ChristianMatch
 


Forum

Het gaat kalmer aan.
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:05
 
Tevredendenheid ?.

Oud ben ik beslist,in de dagen des levens.

Maar geen kalme oude man helaas.

Een auto moet presteren voor mij,en altijd vol gas.
Het lopen gaat minder snel,en een echte wandelaar ben ik nooit geweest.
Ik ben een senior dus,en niet er tevreden over,te veel kansen ?gemist ?.
Jawel.
Dat senior wezen,het blad senioortje,van de ouderenclub,om te bingo,en volksliedjes te zingen,haat ik intens.
Ergens wil ik tot mijn dood,in de grote trucks rijden,als macho.
Oud van dagen dus.
De techniek kan ik best minder volgen,dat gaat te snel voor mij.
Dus ik twitter niet.
Tijd inhalen wat gemist is gaat ook niet.
Na mijn Sterven,bij God tevreden verder te leven,kijk ik echt naar uit.
Dat is altijd mijn verlangen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:41
 
ALFAROMEO918 schreef:
Tevredendenheid ?.
Oud ben ik beslist,in de dagen des levens.
Maar geen kalme oude man helaas.

Er zijn genoeg mensen die ook als ze wat meer levensjaren doorlopen hebben, van alles en nog wat doen. In de krant las ik een keer over een man die op zijn 80e ging promoveren aan de universiteit.
Er zijn aardig wat mensen in het onderwijs die na hun pensionering les blijven geven op scholen. Tot volle tevredenheid van henzelf en de leerlingen.
In het kerkenwerk zijn ook vele 60+ actief. Die voelen zich meestal niet "op leeftijd" maar doen een heleboel zinvolle dingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:28
 
ARJAN007 schreef:
Er zijn genoeg mensen die ook als ze wat meer levensjaren doorlopen hebben, van alles en nog wat doen. In de krant las ik een keer over een man die op zijn 80e ging promoveren aan de universiteit.
Er zijn aardig wat mensen in het onderwijs die na hun pensionering les blijven geven op scholen. Tot volle tevredenheid van henzelf en de leerlingen.
In het kerkenwerk zijn ook vele 60+ actief. Die voelen zich meestal niet "op leeftijd" maar doen een heleboel zinvolle dingen.

Kijk mijn fysyke kracht is niet verminderd,geloof het of niet,soms ben ik fysiek,nog sterker geworden,als in mijn jonge levensjaren.
Gewoon ik doseer het meer,maar met nodige training,zijn er best resultaten te maken.
Maar ? dat Voor God Gaan in Geestelijke Kracht,daar onbreek het mij best aan soms.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:13
 
ALFAROMEO918 schreef:
Tevredendenheid ?.

Oud ben ik beslist,in de dagen des levens.

Maar geen kalme oude man helaas.

Een auto moet presteren voor mij,en altijd vol gas.
Het lopen gaat minder snel,en een echte wandelaar ben ik nooit geweest.
Ik ben een senior dus,en niet er tevreden over,te veel kansen ?gemist ?.
Jawel.
Dat senior wezen,het blad senioortje,van de ouderenclub,om te bingo,en volksliedjes te zingen,haat ik intens.
Ergens wil ik tot mijn dood,in de grote trucks rijden,als macho.
Oud van dagen dus.
De techniek kan ik best minder volgen,dat gaat te snel voor mij.
Dus ik twitter niet.
Tijd inhalen wat gemist is gaat ook niet.
Na mijn Sterven,bij God tevreden verder te leven,kijk ik echt naar uit.
Dat is altijd mijn verlangen.

Beste Alfa, als ik dit lees word ik helemaal triest van je!
Wat is dat nou, je bent 61!! Je kan toch nog in de bloei van je leven zijn, en een zinvol leven leiden? Wat is er met je gebeurd dat je zo in het leven staat? Ik ontmoet dagelijks mensen van rond de 90, die hebben meer levensmoed dan jij! Kom op he, je moet er wat van maken, en als het niet lukt, heb je misschien wel wat hulp van iemand anders nodig!
En dan nog, wees blij dat je inmiddels 61 mocht worden, veel mensen bereiken die leeftijd helemaal niet, die sterven voortijdig.
In de gegeven omstandigheden vind je het misschien moeilijk om dankbaar voor je leven te zijn, misschien moet je het eens in gebed bij God neerleggen, en krijg je daar rust op!


Laatst aangepast door
GRACE015
op zondag 14 februari 2010, 21:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:19
 
ALFAROMEO918 schreef:
Tevredendenheid ?.

Oud ben ik beslist,in de dagen des levens.

Maar geen kalme oude man helaas.

Een auto moet presteren voor mij,en altijd vol gas.
Het lopen gaat minder snel,en een echte wandelaar ben ik nooit geweest.
Ik ben een senior dus,en niet er tevreden over,te veel kansen ?gemist ?.
Jawel.
Dat senior wezen,het blad senioortje,van de ouderenclub,om te bingo,en volksliedjes te zingen,haat ik intens.
Ergens wil ik tot mijn dood,in de grote trucks rijden,als macho.
Oud van dagen dus.
De techniek kan ik best minder volgen,dat gaat te snel voor mij.
Dus ik twitter niet.
Tijd inhalen wat gemist is gaat ook niet.
Na mijn Sterven,bij God tevreden verder te leven,kijk ik echt naar uit.
Dat is altijd mijn verlangen.

Beste Alpha, als ik dit lees wordt ik helemaal triest van je!
Wat is dat nou, je bent 61!! Je kan toch nog in de bloei van je leven zijn, en een zinvol leven leiden? Wat is er met je gebeurd dat je zo in het leven staat? Ik ontmoet dagelijks mensen van rond de 90, die hebben meer levensmoed dan jij! Kom op he, je moet er wat van maken, en als het niet lukt, heb je misschien wel wat hulp van iemand anders nodig!
En dan nog, wees blij dat je inmiddels 61 mocht worden, veel mensen bereiken die leeftijd helemaal niet, die sterven voortijdig.
In de gegeven omstandigheden vind je het misschien moeilijk om dankbaar voor je leven te zijn, misschien moet je het eens in gebed bij God neerleggen, en krijg je daar rust op!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:33
 
@Grace
Ik denk niet dat Alfa bedoelt te zeggen helemaal geen levensvreugde meer te kennen. Hij is enkel tegen veel teleurstelling opgelopen en probeert daar een weg in te vinden, wat niet eenvoudig is. Als hij werkelijk geen levensvreugde zou kennen, zou hij niet zomaar hier binnenwandelen en zeker niet zo met andere mensen en God bezig zijn, zoals hij dat doet in zijn truckersbestaan.

Natuurlijk is het jammer dat iemand zo kan vastlopen in een stuk teleurstelling. Toch is het geweldig dat hij die teleurstelling en de pijn die dit met zich meebrengt weet te delen...om zo ook ruimte te krijgen in onze gebeden.

En ja, ik heb hem jaren geleden al in mijn hart gesloten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:43
 
GRACE015 schreef:
Beste Alpha, als ik dit lees wordt ik helemaal triest van je!
Wat is dat nou, je bent 61!! Je kan toch nog in de bloei van je leven zijn, en een zinvol leven leiden? Wat is er met je gebeurd dat je zo in het leven staat? Ik ontmoet dagelijks mensen van rond de 90, die hebben meer levensmoed dan jij! Kom op he, je moet er wat van maken, en als het niet lukt, heb je misschien wel wat hulp van iemand anders nodig!
En dan nog, wees blij dat je inmiddels 61 mocht worden, veel mensen bereiken die leeftijd helemaal niet, die sterven voortijdig.
In de gegeven omstandigheden vind je het misschien moeilijk om dankbaar voor je leven te zijn, misschien moet je het eens in gebed bij God neerleggen, en krijg je daar rust op!

Je merk dat de jeugd voorbij is.

Maar op mijn vele reizen heb ik afgestomte ouderen gezien,en dat wil ik niet.
Ik hou van grandioze humor,en kunst en cultuur,wat van God Gegeven is in Talenten.
Ik wil niet afstompen,ooit heb ik die mensen verzorgd,als vrijwiligger,gewoon kastplanten,in vegeteren.
Mijn handen hebben lichte atrose,schrijven lukt niet meer zo goed.
Ik wil nooit geholpen worden,in verschoning,wat ik wel gedaan heeft,bij ouderen.
Ik ben enorm sterk fysiek,maar de funkie,is verplaats,in de lichtte werzaamheden,een pen vasthouden kost mij moeite,en pijn.

Mijn Chauffeurs kwaliteit is onverminderd,gewoon arendsogen,op de snelweg,je bespeurd op vele kilometer ver gevaar,dat is de geest.
Ook de reactie,is onverminderd,je ruik het gewoon.
Maar ? het lichaam gaat minder meewerken nu.
Dat heeft nu rust nodig,na 48 jaar arbeid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:50
 
ALFAROMEO918 schreef:
Maar ? het lichaam gaat minder meewerken nu.
Dat heeft nu rust nodig,na 48 jaar arbeid.

Geniet van die rust. Geef jezelf de ruimte om te genieten van de mooie dingen die je ook nog hebt in het leven en laat de teleurstellingen zoveel mogelijk los! Richt je op het mooie, het energiegevende, zoals je (klein)kinderen! Daarin wens ik je Gods shalom! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 14 februari 2010, 21:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 11:05
 
ALFAROMEO918 schreef:
Je merk dat de jeugd voorbij is.

Maar op mijn vele reizen heb ik afgestomte ouderen gezien,en dat wil ik niet.
Ik hou van grandioze humor,en kunst en cultuur,wat van God Gegeven is in Talenten.
Ik wil niet afstompen,ooit heb ik die mensen verzorgd,als vrijwiligger,gewoon kastplanten,in vegeteren.
Mijn handen hebben lichte atrose,schrijven lukt niet meer zo goed.
Ik wil nooit geholpen worden,in verschoning,wat ik wel gedaan heeft,bij ouderen.
Ik ben enorm sterk fysiek,maar de funkie,is verplaats,in de lichtte werzaamheden,een pen vasthouden kost mij moeite,en pijn.

Mijn Chauffeurs kwaliteit is onverminderd,gewoon arendsogen,op de snelweg,je bespeurd op vele kilometer ver gevaar,dat is de geest.
Ook de reactie,is onverminderd,je ruik het gewoon.
Maar ? het lichaam gaat minder meewerken nu.
Dat heeft nu rust nodig,na 48 jaar arbeid.

Ik zie een berusting in je leeftijd, en dat vind ik positief. Zou ik je situatie tot een algemener onderwerp mogen tillen. Iets wat de komende tijd zeer actueel wordt. Het is niet persoonlijk bedoeld, maar ik hoop wel op een persoonlijk antwoord.

Stel dat je voelt dat je krachten gaan afnemen tot een niveau dat je verzorging nodig hebt. Zou je dan gebruik maken van de keuze om er zelf een punt achter te zetten? Over enkele weken komt er een kamerdebat waarin men ouderen wil toestaan om euthanasie te plegen zonder dat daar een echt medische noodzaak voor is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 13:39
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik zie een berusting in je leeftijd, en dat vind ik positief. Zou ik je situatie tot een algemener onderwerp mogen tillen. Iets wat de komende tijd zeer actueel wordt. Het is niet persoonlijk bedoeld, maar ik hoop wel op een persoonlijk antwoord.

Stel dat je voelt dat je krachten gaan afnemen tot een niveau dat je verzorging nodig hebt. Zou je dan gebruik maken van de keuze om er zelf een punt achter te zetten? Over enkele weken komt er een kamerdebat waarin men ouderen wil toestaan om euthanasie te plegen zonder dat daar een echt medische noodzaak voor is.

Chat, ik wil hier graag op reageren als je het goed vindt. Ik schrik nogal van de gedachte dat ouderen die fysiek achteruitgaan en verzorging behoeven, mogelijk euthanasie als optie krijgen. Ik schrik niet zozeer van de keuze, als wel van de koppeling 'oud en hulpbehoevend'.
Want...wie stelt dezelfde vraag als het om jongeren gaat? Wordt die vraag überhaupt wel gesteld? Is het per definitie: 'oud en aftakelend'?
Wat een enge gedachte.
Ik weet persoonlijk wat het is om pijn te hebben. Elke dag. Ik heb een vorm van Reuma en heb al ruim 10 jaar geen dag zonder pijn gehad. Daarnaast vermoeid het me heel erg en beperkt het mijn leven enorm. Toch is de pijn op zich geen reden om de moed op te geven. Nu kan je misschien zeggen: "Nee, natuurlijk niet, je bent "pás" 44.....! M.a.w: ik zou té jong zijn en de pijn zou ik dán wél moeten dragen/aanvaarden? En een ouder iemand niet?
Mijn broer leed ook verschrikkelijke pijnen. Hij was maar drie jaar ouder maar was opgebrand door de pijn en zijn ziekte: hij was nierpatiënt. We hebben God wel gevraagd om hem thuis te halen....en dat is in 2007 -God zij Dánk- ook gebeurd. Mijn broer wilde niet meer, kón ook niet meer...maar behalve het gebed is er nooit een gedachte van hem of van mij geweest om het leven vroegtijdig te beeïndigen. God was hem, God was ons genadig.
Mijn antwoord op jouw vraag is dus: 'nee', geen euthanasie...niet vanwege de combinatie 'leeftijd en lijden', niet als je oud bent, niet als je jong bent en dus óók kan lijden. Hoe moeilijk het ook kan zijn? Hóé wanhopig of opgebrand je ook kunt raken door de pijn? Ik geloof persoonlijk in de God, de Váder die je hoort, en er voor je zal zijn....wanneer je in je nood tot Hém roept.

Ariënne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 16:06
 
Arienne ik ben het helemaal met je eens.
Maar Chat wil ook geen euthanasie, maar leest tussen de regels wel iets van deze gedachte. Vandaar dat hij het vraagt.
Enja ik maak me ook een beetje zorgen over je Alfaromeo.
Je komt erg triest over bij mij.
Zoals er al eerder door Grace gereageerd is ken ik ook mensen van in de 90 die nog dansen en lessen volgen.
Ik hoop dat wij met zijn allen door deze site je een beetje kunnen bemoedigen en opbeuren.
Zoals je zelf zegt God is jou Vader en Papa en bij Hem mag je schuilen.
Ps 91 en ps 23 !
Shaloom Jill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 16:47
 
JILL658 schreef:
Arienne ik ben het helemaal met je eens.
Maar Chat wil ook geen euthanasie, maar leest tussen de regels wel iets van deze gedachte. Vandaar dat hij het vraagt.
Enja ik maak me ook een beetje zorgen over je Alfaromeo.
Je komt erg triest over bij mij.
Zoals er al eerder door Grace gereageerd is ken ik ook mensen van in de 90 die nog dansen en lessen volgen.
Ik hoop dat wij met zijn allen door deze site je een beetje kunnen bemoedigen en opbeuren.
Zoals je zelf zegt God is jou Vader en Papa en bij Hem mag je schuilen.
Ps 91 en ps 23 !
Shaloom Jill

Dat geloof ik Jill, dat Chat geen euthanasie wil, maar alleen benieuwd is hoe Alfa -en wij- hier tegen aan kijken. Ik heb alleen geprobeerd te verwoorden hoe ik erover denk en waar dat vandaan komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 16:51
 
Laat ik ff duidelijk zijn, ik ben geen voorstander van euthanasie. Wat ik juist erg vind in deze tijd, is dat mensen moreel gedwongen zouden kunnen worden voor die stap. Gedwongen door de maatschappij, familie en de gezondheidszorg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 16:54
 
ARIENNEZ498 schreef:
Dat geloof ik Jill, dat Chat geen euthanasie wil, maar alleen benieuwd is hoe Alfa -en wij- hier tegen aan kijken. Ik heb alleen geprobeerd te verwoorden hoe ik erover denk en waar dat vandaan komt.

Dat begreep ik Arienne. Wel een moeilijke tijd voor jou geweest.
Sterkte met die pijnen, dat is geen pretje.

Mischien een nieuw toppy hierover maken, anders gaat het weer oftoppy. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 19:41
 
CHATULIEM619 schreef:
Laat ik ff duidelijk zijn, ik ben geen voorstander van euthanasie. Wat ik juist erg vind in deze tijd, is dat mensen moreel gedwongen zouden kunnen worden voor die stap. Gedwongen door de maatschappij, familie en de gezondheidszorg.

Dat ben ik dus helemaal met je eens. Dwang is op zichzelf al erg, en al helemaal in deze context. Maar wat nu als het andersom is? Ik bedoel: wanneer iemand wél graag wil sterven, desnoods d.m.v euthanasie...omdat de pijn niet meer te harden is? Mogen we dan wél een morele, maatschappelijke dwang opleggen om dan toch maar vooral te blijven leven? Ik vind dit een moeilijk iets, vooral omdat ik het zo van nabij heb meegemaakt. Wat zou ik gedaan hebben als mijn broer me gesmeekt zou hebben te mogen sterven?
Ik ben blij dat me deze vraag bespaard is gebleven. En ik hoop niet dat het ooit zover komt dat de maatschappij, mijn familie of wie dan ook, ooit, door welke vorm van dwang ook, zal besluiten mijn leven maar te beëindigen omdat zij me té oud en té afgetakeld vinden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 19:42
 
JILL658 schreef:
Dat begreep ik Arienne. Wel een moeilijke tijd voor jou geweest.
Sterkte met die pijnen, dat is geen pretje.

Mischien een nieuw toppy hierover maken, anders gaat het weer oftoppy. Knipoog smiley

Lachende smiley nou eh...praten over pijn? die probeer ik juist zoveel mogelijk te negeren! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 21:51
 
CHATULIEM619 schreef:
Over enkele weken komt er een kamerdebat waarin men ouderen wil toestaan om euthanasie te plegen zonder dat daar een echt medische noodzaak voor is.

Ik vind dit een behoorlijk zorgelijke ontwikkeling. Want als ouderen dit 'recht' eenmaal hebben gekregen, hoelang zal het duren dat dit 'recht' niet alleen meer is voorbehouden aan ouderen...

De mens wil als God zijn, beschikken over goed en kwaad, over leven en dood.
Als christen belijden we toch dat ons leven in Gods hand ligt. Het is niet aan ons om het moment van sterven te vervroegen of te rekken.
Toch herken ik wel het dilemma dat Ariënne al beschrijft; als je ziet dat iemand ontzettend veel pijn heeft, dat je dan kunt willen dat de strijd voorbij is. Ik heb dat zelf ooit ervaren bij één van m'n cliënten, met wie ik dus nog niet eens zo'n hechte (familie)band had.
Ik ben tegen euthanasie, maar het ligt voor mij niet meer zo zwart-wit als 'vroeger'.

ARIENNEZ498 schreef:
Mijn antwoord op jouw vraag is dus: 'nee', geen euthanasie...niet vanwege de combinatie 'leeftijd en lijden', niet als je oud bent, niet als je jong bent en dus óók kan lijden. Hoe moeilijk het ook kan zijn? Hóé wanhopig of opgebrand je ook kunt raken door de pijn? Ik geloof persoonlijk in de God, de Váder die je hoort, en er voor je zal zijn....wanneer je in je nood tot Hém roept.

Mooi gezegd, en ik geloof dat het waar is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 23:21
 
Ik vind het getuigen van een zorgelijke mentaliteit als mensen euthanasie willen onder het motto: "mijn leven is voltooid". Alsof het leven na het ouder worden geen waarde meer heeft? Alsof de laatste levensjaren geen zin hebben? Kom nou!

Volgens mij zitten er in zulke situaties vaak onderliggende problemen zoals eenzaamheid en/of onverwerkt verdriet. Laat men dáár eens wat aan doen, dat is zinvoller dan toegeven aan het kotsmisselijk makende begrip "mijn leven is voltooid".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK600





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 23:43
 
wie heeft vorige wek dat programma gezien van pauw en nog wat. met die oud minister (vrouw) die die wet wil invoeren over zelfmoord toestaan. bah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 23:57
 
HENK600 schreef:
wie heeft vorige wek dat programma gezien van pauw en nog wat. met die oud minister (vrouw) die die wet wil invoeren over zelfmoord toestaan. bah

Ik dacht dat Chatuliem daar net al iets over schreef. Twijfelende smiley

@ Over enkele weken komt er een kamerdebat waarin men ouderen wil toestaan om euthanasie te plegen zonder dat daar een echt medische noodzaak voor is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK600





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 00:32
 
maar sorry, ik zal mn mond houden.

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 01:20
 
HENK600 schreef:
nou dat klopt maar ik las niet dat hij het er over had dat die ex-minister dat ook op tv had gezegd, voor mensen die dat terug willen zien op uitzending gemist.

maar sorry, ik zal mn mond houden.

Je mond houden, voor wie Smiley die vol vragen zit
Volgens mij mag je net zo goed als ons allemaal je mening geven Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 04:11
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik dacht dat Chatuliem daar net al iets over schreef. Twijfelende smiley

@ Over enkele weken komt er een kamerdebat waarin men ouderen wil toestaan om euthanasie te plegen zonder dat daar een echt medische noodzaak voor is.

Er breken dan dus gouden tijden aan voor familieleden van rijke ouderen........ Het zal wel een frisse boel worden dan..... Geschokte, onthutste smiley Huilende smiley, smiley in tranen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 08:14
 
SOLAFIDE630 schreef:
Er breken dan dus gouden tijden aan voor familieleden van rijke ouderen........ Het zal wel een frisse boel worden dan..... Geschokte, onthutste smiley Huilende smiley, smiley in tranen Clown smiley





Ja klopt, die ouwe met n bulk geld moet ff vlot het hoekie om want ik wil zn erfenis liefst deze maand al hebben... Duiveltje smiley

Ja klopt, die ouwe heeft toch geen knaak en zal van de bedeling begraven moeten worden... laat maar leven, het kost ons dan wel geld aan vervoer, iedere week 2x naar t verzorgingshuis, maar dat hebben wij er graag voor over Engeltje smiley


Jij hebt echt een probleem met rijke mensen he solafide...
Pas maar op voor jouw erfgenamen dan... jouw huisje leverd vast nog wel wat op.... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK600





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:11
 
de reden waarom ik mn mond wil houden? als je wat zegt hier, dan moet er altijd wel een opmerking over geplaatst worden dat iets niet goed is.

Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:16
 
HENK600 schreef:
de reden waarom ik mn mond wil houden? als je wat zegt hier, dan moet er altijd wel een opmerking over geplaatst worden dat iets niet goed is.

Tsja.. dat krijg je er van als je boute uitspraken doet...
Misschien moet je het wat kalmer aan doen, om bij het topic te blijven Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK600





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:25
 
LIESBETH326 schreef:
Tsja.. dat krijg je er van als je boute uitspraken doet...
Misschien moet je het wat kalmer aan doen, om bij het topic te blijven Knipoog smiley

wat is er nu weer fout aan die uitspraak? was allen ter verduideleking. maar dat mag schijnbaar hier ook al niet.


Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:31
 
HENK600 schreef:
wat is er nu weer fout aan die uitspraak? was allen ter verduideleking. maar dat mag schijnbaar hier ook al niet.
volgesn mij zijn hier ook ene hoop kansloze linkse rakkers gezien bepaalde opmerking.

Ik heb het niet over goed of fout. Ik geef slechts antwoord op je vraag waarom er gereageerd wordt op je uitspraken... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LIESBETH326
op dinsdag 16 februari 2010, 17:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 18:17
 
HENK600 schreef:
de reden waarom ik mn mond wil houden? als je wat zegt hier, dan moet er altijd wel een opmerking over geplaatst worden dat iets niet goed is.

dat 2e kamer debad wordt volgens mij alleen gevoerd als er genoeg mensen voorstemmen, en vergeet niet de juiste letters achter de punt te plaatsen,want als je achter de punt geen nu doet maar nl dan kom je op een paardenfoksite uit.
lachwekkend gewoon. en zielig dat zulke mensen bestaan die zulke dingen/mogelijkheden verzinnen.

Oh oh.

Ik bedoel beslist niet,aan een zelfverlossing,in dit leven.

Daar is mijn leven,te zonnig voor geweest,voor ik met veradelijkheid te maken had.
Ik hoorde op stand.nl,bij de NCRV,Hedy D'Acona,haar veradelijke tong weer roeren,in zoetgevoisdheid wat haar verderfelijke geest propangadeer.
Vele vrouwen heeft zij op een dwaalspoor gebracht,met baas in eigen buik,en Abortus Propanganda.
Ik mag niet oordelen dus,maar die dame is een smet in de samenleving.
De Duivel is inderdaad Humaan.

En de NCRV moet ook beter weten,wat van oorsprong Christelijk is in de oude waarheden.






www.hetvrijevolk.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK600





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 18:58
 
ALFAROMEO918 schreef:


dit ben ik helemaal met jou eens.







www.hetvrijevolk.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2