ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ALFAROMEO918
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ALFAROMEO918
Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 16:46
BerichtOnderwerp: Chat niet met mij.
 
Daar heb ik van geleerd.

Ik uit mijn gedachten,en meer niet.
Morgen zit ik weer in mijn truck,ontmoet weer andere mensen,die mij onbekend zijn.
Nooit meer MSM ik meer,in chatten,of dergelijke persoonlijke contacten.
Die smaak is is veelal bitter voor mij.
Ik ben een man van persoonlijke ontmoetingen,op de snelweg in mijn leven.
Daar koester ik vele goede herinderingen aan.

Ik heb liever een warme kus persoonlijk,dan viritueele vriendschap.
Respecteer dat van mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 16:03
BerichtOnderwerp: Maak studie.
 
Mijn verstandsvermogen is heel gering,en heeft veel tijd nodig,om iets te bevatten.
Mijn intresse,voor twitter,en verdere digitale kennis is beperkt,dus doe ik dat dus niet.
Van mijn mobieltje,vraag ik veel hulp,ik begrijp er geen bal van dus.
Ik duik wel in oude geschiedenis,van voorvaderen.
Zonder kennis van het verleden,blijft een mens dom dus.
Tegenwoordigge tijd,en verleden tijd,en onvoltooide verleden tijd,voor dat examen ben ik nooit voor geslaagd,ik begreep dat gewoon niet.

Ik ging gewoon mijn intresse volgen.
Daar is Exodes,zeer belangrijk voor mij.
Kennis en politiek,volg ik,aan de hand van Bijbelse geschtriften,en ik ben verbijsterd,de mens bestudeerd,onwaarheden.
De religie,heb ik afstand van genomen,ook liturgie,het verduisterd de geest.
Vele kerken liggen een schaduw,waar het licht,verduisterd word,in hyragie.
Ik ben gewoon lectuur gaan lezen wat de Kerk verbied,en droefenis kwam in mijn hart,Oh God dat is ook Uw Woord dus.
Bij studie,raak je verbijsterd,wat kerken veroorzaakt hebben,in de Reformatie.en de RKK.
Daar maakte,Hitler gebruik van,in zijn studie.
Thomas a Kempis heb ik voor de helft gelezen,en er mee gestopt.
Daar kan een mens nooit aan voldoen,in Christus Navolging.
Ik lik ook wonden,die nooit meer genezen,als ferfent protestant te wezen,en de wereld ook lief had.
Die Overgave,wat de Pinkser,en Evangelie Gemeenten wel doen ,om mensen te bewegen,om naar voor te komen,is bij de Reformatie Kerken nog steeds onmogenlijk,ook als het hart zo vol van droefenis is,van vele zonden.
Verboden lectuur,kan ook een openbaring zijn,om te weten WIE GOD WERKELIJK IS.
Wat dat betreft zijn de vele kerkelijke geloviggen,op het zelfde pad als de moslims,die onderdrukking,de synode bepaald,in de mosimwerel en christelijke wereld.
Ik lees heeel veeeel verboden lectuur,en de doop in de Heiligge Geest.
Dan leer je,wat je ooit fout gedaan heeft,in je aards leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 13:34
BerichtOnderwerp: Religieus Symbool.
 
Vele jaren was dat een zilveren Davidssterhanger.

Ook mijn alachtone colega Truckers,vroegen,of ik Joods was.
Dan antwoorde ik,ik ben ingelijfd,bij dat Uitverkoren volk,maar niet van Joods bloede.
Wel dat mijn Hart altijd Bij dat Volk is,omdat ik Gods Woord geloof.

Dat werd gerespecteerd,door mijn moslims colega's,en zelfs een bepaalde vriendschap is daar ontstaan,zeker de turk Oskam,hij ging graag met mij in gesprek.
De laatste twee jaar draag ik een gouden Kruishanger,met het colier ook van goud.
Niemand vraag meer aan mij,wat die beweegreden is,in dat Christelijk geloof.
Die Davidsster viel op,ook in danszalen en kroegen,en werk.
Dan krijg je vragen,Nieuwschierigheid ? of ? meer te weten van dat symbool.
Het Kruis symbool,is geen crusifx,maar dat Jesus dat overwonnen heeft.

De Davidsster,is van oorsprong,een zegelteken,van joodse handel,zoals dat toen gebruikelijk was,in het Ot.
De Davidsster was gewoon een handelsmerkteken.
Dat teken is nu Shalom geworden,in de vlag,van Israël.
Vele dragen een kruishanger,zonder er de betekenis er van te weten,dat Jezus, Zoon van David genoemd werd,uit Joodse Bloede.

Word vervolgd,in mijn verder schrijven.

Shalom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 18:32
BerichtOnderwerp: Relatie.
 
[quote=KAT125]het rode gedeelte zie ik in diepste wezen goed, alleen verbaas ik mijzelf heel erg,dat ik een gedeelte van die tekst niet in mn hoofd kan krijgen. hier ga ik nog heel die over nadenken en kom er op terug.[/quo

Laatst aangepast door
ALFAROMEO918
op zondag 21 februari 2010, 18:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 17:55
BerichtOnderwerp: God houd niet van mij.
 
Kijk ik terug op mijn leven ? dan kan God echt niet van mij houden.

Ik ben gewoon niet beter als een crimineel,die in de bak zit,of ter beschikking gesteld.
Alle tien geboden,heb ik nu overtreden,niet alleen de zondagrust dus.
Gewoon alle geboden en verboden,ook in mijn hart zat er haat.
Ook mijn sexualiteit,wel hetero,is onwaardig voor God.
Dat speelde ook in mijn gedachten,en die zegt dat heb ik niet die liegt gewoon.

Die zwakheid dus.maakt elk mens mee.
Het kwaad spreken,ook ik ben niet onschuldig daaraan,mijn tong is best rap,voor ik overdenk,of het gepast is.

De meeste tijd van overdenking is in mijn truck,ook het stil gebed,in de nacht veelal.
God Vergeef mijn Zonden.
Het ging gisteren weer totaal mis ,Abba Vader.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 16:29
BerichtOnderwerp: Het kabinet viel.
 
KAT125 schreef:
waarom viel het kabinet?

(mijn p.s. mening)
pvda met achterban heeft al besloten om nee te zeggen tegen urzugstan(moslim gebied----> ff door denkertje, (pvda is grote voorstander om verkiezings papieren te maken in buitenlandse taal)


Je wilt het zien als een kast? de kast viel dan mijns inzin omdat de cda,vvd en de cu er in zaten te mopperen, toen kwam de aanhang van van de pvda om de kast omver te duwen. om zo te proberen het cda van vele dingen te weer houden.



het staartje: geen doorgang in urzu=navo voor de kop stoten en de bewoners in dat land. nederland trekt zich terug, gevolg? nl is land met veel moslims,dus hun hebben dan gewonnen dus hier krijgen ze een nog grotere mond, pvv mensen worden omzeep geholpen>stille tochten>moslims krijgen nog meer aandacht> nederland raakt in de war> iedereen wordt bang> links huilt en roept de navo om hulp> navo zegt,ja doei,jullei wilden ons niet helpen,wij nu jullie niet>> wij worden onder drukt net als in urzu enz.> mensen gaan denken,shit de cda was wel goed bezig,maar TELAAT>>> ECHO ECHO ECHO.

wie het vatten kan, die vatte het.


deze bijdrage van mij is 1malig.

en denk aan de woorden die chat. schreef in een ander topic waar het ging over dat ene knopje! Knipoog smiley

In mijn best grote riante truck,heb ik veel tijd over,om de politiek te volgen,tussen laden en lossen.
Gewoon Radio 1 beluisteren,ook de EO dus.
Dan krijg je Beeldvorming,daar ik ook de Bijbel,vrij goed kan,in politiek.
Veel gekwaak dus.
Het meest moeite heb ik met Agnes Kant,zo'n leuke dame,die inteligent is,maar de politiek,wil voorzetten,van Marijnissen,terwijl zij toch andere denkbeelden heeft,in sociaal te wezen.
Feike Halsema is gewoon echt dom,en Yuppi van de bovenste plank,die zwets gewoon onzin.
In de geschriften,van de Openbaringen van Johannes,staat alles te lezen,wat God zelf openbaarde,wat wij nu meemaken.
Het beest maakt de politiek uit,ook in de D 66,en de VVD.
De politiek vraagt geen raad meer in gebed,maar pijl de meningsvorm,van stemmers,in regeren,in macht.
Gelukkig kan er nooit een motie van wantrouwen ingediend worden,tegen de Schepper van Hemel en aarde,die met grote bedroefdheid,de aardse politiek aanschoud,in droefheid.
Mijn verlangen om kluizenaar te worden,word elke dag meer versterkt.
Leven net als Henoch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 15:47
BerichtOnderwerp: Relatie.
 
Apostel Paulus was er geen voorstander van.
Allemaal schores dus,in joods jargon.

Ik bezit ergens,geen enigge ervaring,in een goed huwelijk,ondanks vele jaren gehuwd geweest,wat voor God onwaardig was.

Echte relatie schuw ik,zelfs een arm over mijn schouder,zie ik als veraad.

Ik zeg nooit meer Ik Hou van Jou,je graaft zeer snel je eigen graf in doffe ellende.
Tja.
Ergens was ik die ultime vrijgezel,in snelle auto,en zonnebril,toen was mijn lach nog echt.
Mijn fysieke en geestelijke kracht,kwam in de sloophamer terecht,en mijn geest werd totaal verzwakt,en nooit meer die leuke jongen,met onbevangenheid,en vrolijke lach.
Ik leef in bitterheid ergens door een relatie aan te gaan,en mijn lach is gewoon fake,want mijn ogen is bitterheid,die een groot verhaal kan vertellen.
Zelfs een kus Wantrouw ik,ik moet weer een bezit worden,tegen onatuurlijk gedrag.
Er word beweerd hondsgedrag.
Maar ? een hond kan meer Liefde betonen,als menig mens.

De mens wantrouw ik.
Want ik ben ook zwak,in mijn mens zijn.
De echte relatie,is opgehouden,na de zondeval.
Ooit kom dat weer goed,gelukkig.
Maranatha dus.


Laatst aangepast door
ALFAROMEO918
op zondag 21 februari 2010, 15:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 15:20
BerichtOnderwerp: Mama, `k wil een man hé!
 
dat zong ria valk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 15:11
BerichtOnderwerp: Erfzonde.
 
IMRE695 schreef:
Dat is al een heel ander verhaal. Een soort erfelijkheid van slechte eigenschappen en neiging tot het kwaad. Maar dan nog heb ik er moeite mee. Mijn voorvaders waren geen misdadigers, maar arme mensen die vaak onderdrukt werden. Toch hebben zij zich altijd geschikt en zich thuisgevoeld in kerken waar de oude Waarheid werd verkondigd.

Ik heb mijn eigen dingen waarmee ik wel of niet voor God kan verschijnen. Dat ben ik me bewust en daarvoor kan ik vergeving ontvangen. Maar ik denk niet dat ik vergeving hoef te vragen voor de zonden van mijn voorouders. Ik vind dat niet iets dat past bij het Nieuwe Verbond dat God door Christus met ons is aangegaan. Daardoor zijn we ook vrij van de erfzonde, de erfelijke zonden en de zonden van ons voorgeslacht.

Anders praat je mensen een complex schuldgevoel aan. Onnodig lijkt mij dat.

En mijn reactie op Pieter was bedoeld met een knipoog, maar ik had ook een tekst uit Spreuken in mijn gedachten.

Imre.

De God uit het oude testament,is ook dezelfde,in het nieuwe testament.
Kijk van mijn moeders kant,kan ik eerlijk zeggen,ik vind er geen zonden in,ook mijn geaardheid heb ik daar aan te danken,ook fysiek.
Ondanks ,dat mijn oude vader diep gelovig is,heb ik altijd aversie gehad,in die familiestamboom,en ook er genen van gerfd heeft,de oorssprong van moeders kant,is uit frankrijk,wat best roemruchtig was.
De Knoken dus.
Die mensen haddden grote handen,met knobbels,wat knoken is.
Ook ik heb knoken op mijn zeer grote handen,en vele opperatief verwijderd op mijn hoofd.
Kijk ik heet,Verhoeven van achternaam,maar ieder zeg,jij ben een echte Knook,van jou moeders kant,ook die emotie heb je ge-erfd.
Ik bezit geen ene Emotie,van Mijn Vader,die mij verwekt heeft,zelfs aversie er tegen,om bij die Familie te horen,staat mij tegen.
De knoken waren onderhoriggen,dat wel,maar de verhalen ,in fysieke kracht,en geloofsleven,is geen legende,maar waarheid.
Ik was een moederskind dus.
Haar kindlieve dus,die mij begreep,wat emotie is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 14:45
BerichtOnderwerp: Wees nuchter.
 
Nu ik dit plaats ben ik onder de levenden.

Mijn beroep is het wegverkeer,al vele jaren.
Iedere nacht,bij opstaan,2 45, is het Deo Volente,maar ook God bescherm mij,want heel veel verkeersrampen gezien,met de dood tot gevolg.

Heden ik,en Morgen Gij,stond op een rouwwagen,wat ik als kind las.

Dat ben ik nooit vergeten,ondanks mijn uitzicht voor mijn pensioen,na arbeidszaam leven.
God wenkt,kom bij Mij,rusteloze Ziel.

Het idee om in gewrongen staal,mijn adem uit te blazen,is meer realiteit,dan vredig inslapen,in bed dus.
Ook ik ben ergens Circus artiest,een beroepskeuze,met risico,voor dagelijks brood.
Elke dag is een geschenk,ervaar ik nu bij het ouder worden,maar in het verkeer ben ik totaal niet foutloos,even wat minder consentratie,en ik sta dan gewoon voor Gods Troon,waar het boek van mijn leven,gelezen word.

Het is altijd Deo Volente.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 14:10
BerichtOnderwerp: Erfzonde.
 
Jammer.

Ik bedoelde dit serieus,en niet schertsende reactie te lezen.

Steeds meer ga ik vermoeden dat die zogenaamde verfoeide Pinksterbeweging,verder in Gods Woord kennis heeft,als menig Refo tratitionele kerk,die net als de RKK,bewust verzwijgd,om de gemeente onderhorig te laten.

Kijk de erfzonde,is uit Adam over ons uitgestort,in doornen en distelen,en met smart kinderen baren.
Maar? een zonde kan ook van vier generatie terug toeslaan,in ook ons leven,want je erft aleen geen geld,maar ook het karakter,van decenia overledenen terug,dus ook het ongehoord gedrag,en schandelijk gedrag.

Dan is er Gebed voor nodig,de zondevergeving,van voorvaderen,om zelf in reinheid te komen,om Jezus te volgen,om bij de Vader te Komen

Er is gewoon te veel Hyragie ontstaan in vele kerken,in macht,om dom te houden.

Geloof is totaal geen liturgie of religie,en theologie,in een bepaalde studie,van hoge kerkmuren,en regels.
Ook Ds Hendriks die niet in God gelooft,houd zijn schapen ook binnen zijn kerkmuren,en die schapen storten zig eigen blind in de afgrond,van Gods Toorn,en erfzonde.
Een dominee hoorde ik,hij had moeite om Ezechiel,te preken,maar dat is juist nu op ons van toepassing,het Volk Israël,weer een natie geworden,in Gods beloften,ondanks ook die erfzondes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:28
BerichtOnderwerp: In Deutschland ist alles besser???
 
Vertel mij wat.

Zelf ben ik ong twee jaar Chauffeur geweest bij de Aldi.

Eigenlijk meer overloper dus,naar een duits regime,zelfs een plasje doen onderweg mag niet,ze willen liever dat je het uitzweet.

Brr,ik droom er nog steeds van.
Er werkten wel leuke dames,in dat distributiecentrum,en leuke colega's.

Maar ik ben te vrijgevochten,om mij te laten af te blaffen,ook dat gebeurde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:17
BerichtOnderwerp: Het kabinet viel.
 
Kabinet,is een soort kast,wat niet zo snel omvalt,het is zwaar en log en ook nog antiek.
De salontafel viel dus,met die fragiele pootjes,de CU was het minst fragiel,maar kon dat gewicht ook niet dragen,en lijmen ook niet,daar was die salontafel te zwak voor,uit de vele soorten hout,wat ook waaiboomhout was,het slechtste hout,om er pallets van te maken dus,is mijn idee.
Hout uit Rusland,SP,en Groen Links,gekweekt door Karl Marks,zetten er ook de bijl in,in schitsofrenie,en dom gezwets.
De Hamer en Sikkel,bezitten die kwaliteiten dus,desnoods met D66,die de menselijke Ethiek ook niet zo nou neemt.
PVV,ach dat is een klokkeluider wat mis gaat,en terecht dus,maar liever niet regerend ,dan word het ook een puinhoop.
Het word hoog tijd,dat Jezus Christus terug kom,op de Olijfberg.
Het duizendjarigrijk dus,waar de mens nog in zonde leeft,maar de satan wel gebonden is.
Daarna Het Nieuw Jeruzalem,de Stad met de Paarlen Poorten.
Dan is er geen politiek meer.
Maar echte vrede.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 19:54
BerichtOnderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
 
ARJAN024 schreef:
Ik zou graag een vriendin willen hebben, maar ik durf hier op Christian Match zomaar iemand aan te spreken. Angst voor een vervelende reactie en ook bang voor weer een teleurstelling.

Kunnen we hier over hebben?

Arjan.

Door altijd onderweg te zijn,heb ik veel betere ervaringen ,in contakten,dan in de digitale wereld.
Zelf heb ik na mijn echtscheiding ,nu ong 15 jaar geleden geen behoefte meer,in een relatie,wat ooit gepaseerd is.
Maar mensenschuw ben ik beslist niet,wel behoedzaam dat wel.
Ik prefereer altijd het oogcontackt,en de stem,boven digitaal contakt.

Wel bracht mijn beroep mee,om altijd met mensen te maken te hebben,uit vele regio.
Dus ik kan best spreken over ervaring dacht ik.

Profileer je eigen nooit,wees die je ben,en een wijs mens die je ooit ontmoet ondekt dat gelijk.
Die mensen zijn wel schaars gezaaid helaas.

Groet Rinus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 19:17
BerichtOnderwerp: Erfzonde.
 
Via Literatuur,en ook eens een andere kerk te bezoeken,die de schriften verder uitpluist,hoorde ik wat ik niet wist.

Want ik (Dat Zijn Gods Woorden) want ik ben een Naijverig (Jalours) God.
Die de Zonden gedenkt,tot in het derde en vierde gelacht.

De zonden van voorvaderen,en ook moeders,kan bij ons ook nog toorn opwekken,daar wij die zonden na geslachten ver,ook overnemen.

Niet alleeen de sexualieteit,Hetero immoreel of Homo,maar ook het ADHD,beerven wij,wat immoreel is.
Schoon voor God zijn,,is ook zonden belijden,van zonden uit voorgeslachten,uit vererlij aard,daar die schuld ook op ons lig,in Gods Naijver.
Ik wilde geen preek horen,maar mijn zonden herkennen,en erfzonde.
De zonde der vaderen kan twee generaties overslaan,en dan weer gruwelijk toeslaan,in imorealiteit,op nazaten.

God is Liefde,dat is waar,maar geen mens op aarde begrijpt die Liefde niet.
Want God is Almacht,en voor mensenbrein onbegrijpelijk,dat Gods toorn,uitgestrooid word,op mensen van nu ,van zonden vele decenia geleden.
Daarom staat er geschreven de Vergeving der Zonden,ook van voorouders,voor ons zieleheil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 18:29
BerichtOnderwerp: bidden geneest hiv
 
[quote=SOLAFIDE630]Wat bedoel je hiermee ? Smiley die vol vragen zit

En wat dan wat betreft kinderen, die met HIV geboren worden?

Of mensen, die d.m.v. een bloedtransfusie besmet raken?

Je weet toch wel, dat de Here Jezus niet gekomen is om te veroordelen, maar om te REDDEN!

Je weet toch wel, dat Hij voor onze zonden is gestorven aan het kruis en het volmaakte offer heeft volbracht voor onze zonden?

Dat Hij zonden vergeeft!

Solfide.

Dat is de erfzonde.

God gedenkt zonden,in het derde en vierde gelacht,op ook de kinderen als een naijverig God.

Dat word elke zondag in de Kerk gelezen,uit de Geboden en Verboden.

Dus ook nageslachten,vallen onder Gods Toorn,in zonde van nageslachten.
Daar moeten Dominees ook eens over preken.
Ik ben niet voor Liturgie,of Religie,naar de Evangelie,cq Pinkstergemeente,gekeerd ,voor iets anders te horen.

Ik wilde weten wat Gods Wetten inhouden,wat reguliere kerken verzwijgen.
Onbeleden zonden van voorgelachten,komen ook de kinderen van nageslachten ten deel.
Dat is de Erfzonde,waar Wij Vergeving voor God moeten Afpleiten,net als Abraham,voor zijn neef Lot.
Gewoon in discussie gaan met de Vader.
HIV is sexuele zonde,zelfs uit geslachten van voorvaderen,is er homosexualiteit,ontstaan in de genen van vele geslachten nu,ook diefstal,en fysiek geweld.
Gedenk de Zonden van geslachten ,voor onze verwekking,dat Gods toorn,niet over ons kom,staat ook geschreven.
Niet onze zonden moeten wij belijden,maar ook van voorgeslachten.
Ook de Kinderen die door Incest verwekt zijn.
En Kerk shoppen,geeft ook licht,in de geest,je hoort wat verzwegen word.

En bij onwaarheid,haak je snel af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 17:56
BerichtOnderwerp: Van de Wereld,maar niet van deze Wereld.
 
In één ding zijn de Reformatie,en Pinksterkerken(gemeente) het wel eens.

De Wereldgelijkvormigheid,aanhangen,is de brede weg bewandelen.
Zij beiden,hebben de doelstelling,het na ons sterven,bij de Vader(ABBAH) te wezen,voor Eeuwig.
Bij mijn ouder worden,heb ik geen belangstelling meer,in aanlokkelijkheden,via flitsende reclame,en billboards.

De kleutertijd,en kindertijd was Mijn wereldje,daar denk ik veel aan terug.

Bij ouder worden,gingen sexuele gevoelens ,de boventoon voeren,en later ook de lichtreclame,kom in deze wereld,proef dat,Mylord.

Niet van alles at ik,maar wel van geproefd,zeer zeker als Dienstplichtig soldaat,dat ging gewoon de perken te buiten soms ,maar niet altijd.

Ik wist dat God meekeek,en mijn moeder zag gelijk,dat ik losgeslagen was,door die andere wereld.
De aanlokkelijk van Dans,en lichaamsgeur,vermengd met Parfum en Alcohol,en disco,viel ik ook voor.

Een Dominee preekte,Radio Veronica,predikt Je ben Jong en je Wilt Wat.
Kies de Wereld dus,in lichtreclame,wees welkom.
En Jezus Predikt Kom Tot Mij,want er is een andere Wereld,zonder lichtrecklame,maar het licht Van Gods Liefde,in de Hemelse gewesten,is de mooiste wereld,van wie de die de Zoon aanvaart.

Die wereld daar verlang ik naar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 17:17
BerichtOnderwerp: bidden geneest hiv
 
HIV,is onstaan door sexuele wellust.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 18:53
BerichtOnderwerp: Minaretten.
 
Halve maan dus,ontsierd al vele jaren,Chr Nederland.
Als ik het OT leest,kregen koningen bevel,om alles van vreemde godsdiensten en heiligge palen,af te breken en te verbranden.
Wij horen regelmatig in de Kerkgang,God duld geen andere goden voor zijn Aangezicht.
Ook uw Naaste Liefhebben dus,maar dat betekend niet,ook hun goden te respecteren,wat nu onze politiek zeer ontwricht.
Ook Boedisme,heeft al vele jaren zijn intrede gemaakt in ons land,vele Chr doen ook aan Yoga,voor geestveruiming,en homeopathie.
Allemaal Kerktorens,waar Jezus onkend word,en God als Abbah.
Bij elke Kerktoren met Kruisbeeld,die gesloopt word,Huilt God.
En bij elke Minaret die gebouwd word,Huilt God ook.
Amterdam Huilt zong Rika Jansen,toen de grootste Joodse Gemeentschap ter brandstapel ging.
Er kom een tijd dat resterene Nederlandse Christenen huilen,voor de geloviggen op de brandstapel,onder de vlag van mohamed.

Die geen hoofdletter waard is.

Dan kost het ook maar mijn dood,maar Jezus zal ik niet veraden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 18:17
BerichtOnderwerp: Het gaat kalmer aan.
 
HENK600 schreef:
de reden waarom ik mn mond wil houden? als je wat zegt hier, dan moet er altijd wel een opmerking over geplaatst worden dat iets niet goed is.

dat 2e kamer debad wordt volgens mij alleen gevoerd als er genoeg mensen voorstemmen, en vergeet niet de juiste letters achter de punt te plaatsen,want als je achter de punt geen nu doet maar nl dan kom je op een paardenfoksite uit.
lachwekkend gewoon. en zielig dat zulke mensen bestaan die zulke dingen/mogelijkheden verzinnen.

Oh oh.

Ik bedoel beslist niet,aan een zelfverlossing,in dit leven.

Daar is mijn leven,te zonnig voor geweest,voor ik met veradelijkheid te maken had.
Ik hoorde op stand.nl,bij de NCRV,Hedy D'Acona,haar veradelijke tong weer roeren,in zoetgevoisdheid wat haar verderfelijke geest propangadeer.
Vele vrouwen heeft zij op een dwaalspoor gebracht,met baas in eigen buik,en Abortus Propanganda.
Ik mag niet oordelen dus,maar die dame is een smet in de samenleving.
De Duivel is inderdaad Humaan.

En de NCRV moet ook beter weten,wat van oorsprong Christelijk is in de oude waarheden.






www.hetvrijevolk.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:43
BerichtOnderwerp: Een Vriend(din) om verder te leven.
 
ROBBEDOES873 schreef:
Klinkt een beetje als in de lucht geworpen kreet...
Kun je het misschien onderbouwen?????

Ik vermoed wat je vraagt.
De mens wil acteur zijn,om zich te spiegelen,naar idolen,en dan zijn eigen gaves over het hoofd ziet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:27
BerichtOnderwerp: Geroepen om alleen te zijn.
 
CHATULIEM619 schreef:
In de RK kerk gelooft men dat de pastoor of priester ongetrouwd moet zijn. Dat baseren ze dan vaak op teksten van Paulus, die zich erop beroemd dat hij alleen kan zijn. En het argument is ook dat degene die geroepen is, geen last heeft van de zorgen van een gezin.

Mijn vraag is: is dat haalbaar, en zo ja hoe?

Om het nog wat concreter te maken. Hoe ga je zelf om met het alleen zijn? Voel je je eenzaam of voel je je juist gelukkig.

Kortom: hoe ga je om met alleen zijn?

Mijn leven is vrij druk,dus eenzaam ben ik niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:17
BerichtOnderwerp: Tentamen doen.
 
Mijn inteligentie is vrij beperkt.

Geensins,schaam ik mij daarvoor.

Maar? Wijsheid is soms smart,citeerde Koning Salomo.
Ik maak mij egen meer druk,over het laatste Examen,voor Gods Troon.

Voor ieder mensenkind,op deze aardbol,is het tentamentijd.

Ook voor degenen die in de dienst des Heeren zijn,in profetie,en verkondeging,via kansel of podium,ook de overledenen.

Intussen heb ik vele preken beluisterd,en reactie gelezen op forums.

God heeft vele gezichten gekregen,om zonden te vergoeilijken.

God is Liefde dus,en meer niet.

Door veel te lezen en beluisterten,ondek ik,dat de Toorn van God Juist zijn Liefde is,dat is voor een mens onbegrijpelijk.
Tentamen doen is dus alles afleggen,wat zonde is,in de geschriften,Ot en NT.
Ook sexueel immoreel,en handel en wandel,wat geaard is.
Jezus zij,er staat geschreven,in de schriften,tegen die verleider.
Het is niet de Kerk,of samenkomst,of liturgie,en religie,waar God ons overhoort,als Overhoorder.
Heb ? je geleeft? naar ? Mijn Leefregel,uit de Geschriften?.
Daar denk ik veel over na.
Mijn laatse Examen dus.
Dat kan ook al morgen zijn,of vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 13:08
BerichtOnderwerp: Lees eens wat.
 
MAR907 schreef:
Tja ik zit mij af te vragen of het uber haubt om de "Heilige Geest" gaat.
Een geest kan niet "heilig" zijn als er niet meerdere "geesten"zijn.

Wat staat er werkelijk beschreven?

En zij werden vervuld van de Heiligge Geest.
Wij houden ook Pinksteren,als Chr Feestdag,de Werking van de Heiligge Geest dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 13:00
BerichtOnderwerp: Welke partij stem je op en waarom?
 
Gewoon de SGP.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 23:02
BerichtOnderwerp: Welke Bijbel lees jij?
 
Zolang God niet Dood word verklaard,is elke vertaling mij best.
Maar de Statenvertaling is ernstig,dat mag ik graag lezen.
En de oude Psalmberijming,kan je zo heerlijk in meegalmen.

Welzalig zijn de oprechten van gemoed,daar kan geen ene vertaling tegen aan vind ik.
En het Hijgend Hert der Jacht omkomen,heeft ook een duistere geest vertaald,in een hinde of zoiets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:45
BerichtOnderwerp: Aardbeving
 
Nederland lig onder de zeespiegel.
Bewust heb ik 1953 meegemaakt,die storm van geweld,is ook door deltawerken niet te keren,als Gods Toorn ontbrand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:25
BerichtOnderwerp: Een Vriend(din) om verder te leven.
 
MARIJAN072 schreef:
'Echte' vrienden zijn inderdaad op één hand te tellen en is zeker iets om te koesteren. Liever een paar 'echte', dan een hele rij oppervlakkige vrienden. Ook ik ben helaas wel eens heel erg teleurgesteld in een vriendschap, maar de 'echte' vrienden blijven je trouw.

Alfaromeo, heb je ook goede ervaringen? Ik hoop/wens het je zeker toe!

Jawel.
Ook ik bezit echte vrienden.

Maar altijd houd je wantrouwen over helaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:14
BerichtOnderwerp: De Vrouw.
 
Ik heb een vrij groot aantal boeken ergens gererfd,van een overleden man.
De meeste boeken gaan over de rol van de vrouw,in de samenleving.

Na wat maanden ben ik dat gaan lezen.
Je kan beter zeggen bestuderen.

Jawel ,je gaat niet de sekse van de vrouw lezen ,maar die inteligentie,het moeder wezen,en dat ook mens ziijn.
Die rol van een Vrouw,gaat verder als kinderen baren.
Het is triest dat zij nog steeds ergens onderworpen zijn,in India,en moslimwereld.
Het is geslachtsverschil fysiek,is gewoon normaal,en in schuine bakken,is de vrouw altijd de mindere,ook ik ben daar schuldig aan helaas.
Je leest van prestatie,ook in zending,verzorging,en Liefde,dan schaam ik mij eigen,om een vrouw ooit als sexsymbool te zien en meer niet.
Of ? een Vrouw? echt de politiek in moet?voor mij hoef dat niet,dan denk ik aan mijn moeder,die beheerste de politiek uitstekend in haar man en kinderkroos uitstekend.
Die rolpatroon,van manwijven,is ook bitter voor mij,en smakeloos.
Laat de vrouw ook echt Vrouw zijn,en geen Biths,met haar op de tanden,die maak ik ook mee.
Gewoon dat moederschap,die tranen wegkust,mag ook niet meer.
Mijn moeder was geweldig,en een stoel in de Hemel nu.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918 (75)





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:43
BerichtOnderwerp: Het gaat kalmer aan.
 
GRACE015 schreef:
Beste Alpha, als ik dit lees wordt ik helemaal triest van je!
Wat is dat nou, je bent 61!! Je kan toch nog in de bloei van je leven zijn, en een zinvol leven leiden? Wat is er met je gebeurd dat je zo in het leven staat? Ik ontmoet dagelijks mensen van rond de 90, die hebben meer levensmoed dan jij! Kom op he, je moet er wat van maken, en als het niet lukt, heb je misschien wel wat hulp van iemand anders nodig!
En dan nog, wees blij dat je inmiddels 61 mocht worden, veel mensen bereiken die leeftijd helemaal niet, die sterven voortijdig.
In de gegeven omstandigheden vind je het misschien moeilijk om dankbaar voor je leven te zijn, misschien moet je het eens in gebed bij God neerleggen, en krijg je daar rust op!

Je merk dat de jeugd voorbij is.

Maar op mijn vele reizen heb ik afgestomte ouderen gezien,en dat wil ik niet.
Ik hou van grandioze humor,en kunst en cultuur,wat van God Gegeven is in Talenten.
Ik wil niet afstompen,ooit heb ik die mensen verzorgd,als vrijwiligger,gewoon kastplanten,in vegeteren.
Mijn handen hebben lichte atrose,schrijven lukt niet meer zo goed.
Ik wil nooit geholpen worden,in verschoning,wat ik wel gedaan heeft,bij ouderen.
Ik ben enorm sterk fysiek,maar de funkie,is verplaats,in de lichtte werzaamheden,een pen vasthouden kost mij moeite,en pijn.

Mijn Chauffeurs kwaliteit is onverminderd,gewoon arendsogen,op de snelweg,je bespeurd op vele kilometer ver gevaar,dat is de geest.
Ook de reactie,is onverminderd,je ruik het gewoon.
Maar ? het lichaam gaat minder meewerken nu.
Dat heeft nu rust nodig,na 48 jaar arbeid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ALFAROMEO918
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 4 van 5