ChristianMatch
 


Forum

Berichten van TRIJNIE671
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van TRIJNIE671
Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juli 2014, 00:36
BerichtOnderwerp: Happy birthday!
 
alle jarigen





















Alle jarigen Gefeliciteerd , en een hele fijne dag toegewenst .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 28 juli 2014, 12:49
BerichtOnderwerp: Het weer
 
we treffen het hier wel in het noorden , heerlijk zonnetje Coole smiley met zonnebril hoorde net op radio verder overal veel regen , en wateroverlast .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 28 juli 2014, 02:05
BerichtOnderwerp: Genieten van het leven
 
kwam me nog even wat te boven , spraak ooit de huisarts , ik zei dokter .... voor haar is maar 1 goed medicijn , kan dat ook op doktersrecept ??? glimlach van de huisarts . helaas moet nog altijd naar de mitra om een fles . Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 28 juli 2014, 01:35
BerichtOnderwerp: Genieten van het leven
 
Waar ik van genieten kan is een buurvrouw , ik ben de mantelzorger . ze is 97 jaar staat nog volop in het leven . haar motto is geniet van het leven we zijn er maar even ( al 97 jaar dus ) elke week eet ze een zoute haring , elke avond een paar borreltjes (framboos ). eet alles, lust alles daar kan ik weer van genieten . klaagt nooit . een heerlijk mens om mee om te gaan .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 28 juli 2014, 01:14
BerichtOnderwerp: Happy birthday!
 
Goede morgen Willeke .Maarten .Juffie .en Peter van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag , wens jullie allemaal een hele fijne dag .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 28 juli 2014, 01:05
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
PETRA373 schreef:
inderdaad leuk idee, om na alle leuke mannen te doen Knipoog smiley

nou nog alleen een leuk lijkende man zoeken en kijken wanneer die jarig is...

Denk dat vrouwen het meer op prijs stellen . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 27 juli 2014, 01:03
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
MAMY994 schreef:
Wat ik me afvraag is waarom je als je iemand gewoon feliciteert met z'n verjaardag, je soms een stomme reactie of helemaal geen reactie krijgt. Had er gisteren weer zo eentje. :( Ga er echt aan twijfelen of het nog zinnig is om op Home de verjaardagen te vermelden.

Wat zijn jullie ervaringen met iemand die je niet kent een verjaardagsgroet sturen?

ik krijg altijd reactie , op het forum of prive .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 27 juli 2014, 00:48
BerichtOnderwerp: Happy birthday!
 
Wilma gefeliciteerd met je verjaardag , wens je een hele fijne dag .

Groetn uut Grunn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juli 2014, 02:18
BerichtOnderwerp: Waar is de gezelligheid gebleven ??
 
[quote=PETRA373]Denk het wel, komt vanzelf wel weer meer mensen hoop ik, dan krijg je ook weer boeiende discussies
ma ja iedereen vind hier ook d eware...en gaat dan, behalve sommigge mensen die onderhand bij het meubelair horen zoals i



niet zo wanhopig!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juli 2014, 01:05
BerichtOnderwerp: Genieten van het leven
 
STEENTJE178 schreef:
Waar kun jij nu echt van genieten in het leven?

Een beetje als vervolg op het gesprek in het topic over "Weinig mannen praten mee op het forum" hierbij een nieuw topic.

Wat zijn nu dingen waar jij enorm van kunt genieten? Wat is belangrijk?
En dan kun je denken aan materiële zaken maar ook aan niet-materiële zaken.....
Ik ben benieuwd!


Ik geniet elke dag . als je gezond weer opstaat ,nu ik vakantie heb genieten wat de dag weer brengt , effe familie bezoekjes of vrienden en bekenden
.blij zijn dat je nog werk hebt. van mijn werk geniet ik ook .eigenlijk geniet ik elke dag van fijne collegas tot lieve vrienden, buren wie ook om me heen .ik ben tevreden . ik zeg altijd als je gezond bent ben je rijk daar geniet ik van .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juli 2014, 00:52
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
FERRY620 schreef:
Afgelopen donderdag 17 juli rij ik op weg naar huis op de E40 ter hoogte van Dresden Duitsland. Op de radio een nieuwsbericht dat vlucht MH17 in het oosten van Oekraïne is neergestort. Kort daarvoor was ik vooral druk in m'n gedachte over hoe mijn leven weer vorm te geven. Hoe er te zijn voor m'n kinderen die in een gebroken gezin moeten opgroeien. Nu staat de tijd weer gemarkeerd net als in 2001 op 11 sept.

wat moet je leren van traumatische ervaringen? Een zaken relatie van me zei: Fer je moet er helemaal niets van leren. Ten minste als het gaat om je vertrouwen in mensen, in je liefde naar anderen en jezelf. Blijf dezelfde in deze zaken als daarvoor.

God zelf staat ons nabij en heeft aan al deze ellende allang al wat gedaan toen hij stierf aan het kruis. Dit is genade tijd. Niet makkelijk maar dat is ook nooit beloofd. In hem zijn we over winnaar. Je hoeft dus niet bang te zijn! Want hij heeft je lief en niets kan je daarvan scheiden.

En ja ik weet het. Ik vergeet het ook zo vaak en dan vliegt het me aan. Maar het is een werkelijkheid wat we elkaar steeds voor mogen houden.

Houdt moet t komt goed!!

mooi gezegd , Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juli 2014, 00:47
BerichtOnderwerp: Waar is de gezelligheid gebleven ??
 
UDO409 schreef:
Mijn analyse: het is gewoon komkommertijd. Mensen zijn op vakantie, veel buiten en zijn niet zo bezig met on-line contacten leggen. Als het straks weer vroeg donker is, verwacht ik weer meer Schwung.


Engeltje smiley

heeft niks met komkommertijd te maken , het was hier in december ook megarustig , of welke tijd van het jaar ook . de meesten hebben hier een afwachtende houding , zitten in de chatbox groeten niet zeggen niks weg zijn ze . heel jammer maar de mensen die sfeer brachten hier zijn weg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juli 2014, 00:46
BerichtOnderwerp: Waar is de gezelligheid gebleven ??
 
Een tijdje terug was het hier mega druk en erg gezellig / de chatbox zat elke avond vol met mensen . erg veel lol hebben we hier gehad . werden leuke uitjes georganiseerd . erg jammer dat het nu niet meer zo is . de gezellige mensen blijven weg . nu zit er niks meer in de chatbox . waar ligt dat aan denk ik dan weleens .Ook het forum bloed helemaal dood . mijn vraag is waar is die gezellige tijd gebleven en waarom is het hier zo doods ??? we kunnen het hier zo leuk hebben met elkaar en dingen delen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juli 2014, 02:15
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
heb vakantie denk even over dingen na . denk dat er maar 1 lacht das de duivel die alles probeer stuk te maken . het is een rare wereld waar in we leven . stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juli 2014, 01:32
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
PATRIES723 schreef:
Hier had ik het laatst met een (niet gelovige) vriendin, die nog niet zo lang geleden verlaten is door haar man over.
Ik ben inmiddels 3 jaar geleden gescheiden, en ben daar ook wel over heen.
En dan vraag je je zo langzamerhand af of je je weer zou kunnen open stellen voor een nieuwe relatie.

Na 12 jaar huwelijk, lief en leed delen en alles van de ander weten moet je ineens alleen verder.
Al die vertrouwde dingen die in een huwelijk horen zijn er niet meer en zal je in een nieuwe relatie opnieuw moeten opbouwen.
Dat kan mij letterlijk weleens bang maken. Want hoe leer je een ander weer te vertrouwen?

En dat gaat over hele basale, simpele dingen. Het letterlijk jezelf bloot geven. Het letterlijk jezelf weer opnieuw bloot geven.

Ik ben heel benieuwd of anderen dit herkennen, of er juist al door heen zijn gegaan in een nieuwe relatie! Lachende smiley

zeg het even zo hoe ik er over denk , je bent zo erg beschadigt , denk dat je vertrouwen weg is , kijk in de maatschappij kun je mensen nog vertrouwen ??je kunt maar 1 vertrouwen das God . uit ervaring heb ik zelf geleerd na een jaar een relatie te hebben gehad , ik vertrouwde die persoon , maar ben er mooi mee op de koffie gekomen . en hoor van veel vrienden / vriendinnen als ze iets hebben het vaak van korte duur is . je heb met je ex man / vrouw iets opgebouwd , dat kan geen mens vervangen . je hebt samen kinderen , een ander zijn kinderen worden nooit jou kinderen . moet ook maar net klikken met die kids . dus mijn ervaring is blijf lekker alleen ga genieten , staat wel in de bijbel het is niet goed dat de mens alleen blijft , maar zie dat wel even anders .een man / vrouw mag je niet verlaten tot de dood hun scheid , het gaat tegenwoordig te makkelijk , ben er zat van streep er door , arme kids dat moeten mee maken , zie dat om me heen . zeg even daarom heeft God het huwelijk niet ingesteld ,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 1 juni 2014, 11:35
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
net als elke zondag SVP Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 29 mei 2014, 12:41
BerichtOnderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
 
HANNE614 schreef:


Wat veel mensen zeg , die noordelingen houden van gezelligheid he Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 29 mei 2014, 11:26
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ZEELAND736 schreef:
(Ook weer terug?? Of was je er al??)


ben even terug , gezellug he ?? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 29 mei 2014, 11:24
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
ANNA415 schreef:
tot en met 2de pinksterdag vrij Clown smiley

Er zijn werkpaarden en sierpaarden he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 29 mei 2014, 11:21
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Het is gelukkig weer droog , zo nu en dan even de zon , verder wel een dikke poeste wind . Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 29 mei 2014, 11:17
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Na een drukke week , vandaag lekker relaxen Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 16 april 2014, 00:15
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
Bye Bye

het ga jullie allemaal goed

Groeten uut grunn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 2 april 2014, 23:58
BerichtOnderwerp: Gods plan met ons
 
THOMAS968 schreef:
Even verhelderen misschien, Petra:

Ik gaf toen aan dat God na elke scheppingsdag stelde: en het was goed, de eerste dag etc. Dat herhaalt zich steeds. Maar wat was nu het eerste dat NIET goed was. Veel mensen denken daarbij aan de ongehoorzaamheid maar in het scheppingsverhaal lezen we al eerder: het is niet goed dat de mens alleen is. Dit wordt als eerste genoemd, wat niet goed is dus.

Nu is niet goed geen waardeoordeel over het alleen zijn. Met andere woorden: mensen die alleen zijn doen daarmee nog niet iets wat niet goed is. Er zijn nu eenmaal mensen die alles in het kader van zonde plaatsen.
Het is wel duidelijk dat de betekenis is, dat een mens beter niet alleen kan zijn.

We kunnen dit allemaal bevestigen. Wetenschappers stellen terecht dat de mens een sociaal wezen is. In een groep, en een echtpaar kun je ook als zodanig zien, zijn de overlevingkansen groter. Vrouwen die een zekere mate van bescherming zoeken - en dat zijn er nogal wat - zijn zeker gelukkiger dan.

Het niet alleen kunnen of willen zijn, is ook een factor in het gelukkig worden. Bedenk wel dat mensen daar toch heel verschillend mee kunnen omgaan. Op CM zijn er vrij veel die na een naar huwelijk blij zijn geen ellende met een partner meer te hebben, en vinden alleen zijn dan een bevrijding. Echtscheiding wordt vaak herdacht als een bevrijdingsdag. Beter in je eentje alleen dan samen alleen.

Het neemt echter niet weg dat er bij de meeste mensen na verloop van tijd weer een verlangen naar een partner ontstaat. De mens wordt daarmee ook meer compleet. Iemand om je heen in een volwassen relatie met intimiteit is voor iedereen goed. Mensen die een goede seksuele relatie hebben, zijn ook veel gezonder en evenwichtiger en krijgen daardoor ook een beter zelfbeeld.

De zware kringen die seksualiteit demoniseren door het meeste, zoniet alles, daarin als zondig te zien, doen hun best maar. Ze verzinnen bij iedere uiting van seksueel verlangen wel een toornige God die kennelijk angst en frustratie geeft bij een natuurlijk gegeven - dat Hij notabene zelf bij de Schepping heeft ingebracht. God heeft zich daarbij echt niet vergist. Mensen moeten bij gelukkig willen zijn kennelijk een schuld- of zondebesef ervaren. Iedereen wil echter een volledige relatie, elke man en, waarde zwart geklede ouderlingen, ook elke vrouw. Het is juist gezond voor lichaam en geest. Kijk maar eens hoe de uitstraling van een vrouw of man kan veranderen als die de liefde weer ervaart en meemaakt.

Dat maakt dat het verlangen altijd zal blijven. Het is inderdaad niet goed dat de mens alleen is, al kan het wel een tijdlang zinvol zijn.

Verwar eenzaamheid en alleen zijn overigens niet. Eenzaam ben je pas als het alleen zijn pijn gaat doen. Mensen die enkel alleen zijn, zijn daarmee nog niet ongelukkig dan wel eenzaam.

Thomas.
heel mooi gezegd en uitgelegd , danke wol Thomas .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 2 april 2014, 12:51
BerichtOnderwerp: Gods plan met ons
 
PETRA373 schreef:
Zal het godsplan zijn om alleen te zijn??? Moet me denken aan wat thomas een tijdje terug schreef zoiets als: dat God, God in het begin vond dat het niet goed is om alleen te zijn en eva maakte, zodat adam een maatje had.
petra die sereius het soms moeilijk vind om te accepteren ik geen maatje heb.
Zich wel eens afvraagt hebben anderen het daar niet moeilijk mee soms, ligt het aan mij Smiley die vol vragen zit

Petra , ik werk 6 dagen in de week , heb geen tijd voor een maatje Knipoog smiley en ik heb er niet moeilijk mee .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 2 april 2014, 00:21
BerichtOnderwerp: Gods plan met ons
 
HENK546 schreef:
Wat ik niet begrijp velen nooit getrouwd waarom bang om dat mis gaat dat kan gebeuren maar je mag God tovh bidden om de ware op jou pad te brenegen die God voorjou beetemd heeft wat geeft de leeftijd of de man jonger of ouder is in een huwelijk leef je naar elkaar toe ook uiterlijk groetjes henk 546

veel mensen blijven alleen , vaak zie je dat die mensen andere taken krijgen bv in de kerk , waar ze hun tijd nuttig kunnen besteden . jij bent nu ook 46 jaar alleen , maar je kan misschien je vrije tijd besteden aan andere dingen . zo heeft God ook met jou een plan .wil niet zeggen dat je niet mag bidden om een vriendin , maar als het gegeven word ... ja dat weet niemand .en leeftijd zegt niks ben ik met je eens . God geeft een ieder wat hij nodig heeft .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 00:39
BerichtOnderwerp: Gods plan met ons
 
PETRA373 schreef:
Gods plan: so wie so wil hij graag een relatie met ons, met ons omgaan, als een vader met zijn kinderen.

brengt me op de vraag hoe vaak zoeken wij God? maken we tijd voor hem?

In een ander topic lees ik over mensen die God niet voelen op bepaalde momenten in hun leven, dan vraag ik me af, hoe veel tijd breng je met God door?
Ben je je bewust dat God bij je is? Of ben je ooit heel verbaasd als je later in de hemel Jezus tegen komt en hij bv zegt, ik zag je toen zitten onder die boom? net zoals die ene discipel die geroepen werd en zeer verbaasd volgens mij was , dat Jezus hem had zien zitten onder een boom en zei:
Rabbi, Gij zijt de zoon van God, Gij zijt de koning van israel. Jezus antwoordde en zeide tot hem: omdat ik tot u gezegd heb: Ik zag u onder de vijgeboom, gelooft gij? Lucas 1-49 het begint met de vraag aan Jezus: vanwaar kent gij mij??? en Jezus zegt: ik zag u onder de vijgeboom.

En dan denk ik aan mozes,
Mozes wandelde de hele dag samen met God, volgde de wolk, maakte een tent buiten de legerplaats om hem iedere dag t e ontmoeten, tijd met hem door te brengen. En toen was `jezus nog niet aan het kruis gegaan voor ons, sinds `jezus aan het kruis gestorven is, kunnen we allemaal via `jezus tot God naderen.
maar hoe vaak maken we daar gebruik van? 1 keer in de week op zondag in de kerk, of zoeken wij hem ook dagelijks zoals mozes?
En leren wij zoals mozes dagelijks met god door het leven te wandelen?
Mozes wist dat God bij hem was ,
en dan denk ik aan het volk wat Mozes volgde en dat niet zo door had, ging morren, waar is God nu? het begint al als ze net uit Egypte weg trekken en voor de zee staan, achter hun aan komt een enorm leger van egypte
exodus:14-10
toen werden de israelieten zeer bevreesd en schreeuwden tot de here.en zij zeiden tot mozes: waren er soms geen graven in egypte, dat gij ons hebt meegenomen in de woestijn? wat hebt gij ons aangedaan door ons uit egypte te leiden?

Ondanks al de wonderen van te voren,en de wolk die voor hun uitging
zagen ze maar 1 ding volgens mij: het leger wat hun achterna kwam, angst overheerste, men keek maar na 1 ding d enk ik, na het leger en voelde zich denk ik verlaten van God .
maar mozes zeide tot het volk: vrees niet , houdt stand, dan zult gij de verlossing des heren zien. Mozes keek niet na de omstandigheden, had een relatie met God, kon hem al ene beetje beter, vertrouwde hem, hij was niet bang voor het leger. voelde zich niet van god effe verlaten

en hoe vaak hebben wij dit in ons leven? Er zijn klote omstandigheden, we zijn net zoals het volk wat mozes achterna ging, denken dat God ons verlaten heeft? voelen hem niet?
kennen hem niet goed genoeg om hem te blijven vertrouwen. kijken alleen vooral na het gevaar. en zeggen dan: waar is god???
Mozes deed het anders: zag het gevaar, hoe kon hij niet bang zijn??? Hij wist gewoon God is met mij, ook al lijkt het effe van niet, misschien voelde het voor hem ook wel effe van ehhhhh, ik voel God niet zo dichtbij, voel het leger eerder dichterbij, maar hij wist, god is er bij. of hij nu nog een wolk zag of niet op dat moment.

Enfin wat gedachten van me.....zelf heb iik ook vaak God zitten zoeken, maar inmiddels is em relatie steeds meer gegroeid, en denk terug aan de brand, akelig geluid van vuur waar ik wakker mee werd, drie kinderen in me huis onderhand, maar inmiddels wist ik God is erbij, er was geen angst, ik w as relaxed. en zo,n ervaring brengt me dan weer op mozes bv, zo iets moet hij ook gevoeld hebben daar bij de zee met een enorm leger achter hem en geen kant uit kunnende.
ha ha net zoals twee kinderen van me die sliepen, eentje geloofde, als ratten in de val, vlammen langs hun bedden. Nee mijn gelovige zoon was niet bang, God maakte hem wakker en leidde hem en zijn broertje door het vuur.
en hoeveel mensen zijn zich dat bewust, dat God veel dichter bij ons is dan we denken, ook al voelt het soms niet zo???
Ook al verliezen we soms geliefden? toen mijn kleindochtertje dood ging, ook God was er toen bij, hij liet het merken door het wonder wat hij deed met het medaillon wat ongeschonden door het vuur ging.

Wij mesnen zijn veelste veel zoals het volk wat mozes volgde, gaan gauw morren als het effe tegen zit: waar is God nu??? ik voel hem niet....

Ik zie die brand als een beproeving .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 23 maart 2014, 20:16
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
De paasversiering in huis gemaakt . weer erg gezellig .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 23 maart 2014, 20:10
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ROELANDE345 schreef:
Vandaag de verjaardag van mijn jongste gevierd,18 is ie geworden.
Dus defenitief geen kinderen meer
Lachende smiley
Leuk alle kleinkinderen op bezoek
maar als ze aan het eind van de dag duidelijk moe worden is het ook weer leuk als ze naar huis gaan Clown smiley
nu lekker met een wijntje op de bank met vriendlief

Gefeliciteerd , dus weer genoten van je kleinkinderen , weet er alles van , kan er erg van genieten maar als ze moe zijn , ja das leuk dat ze dan naar huis gaan , wens jullie nog een fijne avond .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 maart 2014, 13:48
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
JANE410 schreef:
Weer gestofd , de toilet schoongemaakt pfffff elke week weer opnieuw. Vroeger deed ik altijd grote schoonmaak, hele huis ging op z`n kop. Dat doe ik allang niet meer. Vind de wekelijkse schoonmaak werkzaamheden wel genoeg Boze smiley

Maar bijna klaar en dan even winkelen Knipoog smiley

Is er iemand die het wel leuk vind? Misschien de mannen wel!!!

nou ben er eerlijk in , vind het heerlijk om te doen . ben al wat rustiger geworden , paar jaar geleden deed ik elke week mijn ramen ..hou geen grote schoonmaak meer , is ook niet nodig hou het wel bij . maak wel alles lekker schoon met een scheutje dettol er bij in , ruikt zo lekker fris .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671 (62)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 13:04
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
THOMAS968 schreef:
Ik heb een app gekocht, een programmaatje dat zowel op een ipad/iphone werkt als op de computer. MeteoEarth heet het, met mooi grafisch weergegeven wat de verwachting is voor de komende vijf dagen, als het gaat om temperatuur, neerslag en wind. Het programma WeatherPro had ik al en daar werkt het mee samen, als je dat wilt. Leuk voor mensen die graag buiten zijn, zoals wandelaars. fietsers of vakantiegangers. Het weer is voor iedereen een issue.

Thomas, nog twee weken tot de zomertijd en het voorjaar - op donderdag 20 maart, om 17.17 uur - is zelfs al bijna daar...

Thomas

jij gaat uus Piet er toch niet uitwerken he ??? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van TRIJNIE671
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 8 Volgende
Pagina 2 van 8