ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOLAN931
Ga naar pagina Vorige 1 ... 36 37 38 39 40 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOLAN931
Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 22:54
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
Quote:
Heb je ooit gehoord van Gods genade, en de kracht/vrijheid die daarvan uitgaat ??
Volgens de wet mag het niet, maar is Gods genade niet groter dan die wet??

zullen we dan maar gewoon doen wat de wet verbied omdat de genade overvloediger is???? nee toch (vertaling jolan 2009 Lachende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 21:41
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
Hoe denken jullie over de wet die God aan Mozes gaf in het oude testament.
Is deze anno 2009 nog steeds de wet waar we ons aan hebben te houden?
en is ieder gebod in deze wet even belangrijk? voor degene die deze wet niet kennen heb ik hem er even onder gezet. eerste is de staten vertaling, tweede komt uit het Boek.

Toen sprak God al deze woorden, zeggende:

1 Ik ben de HEERE uw God, Die u uit Egypteland, uit het diensthuis, uitgeleid heb.

2 Gij zult geen andere goden voor Mijn aangezicht hebben.

3 Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, van hetgeen boven in den hemel is, noch van hetgeen onder op de aarde is, noch van hetgeen in de wateren onder de aarde is.
Gij zult u voor die niet buigen, noch hen dienen; want Ik, de HEERE uw God, ben een ijverig God, Die de misdaad der vaderen bezoek aan de kinderen, aan het derde, en aan het vierde lid dergenen, die Mij haten;
En doe barmhartigheid aan duizenden dergenen, die Mij liefhebben, en Mijn geboden onderhouden.
Gij zult den naam des HEEREN uws Gods niet ijdellijk gebruiken; want de HEERE zal niet onschuldig houden, die Zijn naam ijdellijk gebruikt.

4 Gedenkt den sabbatdag, dat gij dien heiligt.
Zes dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen;
Maar de zevende dag is de sabbat des HEEREN uws Gods; dan zult gij geen werk doen, gij, noch uw zoon, noch uw dochter, noch uw dienstknecht, noch uw dienstmaagd, noch uw vee, noch uw vreemdeling, die in uw poorten is;
Want in zes dagen heeft de HEERE den hemel en de aarde gemaakt, de zee en al wat daarin is, en Hij rustte ten zevenden dage; daarom zegende de HEERE den sabbatdag, en heiligde denzelven.

5 Eert uw vader en uw moeder, opdat uw dagen verlengd worden in het land, dat u de HEERE uw God geeft.

6 Gij zult niet doodslaan.

7 Gij zult niet echtbreken.

8 Gij zult niet stelen.

9 Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.

10 Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is.


Toen verklaarde de HERE:
"Ik ben de HERE, uw God, Die u uit de slavernij in Egypte heeft bevrijd.

1 U mag geen andere goden aanbidden dan Mij.

2 U mag geen beeld of afbeelding maken van wat boven in de hemel of op de aarde, noch van wat in de wateren onder de aarde is. U mag niet voor dergelijke zaken buigen of deze vereren; want Ik, de HERE, ben een jaloerse God, Die de zonden van de vaders toerekent aan de kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen van hen die Mij haten. Maar Ik ben liefdevol voor hen die van Mij houden en mijn wetten gehoorzamen. U mag de naam van de HERE, uw God, niet zonder goede reden gebruiken, want de HERE zal degene die dat wel doet, zeker straffen.

4 Onderhoud de sabbat als een heilige dag. Zes dagen moet u werken, maar de zevende dag is de sabbat van de HERE, een rustdag. Op die dag mag u niet werken. En dat geldt ook voor uw zonen, dochters, slaven (man of vrouw), vee en gasten. Want in zes dagen heeft de HERE de hemel, de aarde, de zee en alles wat daarin leeft, gemaakt en Hij rustte op de zevende dag. Daarom zegende de HERE de sabbat en maakte er een bijzondere, heilige dag van.


5 Heb eerbied voor uw vader en uw moeder, dan krijgt u een lang en goed leven in het land dat de HERE, uw God, u zal geven.

6 U mag niemand doodslaan.

7 U mag niet echtbreken.

8 U mag niet stelen.

9 U mag geen leugens vertellen aan andere mensen.

10 U mag niet jaloers zijn op het huis van uw naaste en ook niet op zijn vrouw, zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund en zijn ezel of iets anders dat het eigendom is van uw naaste
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 21:07
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
Quote:

JOLAN931 schreef:
hoe kunnen we in een zelfde God geloven als oa de moslims Jezus verloochenen als Zoon van God...
terwijl God zelf zegt dat niemand in Zijn koninkrijk komen kan, die niet geloofd in God de Vader, en de Zoon die Hij gezonden heeft?
(ff met eigen woorden, weet niet meer waar het staat)

Dat zeg ik wel de zelfde God maar er anders mee omgaan... weet het niet hoor was maar een idee

Does, ik zat er vanmiddag nog eens aan te denken. toen schoot me opeens het verhaal van israel te binnen in de tijd van Achab.
Men diende de baal, en elia diende de God van israel.

de priesters riepen hun baal aan,om te bewijzen dat hij god was, en werden niet verhoord... elia riep zijn God aan,om het offer aan te steken, ten bewijze van Zijn Godzijn en werdt dadelijk verhoord.

Dit was voor mij afdoende bewijs dat we niet allemaal de Zelfde God dienen al dan niet op verschillende manieren.
Had dat wel zo geweest, hadden beide gebeden verhoord moeten worden in dit verhaal, denk je ook niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 20:59
BerichtOnderwerp: vergeven
 
Quote:
Je kunt iemand de rug toekeren, niet vergeven maar je boosheid-verdriet laten zakken en gewoon verder gaan met je leven.

dit is in veel gevallen de realiteit denk ik. maar is dat voor God genoeg?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 15:36
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
Quote:
Ik denk even hardop en zwart/wit :

Als iemand(een goede vriend) mij deze vraag zou stellen , ga ik ervanuit dat hij in alle respect een eerlijk antwoord verwacht,( mag toch als goeie vrienden????)
Heeft deze persoon geen behoefte aan een eerlijke reaktie dan heeft dit voor mij wel te maken met disrespect tov mij.
Sorry voor deze reaktie, ik ben maar een simpele ziel.
Klaas

geen sorry klaas, deze simpele ziel denkt er ook zo over! Knipoog smiley

wat zou het heerlijk zijn als iedereen de waarheid sprak en elkaar enkel de belangstellende vragen stelde ipv enkel om beleefd te zijn.

want zeg nu zelf...is het beleefd om te vragen, hoe gaat het, terwijl je dat niet eens zo belangrijk vind?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 15:32
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
Quote:
Ik denk dat als het er op aankomt we toch echt allemaal in 1 en de zelfde God geloven... Alleen gaat iedereen er op een andere manier mee om,maar das wat ik denk, dat wil niet zeggen dat het zo is

hoe kunnen we in een zelfde God geloven als oa de moslims Jezus verloochenen als Zoon van God...
terwijl God zelf zegt dat niemand in Zijn koninkrijk komen kan, die niet geloofd in God de Vader, en de Zoon die Hij gezonden heeft?
(ff met eigen woorden, weet niet meer waar het staat)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 15:26
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
Quote:
MARISKA601 schreef:
Waar ik moeite mee heb is om de moslims ruimte te geven voor hun geloofsbelevenis.
Hebben wij als christenen niet de taak om hun de weg naar Jezus te wijzen.
Als wij moskeen laten bouwen, geven wij ze de ruimte om Jezus te blijven verloochenen.
Men zegt wel dat we dezelfde God hebben.
Maar is dat wel zo?
Ik belijd een Drieenig God.
Moslims ontkennen dat Jezus de Zoon is van God.

Jouw belijden hoeft toch nog geen belemmering te zijn om anderen hun belijden te laten hebben? En ja, natuurlijk is het fijn als anderen hetzelfde belijden. Maar juist het bestaan van ander belijden kan een mens ook verder scherpen en dus laten groeien. Ook mag je jouw vrijheid van belijden delen met die ander. Dat is toch echt een mooi geschenk? Of leef je liever in een keurslijf?

ik ben het met je eens maris...
hoevaak staat er niet in de bijbel dat God de enige is, Die geen andere god naast zich duld?
moeten wij dan tolerant zijn terwijl God dat dus blijkbaar niet is?
ook ik ben tolerant tov andere geloven, maar of dat juist is....ik denk het niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 01:12
BerichtOnderwerp: vergeven
 
http://www.youtube.com/watch?v=Nt3xVgXFM_E


moest ik ineens aan denken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 december 2009, 23:38
BerichtOnderwerp: ontroerend
 
Quote:
een musje vloog in de winter maar het was koud
zo koud dat hij compleet vastvroor en op de grond viel in het weiland.

een koe liet een vlaai vallen bovenop het bevroren vogeltje
dat ontdooide door de nog warme vlaai

uit blijdschap begon het musje te fluiten
een kat hoorde het en at het vogeltje op.

de moraal van het verhaal:
niet iedereen die poep over je uitstort heeft het slecht met je voor
niet iedereen die jou uit de stront haalt heeft het goed met je voor

super!!!!

met een klein beetje levenservaring kun je dit alleen maar beamen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 december 2009, 19:38
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
Quote:
Over intolerantie gesproken! Uit de reacties proef ik een behoorlijke intolerantie, helaas van mede-christenen, riching het SGP. En sommige personen reageren nog op een kinderachtige manier ook. Jammer is dat wel! Zoals iemand eerder zei, heeft zo'n discussie heel weinig zin zo. Laat ze hun mening hebben en laten wij die respecteren! Zij durven, vanuit hun geloofsovertuiging en visie op de Bijbel, een vreemdeling in de wereld te zijn. Hier kun je ook respect voor hebben! En ergens begrijp ik ze wel. 'k Moet er ook niet aan denken, dat er op den duur meer minaretten dan kerktorens te zien zouden zijn. Het gaat trouwens niet eens om een verbod op moskees, wat sommigen volgens mij niet door hebben.

Ik ben overigens niet iemand die SGP stemt hoor, daar ben ik te geëmancipeerd voor. Maar in hun partijprogramma herken ik soms meer, dan in andere partijprogramma's. Ik voel een verbondenheid met hen, omdat het mede-christenen zijn.


helemaal mee eens marijan....

er is zoveel tolerantie tov moslims etc, maar
ik heb me al zooooo vaak afgevraagd: Waar is de tolerantie en de naasteliefde ten op zichte van de anders gelovigen in de zelfde God???
De kans dat er op CM SGPers zijn is zeker niet uitgesloten....

en on topic.... ik dacht dat nederland van oorsprong een christelijk land was en geen islamitisch land. in de islamitische landen komen ze op voor hun geloofsachtergrond, zouden we dat in nederland dan niet mogen?

Iedereen weet dat nederland multicultureel is, maar daarom mogen christenen nog wel het verlangen houden(en strijden voor hun verlangens) om hun landje een beetje christelijk te houden..(incl. kerktorens/excl minaretten Knipoog smiley ).kom op zeg!


Laatst aangepast door
JOLAN931
op zaterdag 12 december 2009, 19:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 december 2009, 17:25
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
Quote:
Of moet je maar gewoon blijven roepen dat alles goed gaat omdat men eigenlijk uiy pure beleeftheid vraagt hoe gaat het? of is het gewoon een openingszin, waar niemand eigenlijk op het echte antwoord zit te wachten...

Hoe gaat het als openingszin vind ik persoonlijk de stomste openingszin die er is. Zeker omdat het niet altijd even goed met iemand gaat, en de meeste mensen dat idd niet willen horen.

Hoe gaat het is een vraag die je stelt als je werkelijk belangstelling daarbij hebt.En als je deze zin gebruikt al opening, is het wel heel onbeschoft als je niet werkelijk naar het verhaal van iemand wilt luisteren.
Vraag dan gewoon, hoi, wat ben je aan het doen...

Belangstelling tonen is wel degelijk heel belangrijk, maar moet je naar mijn idee oprecht doen, anders heeft het weinig waarde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 december 2009, 18:57
BerichtOnderwerp: vergeven
 
Quote:
SOLAFIDE630 schreef:
Jezus heeft anders wel degelijk gezegd, dat Zijn discipelen nog grotere werken zullen doen, dan Hij gedaan heeft.

En het blijft gewoon, wat Hij heeft gezegd in de gelijkenig van de vergiffenis: als wij onze schuldnaren niet kunnen vergeven.....zal God ons ook niet kunnen vergeven.

Jezus zal eens het oordeel vormen en niet wij. Wij zien alleen vaak ons eigen belang en oordelen ook meestal naar het vlees. En we weten, dat het vlees Gode niet kan behagen.

De Farizeën hadden ook zo hun manier van vleselijk oordelen naar de mens en hielden met God geen rekening. Daarom moest Jezus ook steeds hun hypocrisie aan de kaak stellen. Ze waren stekeblind (geworden).

Als ik het zo lees, dan hollen we ook heel hard die richting uit: stekeblind !

Ik dacht juist dat het de bedoeling was om ons te laten reinigen en heiligen en de Heilige Geest toe te laten om ons naar Zijn beeld om te vormen en niet....., dat wij juist ons eigen beeld zouden vasthouden en daarin zouden volharden met alle motiveringen onzerzijds, dat WIJ iets onmogelijk vinden.

Gelukkig staat er in de bijbel, dat wij mensen ook totaal niets kunnen zonder Hem.

Als de Heer het huis niet bouwt...tevergeefs bouwen de bouwlieden.

De Heer is onze norm en niet wij zelf.

We vallen steeds weer in dezelfde kuil !

Ik geloof het enige wat wij moeten doen is naar God gaan en Hem belijden: Heer ik ben zwak....ik kan die en die persoon niet vergeven....maar Heer helpt U mij, om dat te doen wat ik moet doen.....wat U welgevallig is. U wil geschiede Heer.



Ook Jezus had ontzettend veel moeite om de kruisdood te sterven en Hij heeft de Vader gevraagd om die beker van Hem af te willen nemen onder luid geroep, badend in bloederig zweet en zeer beangstigd. Toch zei Hij toen meteen: maar niet mijn wil geschiede maar Uw wil geschiede!

Laten we elkaar geen rad voor de ogen draaien......daar schiet niemand iets mee op !

Laten we niets aan de bijbel af of toedoen, want dat zal uiteindelijk voor ons funest uitpakken, als we onze eigen eigengereide wegen willen bewandelen!

Ik weet dat je het ongetwijfeld goed bedoeld Sola...
Maar heb je enig idee hoeveel pijn je sommige mensen doet met je stukje?
Weet niet of dit ook je bedoeling is... denk het ergens niet en dat vind ik ergens een beetje boel jammer

in deze ben ik het met je eens sola,
al maakt het van mezelf iemand waar geen vergeving voor is bij God voorlopig, zolang ik niet vergeven kan.

maar is het loslaten van het verleden al niet een deel van de vergeving?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 december 2009, 18:49
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
adam 777

Van harte gefeliciteerd met je 49 ste verjaardag.
geniet van je dag, en ik wens je een bijzonder mooi jaar toe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 10 december 2009, 20:19
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
Quote:
Hoe kan het dan dat jij pas ook 's middags thuis was
euhm ik had pauze en woon 5 minuten lopen van me werk vandaan? dan kan ik toch ffkes naar huis gaan?

ja ja, dat zal wel Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 9 december 2009, 20:35
BerichtOnderwerp: Vraag aan katteneigenaren
 
Katten belasting...een super idee!!!

en dan ook maar gelijk alle paarden eigenaren met een poepvuilniszak op zak, dan hoef ik niet meer over al die hopen heen te springen als ik de hond uitlaat Lachende smiley


Laatst aangepast door
JOLAN931
op woensdag 9 december 2009, 20:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2009, 14:24
BerichtOnderwerp: vergeven
 
Quote:
Stel, iemand heeft je dus danig gekwetst waardoor je
een hoop pijn en verdriet voelt.
Die persoon bied zijn excusses aan en je zegt dan,
ik vergeef je je wat je mij hebt aangedaan,
Maar een dag later doet die persoon in kwestie het weer.
En zo gaat het maar door.
Is zo'n persoon wel vergeving waard denk ik dan.
God vraagt aan ons om toch te vergeven.
Ik kan zo'n persoon niet vergeven.
Is die persoon wel te vertrouwen?
Is mijn hart verhard in die dingen?


Dit is precies hoe het bij mij ook gegaan is Maris, zo'n persoon is niet te vertrouwen. Natuurlijk moet je vergeven, maar dat kost veel tijd, zeker als je weet dat die persoon het zo weer doet, dan is het een onmenselijke opgave.
Ik denk dat alleen God je die vergevingsgezindheid kan geven, dus blijft er weinig anders over dan te bidden om een vergevingsgezind hart.


Wat ik me wel vaak afvraag....
Waarom zou God mij mijn verkeerde dingen vergeven als ik zelf mijn naaste niet vergeven kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 23:46
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
Quote:
Wellicht heb je nog wat sneeuwpoppen om de kerstversiering hier nog ver op te fleuren? Want die zoekt ze ook nog steeds naast al die sneeuwpoppen die ze al heeft verzameld.


ow nee, die heb ik niet. Jammer hoor, wat nu? Lachende smiley


Laatst aangepast door
JOLAN931
op maandag 7 december 2009, 23:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 19:53
BerichtOnderwerp: goede voornemens
 
[quote]Goede voornemens

iedere morgens om half zeven
Loopt de wekker af.
K’voel me dan niet happy
Nee eerder nog bekaf

Maar dat stomme element
Ratelt aan Eén stuk door,
Met een paar lodderige ogen
Fiets ik dan naar kantoor

Langzaam aan kom ik op gang
Worstel door een papieren zee
Terwijl ik haar zachtjes roep.
Neem mij wat koffie mee.

Het koffie meisje knikt begrijpend
Naar mijn suf gelaat.
En zegt dan heel voorzichtig,
Als u eens eerder naar bed toe gaat.

Ik weet dat ze gelijk heeft
Ze is een verstandig wicht.
Het is ook niet plezierig
Met zo’n slaperig gezicht.

Heilig neem ik me dan voor
Vanavond vroeg naar bed.
Maar als de klok dan elven slaat
Heb ik nog grootse pret.

Maar vlieg ik bij het ochtend krieken.
Met een ruk om hoog.
Ram ik mn wekker in elkaar
Met kringen om Mn oog

Alle voornemens ten spijt
Duik ik het nachtleven in
Goede voornemens?
Heeft voor mij geen enkele zin

hmmm. dat had over mij kunnen gaan.

okee, dat word dus mijn goede voornemen....eerder naar bed gaan in 2010.
Gelukkig heb ik dan de hele maand december nog.

en de zelfde als ieder jaar natuurlijk....NOG een stukje geduldiger worden Lachende smiley


Laatst aangepast door
JOLAN931
op maandag 7 december 2009, 19:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 17:22
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Mmmmmm, vandaag hebben we hier:

Een heerlijk gegrilld kipje, met gebakken krieltjes en worteltjes met doperwtjes.

Niks mis mee geloof ik Kwijlende smiley

Alleen begint dochterlief nu al te klagen over de erwten....t is ook nooit goed ook Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 11:29
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site
 
haha ja, dat heb ik ff gecontroleerd.

wel lid, maar niet zichtbaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 10:04
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site
 
ik kan al mijn vrienden op de vriendenlijst niet meer zien.
alleen een gedeelte blijft zichtbaar, de rest is onzichtbaar geworden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 15:50
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site
 
Quote:
Kun je een bericht maar 1 keer wijzigen? Extra op m'n woorden passen dus.

Ja doe dat!!! wat zal dat rustig worden zeg! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 15:49
BerichtOnderwerp: vertrouwen
 
Quote:
Misschien dat als je zo erg gekwetst bent in vertrouwen dat je gaat denken je elke mogelijke optie kiest om dat niet nog een keer mee te maken en dan kan het zijn dat je voor anderen ook (minder) betrouwbaar bent.
Het is dan niet zozeer opzettelijk, maar (on)bewust vluchtgedrag.

D.w.n.z. dat je mensen moet bedonderen, bedriegen oid.

nog evenreageren dan:

Jolanda heeft helemaal gelijk ,maar vertrouwen moeten we houden als dat er niet meer is dan heb je een probleem
Mijn vertrouwen heeft ook een grote deuk op gelopen ,sterker had geen vertrouwen meer wou geen relatie meer Maar is het niet zo dat wij niet altijd onze eigen weg moeten gaan maar de weg die God ons wijst Juist daar mag je op vertrouwen


Ik ben het met beide reacties eens, maar vertrouwen komt terug, als je jezelf de kans maar geeft
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 14:26
BerichtOnderwerp: Kleine wonderen in het dagelijks leven
 
Ik heb vandaag wel zin in een WOW moment, maar ik zie er ff geen Clown smiley

Misschien als iemand mijn boodschappen wil doen?? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:29
BerichtOnderwerp: vertrouwen
 
Mooi clowntje!!!!

juist de mensen die het eens hebben meegemaakt dat hun vertrouwen ernstig is beschadigd, zouden zelf te vertrouwen moeten zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 12:45
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
Helemaal met je eens Joop.

Het zou niet in iemands hoofd op moeten komen om andermans naam te gebruiken in een mail. Als iedereen zich dAar aan houd, is er niks meer aan de hand.
Want behalve onchristelijk is roddelen ook:

- Niet fair
- Laag bij de grond
- Ongelofelijk kinderachtig

EEN RODDELAAR ZEGT MEER OVER ZICHZELF DAN OVER DE PERSOON IN KWESTIE!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 18:28
BerichtOnderwerp: Moppentrommel
 
Quote:
De norm van de moppen die geplaatst worden moet naar mijn idee niet zijn: ik vind dat het kan, maar wat vind JEZUS ervan??

Denk je dat Jezus van moppen houd?
Ik denk dat Hij liever heeft dat we ons met Hem bezighouden, maar dat wil niet zeggen dat we geen moppen mogen tappen, en de een vind dit leuk, de ander dat. Wat maakt dat nu uit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 18:24
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Dat word dus een broodje knakwordst straks.
Heb nu echt geen tijd om te koken Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 21:13
BerichtOnderwerp: de rooie balk
 
Quote:
JOLAN931 schreef:
Iedere nacht om 6 minuten over 1.
Betekend dat dat we naar bed moeten ofzo??

Maar Jolan, op dat tijdstip moet je allang op bed liggen! Je laat je leven toch niet ontwrichten door CM hè???

OO nee, natuurlijk niet.
ben nu alleen dag en nacht online Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 16:26
BerichtOnderwerp: YEAH !!! - HET FORUM BACK ONLINE !!!
 
Eindelijk het forum weer online!

Mare...wie jaagt je achter de computer vandaan als je maar alleen bent? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOLAN931
Ga naar pagina Vorige 1 ... 36 37 38 39 40 Volgende
Pagina 39 van 40