ChristianMatch
 


Forum

Geen dating meer als je geen seks wilt?
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
INGRID095





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 00:52
 
Kijk eens naar het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=jL1l9ZtGC2w&feature=related

Soms denk ik wel eens dat er nauwelijks nog christen singles zijn die willen wachten met seks en gemeenschap tot het huwelijk. En ik vind het schokkend als een datingtraject geen voortgang vindt als de ander hoort dat je seks en gemeenschap voor het huwelijk wilt bewaren en dus geen seks wilt als als het daten overgaat in een liefdesrelatie zonder nog een verbond te sluiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 01:00
 
INGRID095 schreef:
Kijk eens naar het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=jL1l9ZtGC2w&feature=related

Soms denk ik wel eens dat er nauwelijks nog christen singles zijn die willen wachten met seks en gemeenschap tot het huwelijk. En ik vind het schokkend als een datingtraject geen voortgang vindt als de ander hoort dat je seks en gemeenschap voor het huwelijk wilt bewaren en dus geen seks wilt als als het daten overgaat in een liefdesrelatie zonder nog een verbond te sluiten.

ff je link goed gezet, zodat mensen door kunnen klikken. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 13:45
 
INGRID095 schreef:
Kijk eens naar het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=jL1l9ZtGC2w&feature=related

Soms denk ik wel eens dat er nauwelijks nog christen singles zijn die willen wachten met seks en gemeenschap tot het huwelijk. En ik vind het schokkend als een datingtraject geen voortgang vindt als de ander hoort dat je seks en gemeenschap voor het huwelijk wilt bewaren en dus geen seks wilt als als het daten overgaat in een liefdesrelatie zonder nog een verbond te sluiten.

Waarschijnlijk bedoel je, wachten tot je getrouwd bent, alvorens te huwen, dus wachten met huwen tot dat getrouwd bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 17:45
 
INGRID095 schreef:
Kijk eens naar het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=jL1l9ZtGC2w&feature=related

Soms denk ik wel eens dat er nauwelijks nog christen singles zijn die willen wachten met seks en gemeenschap tot het huwelijk. En ik vind het schokkend als een datingtraject geen voortgang vindt als de ander hoort dat je seks en gemeenschap voor het huwelijk wilt bewaren en dus geen seks wilt als als het daten overgaat in een liefdesrelatie zonder nog een verbond te sluiten.

als iemand om die reden afhaakt heb je automatisch een natuurlijk selectie-proces, ingrid......... Knipoog smiley
diegene past dan toch niet bij je; dus is er geen man over boord.

(hoewel; praktisch gezien toch misschien juist WEL) Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 20:32
 
Ik heb het filmpje bekeken en ik vind het leuk gebracht - hij past werkelijk alle overtuigingstrucs toe - maar inhoudelijk kun je er toch grote bezwaren tegen hebben. Ik vind de verklaringen die hij geeft inhoudelijk zwak, nogal dubieus en erger: er wordt ook nogal wat verzwegen. Ik vind het persoonlijk niet nodig om als maagd het huwelijk in te gaan. Ik respecteer je keuze echter wel. Maar op grond van wat deze man aanvoert hier voor kiezen lijkt me bizar. Als je echt een partner wilt die deze opvatting ook heeft, kan de consequentie inderdaad wel eens zijn dat je die niet vindt. Daar kies je dan voor. Geen gemeenschap daar zou ik me nog iets bij voor kunnen stellen maar ook helemaal geen seks? Ik denk dat er in ieder geval weinig gescheiden mannen en vrouwen zullen zijn waar het zo gaat. Er zijn al meerdere discussies over geweest op dit forum en daar zou je je licht kunnen opsteken. Je standpunt zal met de mond mogelijk nog worden beleden maar in de praktijk werkt het anders, ben ik bang.


Thomas, geloof moet je niet benaderen met marktetingtechnieken.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 3 april 2012, 22:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELICEMOI790





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 21:00
 
Sex voor t huwlijk.....Ja dat kan!
Of je daar een gelukkiger mens van word en of God daar mee behaagd?
Het heeft mij niet gelukkiger gemaakt, en mijn verhouding met God is er nu na die ervaringen niet om veranderd, nu zeg ik, geniet van wat God op ons pad brent, of wij opzoeken, maar wees vooral eerlijk naar jezelf!
Wel vind ik het moraal...-van dit verhaal-, dat het niet alleen om de sex moet draaien zal ik maar zeggen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 20:08
 
Het valt best mee hoor, met die sex voor t huwelijk op cm.
Zelf heb ik het al bijna 3 jaar geleden afgesloten, ik doe het niet meer Engeltje smiley

Ook heb ik in 5 jaar cm nooit een bangalijstje voorbij zien komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 21:32
 
INGRID095 schreef:
Kijk eens naar het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=jL1l9ZtGC2w&feature=related

Soms denk ik wel eens dat er nauwelijks nog christen singles zijn die willen wachten met seks en gemeenschap tot het huwelijk. En ik vind het schokkend als een datingtraject geen voortgang vindt als de ander hoort dat je seks en gemeenschap voor het huwelijk wilt bewaren en dus geen seks wilt als als het daten overgaat in een liefdesrelatie zonder nog een verbond te sluiten.
Je bent wel erg stellig, vind ik. Kun jij onderbouwen waarom je geen seks zou mogen hebben voor het huwelijk? Aan dat filmpje hebben we niet zoveel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 22:00
 
CHATULIEM619 schreef:
Je bent wel erg stellig, vind ik. Kun jij onderbouwen waarom je geen seks zou mogen hebben voor het huwelijk? Aan dat filmpje hebben we niet zoveel.


Dingen moeten groeien in een (beginnende) relatie en natuurlijk mag je best je grenzen stellen en regels opstellen.
Wees dan ook niet verbaasd als jouw grenzen en regels niet parallel lopen met die van je potentiele partner.
En weest zeker niet verbaasd als hij/zij door jouw grenzen en/of regels afhaakt.
Het starre principe: my way or the highway, is vrij arrogant...
Waarom zou jij wel jouw regels mogen opleggen en een ander niet zijn/haar regels?

Zelf heb ik altijd gedate met mijn (gebrek aan) regels en (ruime) grenzen.
Aan de hand daarvan heb ik een gezellige date-periode in mn vrijgezelleschap gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 22:13
 
PIETER649 schreef:
Dingen moeten groeien in een (beginnende) relatie en natuurlijk mag je best je grenzen stellen en regels opstellen.
Wees dan ook niet verbaasd als jouw grenzen en regels niet parallel lopen met die van je potentiele partner.
En weest zeker niet verbaasd als hij/zij door jouw grenzen en/of regels afhaakt.
Het starre principe: my way or the highway, is vrij arrogant...
Waarom zou jij wel jouw regels mogen opleggen en een ander niet zijn/haar regels?

Zelf heb ik altijd gedate met mijn (gebrek aan) regels en (ruime) grenzen.
Aan de hand daarvan heb ik een gezellige date-periode in mn vrijgezelleschap gehad.



Maar dan nu de hamvraag: was het voor jou gezellig of heb je anderen(lees: vrouwen) gekwetst met je houding/gedrag
Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOS689





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 22:30
 
Vind je het vreemd ???
80% durft niet voor zijn geloof uit te komen.

Die zet als kerkelijke achtergrond: :

"Ik ben christen, maar denk niet in hokjes"


neer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 22:33
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar dan nu de hamvraag: was het voor jou gezellig of heb je anderen(lees: vrouwen) gekwetst met je houding/gedrag
Smiley die vol vragen zit


dat weet je nooit zeker he...
wat ik wel weet is dat er overwegend ook na de date nog vriendschappelijk contact bleef.
daarnaast kan ik met mn hand op mn hart verklaren dat eventueel grensoverschrijdend, of liever gezegd grensverleggend gedrag in de meerderheid van de gevallen op initiatief van de dames kwam.
aan aanranding heb ik mij nooit schuldig gemaakt.
sterker nog, zowel mijn visie als de visie van de ander in kwestie, was over t algemeen al voorafgaand aan de 1e date per chatgesprekken gecommuniceerd.

wat mij in dit onderwerp van het hart moet: mijn ervaring op cm is dat mensen op cm gewoon mens zijn, geen heilige maagden m/v
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 22:36
 
PIETER649 schreef:
dat weet je nooit zeker he...
wat ik wel weet is dat er overwegend ook na de date nog vriendschappelijk contact bleef.
daarnaast kan ik met mn hand op mn hart verklaren dat eventueel grensoverschrijdend, of liever gezegd grensverleggend gedrag in de meerderheid van de gevallen op initiatief van de dames kwam.
aan aanranding heb ik mij nooit schuldig gemaakt.
sterker nog, zowel mijn visie als de visie van de ander in kwestie, was over t algemeen al voorafgaand aan de 1e date per chatgesprekken gecommuniceerd.

wat mij in dit onderwerp van het hart moet: mijn ervaring op cm is dat mensen op cm gewoon mens zijn, geen heilige maagden m/v


Ik dacht dat het allemaal heilige boontjes waren hier? Als je soms de forum bijdragen leest ga je dat wel denken.......
Maar niet menselijks is ons vreemd he? Ook al ben je christen......
En het was geen aanmerking op je gedrag, gewoon een opmerking omdat vrouwen toch vaak wat gevoelsmatiger denken.....

Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 22:48
 
JOS689 schreef:
Vind je het vreemd ???
80% durft niet voor zijn geloof uit te komen.

Die zet als kerkelijke achtergrond: :

"Ik ben christen, maar denk niet in hokjes"


neer


Hiier heb ik toch echt bezwaar tegen. Met de opmerking dat je niet in hokjes denkt, geef je aan dat je over kerkelijke grenzen heen wilt kijken. Ik heb een PKN achtergrond maar dat vind ik niet zo bepalend voor het christen-zijn. Hoe durf je te stellen dat mensen niet voor hun geloof durven uit te komen als ze het niet nodig vinden de eigen geloofsgemeenschap te benadrukken?


Thomas, die vindt dat christenen al genoeg en vooral onnodig verdeeld zijn,


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 4 april 2012, 23:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 23:21
 
THOMAS968 schreef:
Hiier heb ik toch echt bezwaar tegen. Met de opmerking dat je niet in hokjes denkt, geef je aan dat je over kerkelijke grenzen heen wilt kijken. Ik heb een PKN achtergrond maar dat vind ik niet zo bepalend voor het christen-zijn. Hoe durf je te stellen dat mensen niet voor hun geloof durven uit te komen als ze het niet nodig vinden de eigen geloofsgemeenschap te benadrukken?


Thomas, die vindt dat christenen al genoeg en vooral onnodig verdeeld zijn,

ik dacht het.............jij zegt het, thomas!


hannah..........kijkt over een gereformeerde bondsmuurtje


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 4 april 2012, 23:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 12:07
 
INGRID095 schreef:
Kijk eens naar het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=jL1l9ZtGC2w&feature=related

Soms denk ik wel eens dat er nauwelijks nog christen singles zijn die willen wachten met seks en gemeenschap tot het huwelijk. En ik vind het schokkend als een datingtraject geen voortgang vindt als de ander hoort dat je seks en gemeenschap voor het huwelijk wilt bewaren en dus geen seks wilt als als het daten overgaat in een liefdesrelatie zonder nog een verbond te sluiten.

Goed filmpie. Ja, hij heeft veel meer films zag ik.

Ja, ik was het niet met álles eens, verstond niet alles, soms 90% van een zin. Maaar...toch vond ik dat ie goede en zinnige dingen zei(ook al was ik het dus niet met alles eens, ja, niet alles gaat altijd voor iedereen op, hoe logisch het ook klinkt).

Bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 16:07
 
THOMAS968 schreef:
Ik heb het filmpje bekeken en ik vind het leuk gebracht - hij past werkelijk alle overtuigingstrucs toe - maar inhoudelijk kun je er toch grote bezwaren tegen hebben. Ik vind de verklaringen die hij geeft inhoudelijk zwak, nogal dubieus en erger: er wordt ook nogal wat verzwegen. Ik vind het persoonlijk niet nodig om als maagd het huwelijk in te gaan. Ik respecteer je keuze echter wel. Maar op grond van wat deze man aanvoert hier voor kiezen lijkt me bizar. Als je echt een partner wilt die deze opvatting ook heeft, kan de consequentie inderdaad wel eens zijn dat je die niet vindt. Daar kies je dan voor. Geen gemeenschap daar zou ik me nog iets bij voor kunnen stellen maar ook helemaal geen seks? Ik denk dat er in ieder geval weinig gescheiden mannen en vrouwen zullen zijn waar het zo gaat. Er zijn al meerdere discussies over geweest op dit forum en daar zou je je licht kunnen opsteken. Je standpunt zal met de mond mogelijk nog worden beleden maar in de praktijk werkt het anders, ben ik bang.


Thomas, geloof moet je niet benaderen met marktetingtechnieken.

Ja, zijn dv.s moeten ook worden verkocht....denk ik zo bij nader inzien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SIMSIM368





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 15:31
 
Zit wel iets bruikbaars in de stelling.

Wat wordt verstaan onder sex?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 16:11
 
SIMSIM368 schreef:
Zit wel iets bruikbaars in de stelling.

Wat wordt verstaan onder sex?

voor de ene is een zoen al sex en voor de andere is orale sex voor het huwelijk geen sex...het is maar hoe je het bekijkt en je zelf wilt vrijpleiten van de onkuisheid...

Je hebt dan weer mensen die graag een relatie willen maar uiteindelijk liever fladderen en wat rondzoenen en strelen onder het mom dat ze niets verkeerd doen op seksueel gebied...het hangt dus af van je eigen normen en waarden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 16:47
 
Ik vind het bizar dat mensen zonder enige vorm van lichamelijk contact,zonder zoenen,affectie(en dan heb ik het niet eens over gemeenschap) etc een huwelijk durven in te stappen...........wie wil een partner die pakweg 2 jaar zijn/haar gevoelens kan onderdrukken?Iemand die je nog moet leren kennen ín het huwelijk......het verkeerde moment dus........wordt er wel openlijk gesproken over seks of is dat ook taboe?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 17:04
 
LEANNE226 schreef:
Ik vind het bizar dat mensen zonder enige vorm van lichamelijk contact,zonder zoenen,affectie(en dan heb ik het niet eens over gemeenschap) etc een huwelijk durven in te stappen...........wie wil een partner die pakweg 2 jaar zijn/haar gevoelens kan onderdrukken?Iemand die je nog moet leren kennen ín het huwelijk......het verkeerde moment dus........wordt er wel openlijk gesproken over seks of is dat ook taboe?

Niemand durft op een forum zeggen dat ze 'echte' seks hebben voor het huwelijk. Ergens is dat ook begrijpelijk. In mails en dergelijke hoor je dan veel meer van de seksuele belevingen en zoals ik al aangaf beziet de ene orale seks niet als echte seks terwijl ik dat zelf één van de intiemste belevingen vond. Ieder heeft zijn eigen visie over seks en dat mag ook wel. Het is inderdaad een feit dat iemand die jarenlang zijn of haar seksuele gevoelens onderdrukte eerder een gefrustreerd en preuts iemand kan zijn waardoor je voor een hele opgave komt te staan. (Let op de woorden 'kan zijn')
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUSSER904





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 18:14
 
FRANKT627 schreef:
Niemand durft op een forum zeggen dat ze 'echte' seks hebben voor het huwelijk. Ergens is dat ook begrijpelijk. In mails en dergelijke hoor je dan veel meer van de seksuele belevingen en zoals ik al aangaf beziet de ene orale seks niet als echte seks terwijl ik dat zelf één van de intiemste belevingen vond. Ieder heeft zijn eigen visie over seks en dat mag ook wel. Het is inderdaad een feit dat iemand die jarenlang zijn of haar seksuele gevoelens onderdrukte eerder een gefrustreerd en preuts iemand kan zijn waardoor je voor een hele opgave komt te staan. (Let op de woorden 'kan zijn')

nou ik durf het wel te zeggen hoor , dat ik sex heb voor het huwelijk en hopelijk tussen het huwelijk ,
maar je moet niemand aanvallen in zijn mening want geen 1 mens is het zelfde en we zijn niet verantwoordelijk voor een ander zijn daden .
maar bij deze ik heb best wel eens sex
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 18:22
 
KLUSSER904 schreef:
nou ik durf het wel te zeggen hoor , dat ik sex heb voor het huwelijk en hopelijk tussen het huwelijk ,
maar je moet niemand aanvallen in zijn mening want geen 1 mens is het zelfde en we zijn niet verantwoordelijk voor een ander zijn daden .
maar bij deze ik heb best wel eens sex

en dan is de vraag: wat is sex voor jou en die andere??? Een zoen? Strelen??? Nou, geniet er maar van...met wie je het ook doet. Hopelijk is die andere oprecht met jou en wordt je binnenkort niet gedumpt om de één of andere onbegrijpbare redenen...want er lopen wel echt rare en vooral labiele figuren rond op deze wereld...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUSSER904





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 18:25
 
FRANKT627 schreef:
en dan is de vraag: wat is sex voor jou en die andere??? Een zoen? Strelen??? Nou, geniet er maar van...met wie je het ook doet. Hopelijk is die andere oprecht met jou en wordt je binnenkort niet gedumpt om de één of andere onbegrijpbare redenen...want er lopen wel echt rare en vooral labiele figuren rond op deze wereld...

ik ga natuurlijk niet in details treden zou ook zeer ongepast zijn
maar ik wil hier gewoon eerlijk over zijn
ja dr zijn veel verschillende soorten mensen ja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 18:34
 
KLUSSER904 schreef:
ik ga natuurlijk niet in details treden zou ook zeer ongepast zijn
maar ik wil hier gewoon eerlijk over zijn
ja dr zijn veel verschillende soorten mensen ja

er zijn inderdaad veel verschillende soorten mensen...zet het woord labiel maar eens in de overtreffende trap...oja, ik spreek nu enkel over bepaalde vrouwen hoor waarvan er enkele nu geen lid meer zijn...dus namen noemen hoeft niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUSSER904





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 18:38
 
FRANKT627 schreef:
er zijn inderdaad veel verschillende soorten mensen...zet het woord labiel maar eens in de overtreffende trap...oja, ik spreek nu enkel over bepaalde vrouwen hoor waarvan er enkele nu geen lid meer zijn...dus namen noemen hoeft niet...

ik vind zelf het woord labiel niet aan mij om te oordelen daar over
ieder mens is uniek
wij hebben het recht niet daar over te oordelen
je kunt het met iemand zn doen en laten niet eens zijn
maar is aan mij om dan te zien hoe ik daar mee leer om te gaan
verder wil ik het hier bij laten graag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 18:58
 
KLUSSER904 schreef:
ik vind zelf het woord labiel niet aan mij om te oordelen daar over
ieder mens is uniek
wij hebben het recht niet daar over te oordelen
je kunt het met iemand zn doen en laten niet eens zijn
maar is aan mij om dan te zien hoe ik daar mee leer om te gaan
verder wil ik het hier bij laten graag

ja, laat het daar maar bij...ondervind het zelf met haar of hem en zo zie je maar dat waar je soms zelfs de mond over vol hebt het tegen je kan keren wanneer iemand bepaalde meningen verwoord... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 17 april 2012, 19:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:00
 
FRANKT627 schreef:
er zijn inderdaad veel verschillende soorten mensen...zet het woord labiel maar eens in de overtreffende trap...oja, ik spreek nu enkel over bepaalde vrouwen hoor waarvan er enkele nu geen lid meer zijn...dus namen noemen hoeft niet...

nou ja, gelijk zo negatief Smiley die vol vragen zit
aan beide kanten komt men situaties tegen die niet aangenaam kunnen zijn, maar er zijn ook veel prettige situaties toch...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:03
 
XABIA794 schreef:
nou ja, gelijk zo negatief Smiley die vol vragen zit
aan beide kanten komt men situaties tegen die niet aangenaam kunnen zijn, maar er zijn ook veel prettige situaties toch...

Ik kan je mails, chats, msn-berichten, geluidsiopnames laten lezen en horen maar wat ben je er mee als ze nadien het zo draaien en keren??? Wat ik heb meegemaakt was inderdaad prettig en veelbelovend...de uren, en dan drijf ik niet over. de uren die we per dag spraken toont enkel mooie vooruitzichten...geen enkele onenigheid...tja, het kan je maar overkomen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:19
 
Sommige mensen schijnen CM...TOCH...maar niet te kunnen missen....
Soms verdwijnen ze ineens...zijn er dan een paar weken niet...en jawel hoor ze duiken weer op!!!!


Maar om dan te gaan mopperen hier op de datingsite...moet je niet doen vind ik...(Je komt toch ook weer terug naar CM?????)

Natuurlijk ondervinden we allemaal weleens een vervelende ervaring...
Maar misschien leer je er ook iets van...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3