ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 135 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:50
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ZEELAND736 schreef:
Visser...als ik nou voor de appelmoes naar de Mac moet...??????????
Dan is er echt iets heel erg mis met me...

Ooit eens in een verleden met een zoon geweest....(we zochten gehaast naar een eetgelegenheid)

De kaas tussen het broodje..was gelijk een leren lap!!!!!!!!

eigengemaakte appelmoes smaakt ons beter, hé, zeeland? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:45
BerichtOnderwerp: Hoe was jou kerkdienst
 
HANNAH810 schreef:
mijn kerkdienst?

eh........ik heb gelachen........... Geschokte, onthutste smiley
(mijn pleegdochtertje van 6 jaar liet een verschrikkelijke ratel-wind, en niet zo zachtjes ook!!)



afgelopen zondagmorgen;
achter ons klonk een winderig geluid, en niet al te zachtjes........ Engeltje smiley

fluistert mijn pleegdochter net iets te hard tegen me;
IK WAS-UT NIE, HOOR MAMA!!! ECH NIE!!

je had haar serieuze gezichtje moeten zien! geweldig!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:07
BerichtOnderwerp: Am Yisraeel Chai
 
CORTAZAR588 schreef:
als je het niet er mee eens bent laat dan je eigen oordeel / gevoel / sentiment achterwege.


en hoe ziet een discussie zoals jij je die voorstelt er dan uit, cortazar?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 10:20
BerichtOnderwerp: Gods plan met je leven.
 
IESJE369 schreef:
@ Hannah, je behoud hangt niet af van het wel of niet hebben van biologische kinderen.

dat weet ik, hoor, iesje;
met mijn bijdrage wilde ik maritime laten zien dat een conclusie als hij trok, weinig genuanceerd is.

ik denk dat je de tekst alsvolgt kunt lezen;
vrouwen kunnen veel geluk vinden in het krijgen en verzorgen van kinderen, MITS zij dit doen met geloof hoop en liefde.
bij het verzorgen en opvoeden van kinderen kom je nogal eens de nodige hobbels tegen.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 16 oktober 2012, 20:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 01:37
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
ik ken mensen die in de gevangenis met de bijbel in aanraking kwamen en zo tot bekering zijn gekomen.......dat had dus niet gebeurd wanneer zij ter dood gebracht waren!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 15 oktober 2012, 01:16
BerichtOnderwerp: Am Yisraeel Chai
 
SJAOULSKI206 schreef:
Broeder Pieter,

Bedankt voor je reactie.
Ik zou willen paar punten verhelderen omdat misschien heb ik me eerder niet goed uit gedrukt.
- De Naam Yeshua ipv Jezus: Ik geloof ook al heeft de Romeinse en Griekse versie van het Geloof Zijn Mooie en Heilige Naam gewijzigd in iets van een Heidense taal, dat Hij als een Jood is geboren en als een Jood heeft geleefd. Waarom wijzigen we Zijn Naam? Wie heeft die macht Gekregen? Is het niet in de Evangelie genoemd dat de Eeuwige door Zijn Engelen aan Maria en Jozef heeft ge-openbaard dat Zijn Naam Yeshua zal zijn. Ik geloof niet dat Maria en Jozef hebben toen te horen gekregen dat het Jezus zou zijn! Want ze waren Joods en spraken Hebreeuws en Aramees, maar zeker geen Grieks of Latijns.
- De Heilige Geest van de Eeuwige: Zijn Geest is de reden dat wij kunnen Geloven terwijl we niets hebben gezien. Dat is niemand vergeten. Maar Onderdeel van het Woord is dat de Eeuwige samen met Yeshua en Zijn Geest EEN zijn. Dus als ik over de Eeuwige spreek dan heb ik over de Eenheid van de VADER, Yeshua en Ro'ach HaKodesj.
- Ik LEEF in Zijn Genade en met Zijn Geest sinds Hij mij riep uit de onwetendheid en mijn hand heeft vastgehouden om samen met Hem te wandelen en te groeien. Ik Leef niet voor een wet, maar uit mijn liefde voor HEM die alles overtreft ben ik zelfs bereid de dood tegemoet te gaan. Dus hoe veel minder is het om heel dichtbij HEM te komen door gewoon de Woorden van mijn Papa en Heer te volgen en te doen? Ik word niet behouden door Iets te Doen. Nee, Daar heeft HIJ voor gezorgd door Zijn Liefde en Genade. Maar ik wil het doen als uiting van mijn liefde voor HEM. Dus beschuldig mij niet in wetticime als je mij niet kent broeder. Ik durf te zeggen dat menige anderen als zij hebben doorstaan wat ik voor HEM heb doorstaan, waren nooit verder gelopen met de Eeuwige en waren al heel lang af gehaakt.
In Zijn Sjalom laat ik je,
Sjaoul

ha sjaoul,
je woorden komen heel vroom over, moet ik zeggen.
toch lijkt het mij toe dat je het gevoel in je woorden neerlegt je ver boven pieter verheven te voelen door wat je in je leven met de Heere Jezus hebt meegemaakt.
Ik mag van hem vast wel met je delen dat ook pieter het nodige mee heeft gemaakt zoals hij me zaterdag vertelde. En ook hij leeft met de Heere Jezus.
ik moet wel even fronsen als ik je woorden lees, waarin je oprecht lijkt te zijn in je gevoel toch wel een erg speciale taak op je schouders ontvangen te hebben van God (G'd)
ik denk echter dat je, (als ik het goed intepreteer dat je wel een heel byzondere dienstknecht van onze God bent,) je doel als zijn discipel enigzins mist en je daarmee naar mijn mening minder bruikbaar maakt in Zijn dienst.
zegt Hij ons zelf niet; de één achtte zich niet uitnemender dan de ander?

iemand die luiers verschoont van eigen of andermans kinders, en de afwas doet voor hen, is in Gods oog even belangrijk als iemand die het evangelie brengt aan de andere kant van de wereld......
Ik denk dus dat je pieter en anderen tekort doet, wanneer je hen verteld hoe zij hun geloof in onze Heere Jezus Christus dienen vorm te geven.

shaoulski, we mogen gelukkig NAAST elkaar staan, in plaats van BOVEN elkaar.
dat is nu net de zegen van ons Christen zijn.
Dus of je nu zo dom bent als een rund, of zo intelligent als Salomo, voor God zijn we gelijk; allen gewassen in Zijn bloed.
Of je nu Pesach viert of Pasen, het gaat om de liefde tussen God en ons;

Voor jou is het belangrijk de hebreeuwse versie van Zijn naam te gebruiken, ik voor mij gebruik graag de Nederlandse versie van Zijn naam;
eenvoudigweg omdat het nederlands mijn moedertaal is, en ik slechts enkele woorden Hebreeuws ken na die enkele lessen.....
Het gaat mijn petje gewoon te boven.............lees; ik ben te dom om Hebreeuws of Ivriet te leren, hoe interessant ik het ook vind.

Ik respecteer je drang om voor Hem je leven te geven; echt.
maar eh......staat er niet geschreven; Tracht niet naar de hoge dingen, maar voeg u bij de nederige.......?

Ik ben slechts een eenvoudig meisje met weinig opleiding; wellicht ben jij iemand die universitair onderwijs genoten hebt........dat weet ik niet.
maar; we zijn gelijk, door Hem die ons heeft liefgehad; welke feestdagen je ook viert, op welke dag je ook wilt denken aan het feit dat Hij naar de aarde kwam, Zijn leven leefde en stierf, tot Hij aan Gods rechterhand nu dag en nacht bid voor jou en voor mij en voor allen die hem erkennen als hun Heer..........

en...........welke naam je ook voor Hem gebruikt.
wel grappig wat me nu te binnen schiet;
de bijbel/God zelf neemt ook de vrijheid tot een scala aan namen voor onze Heere Jezus naast het "Jeshua";
Wonderlijk, Raad, Sterke God, Vader der eeuwigheid, Vredevorst, Morgenster, Oudste broeder, etc, etc......en dat zijn ook geen hebreeuwse of griekse benamingen...... Knipoog smiley

Voor jou zullen naar verwachting de woorden Ruach en Jeshua vertrouwd voelen met een joodse achtergrond, maar voor mij voelt de nederlandse vertaling van de bijbel vertrouwd. De boodschap van onze God is echter gelijk; snap je wat ik bedoel?

hannah........leest de nederlandse vertaling van het Woord, met de Hebreeuwse Bijbel in de kast....... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 15 oktober 2012, 10:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 21:22
BerichtOnderwerp: Gods plan met je leven.
 
MARITIME853 schreef:
1Ti 2:15 Doch zij zal zalig worden in kinderen te baren, zo zij blijft in het geloof, en liefde, en heiligmaking, met matigheid.

Wat is de zaligheid van de vrouw?
Is te lezen in vers 15....
"geloof, liefde en heiligmaking"....

ik heb een wedervraag voor je maritime;
wat is de zaligheid van een vrouw die (ongewenst) kinderloos is, van de vrouw van wie er kinderen uit huis zijn geplaatst en (ongewenst kinderloze) vrouwelijke single's?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 21:17
BerichtOnderwerp: Hij date niks!!!
 
MIRRIE240 schreef:
Ik heb gisteravond dus mijn date gehad.
En de beschrijving klopte niet! Het was geen vonkje maar een complete vlam in de pan! De date was gewoon super, we namen om half 2 vannacht afscheid omdat hij toch echt naar huis moest..

Eerst naar concert geweest samen, en daarna hier op de bank wat gitaar gespeeld en wat gezongen. Heerlijke avond! En er gaan er zeker meer volgen..

Ik voel... kriebels! :)

kijk; dat is nog eens goed nieuws, mirrie!!

veel geluk gewenst samen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 20:31
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
VISSER278 schreef:
Nou ja , ik had de keus ..... of anders naar de pn gaan .
Maar soms zeggen ze wel eens dat je haast onmisbaar bent , en aangezien ze dat van de pn niet gezegd hebben was mn keus dus anders.


ik heb het je niet gezegd; maar je was wel degelijk onmisbaar!!

pieter had geen tentstokken bij zich, en jij bent immers langer dan de geimproviseerde tentstokken (hark en bezem) die iemand nog in de auto had liggen?
als jij even onder dat tentzeil was gaan staan was je droog gebleven en had het tentzeil toch hóger gehangen dan nu...... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 01:02
BerichtOnderwerp: Humor
 
electrische stoelen zijn niet al te duur, hoor pieter!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 17:13
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
ERIKA129 schreef:
Ehhh Hannah vroeg van de week zelf of het weer in de gaten gehouden kon worden he!!!
En ja ik gun ze zeker een fijne dag alleen helaas hoop ik echt dat ze tenten hebben want het is flink nat...
En daardoor hoop ik dus op de tent want dan hebben ze zeker plezier!!



haha even snelle reactie,

we hebben (krap) 95% van de tijd neerslag gehad, maar de heren hebben onder leiding van pieter619 een paar tentzeilen opgehangen tussen de bomen;

het was een hoop kunst en vliegwerk, maar we hebben grote lol gehad!!
het kampvuur dat willem618 aangelegd heeft hield ons prima warm, dus dat was ook het probleem niet!!

en nu ga ik de lams-shoarme opzetten, want de goede gever is gelijk maar meegereden met de duif,
en ze lusten vast een goede hap, want aan eten zijn we niet/nauwelijks toegekomen.........

gaan we hier toch gezellig met zijn zevenen een feestje bouwen?
is ook ernstig gezellig.

de andere vijf zijn thuis eten.......

leuk, susannah475, dat je er ook was!!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 13 oktober 2012, 17:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 11:37
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
ERIKA129 schreef:
Tot op heden is het droog op de veluwe....
of het zo blijft Smiley die vol vragen zit dat motte ze afwachten
in iedergeval plezierige dag


het is prachtig bewolkt weer hier, (rond tiel, in de auto)
tot zo allemaal!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:07
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
JOCHEBED148 schreef:
Eh.....uh....ik weet niet wie zo vriendelijk was om mij op te geven maarreh......ik was het niet! Ben helaas al bezet....

vrijdag 12 okt, 13.23 ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 15:24
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
PETRA944 schreef:
oh dat is zeker slecht begin van de dag, maar gefeliciteerd, vraag me alleen af hoe dat klinkt als je lang zal ze leven zingt met een picknick stem Smiley die vol vragen zit


lang-zal-ze-leven met picknick-stem klinkt reuze levenslustig, petra!! Clown smiley


bedankt voor de felicitatie's.....en we konden er goed om lachen, vanmorgen, hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 14:24
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
QSJE546 schreef:
dames...wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk bij of aan een man?
Qua karakter,qua uiterlijk? Lachende smiley
Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley

leiderschap en lengte vooral, denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 14:20
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
HANNAH810 schreef:
ik zou nog willen weten wie er een BBQ meeneemt,
en wie er een feesttent heeft staan voor een eventuele regenbui.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 14:18
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
HARALD940 schreef:
Ja, inderdaad, keuzes, en dan gaat het gezin toch voor.

Ik zal eens kijken of er een duif jou kant op gaat, dan levert die de shoarma bij je af.

de afspraak is zonet gecanceld, harald; dus je hebt je duifje niet nodig...... Lachende smiley met blinkend witte tanden ik hoop er ook te zijn morgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 14:16
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
we willen dus op zaterdag 13 oktober voor de dertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 39 jaar, met pleegdochter (6)
xabia, 48 jaar, regio belgie
joelle246, 52 jaar, regio 070
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sabine999, 26 jaar, regio 0342
qjes546, 44 jaar, regio 035
anna415, 36 jaar, regio 0546
jochebed148, 51 jaar, regio 0182

willem618. 43 jaar, regio 0344 met 4 kinderen (15, 13, 9, 3)
Harald940, 37 jaar, regio 038
jesse968, 36 jaar, regio 078
johanurd092, 36 jaar, regio 0521
gert844, 60 jaar, regio 0184
Herman, regio 033
Pleun, regio 0355
joost500, regio 595, 48 jaar
pieter619, regio 0514, 58 jaar
rob, regio.. , ... jaar


BBQ wordt meegenomen door;

- qsjes
- anna415 ov
-
-

houtskool wordt meegenomen door;
- anna415
-
-

feesttent wordt meegenomen door;

- pieter619
-


Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 12 oktober 2012, 23:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 14:13
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
QSJE546 schreef:
is er al iemand die een party tent mee gaat nemen? anders worden we zo nat en koud iiiiiiiiiieks
Coole smiley met zonnebril

joost500 is zo goed zijn garage af te struinen en een partytent mee te nemen, maar ik zou graag zien dat er meerdere mensen een partytent meenamen............zijn er nog meer mensen die er één hebben staan?

en een extra bbq is ook wel zo prettig!

tot morgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 08:56
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
mijn pleegdochter is vandaag jarig, dus we hebben gister samen een mon-chou taartje gemaakt.
wat was ze trots; een zelfgemaakte taart voor de juf!

afijn; vanmorgen;

kom op meid; deur open en lopen, naar school, anders kom je nog te laat!!
zij de kindertractatie, ik de taart..........en o, nog even haar tasje meenemen, dus ik pak die nog even mee half achter me.......


PATS..........taart op zijn kop op de grond............ Geschokte, onthutste smiley

we hebben er maar smakelijk om gelachen;
je zult maar jarig zijn en een sufketel-moeder hebben.
ze vertelde het in geuren en kleuren aan de juf hoe dom HAAR moeder wel niet is............... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 00:26
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
 
VISSER278 schreef:
Waar ben jij gewend om een eerste date af te spreken? Lachende smiley

in de stringroom uiteraard.....................wat een vragen durf jij stellen, visser!! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 23:51
BerichtOnderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))
 
HEIDE115 schreef:
Voel jeje aangesproken haha Knipoog smiley

nou, een hoog stemmetje heb ik niet, nee.......
maar een bas??? Geschokte, onthutste smiley spaar me!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 23:47
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
 
HARALD940 schreef:
Ik denk dat de vrouwen ook afknappen op mannen die hun plaats niet kennen, en die zowel vrouw als man denken te zijn, Cortazar Knipoog smiley


op een onderdanige plaats knap ik idd af, ja!! Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 23:45
BerichtOnderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))
 
HEIDE115 schreef:
Lachende smiley sommige vrouwen gaan met een hogere toon praten,als ze op hoge hakken lopen

Vindt ik ook maar iets geks Kwijlende smiley

dus jij valt meer op vrouwen met een bas? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 23:44
BerichtOnderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))
 
GERRIT603 schreef:
Knipoog smiley als ze minstens 3 kilo zwaarder is dan m'n ex Knipoog smiley

hoeveel woog je ex? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 23:42
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HEIDE115 schreef:
mijn vriezer heeft vaak ijsvorming,en druk soms het deurtje wat open.
Is daar wat aan te doen?

of is dat gewoon nieuwigheid? Slapende smiley

even ontdooien en schoonmaken, heide;
doordat je deur open staat heb je last van die ijsvorming.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 23:39
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
HARALD940 schreef:
Ja, jammer Tjok!
Hopelijk volgend jaar weer.

Maar Hannah, je bent er toch wel als de shoarma klaar is ???????????????????????????? Geschokte, onthutste smiley

mijn pleegdochter heeft onverwacht om half vier een afspraak harald; dus dan zou ik om twee uur terug moeten gaan, rap douchen en omkleden en dan zoef, de deur uit.
wordt wel een beetje mijl op zeven he?

maar goed; sommigen zou ik dan met oud en nieuw wellicht weer ontmoeten op een party.........

soms moet je keuzes maken, harald.

(kies ervoor de shoarma hier even warm af te leveren, als je wilt?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 23:00
BerichtOnderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))
 
ZEELAND736 schreef:
AF!!!!
In je mand jij!!!! Knipoog smiley


het is elf uur, zeeland; wedden dat erika allang in haar mandje ligt?

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 22:39
BerichtOnderwerp: Am Yisraeel Chai
 
ELISHEBA163 schreef:
Beste Sjaoul,
ik ben zeer dankbaar voor jou liefdevolle reactie op deze forum. Ik denk inderdaad dat het belangrijkste is om respectvol met elkaar om te gaan. Zo kan je namelijk toenadering creëren in plaats van verwijdering. Want dat is wie onze God is:)
Ik ben zelf nieuwsgierig naar de joodse feestdagen etc. om dat meer uitgelegd te krijgen om de bijbel hierin ook beter te begrijpen. Dus mocht er een face to face ontmoeting plaatsvinden met wat mensen dan sluit ik mij daarbij graag aan.

er is een boek geschreven over de joodse feestdagen en hun betekenis/symboliek, elisheba!
ik ken alleen de titel niet meer.........misschien kun je het via google wel vinden?


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 11 oktober 2012, 22:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 17:05
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
TJOKLAT313 schreef:
Helaas, ik moet me afmelden Boze smiley
Volgende keer (volgend jaar denk ik?) beter.
Veel plezier met elkaar!

jammer, tjok.
de volgende keer zal waarschijnlijk half april zijn......

ik moet zelf ook nog zien of ik (een gedeelte van de middag) kan komen, er is iets tussengekomen wat ik niet verzetten kan.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 11 oktober 2012, 17:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 135 Volgende
Pagina 7 van 135