ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SUSANNAH475
Ga naar pagina Vorige 1 ... 67 68 69 70 71 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SUSANNAH475
Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 10:51
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?
 
JONATHAN890 schreef:
http://player.omroep.nl/?aflID=10659298

Ik zag een onderwerp op de website OuderAlleen, over schuldgevoelens na een relatie, daarop ontstond op het forum een levendige discussie over waarom schuldgevoelens, vergeving lekker makkelijk, waarom eigenlijk schuldgevoelens, hoe dan verder.

Hoe gaan hier mensen om met schuldgevoelens na een relatie?
Voel jij je schuldig naar god, naar kinderen, naar je ex partner? Hoe ga je weer verder? Zijn er dingen die je anders zou doen? Wat heb je er van geleerd?

Oeps ... dat was dezelfde link ... haha ... hoedoejijdat.nu ...
sorry, zie het nu pas Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 10:42
BerichtOnderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
 
HAAS141 schreef:
pieter & annet
rellok
sandra & arend misschien???
chat ovb
crossroad obv
aer & sas

maar er kan nog meer bij ... lijkt me ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen Lachende smiley

heb er ook zin in ... Lachende smiley
ovb dan (als ik mee kan rijden met Cross Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 10:32
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?
 
JONATHAN890 schreef:
http://player.omroep.nl/?aflID=10659298

Ik zag een onderwerp op de website OuderAlleen, over schuldgevoelens na een relatie, daarop ontstond op het forum een levendige discussie over waarom schuldgevoelens, vergeving lekker makkelijk, waarom eigenlijk schuldgevoelens, hoe dan verder.

Hoe gaan hier mensen om met schuldgevoelens na een relatie?
Voel jij je schuldig naar god, naar kinderen, naar je ex partner? Hoe ga je weer verder? Zijn er dingen die je anders zou doen? Wat heb je er van geleerd?

Ik heb een mooie afl. gezien (vond ik althans Knipoog smiley ) over een vrouw die met schuldgevoelens rondliep na een scheiding.
Ik leerde daaruit deze les dat schuldgevoelens je je plezier in het leven kunnen ontnemen ... en als je op die manier doorgaat je niet goed tot je bestemming komt.
Ik denk zelf dat het heel belangrijk is om dat plezier je niet te laten ontnemen ... zeker in geval als er kinderen bij zijn betrokken zullen ze die houding aan je merken, ze hebben er meer aan als jij verlost ben van die schuldgevoelens.
Ik denk dat je het ook bij God mag laten en Hem laten weten wat je dwars zit ... je hoeft het niet met je mee te dragen maar je mag verder met je leven ... je hoeft de lasten van je verleden niet mee te dragen naar het heden, laat ze bij God al zal dat in praktijk nog niet zo gemakkelijk zijn misschien ...
ff nog een kanttekening ... ik kan me inleven in veel situaties maar ben (gelukkig) op scheidingsgebied geen ervaringsdeskundige ...

hier de link van het programma ... hoop dat je er iets aan hebt Knipoog smiley

http://player.omroep.nl/?aflID=10659298&start=00:00:00


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 22 februari 2010, 10:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 20:02
BerichtOnderwerp: IOVER ROKEN
 
HENK710 schreef:
Toch wees je steeds op het roken op zich dat je lichaam kapot maakt en daarmee zonde zou zijn. Blij dat je nu in elk geval inziet dat het verslavingseffect het zondige is en niet de sigaret, net zo min als dat eten, of internet of noem maar op wat...

Ik ga ff reageren ... niet specifiek op Henk710 trouwens ... maar ff in het algemeen ...
Ik vraag me namelijk al een tijd lang af ... waarom is de zorg voor je lichaam in dit leven eigenlijk zo belangrijk voor God als je toch christen bent en gelooft dat je lichaam sterft ... ik geloof dat God (Jezus) het lichaam opwekt, maar ik lees in de bijbel dat het dan gelijkvormig zou worden aan het lichaam van Jezus ... iets wat ik weer niet helemaal begrijp.
Soms heb ik zelfs een behoorlijke angst, ben echt een denker en maak me soms wel zorgen over hoe het zal zijn na mijn dood ...heb vroeger ooit te horen gekregen dat je straks een "het" zou zijn en dat terwijl ik nou juist zo dankbaar ben dat ik een vrouw ben ... ik wil helemaal geen 'het' zijn ... maar een vrouw blijven en God heeft me toch niet voor niks zo geschapen ??

Ik geloof ook dat God het lichaam belangrijk vindt, Hij heeft het immers geschapen ... en in de Bijbel word je lichaam zelfs een tempel van God genoemd, betekent dit dan dat het verzorgen van je lichaam nu een doel heeft voor het lichaam dat op de nieuwe aarde zal zijn ?

Nog ff over roken ... ik rook heel af en toe ... niet over m'n longen en daarom blijkbaar ook niet verslaafd, doe het af en toe voor de gezelligheid en ik denk dat dat ongeveer 3 pakjes per jaar zijn haha ...
Zelf denk ik niet dat roken een zonde is.
Ik denk wel dat je er voor uit moet kijken om niet afhankelijk te worden van iets dat jouw leven gaat beheersen ... maar dat kunnen zoveel dingen zijn.

Susannah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 20:28
BerichtOnderwerp: zondag
 
GRACE015 schreef:
Ik lees graag de zaterdagkranten op zondag, heb er dan de rust, en aandacht voor.
Al een hele tijd geleden klikte ik de internetsite van het Reformatorisch Dagblad aan, dat ik soms ook wel graag lees.
Maar op zondag staat er een keurig berichtje dat vanwege respect voor de zondag de site niet in de lucht is.
De eerste keer dat ik het las was ik wel verwonderd.
Hier zet je dan toch niemand voor aan het werk, of werkt het niet zo?
Ik weet eigenlijk niet hoor wanneer zoiets er opgezet wordt, maar ik wilde het nu even delen.

Ja, dat heb ik ook een keer meegemaakt ... het kromme van het verhaal was dat ik die dag me erg eenzaam voelde en ik via google een super link vond ... dacht ik ... tot dat ik op de site belandde van het Reformatorisch Dagblad ... die was dus op zondag niet te lezen, helaas, er was op zondag geen hulp voor mij ... had die heel erg nodig en heb die uiteindelijk op een niet christelijke site gevonden ...

Susannah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 20:08
BerichtOnderwerp: zondag
 
EVA685 schreef:
Ik vind het heel ver gaan als een voorganger op zondag zijn gras maait.
Ben ik de enige die er zo over denkt? Twijfelende smiley

Volgens mij ligt het eraan ... als die voorganger dat de hele week al doet ... zou het niet slim zijn volgens mij ...en ook niet als het nog moet gebeuren .... maar als grasmaaien zijn hobby is en hij het met plezier doet, waarom niet ?
Ik vind wel dat je uit moet kijken met te zeggen wat een ander wel en niet kan doen.
Ik denk zelf dat het belangrijk is om 1 dag in de week ff de boel de boel te laten ...ff te ontspannen, maar als je alleen bent, wil je ook op die dag graag contact met anderen; soms kan dat alleen via internet ... zie echt niet in waarom dat niet zou mogen.
(Juist de zondag vind ik de tijd om gezellig te kunnen chatten).
idd. is de sabbat er voor de mens ... en niet andersom ...

"Jezus liet zien hoe de rustdag gevierd mag worden en wat belangrijker is dan al de regels die de Farizeeën en de schriftgeleerden met betrekking tot de invulling van de sabbatdag hadden opgesteld. Hij liet zien dat het betonen van liefde aan de medemens boven de sabbat als dag staat."
"Wat Jezus deed op de sabbat, was wel in strijd met de joodse uitleg van de wet, maar niet met de wet zelf. Hij bevestigt juist het vreugdevolle en heilzame karakter dat deze dag mag hebben. De Farizeeën en schriftgeleerden ontnemen dat karakter aan deze dag met hun honderden bepalingen"

Jezus leerde ons dit, aan de hand van een voorbeeld met een schaap die op de sabbat in de put viel.

Susannah


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 10 februari 2010, 20:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 8 februari 2010, 20:12
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
RELLOK036 schreef:
mij wel maar kan hij jouw missen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril

Da's niet lief hoor Rell ... Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 8 februari 2010, 20:11
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
INKA401 schreef:
ik kwam er vandaag achter dat mijn abbo vanavond afloopt Huilende smiley, smiley in tranen

haha ... is 't weer zover ... Knipoog smiley dacht dat jij een aantal planborden had, maar die zijn dan zeker niet voor C.M. bedoeld... hi Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 23:53
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
Vanmorgen werd ik al vroeg wakker ... nou ja ... vroeg ... uuuh tja, was vanmorgen een beetje erg laat geworden (zat aan de foon ha) dus was een kort nachtje, maar ik wilde vandaag op stap dus wilde ik er op een gegeven moment toch uit. Werd al daarvoor wakker van het geschraap van de schop over het ijs van 1 van de overbuurman(-nen) .. telkens als het gesneeuwd heeft schraapt ie al vroeg het ijs van de stoep ... pfff wat een klereherrie, heeft ie tijd teveel ofzo ... en daar word ik dus regelmatig wakker van. Boze smiley
Maar goed, bed uit ... ontbijten, koffie en regio taxi bellen. Ik ging vandaag shoppen in Veenendaal. Lachende smiley
Ik was in no time m'n huis uit ... (twijfelde of de stekker van het strijkijzer eruit was [alweer Knipoog smiley ], maar besloot niet meer te gaan kijken ... ik wist het heel diep van binnen en bovendien 't kon me ff niks meer doen ... moet het toch een keer leren) heb ff buiten zitten wachten maar het was heerlijk in het zonnetje ... mmmm ik verlang naar het voorjaar. De regiotaxi kwam er bijtijds en in de vorm van een auto (ben eigenlijk zo'n busje gewend, maar dit zit toch erg comfortabel hoor).

In Veenendaal stapte ik uit. Ben op m'n dooie akkertje de hele winkel "Leenbakker" doorgelopen en kwam er met 2 tassen en een doos weer uit.
Normaal gesproken had ik niet zoveel kunnen kopen, maar had nog geld wat ik voor mijn verjaardag had gekregen, dus dat kwam nu van pas.
Buiten heb ik weer in het zonnetje staan wachten; was blij dat ik niet met het O.V. gegaan was, want dan had ik bij elkaar wel 25 minuten moeten lopen en had het anders nooit allemaal mee kunnen slepen, de doos was bovendien nogal zwaar.

Ik genoot van de zon en observeerde genietende kinderen die schik hadden van de sneeuw, een al wat ouder meisje die op de stoep voorzichtig probeerde te glijden en een klein jongetje wat liefdevol begeleidt werd door zijn wat oudere broer (denk ik). De al wat oudere broer was heel begaan met zijn broertje en ik was er bijna ontroerd van. Kreeg gelijk zin om met kinderen te werken, iets wat ik komend jaar hoop te mogen doen.
Ik werd gebeld op mijn mobiel door de taxi en even later kwam die. Vond het tijdens de rit ook gezellig. Lekker babbelen.

Toen ik thuis was snel naar de winkel om boodschappen te halen: croissantjes bij de Bakker voor de zondag en verder de dagelijkse boodschappen in de supermarkt.
Heb daarna heel gezellig zitten eten. En dat was lekker snel klaar, haha ... Lasagne (magnetron Clown smiley ) en een roseetje erbij. (hopjesvla toe) ... Kaarsjes aan, muziekje erbij ... helemaal goed.
Erna alles gecontroleerd (aantal) van wat in de doos zat ... heb een kastje gekocht met 3 lades en die wil ik in elkaar zetten. Eerst dus kijken of alles aanwezig is. (incl. aantal schroefjes ed.). Daar een begin meegemaakt en toen de boodschappen opgeruimd. Ben nu nog met het kastje bezig en ben benieuwd hoe ver ik nog kom. Wil de was ook nog laten spoelen en daarna was ophangen ... dus verveel me weer eens niet. Komt eigenlijk wel goed uit dat er vanavond niet gechat wordt of foon. Anders zou ik aan heel veel dingen vanavond niet meer toekomen haha ... en begon zoeven al in te dutten ... ben moe ... zie het wel ... wat niet komt komt later wel.
En dat was 1 dag uit het leven van mij ... Susannah Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 31 januari 2010, 00:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: donderdag 28 januari 2010, 14:34
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
 
INEZ910 schreef:
't Peerd van ome Loeks is dood, harstikke dood
Guster was er nog goud gezond,
toen zwoide hoj mit steert ienttrond,
moar ja.. nou is er dood..
Best beroemd dus Knipoog smiley

haha doet mij denken aan dat ene peerd ...

"Aine draine zeuven
Gaitjan zien peerd, Gaitjan zien peerd
Aine draine zeuven
Gaitjan zien peerd is dood".

Leerde ik vroeger bij piano/ fluitles haha ...
Is dat ook Grunings dan ??

Ow ja ... en om bij dit topic te blijven ... Groningen is mij veels te ver ...
Dussss ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 21:17
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
RELLOK036 schreef:
geef ik ff does een knuffel gewoon daarom

En ik geef hierbij Rell een knuffel ....
Die was gisteren jarig en ben ik zomaar vergeten ... sorryyyyyy Rell ...
Alsnog van harte !!!!!!!! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 21:14
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
PIETER649 schreef:
waarschuw ff als je t nog n keer gaat proberen dan... Lachende smiley
blijf ik thuis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Oke .. your choice ... maar dan mis je wel wat he' ... lachstuipen kunnen errrrrg leuk zijn hoor ... Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 25 januari 2010, 21:30
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
PIETER649 schreef:
echt????? is er 1 ingetrapt dan???? Verraste, verbaasde smiley
de wondren zijn de wereld nog niet uit Sus, dus schrijf je maar in voor Idols of Popstars!! Knipoog smiley

hihihi ... je zou nog verbaasd staan hoor Pieter ... 'k Kan eggggg wel mooi zingen hoor Knipoog smiley
Maar ja ... mijn stem zit niet op de allerhoogste sopraan ... dus dan wil het nog wel eens anders uitvallen ... haha ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 25 januari 2010, 21:24
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
INKA401 schreef:
de zondag vind ik de mooiste dag van de week ... even weg van alle drukte ... een echte rustdag dus ...
vanmorgen met mijn vriendin en zoontje naar de kerk geweest ... de beleving samen, mmmm súper ... het was een mooie preek,
daarna de ontmoeting met mijn dorpsgenoten, waaauw ... elke keer weer leuk ...
smiddags wandelen in de sneeuw ... midden door de polder met haar vele bevroren water en molens ... mmmm ik geniet nóg na ...
eenmaal thuis, de houtkachel aan ... de kaarsen en veel lichtjes ...
een glaasje wijn, en genieten van elkaar ...
samen het avond eten bereiden ... samen even kroelen, en de dag was voor we het wisten al weer voorbij ...
en dan afscheid nemen, altijd moelijk ... anneke is nu opweg naar huis ... en wacht op een berichtje dat ze veilig thuisgekomen is .... tís tóch 160 km hé ... oeps ...

Denk dat ik maar een vis ga kopen ... kan ik met m'n vis gaan kroelen ... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 25 januari 2010, 21:22
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
Nog 1 daagje ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 19:05
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
INKA401 schreef:
daten? Coole smiley met zonnebril

Jij ben al bezet Inka ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: donderdag 21 januari 2010, 14:13
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
INKA401 schreef:
mwah, valt mee hoor ... als ik iemand kan helpen dan doe ik dat

oke ... goeie instelling Knipoog smiley ... maar let wel een beetje op jezelf he' Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: donderdag 21 januari 2010, 00:12
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
INKA401 schreef:
gewoon alles rolo, we hebben daar naar mijn bescheiden mening toch wel een kunstje geflikt ... jammer dat na maanden geen forum veel mensen zijn die niet weten waar we het over hebben, maar zou het geloof ik zó wéér doen ...

hahaha ... niet te geloven hee ... jij bent af en toe echt gek Inka .. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 20 januari 2010, 22:36
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
INKA401 schreef:
vanavond pizza, maar heb nog wel een vraag ...

wij eten hier al jááren hutspot vanuit de vriezer ... je weet wel... die zakjes wortels met uién ... en wat denk je wat ik gisteren van mijn vriendin hoor? ... nóóóóóit meer doen ... van uién uit de vriezer kun je érg ziek worden ... nou ja zeg, wij eten dit al 7 jaar en er nog nooit ziek van geweest ... wat is jullie reaktie hierop?

en dan nog wat ... brokkeli uit de vriezer ...
mijn oudste zoon kookt hier uuuh gemiddeld 3 keer in de week gezónd,
brokkeli uit de vriezer gaat dan bevroren in de pan ... nooit geen problemen, en het smaakt prima ...

maar hoor ff ... ik heb een aanstaand schoonzoon,
helpt in alles goed mee, en wilde zijn kookkunsten óók wel eens een keertje tonen ...
brokkeli dus ... haalde dat van te voren uit de vriezer om in de koelkast te laten ondooien ... nou mensen ... of dat ik een dooie kat in m'n koelkast had, jéétje wat een stank ... ik pakte het beet en oeps ... tleek wel een emmer snot ... willen jullie nog meer weten?

vraag is dus ... waarom kun je nu wél brokkeli bevroren in de pan bereiden en niét als je het eerst ondooit ... Geschokte, onthutste smiley

Meestal staat het op de verpakking of je iets wel of niet mag invriezen.
Die stank lijkt me geen goed teken haha ... Lachende smiley
En broccoli vries ik nooit in ... (gelukkig maar Knipoog smiley)dus geen verstand van ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 22:43
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
MARIJAN072 schreef:
Hopelijk is jullie dag meegevallen, want ik las het volgende stukje op internet:

Vandaag is - volgens wetenschappelijk onderzoek - de meest depressieve dag van het jaar las ik vanochtend in de krant. Dat komt vooral omdat mensen teleurgesteld zijn over het feit dat ze hun goede voornemens nu al hebben laten varen, en omdat ze nog steeds blut zijn na de dure feestdagen.

Verder is het standaard slecht weer op de derde maandag van januari, dient een nieuwe werkweek zich aan, en duurt het nog even voor er weer een vakantie in het verschiet ligt. Terwijl de regen op de ramen slaat, moeten we ons vandaag dus maar troosten met de gedachte dat de vrolijkste dag van het jaar over precies 5 maanden valt: Op vrijdag 19 juni, één dag voordat de zomer officieel begint.


Januari is ook niet mijn favoriete maand, maar gelukkig was mijn dag goed! Lachende smiley Ik heb lekker gewerkt vandaag. 't Blijft wel lastig om op tijd m'n bed uit te komen, zeker omdat het nog zo donker is. De zin is dan iets minder, om te gaan werken. 'k Ben meer iemand voor de zomer, maar dankzij de winters waardeer je de zomers des te meer. Nog even geduld hebben dus.... Lachende smiley

hmmm ... dat geldt dan niet voor mij ... vandaag was helemaal niet depri ha ...
En als je blut bent na die dure feestdagen heb je eerder al iets niet goed aangepakt, vermoed ik.
En het slechte weer, ach ja .. we leven in Nederland dacht ik haha .. dus kan je dat verwachten en regen maakt mij eigenlijk alleen maar somber als ik al iets anders meemaak wat niet zo positief is.
Volgens mij scheelt het al heel wat, wat je instelling is, tuurlijk als je wilt valt er wel wat te mopperen, maar ik kies voor de andere zijde ... ik zie het glas halfvol i.p.v. halfleeg en ben super dankbaar als er fijne dingen op mijn pad komen.
En wat werk betreft kan ik daar eigenlijk op het moment niet over meepraten, maar denk wel dat het belangrijk is dat je je (op je werk) op je plek voelt ...

Mijn oma schreef ooit in mijn poeziealbum: "Wacht niet op de lente want dan komt ie niet" ... sindsdien geniet ik of het nou mooi weer is of hondeweer ... Natuurlijk komt straks de lente er weer aan, maar ze wilde er denk ik mee zeggen dat je tijd kostbaar is en ze je gegeven zijn. Het is aan jou wat je ermee doet ... Knipoog smiley

Sorry Inka ... wilde ff reageren ... Knipoog smiley .... en dan nu weer naar waar het topic voor bedoeld is: "Hoe was jou dag vandaag ?"


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 18 januari 2010, 22:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 22:20
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
HENK710 schreef:
Tja dan wordt het iets anders Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Alhoewel ik dan dat bordje op de deur toch weer vrees Kussende smiley Verliefde smiley

Was dit nou het knuffeltopic of het setjes topic ? Knipoog smiley hahahaha ...
Veel geluk jullie ... Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 21:40
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer.
 
En dit vind ik nou niet leuk meer ...
Ik kreeg een privechat op C.M. gisteren, iemand die ik toevallig? ontmoet had in de trein toen ik terugkwam een jaar geleden van de Christmas Party 2008 ...
Gister werd het me opnieuw duidelijk dat ik geen prijs stel op zulke chats. Soms voel ik mij hier net een therapeut en daarvoor ben ik niet op C.M. ...
Vanavond klikte die man me dus weer aan, waarop ik zeg dat ik er geen zin in heb ... en op zijn vraag of ik hem dan kon leren wat hij fout deed antwoordde ik als volgt: "nee heb ik geen zin in, ben geen lerares" waarop hij terug antwoordde met: "jezus had er ook geen zin in" ....

Pffff ... heb maar niks meer terug gechat, maar ik vind die laatste zin zooooooo uit zijn verband gerukt. Handig he', die bijbelteksten ... kun je zo mee smijten als het jou als mens ff goed uitkomt ... pffff ...
(en dan Jezus met een kleine letter schrijven ... Gefrustreerde smiley )

nou, volgens mij was Jezus hier op aarde met een ander doel. Ik ben Jezus niet, ik ben Susannah ... Jezus droeg de zonden ook voor mij en daarom was zijn doel het kruis en de opstanding. Mijn doel ligt volgens mij wel ff ergens anders.
Ik mag toch zeggen als ik ergens geen zin in heb ? 't Wordt een keer tijd dat ik voor mezelf leer op te komen ... ik ben van mening dat God ook dat belangrijk vindt.
En die man heb ik inmiddels geblokkeerd ... wordt gek van zijn uitspraken ... Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 20:26
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
BEERTJE618 schreef:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar zijn we weer voor 3 daagjes Clown smiley

Aaaaah voor 3 daagjes maar ... maar toch leuk jullie hier weer te zien Beertje en Rene' ... voor jullie een hele dikke knuffel !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 20:25
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
INKA401 schreef:
oke, een andere mogenlijkheid is om eens op klussen.nl te kijken
als je een paar werken binnen hebt, als een speer voor jezelf gaan beginnen ... suxes.

Ook al was het ver weg, ik wil wel ff kwijt dat ik het super van je vindt Inka dat je die zorg hebt voor in dit geval Rell ... daarom krijg je van mij een knuffeltje ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 20:08
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
CHATULIEM619 schreef:
Misschien ben ik een van de weinigen die eens een keer zijn nota leest.

De jaarlijkse kosten voor mijn electriciteit maken slechts 1/7 onderdeel uit van de energierekening.

De energiebelasting kost mij meer dan electriciteit.

De kosten voor gasverbruik is meer dan 2 keer zoveel dan electriciteit.

Waarom wordt dan zoveel nadruk gelegd op verbruik van electriciteit? En omdat daar in mijn ogen nauwelijks winst te behalen is, zij het met heel veel moeite, doe ik daar de moeite gewoon niet voor.

Wel let ik op standby apparaten, maar dat is omdat het gevaarlijk is de apparaten de hele tijd op standby te laten staan.

Bovendien heb ik geen geldproblemen, kan goed leven, heb geen schulden en heb ook genoeg geld om af en toe wat extra's te doen.

Oke, qua geld hoeft het dus niet wat jou betreft, maar is het ook niet beter voor het milieu als je minder zou verbruiken ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 17 januari 2010, 23:44
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
CHATULIEM619 schreef:
Laatst ook mijn energierekening gekregen...Stekkers laat ik altijd in de apparaten zitten. Pas als ik naar bed ga, gaat de verwarming uit. Ik heb dag en nachtstroom maar was vaak overdag. Vind de bezuinigingen op electriciteit onzin, is toch alleen maar met tientjes op jaarbasis naar beneden te brengen. Trek me er dus ook niks van aan.
187 euro teruggekregen.

Nou Chat, volgens mij kun je best wat besparen als je bijv. TV, PC enz. gewoon uit doet i.p.v. dat het stand-by staat bijvoorbeeld.
Bij weinig inkomsten kan dat veel uitmaken, denk ik ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 17 januari 2010, 20:12
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
Mijn dag begon vandaag ... uuuh uitgeslapen ? haha ... in mijn nieuwe 2-persoonsbed ... mmmm ... niet meer te vergelijken met wat er eerst stond .. haha Clown smiley
En het is met recht een slaapkamer geworden ... Lachende smiley
Vandaag een relaxed daagje, heb wel wat spulletjes opgeruimd, ow ja en vanmorgen natuurlijk een ontbijtje op bed hihi ....
Morgen ga ik weer aan de slag ... moet nog een plaats zien te vinden voor de spullen die uit die slaapkamer kwamen ... dus veel wegdoen weer ... want de slaapkamer komt het niet meer in, tenzij het in een van de kasten past ... Knipoog smiley

Met super veel dank aan mijn zus en haar vriend !!!!!! mwah Kussende smiley Kussende smiley


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 17 januari 2010, 20:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 22:01
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
Schuren, schuren en nog eens schuren ... pfff niks voor mij
Ik ga liever wasjes draaien en strijken en ik weet ik heb geen kids, dus die berg was lijkt mee te vallen ... ha ... mooi mis !!
Maar goed ben er bijna doorheen.
En dat schuren gebeurt in mijn slaapkamer ... wordt er echt hondsmoe van, maar zo'n 13 jaar geleden heeft het RIBW er een behangetje op geplakt, waar ze die lui vandaan halen weet ik niet, maar een hsp als ik zie dat het alles behalve vakwerk is, ik ben erg precies in die dingen en wil het nu gaan witten, lijkt me beter als zo'n stippeltjesbehang in roze Knipoog smiley
Vanmorgen op tijd wakker geworden en ja hoor, mijn nieuwe bed is geleverd, wordt echt tijd dat ik van dat kinderbed af ben hahaha ...

Susannah


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op vrijdag 15 januari 2010, 22:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 13 januari 2010, 22:53
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
INKA401 schreef:
oké ... zal zelf beginnen ...

om bij het begin te beginnen ...
als ik s'morgens wakker word, en dat duurt wel ff hoor ... bid en dank God elke morgen voor de nieuwe dag die hij mij geeft ... sorry, ben echt geen heilig boontje, maar begin de dag daar wel mee ... uuuh ik heb net als jullie ook wel eens héél erge haast hoor ... en doe dat dan pas om een uur of negen ...

mijn dag vandaag bestond uit veel administratie ... in huis de nieuwe toilet betegeld ... en vanavond veel was opgevouwen ... dat laatste ben ik strontzat hoor ... niks voor een vent toch? ... of mag ik dat niet zeggen dames ...

Alleen opgevouwen ... of ook gestreken ? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 01:17
BerichtOnderwerp: lenen
 
PIETER649 schreef:
Zou jij aan een kennis/ vriend geld lenen als die daarom vroeg, of uit jezelf aanbieden als je zag dat het nodig was?

Ik ben er zelf nooit erg moeilijk mee geweest, maar heb wel ervaren dat het soms dubbelle pech is... geld pleite, vrienden weg Verraste, verbaasde smiley

Hoe zien jullie dat? Ervaring mee?

Heb zelf in mijn nog studiejaren 50 hele guldens uitgeleend aan een jongenman, waarvan ik destijds hoopte dat ik het ooit terug zou krijgen ... niet dus ...
Destijds (ik deed toen een jaar PABO) was dat voor mij veel geld, zat een hele week lang spaghetti te eten hi.
Veel later heb ik ook wel eens geld uitgeleend, het gelukkig wel terug gekregen, maar ik had wel zoiets van ... het is elke maand hetzelfde liedje ... mensen moeten op een gegeven moment het toch zelf een keertje zien te redden ... niet een makkelijk iets altijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SUSANNAH475
Ga naar pagina Vorige 1 ... 67 68 69 70 71 Volgende
Pagina 70 van 71