ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HENK710
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 71 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HENK710
Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 27 maart 2011, 21:18
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
@Lisa

Wel grappig dat je je niet kunt vinden in de predestinatieleer, maar dat wat je neerzet ook in die leer beaamd wordt. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 27 maart 2011, 20:03
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Zou het nu erg uitmaken of er éentje meer of minder meekomt?

Zoals je zelf zegt 1tje meer of minder maakt niet uit maar als we nu toegeven komt er steeds weer 1tje bij en waar trekken we dan de grens???

Want we zitten al over de 20 dus 1tje meer is er al, We moeten nog 14 dagen dus als de elke dag 1tje meer bij komt blijft er van een klein groepje weinig over...

* Henk en Does *
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 27 maart 2011, 19:57
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
MIRJAM641 schreef:
Even een vraagje. Is het etentje alleen voor een bepaalde leeftijdsgroep? Of is iedereen welkom?

Inprincipe is het voor alle leeftijden,
Dus mag iedereen mee,
We hebben wel gezegd dat we een max van 20 personen hebben omdat we een niet te grote groep willen.Verder is er gereserveerd voor 20 personen,
We kunnen je dus wel op een reservelijst zetten...
En als er dan iemand afvalt zou jij mee kunnen,

Willen verder de mensen die het nog niet zeker weten of ze wel of niet mee kunnen het zsm laten weten?
Dan kunnen er mensen van een eventuele reserve lijst mee Knipoog smiley

Groetjes Does en Henk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 27 maart 2011, 13:21
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
MARIAN519 schreef:
God reikt ons de hand en wij zeggen nee of ja..en dat God van te voren alles al weet en dat dat Uitverkoren genoemd wordt? het heeft volgens mij alleen met God te maken, het is Zijn keuze en wij moeten de onze maken..
Als je denkt dat God toch mij wel of niet al heeft uitverkoren kun je inderdaad een fatalistische houding in de hand werken..en ik geloof niet dat God dat bedoeld heeft..

Dat heeft God inderdaad niet zo bedoeld, Marian. Maar dat is ook niet wat de predestinatie inhoudt, zoals al diverse keren is aangegeven. De gearriveerdheidsgedachte is niet iets dat bij de predestinatie past. Predestinatie vraagt een actieve houding, een actief "ja" zeggen tegen God!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 27 maart 2011, 13:18
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
CHATULIEM619 schreef:
Zelf denk ik dat predestinatie niet met een persoon te maken heeft, maar met een volk. En dan kom ik weer tot mijn oude conclusie, het is Oud Testamentisch denken, verbondsdenken..
Geloof ik daar dan in? Jawel, maar predestinatie is niet de voorwaarde tot behoud. Het werkt andersom, als je voor God kiest, en bij zijn volk behoort, dan ben je voorbestemd om vrucht te dragen. Het werkt pas echt als je ja zegt tegen alles wat God je aanbiedt...

Een volk is ook maar net hoe je het wilt definiëren. Predestinatie heeft inderdaad niet zozeer met een persoon te maken (Jan wel, Piet niet of zo), maar met de mensheid als geheel. De gehele mensheid heeft immers het genadegeschenk in Jezus tot zijn beschikking! God biedt iedereen Zijn Hand. Iedereen heeft dus de mogelijkheid om behouden te worden om het even zo te zeggen. Als je Zijn Hand aanneemt zul je, zoals je terecht aangeeft, vrucht dragen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 27 maart 2011, 13:02
BerichtOnderwerp: Willen jullie deze petitie aub tekenen?
 
Heel erg bedankt mensen Lachende smiley
Maar ik haal em toch weer even om hoog Knipoog smiley
En zoals verschijdenen al aangaven.... Je mag het ook kopieëren en doormailen, graag zelfs

*Alvast bedankt Does*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 22:52
BerichtOnderwerp: vrije wil versus Gods plan.
 
JAN786 schreef:
Als dit waar is dan is God dus afhankelijk van de keus van de mens?
Arme God. Hij wil iemand zalig maken, maar dat kan niet omdat de mens niet wil... Is dat vrije genade?

Is dat werkelijk wat er gezegd wordt? God is niet afhankelijk. Hij redt wie Hij wil. Daarvoor doet hij iedereen het aanbod van Jezus! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 22:50
BerichtOnderwerp: vrije wil versus Gods plan.
 
DAVID923 schreef:
hoe lezen jullie een tekst als deze?

:

rom 8:

29 Want die Hij tevoren gekend heeft, heeft Hij ook tevoren bestemd tot gelijkvormigheid aan het beeld zijns Zoons, opdat Hij de eerstgeborene zou zijn onder vele broederen; 30 en die Hij tevoren bestemd heeft, dezen heeft Hij ook geroepen; en die Hij geroepen heeft, dezen heeft Hij ook gerechtvaardigd; en die Hij gerechtvaardigd heeft, dezen heeft Hij ook verheerlijkt.

Deze tekst kun je lezen in het verlengde van Johannes 3:16. God heeft van tevoren besloten alle mensen te redden die Jezus (of zo je wilt, het Woord dat in ons is, Zijn Levensadem) vast willen houden met heel hun hart. En Hij heeft IEDEREEN dat aanbod gedaan!


Laatst aangepast door
HENK710
op vrijdag 25 maart 2011, 22:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 22:47
BerichtOnderwerp: vrije wil versus Gods plan.
 
CHATULIEM619 schreef:
Dan is het maar een kleine stap om te denken dat God slechts aan degene die Hij uitverkoren heeft Zijn genade aanbiedt. Ik geloof dat Gods genade voor iedereen is, en dat de mens in staat is dat af te wijzen. Net zoals ze in het paradijs tegen Hem kozen, kunnen wij dat ook doen. (niet aan te bevelen overigens).

Dit is volgens mij ook gewoon wat de uitverkiezing leert Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 22:44
BerichtOnderwerp: vrije wil versus Gods plan.
 
HANNAH810 schreef:
waar wij niet kunnen vastpakken, geeft Hij ons de kracht.

waar wij niet kunnen volharden, geeft hij de moed.

God zal er niet alles aan doen om ons vast te houden; God houd ons vast; geen enkele twijfel mogelijk! Hij doet namelijk wat Hij zegt.

God gebruikt Zijn Hand inderdaad ook om ons op te richten/ons vast te pakken waar wij dat niet kunnen. Hij blijft met Zijn Hand ook steunen als wij verder dreigen weg te zakken! We zijn totaal afhankelijk van Hem...

...Onze actie is niet echt een reddende actie, maar meer een meegaande...of juist tegenstribbelende...

Dit is nog steeds het verhaal van het moeras! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 22:29
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
Voor de volgende mensen is gereserveerd




La Toscana

op 9 april

om 19 uur

aan de Oude Vismarkt 27

te Zwolle
:

  1. Pieter
  2. Annette
  3. Henk710
  4. Robbedoes
  5. Willemijn
  6. Chatuliem
  7. Siem
  8. Britte
  9. Rellok
  10. Marianne
  11. Henduk
  12. Maria576
  13. partner Maria576
  14. Sonja008
  15. vriendin Sonja008
  16. Marian
  17. Mario
  18. Monika
  19. Leonard (ov)
  20. Dini (ov)
  21. Marijan


Laatst aangepast door
HENK710
op donderdag 31 maart 2011, 22:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 22:23
BerichtOnderwerp: Willen jullie deze petitie aub tekenen?
 
FF omhoog halen Verlegen lachende smiley
Mensen vergeet svp niet te tekenen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 24 maart 2011, 22:06
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
DAVID923 schreef:
De site waar het opstaat is denk ik arminiaans, iig zeker niet calvinistisch.

Een aardige kanttekening hierbij. Want er is een tijd terug ihkv het Calvijnjaar een test gemaakt om te zien hoe calvinistisch de beantwoorder is. De geschiedkundigen en theologen waren het in elk geval over 1 ding is: volgens de definitie van de test zou Calvijn NIET calvinistisch zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 24 maart 2011, 21:45
BerichtOnderwerp: Lente
 
Echt super foto's Mario....
Dan gaat het bij mij toch echt wel weer kriebelen om er lekker op uit te trekken om foto's te maken heerlijk Knipoog smiley

* Does die dol is op foto's maken*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 24 maart 2011, 19:11
BerichtOnderwerp: Willen jullie deze petitie aub tekenen?
 
Ik Does wil jullie vragen om deze petitie te tekenen,

Volgens HET NEDERLANDSE RECHTSYSTEEM wordt penetreren van een baby NIET als verkrachting gezien, aangezien er geen sprake is van geweld!! Aanklacht tegen die misselijkmakende ROBERT M. wordt dus GEEN verkrachting omdat zijn slachtoffers tussen de 0&2,5 jaar waren .. Hij koos ze extra jong omdat ze nog niet konden praten en hem dus niet konden verraden!

Dit kan niet en dit mag niet!

Laten wij deze arme kindjes een stem geven!




Penetratie bij baby's, peuters, kleuters en kinderen tot 12 jaar is ALTIJD verkrachting

PETITIE

Wij
Bezorgde Nederlanders
constateren
dat penetratie bij baby's, peuters & kleuters wettelijk niet als verkrachting worden gekenmerkt zolang er geen geweld bij aan te pas is gekomen.
Dit geldt tevens bij minderjarigen die onvrijwillig worden gepenetreerd zonder geweld.
en verzoeken
dat de leden van de Tweede Kamer een wetswijziging indienen om dit strafbaar feit door het openbaar ministerie ten alle tijde als verkrachting kan worden aangemerkt.


De eerste dag waren er al meer dan 12.000 handtekeningen waarna er een herziening plaats vond.
Maar de petitie is heropend en het gaat opnieuw hard.

KLIK OP DE VOLGENDE LINK EN TEKEN ZODAT ER EEN WETSWIJZIGING KAN PLAATSVINDEN.

http://petities.nl/petitie/penetratie-bij-babys-peuters-kleuters-en-kinderen-tot-12-jaar-is-altijd-verkrachting


Laatst aangepast door
HENK710
op donderdag 24 maart 2011, 19:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 24 maart 2011, 18:46
BerichtOnderwerp: Lente
 
MARIJAN072 schreef:
Leuk, dat je deze link plaatst. Bedankt! De kids (op school) hebben er vandaag van genoten. Lachende smiley Ze gaan thuis allemaal internet op. Ook het volgen van de vos, is erg interessant.

Geen dank hoor Knipoog smiley
Ik Does geniet er ook met volle teugen van en met mij de kids ook zo mooi om het te zien,
Al beleef ik de lente hier ook wel in huis hoor Clown smiley
Men konijnebaby doet het heel erg goed tis net een miniatuur paashaasje Clown smiley
Hij is inmiddels 20 dagen en 72 gram nog steeds meer dan de helft onder het gewicht wat hij oficieel zou moeten hebben maar alles doet het goed, sinds gister eet en drink hij zelfstandig maar we blijven wel bijvoeden vanwege het gewicht...



Uploaded with ImageShack.us


Laatst aangepast door
HENK710
op donderdag 24 maart 2011, 18:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 23 maart 2011, 22:49
BerichtOnderwerp: Lente
 
MARIA576 schreef:
(maar 24 uur per dag voor de comp. zitten, gaat me toch iets te ver.... Clown smiley Knipoog smiley )

Maak je er 23 uur en 59 minuten van Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 23 maart 2011, 22:13
BerichtOnderwerp: Lente
 
LEONARD480 schreef:
Dank voor de link Knipoog smiley

Ik (Henk) denk deze dank gaat vooral uit naar degene die ons vorig jaar zo mooi de weg ernaartoe verwezen heeft: Solafide. Ze is er weliswaar niet meer, maar ere wie ere toekomt! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 23 maart 2011, 22:10
BerichtOnderwerp: vrije wil versus Gods plan.
 
CROSSROAD317 schreef:
Dan verbind je er dus nog een voorwaarde aan .... Twijfelende smiley

Ik niet...God zet er zelf een voorwaarde in. Alleen is het aanbod er wel onvoorwaardelijk voor iedereen. Of je erin deelt is afhankelijk van het antwoord...daar is God vrij duidelijk in, lijkt me!

Laat ik anders nog een keer een gelijkenis maken om de uitverkiezing duidelijk te maken, zodat dit stukje ook nu mogelijk (weer) helder wordt. Zie het leven als een moeras waar we in weg dreigen te zakken als mensen. God reikt ons Zijn Hand (Jezus) om vast te pakken en ons te redden van het wegzinken. Die Hand reikt Hij iedereen aan. Degenen die die Hand weten vast te pakken en vast te houden, zullen vaste grond onder de voeten krijgen. Doordat je wel wat nat en glibberig bent van al dat drassige moerasspul, vraagt dit wel oplettendheid. God zal er echter ook alles aan doen om de handen die Zijn Hand vastpakken ook vast te houden. Dat is de uitverkiezing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 23 maart 2011, 22:09
BerichtOnderwerp: Lente
 
Nog een mooie ook zo'n echt genieter heerlijk Verlegen lachende smiley
http://www.volgdevos.nl

*veel kijk plezier groetjes Does*


Laatst aangepast door
HENK710
op woensdag 23 maart 2011, 22:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 23 maart 2011, 22:00
BerichtOnderwerp: vrije wil versus Gods plan.
 
CROSSROAD317 schreef:
Waar zie jij in Joh. 3:16 staan "en wie vasthoudt" mag eeuwig leven met God ?? Jouw aanvulling aangaande Joh. 3:16 is dus niet correct ....

Er wordt in Johannes 3 gesproken over geloven in Jezus. Geloven omvat meer dan aannemen alleen, vandaar deze vertaling, gebaseerd op het totale evangelie Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op woensdag 23 maart 2011, 22:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 23 maart 2011, 21:34
BerichtOnderwerp: vrije wil versus Gods plan.
 
CHATULIEM619 schreef:
Eigenlijk zie ik alleen maar een negatieve meerwaarde van dit theologisch denken. Het beïnvloedt je Godsbeeld negatief, het geeft een fatalistische houding en mensen krijgen het gevoel dat alles wat hun overkomt een straf van God is, dus de schuld van henzelf.

Kun je mij aangeven wat voor positiefs je in deze leer ziet???

Waar haal je die negatieve gedachte nu weer vandaan? Lijkt wederom op een invulling van een buitenstaander. Al meermalen in discussies in het verleden aangegeven dat uitverkiezing iets anders is dan het willekeurig uit een prullenbak vissen van een aantal proppen papier die er in liggen. Dat zou het systeem bizar maken inderdaad. Maar dat is niet wat de uitverkiezing leert. De uitverkiezing leert wat Johannes 3:16 heel bondig samenvat:
wie Jezus aanneemt en vasthoudt, mag eeuwig met God leven!

Waar zie je dan nog iets negatiefs Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
HENK710
op woensdag 23 maart 2011, 21:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 23 maart 2011, 21:27
BerichtOnderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?
 
CHATULIEM619 schreef:
In die cultuur zijn dezelfde principes toch van kracht: ze geven in het openbaar aan dat ze samen willen. En dat wordt officieel bevestigd. De invulling van de ceremonie is anders, maar de waarde is precies hetzelfde. Ontucht in dit geval zou dus zijn voordat je bekend gemaakt hebt, dat je wil trouwen seks te hebben....
Samenwonen is toch een behoorlijk openbare verklaring! Knipoog smiley Iedereen merkt dat je bij elkaar hoort! Coole smiley met zonnebril De invulling van de ceremonie is anders, maar de waarde is precies hetzelfde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 23 maart 2011, 21:12
BerichtOnderwerp: Moeder worden op 63-jarige leeftijd: Bijbels uit te leggen?
 
MARYLIEN613 schreef:
Maria, een donororgaan wordt wel gegeven, ingeplant bij mensen wiens leven in gevaar is.
Dit vind ik toch een gans andere situatie dan op leeftijd van 63 jaar zwanger worden en zo je kind zijn leven in gevaar brengen! Want die kans bestaat wel reëel op zo'n leeftijd.
Ik kan begrijpen dat je er anders tegenaan kijkt, maar ik vermoed dat jij als jonge moeder ook nog geen besef had van welke aandoening je zou treffen.
Als we denken aan wat ons kan overkomen voor onze kinderen volwassen zijn moet niemand aan kinderen beginnen want niemand is vrijgesteld voor ziekte en problemen. Toch vind ik dat je de problemen niet moet gaan zoeken, zoals deze vrouw eigenlijk wel gedaan heeft! Hopelijk voor haar maar vooral voor het kind blijft alles inderdaad goed!

Daar wil ik Does even op reageren Knipoog smiley
Je zegt dat je vermoed dat Maria als jongen moeder nog geen besef had van haar aandoening....
Wel ik wist waar ik aan begon,
2 jaar voor mijn eerste zwangerschap heb ik een ernstig auto onegluk gehad en oa men bekken op 6 plaatsen gebroken gehad,
Ik zeg oa omdat de waslijst nog al groot word om te plaatsen Clown smiley
Maar ik heb nog wel 2 kindjes gekregen.... En ookal was de eerste geheel niet gepland omdat ik mede door het ongeluk nooit geen kindjes zou kunnen krijgen, en ik wist wat een aanslag het op mijn lijf zou hebben,
Heb ik er nooit aan getwijfeld, En ja ik kan minder dan andere moeders en ja soms baal ik giga van mijn beperkt zijn en het minder kunnen,
En ook mijn kinderen moesten snelller dingen leren dan andere kindjes omdat ik een aantal dingen niet kan en kon.
Maar ik denk niet dat ze er minder door geworden zijn, En ik heb ook absoluut geen spijt van men kids, Ben een mega trotse mama Lachende smiley
Ook met men beperkingen Knipoog smiley
Dus tja als ik dan zo het stukje van Maria lees, dan denk ik idd oordelen we niet vaak te snel??
Want er zullen ook genoeg mensen zijn geweest en misschien nog wel zijn die het onverantwoord vonden dat ik aan kindjes begon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 23 maart 2011, 21:03
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste momenten zijn er 2 Verlegen lachende smiley
Eerst heerlijk in de tuin bezig geweest was echt super, Em later vanmiddag is ons kleine kereltje geslaagd voor zijn proefzwemmen en mag dus volgende week afzwemmen voor A Lachende smiley

*Does een super trotse mama*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 maart 2011, 12:57
BerichtOnderwerp: Lente
 
Vorig jaar had iemand deze link geplaatst...
Vond em zo mooi Verlegen lachende smiley dus heb em weer even opgezocht,
Voor de liefhebbers we kunnen weer gaan volgen Knipoog smiley

http://www.beleefdelente.nl/

*Does die hier toch echt van kan genieten*


Laatst aangepast door
HENK710
op dinsdag 22 maart 2011, 12:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 maart 2011, 12:31
BerichtOnderwerp: Moeder worden op 63-jarige leeftijd: Bijbels uit te leggen?
 
MIEKE364 schreef:
Vanuit het interview begreep ik dat ze het gevoel kreeg dat het nu of nooit was en het om die reden nu heeft doorgezet hoewel ze er al wel eerder over had gedacht.

Zou die Italiaanse arts niet om ethische redenen gestopt kunnen worden? Weet iemand iets van dit soort zaken, internationaal recht, afdeling ethische afspraken of zoiets?

Intussen heeft Leeuwarden wel een internationaal unicum.

Ff tussen door ze woont niet in Leeuwarden maar in Harlingen Knipoog smiley

*zei Does*

Verder tja ik ken de vrouw van horen zeggen en ja heb der wel eens gezien, Er gaan hier in Harlingen heel veel verhalen rond, Harlingen is nu eenmaal een klein plaatsje waar veel gekletst word.
Ik ben het er niet mee eens ik vind het voor het kind er zielig dat eht zo'n oude moeder heeft, zeker ook omdat er geen vader in beeld is,
De vrouw is alleenstaand en heeft verder weinig mensen omzich heen...(dit van wat ik uit de verhalen heb begrepen) Verder vind ik dat een vrouw na de overgang niet aan kinderen moet beginnen, vrouwen komen immers niet voor niets in de overgang??
Daar is een reden voor lijkt mij,
Ben heel benieuwd hoe dit allemaal gaat komen, Kan enkel diep medelijden hebben met dit kleine meisje, Niet alleen omdat haar moeder oud is, maar ook omdat ze hier geboren is, Zoals ik al aangaf het is hier niet groot net een groot dorp, het meisje zal op latere leeftijd giga na gewezen en gepest worden, Heeft moeders daar ook over nagedacht? Ik betwijfel het, in mijn ogen heeft moeders enkel aan haar zelf gedacht, Ik wil nu een kind... Ik kan het nu betalen...(want het zal ongetwijfeld een hoop centjes gekost hebben) Maar denk niet dat ze heeft gedacht hoe het voor haar kindje zal zijn...Al met al vind ik het een zeer egoistisch iets.
*Robbedoes die heel benieuwd is naar de reacties van de mensen als de dame in kwestie hier op zaterdag gezellig achter de wagen gaat statten...De spot prentjes zijn hier aan de orde van de dag een kinderwagen staat veel beter dan een rollator*


Laatst aangepast door
HENK710
op dinsdag 22 maart 2011, 12:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 21:35
BerichtOnderwerp: Moeder worden op 63-jarige leeftijd: Bijbels uit te leggen?
 
MARIO216 schreef:
Ze was heel positief op het journaal, maar dat is denk ik voor de buitenwereld.

Tja wat zal ik zeggen, voor haar zwangerschap stond ze al bekend als zijnde "vreemd"en men denkt er nu niet veel beter over...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 21:14
BerichtOnderwerp: Moeder worden op 63-jarige leeftijd: Bijbels uit te leggen?
 
LEONARD480 schreef:
Zou er ook niet aan moeten denken...
Denk eens in wat voor zware belasting voor ons ..als mannen dat is.
Pampers kopen ...
Billetjes poederen enz.

Ach ze is alleen staande moeder dus geen man die daar last van heeft Knipoog smileyEn laten we wel wezen een kinderwagen staat toch veel leuker dan een rolator Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 20:26
BerichtOnderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?
 
CHATULIEM619 schreef:
Nee, want de essentie van de huwelijksvoltrekking is nog steeds dezelfde.Het gaat nl. altijd om ofiicieel tot een eenheid uitgeroepen te worden door een ambtelijke autoriteit. Dan is de erfenis verzekerd, en zijn de nakomelingen officieel kind van beiden. Dat is altijd hetzelfde gebleven door de eeuwen heen.
Ambtelijke autoriteit is er niet vanaf het paradijs, terwijl het huwelijk er wel sindsdien is...rara, wat zou dat kunnen betekenen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HENK710
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 71 Volgende
Pagina 4 van 71