ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JONATHAN890
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 54 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JONATHAN890
Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 19:46
BerichtOnderwerp: 'Te goed voor deze wereld'
 
VOETBAL308 schreef:
IK BEN TE GOED VOOR DEZE WERELD WANT IK HELP MENSEN DIE NOOD HEBBEN ZOALS COLLECTE GEVEN

Luc 18:19 Niemand is goed dan God alleen.
20 Gij kent de geboden: Gij zult niet echtbreken, gij zult niet doodslaan, gij zult niet stelen, gij zult geen vals getuigenis geven, eer uw vader en moeder.
21 Hij zeide: Dat alles heb ik van jongs af in acht genomen.
22 Toen Jezus dat hoorde, zeide Hij tot hem: Nog één ding komt gij te kort: verkoop alles wat gij bezit, en verdeel het onder de armen, en gij zult een schat hebben in de hemelen, en kom hier, volg Mij.

Dit is dus Jezus boodschap...net ff een tikkeltje meer dan wij willen/kunnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 19:40
BerichtOnderwerp: het 11e gebod ? dat is van de satan
 
PIETER649 schreef:
het is geen gebod he, tis de naam van een belgisch biermerk Gefrustreerde smiley

lol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 19:40
BerichtOnderwerp: hoedt u voor de wolven in schapendracht
 
PIETER649 schreef:
ik kijk er vanaf hier op uit... maar er zit geen wolf tussen hoor..
zeker weten, heb het net nog aan mn buurman, de boer, gevraagd Lachende smiley



deze is ook zeker weten ge-photo-shopt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 19:35
BerichtOnderwerp: vrees
 
PIETER649 schreef:
ik zou als ik jou was een fabriek beginnen met spreukentegeltjes

Moet je daarvoor niet rekening houden met een of ander copyright van Salomo ? of Jezus in dit geval.

De vraag is of er wel een markt is voor tegeltjes met deze uitspraken?

Ik zou eerst eens een marktonderzoek doen of er wel belangstelling voor is.
Bij mij hoef je in ieder geval niet te komen voor interesse. Het antwoord hierop is nee. Deze woorden staan gewoon in mijn bijbel. Niets nieuws onder de zon dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 19:31
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
FRANKT627 schreef:
Hoi Eva,

Ik vraag juist om uitleg Smiley die vol vragen zit .
Ik stelde de vraag wat er bedoeld wordt met sex. Want het blijkt zo'n ruim begrip te zijn dat enige duidelijkheid zeker geen kwaad kan. Voor de ene is een zoen ook al seks terwijl voor de andere knuffel des duivels is en weer iemand anders ziet strelen dan weer niet als sex. Tja, wat is sex nu, hé?

Frank (niet- Verlegen lachende smiley )

Wat is sex, is jouw vraag, en die van anderen blijkbaar ook. Kan je hier wel een goede omschrijving van geven. Zoals je al aangeeft is het voor ieder persoon niet geheel gelijk. Voor de één een zoen, de ander het strelen van het lichaam. Ieders grens of beleving is dus anders.

Waar ligt de grens indien je rekening wilt houden met je geloof? De normen en waarden daarbij, zijn ook voor ieder anders. Is God duidelijk in Zijn woord? Je zou kunnen stellen dat God stelt in Gen 2:24 dat als 2 mensen één lichaam worden, er sprake is van sex. Zelf denk ik ook die kant op. Op het moment dat je dus daadwerkelijk gemeenschap hebt met een ander, waarbij zonder voorbehoed middelen, nageslacht van zou komen, spreek ik over sex, in de zin van het woord, waar je niet zomaar omheen kunt. Het geheel ervoor, van opwinding, het aanraken van de lichaamsdelen, welke wij normaal bedekken, vanwege schaamte, zou je hier ook bij kunnen voegen.


God's wetten en regels zijn zo goed als allemaal om ons mensen te beschermen. Leefregels, dat als we ons er aan houden, het ons mensen goed gaat, er vrijheid is, ruimte om God te dienen. God's regels zijn niet om ons te beperken tegen die vrijheid of om ons mensen tekort te doen. God wil gediend worden en liefde van ons ontvangen, welke Hij ons ook geeft. God wil dat wij onze naaste ook zodanig dienen.

Wat heeft dit met de regels van sexualiteit te maken? Ook hierin wil God ons beschermen. Wat is er fout aan zoenen? wat aan strelen? opwinding komt ook vanzelf. De grens is gauw bereikt, wat laat je toe, hoever ga je, wat is het signaal wat je de ander geeft? Er ontstaat gauw een lichamelijke en geestelijke verbondenheid.
Die verbondenheid is goed, God heeft dat niet voor niets gegeven. Wat God echter niet wil is scheiding. Als je een relatie start, is door sex gauw die verbondenheid. Als de relatie stopt is er dus een scheiding. Lichamelijke opwinding en verbondenheid ontstaat snel. Als wij mensen hier niet goed mee omgaan, stappen we van de een naar de ander. Uiteindelijk leidt dit gauw tot verdriet, schuldig voelen, schaamte, verbondenheid aan sex en niet aan liefde. God wil ons daarvoor beschermen.

Met dit in je achterhoofd is iedere stap die je zet in een relatie met een ander, een stap waar je over na moet denken.

Paulus schrijft in 1 kor 7:36 Maar wanneer iemand bang is zich tegenover zijn toekomstige vrouw te misdragen, omdat zijn verlangen naar haar te groot wordt, laat hij dan gevolg geven aan zijn wens met haar te trouwen. Dat dient dan te gebeuren. Het is geen zonde.

De sex is dus geen zonde, indien een huwelijk volgt. Als er dus geen huwelijk komt, maar scheiding van mekaars wegen, is het blijkbaar een ander verhaal.

Wat sex is, is voor ieder anders, van de ene stap volgt echter gauw de volgende. Voor God is het geen zonde, indien een stap van een huwelijk wordt gezet. God wil echter geen scheiding indien me met elkaar 1 vlees geworden bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 19:30
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
FRANKT627 schreef:
Hoi Eva,

Ik vraag juist om uitleg Smiley die vol vragen zit .
Ik stelde de vraag wat er bedoeld wordt met sex. Want het blijkt zo'n ruim begrip te zijn dat enige duidelijkheid zeker geen kwaad kan. Voor de ene is een zoen ook al seks terwijl voor de andere knuffel des duivels is en weer iemand anders ziet strelen dan weer niet als sex. Tja, wat is sex nu, hé?

Frank (niet- Verlegen lachende smiley )

Wat is sex, is jouw vraag, en die van anderen blijkbaar ook. Kan je hier wel een goede omschrijving van geven. Zoals je al aangeeft is het voor ieder persoon niet geheel gelijk. Voor de één een zoen, de ander het strelen van het lichaam. Ieders grens of beleving is dus anders.

Waar ligt de grens indien je rekening wilt houden met je geloof? De normen en waarden daarbij, zijn ook voor ieder anders. Is God duidelijk in Zijn woord? Je zou kunnen stellen dat God stelt in Gen 2:24 dat als 2 mensen één lichaam worden, er sprake is van sex. Zelf denk ik ook die kant op. Op het moment dat je dus daadwerkelijk gemeenschap hebt met een ander, waarbij zonder voorbehoed middelen, nageslacht van zou komen, spreek ik over sex, in de zin van het woord, waar je niet zomaar omheen kunt. Het geheel ervoor, van opwinding, het aanraken van de lichaamsdelen, welke wij normaal bedekken, vanwege schaamte, zou je hier ook bij kunnen voegen.


God's wetten en regels zijn zo goed als allemaal om ons mensen te beschermen. Leefregels, dat als we ons er aan houden, het ons mensen goed gaat, er vrijheid is, ruimte om God te dienen. God's regels zijn niet om ons te beperken tegen die vrijheid of om ons mensen tekort te doen. God wil gediend worden en liefde van ons ontvangen, welke Hij ons ook geeft. God wil dat wij onze naaste ook zodanig dienen.

Wat heeft dit met de regels van sexualiteit te maken? Ook hierin wil God ons beschermen. Wat is er fout aan zoenen? wat aan strelen? opwinding komt ook vanzelf. De grens is gauw bereikt, wat laat je toe, hoever ga je, wat is het signaal wat je de ander geeft? Er ontstaat gauw een lichamelijke en geestelijke verbondenheid.
Die verbondenheid is goed, God heeft dat niet voor niets gegeven. Wat God echter niet wil is scheiding. Als je een relatie start, is door sex gauw die verbondenheid. Als de relatie stopt is er dus een scheiding. Lichamelijke opwinding en verbondenheid ontstaat snel. Als wij mensen hier niet goed mee omgaan, stappen we van de een naar de ander. Uiteindelijk leidt dit gauw tot verdriet, schuldig voelen, schaamte, verbondenheid aan sex en niet aan liefde. God wil ons daarvoor beschermen.

Met dit in je achterhoofd is iedere stap die je zet in een relatie met een ander, een stap waar je over na moet denken.

Paulus schrijft in 1 kor 7:36 Maar wanneer iemand bang is zich tegenover zijn toekomstige vrouw te misdragen, omdat zijn verlangen naar haar te groot wordt, laat hij dan gevolg geven aan zijn wens met haar te trouwen. Dat dient dan te gebeuren. Het is geen zonde.

De sex is dus geen zonde, indien een huwelijk volgt. Als er dus geen huwelijk komt, maar scheiding van mekaars wegen, is het blijkbaar een ander verhaal.

Wat sex is, is voor ieder anders, van de ene stap volgt echter gauw de volgende. Voor God is het geen zonde, indien een stap van een huwelijk wordt gezet. God wil echter geen scheiding indien me met elkaar 1 vlees geworden bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 21:01
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MARIO216 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=7rj2CQXChvE&feature=related

zo nieuw is dat niet hoor Mario....... bijna klassieker

Ik vind van die CD van Rebecca St. James vooral het nummer God Help Me
gaaf

http://www.youtube.com/watch?v=ycva3DlBwgg&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 20:12
BerichtOnderwerp: Media
 
ik heb een tv, ik lees op internet allerlei nieuwsberichten, ik luister op mijn werk naar de radio...
Kinderen kijken naar mtv/tmf en wij kijken dat ook vrolijk of vrolijk mee... op zondag misschien een keer hour of power of een programma van de EO bijvoorbeeld.
Wij bladeren door de reclame en doe mee met 'trends' als ze ons aan staan... en laat andere dingen achterwege omdat ik 'weet' dat ze niet bij me passen..
media is uit mijn leven niet echt weg te denken...
en ik ga er op een eigen manier mee om...

ik weet dat media gemanipuleerd is... dat ik te zien/horen krijg wat men wil...
ik neem alles dus met een hele grote korrel zout...

en jullie?

Hoe kijk jij naar de media?
Heb jij een tv? Kijk je naar alle zenders?
Hoe ga jij er mee om?
Welke tijdschriften komen er bij jou niet in, en wat is daarvan je reden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 september 2010, 21:27
BerichtOnderwerp: hey daar ben ik weer !!!
 
FRANKT627 schreef:
Lachende smiley Hartelijk dank dat je dat met ons wilt delen. Wat ga je nog meer onthullen, Carin??? Knipoog smiley

Frank

ik zal er maar verder niet op reageren.......anders ben ik een maand foetsie,

voordeel is dan wel weer dat ik me in dit topic weer kan voorstellen
krijg ik weer een leuk welkomst foto van haar te zien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 september 2010, 00:10
BerichtOnderwerp: pijnbestrijding
 
JOSINA022 schreef:
Ik ben van mening dat God ook werkt dmv artsen en medicijnen, zo ook bij het gebruik van pijnbestrijding. Of dat nu voor een bevalling is of voor andere doeleinden.

Ik geloof dan ook dat er niets mis mee is om, wanneer het niet meer te houden is, gebruik te maken van pijnmedicatie.

Mijn mening is van gelijke aard.

We leven als mensen met door God geschapen intelligentie. De mogelijkheden om pijn te bestrijden zijn er, door mensen gemaakt, talenten en gaven door God gegeven.

Gen 3:16 Tegen de vrouw zei hij:
‘Je zwangerschap maak ik tot een zware last,
zwoegen zul je als je baart.
Je zult je man begeren,
en hij zal over je heersen.’
17 Tegen de mens zei hij:
‘Je hebt geluisterd naar je vrouw,
gegeten van de boom die ik je had verboden.
Vervloekt is de akker om wat jij hebt gedaan,
zwoegen zul je om ervan te eten,
je hele leven lang.
18 Dorens en distels zullen er groeien,
toch moet je van zijn gewassen leven.
19 Zweten zul je voor je brood,
totdat je terugkeert tot de aarde, waaruit je bent genomen:
stof ben je, tot stof keer je terug.’

Al deze woorden sprak God.
Als we ons aan al deze woorden letterlijk onderwerpen dan:

moeten we het onkruid laten groeien
geen deo meer gebruiken

het onkruid wieden we uit
de zweet onderdrukken we
de pijn verzachten we bij het baren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 23:53
BerichtOnderwerp: De ware
 
PEACEDOVE820 schreef:
Mooi!
Blijf zo door gaan met dat dichten Knipoog smiley

dank je wel..... en ik blijf ze wel schrijven hoor, vind het gewoon leuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 22:15
BerichtOnderwerp: meerdere mensen tegelijk mailen?
 
CARIN303 schreef:
Zucht.....mannen Boze smiley ik wil meerdere mensen tegelijk ..........snappie?


hmmmm....heb ik erg slechte ervaringen mee in mijn verleden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 22:12
BerichtOnderwerp: meerdere mensen tegelijk mailen?
 
CARIN303 schreef:
Hellup......ik wilde alleen maar tips ontvangen over mijn "probleem"nu wil iedereen tot het randje gaan Twijfelende smiley

heb jij problemen dan... Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 21:53
BerichtOnderwerp: Wanneer ben je verslaafd aan je PC ?
 
CARIN303 schreef:
ik voel een CM verslavingsclub aankomen,lid worden als je van bovenstaande 6 met ja beantwoordt.
Opgeven bij topicstarter?

- Je weet meer van de dagelijkse routine van je online vrienden, dan van je eigen familie.

- Je trouwt met je cybervriend(in), neemt beide een eigen PC, om met elkaar te kunnen chatten.

- Je krijgt een identiteitscrisis als iemand een nickname gebruikt, die teveel op die van jou lijkt.

- Je ontmoet mensen van het internet, zonder hun eigen naam te kennen en gebruikt hun nickname.

- Het eerste wat je doet als je opstaat, is je PC opstarten.


Als ik er nog een vind...moet ik me dan aanmelden bij Jonathan? Ken Jonathan helemaal niet?? Clown smiley
Ken wel een Jonathan van Hyves, OA, FF, CM, MSN en heb een mail adres van hem....is dat hem dan??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 21:46
BerichtOnderwerp: De ware
 
.

Laatst aangepast door
JONATHAN890
op maandag 1 november 2010, 21:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:30
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
ZINGA672 schreef:
D'r heeft vandaag iemand onder jouw naam allerlei lollige dingen op het forum gezet! Verraste, verbaasde smiley Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

eh.....heb ik wat gemist? Ben ik het zelf niet geweest? Past dat lollige dan niet bij mij, denk jij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 20:29
BerichtOnderwerp: de niet perfecte man/vrouw
 
CROSSROAD317 schreef:
Maar als de ware dat ook doet voor jou, waarom zou jij dan je eisen laten varen Smiley die vol vragen zit

Ah, ik snap het al, jullie laten het huwelijksbootje varen ..... Clown smiley

Het huwelijksbootje laten varen...??? zit je dan in, of laat je het varen?

lastige taal hoor dat nederlands.


en dan on-topic..... Eisen, wat zijn dat? Een minimale verwachting óf een onhaalbare eis?...voor een eventuele ander.

Verwachtingen hebben we allemaal, daar is niets mis mee, vind ik. Het wordt pas anders, als die verwachtingen te hoog zijn.
De vraag die je jezelf moet stellen is of je je eigen zelfbeeld wel goed onder ogen hebt. Mijn inziens is het zo, dat je allereerst je jezelf goed moet kennen en je eigen beperkingen/mogelijkheden/capaciteiten/inlevingsvermogen onder ogen durft te zien. En ook weet hoe een ander jou ziet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:32
BerichtOnderwerp: de niet perfecte man/vrouw
 
De ware is niet degene die aan je eisen voldoet
Maar diegene waar je je eisen voor laat varen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:17
BerichtOnderwerp: Toen is de ruzie begonnen
 
Mijn vrouw en ik zaten op de bank terwijl ik zapte met de TV afstandbediening.
Ze vroeg:Wat is er op de TV?
Stof,zei ik.
Toen is de ruzie begonnen...


Mijn vrouw gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag.
Ze zei:Ik wil een nieuwe en hij moet van 0 naar 100 gaan in 3 seconden.
Ik kocht voor haar een weegschaal.
Toen is de ruzie begonnen...


Mijn vrouw bekeek zich in de spiegel en was niet tevreden met wat ze daar zag.
Ik voel me verschrikkelijk,ik vind me oud,dik en lelijk.
Ik heb het werkelijk nodig,en dat je me onmiddellijk een compliment maakt.
Ik antwoordde:
Je zicht is uitstekend.
Toen is de ruzie begonnen...


Mijn vrouw en ik waren op een samenkomst van oud leerlingen van haar school.
Een van de aanwezige mannen was kompleet dronken en nam het ene glas na het
andere.
Ik vroeg mijn vrouw of ze hem kende.
Zeker wel,zei ze zuchtend,wij zijn lang een koppel geweest,
en toen we uit elkaar gingen is hij begonnen
met drinken en is nooit meer gestopt.
Ik zei:wie had ooit gedacht dat hij dat nu nog aan het vieren zou zijn.
Toen is de ruzie begonnen...


In de supermarkt vroeg ik mijn vrouw of we aanbieding van twee kratjes bier voor
15 euro zouden nemen.
Ze zei nee en zonder mijn advies te vragen kocht ze een
pot revitaliserende crème van 15 euro.
Ik zei haar dat een kratje bier me veel meer dan de crème zou helpen om haar
mooi te vinden.
Toen is de ruzie begonnen...


Enkele dagen geleden vroeg ik mijn vrouw waar we heen zouden gaan voor onze
huwelijksverjaardag.
Ergens waar ik lang niet meer geweest ben,antwoordde ze.
Ik stelde toen voor om naar de keuken te gaan.
Toen is de ruzie begonnen...
Vrouwen....Om niets worden ze kwaad....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 19:14
BerichtOnderwerp: woordspelingen
 
Ze heeft dikke billen, maar ze zit er niet mee.

Van mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van.

De gynaecoloog gaf aan zijn hoogzwangere patiënte volledige persvrijheid.

Een man maakt je eerst het hof en leidt je dan om de tuin.

De cursus lassen voor beginners is afgelast.

Bij de slankheidsclub zijn 3 nieuwe leden aangekomen. Maar er zijn er ook 3 afgevallen.

Een paar maanden na de amputatie van zijn been, steekt deze man reeds op eigen houtje de straat over.

De situatie van de dakloze analfabeten is niet om over naar huis te schrijven.

Een van de twee drielingen vierde op de vijfde van de zesde maand zijn zevende verjaardag.

Als je niet buiten roken kunt, ga dan maar buiten roken.

Hij wacht op een levertransplantatie, maar de levertijd is wel 8 maanden.

Edelachtbare, als u wilt dat ik rechtsta, zal ik mij daarbij neerleggen.

Tip voor vakantiegangers: Span je niet in.

Wat doen weekdieren in het weekend?

Bestaan er wegwerpboemerangs?

Het grote aantal werkongevallen in de houtzagerij wordt veel te gemakkelijk door de vingers gezien.

Bij de geboorte van hun eerste kind worden man en vrouw op slag ouder.

Roken: het blijft een teer onderwerp.

Beroepskeuzeadvies: Word bokser, meer kans op slagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 18:48
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
hier stortregent het....en flinke onweersklappen erbij.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
ben gelukkig net binnen...op t fietsje zou ik kleddernat zijn geweest
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 18:37
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
ga je nog inhalen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

leef je uit..... Knipoog smiley

ik ben iets minder actief laatste tijd geweest, beetje erg druk op t werk, en druk in de liefde.
Prioriteiten moet je soms stellen, en dat doe ik graag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 23:45
BerichtOnderwerp: Gedachten Over Het Huwelijk
 
Een succesvol man is degene die meer geld verdient, dan zijn vrouw kan uitgeven.

Een succesvol vrouw is degene, die zo'n man vindt.

Huwelijk is een ringencircus. Verlovingsring, trouwring en ontbering.

Een zoon vraagt zijn vader: Hoeveel kost het, om te trouwen?

Geen idee, antwoord de vader, ik betaal er nog steeds aan!

Een man vertelde dat zijn creditcard gestolen was.

Hij besloot het niet aan te geven, omdat de dief minder geld verbruikte, dan zijn vrouw.

Het is niet waar, dat getrouwde mannen langer leven dan vrijgezellen.

Het lijkt alleen langer.

Liefde is blind, maar het huwelijk opent je ogen.

Als ze een man op de maan kunnen zetten, moeten ze ze er allemaal kunnen krijgen.

Laat de gedachten van je man nooit afdwalen, ze zijn te klein om alleen gelaten te worden.

Vrouwen maken geen gekken van mannen.

De meesten zijn doe- het- zelf types.

Het maakt niet uit, hoe vaak een man van baan wisselt.

Hij blijft dezelfde baas houden.

Als een man de deur van zijn auto opent voor een vrouw, weet je een ding zeker:

Of de auto is nieuw, of de vrouw!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 23:43
BerichtOnderwerp: Leeftijd
 
Ouder worden...

Realiseer je je wel eens, dat we het eigenlijk alleen maar leuk vinden om ouder te worden,

zolang we nog kind zijn?

Zolang je nog onder de 10 jaar bent, vind je verjaren zo geweldig, dat je denkt in maanden.

"Hoe oud ben je"?

"Ik ben 8 en een half"!

Je bent nooit 36 en een half, maar je bent 8 en wordt al bijna 9....

Zo werkt het!

Dan wordt je tiener; nu kan niemand je nog tegenhouden....

Je springt meteen naar het volgende getal.

"Hoe oud ben je"? "Ik wordt 16" !

En dan komt de geweldigste dag in je leven....Je wordt 21 !!!

Zelfs de woorden klinken feestelijk...

Maar dan wordt je 30....ooooh, wat gebeurt er nu?

Klinkt al behoorlijk belegen...

Wat is er veranderd?

Je wordt 21,

Je wordt dan 30,

Je loopt tegen de 40,

Je bereikt de 50,

Je bent al 60,

Tegen die tijd heb je al zoveel snelheid opgebouwd, dat je al snel de 70 raakt.

Daarna, begin je de maanden, weken en dagen te tellen.

Je bereikt de woensdag, je haalt de 80, je bereikt de lunch.

En daar houdt het nog niet op.

In je negentiger jaren begin je terug te tellen....

Ik WAS pas 92 !

Als je over de 100 gaat, gebeurt er iets vreemds.

Je wordt weer een kind; "ik ben 100 en een half....

Leeftijd is iets vreemds hoor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 23:38
BerichtOnderwerp: Wanneer ben je verslaafd aan je PC ?
 
- De helpdesk belt jou voor hulp.

- Iemand verteld je op je werk een grap, en jij reageert met: "LOL"

- Als iemand je vraagt wat je zei, antwoordt je met: "Scroll ff trug."

- Je typt niet langer nauwkeurig met de bijbehorende hoofdletters en complete zinnen.

- Je lacht niet meer, maar zegt voortaan: "heheheh..."

- Je weet meer van de dagelijkse routine van je online vrienden, dan van je eigen familie.

- Je liegt over de tijd dat je online bent, als je daarop wordt aangesproken.

- Je smeekt je kennissen ook een chatprogramma te installeren, zodat je kunt "mailen".

- Je ontmoet mensen van het internet in het cafe, zonder hun eigen naam te kennen en gebruikt hun nickname.

- Je krijgt een identiteitscrisis als iemand een nickname gebruikt, die teveel op die van jou lijkt.

- Je verteld dat je bloeddoorlopen ogen van een feest komen, ipv heel de nacht online zijn.

- Je trouwt met je cybervriend(in), neemt beide een eigen PC, om met elkaar te kunnen chatten.

- Je typt boodschappen naar je vrienden, terwijl je ze spreekt over de telefoon.

- Je weigert ergens te gaan werken, waar je niet de beschikking over internet hebt.

- Je logt in en meteen verschijnen er 10 boodschappen van vrienden, bij wie je in hun lijst staat.

- Je krijgt afkickverschijnselen, als je een paar uur niet achter je PC kunt.

- Het eerste wat je doet als je opstaat, is je PC opstarten.

- Je speelt online games elke dag van je dagelijkse leven.( Als je dat nog hebt! heheheh.)

- Je wacht gerust uren, tot een bepaald persoon online komt.

- Je online relaties gaan verder dan welke andere relatie dan ook in het dagelijkse leven.

- Als je 's nachts wakker wordt om naar het toilet te gaan, ga je naar je pc.

- Het valt je niet meer op, als iemand een typefout maakt.

- Je komt een chatbox binnen, en 23 personen reageren met {{huggs}} of ***kisses***

- Je gebruikt 30 minuten, alleen om van iedereen in een chatbox afscheid te nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 23:31
BerichtOnderwerp: Windows, is het een virus?
 
Volgens microsoft is Windows geen virus!

Maar virussen hebben de volgende eigenschappen:

Virussen worden razendsnel gecopieeerd.

Dat wordt Windows ook!

Virussen verbruiken kostbare systeembronnen en vertragen het systeem.

Oke, Windows doet dat ook!

Virussen ruineren van tijd tot tijd je harde schijf.

Dat kun je van Windows ook zeggen.

Virussen worden vaak onopvallend meegebracht met kostbare programma's en systemen.

Ook dat is het geval bij Windows.

Virussen laten af en toe de gebruiker denken, dat het systeem te traag is zodat de gebruiker nieuwe hardware koopt.

Duidelijk een voorbeeld van Windows!

Tot nu toe lijkt het erop dat Windows een virus is, maar er zijn enkele verschillen:

Virussen worden goed ondersteund door de schtijvers, werken op de meeste systemen en zijn universeel compatible. De programmacode is snel, compact, efficient en ze worden geavanceerder naarmate ze ouder worden.

Hieruit kunnen we dus weer vaststellen, dat Windows beslist geen virus is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:16
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
Vanaf 1 dec 2009


duurt het nog:

maar een paar dagen tot de sint
nog een 3½ week tot de kerst
en bijna 4½ week dan is het alweer 2011
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:17
BerichtOnderwerp: meerdere mensen tegelijk mailen?
 
PIETER649 schreef:
wellicht tot verbazing van vele aanschouwers heb ik in 3 jaar zelfs nog geen waarschuwing gekregen! Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Duiveltje smiley

Onvoorstelbaar..... zeker als je kijkt waar ik ze voor kreeg, maar ja.... anderen denken daar waarschijnlijk anders over. Ik was me van geen kwaad bewust, maar nu dus wel. Leef nu dus verder als een Engeltje smiley op het forum.
Wat best lastig is, ik leef graag op de rand, houdt het leven spannend. Nu dus binnen de lijntjes blijven.

en 2x geel is blijkbaar geen rood.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:29
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
CARIN303 schreef:
Ga morgen weer aan het werk, voelde me een heel stuk beter,mn hoofd wat tot rust gekomen.
Tot ik weer eens een mega hoofdpijn kreeg die niet weg wil gaan , komt de duizeligheid er ook nog eens bij,zucht!

Ik mag morgen van 09.00-21.00 , willen jullie aan mij denken en positieve gedachten sturen?
Tnx

knuffel van mij voor jou Kussende smiley Kussende smiley

mijn slechtste moment vandaag was om 4.30uur de wekker
400km rijden naar Duitsland.... en om 16 uur weer 400km terug.
Zucht nu ook barstende koppijn...... nu maar even rust en glas Port inschenken, in de tuin gaan zitten en een sigaartje erbij en dan plat.
Morgen om 7 uur weer op mijn werk zijn, laatste hand leggen aan mega offerte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:17
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
CARIN303 schreef:
Zucht....weer een man die het niet begrijpt!
Laat maar Zinga, verspilde moeite.

tja...mannen schijnen toch niet ideaal te zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JONATHAN890
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 54 Volgende
Pagina 5 van 54