ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 135 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 20:57
BerichtOnderwerp: Volgens het boekje, of is de Bijbel anders?
 
GERRIT084 schreef:
Volgens mij hoef je hier niets in te vullen, ook als iemand ergens mee zou worstelen, er zijn genoeg instanties (ook kerkelijke) die dat perfect denken te kunnen.


bedoel je dat delegeren naar kerkelijke instanties wat jou betreft DE oplossing zou zijn, Gerrit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 20:31
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ZEELAND736 schreef:
Isoleren KAN ik niet....
Snoeien misschien wel....maar dan is er misschien geen heg over...
Ik woon IN Zeeland...maar ben geen krent....

oke, dan zijn we dus al een heel eind in de goede richting;

TAAKVERDELING VOOR WO(R)K-NIX;

- steentje; inkopen doen voor wokken
- willem; twee wok-sets beschikbaar stellen (=12 personen)
- zeeland en anna; cateringservice
- shanita; kinder-opvang
- hannah en mamy; heg snoeien
- willem en visser; isoleren
- frank; Boze smiley dichthouden en een middagdutje doen tot NA de woknick,

welke datum wordt het, frank?????? Engeltje smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 5 maart 2013, 20:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 23:55
BerichtOnderwerp: Volgens het boekje, of is de Bijbel anders?
 
ROADY558 schreef:
Het klinkt een beetje alsof je het al hebt opgegeven...

Het "volle" dat is God zelf toch?
En Hij heeft zich toch bereikbaar gemaakt....

Maar dat bedoel je niet. Wat jij bedoelt is de volmaaktheid.
Dat is juist de opdracht die Jezus geeft:
"Wees dus volmaakt, zoals jullie hemelse Vader volmaakt is (Matt 5:48)"

En "volmaakt" lees ik ook wel 's als "vol-ge-maakt"

Knipoog smiley

ik heb het zeker niet opgegeven;
ik hoef namelijk niet ZELF iets te bereiken; het is namelijk allemaal al volbracht door de Heere Jezus; Hij heeft ons bereikt.
Dat ik zelf niet meer hoef te streven naar een stuk volmaaktheid en volmaakt willen zijn, geeft een stuk ontspanning wanneer je je leven in de dienst van onze God wilt stellen.....

Persoonlijk doe ik wat mijn handen tegenkomen om te doen. Ik probeer dat naar eer en geweten te doen, maar ook daarin merk je dat medemensen je soms verkeerd begrijpen......
IK ben niet volmaakt, en zal dat dus in dit leven ook nooit worden, want ik ben een mens........ Pas na dit leven zal ik voor de troon van het Lam staan en ik hoop dan te horen; gij goede en GETROUWE dienstknecht, in WEINIG ben je GETROUW geweest........

- er staat niet; het RESULTAAT van je leven was verbluffend
- er staat niet; je hebt een VOLMAAKT leven gehad,
- er staat niet; je leven zag er aan de buitenkant VOORBEELDIG uit,
maar God kijkt hoe je intentie was; of je GETROUW door het leven ging.

dat troost me, wanneer ik soms terugkijk, en denk aan de investeringen die ik deed in mensen om me heen. Mensen/kinderen waarmee ik het contact (grotendeels) verloren ben.
Als jongere had ik dromen, die ik op latere leeftijd bij heb moeten stellen.
er is een dag geweest dat ik God met tranen in mijn ziel toeriep; God, ik voel me nutteloos, net als de vijgeboom; ik heb geen nut dan alleen maar om gerooid te worden. Mijn leven is nutteloos, mijn investeringen waren zinloos.
toen las ik wat er in Jesaja 49;4 staat; (ik geef het voor het gemak aan in mijn eigen woorden;)

maar Ik (Jezus) zei; ik heb voor niets hard gewerkt, mijn krachten nutteloos en voor niets besteed; MAAR mijn recht en mijn "werkloon" is bij God!

(zeg niet; God is me vergeten; zou een moeder haar zuigeling vergeten? nee toch?)


Dus;
al ben ik niet volmaakt, al ben ik gebrekkig, ziek, of wat dan ook;
God bewaart al onze werken en reinigt die tot vomaaktheid.

(sorry dat ik toch met wat teksten aankom, maar ik heb het idee dat er iemand hier op cm, worstelt met bepaalde dingen en dat ik dit op dit moment hier schrijven moet/mag voor een specifiek iemand; je werken/goede intenties zijn bekend bij Hem, al zie je jezelf nu, nu je niet werken kunt, als nutteloos.)


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 5 maart 2013, 00:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 00:02
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
STEENTJE178 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley......Zou Sinterklaas dit jaar dan óók niet meer kunnen komen????
Huilende smiley, smiley in tranen Coole smiley met zonnebril

neeeeeeeeee; steentje; is SINTERKLAAS de ex van jans????????? Geschokte, onthutste smiley

dat had je me wel eerder mogen vertellen, zeg!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 00:01
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
MAMY994 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Gaan jullie een pre-pn houden in Frank z'n achtertuin? Leuk, ben ook goed in snoeien. Wat voor lekkers gaan we eten, Frank? Clown smiley Lachende smiley

nee, een wok-nick, mamy....... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:55
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
GERRIT084 schreef:
Simpeler kan je het niet stellen, ik denk dat mijn voorgestelde situatie nog het meest voor de hand ligt.
De kerkelijke variant, van trouwen en een lat relatie, kan je volgens mij wel vergeten, zeker als je op de kaart zou zetten
Toekomstige adressen a) en b) volgens mij kom je dan niet verder dan het kerkelijk bureau.

Trouw is iets tussen 2 mensen (huwen) ten overstaan van God, en volgens mijn berekening, is de kerk en gemeente pas een rol van de laatste 7 eeuwen.
Dus voor dien tijd werd er volgens mij gewoon wat af gehokt, en misschien zelfs wel afgelat.
Maar oké, gezien de huidige woningmarkt, (wat drukker dan vroeger) stel dat iedereen dat licht zou zien, kom je al snel woningen te kort.

ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, gerrit;
-daarom kun je de de kerkelijke variant wel vergeten?
- wat bedoel je met toekomstige adressen A en B?
- mijns inziens worden LAT-relaties wel met enige regelmaat (en makkelijker) afgebroken dan een huwelijk, of heb ik dat mis?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:48
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JANS221 schreef:





Verlegen lachende smiley (pfff, is wel erg groot)

yekkie, jans; een SCHIMMEL-PAARD in de lasagne? Clown smiley




hannah ligt dubbel van de lach......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:44
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
STEENTJE178 schreef:
Kijk, dáár kunnen we wel wat mee, Hannah. Al denk ik dat je voor die heg en het isoleren wel meer dan 1 mannetje (m/v) nodig hebt, dus aanvullende belangstellenden zijn van harte welkom! Lachende smiley
Tenminste, als FrankT ons over de vloer wil hebben, natuurlijk Verraste, verbaasde smiley

anders wokken en snoeien we gewoon buiten, en hoeft alleen visser binnen te zijn joh........

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:34
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
ROADY558 schreef:
Precies. Maar daar noem je ook meteen het grote mankement.
"krijgen". Gaat het niet om "geven"??

De conclusie die ik dan trek is: Wordt er nog wel huiswerk gemaakt??

Ruim eerst je eigen zooi op voordat je er een ander mee gaat belasten, ik spreek dan ook voor mezelf. Kom eerst met jezelf en met God in het reine (en de rust), pas dan kun je weer op een ontspannen manier contacten aangaan. Veel mensen komen helaas niet tot "rust in zichzelf" en blijven altijd maar "jagen naar de volgende die hen gelukkig moeten maken".


samen "rommel ruimen" kan ook een goede optie zijn, die soms beter werkt, roady!!
of je het nu hebt over vriendschap of over relatie.

soms kunnen vaardigheden/talenten worden gecombineerd, waardoor de mogelijkheden toenemen om situaties bij te stellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:28
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
weet je, visser; ik weet het goed gemaakt;
als jij nou de boel even isoleert,
steen haar wok meeneemt,
dan neem ik een heggesnoeier mee,
en past mijn kleine meid op floske.

(en kan frank lekkere hapjes gaan halen bij de AH)

DEAL?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:02
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....


willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben?
hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314,
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342
kennis van hannah810, ruim 50 jaar, regio midden nl


frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 0598
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)
gerrit084, 54 jaar, regio 071



BBQ wordt meegenomen door;
- anna 415
- willem618
-
-


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 5 maart 2013, 20:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 01:02
BerichtOnderwerp: Volgens het boekje, of is de Bijbel anders?
 
het volle/volledige is hier op aarde niet te bereiken, roady......

je kunt er uiteraard naar streven, maar je bereikt het pas in het hiernamaals.

het klinkt wel mooi zoals je je vraag stelt, en ik denk dat elke christen het graag zou willen hier op aarde, maar helaas, het zal niet lukken!!

al zou ik maar halverwege komen dan zou ik al blij zijn!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 09:03
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
GERRIT084 schreef:
Maar goed, ik ben nog steeds in overweging..............

niet te lang op de weegschaal staan, gerrit; dat is niet opbouwend, joh, gewoon meegaan, das veel leukurdur.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 22:32
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
GERRIT084 schreef:
Geschokte, onthutste smiley jonge heren Smiley die vol vragen zit das wel heel brutaal Verlegen lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
zal wel ongelukkige woordkeus zijn Knipoog smiley

nee, helaas voor jou is het geen ongelukkige woordkeuze, gerrit.... Knipoog smiley

de jongste heer die ik mee hoop te nemen is 9 jaar oud, tus taar ken uwes met voetballuh nie meer an tippe, denk ik? Clown smiley

leuk dat je misschien ook komt!!

achter de schermen zijn nog meer mensen die overwegen te komen; dus mocht je zin hebben mee te gaan; vul lekker je naam in; je bent niet verplicht te komen en je kunt altijd nog afmelden als andere dingen de prioriteit vragen!!

t wordt een gezellig kluppie, mensen! SUPER!!

(en vergeet geen prikbordbericht te plaatsen op je profiel; dan komen er nl nog meer mensen!!)

hannah.......hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 28 februari 2013, 22:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 22:29
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
ANNA415 schreef:
ik denk dat jij daar wel vanuit kunt gaan Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

kan ik er ook van uit gaan dat ik je op de lijst kan zetten, anna? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 00:34
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
ANNA415 schreef:
Gefrustreerde smiley dom, had ik weer het regelement niet goed gelezen Knipoog smiley
Ik snap er soms ook helemaal niets van
Clown smiley

Ik heb wel een BBQ



kan ik er van uit gaan dat je die BBQ de 20e april meeneemt, anna? Knipoog smiley

dan zorg ik dat er een aantal JONGE heren meegaat, deal? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 23:55
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
mensen; even voor alle duidelijkheid; de picknick is bedoeld om KENNIS TE MAKEN, en daten doen we niet op de picknick maar daar spreek je later maar een keer voor af.......... Engeltje smiley

anna; ook oudere heren kúnnen erg gezellig zijn....grinnik.....
maar mijn ervaring is dat de mannen zich later aanmelden, vaak een week van te voren (of ze komen onaangekondigd......)

maar inderdaad frank; het kan wel fijn zijn een paar kundige vleesdraaiers voor handen te hebben. Clown smiley

hebben jullie overigens al een prikbordbericht op je profiel geplaatst? mensen die op je profiel komen kijken kunnen dan gelijk zien waar ze je kunnen ontmoeten zonder hun nek uit te hoeven steken. ook merk ik dat het vaak een leuk vrijblijvend onderwerp is waar mensen een chat of mail aan wagen.......

dus anna (en anderen) even een prikbordje plaatsen dus. (je vind de link naast je link "mailbox" en het eindresultaat zie je boven de meerkeuzevragen die je invult.)

zijn er ook mensen die een bbq mee kunnen nemen?


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 24 februari 2013, 23:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 21 februari 2013, 21:00
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
JOOP430 schreef:
Hee dames, niet zo raar doen, mijn n zit een beetje vast, koffie denk ik.... Knipoog smiley

Ik denk dat ik maar mee moet voor een goed gesprek...komen jullie ook? Ff dat beeld van Hannah bijstellen....haha....wat zal ze verbaasd staan....

Het duurde ff maar nou zie ik de link...manen en hengstig.....bijdehandje is het....

dus je hebt je beeld van bijdehandje Hannah even bijgesteld, Joop??? Clown smiley


Engeltje smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 21 februari 2013, 21:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 21 februari 2013, 20:30
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
GERRIT084 schreef:
Ja en, ga je bij latten dan niet zo'n situatie aan, die bij een ander noodgedwongen is, die van de nood een deugd hebben gemaakt?
En dan nog heb ik het niet over ziekenhuizen, maar meer over verpleeghuizen, dus niks niet gewoon, je moest je schamen.

Mensen die best nog wel zouden willen, samen wonen tot de laatste dag, maar door gezondheid niet meer kunnen, en soms niet meer mogen.
Waarvan de partner dan nog alleen blijft, thuis, en als je hem/haar tegen komt, zegt ik ben getrouwd, maar die ander woont niet meer thuis.
Dat is voor mij pas een echte lat relatie, dus eigenlijk (nederlands) LAM relatie, leven apart maar in gedachten Met elkaar.

Ik denk dat de intentie bij een LAT-relatie anders is dan in de door jou gestelde situatie, Gerrit.
Bij een LAT-relatie is het een bewuste keuze (al dan niet door de omgevingsfactoren bij een nieuwe relatie) om ieder een eigen woonruimte aan te houden. Daarmee is op zich niets mis, maar wanneer er dan gesteld wordt dat trouw even zo goed bij een LAT-relatie hoort als bij een huwelijk, waarom kiest men dan niet voor een LAT-huwelijk?

Ik verwacht dat er in de praktijk meer LAT-relaties worden verbroken dan huwelijken, al kan ik geen statistische gegevens die dat onderbouwen.

hannah..........gewoon niks niet onbeschaamd..... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 21 februari 2013, 20:20
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 0598
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)




zo moet ie weer kloppen, mensen.........


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 21 februari 2013, 20:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 20 februari 2013, 23:38
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 20 februari 2013, 23:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 20 februari 2013, 23:32
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
GERRIT084 schreef:
Ja ja, maar Latten is gerust niet iets nieuws hoor Smiley die vol vragen zit
Het wordt eigenlijk al heel lang gedaan, ook binnen christelijke kringen.
Kijk maar eens naar verpleeg huizen, waar één van de echtelieden woont, en de ander nog gewoon thuis.
En neem dan maar de gastarbeider vroeger, die werkten hier, en waren alleen met vakanties bij vrouw en kinderen.

dat heet voor mij geen LATTEN, gerrit, dat is gehuwd zijn, maar door de situatie niet bij elkaar kunnen wonen.....

bij een ziekenhuisopname heb je toch ook geen tijdelijke LATrelatie? Je bent gewoon opgenomen......thats all.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 23:31
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...niemand wilt me nadat ze me gezien hebben...ik blijf wel binnen.

binnen picknicken is minder gezellig hoor, frank!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 15:18
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
CORNE927 schreef:
Zoals de waard is.....vertrouwt hij zijn gasten...kwam zomaar opborrelen.

En of het bijbels is.....leg mij es uit waar staat dat dit NIET mag.

Dus: Je leeft als man en vrouw, deelt alles met elkaar en woont niet in zelfde huis. Op het oog een huwelijk dus, maar dan in eigen huis op weekeindes na of vakanties of hoe je dat inregelt.

Je leeft als man en vrouw, maar BENT het niet?
Wat ik mis in je bijdrage/bij een LAT-relatie is het stukje "TROUW(en)".
Het hele LATTEN komt op mij toch wat vrijblijvend over, corné.

(en ik zal eens denken hoe ik onderbouwen kan dat LATTEN onbijbels is. Dat is eerlijk gezegt nog niet zo gemakkelijk denk ik, aantonen dat een partner voor levenslang door God aan je verbonden is, is echter een algemene bijbelse waarheid.)


Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 18 februari 2013, 15:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 23:13
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
VISSER278 schreef:
Helaas , ik heb overleg gepleegd , maar hij geeft geen toestemming om dat hier publiekelijk in het openbaar neer te schrijven . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Sja , hij is nog jong ook hè.

owwwww. maar als dat het probleem is......... Lachende smiley met blinkend witte tanden

we hebben hier allemaal een prive-mailbox, hoor; dus we zien de berichten wel verschijnen dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:39
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
GERRIT084 schreef:
Precies, maar ben bang dat hier weinig van aangetrokken wordt, het merendeel heeft al een gebonden relatie achter de rug op cm.
Dat is zo,n beetje de trieste balans als je alles, in ieder geval de reacties volgt, en zijn, dat vinden ze, de ervaring deskundigen van cm.
Als vrijgezellen éénling, wordt je veelal genegeerd, en je reactie bijna nooit serieus genomen, of je krijgt in sommige gevallen een reactie terug dat je te confronterend bent.
Daarom ben ik het wel eens met je stelling, waarom de keuze gebroken achter blijven, en niet altijd blij alleen?!
Of pas gaan zoeken als je het grootste deel van je leven al achter de rug hebt, huilen kan altijd nog.

mag ik je vragen hoe je tot de conclusie komt, dat je als single genegeert en niet serieus genomen wordt?
dat je soms wat confronterender uit de hoek kunt komen dan gemiddeld, hoort bij je, maar dat betekend toch niet dat er niemand zou kunnen zijn die daar juist op gesteld is?
elke karakter eigenschap heeft een positieve en negatieve kant. aan jou de uitdaging iemand tegen te komen die bij je past en die van je houden kan zoals je bent.

de bovenstaande tip lijkt me minder geschikt; ik denk dat je het dan over minder monogame type's hebt........ Engeltje smiley.........triest inderdaad.......

hannah.........monogaam is zo gek nog niet........!!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 17 februari 2013, 01:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:35
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
[quote=GLORIE395]

glorie, je kunt reacties wel gewoon volgen hoor; daarvoor hoef je geen lid te zijn.
je kunt alleen niet REAGEREN.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:22
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
PETRA373 schreef:
hmmm zal ik die 8 van mij meenemen en op Boze smiley afsturen Smiley die vol vragen zit

allemaal lekker meenemen, petra!!

we nemen springtouwen, ballen en wat al niet meer mee, en ze vermaken zich nog het meest met de mesttorren en takken.
genoeg vermaak dus.

mijn slogan is; wie gezellig kan doen, kan meedoen; hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

ik zou het in elk geval erg leuk vinden als er gezellig veel kids komen!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 17 februari 2013, 12:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:09
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
CROSSROAD317 schreef:
Marcowaal komt met zijn vrouw ... en de drie kinderen zijn ov ...

Mag je wel haast maken Marco Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

haha ze komen allemaal als het lukt, maar t is nog onder voorbehoud, cross......

komen jij en marjanneke ook nog om t hoekje kijken denk je? Knipoog smiley
sou bes wel gesellig sein...........

ennehhh roelande.......mocht je als oud-lid meelezen;
leuk dat je ook hoopt te komen, dan kunnen we nog even verder kletsen misschien, we waren nog bij lange na niet uitgepraat!!

lies en berend; mag ik van jullie de leeftijden van de kinderen ook invullen? het kan voor mensen soms prettig zijn te weten of er meer speelkamaraadjes aanwezig zijn in een bepaalde leeftijdsgroep nl.
wil je dit om welke reden liever niet, dan is het ook oke hoor!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 17 februari 2013, 12:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:05
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen (leeftijden?)
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 430
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 17 februari 2013, 12:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 135 Volgende
Pagina 2 van 135