ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ALINDA313
ChristianMatch forum index » Berichten van ALINDA313
Auteur Bericht
ALINDA313 (41)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 17:00
BerichtOnderwerp: Dilemma of niet………..
 
Hmmm...maar wat ook kan: de één blijft thuis zitten met de gordijnen dicht en dan komt er toevallig een hele leuke postbode langs...en ze leven nog lang en gelukkig.
De ander zoekt zich een ongeluk en staat ervoor open en blijft toch alleen.

Wat ik wil zeggen is: wat je ook wel of niet doet, de één ontmoet wel iemand en de ander niet! (Al vergroot je natuurlijk je kansen wel als je op een datingsite staat...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALINDA313 (41)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 16:51
BerichtOnderwerp: Uw wil geschiedde
 
Lucas Kramer...

Supermooi nummer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALINDA313 (41)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 11 december 2011, 22:54
BerichtOnderwerp: vreemdgaan
 
JOLAN931 schreef:
Hmm... Een beetje gelijk heb je wel, ik zat te snel op de kast. Wat ik alleen pure onzin vond is de volgende regel:

Los van de tragische opvatting die ze had over seksualiteit binnen een relatie, wordt het kennelijk in deze kringen toch als een verlichtende factor voor de vreemdgaande man gezien

Deze regel slaat werkelijk nergens op. Is gewoon niet waar.
Als men elkaar sex gaat onthouden kan ik me voorstellen dat vreemdgaan in de gedachten opkomt, Maar ik blijf erbij dat je geen grotere zwakkeling kunt zijn als een vreemdganger. Als je kijkt naar wat er overhoop gehaald word, welke pijn en vaak levenslange vertrouwens beschadigingen je teweeg brengt bij een ander, maar soms ook bij overige familieleden etc. ben je wat mij betreft gelijk gesteld aan een moordenaar. Je hebt het blindelingse vetrouwen in de ander vermoord, dat komt nooit meer terug( enne...Je= niet Thomas natuurlijk)

Ik ben het met je eens Jolan! Als er 'verlichtende regels' voor vreemdgaan zijn, dan kan ik bij andere dingen ook wel allerlei verlichtende regels gaan bedenken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALINDA313 (41)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 09:35
BerichtOnderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
 
SAVANTI576 schreef:
wie gaat er nog wel eens lekker naar een discotheek toe ?

http://www.youtube.com/watch?v=VtTBUGe1uCM (zoals bijv in dit filmpje )

welke muziek dans je dan op ?


Het gaat er niet om dat je gaat dansen, maar om de muziek die gedraaid wordt.
Persoonlijk vind ik de muziek van het filmpje verschrikkelijk en zou ik me er niet prettig bij voelen om daar tussen te staan, omdat het totaal niks meer met God te maken heeft.

Het zou voor mij ook uitmaken tussen wat voor mensen ik daar sta: als ik tussen allemaal drugsdealende half naakte mensen zou staan die helemaal los gaan op de beat en zichzelf niet meer in de hand hebben is dat anders dan wanneer ik gezellig met vrienden aan het dansen bent op een bruiloft op een liedje dat over de liefde gaat.

Er is veel muziek die mensen bij God vandaan houdt. Dat kan om teksten gaan, maar ook om hoe mensen met bepaalde muziek om gaan. (Drink je gezellig een biertje tijdens het dansen of sta je stomdronken mee te bleren met de muziek en weet je de volgende dag niet meer hoe je thuisgekomen bent?)

Kortom: selectief zijn in muziekkeuze en op een verstandige manier met dansen/uitgaan omgaan, daar komt dit onderwerp voor mij eigenlijk op neer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALINDA313 (41)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:29
BerichtOnderwerp: contact
 
Niet alleen ouwe kerels zijn voorzichtig met reageren hoor...

Ik wilde het al bij de Albert Heijn proberen! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ALINDA313
Pagina 1 van 1