ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BEHAPPY332
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 14 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van BEHAPPY332
Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 21:47
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
 
MARTIN695 schreef:
Pieter heeft het niet over een portomonee maar over een portofeuille en dat is toch weer iets anders want daar gaat veel meer in volgens mij.
Sjalom
Martin

Gelukkig bestaan er nog wijze mannen.

De portefeuille van de minister van financien bijvoorbeeld. Daar gaat helemaal veel in. Ooit gehoord dat in Nederland een vrouw die portefeuille in handen had?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 17:19
BerichtOnderwerp: BIESBOSCH
 
MARIJAN072 schreef:
En nu even to the point; ga je nu mee of niet Smiley die vol vragen zit Je hoeft alleen maar met ja of nee te antwoorden. Knipoog smiley


Goede vraag.

Moet eerst op rooster kijken van mijn werk.
Ik heb heel onregelmatig werk.

In ieder geval probeer ik alvast mee te denken.
Mensen enthousiast maken vind ik ook leuk.

Als er veel mensen komen,
maakt het niet uit of ik wel of niet mee ga.

Als iedereen enthousiast is en blij als iemand wat organiseert,
dan ontstaat er meer lef, durf, initiatief en gezelligheid.

Het is in ieder geval een leuke activiteit in de natuur
en voor mij heel dichtbij.

dus ja, ik doe mijn best om te komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 14:50
BerichtOnderwerp: BIESBOSCH
 
BEHAPPY332 schreef:
Een KNAL activiteit op een FLUISTER boot Smiley die vol vragen zit

dat kan nooooooooooooooooooooit goed gaan


tip: begin opnieuw een nieuw topic,
maar dan met de titel

BIESBOSCH; een KNAL activiteit op een FLUISTER boot

Met die titel kun je mensen ontzettend nieuwschierig maken.
Je kunt die titel ook weer gebruiken bij de oproepjes 'ik zoek een gezellige groep voor een .... '

Nieuwsgierigheid is een belangrijke 'trigger' bij advertenties en marketing. Maar, dan moet je eerst wel ff heeeeeeel goed nadenken over je eerste zinnen in dat topic. Die moeten dan weer aansluiten op KNAL en FLUISTER...

Mogelijkheden:

De Biesbosch is ontstaan in het jaar... toen met een KNAL de Elisabethsvloed... Nu is het een prachtig natuurgebied, met vele vogels, vissen, kwakende kikkers, zachte donsen eendjes en blub. blub... brasems die tijdens het grondelen lichte luchtbelletjes naar boven doen opborrelen.

FLUISTEREN is natuurlijk heel goed om in dit weelderig natuurschoon de pret niet te bederven. Ideaal is dat ook voor het daten, want je hebt geheime onderonsjes waar anderen niet van horen... Fluisteren in gezelschap mag nooit, uitzondering: hier moet het.

Hoe dat voelt? je kunt het zelf ervaren... eh SAMEN ervaren, als je niet gelijk in het huwelijksbootje wilt stappen, maar toch zeker wel één van Nederlands meest romantische plekjes wilt ontdekken... en hier, samen, het zonlicht in het water wilt zien schijnen...


Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op donderdag 9 september 2010, 14:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 14:39
BerichtOnderwerp: BIESBOSCH
 
KATJA065 schreef:
Dat zullen we afwachten zivaatje.
Smiley die vol vragen zit
Je kunt je melden als eerste??????? Clown smiley Lachende smiley Knipoog smiley

Het is nog vroeg en wie weet komt er wel honderd man???


EEN KNAL ACTIVITEIT TOCH?????? Coole smiley met zonnebril




Een KNAL activiteit op een FLUISTER boot Smiley die vol vragen zit

dat kan nooooooooooooooooooooit goed gaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 14:35
BerichtOnderwerp: avondje uit in Zeist
 
PEACEDOVE820 schreef:
Miss een tip de leeftijds grens een beeje los te laten dan melden zich misschien wel spontaan meer mensen aan Knipoog smiley
Succes der mee!

Ik begrijp het best hoor, die leeftijdsgrens.

toch:

Bij het wokken in Utrecht waren ook dertigers en veertigers en dat ging prima. Gezelligheid maken, doe je samen. Plus, als je met een grotere groep bent, controleer je elkaar ook. 'sociale controle'. Ja, zo heet dat. Werkt goed. Veel mensen kennen elkaar via CM wel zo'n beetje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 14:28
BerichtOnderwerp: Even polshoogte nemen:
 
GRIFFIN748 schreef:
't is maar waar je onderzoek naar wil doen....beetje nutteloos onderzoek, als je het mij vraagt.


Als je ervan uitgaat, wat de primaire drijfveren van de mens zijn...

Dan staat op N1. ???
en op nr. 2 staat dan hoe je dat kunt bereiken.

Via dit onderzoek krijgen jongeren les hoe zij Nr 1. kunnen bereiken, zelfs zonder mooie auto, dure kleding, goede baan...

Sterker nog, via dit onderzoek krijgen jongeren les hoe zij Nr. 1. kunnen bereiken zonder eindeloos 'gratis drankjes' aan dames weg te schenken...

Eén drankje, een mix, in de horeca kost rond de 4 euro. Voor een jongere is dat ongeveer een uur werken. 7 drankjes weggeven is een dag werk en dus ook een dag niet gestudeerd.

Nu leren jongeren Nr. 1. te bereiken, door niet vijf drankjes te verspillen. Dat betekent dat zij dus een halve dag minder hoeven te werken per week. Jongeren verdringen daarmee dan ook minder arbeiders die niet voor de drankjes werken, maar wel voor het onderhoud van hun gezin.

De jongeren leren nu
a. om met minder werk hetzelfde te bereiken.
b. om geen arbeidsplaatsen te bezetten van mensen die voor een gezin zorgen
c. om meer tijd te studeren en dus hogere opleiding en betere baan te bereiken.

CONCLUSIE

DIT ONDERZOEK HEEFT DUS 'EEN HOOG NUT' VOOR DE KENNIS ECONOMIE

Motto: 'het is maar net even van welke kant je het bekijkt'


Verder ben ik mij bewust, dat een reactie zoals deze, veel aversie kan oproepen. Ik beantwoord hier echter alleen de vraag, wat het economisch nut van dit onderzoek kan zijn.

Verder zou het kunnen betekenen, dat er per jongere minder alcohol geschonken zou gaan worden... maar die hoop is waarschijnlijk ijdel... Al zouden de dames wel moeten beseffen, dat zij in dronken toestand echt het verschil niet meer zien, tussen iemand die uit tactisch oogpunt met zijn polsen beweegt en iemand die dat 'gewoon' doet omdat hij 'gewoon' zo is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 14:14
BerichtOnderwerp: De angst alleen te blijven
 
SUSANNAH475 schreef:
Het is wel eens zinvol om het ergste scenario te bedenken waar je nu eigenlijk bang voor bent... dan kom je er misschien wel achter dat die schaduw die op het topje van de berg lag en waardoor bijna niemand de moed had om die berg te beklimmen en er toch een moedig persoon bijzat die het wel aandurfde en die berg beklom en uiteindelijk ontdekte dat de schaduw van een boom kwam en maar weinig voorstelde.

Het is maar een voorbeeld om aan te geven dat de angst vaak groter is dan die in wezen is.

Ik hoop dat ik met mijn bijdrage mensen kan bemoedigen om niet angstig te zijn voor hun toekomst, maar het leven aan te gaan...
En als je God erbij betrekt mag je erop vertrouwen dat Hij je er doorheen helpt, hoe moeilijk dat soms ook voor je voelt.

Mooi gezegd!

Gisteren zag ik een gezinsbijbel, het was een trouwbijbel. Er stond een tekening in over een schaduw. Ergens in Genesis. Als de zon daalt, dan wordt de schaduw van de mens langer. Dus, als het licht dooft c.q. het levenslicht dooft, dan wordt de schaduw juist bijna eindeloos lang...

Het is een beeldspraak over het leven, als je denkt dat het stopt, wordt het juist eindeloos... mooi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 14:02
BerichtOnderwerp: Even polshoogte nemen:
 
HOE DANS INDRUK MAAKT OP DAMES !

... EN HOE DE DAMES ZO ZELFINZICHT LEREN KRIJGEN...


Zie hier de plaatjes:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2010/09/trek_vrouwen_aan_met_je_linker.html

CITAAT UIT SPITS:

Mannen die indruk proberen te maken op de dansvloer moeten vooral hun linkerpols laten wapperen. De bewegingen van de linkerpols en de rechterknie winden vrouwen het meeste op. Dat concluderen psychologen van de Britse Northumbia University.

De onderzoekers filmden de dansmoves van 19 mannen en verwerkten die in een animatie, waardoor het uiterlijk van de mannen niet meer van invloed was op de test. Vervolgens lieten ze vrouwen kiezen welke bewegingen ze het aantrekkelijkst vonden. Daaruit bleek opvallend genoeg dat de dames vooral kijken naar de linkerpols en rechterknie. Daarnaast zijn ook de bewegingen van het hoofd en de borstkas belangrijk.

Mannen die al jaren denken dat hun achterwerk hun succes bepaalt, hadden het dus goed mis. Maar gelukkig kunnen ze hun dansstijl nu nog aanpassen. “Als een man weet wat de doorslaggevende bewegingen zijn, kan hij met wat training zijn kansen op het aantrekken van een vrouw verbeteren door zijn dansstijl'', zo verklaart psycholoog Nick Neave.


EINDE CITAAT UIT SPITS


Eh, de link verwijst naar de plaatjes...

IS DAT NU EIGENLIJK WEL ECHT NIEUWS?


EVEN POLSHOOGTE NEMEN:


http://www.goeievraag.nl/vraag/polshoogte-nemen.32914#antwoorden
Dit heeft er dus niets mee te maken...


Dit heeft er wel iets mee te maken:
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ACPW_nl___NL389&q=lichaamstaal+pols+hand

Wie een open hand uitsteekt naar de ander, die is eerlijk. Zo zegt de studie van lichaamstaal... Voor vrouwen is 'eerlijkheid' belangrijk, want zij zoeken intimiteit in relaties, in wederzijds vertrouwen, in gevoelens delen, in geheimen delen. *Mannen, blijf weg van de vrouwen... zij stelen je geheim en vertrouwen het daarna toe aan alleeeeeeen.....

Maar nu gaat elke dronkaard etc. etc. natuurlijk oefenen om dansjes in te studeren waarbij hij zijn linkerpols toont... en iedereen denkt dat 'ie eerlijk is... en met die pols, wint elke dronkaard straks de dames rond zijn vinger...

Kortom, dankzij de wetenschap, weten wij nu zeker, dat wij over de eerlijkheid van de mens straks niets meer weten... Liefde op het eerste gezicht, kan zo zelfs heel bedriegelijk worden !!!

Help! Daar gáát de romantiek! Weg! Wat wordt het leven zo toch onmogelijk ingewikkeld! En zwaar te dragen?! Wat is straks nog wel 'waarheid' ?

UW WOORD IS WAARHEID: geloof, hoop en liefde. échte liefde.




Eén vraagje blijft: wat heeft die rechterknie er mee te maken?
En het hoofd en de borstkas?


Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op donderdag 9 september 2010, 14:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 13:29
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
 
HANNAH810 schreef:
vallen mannen dan ook onder de queens, en de sisters, chatuliem? Clown smiley Knipoog smiley
of vallen ze onder de travesto-cactussen.......... Geschokte, onthutste smiley

JA ZEKER ! Althans... sóms !

Een 'queen' in Engels dialect is een ander woord is voor hoogeplaatste homo... zie hier: een man die hoog in rang is, maar in zijn gedrag homosexueel is, die wordt in Engeland ook wel 'de koningin' genoemd.


5. the Queen 13 up, 9 down
buy the queen mugs, tshirts and magnetsA slang word used to describe a high ranking homosexual male supervisor, or a high ranking homosexual male boss.

This word was coined as a result of it's likeness to the word queer and also because of feminine like tendencies of gay males. Combine this with the authority that a Queen has and you have "the Queen".
The Queen got a new boyfriend recently and he's bringing him around the office to introduce to everyone.

The Queen gave me a shitty project to do cause he knows I'm a big homophobe.


BRON; http://www.urbandictionary.com/define.php?term=the%20queen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 13:18
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
 
PIETER649 schreef:
onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen vooral geinteresseerd zijn in de portefeuille van mannen...


WILLEMIJN232 schreef:
100 jaar geleden misschien? Knipoog smiley

Inderdaad:

het is nu 'de giro' Engeltje smiley en 'de creditcard'. Clown smiley

Dank voor je opmerkzaamheid Kussende smiley !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 13:12
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
 
CHATULIEM619 schreef:
Hoewel me de zin een beetje ontgaat van dit topic wil ik me toch ook niet echt onbetuigd laten. Waar ben ik allergisch voor?

Op nr één staat absoluut: DRAMAQUEENS.....
Op nr twee: CLAIMSISTERS......
en nr drie: CACTEI...............

Chatuliem, je moet wel heel populair zijn bij de dames dat je ze niet meer rangschikt op naam, maar op soort?

Nee, wordt niet boos... ik ben blijkbaar gewoon 'jaloers'. Dat zeg ik maar even hard op, want al die vrouwen hier hebben dat toch wel feilloos door. Hebben ze een neus voor...

Oh, eh. De zin van dit topic? Als je ooit van je leven met één van de kasplantjes 'moet' samenleven... dan moet je het wel zien uit te houden zonder al te grote irritaties wederzijds. Gemiddeld bestaat een huwelijksleven uit X aantal ruzies per week. Dat leidt tot scheiding, mag niet... dus Bijbels gezien is dit hier dus eigenlijk het belangrijkste topic.

P.S. met al die 'harem'kennis van jou... je bent in de tussentijd toch niet bekeerd tot islam? Daar mag een man vier vrouwen hebben plus, let wel PLUS een onbekend aantal vrouwelijke slaven. Eén voorwaarde: je moet ze wel gelijkwaardig behandelen.

In jouw geval: elk plantje even veel water geven per dag.... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 13:05
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
 
NAOMI695 schreef:
... zelfs al draag ik witte sokken, zelfs dan...


oei, daar ben ik wel heeeeeeeeeel allergisch voor ...

Ja dat was een vraag die mij al tijden bezig hield:

WAT HEBBEN VROUWEN TEGEN WITTE SOKKEN?

Toch maar eventjes google geraadpleegd, zie hier de link;
http://forum.nedlinux.nl/viewtopic.php?id=19354

Er zijn drie redenen te lezen:

1. Witte sokken worden geassocieerd met 'sport-sokken' en dus ZWEETLUCHT Kotsende smiley

2. Witte sokken in zwart leren schoenen, met zweetlucht... dat worden dus vanzelf WITTE SOKKEN MET ZWART GRAUWE VLEKKEN Zieke smiley

3. Witte sokken getuigen van een man, die door zijn moeder verwend is en GEEN EIGEN SMAAK Boze smiley heeft leren ontwikkelen.

Een hele opluchting, dat ik het nu eindelijk weet...

eh. vergeten:

4. ZWARTE SOKKEN KAN JE - met onzichtbare vlekken en onverwachte zweetgeur - GEWOON ENKELE DAGEN LANGER DRAGEN ... dat is dus minder werk in de wasmachine...

Dat verklaart dus de voorkeur bij vrouwen voor andere kleur sokken...
Waarom vind ik die reden nergens in het lijstje?
Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op donderdag 9 september 2010, 13:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 21:35
BerichtOnderwerp: Kinderdijk, Biesbosch, Rotterdam, of andere activiteiten
 
[quote=BEHAPPY332][i]Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:38


Oh Oh, er is een nieuw topic BIESBOSCH

en de start is bij WERKENDAM al in de ochtend,

ZIE DAAR Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 21:13
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
 
SUSANNAH475 schreef:
Ik wil sparen voor vasten/bidden met een groep... dus helaas Knipoog smiley

Nou eh... net gezien dat je daar niet mee gaat.
Ede en Veenendaal liggen toch wel dicht bij elkaar?

Oh ja, het was heeeeeeel gezellig in Utrecht bij het wokken.
Dezelfde mensen plus een paar extra in Veenendaal
zal dus ook leuk zijn.

Enne... als je die sprinkhanen niet lust... Smiley die vol vragen zit

dan kun je ook hier vasten !!! Knipoog smiley !

Maar... als je bid voor je eten... (vasten & bidden)

Dan lust je het VAST WEL ! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 20:41
BerichtOnderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
 
SUSANNAH475 schreef:
'k Heb besloten me weer af te melden.
Ik was er positief over maar na een privemail niet meer... jammer, ik had er al voor gespaard en er over nagedacht.

Geschokte, onthutste smiley jammer...

P.S. er worden heel veel weekenden georganiseerd,
ook door andere organisaties, dus je hebt nog steeds alle kans!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 20:26
BerichtOnderwerp: Kinderdijk, Biesbosch, Rotterdam, of andere activiteiten
 
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:38

[quote=IMKE917]Het ging hier toch om een tocht met een fluisterboot door de Biesbosch?????
Er zijn een aantal mensen die dat een goed idee vinden, en aangeven graag mee te willen!!

Den Bosch activiteit gaat eruit en kan later worden gedaan. Fluisterboot is ook in oktober en eventueel eten in Dordrecht?
Maar ik ga wel een datum prikken en kan helaas niet rekening houden met iedereen. Eventueel 30 oktober?

Fluisterboot kost 8,50 per persoon en voor kinderne van 4 tot en met 12 jaar 6 euro per persoon.

Vele mensen kunnen niet in de herfstvakantie. Herfstvakantie is van 16 tot en met 23 oktober in het zuiden en het midden van het land.

Laatst aangepast door KATJA065
op maandag 6 september 2010, 13:49







Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley




TER INFORMATIE

Activiteit Fluisterboot Biesbosch:


Vermoedelijk is de Fluisterboot in de middag?
Bij de startplaats van de Fluisterboot is ook een bezoekerscentrum.
Gaat over Biesbosch, kun je ook koffie drinken.

Vermoedelijk ben je hier dus al een hele middag zoet.

's Avonds kun je ook nog wokken. Tenminste, wie wil.
Er is een groot wokrestaurant vlakbij. Is niet duur, alles inclusief (voorgerecht, hoofdgerechten en nagerecht) voor relatief lage prijs.

Wie terug gaat van de Biesbosch naar de snelweg, komt er vanzelf langs.
aan het wokrestaurant vast, is een bowlingbaan en kartbaan.

P.S. Voor wie interesse heeft...

Op de weg er naar toe...

De replica van de ARK van Noach, nou ja Noach in dit geval...
is ook vlakbij het Wokrestaurant.
De grote replica van de grote ark ligt bij de brug van Papendrecht.
Dat is langs de rondweg rondom Dordrecht.
De Ark is nog niet klaar, maar is al wel heel groot en goed te zien vanaf de brug, als je in de auto zit... voor de passagiers, niet voor de chauffeur...
Ja, de boot is zo groot, de chauffeur ziet het ook, maar mag niet te lang kijken...

Wil je als chauffeur dan toch nog wel beter kijken:

Vlak bij die ark is ook nog, voor wie gaat kijken, een oude ruine, langs het water. De ark ligt aan de Noordzijde van de brug. De ruine ligt aan de zuid zijde van de brug.

Ben je een ochtendmens en wil je echt alles uit je dag halen:

Oh ja, nu we toch bezig zijn... Vanaf de brug bij Papendrecht, ben je vlak bij Kinderdijk, enkele kilometertjes. Daar staat 19 molens en daar komen ze uit de hele wereld naar kijken. Je kunt daar heerlijk wandelen, veel water, waterplanten. Bezoekersmolen kost wel geld, maar toegang tot de polder is gratis.

Dus wil je een ervaring hebben VAN WERELDKLASSE dan moet je hier naar de zachtjes praten: ssst, ssst fluisterboot...

VOOR HET REGELEN:

KATJA KWAM MET HET INITIATIEF, DUS EH... REGEL HET MAAR,

IEDEREEN KAN HIER ECHT EEN COMPLEET FANTASTISCHE DAG BELEVEN !


..


Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op dinsdag 7 september 2010, 20:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:08
BerichtOnderwerp: Kinderdijk, Biesbosch, Rotterdam, of andere activiteiten
 
JOSINA022 schreef:
Heb ik gedaan, zie agenda, maar niemand reageert Huilende smiley, smiley in tranen . En waarom Smiley die vol vragen zit?

Wokken was in Utrecht. Dat krijgt een vervolg in 'Ethiopisch eten' in Veenendaal. Utrecht ligt wel lekker centraal. Dus gewoon doorzetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:43
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
 
HANNAH810 schreef:
PIETER649 schreef:
reageer es niet zo allergisch hannah!!!!!!!!!!!!

asanti schreef;
wij doen hier niet aan allergieen. Daar hebben we allemaal middeltjes voor, alleen nog uitvogelen welke verantwoord zijn


bij allergie kun je de punten van je lymfe masseren, die zitten tussen je tenen, in het plooitje tegen je teen aan;
dus even geduld pieter; even kijken of t werken wil!
(is het wel verantwoord overigens, om tussen je tenen te wrijven? of is dat schadelijk?)

Heel belangrijk: ook je gezicht in de plooi houden Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:41
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
 
ANNETTE050 schreef:
.

.

.


......elke dag zet ik een nieuw puntje voor 'em klaar...maar ....ne rien.... Huilende smiley, smiley in tranen

Aaaahhhh,

Had ik van de week ook,
Appeltaart gekocht voor m'n pa...
Ging die net die avond voor het eerst van het seizoen weer schaken!
Ja, dat wil ik hem echt niet afnemen.

Dus ja... ik ook met die appeltaart leuren...

Maar eh, heb je het bestek al gepoetst?
Dan kom ik hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:34
BerichtOnderwerp: evangelisatie tweede kamer
 
KATJA065 schreef:
Ik zal het ook niet echt weten. Daarom zoek ik informatie op en neem kontakt op met de tweede kamer.

Je kunt rustig bellen, naar de receptie van de Tweede Kamer, of naar publieksvoorlichting. Opmerkelijk bij de receptie is: 'Als je bij de receptie balie van de Tweede Kamer iets afgeeft, dan krijg je GEEN ontvangstbevestiging.' Als je een brief stuurt, zijn ze niet eens bereid om een stempel op een kopiebrief te plaatsen... De receptie is gevestigd in het nieuwe gebouw. Daarnaast is er nog een postkamer die is gevestigd in het oude Binnenhof. Die postkamer is natuurlijk slechts beperkt open, daar zijn de medewerkers iets welwillender.

Mijn ervaring is dus, dat ze bij de receptie niet tot nauwelijks informatie bieden.

Daarom: via Google zul je waarschijnlijk meer vinden dan via de receptie of publieksvoorlichting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 23:30
BerichtOnderwerp: evangelisatie tweede kamer
 
PIETER649 schreef:
het is te hopen dat men niet op de nationale Judas stemt... onder het motto: geen KLINKklare onzin meer Lachende smiley


Evangelisatie...

Er zijn ooit Korans uitgedeeld, door een organisatie.
Elk Tweede Kamerlid kon er eentje krijgen.

bij het zoeken naar de link, vond ik heel wat anders:
Nederlands leger deelde Korans uit in Afghanistan,
omdat zo de Afghaanse soldaten konden leren lezen...

Voor de duidelijkheid: Dit werd niet door iedereen gewaardeerd.
http://www.nd.nl/artikelen/2009/december/15/irritatie-over-uitdelen-korans-uruzgan


Denk overigens, dat ze ooit ook Bijbels hebben uitgedeeld in Tweede Kamer.
Dat weet ik echter niet zeker.


Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op vrijdag 3 september 2010, 23:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 23:25
BerichtOnderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
 
PIETER649 schreef:
uut grunn of uut drenthn

Sorry mannen, jullie zitten helemaal fout met dat bier.
Of gaat het 'met die brouwersdrab' ergens anders over?

WIJN ! DAT MOET HET ZIJN ! WIJN !

Waarom?

Druiven worden met de voeten vertreden.
Dat heeft dus wel iets te maken met 'voetreflex'.

Enne... je oren horen de muziek... je lichaam gaat reageren... je voeten gaan bewegen... de drank die er uit de pers komt, zorgt dat je hersenen vrolijk en losjes worden... dan maak je weer makkelijker contact met andere mensen... ook van het andere geslacht... heel je lichaam is daar dus bij betrokken.

Dat is precies volgens de theorie van voetreflex:

Je kietelt aan je voet
en de rest van je lichaam gaat lachen Knipoog smiley !


Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op vrijdag 3 september 2010, 23:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 23:08
BerichtOnderwerp: De angst alleen te blijven
 
KATJA065 schreef:
In het huidige klimaat, waarin een wereldwijd tekort aan christelijke mannen lijkt te bestaan,


Nou, ik zal je wat vertellen:
- ik probeerde eens iemand te mailen, ja hoor, een vrouw, die had mij al geblokeerd voor ik boe, bah, of hallo kon zeggen...
En dan geef ik ze nog gelijk ook, niet elk mens past bij elkaar.
- ik stuur soms mails, aan dames, ook over christelijke onderwerpen en krijg niks terug... dat begrijp ik dan niet. Maar goed, zal wel... geloof is dus blijkbaar ook veel meer prive, dan men zou verwachten... Echter, dat betekent, dat als mensen gesloten zijn over hun eigen geloof, dat zij dan dus ook niet snel een medestander vinden. Wie zichzelf sluit, sluit ook de ander uit. Dat doen de dames dan toch echt zelf.
- ja het is waar, ik hou het ook niet altijd vol om te blijven mailen... soms stopt het gewoon...
- nee, ik ga niet slijmen. Ik zeg dingen zoals ze zijn en als mensen niet terug willen reageren, ook prima. Elk mens is maar beperkt in het aantal relaties met andere mensen dat hij - zij kan onderhouden. Ik zelf ben daar ook maar beperkt in... helaas...
- en ik heb een prima leven, dat ik echt niet op zijn kop wil zetten.
- en ik ken mensen, die ik nooit van mijn leven kwijt wil.
- dus ook ik ben gesloten en scherm mijn leventje af... dat krijg je als je ouder wordt...

Ja wel, JIJ reageerde leuk via de chat en daarna via de privé chatbox.
Echt waar. Prima hoor! Niets mis mee, goed gedaan. Complimenten.

Wat ik wil zeggen:
Elk mens kan wel eens het gevoel hebben, 'alleen op de wereld' te zijn.
Dat heeft niets te maken met of je man of vrouw bent.
Het kan ook karakter zijn, persoonlijke behoeften om je eigen leven te leiden, omdat elk mens nu eenmaal een eigen levenspad heeft, met eigen levensvragen, eigen talenten en dus ook... een geheel zelfstandig zoeken...
en als je dan helemaal alleen vind, wat je zoekt... of bereikt, wat je wilde bereiken, dat kan ook geluk geven, omdat je weet, dat je ten diepste NIET ALLEEN bent, als je snapt, wat ik bedoel.

Dan kom ook ik toch uit bij dat Ramses Shaffy gevoel: Laat me, m'n eigen gang maar gaan, laat me, laat me, ik heb het altijd zo gedaan...

Bovendien, als het waar zou zijn... wat je schrijft:

Evangelisatie, de Blijde Boodschap kan op zo vele wijzen vertolkt worden.
Als vrouwen daarbij een leuke act bedenken, komen er vanzelf wel mannen kijken. In een tijd van emancipatie, kan je dingen ook wel eens als een uitdaging zien, maar dan, precies andersom. Durf!

Eh... evangelisatie kan ook mensen afstoten... als het te betweterig is... echter, als het vrolijk is, actief, door mensen te helpen, ook dan, leren mensen waardering te krijgen, voor christenen, zowel mannen, als vrouwen.

En het hoeft niet altijd vrolijk te zijn, puur medeleven, kan ook goed zijn.


Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op vrijdag 3 september 2010, 23:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 22:48
BerichtOnderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
 
HANNAH810 schreef:
vergis ik me, of horen sommige reacties op dit topic eigenlijk thuis onder het topic "reageer toch niet zo allergisch"?

ALLERGIE Kotsende smiley

We gaan met z'n allen hard niezen... Smiley die vol vragen zit
en zeggen dan:

GEZONDHEID !!!

= on topic Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 01:03
BerichtOnderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
 
BEHAPPY332 schreef:
gevonden, via vertaalprogramma!
http://en.wikipedia.org/wiki/Reflexology


HOI, BEN FF OP ONDERZOEK GEGAAN OP INTERNET.
HEB WEL VAN ALLES GEVONDEN,
HIERBIJ EERSTE REACTIE, EEN OPSOMMING.

HET OPSCHRIJVEN, KAN NOG WEL BETER... KIJK MAAR:

Hierbij de Nederlandse wikipedia:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Reflexologie


In de Nederlandse wikipedia staat, dat de Harvard University onderzoek heeft gedaan naar de werkzaamheid van (voet) reflexologie. Dat is nummertje 4 van de verwijzingen en dat verwijst naar deze Engelse site:

http://www.intelihealth.com/IH/ihtIH/WSIHW000/8513/34968/360060.html?d=dmtContent#summary

Hier zijn geen 'bewijzen' dat voetreflex echt medicinaal bewezen is. Integendeel. want, wikipedia zegt hierover:

De reflexologie gaat uit van energiestromen die door het menselijk lichaam stromen. Blokkades in die energiestromen, zouden een 'vrij baan' geven voor ziektes. Dit is ' in tegenstelling met de reguliere geneeskunde die er van uitgaat, dat ziektes worden veroorzaakt door bacterien, infecties, breuken etc.'.


Nu dacht ik... dat lijkt een beetje op de methode van Hulda Clark. Zij.. lijkt me een vrouw, met die naam... beweert dat ziektes ontstaan c.q. kunnen genezen door de juiste trilling. Vergelijk, iemand zingt en even later knapt het glas. Dat kan, als de zangeres een zelfde trilling heeft als het glas. Nou ja, op die manier zouden ook ziektes te genezen zijn.
Zie: [url] http://www.denieuwedokters.nl/resonantietherapie.html [/url]http://www.denieuwedokters.nl/resonantietherapie.html

Klinkt logisch. Dus wilde ik het uitzoeken:

N.B. de Nederlandse Wikipedia geeft veel minder informatie dan de Engelse...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hulda_Clark
Via Wikipedia [url] http://en.wikipedia.org/wiki/Hulda_Regehr_Clark [/url]
kwam ik op deze pdf-rapport site:

http://www.swisscancer.ch/dt_fr/content/orange/pdf/skak/01_clark_e.pdf

Dit is een wetenschappelijk rapport, en zegt, dat de methode van Hulda Clark bij behandeling tegen kanker niet effectief zou zijn... jammer, want een geneeswijze bij kanker zou iedereen wensen. (Zie de eerste vier regels in de summary).

Dus weer geen bewijs, dat trilling of energiebanen de gezondheid kunnen helpen...

Toch zijn er op internet en you tube filmpjes over mensen, :

a. iemand die zichzelf electrisch kan opladen als je hem aanraakt krijg je een schok, met zijn hand boven het papier kan hij het papier laten branden.
b. iemand die magnetisch is, zodat hamers blijven plakken aan het lichaam,
c. iemand die electriciteit door zijn lichaam kan laten gaan zonder gedood te worden, als hij een tl-balk vastpakt, gaat hij lichtgeven.
d. iemand die 'hete handen' heeft, die echt warmte afgeven.

Ik heb even geen mening over hoe dat fysisch allemaal mogelijk is.

Laatst bij het benzine pompstation hoorde ik echter een waarschuwing. Voordat je tankt zou je eerst de statische energie van je eigen lichaam moeten afhalen, door je auto vast te pakken. De statische energie zou bij de vluchtige brandstof in de lucht zelfs een brand kunnen veroorzaken. Filmpjes op you tube, ja hoor, die filmpjes zijn er... Maar wat geeft dan statische energie af? Telefoon, kleding... ja, dat zijn de kunststoffen en electriciteit rondom de mens en nog niet IN de mens...

Dat filmpje even opzoeken...
http://www.youtube.com/watch?v=grQYr507r_A&feature=related

uitleg:
[url] http://www.mokobouw.nl/default.asp?volgnr=108&subject=nieuwsitem&menu=nieuws[/url]

Nee, ook hier, niet de mobieltjes krijgen de schuld, niet de electriciteitsbanen in de mens krijgen de schuld, maar gewoon de nylon kleding...
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/9704

Maar goed, hoe nu verder...

Het ene spoor is 'electrisch geladen energiebanen'
het andere spoort is 'huidcontact dat stress reduceert en helend is'

het ene spoor: 'electrisch geladen'
Het verhaal over energiebanen in het menselijk lichaam, loopt hier niet persé dood... er zijn immers filmpjes over hoe mensen een 'schokkende spanning' in hun lichaam hebben, die zelfs een tl-balk in brand zet.

Het andere spoor: 'huidcontact'
Zie hier een medische link: http://medischcontact.artsennet.nl/blad/Tijdschriftartikel/Hongeren-naar-huidcontact.htm Dat is wellicht moeilijke taal, maar bewijst wel heel duidelijk, dat huidcontact helend, genezend is en bij een baby van belang is voor zijn hele verdere leven! Door huidcontact bij een baby worden onder meer de hersenen gestimuleerd om te groeien.
Dus logisch lijkt, wat voor een baby geldt, geldt toch ook voor een volwassene?

Zie hier links die wat gemakkelijker leesbaar zijn:
[url] http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=0&oq=huidcontact&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ACPW_nl___NL389&q=huidcontact+baby[/url]

De engelse term blijkt dus 'kangooroo care'
interessant, wellicht dat via die term iets te vinden is over lichaamscontact (bij de voeten onder meer) dat helend is voor volwassenen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kangaroo_care
Nee, dit gaat echt over baby's.
het heet gewoon 'skin-contact'

eerste link... hier staan wat tips voor tijdens het daten...
http://uk.askmen.com/dating/curtsmith_200/212_dating_advice.html

eh... skincontact healen levert niet echt resultaat op...
dus maar weer terug naar het Nederlands: 'huidcontact helend'
Hier staan wel makkelijk leesbare antwoorden.

http://www.goeievraag.nl/vraag/knuffelen-mensen.55328#antwoorden

Kortom:
Voetreflex is volgens Wikipedia - in het Nederlands en Engels - niet bewezen.
Van de andere kant, huidcontact is bij baby's van levensbelang en is bij volwassenen ook belangrijk.

Volgende keer meer...
het is tijd om te slapen Slapende smiley


Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op vrijdag 3 september 2010, 01:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 22:56
BerichtOnderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)
 
CHANDLER627 schreef:
Mijn droomvrouw-foto op mijn profiel komt uit de reeks van Asterix & Obelix ('en het Eerste Legioen'). Stripboeken die tot mijn vakliteratuur behoren...

Zij staat er als symbool, niet als voorbeeld-'foto' voor alléén het uiterlijk van mijn nieuwe potentiële ex. Zó wil ik náár haar kijken!

En dan wil ik echt kunnen zeggen dat zij de mooiste vrouw is van de héle wereld en niet haar hoeven toe te fluisteren dat ze de mooiste vrouw is die ik helaas maar kon 'krijgen'...

Je bent wel romantisch...
en eerlijk !

He, eh, stripboeken als vakliteratuur?
Ben niet nieuwsgierig hoor, lijkt maar zo Smiley die vol vragen zit

Geluk er mee hé Knipoog smiley !


Dames: samen een stripboek lezen?
De één leest voor,
de ander slaat de bladzijden om...

... p.s. wie gaat de stripboeken uitkiezen? samen?????

hier moet je zijn!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 00:21
BerichtOnderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
 
CHATULIEM619 schreef:
De nadruk van de discussie lag naar mijn idee op het vasten, vandaar mijn reactie.

Hiermee is dan toch een stukje onduidelijkheid weggenomen.
He, negatieve formulering... dat moet ik anders opschrijven.

Goede vraag en goed antwoord, want dit leefde nog bij mij.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:28
BerichtOnderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik geef je gewoon een hand terug...

Geweldig, goed antwoord. Moest er om lachen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:27
BerichtOnderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
 
BEHAPPY332 schreef:
... mijn eigen reflex... zucht...

op internet is bijna niets wat goed uitleg geeft over voetreflex in het Nederlands...
en ik heb de Engelse, Duitse, Franse vertaling nog niet opgezocht...
en dat boekje is uitverkocht...

Zieke smiley

oh ja, er waren de links van o.a. stg. promise aan het begin van dit topic!

gevonden, via vertaalprogramma!
http://en.wikipedia.org/wiki/Reflexology
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332 (56)





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 16:48
BerichtOnderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
 
BEHAPPY332 schreef:
Ha Chat!

ik ook off topic: als ik je nu een hand geef? Wat is dan jouw reflex Smiley die vol vragen zit

Sorry, wanneer word ik nu eindelijk eens een keertje volwassen Knipoog smiley !

... mijn eigen reflex... zucht...

op internet is bijna niets wat goed uitleg geeft over voetreflex in het Nederlands...
en ik heb de Engelse, Duitse, Franse vertaling nog niet opgezocht...
en dat boekje is uitverkocht...

Zieke smiley

oh ja, er waren de links van o.a. stg. promise aan het begin van dit topic!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BEHAPPY332
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 14 Volgende
Pagina 4 van 14