ChristianMatch
 


Forum

de niet perfecte man/vrouw
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 00:22
 
we schrijven nu al enige tijd wat dingen in t onderwerp ..... de perfecte man en of de perfecte vrouw.

maar nu het volgende:

van welke dingen knap jij direct af? Welke dingen zijn echt van die dingen waarom jij niet met die ander zou kunnen omgaan?

(en dat scheten laten en boeren hoeven jullie niet neer te zetten.....staat er alvast)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 00:41
 
JONATHAN890 schreef:
we schrijven nu al enige tijd wat dingen in t onderwerp ..... de perfecte man en of de perfecte vrouw.

maar nu het volgende:

van welke dingen knap jij direct af? Welke dingen zijn echt van die dingen waarom jij niet met die ander zou kunnen omgaan?

(en dat scheten laten en boeren hoeven jullie niet neer te zetten.....staat er alvast)

Voor mij is het belangrijk dat als je met iemand chat of praat je het ergens over hebt. Dus niet alleen over het weer, een tv-programma, je hond die je zo boeit of die postzegelverzameling die hij zo interessant vindt... maar ook diepgang, lekker ervaringen uitwisselen betreft het geloof, weten wat je drijft, luisteren en feedback geven (responsen) op elkaar... dit mis ik bij nog al wat mannen en is voor mij een reden om uitgekeken te zijn op iemand.

Ook als iemand niet rustig zit en niet van het moment kan genieten, voel ik dit aan; als iemand dan ook nog weinig te zeggen heeft ben ik er al snel op uitgekeken.
Dan denk ik ik ben liever gelukkig alleen, dan ongelukkig met z'n 2 en dan vind ik dat ik net zo goed alleen kan zijn.

En sommige denigrerende opmerkingen die ik hier op C.M. hoorde waren voor mij gelijk een afknapper en een reden om gelijk te stoppen met chatten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 07:22
 
JONATHAN890 schreef:
we schrijven nu al enige tijd wat dingen in t onderwerp ..... de perfecte man en of de perfecte vrouw.

maar nu het volgende:

van welke dingen knap jij direct af? Welke dingen zijn echt van die dingen waarom jij niet met die ander zou kunnen omgaan?

(en dat scheten laten en boeren hoeven jullie niet neer te zetten.....staat er alvast)

Mannen zonder humor... daar kan ik echt niet mee omgaan. Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 07:36
 
Ik knap direct af als een man er onverzorgd uitziet.

Dus: broek op half 7 met kruis tussen de knieen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 10:05
 
"Ze" moet wel een bep. algemene ontwikkeling hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 10:14
 
MARIO216 schreef:
"Ze" moet wel een bep. algemene ontwikkeling hebben


Ja, dat vind ik nou ook :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 12:34
 
MARISKA601 schreef:
Ik knap direct af als een man er onverzorgd uitziet.

Dus: broek op half 7 met kruis tussen de knieen.

Ben ik het helemaal me eens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 12:35
 
JONATHAN890 schreef:
we schrijven nu al enige tijd wat dingen in t onderwerp ..... de perfecte man en of de perfecte vrouw.

maar nu het volgende:

van welke dingen knap jij direct af? Welke dingen zijn echt van die dingen waarom jij niet met die ander zou kunnen omgaan?

(en dat scheten laten en boeren hoeven jullie niet neer te zetten.....staat er alvast)

leuk onderwerp trouwens

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 13:10
 
MARIO216 schreef:
"Ze" moet wel een bep. algemene ontwikkeling hebben

Toch is dit best moeilijk....wanneer is iemand wel leuk en wanneer niet ?? Zijn zoveel verschillende factoren.

maar paar dingen bij mij zijn waarop ik niet val:

niet vrouwelijke uitstraling
veroordelend
geen begrip voor anders situatie
geen inlevingsvermogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 15:11
 
JONATHAN890 schreef:
veroordelend
geen begrip voor anders situatie
geen inlevingsvermogen

Helemaal mee eens Jonathan,ik wil er nog 2 dingen aan toevoegen:
Jaloezie en claimend gedrag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 15:57
 
Persoonlijk stoor ik me aan het tuttige gedoe. Ik bedoel er mee, het overdreven opmaken en honderden euro's besteden om met de laatste mode mee gaan. Ik wil er niet mee zeggen dat ze zich niet mag opmaken en in versleten (wat in sommige gevallen mode is) kleding lopen. Ze mag van mij best opmaken en er netjes en verzorgt uitzien.

Ik heb zo iets, doen maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Dus niet overdrijven met kleding en make-up.


Laatst aangepast door
ARJAN024
op donderdag 24 juni 2010, 15:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 15:59
 
LEANNE226 schreef:
Helemaal mee eens Jonathan,ik wil er nog 2 dingen aan toevoegen:
Jaloezie en claimend gedrag

Ben hier ook mee eens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 16:17
 
JONATHAN890 schreef:
we schrijven nu al enige tijd wat dingen in t onderwerp ..... de perfecte man en of de perfecte vrouw.

maar nu het volgende:

van welke dingen knap jij direct af? Welke dingen zijn echt van die dingen waarom jij niet met die ander zou kunnen omgaan?

(en dat scheten laten en boeren hoeven jullie niet neer te zetten.....staat er alvast)

van scheten en boeren heb ik een stuk minder last als van gebrek aan diepgang en humor.

De grootste afknapper is voor mij zodra hij zegt dat hij een ict-er is Geschokte, onthutste smiley


Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 24 juni 2010, 16:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 17:36
 
ARJAN024 schreef:
Persoonlijk stoor ik me aan het tuttige gedoe. Ik bedoel er mee, het overdreven opmaken en honderden euro's besteden om met de laatste mode mee gaan. Ik wil er niet mee zeggen dat ze zich niet mag opmaken en in versleten (wat in sommige gevallen mode is) kleding lopen. Ze mag van mij best opmaken en er netjes en verzorgt uitzien.

Ik heb zo iets, doen maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Dus niet overdrijven met kleding en make-up.




en jij bepaald wat normaal is?

Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 17:37
 
LEANNE226 schreef:
Helemaal mee eens Jonathan,ik wil er nog 2 dingen aan toevoegen:
Jaloezie en claimend gedrag

ja, dat zijn idd. dingen waar ik het al gauw voor gezien houd...
Sommige dingen zijn bij mij al zo vanzelfsprekend not done dat ik er niet eens meer over nadenk of dat een afknapper is... Engeltje smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op donderdag 24 juni 2010, 17:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 18:13
 
PIETER649 schreef:
en jij bepaald wat normaal is?

Smiley die vol vragen zit

Wél wanneer het gaat om wat hij zelf aantrekkelijk vind of niet, lijkt me...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 19:22
 
PIETER649 schreef:
en jij bepaald wat normaal is?

Smiley die vol vragen zit

Jij doelt op dat ik schreef: "Ik heb zo iets, doen maar normaal, dan doe je al gek genoeg.". Wat ik in deze situatie mee wil zeggen is, je hoeft niet je best te doen om mooi voor me te zijn. En dat ik een meisje alleen leuk vint als ze die ene dure merk kleding draagt en dat ik volmaakt mooi gezicht wil zien. Dat hoeft van mij niet. Het gaat bij mij er om hoe ze van binnen is. Dat telt bij mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 19:38
 
ARJAN024 schreef:
Jij doelt op dat ik schreef: "Ik heb zo iets, doen maar normaal, dan doe je al gek genoeg.". Wat ik in deze situatie mee wil zeggen is, je hoeft niet je best te doen om mooi voor me te zijn. En dat ik een meisje alleen leuk vint als ze die ene dure merk kleding draagt en dat ik volmaakt mooi gezicht wil zien. Dat hoeft van mij niet. Het gaat bij mij er om hoe ze van binnen is. Dat telt bij mij.

Ik begrijp je standpunt, maar vind er helemaal niets mis mee, dat je je mooi wil maken voor iemand waar je graag mee samen wil zijn. Als ik voor mezelf spreek, ik voel mezelf prettig als ik er verzorgd en leuk uitzie, ook zonder speciale reden, en die binnenkant ontdekken komt vanzelf wel, lijkt mij. Dat heeft tijd nodig.
Liefs,
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 19:39
 
ARJAN024 schreef:
Jij doelt op dat ik schreef: "Ik heb zo iets, doen maar normaal, dan doe je al gek genoeg.". Wat ik in deze situatie mee wil zeggen is, je hoeft niet je best te doen om mooi voor me te zijn. En dat ik een meisje alleen leuk vint als ze die ene dure merk kleding draagt en dat ik volmaakt mooi gezicht wil zien. Dat hoeft van mij niet. Het gaat bij mij er om hoe ze van binnen is. Dat telt bij mij.

Ik begrijp je standpunt, maar vind er helemaal niets mis mee, dat je je mooi wil maken voor iemand waar je graag mee samen wil zijn. Als ik voor mezelf spreek, ik voel mezelf prettig als ik er verzorgd en leuk uitzie, ook zonder speciale reden, en die binnenkant ontdekken komt vanzelf wel, lijkt mij. Dat heeft tijd nodig.
Liefs,
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 19:54
 
ARJAN024 schreef:
Jij doelt op dat ik schreef: "Ik heb zo iets, doen maar normaal, dan doe je al gek genoeg.". Wat ik in deze situatie mee wil zeggen is, je hoeft niet je best te doen om mooi voor me te zijn. En dat ik een meisje alleen leuk vint als ze die ene dure merk kleding draagt en dat ik volmaakt mooi gezicht wil zien. Dat hoeft van mij niet. Het gaat bij mij er om hoe ze van binnen is. Dat telt bij mij.



Iedereen heeft een eigen referentiekader.
Dat wordt gevormd door opvoeding, geloof, opleiding, vriendenclub, werk, collega's, etc etc.
Dat houd dus in dat wat voor jou normaal is, bij een ander als afwijkend gedrag word gezien, en vice versa.

Sommige mensen kopen standaard bij een Zeeman, Wibra, C&A of kringloopwinkel.
Er zijn echter ook mensen voor wie het normaal is dat de kleding uit de duurdere winkels, bijv. PC Hoofdstraat komt.

De ene vrouw zal nooit zonder een make-up de deur uitgaan, de ander gebruikt nooit make-up of parfum.

Daar heb je het als nieuwe man in haar leven maar mee te doen.... onzin dus om gelijk te verwachten dat ze aan jouw standaard moet voldoen, omdat dat het enige ware "normaal" is.

Dit even als verduidelijking op mijn opmerking die er, geloof me, niet geplaatst was om jou af te katten. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:48
 
Waar ik echt op afknap een een onverzorgd gebit.
Daar waar je kunt zien wat de rest van de week gegeten is,ieuw!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:49
 
CARIN303 schreef:
Waar ik echt op afknap een een onverzorgd gebit.
Daar waar je kunt zien wat de rest van de week gegeten is,ieuw!



of verrotte tanden Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:51
 
CARIN303 schreef:
Daar waar je kunt zien wat de rest van de week gegeten is,ieuw!

Heeft zo zijn voordelen, Carin. Knipoog smiley Je kunt immers dan direct zien waar hij van houdt qua eten Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:55
 
HENK710 schreef:
Heeft zo zijn voordelen, Carin. Knipoog smiley Je kunt immers dan direct zien waar hij van houdt qua eten Clown smiley


Haha, de liefde van de man gaat door de maag, denk je?
Maar heb toch liever dat hij het dan zelf zegt hoor.( of kookt)
En telkens van hem wegkijken omdat hij weigert zn tanden te poetsen, is ook niet echt bevorderlijk voor een relatie,toch!
Laat staan zoenen, Yak Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:55
 
CARIN303 schreef:
Haha, de liefde van de man gaat door de maag, denk je?
Maar heb toch liever dat hij het dan zelf zegt hoor.( of kookt)
En telkens van hem wegkijken omdat hij weigert zn tanden te poetsen, is ook niet echt bevorderlijk voor een relatie,toch!
Laat staan zoenen, Yak Kotsende smiley

Dus jij wijst iemand af, zelfs al is dat de lief van je leven, en de avond van te voren heeft hij heerlijke knoflook op. Terwijl jij wel merkt dat de man voor jouw is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 23:23
 
PIETER649 schreef:
Iedereen heeft een eigen referentiekader.
Dat wordt gevormd door opvoeding, geloof, opleiding, vriendenclub, werk, collega's, etc etc.
Dat houd dus in dat wat voor jou normaal is, bij een ander als afwijkend gedrag word gezien, en vice versa.

Sommige mensen kopen standaard bij een Zeeman, Wibra, C&A of kringloopwinkel.
Er zijn echter ook mensen voor wie het normaal is dat de kleding uit de duurdere winkels, bijv. PC Hoofdstraat komt.

De ene vrouw zal nooit zonder een make-up de deur uitgaan, de ander gebruikt nooit make-up of parfum.

Daar heb je het als nieuwe man in haar leven maar mee te doen.... onzin dus om gelijk te verwachten dat ze aan jouw standaard moet voldoen, omdat dat het enige ware "normaal" is.

Dit even als verduidelijking op mijn opmerking die er, geloof me, niet geplaatst was om jou af te katten. Lachende smiley

Pieter, er is ook nog een middenweg tussen de Wibra en de PC Hoofdstraat...
bijv. H & M, niet duur, kwaliteit en toch leuke betaalbare kleding... leuke, mooie, hippe kleding hoeft niet duur te zijn wat mij betreft... ! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANID014





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 01:14
 
SUSANNAH475 schreef:
Pieter, er is ook nog een middenweg tussen de Wibra en de PC Hoofdstraat...
bijv. H & M, niet duur, kwaliteit en toch leuke betaalbare kleding... leuke, mooie, hippe kleding hoeft niet duur te zijn wat mij betreft... ! Knipoog smiley

Op het gevaar af dat we een beetje ‘off topic’ gaan wil ik toch even reageren op die kleding.
Ieder draagt kleding waarvan hij/zij vindt dat dat bij hem/haar past. Dit is onafhankelijk van duur of goedkoop – maar het is natuurlijk wel afhankelijk van je eigen financiële plaatje!
Ik draag kleding van b.v. Basler, Frankwalder, Delmod,Betty Banly of Gerry Weber en Mc Gregor; daar hoeft toch geen ander mee te zitten want dat betaal ik toch zelf en ik voel me daar prettig bij. ( En ook in dit soort zaken houden ze elk seizoen uitverkoop!).

Waar ik overigens echt direct en helemaal op afknap is:
- Te laat komen op afspraak zonder even een klein berichtje van hoe of wat.
- Stinkende adem door drank, tabak, knoflook e.d. .
- Geheel onverzorgd voorkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:27
 
MARIO216 schreef:
Dus jij wijst iemand af, zelfs al is dat de lief van je leven, en de avond van te voren heeft hij heerlijke knoflook op. Terwijl jij wel merkt dat de man voor jouw is.

Hey..even goed lezen wat ik er neergezet heb! Knipoog smiley
Onverzorgd GEBIT,voor de rest moet je maar ff teruglezen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 10:37
 
CARIN303 schreef:
Hey..even goed lezen wat ik er neergezet heb! Knipoog smiley
Onverzorgd GEBIT,voor de rest moet je maar ff teruglezen!

Sorry Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 18:39
 
MARIO216 schreef:
Sorry Verlegen lachende smiley

Misschien ook een brilletje nodig? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3