ChristianMatch
 


Forum

en hoe was jóu dag vandaag?
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 22:40
 
een nieuw topic ...
wat was op deze dag nou wat jou het meest bezig hield
was dit nu een fijne ervaring ... een iets mindere ... een vééel mindere
een bijzondere geloofs ervaring ... of gewoon de dingen die we allemaal elke dag doen ... de kids bijzónder lastig ... geen zin in school ...
je konijn aan de diarée, of had je een dag dat je grote plannen had maar er niets uit je handen kwam ... schaam je niet ... tís óver bekend ...jullie snap?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 22:50
 
oké ... zal zelf beginnen ...

om bij het begin te beginnen ...
als ik s'morgens wakker word, en dat duurt wel ff hoor ... bid en dank God elke morgen voor de nieuwe dag die hij mij geeft ... sorry, ben echt geen heilig boontje, maar begin de dag daar wel mee ... uuuh ik heb net als jullie ook wel eens héél erge haast hoor ... en doe dat dan pas om een uur of negen ...

mijn dag vandaag bestond uit veel administratie ... in huis de nieuwe toilet betegeld ... en vanavond veel was opgevouwen ... dat laatste ben ik strontzat hoor ... niks voor een vent toch? ... of mag ik dat niet zeggen dames ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 13 januari 2010, 02:10
 
jammer dat er op dit topic niet gereageerd word ... het leek mij wel intersant wat ieder zo al dagenlijks bezig hield, en zo hier mijn dag op 12 januari.

mijn woonplaats bestaat dit jaar 750 jaar, in dit kader besteed de organisatie ook aandacht aan de roparun ... een estafetteloop van parijs naar rotterdam tbv de kankerbestrijding ...
op 2 januari was er een veiling van verschillende produkten en diensten, waaronder ook een daagje mee lopen met kamerlid jan de vries van het cda, die hier in goudriaan woonachtig is, en ik persoonlijk goed kent .
ik was erg geintereseerd in deze dienst ... en toen deze ook geveild werd en ik mijn laatste bod uit bracht, kreeg ik deze aanbieding.
vandaag was dus voor mij en vriendin anneke deze bijzondere dag
het was een hektische dag ... voor ons natuulijk super ...
eerst een fraktievergadering van het cda bij gewoond ...
daarna de lunch ... pers niet toegestaan ... alléén kamerleden, en pffff daar zaten wij dus tussen ...
vandaag werd van de commissie davids, het rapport irak gepresenteerd, en mochten op de tribune van de 2e kamer als vipgasten dit debat mee maken ... óók is op dinsdag het vragen uurtje ... pfffff ... wat een belevenis ... héél anders dat je dat op tv ziet ...
daarna hebben we nog verschillende interne vergaderingen van het cda bijgewoond, en om 6 uur sávonds verlieten wij voldaan het binnenhof.
ik heb na deze dag zóveel indrukken opgedaan hé ... en kijk nu wel met wat ándere ogen naar onze ministers ... toen anneke en ik onze lunch nuttigde dachten wij van uuuh ... wat súper lux ... het was of er een lakkei naast ons stond die al ons wensen wilde vervullen, en dacht echt van jeetje ... wat een overdreven toestand ...maar na zóveel indrukken begrijpen wij nu wel dat dit niets te overdreven is ... als je als kamerlid zóveel aan je hoofd heb, vind ik het al een kunst als je dit allemaal al in een hokje kan plaatsen, zonder dat je het werk mee naar huis neemt, petje af hoor ...
toen we nog een rondje rond het binnenhof wandelde zagen we dat femke halsema nog druk was in haar kantoor ... we zijn daarna heerlijk uit eten geweest , en eenmaal thuis ... afscheid van anneke had genomen, het was toen rond half twaalf, zag ik femke nog te gast bij paul en witteman .... pfffff ... wat een dag ...
mmmm ... voor ons een dag om nooit te vergeten ...

en uuuh nu jullie hé ... het hoeft niet zón bijzondere dag te zijn als wij nu beleefd te hebben hoor ... hou op zeg ... morgen sta ik een toilet te stucadoren hoor ... en begint het gewone leven weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: woensdag 13 januari 2010, 09:42
 
verwijdert door mezelf

Laatst aangepast door
ANITA324
op maandag 29 november 2010, 00:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: woensdag 13 januari 2010, 10:03
 
Nah ik ben net wakker maar kreeg niet zo'n leuk foontje wat het uitzendburo.... ik kan pas in april maart terug.... stelletje ........... piiiiiieeeeeep(cm-cencuur) ben dus niet zo vrolijk op gestaan....kan ik als nog naar arbeidsburo.... pffff men.... wil gewoon werken vast werk of is dat iets te veel gevraagd? wordt er onderhand gek van Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 13 januari 2010, 13:11
 
RELLOK036 schreef:
Nah ik ben net wakker maar kreeg niet zo'n leuk foontje wat het uitzendburo.... ik kan pas in april maart terug.... stelletje ........... piiiiiieeeeeep(cm-cencuur) ben dus niet zo vrolijk op gestaan....kan ik als nog naar arbeidsburo.... pffff men.... wil gewoon werken vast werk of is dat iets te veel gevraagd? wordt er onderhand gek van Woedende smiley Woedende smiley

Ook voor die mensen is er werk ...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 13 januari 2010, 15:33
 
Dat is balen, Rellok. Een vrije dag kan leuk zijn, maar niet op deze manier. ‘k Heb trouwens nog wel wat klusjes in en om het huis hoor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Maarre....hou moed, binnen niet al te lange tijd staan ze vast weer om je te springen!

‘k Vind het wel een leuk idee voor een topic, Inka. Maar na een drukke en meestal leuke (werk)dag komt het er niet altijd van, om iets op te schrijven.

Vandaag een lekker vrij dagje, dus begonnen met uitslapen. Lachende smiley ‘k Ben eindelijk Twijfelende smiley weer eens naar de kapper geweest met ‘n plaatje van internet in de tas, 'k wilde het iets anders. M'n vaste kapster snapte - tot m’n opluchting - precies wat ik bedoelde. Ik kreeg nog korting ook omdat er niet veel af hoefde, dus betaalde deze keer maar (nou ja… Twijfelende smiley ) 15 euro. Zoiets simpels kan m’n dag goed maken. Er zijn belangrijkere dingen, maar toch….. Als je haar maar goed zit hè. Knipoog smiley Lachende smiley

Verder heb ik tot nu toe niet zoveel gedaan vandaag, maar is ook lekker op z’n tijd. Af en toe kijk ik even op CM, maar daar is niet veel te beleven op een doordeweekse dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 13 januari 2010, 22:08
 
Schaatsen natuurlijk. Maar eerst gewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 13 januari 2010, 22:53
 
INKA401 schreef:
oké ... zal zelf beginnen ...

om bij het begin te beginnen ...
als ik s'morgens wakker word, en dat duurt wel ff hoor ... bid en dank God elke morgen voor de nieuwe dag die hij mij geeft ... sorry, ben echt geen heilig boontje, maar begin de dag daar wel mee ... uuuh ik heb net als jullie ook wel eens héél erge haast hoor ... en doe dat dan pas om een uur of negen ...

mijn dag vandaag bestond uit veel administratie ... in huis de nieuwe toilet betegeld ... en vanavond veel was opgevouwen ... dat laatste ben ik strontzat hoor ... niks voor een vent toch? ... of mag ik dat niet zeggen dames ...

Alleen opgevouwen ... of ook gestreken ? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 14 januari 2010, 00:26
 
leuke topic! maar ik twijfel of ik zal schrijven...mijn dagen zijn veelal hetzelfde...
Na de hectiek van élke morgen: 4 kinderen op tijd de deur uit zien te krijgen -en dat is niet zo simpel want ochtendmensen zijn ze geen van allen...- begon mijn rustmomentje: stille tijd houden.
Daarna wat huishoudelijke klussen, waaronder die ééuwige was! (mag je gerust zeggen hoor Inka: ik vind er ook niks an, 't houdt nóóit eens op, die wasmanden vol vuile...schone...vuile... was!grrrr!)
Gelukkig was (het is inmiddels over twaalven als ik dit schrijf) het woensdag, dus een vrije middag voor Christel, de andere drie zitten allemaal nog (braaf?) op school. Samen met haar ben ik naar het park geweest om de eendjes te voeren. Normaal gesproken zitten, liggen of zwemmen deze beestjes verspreid over het hele park maar nu zit alles op een kluitje bijeen en dat wáren er toch veel! Leuk gezicht wel, al die beestjes die over elkaar heen duikelen om een stukje brood te bemachtigen!
Gelukkig rijd ik op een scootmobiel zodat ik, met Christel op schoot, me al toeterend, een weg kon banen door al die hongerige eenden en ganzen!
Daarna heb ik met Rinze, één van mijn zoons, de kranten van zijn wijk opgehaald, t is alleen aan de andere kant van ons dorp, dus kwamen we verkleumd aan. Ik had het zó koud gekregen dat ik meer zin had in erwtensoep dan in krantenlopen...(nou ja? lópen? ik neem de luie variant: ik ríjd de kranten naar de deuren...tsss...verschil moet er zijn toch? Rinze lóópt....en ik rijdt! 't is tenslotte zíjn wijk...!)dus de mensen hebben niet vandaag hun weekkrantje gekregen, zoals eigenlijk had gemoeten, maar krijgen die morgen...als we weer helemaal warm zijn en vol nwe. energie zitten...
Tot slot vanavond nog het haar geknipt van mijn oudste zoon: Harm, hij blij, ik ook...want 't scheelt weer centjes!
Nu maar eens slapen...die .....piep..... kranten liggen er nog, mórgen kom ik er écht niet onderuit! Welterusten allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 00:38
 
ARIENNEZ498 schreef:
leuke topic! maar ik twijfel of ik zal schrijven...mijn dagen zijn veelal hetzelfde...
Na de hectiek van élke morgen: 4 kinderen op tijd de deur uit zien te krijgen -en dat is niet zo simpel want ochtendmensen zijn ze geen van allen...- begon mijn rustmomentje: stille tijd houden.
Daarna wat huishoudelijke klussen, waaronder die ééuwige was! (mag je gerust zeggen hoor Inka: ik vind er ook niks an, 't houdt nóóit eens op, die wasmanden vol vuile...schone...vuile... was!grrrr!)
Gelukkig was (het is inmiddels over twaalven als ik dit schrijf) het woensdag, dus een vrije middag voor Christel, de andere drie zitten allemaal nog (braaf?) op school. Samen met haar ben ik naar het park geweest om de eendjes te voeren. Normaal gesproken zitten, liggen of zwemmen deze beestjes verspreid over het hele park maar nu zit alles op een kluitje bijeen en dat wáren er toch veel! Leuk gezicht wel, al die beestjes die over elkaar heen duikelen om een stukje brood te bemachtigen!
Gelukkig rijd ik op een scootmobiel zodat ik, met Christel op schoot, me al toeterend, een weg kon banen door al die hongerige eenden en ganzen!
Daarna heb ik met Rinze, één van mijn zoons, de kranten van zijn wijk opgehaald, t is alleen aan de andere kant van ons dorp, dus kwamen we verkleumd aan. Ik had het zó koud gekregen dat ik meer zin had in erwtensoep dan in krantenlopen...(nou ja? lópen? ik neem de luie variant: ik ríjd de kranten naar de deuren...tsss...verschil moet er zijn toch? Rinze lóópt....en ik rijdt! 't is tenslotte zíjn wijk...!)dus de mensen hebben niet vandaag hun weekkrantje gekregen, zoals eigenlijk had gemoeten, maar krijgen die morgen...als we weer helemaal warm zijn en vol nwe. energie zitten...
Tot slot vanavond nog het haar geknipt van mijn oudste zoon: Harm, hij blij, ik ook...want 't scheelt weer centjes!
Nu maar eens slapen...die .....piep..... kranten liggen er nog, mórgen kom ik er écht niet onderuit! Welterusten allemaal!

in je eerste zin schrijfje je over twijfels of je wel zou schrijven ... nou ariennez, tis je aardig gelukt hihi ... leuk toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 01:19
 
mijn dag begon met het stucadoren van mijn 2e toilet ... ik zit momenteel thuis vanwege de vorst, en ben dus thuis aan het werk ... mág ook wel na 10 jaar hé, uuuuh 10 jaar? ... jip ... als je mijn profiel leest dan snappen jullie het misschien ...
daarna heb ik bij een klant {ook in een toilet} het bedienings paneel weer funktioneel gemaakt.
mijn zoontje melvin van 13 jaar had vandaag zijn éérste stage adres
bij een auto sloperij ...
had er erg veel zin in, al moest hij wel al om 17.15 zijn bed uit ...
kwam vandaag om 5 uur thuis ... en pappa was natuurlijk wel érg benieuwd hoe zijn dag eruit zag ...
hihi, hij vertelde honderd uit ... had het zó naar zijn zin gehad en vertelde dat hij banden eraf had gehaald, olie en koelvloeistof had afgetapt,
en ook nog op de heftruc had gereden.
mmmm ik genoot ... en toen ik hem vroeg of dat hij ook nog tijd had om zijn boterhammen op te eten zei hij van , jááá en heb óók nog koffie gedronken ... en ik lag helemaal dubbel...
hahaha ja hoor ff ... mijn zoontje melli {sorry maar dat is zijn 2e naam ]
schreef vanavond zijn verslag van deze mooie dag ... en wat denkje dat hij óók opschreef? sorry moet écht lachen nu ... hij schreef dat hij om 10 uur ... om half één, en om 3 uur koffie had gedronken en daarna een biertje had gekregen hahaha uuuh 13 jaar hé ... natuurlijk niet gebeurd, maar hij vond het wel interresant om dat te vermelden ... en pa lag in een deuk ...


Laatst aangepast door
INKA401
op vrijdag 15 januari 2010, 01:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 12:43
 
INKA401 schreef:
in je eerste zin schrijfje je over twijfels of je wel zou schrijven ... nou ariennez, tis je aardig gelukt hihi ... leuk toch?

grijns!!! ja, 'k geloof het wel! Lachende smiley
schrijven vind ik hartstikke leuk maar is wat ik schrijf wel leuk voor een ander...dat was eigenlijk mijn twijfel.
In elk geval vind ik de verhalen over het gewone, dagelijkse leven hartstikke leuk om te lezen! Zo ook het verhaal over je zoon en zijn stage bij de autosloperij! Mijn zoon Rinze heeft ook zoiets gehad: stage bij een garagebedrijf....opeens was ie een stoere gozer met een overall aan en werkschoenen...!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 14:20
 
mijn zoontje melvin van 13 jaar had vandaag zijn éérste stage adres
bij een auto sloperij ...
had er erg veel zin in, al moest hij wel al om 17.15 zijn bed uit ...
kwam vandaag om 5 uur thuis ... en pappa was natuurlijk wel érg benieuwd hoe zijn dag eruit zag ...

Inka om 17.15 uur tot 5.00uur, moest ie s`nachts werken? Clown smiley Knipoog smiley
Leuk om je zoontje zo trots te zien Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HAAS141





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 20:46
 
jarig Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 21:37
 
Pakte mijn post en daar was de afrekening van de energienota. Boze smiley Spannend heb ik het goed gedaan dit jaar. Moet ik bij betalen of krijg ik wat terug. Twijfelende smiley Elk jaar is dat steeds een streven van mij om minder te verbruiken, maar of dat werkelijk ook lukt is de vraag. Gefrustreerde smiley
Veel opgelet , steeds de lichten uit. Coole smiley met zonnebril De cv wat eerder zachter en toch lekker warm houden. Alle stekkers eruit voor de nacht, want ik heb gehoord dat ook al is het uit je apperatuur en de stekker zitten nog in het stopcontact dan blijft het energie pakken. Veel gemopper hier waarom zijn die stekker er steeds uit???? Woedende smiley
Ben benieuwd wat het me heeft opgeleverd? Smiley die vol vragen zit
Envelop open gescheurd en jawel hoor daar staat het
TE VEEL IN REKENING GEBRACHT bijna 70eurotjes. Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Het was dus de moeite waard, van al dat stekkergetrek!!! Knipoog smiley
Leuk begin van de dag Lachende smiley


Laatst aangepast door
JILL658
op zaterdag 16 januari 2010, 16:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 22:01
 
Schuren, schuren en nog eens schuren ... pfff niks voor mij
Ik ga liever wasjes draaien en strijken en ik weet ik heb geen kids, dus die berg was lijkt mee te vallen ... ha ... mooi mis !!
Maar goed ben er bijna doorheen.
En dat schuren gebeurt in mijn slaapkamer ... wordt er echt hondsmoe van, maar zo'n 13 jaar geleden heeft het RIBW er een behangetje op geplakt, waar ze die lui vandaan halen weet ik niet, maar een hsp als ik zie dat het alles behalve vakwerk is, ik ben erg precies in die dingen en wil het nu gaan witten, lijkt me beter als zo'n stippeltjesbehang in roze Knipoog smiley
Vanmorgen op tijd wakker geworden en ja hoor, mijn nieuwe bed is geleverd, wordt echt tijd dat ik van dat kinderbed af ben hahaha ...

Susannah


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op vrijdag 15 januari 2010, 22:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 13:03
 
JILL658 schreef:
Pakte mijn post en daar was de afrekening van de energienota. Boze smiley Spannend heb ik het goed gedaan dit jaar. Moet ik bij betalen of krijg ik wat terug. Twijfelende smiley Elk jaar is dat steeds een streven van mij om minder te verbruiken, maar of dat werkelijk ook lukt is de vraag. Gefrustreerde smiley
Veel opgelet , steeds de lichten uit. Coole smiley met zonnebril De cv wat eerder zachter en toch lekker warm houden. Alle stekkers eruit voor de nacht, want ik heb gehoord dat ook al is het uit je apperatuur en de stekker zitten nog in het stopcontact dan blijft het energie pakken. Veel gemopper hier waarom zijn die stekker er steeds uit???? Woedende smiley
Ben benieuwd wat het me heeft opgeleverd? Smiley die vol vragen zit
Envelop open gescheurd en jawel hoor daar staat het
TE VEEL IN REKENING GEBRACHT bijna 70eurotjes. Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Het was dus de moeite waard, van al dat sterkkergetrek!!! Knipoog smiley
Leuk begin van de dag Lachende smiley


Gefeliciteerd Jill! Goed gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 15:29
 
JILL658 schreef:
mijn zoontje melvin van 13 jaar had vandaag zijn éérste stage adres
bij een auto sloperij ...
had er erg veel zin in, al moest hij wel al om 17.15 zijn bed uit ...
kwam vandaag om 5 uur thuis ... en pappa was natuurlijk wel érg benieuwd hoe zijn dag eruit zag ...

Inka om 17.15 uur tot 5.00uur, moest ie s`nachts werken? Clown smiley Knipoog smiley
Leuk om je zoontje zo trots te zien Lachende smiley


uuuuuh dat zie ik nu pas, inka is beetje dom Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ABCDEFG776





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 16:39
 
Mijn dagje begon vanochtend bij de autogarage voor het verwisselen van een autolampje. Ik was een beetje lui en had geen zin om in de kou zelf te priegelen. Echter het lampje bleek nog goed te zijn, het zijn de draadjes / stekkertjes die los zitten. Dus bij de autobeurt binnenkort maar even aangeven...
Verder naar de bouwmarkt geweest, plank gekocht en deze opgehangen in mijn keuken, randjes mooi afgewerkt en tadaaa: een stukje aanrecht extra! Coole smiley met zonnebril
En van de rest zo nog wassen, wassen en wassen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 17:02
 
Mijn dag begon vandaag... ff denken ...ik was om 9 uur uit bed...heerlijk uitgeslapen Slapende smiley ......ff was in de wasmachine....eten.... opgeruimd.
Ik heb het nu relaxt want ik hoef vandaag in de stal niks te doen. Clown smiley
Mn ramen buiten gezeemd, was weer hard nodig, nog ff wat gestreken.
Koffie gezet....10.15 de hele keuken gevuld met koffiedrinkers...wel gezellig...inmiddels werd het etenstijd..half 1... mn zus en zwager bleven mee eten...en mn buurmanneke en meisje...lekker erwtensoep en bospaddensoep op met frietjes en hapjes.
Weer alles opgeruimd...op de buurkids gepast, dan nog ff naar de sportzaak en getankt, gelijk ff de auto in de wasstraat.
Weer thuis , koffie gezet en zometeen nog ff het hele huis stofzuigen.
Vanavond heerlijk thuis voor de tv en af en toe hier ff loeren .
Dit was mn relaxte zaterdag,de meeste zijn drukker . Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
CARIEN982
op zaterdag 16 januari 2010, 17:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 18:50
 
Vroeg ging mijn wekker tegen 7.30 uur af maar ging tegen 8.00 uur mn warme hollentje ut... Lekker ontbijten van chrosantje met jam jammie... Dan nog 2 snee brood voor mee... Want ja ging samen met mn zusje en haar kennis naar de Orchiedenhoeve in Luttelgeest... We kwamen tegen 10.30 uur aan... Heel veel kiekjes gemaakt van planten, bloemen, vlinders en orchiedeén echt zo prachtig mooi...Je bent niet uitgekeken je kan zo er weer heen dit is echter voor herhaling vatbaar...Mocht je nog geen uitje hebben bedacht of dat je binnenkort gaat trouwen of anders wat...Dan zeker hier naar toe gaan Coole smiley met zonnebril . Dus dat was mijn dagje voor vandaag nu lekker uitrusten en surfen op internet, wat chatten en muziek luisteren. Lachende smiley Wens jullie allen een fijne avond toe en een gezegende zondag voor alvast... Groetjes, van mij... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 17 januari 2010, 17:13
 
CARIEN982 schreef:
Mijn dag begon vandaag... ff denken ...ik was om 9 uur uit bed...heerlijk uitgeslapen Slapende smiley ......ff was in de wasmachine....eten.... opgeruimd.
Ik heb het nu relaxt want ik hoef vandaag in de stal niks te doen. Clown smiley
Mn ramen buiten gezeemd, was weer hard nodig, nog ff wat gestreken.
Koffie gezet....10.15 de hele keuken gevuld met koffiedrinkers...wel gezellig...inmiddels werd het etenstijd..half 1... mn zus en zwager bleven mee eten...en mn buurmanneke en meisje...lekker erwtensoep en bospaddensoep op met frietjes en hapjes.
Weer alles opgeruimd...op de buurkids gepast, dan nog ff naar de sportzaak en getankt, gelijk ff de auto in de wasstraat.
Weer thuis , koffie gezet en zometeen nog ff het hele huis stofzuigen.
Vanavond heerlijk thuis voor de tv en af en toe hier ff loeren .
Dit was mn relaxte zaterdag,de meeste zijn drukker . Gefrustreerde smiley

Hoeveel padden had je in je soep gedaan ??

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 17 januari 2010, 20:12
 
Mijn dag begon vandaag ... uuuh uitgeslapen ? haha ... in mijn nieuwe 2-persoonsbed ... mmmm ... niet meer te vergelijken met wat er eerst stond .. haha Clown smiley
En het is met recht een slaapkamer geworden ... Lachende smiley
Vandaag een relaxed daagje, heb wel wat spulletjes opgeruimd, ow ja en vanmorgen natuurlijk een ontbijtje op bed hihi ....
Morgen ga ik weer aan de slag ... moet nog een plaats zien te vinden voor de spullen die uit die slaapkamer kwamen ... dus veel wegdoen weer ... want de slaapkamer komt het niet meer in, tenzij het in een van de kasten past ... Knipoog smiley

Met super veel dank aan mijn zus en haar vriend !!!!!! mwah Kussende smiley Kussende smiley


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 17 januari 2010, 20:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 17 januari 2010, 20:47
 
JILL658 schreef:
Pakte mijn post en daar was de afrekening van de energienota. Boze smiley Spannend heb ik het goed gedaan dit jaar. Moet ik bij betalen of krijg ik wat terug. Twijfelende smiley Elk jaar is dat steeds een streven van mij om minder te verbruiken, maar of dat werkelijk ook lukt is de vraag. Gefrustreerde smiley
Veel opgelet , steeds de lichten uit. Coole smiley met zonnebril De cv wat eerder zachter en toch lekker warm houden. Alle stekkers eruit voor de nacht, want ik heb gehoord dat ook al is het uit je apperatuur en de stekker zitten nog in het stopcontact dan blijft het energie pakken. Veel gemopper hier waarom zijn die stekker er steeds uit???? Woedende smiley
Ben benieuwd wat het me heeft opgeleverd? Smiley die vol vragen zit
Envelop open gescheurd en jawel hoor daar staat het
TE VEEL IN REKENING GEBRACHT bijna 70eurotjes. Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Het was dus de moeite waard, van al dat stekkergetrek!!! Knipoog smiley
Leuk begin van de dag Lachende smiley
Laatst ook mijn energierekening gekregen...Stekkers laat ik altijd in de apparaten zitten. Pas als ik naar bed ga, gaat de verwarming uit. Ik heb dag en nachtstroom maar was vaak overdag. Vind de bezuinigingen op electriciteit onzin, is toch alleen maar met tientjes op jaarbasis naar beneden te brengen. Trek me er dus ook niks van aan.
187 euro teruggekregen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 17 januari 2010, 21:30
 
'k Ben vandaag gezellig een dagje naar m'n ouders geweest, lekker bijgekletst over van alles en nog wat. Lachende smiley

Verder heb ik een mooie preek gehoord n.a.v. Filippensen 4: 1-9. Het 6de vers werd er uitgelicht. Mooi, om de week mee in te gaan!

SV
Weest in geen ding bezorgd; maar laat uw begeerten in alles, door bidden en smeken, met dankzegging bekend worden bij God.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 17 januari 2010, 23:44
 
CHATULIEM619 schreef:
Laatst ook mijn energierekening gekregen...Stekkers laat ik altijd in de apparaten zitten. Pas als ik naar bed ga, gaat de verwarming uit. Ik heb dag en nachtstroom maar was vaak overdag. Vind de bezuinigingen op electriciteit onzin, is toch alleen maar met tientjes op jaarbasis naar beneden te brengen. Trek me er dus ook niks van aan.
187 euro teruggekregen.

Nou Chat, volgens mij kun je best wat besparen als je bijv. TV, PC enz. gewoon uit doet i.p.v. dat het stand-by staat bijvoorbeeld.
Bij weinig inkomsten kan dat veel uitmaken, denk ik ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 01:35
 
ik was dit weekend bij mijn vriendin in hengelo ... de dag begon met een heerlijk ontbijt ... je kent dat wel, mmmm ... warme afbakbroodjes ... een ruime keus uit belég ... een gekookt eitje ... jusdorange, héérlijk met onze kids aan tafel ... en na genieten van een heerlijke koffie ...
daarna iedereen puchen om naar de kerk te gaan ... geef toe ... vinden de kids niet altijd even leuk hoor, en zal wel herkenbaar zijn ...
we waren deze keer best vroeg ... dat wil zeggen, wel 5 min. voor tijd hahaha, en is wel eens anders hoor...
aangekomen in de kerk worden we begroet door bekénden, en wensen ons een gezegende dienst ...
nou luitjes ... élke keer dat wij samen met onze kids daar zitten ... vind ik al zó bijzonder, dat het voor mij al niet meer stuk kan ...
mijn lieve anneke en ik zitten de hele dienst met de handen sámen ... ik kijk dan wel eens om mij heen of anderen dat óók doen ... en weet dat digene áchter mij zit óók doen ... maar moet dan ook wel constateren dat dat niet veel gedaan word ... jammer toch? ... tis zóó fijn om dát met je geliefde te ervaren ...
thuis gekomen ... koffie met wat lekkers ...de kids op de bank genietend
hopende dat ze maar iets van de dienst hebben mee gekregen, en dat proefde ik ook wel ...
waaauw , wát een zondag ... ik ben dankbaar...
s'middags zijn we samen wezen wandelen in de sneeuw ...
mmmm ... zóó romantisch ... en genoten van elkaar ...
eenmaal thuis gekomen, genieten van een glaasje wijn ... samen het avond eten bereiden ... en weer genieten van onze kids ...
en dan komt het afscheid ... is telkens weer zóó moeilijk ... maar het moét
ik rij naar huis ... een 160 km ... het lijkt idd vér ... en oeps ... moelijk hoor ... tis vér ja ... héél ver ... maar jullie moesten eens weten wat liefde voor elkaar kan betekenen ... afstand speeld dan totaal geen rol, jullie snap?
ik kijk uit wanneer mijn liefje volgende week weer naar mij toe komt ...
en verras haar dan alwéér met zón super weekend ...
mmmm ik kijk er naar uit ... sorry dat ik zo ópen bent ... thats me ...


Laatst aangepast door
INKA401
op maandag 18 januari 2010, 01:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 13:46
 
SUSANNAH475 schreef:
Nou Chat, volgens mij kun je best wat besparen als je bijv. TV, PC enz. gewoon uit doet i.p.v. dat het stand-by staat bijvoorbeeld.
Bij weinig inkomsten kan dat veel uitmaken, denk ik ... Knipoog smiley
Misschien ben ik een van de weinigen die eens een keer zijn nota leest.

De jaarlijkse kosten voor mijn electriciteit maken slechts 1/7 onderdeel uit van de energierekening.

De energiebelasting kost mij meer dan electriciteit.

De kosten voor gasverbruik is meer dan 2 keer zoveel dan electriciteit.

Waarom wordt dan zoveel nadruk gelegd op verbruik van electriciteit? En omdat daar in mijn ogen nauwelijks winst te behalen is, zij het met heel veel moeite, doe ik daar de moeite gewoon niet voor.

Wel let ik op standby apparaten, maar dat is omdat het gevaarlijk is de apparaten de hele tijd op standby te laten staan.

Bovendien heb ik geen geldproblemen, kan goed leven, heb geen schulden en heb ook genoeg geld om af en toe wat extra's te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 14:19
 
CROSSROAD317 schreef:
Hoeveel padden had je in je soep gedaan ??


Hay Cross, ik dacht dat ik het verkeerd had geformuleerd,maar toch ff nagevraagd bij de slager, het is toch bospaddensoep..... van de keurslager nog wel. Lachende smiley
Het smaakt naar champignonsoep, en dr zit geen kikkervlees in...het was ook niet drillerig. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Pagina 1 van 4