ChristianMatch
 


Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 18:07
BerichtOnderwerp: Wat te doen aan eenzaamheid?
 
Er is een verschil tussen eenzaamheid en alleen zijn. Jij gebruikt ze nu allebei door elkaar. Vraag jezelf eens af : voel ik me ik eenzaam of ben ik alleen?
Eenzaamheid is een gevoel van leegte. Het is een verdrietig gevoel en het gaat vaak samen met een gevoel van machteloosheid. Je mist iemand. Alleen zijn is geen gevoel, het is een situatie. Het betekent alleen maar dat er niemand om je heen is. Je kunt je daar goed bij voelen, je hoeft niemand te missen. Alleen zijn is dan dus geen probleem.


Mijn ervaring is dat je met veel mensen om je heen je ook ontzettend eenzaam kan voelen. het is dus een gevoel wat iets over jezelf zegt....

Ik heb dat zelf heel sterk ervaren toen mijn huwelijk op zijn eind liep, met een partner kan je je ook heel eenzaam voelen terwijl je dan niet alleen bent, juist omdat je elkaar niet meer zoveel te zeggen en te bieden hebt.......als je over eenzaamheid praat moet ik altijd aan die situatie denken......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 18:02
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
FRANKT627 schreef:
Verdorie Willemijn zeg...blijft je humeur zo knorrig...


Is dat zo Frank? Misschien heb je ook wel gelijk.....zal er op letten.....Knipoog smiley

En nee, het ligt niet aan de azijn...... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 23:10
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
PIETER619 schreef:
Kan wel aanbevolen worden voor ander CMers om ook mee aan de slag te gaan toch? Men kan ook in een groep skypen, leer je elkaar ook wat beter kennen. Er zal wel minder meligheid zijn hier op het forum, als men het gaat doen, gezien sommige topics.



Precies Pieter, dat bedoel ik.....lijkt wel of mensen er een dagvulling aan hebben om op cm melige dingen te zetten. Buiten dat het niet boeiend is maakt het het forum voor anderen niet leuker......
Wel een goede tip van jou overigens......als cm groep gaan skypen, kan je echt alles delen.......en kan het forum het forum blijven waarvoor het bedoelt is........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 17:32
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
FRANKT627 schreef:
Ga je skypen cammen? Knipoog smiley


Moet het nu op een forum vermeld worden of Shanita gaat skypen?
Het merendeel van de cmmers vindt dat toch niet relevant? Mag ik hopen in ieder geval..... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 17:30
BerichtOnderwerp: Boos!
 
MARITIME853 schreef:
Van oud belegen kaas heb ik inderdaad weinig van gegeten!


Wat bedoel je hier nu mee te zeggen? Een uitleg is wel op zijn plaats denk ik zo......of schrijf je weer in verborgen boodschappen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 09:33
BerichtOnderwerp: Boos!
 
JOL252 schreef:
Waf erg dit... Er is maar.Een het oordeel gegeven... En jij oordeelt hier over het geloofsleven van een ander? Je weet vast de rest van de tekst: oordeelt niet...



Je moet dit helemaal niet serieus nemen Jol, anders maak je je nog kwaad ook toch? iemand die dit soort dingen schrijft heeft er weinig kaas van gegeten volgens mij......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 09:25
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
FRANKT627 schreef:
ach ja, iedereen maakt zich wel eens schuldig aan slow-chatten ook W-tje deed dat wel eens in het verleden...daar zijn voorbeelden genoeg van, niet van haar alleen trouwens maar van velen die op het forum schrijven... Knipoog smiley



Je antwoord doet me denken aan vroeger, als je dan speelde met andere kinderen zeiden we ook, hij/zij deed het ook. Maar het is wat je zegt, ik maakte me er vroeger ook WEL EENS schuldig aan......
Het was van mijn kant een constatering dat als je het forum een poosje niet gelezen hebt het meer lijkt op een gespreksclubje dan op een forum met allerhande discussies......en dat ik dat jammer vind.....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 12 januari 2013, 09:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 03:13
BerichtOnderwerp: Boos!
 
Maritieme, ik vind je geestelijk helemaal niet sterk overkomen! Dar ervaar je zelf misschien zo. Erika spreekt vanuit haar hart en dat vind ik persoonlijk een stuk sterker overkomen dan iemand alleen met Bijbelteksten om de oren slaan. Dat komt bij mij juist erg makkelijk en zeker niet sterk en krachtig over. Kijkeens wat kritischer naar jezelf ipv naar anderen!d
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 23:28
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
Ik vroeg me vandaag af of ik nu in de chatbox zat of op het forum? Of heeft het forum die functie overgenomen? Weinig discussies om te lezen, jammer hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 20:16
BerichtOnderwerp: Top 2000
 
ook zo'n mooi nummer:

http://youtu.be/XTb9GNIxpMk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 20:14
BerichtOnderwerp: Top 2000
 
http://youtu.be/IJ7Myy7Hpxw
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 30 december 2012, 13:34
BerichtOnderwerp: Afgoderij
 
HANS909 schreef:
Waarom reageer je nog? Ik ben toch goi?!



Als ik de foto'zie die je bij serieuze teksten zet kom je bij mij alleen maar lachwekkend over en vergaat mij de zin om je teksten te lezen eerlijk gezegd......doe ik dus ook niet...vraag me alleen af waarom je je zo mallotig wilt presenteren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 19:35
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
[quote=ROELANDE345]



Waarom nu deze reactie? Je bent zelf schofferend bezig maar een ander mag geen kritiek uiten? Bijzonder....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 19:34
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
ZEELAND736 schreef:
Ik zucht mee.....maar wordt er zeker niet blij van!!!!!!!! Huilende smiley, smiley in tranen


Ik ken jou hier niet anders dan zuchtend en klagend dus zoveel verandert er dan niet......vandaag was je zelfs nog schofferend ook.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 19:32
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
MIEKE364 schreef:
Vervelend voor je dat je nog een koude douche na kreeg en dat mensen wat je schreef anders hebben geïnterpreteerd.


Heeft hij nog meer slechte momenten in zijn leven.......wat een drama..... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 19:32
BerichtOnderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
 
ROELANDE345 schreef:
Sommige christelijke mensen hebben een wat ander gevoel voor humor dan jij bijvoorbeeld Willemijn. En zolang andere christelijke mensen dat wel kunnen waarderen is dat volgens mij helemaal oke.

er zijn er zelfs die me zeggen mn gevoel voor humor LEUK te vinden


Vind je? Ik weet zeker dat niet iedereen jouw humor waardeert en zelfs kwetsend vind.........Maar ja, moet kunnen je hoeft je tenslotte niet overal druk over te maken en anders bid je af en toe voor iemand toch? Ik citeer nu even je eigen woorden......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 19:08
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
[quote=ROELANDE345]

Ze hebben juist Erika geholpen, dus hoezo jaloers???? Dan vind je het alleen maar fijn als je vriendin goede cijfers haalt dus van jaloezie geen sprake......
dat vul jij weer in....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 19:05
BerichtOnderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
 
ZEELAND736 schreef:
Frank is heel wat mans...die valt van deze woorden niet zo vlug achterover!!!!


Nee? Maar daar gaat het niet over Zeeland....christelijke mensen wensen dat iemand toch niet toe????? Of toch wel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 18:43
BerichtOnderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
 
ROELANDE345 schreef:
ben blij dat je mn gevoel van humor kan waarderen Willemijn Lachende smiley


Oh het was een grapje om iemand doortrapt te noemen? Past dat wel binnen je christelijk denken?
Nou ja, als jij het maar leuk vind....leuk als iemand dat tegen je zegt...
Maar enig inlevingsvermogen is je vreemd heb ik vandaag wel gemerkt......dus dan zeg je dat soort dingen....... Engeltje smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 15 december 2012, 18:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 18:25
BerichtOnderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
 
ROELANDE345 schreef:
of doortrapt Knipoog smiley


Leuk om iemand doortrapt te noemen zeg...... Engeltje smiley Maar ja, ik sta hier nergens meer van te kijken......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 15 december 2012, 18:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 14:11
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
JOL252 schreef:
http://youtu.be/3TpYsvw3hbo




Ik was even bang dat ik een nummer van Johannes zou gaan horen als ik aan zou klikken Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 13:57
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
ROLF230 schreef:
Ja, ik geef het toe, ik ben wat simpel van geest. Ik ging even de topics langs en zag toen "klaagmuur" en omdat ik 2 uur in de stromende regen had gestaan dacht ik, kom, ik zal eens wat klagen. Dat had verder niets te doen met wat voor reactie dan ook die daarvoor kwam, die heb ik helemaal niet gelezen, dus staat er helemaal los van. Sommige onderwerpen kunnen toch wel door elkaar lopen?

Dit is hoe het is gegaan. Een ieder denkt er het zijne van.



Natuurlijk Rolf, het is ook vreselijk als je nat regent, heb je het wel overleefd?

Engeltje smiley Ik fiets wel eens door de stromende regen maar doe daar gelukkig niet zo dramatisch over.....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 15 december 2012, 15:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 13:53
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
ZEELAND736 schreef:
Dit was en is een klaagtopic...en als zodoende was het een ""klacht"" van Rolf...(of iemand het nu echt een klacht vind of niet!!!)

Roelande daarentegen heeft gedacht....laat ik die klacht omdraaien en er iets positiefs van maken....(niks mis mee)

Ok Jol deed haar bijdrage hieraan....(ook in de positieve zin!!!)

En ik denk dat iedereen op zijn of haar manier een ""klacht"" heeft....
Lees het topic maar eens door....

En dan komen we bij het punt...wat ik een klacht vind ...zegt een ander over:...""Je moet niet zo klagen!!""

Zo zal het blijven....maar laten we nu alsjeblieft niet gaan denken in MEER EN MINDER...ERG OF NIET ERG....

Als ik dan zie dat er hier gepunnikte poppetjes te zien waren op het topic...(ik ergerde me er niet aan hoor!!!)
Dat ging ook niet meer over een klacht!!!!

Dan openen we nu een topic over ZEGENINGEN!!!!

Tel ze allen en vergeet er geen!!!


Vreselijk...als je schrijft voor iemand te zullen bidden....en dat bidden HOEFT niet...
Dat kan heel zeer doen...



Weet je wat zeer doet? Als iemand je leed zo bagatiliseert en dan zegt ik bid zo af en toe wel voor je.......
Maar ach? Zo hebben we allemaal wel wat he? Dat je dat invoelingsvermogen niet hebt is me wel duidelijk.......en omzien naar de ander doe je ook alleen naar mensen die je mag begrijp ik......En je hebt duidelijk niet de essentie van dit topic begrepen......maar oordeelt vervolgens wel vrij grenzeloos....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 15 december 2012, 14:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 11:24
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
ROELANDE345 schreef:
Ik reageerde helemaal niet op Jol maar op Rolf. Dat mag toch wel hoop ik. Als het je niet aanstaat lees je het toch gewoon niet??
Je doet nu net of Rolf en ik nooit ergens serieus op in gaan maar das onzin natuurlijk. Ik begrijp ook best dat je het nu heel moeilijk hebt maar je kunt niet verwachten dat we daar de hele tijd aan denken



Dat verwacht ik helemaal niet dat is klinkklare onzin......doe het op een ander topic schreef ik......dit topic is wat serieuzer van toon en dat bedoelde ik te zeggen
Enne trek je van mij niet teveel aan hoor, en denk er vooral niet aan......Dat zijn echt bemoedigende woorden waar je wat aan hebt Roelande......Omzien naar elkaar heet dat geloof ik? Dus of je het werkelijk begrijpt vraag ik me af....
Het gebrek aan serieus zijn is wel degelijk aan de orde op CM, voor mij althans.......voor jou is het waarschijnlijk belangrijk om te horen wat iedereen eet op CM.....maar verpest dan niet de wat serieuze topics met een wat diepere ondergrond..........en dat heeft niets met mij en mijn situatie te maken.....
En met dit soort teksten hoef je zeker niet voor me te bidden.......stel ik in ieder geval geen prijs op...


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 15 december 2012, 11:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 10:33
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
JOL252 schreef:
Als de muren oren hadden ... Knipoog smiley




Het viel mij persoonlijk wat verkeerd, de bovenstaande reacties......
Het was zo mooi en liefdevol geschreven wat jij en Frank deden, het was voor mij en de spannende situatie die ik inga....na bestralingen starten met fikse chemokuren......een onzekere toekomst en dan zet men eronder dat iemand natgeregend is op de kerstmarkt.....moet dat nu net op dit topic denk ik dan.....kies daar een luchtiger topic voor bv bij het slechtste moment van de dag.....luchtige topics ten over denk ik dan....
En als je de essentie van jou stukje begrijpt reageer dan niet met dit soort zaken.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 04:58
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
ROLF230 schreef:
Roelande schreef:


Wij hadden gister kerstmarkt. het was mooi helder weer wel koud maar er waren vuurkorven. We stonden lekker beschut in partytenten. het was gezellig druk en we hebben lekker veel verkocht. Na 4 uur was de markt afgelopen en ging iedereen voldaan naar huis.
Zucht....Wat is het leven toch mooi Lachende smiley

Hee, dit is wel een klaagmuur ja? Knipoog smiley

Triest dat een serieus topic weer om zeep wordt geholpen door jullie "dramatische" gebeurtenissen. Is het nu zo moeilijk om eens ergens serieus op in te gaan? Jol vertelde wat een klaagmuur betekende voor haar en daar geef je dan maar dit soort reacties op??!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 december 2012, 21:34
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
[quote=SHANITA130] ik vond het niet passen dus verschillen wij van mening, ik mag dat toch wel zeggen??? Heeft niets te maken met het feit dat ik oprecht blij voor je ben dat het weer wat beter met je gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 december 2012, 20:45
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
SHANITA130 schreef:
Frank,

Wat ik niet begrijp: Dit hier is een christelijke site. Dusss, je kan aannemen dat degenen die hier opzitten ook christelijk zijn.

Nou, dan geloof je toch dat die mensen naar de hemel zijn, anders zou God niet rechtvaardig en Liefde zijn, zoals staat in de bijbel.

Is dat niet nu juist Dé Troost: 'dat de dood geen prikkel meer heeft', 'dood waar is uw prikkel?' in Korinthiers.

Snappie?

Mijn ergste moment: ben ongesteld, maandv. vergeten te halen, kan ik weer helemaal terug naar AH, en da's zeker 2 minuten lopen Boze smiley
Ja, en in de regen, maar ja, ik kan dan wel weer even een sigaret roken Knipoog smiley

Ik denk niet dat het eerste wat bij je opkomt als je kind wordt doodgeschoten is dat je kind nu in de hemel is. Vind je reactie niet erg passend als ik eerlijk ben, vooral niet als je daarna komt met jouw slechtste moment
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 december 2012, 18:32
BerichtOnderwerp: Advent : Het licht
 
FRANKT627 schreef:
De Advent is een tijd van komst, verwachting. Elk jaar herdenken we de komst van Hem, de geboorte van Jezus. Is het ook voor ons, de gewone sterveling, een tijd van komst en of verwachting? Elk jaar denk ik over deze vraag na. Mogen we nog wat verlangen? Of moeten we afwachten wat ons gegeven wordt. Moeten we zelf iets ondernemen of moeten we afwachtende houding aannemen? Sint Augustinus, schreef ooit eens 'Het verlangen bidt altijd...'. Ja, dat is ook wel zo, merk ik bij me zelf op. Dus, als ik iets verlang dan hoop ik ook en dan blijft er nu nog de vraag over of ik zelf iets moet ondernemen of maar gewoon moet afwachten. Eigenlijk vind ik de Advent en de kersttijd...

...een moeilijker tijd om over na te denken dan de veertigdagentijd die uitloopt naar het paastridium en uiteindelijk belandt op Pasen zelf. Zelf vind ik de Goede week, de laatste week voor Pasen, een hele sterke tijd. We zien dan dat op een paar dagen zoveel veranderen kan. We zien dat Jezus als de grote held wordt binnengehaald. Nadien doet hij tijdens het laatste avondmaal bepaalde uitspraken die vreugde inhouden maar ook veel pijn omvatten. Denken we maar aan het feit dat Hij zijn verrader en verloochenaar aanduidt. Het verraad, de valse beschuldigingen, de bespottingen, de vernederingen, de gruwelijk doodstraf en het uiteindelijke sterven. Het is niet niks. Wat mij dan nog het meeste pijn doet is dat het allemaal onder de ogen van Zijn moeder gebeurt. Wat moet Maria niet geleden hebben wanneer ze zag en hoorde wat met haar zoon gebeurde. De grote boodschap van dit alles is, is dat we na de dood de verrijzenis zullen meemaken. Ooit zullen we voor Zijn aanschijn treden. We zullen ook verenigd worden met diegene die ons voorgingen naar het Vaderhuis. Maar, dat is iets voor later. Ondertussen zijn we hier nog op aarde. We moeten deze tijd van komst en/of verwachting, de Advent en Kerst, nog doorlopen. Laten we hopen dat ons er nog veel moois te wachten staat.

Het zijn mooie woorden Frank en zo vOnd ik het ook altijd echter nu ervaar ik weini van het feest van het licht en ik denk met mij meerderen. Soms is de realiteit van je leven zo zijn dat alle licht verhalen een ver van je bed verhaal zijn


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 14 december 2012, 18:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (68)





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 december 2012, 18:10
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
MARITIME853 schreef:
Nee hoor, helemaal niet! Niets is zeker in het leven, jij denkt dat het zo is, prima toch? En het is onzin te schrijven dat je dan beter in niks kan geloven als je toevallig die absolute zekerheid niet hebt, dat is pas arrogant! en dan het volgende bagger:

Dat is theoretisch ook zo maar vergeet niet hoe je beschadigd kan worden door die kleine groep mensen..de bagger die over je heen gegooid wordt is hier niet mis hoor.....mensen waar je voorheen leuk mee omging veranderen dan in een soort haatwezens en denken dat ze van alles over je mogen schrijven en vinden en dat allemaal in de naam van God.......


Hier wordt over herarchie gesproken, waarop gereageerd wordt en zijn gevolgen heeft.

Dat zij vere van mij......
Je reageert op Thomas maar citeert mijn tekst? Dat kan echt niet maritime
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 180 Volgende
Pagina 11 van 180