ChristianMatch
 


Forum

contact
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
JOZI078





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:56
 
Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaasd is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar.
Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKWAL969





Berichten: 194

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:07
 
JOZI078 schreef:
Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaasd is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar.
Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis.

Misschien dat die ouwe kerels te voorzichting zijn met reageren Smiley die vol vragen zit

Ik denk dat de meesten van wat rijpere leeftijd een geschiedenis achter de rug hebben. Maar dat is een vermoeden wat ik heb.
Misschien dat iemand dat kan verduidelijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKWAL969





Berichten: 194

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:08
 
JOZI078 schreef:
Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaasd is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar.
Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis.

Misschien dat die ouwe kerels te voorzichting zijn met reageren Smiley die vol vragen zit

Ik denk dat de meesten van wat rijpere leeftijd een geschiedenis achter de rug hebben. Maar dat is een vermoeden wat ik heb.
Misschien dat iemand dat kan verduidelijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOZI078





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:20
 
HENKWAL969 schreef:
Misschien dat die ouwe kerels te voorzichting zijn met reageren Smiley die vol vragen zit

Ik denk dat de meesten van wat rijpere leeftijd een geschiedenis achter de rug hebben. Maar dat is een vermoeden wat ik heb.
Misschien dat iemand dat kan verduidelijken.

iedereen die hier ingeschreven is heeft een geschiedenis achter de rug, kijk vooruit, anders kun je hier beter niet aan beginnen, ze schrijven allemaal dat ze een relatie zoeken en schrijven mooie verhalen. Hebben ze mischien de hele dag niets te doen en is het tijdverdrijf? Ik neem dit serieus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNEKE421





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:24
 
Dat merk ik ook en ik ben nog iets jonger dan jij, maar mijn profiel is bijna 1000 keer bekeken maar weining reactie erop.
Daarom stop ik voorlopig met cm.
Jij in ieder geval succes.
Gr Hanneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALINDA313





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:29
 
Niet alleen ouwe kerels zijn voorzichtig met reageren hoor...

Ik wilde het al bij de Albert Heijn proberen! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNEKE421





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:40
 
AH is ook een goed idee Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:43
 
JOZI078 schreef:
Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaasd is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar.
Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis.


Hoe kan dat nou ... Twijfelende smiley

In een ander topic zegt iedereen dat ze niet afgaan op uiterlijk ... ik snap er niets meer van Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSAN198





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 00:37
 
Hoeveel reacties heb je zelf al verzonden? In eerste instantie dacht ik net als jij, hoor, en viel het me behoorlijk tegen. Ik dacht toch dat ik een leuk profiel en aardige foto's had. Ik heb ontdekt dat je zelf het initiatief moet nemen. We kunnen wel met z'n allen op de ander gaan wachten, maar dan gebeurt er niets. Schrijf zelf een leuke mail aan iemand!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 09:51
 
Er zat hier 4 jaar geleden een vrouw van 80, Elsje was haar naam.
Omdat ik regelmatig contact met haar had via privechat en mail, weet ik dat zij hier op cm contact kreeg met een man van die leeftijd waar zij tot haar overlijden een fijne relatie mee heeft gehad!! Lachende smiley

Het is dus mogelijk!!
De vraag is uiteraard wel wat jij zelf aan actie onderneemt..... Twijfelende smiley

Verder verklaar ik mijzelf wel schuldig aan jouw bewering over mannen en jaaaaaaaaaaaren jongere vrouwen met blond haar.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 11:18
 
JOZI078 schreef:
Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis.

Wat weerhoud je ervan???

Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 11:58
 
JOZI078 schreef:
Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaasd is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar.
Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis.

Jozio,
Mijn ervaring is door actief deel te nemen aan deze site dat je dan vanzelf wel reacties krijgt. En inderdaad zelf mensen benaderen wil ook nog wel eens helpen. Je hoeft dan niet meteen een liefdesbrief te sturen, maar gewoon een gezellig mailtje kan al een opening zijn voor contact!
Ik ben dan wel jong, maar heb geen lang blond haar en krijg wel reacties Knipoog smiley (al is het alleen al op de dingen die ik op het forum plaats).
En nee, de 'oudere' mannen reageren niet alleen op jonge dames!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 21:59
 
Thuis, stil achter je computer zitten turen naar je scherm, nadat je een heel mooi profiel hebt aangemaakt, met nog leukere foto's heeft weinig zin denk ik.

Maar lekker actief meedoen zowel op het forum als in de chatbox, zodat je de mensen reden geeft om je aan te spreken werkt zeker wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:34
 
JOZI078 schreef:
Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaast is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar.
Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis.


Een vliegende vogel vangt altijd wat. En je maakt een beetje een karikatuur van mannen, dat gebeurt toch andersom ook niet? Een beetje positiviteit kan nooit kwaad hoor. Hoe je overkomt daar kun je ook wel wat aan werken. En we weten als mannen allemaal wel dat we kansloos zijn bij Doutzen, maak je maar geen zorgen.

Thomas, die dat overigens wel jammer vindt, zucht.Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 10 juli 2011, 23:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 10:34
 
THIRZA120 schreef:
Jozio,
Mijn ervaring is door actief deel te nemen aan deze site dat je dan vanzelf wel reacties krijgt. En inderdaad zelf mensen benaderen wil ook nog wel eens helpen. Je hoeft dan niet meteen een liefdesbrief te sturen, maar gewoon een gezellig mailtje kan al een opening zijn voor contact!
Ik ben dan wel jong, maar heb geen lang blond haar en krijg wel reacties Knipoog smiley (al is het alleen al op de dingen die ik op het forum plaats).
En nee, de 'oudere' mannen reageren niet alleen op jonge dames!


Thirza, ben het helemaal met je eens.
Zelfs op dingen die je op het forum schrijft , komen er wel eens reacties.
Ik had het afgelopen zaterdag nog, saaie dag, op CM niks te beleven, en 's avonds om 21.30 uur iemand in de chat n.a.v. een reactie op het forum. Heerlijk gezellig aan het chatten, bleek die andere persoon ook nog een deel van mijn familie te kennen, ( haast nog beter dan dat ik ze zelf ken Knipoog smiley ), en de avond vloog om. Ik geloof dat het bijna 23.30 uur was dat we het chatten hebben afgesloten. Zo zie je maar.....er voor open staan, zelf wat ondernemen, het scheelt allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 14:13
 
Ik vind je conclusies erg cru,mannen gaan alleen voor (veel) jonge(re) blondjes en hebben de hele dag niets beters te doen dan leuke profieltjes in elkaar te knutselen? Smiley die vol vragen zit met zo'n instelling vang je zeker bot.......

Bovendien gaat het toch niet om de hoeveelheid reacties,je hebt maar 1 leuke vent nodig,geen 1000 Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 22:11
 
JOZI078 schreef:
Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaasd is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar.
Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis.

Hallo Jozi.
Je moet je helemaal niet druk maken want dan krijg je last van je hart.
Alleen lekker genieten.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 22:15
 
Jozio,
nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of deze tips en adviezen al hebben geleid tot meer reacties/contacten.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 22:28
 
THIRZA120 schreef:
Jozio,
nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of deze tips en adviezen al hebben geleid tot meer reacties/contacten.... Lachende smiley



Als ze nu echt op zoek is naar iemand die op zoek is naar een jongere dame , dan heeft ze de keus uit 63 mannen, in de leeftijd variërend tussen de 58 en 99 jaar.
Dus ja.......waarom de C 1000 inschakelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 23:37
 
t Ja...Ik ondernam ook niet zoveel....Maar las hier wel veel...

Maar die man ondernam wat..en ik zei geen nee...

Had al veel "blauwtjes" gelopen...vandaar dat ik niet zo vlug hapte.
Maar het is waar...Door aan de praat te blijven hier loop je ook soms leuke kontakten op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 23:16
 
Je kunt beter regelmatig je profiel verversen en aantrekkelijker maken.
Dat heb ik ook zo gedaan en toen kreeg ik relatie.
Dat zal je mischien wel lukken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 00:46
 
k Heb nooit een profiel ververst!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 21:55
 
HERMAN388 schreef:
Je kunt beter regelmatig je profiel verversen en aantrekkelijker maken.
Dat heb ik ook zo gedaan en toen kreeg ik relatie.
Dat zal je mischien wel lukken

Hallo Herman

Dan ben jij toch wel een geluksvogel denk ik hahaha.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOZI078





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 20:55
 
SUSAN198 schreef:
Hoeveel reacties heb je zelf al verzonden? In eerste instantie dacht ik net als jij, hoor, en viel het me behoorlijk tegen. Ik dacht toch dat ik een leuk profiel en aardige foto's had. Ik heb ontdekt dat je zelf het initiatief moet nemen. We kunnen wel met z'n allen op de ander gaan wachten, maar dan gebeurt er niets. Schrijf zelf een leuke mail aan iemand!

ik reageer me helemaal suf,zelfs mannen die zeggen dat ze alle mail beantwoorden reageren niet. Ik ga elders zoeken, succes verder, Jozi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOZI078





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 21:02
 
THIRZA120 schreef:
Jozio,
nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of deze tips en adviezen al hebben geleid tot meer reacties/contacten.... Lachende smiley

niets geen reactie, ik reageer me helemaal suf, als er een positief in het leven staat ben ik het wel. Jozi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOZI078





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 21:09
 
HERMAN388 schreef:
Je kunt beter regelmatig je profiel verversen en aantrekkelijker maken.
Dat heb ik ook zo gedaan en toen kreeg ik relatie.
Dat zal je mischien wel lukken

wat deugt er niet aan de foto en het profiel, hoezo niet aantrekkelijk? vind je dit leuk om zo'n reactie te zetten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 21:12
 
JOZI078 schreef:
ik reageer me helemaal suf,zelfs mannen die zeggen dat ze alle mail beantwoorden reageren niet. Ik ga elders zoeken, succes verder, Jozi

Het overbekende probleem, mannen zeggen hetzelfde van vrouwen en zo blijven we in cirkeltjes ronddraaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 21:15
 
JOZI078 schreef:
niets geen reactie, ik reageer me helemaal suf, als er een positief in het leven staat ben ik het wel. Jozi



Misschien krijg je nu wel een leuke reactie.......er hoeft natuurlijk maar één leuke man te reageren........ Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 21:18
 
JOZI078 schreef:
wat deugt er niet aan de foto en het profiel, hoezo niet aantrekkelijk? vind je dit leuk om zo'n reactie te zetten?

je profiel aantrekkelijker maken,dat klinkt bijna als jezelf leuker maken dan je bent Knipoog smiley.
Blijf gewoon lekker jezelf jozio! Als ze je niet leuk genoeg vinden zoals je bent, zijn ze je aandacht helemaal niet waard toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 00:27
 
JOZI078 schreef:
wat deugt er niet aan de foto en het profiel, hoezo niet aantrekkelijk? vind je dit leuk om zo'n reactie te zetten?

christian-match is geen wehkamp, jozio;
geniet van de prettige contacten die je hebt, of kunt krijgen.......
en kijk gewoon wie en wat er op je pad komt..........
relax.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2