ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 110 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 april 2012, 15:50
BerichtOnderwerp: Gebedsroom 12 april-danken, bidden voor goede levensvruchten
 
HERMAN388 schreef:
===========================================

Kunnen jullie beter ophouden met gezeur en gevecht?
Jullie zijn al boven de 55 jaar en stelletje kleuters zijn jullie.
Heel de cm lezen dit mee en dat gaat echt te ver.
Mijn mening is: ik vind beter dat gebedsroom per directe ingang moet opgeheven worden, uit angst dat de ledenaantal minder wordt.
Je kunt beter voor je eigen, dat geldt ook voor iedereen en ik, om vergeving te vragen bij God in het verborgene, dat niemand hoeven te weten wat je bidt.

David zei in psalm 51


5 Want ik ken mijn overtredingen, en mijn zonde is steeds voor mij.

6 Tegen U, U alleen, heb ik gezondigd, en gedaan, dat kwaad is in Uw ogen; opdat Gij rechtvaardig zijt in Uw spreken, en rein zijt in Uw richten.

7 Zie, ik ben in ongerechtigheid geboren, en in zonde heeft mij mijn moeder ontvangen.







Joh als ze dat nou zo nodig in een gebedsroom willen doen, er zijn 7 avonden iedere week, die donderdag is niet heilig toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 april 2012, 20:39
BerichtOnderwerp: Gebedsroom 12 april-danken, bidden voor goede levensvruchten
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach waar die tik nu vandaan komt, weet ik niet. Dat mensen het oneerbiedig vinden dat je Here schrijft....


zie jesaja 42:8

moderne tijden zjn niet altijd betere tijden Chatuliem, als jij bijvoorbeeld Johannes heet, mag er een nieuwe spelling van kracht worden, eigennamen blijven hetzelfde, dus heet jij dan niet opeens Jowhannus Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 april 2012, 20:21
BerichtOnderwerp: Gebedsroom 12 april-danken, bidden voor goede levensvruchten
 
CHATULIEM619 schreef:
Herman, ik vind je gedrag uiterst genant. En dat bidden zeker niet op zijn plaats.


en daarbij... het is Heere, geen Here Boze smiley

(dat jij daar niet op let chatuliem, die foute spelling)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 april 2012, 15:20
BerichtOnderwerp: Gebedsroom 12 april-danken, bidden voor goede levensvruchten
 
MARISKA601 schreef:
Lezen is voor sommige mensen toch wel zo moeilijk.....



zwijgen ook...... Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 april 2012, 08:09
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
HARALD940 schreef:
Laat me raden, de doctoren hebben niet naar je geluisterd over de keizersnee. Knipoog smiley

.

ow jawel, was binnen uur geregeld Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 12 april 2012, 22:36
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
HARALD940 schreef:
Op het moment lees ik; Een vuurplaats in steen van Jean M. Auel.
Het 5e boek, de eerste 4 heb ik ervoor gelezen de afgelopen 2 weken.


das vlot, in 2 weken!!
schitterende boeken al vond ik het kort geleden uitgekomen laatste deel, lied van de grotten, net ff wat minder dan de rest.
Ik heb de serie hier in huis, de laatste keer dat ik de serie gelezen heb was toen ik zat te wachten op de geboorte van mn dochter.
Aangezien Annette ongeveer een week op de verloskamer heeft gelegen, had ik tijd zat voor de hele serie van toen 5 boeken.
Toen het laatste boek uit was, heb ik aangedrongen op keizersnee Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 12 april 2012, 15:07
BerichtOnderwerp: kinderloosheid
 
Mijn eerste huwelijk is kinderloos geeindigd, ik was toen bijna 40.
Het huwelijk heeft 6 jaar geduurd en de laatste 5 jaar had ik geen enkele behoefte kinderen te krijgen met die vrouw.
Daar zit een voorgeschiedenis aan waar ik nu niet op in wil gaan.
Als ik terugdenk aan het karakter van mn ex en de afwikkeling van de scheiding, ben ik 99,9% zeker dat ik eventuele kinderen nooit meer had gezien, een echte vechtscheiding dus.

Toch kreeg ik wel de behoefte aan kinderen, mn jongere zus was bijna eerder oma dan dat ik vader zou worden en nooit bezoek in t bejaardenhuis is ook weer zo wat.
Een kleine 2 jaar na mn scheiding ben ik hertrouwd met een vrouw die al 2 kinderen had uit haar eerste huwelijk.
Die kinderen hadden al een vader dus ik zag mezelf hooguit als mede-opvoeder. Gelukkig noemen ze mij geen papa ofzo.
Ondertussen is in 2010 een dochter geboren en heb ik nu dus ook een eigen erfgenaampje.

Wat ik eigenlijk verwacht had, is niet gebeurd, het vaderzijn heeft bij mij geen gedragsverandering losgemaakt.
Ik vind het allemaal schattig maar blijf gewoon mn ding doen zoals ik dat altijd al deed.
Wat dat aangaat heeft het mijn leven niet echt veranderd dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 11 april 2012, 21:53
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
STEENTJE178 schreef:
En dat jouw mams Facebook heeft ontdekt........ is niet toevallig op aanraden van Pieter?? Coole smiley met zonnebril


welnee, ik wist geeneens dat ze daar internet hebben in kneuzendorp.
enne... dat eucalypta kon schrijven of typen is mij ook nooit verteld. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 april 2012, 20:10
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
HANNAH810 schreef:
over serieus gesproken;

ik heb serieus een best moment op dit moment;
ik heb zojuist mijn eerste rekening als zelfstandig onderneemstertje verstuurd!
wie had dat ooit gedacht, haha Clown smiley

je had gelijk op het andere topic jolan;
creatief denken!!




(geloof me; t wordt een miljoenen bedrijf, grinnik!!)



oppasmoeder?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 april 2012, 19:19
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
LEANNE226 schreef:
Vriend krijgt nieuwe vriendin,nieuwe liefde trekt direct bij hem in........haar huurwoning staat dus leeg,woningstichting geeft aan dat de woning zo verwaarloost is dat er een vette rekening zou volgen(zal wel meevallen dacht ik nog).......die rekening zou naar vriend gaan want nieuwe liefde heeft niets dus of ik even wilde soppen?........effe doekje dr door dacht ik Gefrustreerde smiley

Je ziet het wel eens op tv,van die woningen,maar dat ik zelf in eentje zou staan........nee,nooit verwacht.......die lucht..........dat aangekoekte vuil in de keuken Zieke smiley

Nieuwe liefde wilde niet meesoppen,die vertrok in de sportwagen van haar nieuwe vriend.........

(en ja,natuurlijk gaan we het met elkaar oplossen Knipoog smiley )


ik zou een hengel pakken en lekker gaan vissen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 april 2012, 17:41
BerichtOnderwerp: collectegeld
 
COOTJE711 schreef:
ben ik met je eens, lees onderstaande link eens.....

http://likud.nl/2011/05/kerk-in-actie-spreekt-zich-zichzelf-tegen-inzake-israel-bashing/


bedankt voor deze link Cootje, ik hoop dat veel mensen de moeite nemen om het te openen en te lezen.
zodat ze nooit kunnen zeggen: wir haben es nicht gewüsst....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 april 2012, 17:08
BerichtOnderwerp: alleenstaande moeders
 
HANNAH810 schreef:
geen bezoekregeling kan inderdaad stukken rustiger zijn!!
het levert alleen wel extra verdriet op voor het kind dat niet meer opgehaald word.


dat is inderdaad een mogelijkheid.
overigens zijn er ook kinderen die blij zijn dat die stressmomenten er niet meer zijn en genieten van de rust die ontstaan is nu 1 ouder uit beeld is.

niet generaliseren Hannah, iedere situatie is anders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 april 2012, 12:56
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
COOTJE711 schreef:
Wel es goed om de psychologische spiegel voorgehouden te krijgen... "neem jezelf serieus...'' Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley


waarom zou ik??? Smiley die vol vragen zit
een ander neemt mij toch ook niet serieus... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 9 april 2012, 19:18
BerichtOnderwerp: Gezocht
 
ANNIKA155 schreef:
Hallo,

Ik ben op zoek naar het lied Wat de Toekomst Brenge Moge op de wijs van the Rose. Heeft iemand dit voor mij?


nie op youtube te vinden????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 9 april 2012, 15:59
BerichtOnderwerp: gescheiden...
 
SIMON253 schreef:
Toe ik alle artikeltjes had gelezen van jullie kwam bij mij de behoefte om enigzins te reageren. Als ik het goed lees is iedere scheiding weer anders
Met kinderen in een scheiding is dat inderdaat dikwijls een groot probleem.Zelf was ik ruim 28 jr gelukkig getrouwd en 2 dochters toen mijn vrouw in 1994 aan longkanker overleed op nog geen 52 jarige leeftijd dat was een groot verlies.Door het alleen zijn waar ik moeilijk tegen kan, ben ik 6 jaar later weer hertrouwd. Dat huwelijk ging bijna 3 jr goed, en toen was bij haar de liefde over dat wordt tegenwoordig ook veel gezegd, ik hou niet meer van je. En nu komt bij mij de vraag SCHULD waar ook over gesproken werd, men zegt dan waar 2 kijven hebben er 2 SCHULD. Dat is beslist niet altijd het geval, ik durf dan ook met de hand op mijn hart te zeggen dat ik geen schuld had.
Waarom schrijven er maar enkele mannen hierover, en de meeste vrouwen, als man moet men zich niet te groot voelen.


Ik voel me, als man zijnde, niet te groot hoor Simon Lachende smiley
Eigenlijk zou ik hetzelfde verhaal als jij neer kunnen zetten over mijn eerste huwelijk. Ook mijn vrouw zei me dat ze niet meer van me hield, een andere vriend had en direct wilde scheiden.

Zoals jij het zegt Simon, zou ik ook kunnen zeggen schuldloos gescheiden te zijn, want zij brak het huwelijk en zij zette mij buiten de deur.

Ik denk echter Simon, dat we eerlijk moeten zijn, het einde van het huwelijk is niet als de wens tot scheiding uitgesproken is.
Het einde van een huwelijk begint geleidelijk als BEIDEN gedurende het huwelijk telkens een steekje laten vallen, vaak zelfs onopgemerkt.
Net zo lang en net zo veel totdat het voor 1 van de echtgenoten te veel is en die het voor gezien houd.
Vaak is het dan al te laat om de scheiding fatsoenlijk te regelen en respectvol uit elkaar te gaan.

In mijn geval was ik zeer blij dat zij mij eruit zette, de mooiste dag van mn leven eigenlijk!
Het feit dat jij er niet blij mee was, wil nog niet zeggen dat ook jij gedurende jouw huwelijk nooit een steekje hebt laten vallen.
Ik durf te wedden dat als jouw ex hier op forum een stukje zou schrijven, dat er opeens een heel ander verhaal zou staan, met een andere hoofdrol voor jou...

Wees nou ook es zo groot om dat toe te geven Simon Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 9 april 2012, 14:23
BerichtOnderwerp: gescheiden...
 
XABIA794 schreef:
sorry pieter... ik lees dat er echt niet in wat (andere) pieter bedoeld te zeggen. ik schreef net ook ongeveer hetzelfde gedacht.
Wat is er nu mis mee dat je je wilt laten leiden naar wat Gods weg is, of plan???
je neemt heus wel zelf initiatief... alleen al het feit dat je bijvoorbeeld op deze site komt.
Ik denk niet dat hij naar een pop zoekt die zelf niet kan denken Smiley die vol vragen zit hij wacht gewoon in wat God in zijn leven wil doen...
Ik wil ook wachten op wat God voor me heeft... want Hij alleen weet, wat en wie goed voor me is (of wie met me kan leven of niet kan leven)
en dat is niet uit hoogmoed maar net een les van afhankelijkheid



Ik geloof schijnbaar wat meer in de zelfbeschikking van de mens dan jij Xabia.
Daarnaast heb ik al teveel scheidingen gezien van mensen die overtuigd waren van Gods wil bij hun huwelijk.
En dan wil ik het geeneens hebben over diegenen die een minder sterk in de schoenen staande persoon manipuleren met het gegeven dat het Gods wil zou zijn...

En tja... dan mag ik wellicht wat cynisch overkomen, dat zij dan maar zo Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 9 april 2012, 13:52
BerichtOnderwerp: gescheiden...
 
PIETER619 schreef:
Ten eerste wie kan een scheidbrief afgeven en op grond waarvan?
Of ik een nieuwe relatie met iemand aan ga, is niet aan mij, maar aan wat mij gegeven wordt. Ik vraag God of Hij mijn leven wil leiden en dat wil geven wat werkelijk nodig is. Geeft Hij mij een andere vrouw op mijn pad dan zij het zo, heeft Hij andere bedoelingen dan is dat mij ook goed.



Als jij zo denkt over een eventuele nieuwe relatie, heb ik vooraf al diep meelijden met arme meissie dat met met jou opgezadeld wordt. Huilende smiley, smiley in tranen

Je zal maar de nieuwe partner worden van iemand die jou dan maar accepteerd omdat God haar op jouw pad heeft gezet... owja, en anders maar niet...

Ik heb toch altijd gedacht dat een vrouw een zelfstandig denkend wezen was die bemind en veroverd wil worden en niet een soort euh... speelpop die naar behoefte word uitgedeeld door Onze-Lieve-Heer. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 8 april 2012, 14:22
BerichtOnderwerp: kinderen
 
SHANITA130 schreef:
Moeders die kinderen van vaders vervreemden, vaders die zonder reden wraak uitoefenen via dreiging en via kinderen.

Gatver Boze smiley

Je zou bijna je boeltje verkopen en naar een ander land opnieuw beginnen, als dat mogelijk zou zijn....denk ik zo.


dat laatste kan ik iedereen aanraden!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 april 2012, 22:56
BerichtOnderwerp: collectegeld
 
MARISKA601 schreef:
Bedoel je niet sabeel?
Die stichting onderhoud contacten met alle christenen van pallestijnese kerken.
En verzorgd ook vele projecten voor hun.


klopt, tiepvautje van me Verlegen lachende smiley


maar deze stichting ziet ALLEEN de staat Israel als het probleem van palestijnse christenen. Dat is een leugen, want de palestijnse overheid is moslimfundalistisch en vervolgd de christenen.
Daarbij vervalst sabeel veel feiten om Israel in een zo kwaad mogelijk daglicht te stellen.


Laatst aangepast door
PIETER649
op zaterdag 7 april 2012, 23:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 april 2012, 22:37
BerichtOnderwerp: collectegeld
 
In iedere kerkdienst worden collectes gehouden, maar wat gebeurd er eigenlijk met dat geld?
Een gedeelte is duidelijk, onderhoud gebouw, salaris voorganger of dominee, kosten kinderwerk, electra en verwarming etc.

Een ander gedeelte is onduidelijker.
We gaan er altijd maar van uit, goedgelovig als we zijn, dat dat geld wijs besteed wordt.

Maar is dat altijd zo?
Ik werd deze week onaangenaam verrast toen ik er achter kwam dat de PKN bijvoorbeeld geld geeft aan anti-israel organisaties.
Via Kerk-in-actie word de stichting Vrienden van Sabeel financieel ondersteund.
Deze organisatie verspreid doelbewust valse informatie en schurkt tegen terrorisme aan!

Persoonlijk heb ik dus besloten het collectezakje voor de diaconie niet meer te vullen.


Laatst aangepast door
PIETER649
op zaterdag 7 april 2012, 22:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 april 2012, 21:34
BerichtOnderwerp: gescheiden...
 
PIETER619 schreef:
Ik zie dat inderdaad geheel anders. Het burgelijk huwelijk heeft vandaag de dag totaal geen inhoud meer. Men gaat daar gewoon mee om als was het even regelen en klaar zijn Klara en Kees en met de zelfde rotgang gaan we de zooi ook even uit elkaar helpen, alleeen al even met zijn 2en naar een advocaat en klaar is het weer. We hebben nu samenlevingscontracten die even rechtsgeldig zijn als een huwelijk. Dus al met al, heeft men wat burgelijke relaties aangaat er een zootje van gemaakt, zo ook met andere relaties en hun rechten.

Het kerkelijk huwelijk ga je een drieëenheid aan. Ik gaf al ergens aan dat ik een bevrijding voelde toen ik ja zei in de kerk, na een tijdje samen wonen. Het was een nu, nu is het goed gevoel. We wilden in de kerk trouwen om God er bij te betrekken, helaas menen velen (ook mijn ex) dat als de wet een huwelijk ontbind, ook het kerkelijk huwelijk ontbonden is, maar daar is weldegelijk ook een scheidbrief voor nodig, dus staat God en Zijn woord, wat mij betreft, nog steeds boven de wet.


En nu zit jij zonder scheidbrief hier op cm rond te kijken of je een nieuwe relatie kunt krijgen?
Waarom wacht je niet tot je waarlijk vrijgezet bent en gaat daarna op jacht?? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 22:20
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
VISSER278 schreef:
Nou , morgen vrijdag een gewone werkdag hoor.
Als ik het zo allemaal eens lees geloof ik dat je er haast jaloers op ben , Pieter.
Maar daar staat weer tegenover dat we 30 april wèl vrij zijn.
En 5 mei ook , maar dat komt doordat het dit jaar op zaterdag valt, anders èg nie. Lachende smiley

Gelukkig valt er via internet ook te luisteren Verlegen lachende smiley

koninginnedag doe ik niet aan, ik heb het er sowieso niet op, als republikein zijnde...
´s avonds planten we de Maibaum en drinken een biertje rondom de bbq met de (oude) buren... das WEL leuk.
de dag erop, 1 mei, mogen jullie weer lekker werken en ligt hier de boel weer stil wegens dag der arbeid die gevierd word met n dagje niksdoen, op kosten van de baas uiteraard Boze smiley (blij dat er per 30 april 2 personeelsleden minder zijn)
zelf ga ik die dag lekker op klantenbezoek naar t buitenland. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 20:39
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik het toch een vertekend beeld wat je hier neerzet. Je hebt het over velen, die oplichten, en daarmee zet je een bepaalde toon neer. Net zoals Wilders geef je toe aan het onderbuikgevoel van mensen en die algemeenheden zijn niet goed voor een discussie.
Als je echter verder leest, zie ik eigenlijk dat we het allemaal wel eens zijn...mensen die het nodig hebben krijgen een uitkering en mensen die kunnen werken moeten gaan werken. Fraude moet worden bestraft.....


het woordje velen is ook terecht, het gaat niet om een man of 5, 6...
ware dat zo, dan zou het iedereen een bout zijn, toch?
het ZIJN er gewoon heul erg veul.

je mag het onderbuikgevoel noemen, of noem het populisme, vergelijk me met Wilders of met een voormalige duitse staatsman, het veranderd NIETS aan de situatie die er is.
je mag een drol best een drol noemen hoor, ook al klinkt het minder fris dan faeces.... noem alles maar bij zn naam, das t duidelijkst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 18:30
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
COOTJE711 schreef:
absoluut, maar ziet toch wel wat verschillen tussen de onvoorspelbaarheid die Pieter noemt en een overlijden.... Twijfelende smiley


welnee, het is maar welk beroep je hebt, bij jouw beroep kom je vaak in aanraking met de dood, in mijn beroep niet of nauwelijks.
en of je wilt of niet, omgaan met de dood is voor jou toch een beetje routine...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 18:16
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
THOMAS968 schreef:
Lekker toch, een viertal dagen vrij en in ieder geval drie voor een grote groep Nederlanders. Kennen ze in Duitsland ook een Tweede Paasdag, Pieter? Waarom mensen op die dag naar de meubelboulevard gaan, is me echt een raadsel. Er zijn zoveel leukere dingen dat dat! Zoals bekend werken leekrachten alleen maar tussen de vakanties door, dus we zijn weer een paar dagen in ons normale doen. Engeltje smiley


Thomas, vroeger hadden we twee weken paasvakantie in plaats van twee dagen! Gefrustreerde smiley


2e paasdag hebben we ook al ja Gefrustreerde smiley
lekker dagje vrij op kosten van de baas, net als goede vrijdag trouwens.
ik heb niks tegen verplichte kerkelijke feestdagen, maar dan wel naar de kerk he!
ow... en de scholen zijn HIER wel 2 weken dicht Thomas Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 18:11
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
SHANITA130 schreef:
Vind 't trouwens van grote kapsones getuigen om in een topic over armoede te gaan lopen schreeuwen dat men moet werken tegen mensen die ook nog eens niet kunnen werken. Want je wordt niet zomaar ff afgekeurd.

Het woord 'dictatortje' komt ineens in me op...

Over fraude heb je gelijk, maar die komt op nog veel grotere schaal voor in het bedrijfsleven. en daar ging de topicstarter niet van uit.

Het ging over van hoe doen anderen dat, met zo weinig geld...

Zonder de behoefte, degene de schuld van zijn haar uitkeringssituatie te geven, en over fraude te beginnen. Of dat degene die is afgekeurd, volgens jou kan werken. Nou, als de potten op zijn, dan nog kan ik geen tomaten plukken. Woedende smiley



je mag mij van kapsones betichten zoveel je wilt, ik zit er geen seconde mee en als het jou oplucht, moet je het vooral doen Knipoog smiley

wat jammer is, is dat jij al mijn uitspraken betrekt op jezelf.
nergens voor nodig, want ik heb het in het algemeen over de groep.

in feite geef jij mij iedere keer gelijk als het over de groep gaat, dat er inderdaad veel werkschuwen tussen zitten en er inderdaad velen onterecht thuiszitten en er inderdaad veel gefraudeerd word. Coole smiley met zonnebril

maar waarom moet er dan steeds weer de hele klaagzang over jouw eigen omstandigheid en situatie bij?
wie ben ik om iemand die voor 90% afgekeurd is, aan te vallen?
ik val jou niet aan, volgens de letter van de wet kom jij waarschijnlijk voor 100% in aanmerking voor jouw mate van afgekeurd zijn en de bijbehorende uitkering.

heb ik niet regelmatig gezegd dat er veel mensen terecht een uitkering krijgen?
sterker nog, ik ben blij dat dat sociale vangnet bestaat.
ik heb alleen ook iedere keer gezegd dat er velen onterecht een uitkering ontvangen en dat vind ik schandalig, die groep verpest het voor de rest.

het gevolg hiervan is dat er binnenkort ook geen budget meer is om diegene die terecht een uitkering ontvangt te blijven ondersteunen.
dan kun je stoer roepen dat je echt geen tomaten kunt plukken maar de realiteit kan straks wel anders zijn....

ik hoop dat je nu stopt om iedere algemene reactie direct op jezelf te betrekken, het stoort een beetje in de discussie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 22:33
BerichtOnderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar dan nu de hamvraag: was het voor jou gezellig of heb je anderen(lees: vrouwen) gekwetst met je houding/gedrag
Smiley die vol vragen zit


dat weet je nooit zeker he...
wat ik wel weet is dat er overwegend ook na de date nog vriendschappelijk contact bleef.
daarnaast kan ik met mn hand op mn hart verklaren dat eventueel grensoverschrijdend, of liever gezegd grensverleggend gedrag in de meerderheid van de gevallen op initiatief van de dames kwam.
aan aanranding heb ik mij nooit schuldig gemaakt.
sterker nog, zowel mijn visie als de visie van de ander in kwestie, was over t algemeen al voorafgaand aan de 1e date per chatgesprekken gecommuniceerd.

wat mij in dit onderwerp van het hart moet: mijn ervaring op cm is dat mensen op cm gewoon mens zijn, geen heilige maagden m/v
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 22:00
BerichtOnderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?
 
CHATULIEM619 schreef:
Je bent wel erg stellig, vind ik. Kun jij onderbouwen waarom je geen seks zou mogen hebben voor het huwelijk? Aan dat filmpje hebben we niet zoveel.


Dingen moeten groeien in een (beginnende) relatie en natuurlijk mag je best je grenzen stellen en regels opstellen.
Wees dan ook niet verbaasd als jouw grenzen en regels niet parallel lopen met die van je potentiele partner.
En weest zeker niet verbaasd als hij/zij door jouw grenzen en/of regels afhaakt.
Het starre principe: my way or the highway, is vrij arrogant...
Waarom zou jij wel jouw regels mogen opleggen en een ander niet zijn/haar regels?

Zelf heb ik altijd gedate met mijn (gebrek aan) regels en (ruime) grenzen.
Aan de hand daarvan heb ik een gezellige date-periode in mn vrijgezelleschap gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 20:12
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ERIKA129 schreef:
Tja Cootje je weet de zorg is en blijft onvoorspelbaar!!


Niet alleen de zorg hoor... ik loop soms ook te schelden dat het n slappe dag is en dan komt onverwachts via telefoon, mail of fax weer een goudgerande bestelling.

Dus Erika... niet alleen de zorg, maar het hele leven is en blijft onvoorspelbaar Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 20:08
BerichtOnderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?
 
Het valt best mee hoor, met die sex voor t huwelijk op cm.
Zelf heb ik het al bijna 3 jaar geleden afgesloten, ik doe het niet meer Engeltje smiley

Ook heb ik in 5 jaar cm nooit een bangalijstje voorbij zien komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 110 Volgende
Pagina 18 van 110