDE062 schreef:
Ik hoop van ganzen harten dat het jou gaat lukken.
Maar wat wil je dan precies JOJO?..
Schets is een wat uitgebreider voorbeeld,dat kan jij.


CM staat denk juist zo bekend,door haar onveranderlijkheid;)?...

Hahahaha, goed ik ga een poging wagen.

In de ideale wereld waarin ik de volledige vrijheid krijg om CM te veranderen zou ik:
Een app maken van de site zodat het makkelijker is even te berichten

Het profiel meer persoonlijker laten maken door mensen bijvoorbeeld ook de mogelijk tot het delen van youtube filmpjes, foto's, plaatjes die je raken te kunnen posten zodat het reageren of berichtje makkelijker word en minder beladen.

Meerkeuze vragen en antwoorden eruit halen. Het zegt niks hoe je agenda eruit ziet, of waar je wil wonen.
Gefrustreerde smiley

Kleur gebruik, layout moderner maken

Kortom zoiets......

Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOJO155
op dinsdag 7 juli 2015, 00:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 6 juli 2015, 23:32
BerichtOnderwerp: update
 
HEIDE062 schreef:
Op een datingsite zoekt men denk ik al genoeg naar een andere situatie?

Het is mijn gedachte.
Ik wil hier in alleen naar mij zelf kijken:)


Humor Knipoog smiley

Jammer dat ze vanuit CM niet reageren (nog steeds on topic Lachende smiley )
Ik ben wel benieuwd naar hun reactie


Laatst aangepast door
JOJO155
op maandag 6 juli 2015, 23:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: zondag 5 juli 2015, 21:23
BerichtOnderwerp: update
 
Even gewoon een gedachte die ik wilde delen...................

Het valt me op inderdaad dat deze site in vergelijking met een aantal jaar terug vrij stil is geworden, ik kan me de discussies en de off topic post nog herinneren.

Ik ben eigenlijk benieuwd waarom er qua lay out en design nog steeds dezelfde opstelling is van de site als een aantal jaren terug. Is het niet eens tijd voor een moderne update? Zoals bijvoorbeeld een app?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juni 2015, 01:46
BerichtOnderwerp: hsp en relaties
 
MARTIN976 schreef:
ik ben een hsp....het is geen ziekte, iets wat je hebt.....dat kan niet: je hebt geen hsp.....
Maar...dan begint het: hoe ga je met jezelf om...en hoe met de ander want dat is net zo moeilijk.....en werkt het eigenlijk wel, jij hsp en hij niet?/ ( kan ook een zij zijn natuurlijk, maar in mijn geval een hij).
En wat als hij er niet mee om kan gaan....
vragen en vragen en nog veel meer vragen....wat betekent het voor je geloof om zoveel te voelen

Je vraag omtrent geloof en HSP trof me, juist met HSP kan je alles in gebed brengen. Je bent tot geloof gekomen en niet tot gevoel.
God kan oneindig veel meer dan wij voor mogelijk houden en staat boven elk gevoel (HSP of niet)
Juist als hsper ben je gevoeliger voor de mensen om je heen en de dingen die gebeuren. Juist door die situaties in gebed te brengen en het bij God te brengen zorgt ervoor dat je zelf niet de dingen gaat dragen maar naar God brengt zodat Hij het draagt!

Wat betreft relatie lijkt heldere communicatie en transparantie me de twee sleutelwoorden. Wederzijdse verwachtingen uitspreken (juist degene met hsp) en wat je hierin van de ander nodig hebt.
In mijn optiek gaat een relatie prima juist omdat je elkaar aanvult.


Laatst aangepast door
JOJO155
op donderdag 25 juni 2015, 01:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155 (38)





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 15 juni 2015, 01:34
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Slagen is één keer vaker opstaan dan je valt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOJO155
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2