ChristianMatch
 


Forum

Berichten van KLAAS252
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Berichten van KLAAS252
Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 18:01
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Nasi Goreng. ben er druk mee bezig.

Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 14:36
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
RELLOK036 schreef:
die is geel omdat ie veel tegen de wind in plast....

Smiley die vol vragen zit Wat heeft een kanarie daarmee van doen ?
Het is toch : "Homo Sapiens non urinat inventum"?????

Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 16:31
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
Beste en lieve ALLEMAAL,

waar zijn we hier als Christenen mee bezig ?
Mag ik jullie vragen mijn ervaringen nav de vraag van Mary ( Christelijk leven - Christen maar niet naar de kerk of heel weinig ?) te lezen en je dan af te gaan vragen of zoiets nav dit , inmiddels behoorlijk afgedwaalde onderwerp, niet nog eens bij iemand kan gebeuren ?

Let wel, ieder van ons wil zijn gelijk hebben en zal dat ongetwijfeld ook hebben, maar dit gaat wel over de rug van Henk, die al genoeg op z'n bordje heeft op dit moment , vandaar zijn hartekreet.

Ennehhh... staan we binnenkort niet stil bij de geboorte van onze verlosser, die ook naar hoeren en tollenaars omkeek ?

Ik wens ons allemaal alvast een zeer vredig en gezegende Kerst.

Klaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 23:20
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
RELLOK036 schreef:
euhm sja ff kijken
zia de kleuren plasma dus die kleurengeval driehoek ding is in dit geval dan licht in kleuren op te delen met licht is het meen ik rood groen en blauw die te samen weer alle kleuren bevatten en samen gemngt weer wit.. tot zo ver ff kleurenleer over licht met verf is het net iets anders btw daar heb je de kleuren rood geel en blauw als primaire kleuren en tesamen gemngd krijg je zwart... euhm ik denk met de sneeuw zit het net ff iets anders in elkaar. sneuw is nl een christalvorm en dat is suiker ook en van suiker maak je weer poeder suiker en poedersuiker is weer wit.... dus zou goed kunnen dat sneeuw poedersuiker is en daarom wit Lachende smiley

Moeilijk hoor, als ze nou vroegen waarom een kanarie geel is, had ik het wel geweten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Klaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 22:59
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
THOMAS968 schreef:
Heb je enig idee hoeveel sneeuw op dit moment in Friesland ligt? Tijd voor een Joustra.

Thomas

Vast niet, Holland is afgesloten van Friesland..Clown smiley

Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 17:28
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
MARY052 schreef:
Ik lees regelmatig in een profiel dat mensen aangeven christen te zijn om dan vervolgens te lezen dat mensen soms maar een paar keer per jaar naar een kerk gaan.
Ik ben heel benieuwd wat daar de reden van kan zijn.........

GOD heeft de gemeente ingesteld en we hebben elkaar juist zo nodig als broers en zussen.............. Tegelijk wordt je toch ook weer elke keer bemoedigd en leer je steeds meer over de Bijbel..........op die manier kan je geloof en je relatie met JEZUS zich verdiepen.

Voor alle duidelijkheid: ik spreek geen oordeel hierover uit, maar ben wel benieuwd naar de redenen hiervan.

Groet Mary

Mary,
Het had tot voor twee jaar terug ook in mijn profiel kunnen staan.
Mijn reden hiervoor was, dat ik teveel naar mensen keek en wat die elkaar aandeden ( Christenen bedoel ik dan )
Ik had toen niet zoveel behoefte om daar zondags tussen te gaan zitten.

Dom, he ? Kan je je zoiets voorstellen ?

Gelukkig hebben we een levende God die daar op een gegeven moment een stokje voor steekt.
In het diepst van mijn ellende heeft Hij mij opgepakt.

Er staat nu : elke week.

In mijn geval was het dus: kortzichtige domheid.

Klaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 16:24
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
MARIJAN072 schreef:
Dacht altijd dat ze daar stug waren, maar dat valt geloof ik wel mee. Ik heb overigens niks tegen noorderlingen hoor, de meesten zijn best aardig! Lachende smiley

Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 15:47
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
SYLA060 schreef:
ff een vraagje arjan : waarom is sneeuw wit ?

Volgens mij omdat Bing Crosby hierover zong..... Verlegen lachende smiley of is er nog een andere reden ???

Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 15:19
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
SOLAFIDE630 schreef:
Dank voor je knuf........ik ben dan wel import hier in Groningen, maar mag de pret niet drukken.......van mij een grunninger knuf terug Knipoog smiley Lachende smiley

Ik ben export grunninger , ook voor mij ???? Twijfelende smiley

Dank je Kussende smiley

Klaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 13:16
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen
 
ADRIANNE320 schreef:
Hier zo'n dame die wel eens te laat komt.... t Is idd geen goede gewoonte, maar het is wel een beetje mn zwakke punt...

Meestal ben ik (net Knipoog smiley ) op tijd, maar het kan zomaar gebeuren dat ik 5 of 10 minuten te laat ben. t Staat in mn profiel zodat je vast voorbereid bent Lachende smiley

Wat is nou 5 of 10 minuten??? Lachende smiley
Ik heb vroeger vaak en half uur tot een uur op m'n vriendinnetje moeten wachten, in de kou. Geschokte, onthutste smiley

('t is uiteindelijk niks geworden tussen ons. Huilende smiley, smiley in tranen )

Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 13:12
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Eet smakelijk Simon, ik ga vandaag aan de hutspot met een speklapje.

Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 10:12
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
CROSSROAD317 schreef:
Hoe gaat dat nou, zwemmen met je winterkleding en schaatsen aan ?? Smiley die vol vragen zit Clown smiley

OK, bieden wij Friezen jullie een alternatief : Sinds vandaag in het assortiment : Langlaufen.Lachende smiley met blinkend witte tanden
We draaien gewoon de koek-en-sopie tent een slag om en gaan vrolijk verder.
De snert is intussen ook klaar . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Klaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 20:52
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Gevulde aubergine met rijst.

Heerlijk. Kwijlende smiley

Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 19:10
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
PIETER649 schreef:
ik denk de gemiddelde sgp-vrouw verteld haar hoofd van het gezin `s avonds tijdens t eten precies wat deze voetveeg die avond op de kiesvereniging moet inbrengen. Knipoog smiley
want het grappige van de sgp is dat vrouwen openlijk geen macht, maar in het geniep alle macht hebben. Verraste, verbaasde smiley
dus Hannah praat gewoon als de gemiddelde sgp-vrouw maar dan hier op t forum Lachende smiley

Pieter, waarom doe je dit nou ?????

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Ons mannelijk ego afbreken Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Voorzover dat hier op dit forum nog hoog te houden is Knipoog smiley
Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 15:30
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
CROSSROAD317 schreef:
Moeten de rechtgeaarde Friezen nog niet schaatsen?? er schijnt al 1 cm "dik" ijs te liggen ...... Gefrustreerde smiley Clown smiley (blub blub blub)

Allang geweest, jij nog niet?????? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 20:20
BerichtOnderwerp: verhalen
 
PIETER649 schreef:
Als jij als cm-forumlezer dit hele verhaal aandachtig hebt uitgelezen, ben je net ff een tikkie gestoorder als ik die het schreef... gefeliciteerd!

Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen.

Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 18:23
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
HDBAS635 schreef:
Op hun eigen terpje ja.

Daarom, waarde "buitenlanders", jullie zijn welkom op onze terp , de chocolademelk is warm en de snert en de rookworst bijna... Lachende smiley

Klaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2009, 19:03
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
LEANNE226 schreef:
Meneer Klaas

Een oprjochte Frysk fietst niet doch schaatst en kluunt Knipoog smiley

Gr.Leanne (met warme choco in de hand,vast warmdraaien)

Ik ben dan ook maar import Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2009, 18:37
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
LEANNE226 schreef:
Meneer Arjan,vraag voor u Coole smiley met zonnebril

Hoe snel groeit ijs???
(vanwege Fryslan boppe,schaatsen,chocomel,haardvuurtje,berevelletje etc Knipoog smiley )

Gr.Leanne

Maakt toch niets uit ???
Elfstedentocht is er toch wel weer in 2010 .
Clown smiley
Tweede Pinksterdag, op de fiets. (Lang zo koud niet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt }
Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2009, 18:00
BerichtOnderwerp: vergeven
 
Laat mij ook een duit in het zakje doen en iets van mijn ervaringen met jullie delen ?

Jaren geleden werd ik door een neef van mij van nogal grove dingen beschuldigd, die onwaar waren. Mijn tante deed daar heftig in mee, uiteraard omdat het haar zoon betrof. Een gegeven moment werd ik erbij bepaald dat ik hier iets aan moest doen. Is het niet zo dat je, voordat je aan het Avondmaal aanzit, bij jezelf terade moet gaan of er iets verkeerd is ? (K'weet zogauw niet waar het staat. ) Sola ? help???)Ik heb toen de telefoon gepakt en mijn tante gebeld,(mijn neef leefde toen niet meer) en haar gevraagd: Als ik iets verkeerd heb gedaan, wilt U mij dat dan vergeven? Reaktie: De hoorn werd erop gegooid. In een periode van een paar weken heb ik dit drie keer gedaan, met hetzelfde resultaat. Ik heb en kon het toen laten rusten.

Mijn tante is een paar maanden geleden overleden en in diezelfde tijd werd bij ons in de gemeente gepreekt over de opdracht aan Jona mbt Nineve.
Ik voelde me ineens heel erg betrokken bij Jona; ik was ook al bezig een afdakje onder de bomen te maken en maar eens zien wat God gaat doen met mensen die van vergeving niks wilden weten.
Ik moest toen ook een "Jona-klus"doen.
Ik heb de schoondochter van mijn tante een brief geschreven in een poging dit hele onverkwikkelijke verhaal eindelijk eens uit de wereld te krijgen. Als reaktie kreeg ik een brief terug met de meest erge verwensingen richting Christenen en God. Ik heb deze brief maar voor een gedeelte gelezen, omdat mij dit veel te ver ging en hem weggelegd, misschien lees ik hem later wel helemaal.
Kijk, en nou wilde ik graag een afdakje onder de bomen gaan bouwen en toezien hoe God gaat straffen......

.....fout......

En hou me ten goede, ik ben verre van een heilige, maar ik heb in mijn leven wel geleerd om ook mijn hoofd voor God te buigen.
Het enige wat ik kon doen is God bidden om deze mensen genadig te zijn.Dit doe ik nog regelmatig. Meer kan ik er zelf niet aan doen. Het is aan God.
Ik heb er zelf intussen vrede mee en kan wat dat betreft met een gerust hart naar het Avondmaal gaan.

Nogmaals, bovenstaande is uitsluitend bedoeld om mijn ervaringen met jullie te delen. Een ieder doe hiermee wat hij/zij goeddunkt.

Gods zegen toegewenst.
Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 15:30
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
HENK710 schreef:
Zou aan woordkeus kunnen liggen. Of iemand heeft op zo'n moment gewoon even geen behoefte aan een reactie... Hoeft niet persé met disrespect te maken te hebben.

Ik denk even hardop en zwart/wit :

Als iemand(een goede vriend) mij deze vraag zou stellen , ga ik ervanuit dat hij in alle respect een eerlijk antwoord verwacht,( mag toch als goeie vrienden????)
Heeft deze persoon geen behoefte aan een eerlijke reaktie dan heeft dit voor mij wel te maken met disrespect tov mij.
Sorry voor deze reaktie, ik ben maar een simpele ziel. Verlegen lachende smiley
Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 15:30
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
HENK710 schreef:
Zou aan woordkeus kunnen liggen. Of iemand heeft op zo'n moment gewoon even geen behoefte aan een reactie... Hoeft niet persé met disrespect te maken te hebben.

Ik denk even hardop en zwart/wit :

Als iemand(een goede vriend) mij deze vraag zou stellen , ga ik ervanuit dat hij in alle respect een eerlijk antwoord verwacht,( mag toch als goeie vrienden????)
Heeft deze persoon geen behoefte aan een eerlijke reaktie dan heeft dit voor mij wel te maken met disrespect tov mij.
Sorry voor deze reaktie, ik ben maar een simpele ziel. Verlegen lachende smiley
Klaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 14:21
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
[quote=ROBBEDOES873]...

Ja super kan niet beter (onkruid vergaat immers niet Clown smiley )
Maar soms gaat het gewoon even niet zoals ik wil en ja als dan een goede vriend of vriendin vraagt, Hoe gaat het??
Nou niet echt lekker Twijfelende smiley Maar vervolgens word er overgeen gepraat en gedaan alsof er niets gezegd is...Let wel het gaat hier om een goede vriend/vriendin....en ja dat doet ergens wel pijn, ligt dat nu aan mij??
of zie ik het nu weer eens helemaal verkeerd??

Hallo Does,
jouw vragen komen mij heel bekend voor. Ik heb dezelfde ervaringen. Weet je dat ik me dan wel eens afvraag ? Zijn deze, wat ik dacht beste vrienden wel echt vrienden? Als ze in voor jou/mij slechtere tijden zo simpel over mijn sores heenstappen, zijn het dan sowieso wel vrienden?
Aan zoiets heb ik niets en op zo'n manier kan ik ook niets voor hun betekenen.Jouw slotzin is ook de mijne :"of zie ik het nu weer eens helemaal verkeerd??"
(Ook dat is bekend terrein

Clown smiley
Voor de rest is alles goed.

Klaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAAS252 (76)





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 december 2009, 18:04
BerichtOnderwerp: Het komt niet los vind ik.
 
PIETER649 schreef:
met crossroad, chatuliem EN solafide in 1 auto, midden in de nacht, al zingend vanuit zwolle richting grunn..... Verraste, verbaasde smiley
dat zal n lange rit geweest zijn. Knipoog smiley

toch jammer dat ik precies de andere kant op moest Lachende smiley

You can't have it all... Knipoog smiley

Gun een ander ook iets. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van KLAAS252
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2