ChristianMatch
 


Forum

Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:17
 
Ik zou graag een vriendin willen hebben, maar ik durf hier op Christian Match zomaar iemand aan te spreken. Angst voor een vervelende reactie en ook bang voor weer een teleurstelling.

Kunnen we hier over hebben?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:41
 
ARJAN024 schreef:
Ik zou graag een vriendin willen hebben, maar ik durf hier op Christian Match zomaar iemand aan te spreken. Angst voor een vervelende reactie en ook bang voor weer een teleurstelling.

Kunnen we hier over hebben?

Arjan,

Teleurstellingen horen bij het leven. Een ander kan jou zijn of haar wil niet opleggen, net als andersom en dat is maar goed ook. Bekijk eens profielen en doe dat een paar keer. Dan volgt er soms een reactie.Schrijf mailtjes, dat is de beste garantie om er een terug te krijgen. En uit alle mensen die je tegen komt, hoef je maar eentje als partner. Het is niet erg dat iemand dat niet blijkt te zijn. Chatten is in mijn idee beter dan mailen als je elkaar wilt leren kennen. Chatten is een gesprek, mailen is een dubbele monoloog. Voelt dat goed, bel eens of maak een afspraak. En als het de ware niet blijkt te zijn, ach dan heb je toch gewoon een gezellige middag? En niet van dat bange: wat heb je te verliezen? Hooguit de situatie waarin je nu zit.

Succes ermee, de meeste mensen hier zijn aardig.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:47
 
Ik zou hier aan willen toevoegen:

laat je niet zo tegenhouden door je angsten of wat dan wat je tegen houden, en klim in die pen!

En ja chatten werkt het beste e is nog gezellig ook zo doe je ook nieuwe contacten op die in een later stadium vrienden zouden kunnen worden.

Succes ermee!

Groetjes,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:55
 
Idd kom eens gezellig in de chat en laat je niet afschrikken door dat het snel gaat of dat het lijkt alsof iedereen elkaar kent...
Zo zijn we allemaal begonnen Clown smiley
Dus wees welkom Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 21:03
 
Het is door de anderen eigenlijk al aangegeven, bezoek in eerste instantie het forum en kom een keer in de chatbox meekletsen. Zo raak je langzaamaan gewend...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 21:11
 
Schroom niet Arjan, kom gewoon naar de chatbox waar leuke mensen zitten.
Zo leer je ze ook kennen en dat kan een aanleiding zijn voor prive contacten en wie weet....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VINCENT394





Berichten: 49

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 21:25
 
Hallo Arjan,

Dapper dat je op deze manier aandacht vraagt voor iets dat heel frustrerend voor je kan zijn.

Angst om afgewezen te worden geldt voor bij alle mannen (misschien voor alle mensen.... dames? help mij hier eens!) Maar daarintegen geldt ook, wie niet waagt, wie niet wint.

Ik kan je zeker aanmoedigen om eens de stoute schoenen aan te trekken en een e-mailtje te sturen aan een dame die jij wel leuk vindt. Mocht je wat hulp daarbij kunnen gebruiken, wil ik je daar best even bij opweg helpen. Stuur mij maar een privéberichtje, denk niet dat handig is om dat op het algemene forum te bespreken.

groetjes,

Vincent
(ook geen expert, maar heeft al lang geleden geleerd met dit soort dingen om te gaan)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 21:43
 
Allemaal bedankt voor de goede tips.
Altijd toevoegen mag zeker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 22:16
 
ARJAN024 schreef:
Allemaal bedankt voor de goede tips.
Altijd toevoegen mag zeker.

wel sneu trek je de stoute schoenen aan kom je gezellig mee chatten krijg je steeds een rode balk Gefrustreerde smiley Hoop dat je een andere keer minder last van rode balken hebt... dus gewoon blijven proberen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 22:18
 
Arjan, je zou bijna gaan hopen dat je op rood valt... Knipoog smiley
Al zijn er charmantere rooien dan die in de chat Clown smiley
Hopelijk kom je een keer langs al die rooien Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 09:55
 
Bij somige stuur ik een 'knipoog". Maar ze reageren daar ook niet op. Ik durf ook dan niet verder te gaan. Zomaar een mail sturen durf ik ook niet.

groetjes......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 10:03
 
ARJAN024 schreef:
Bij somige stuur ik een 'knipoog". Maar ze reageren daar ook niet op. Ik durf ook dan niet verder te gaan. Zomaar een mail sturen durf ik ook niet.

groetjes......



velen negeren een knipoog
ik ben er 1 van die er niets mee doet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 10:07
 
MARISKA601 schreef:
velen negeren een knipoog
ik ben er 1 van die er niets mee doet
Ik snap nou juist niet waarom mensen niet op knipogen reageren.
Als je persoon niet mag die je een knipoog stuurt lijkt het me fairder omdat juist tegen zo'n persoon te zeggen. weten ze tenminste waar ze aan toe zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 10:11
 
wat moet ik met knipogen van 20 jarigen?
moet ik dan zeggen.. ik val niet op jongeren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 10:12
 
MARISKA601 schreef:
wat moet ik met knipogen van 20 jarigen?
moet ik dan zeggen.. ik val niet op jongeren?
waarom niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 10:59
 
ARJAN024 schreef:
Bij somige stuur ik een 'knipoog". Maar ze reageren daar ook niet op. Ik durf ook dan niet verder te gaan. Zomaar een mail sturen durf ik ook niet.

groetjes......

Zelf reageer ik ook niet op knipogen. Ik vind een knipoog onpersoonlijk en heel gemakkelijk. Bovendien denk ik dan, als iemand niet de moeite neemt om een vraag te stellen, waarom zou ik dan wel de moeite te nemen om iets terug te sturen...
Voor een eerste mailtje kunnen een paar regels al voldoende, zoals bijvoorbeeld: Wat heb je een leuk profiel! Volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde interesses. Vind je het leuk om te mailen?

Een dergelijk mailtje zou ik wel naar eerlijkheid beantwoorden.
Veel mensen vinden het volgens mij juist leuk om een mailtje te krijgen. Dat betekent namelijk dat iemand interesse in je heeft en in wezen willen we allemaal opgemerkt worden.

Dus, niet aarzelen, gewoon doen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 11:11
 
LIESBETH326 schreef:
Zelf reageer ik ook niet op knipogen. Ik vind een knipoog onpersoonlijk en heel gemakkelijk. Bovendien denk ik dan, als iemand niet de moeite neemt om een vraag te stellen, waarom zou ik dan wel de moeite te nemen om iets terug te sturen...
Voor een eerste mailtje kunnen een paar regels al voldoende, zoals bijvoorbeeld: Wat heb je een leuk profiel! Volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde interesses. Vind je het leuk om te mailen?

Een dergelijk mailtje zou ik wel naar eerlijkheid beantwoorden.
Veel mensen vinden het volgens mij juist leuk om een mailtje te krijgen. Dat betekent namelijk dat iemand interesse in je heeft en in wezen willen we allemaal opgemerkt worden.

Dus, niet aarzelen, gewoon doen!


dat is een hogere drempel. Daar heb ik last van


Laatst aangepast door
ARJAN024
op donderdag 18 februari 2010, 11:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 11:37
 
ARJAN024 schreef:
dat is een hogere drempel. Daar heb ik last van

Zonder moeite bereik je alleen wat de moeite niet waard is, is het gezegde toch?
Mij lijkt de drempel om je vraag (waarin je toch zeker wel je kwetsbaarheid laat zien) hier op het forum neer te leggen heel wat hoger dan iemand een mailtje sturen...

Waar ben je bang voor?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOSJE226





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 12:05
 
DANIEL777 schreef:
waarom niet

Inderdaad. Je kunt gewoon een gezelllig mailtje terug sturen, juist ook om die jongeren aan te moedigen vooral positief te blijven en vooral te blijven ondernemen.
Ikzelf kreeg al vaker reacties van jonglui, dat vind ik best wel leuk en zal dan ook hartelijk reageren.

Dus Arjan, laat vooral de moed niet zakken en duik gewoon tussen al die mensen en reageer idd op chat bijvoorbeeld. Ook op forum als er iets is dat je aanspreekt, probeer jezelf uit dat hoekje te halen, en wij willen je daar best een beetje bij helpen.

Ik wens je veel CM plezier. Groetjes van Roosje


Laatst aangepast door
ROOSJE226
op donderdag 18 februari 2010, 12:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIANNE566





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 12:28
 
LIESBETH326 schreef:
Zelf reageer ik ook niet op knipogen. Ik vind een knipoog onpersoonlijk en heel gemakkelijk. Bovendien denk ik dan, als iemand niet de moeite neemt om een vraag te stellen, waarom zou ik dan wel de moeite te nemen om iets terug te sturen...
Voor een eerste mailtje kunnen een paar regels al voldoende, zoals bijvoorbeeld: Wat heb je een leuk profiel! Volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde interesses. Vind je het leuk om te mailen?

Een dergelijk mailtje zou ik wel naar eerlijkheid beantwoorden.
Veel mensen vinden het volgens mij juist leuk om een mailtje te krijgen. Dat betekent namelijk dat iemand interesse in je heeft en in wezen willen we allemaal opgemerkt worden.

Dus, niet aarzelen, gewoon doen!

Ik ben het volledig met je eens!!!! Overigens kan je het probleem oplossen door een knipoog terug te sturen.......

Maar vervolgens nog geen e-mail terug, dus het is geen effectieve oplossing..... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 18:44
 
MARISKA601 schreef:
wat moet ik met knipogen van 20 jarigen?
moet ik dan zeggen.. ik val niet op jongeren?



tja lastig lastig.... liegen mag ook niet natuurlijk Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 20:17
 
ARJAN024 schreef:
dat is een hogere drempel. Daar heb ik last van

Zelf heb ik nog nooit een knipoog verzonden, ik hou het maar op mailen.
Je kunt het ook allebei doen, je zet in de mail dat je een knipoog gestuurd hebt, en dat je het leuk zou vinden als je een mailtje terug zou krijgen. Als je het lastig vind, moet je voor jezelf even een tekstje vooraf maken, die je dan verstuurt.
Dan moet het vast wel lukken om een keer een reactie terug te krijgen.
En, je bent de enige niet, hoor, die het moeilijk vindt!
Gewoon proberen!
Succes!
Grace.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 20:17
 
ARJAN024 schreef:
dat is een hogere drempel. Daar heb ik last van

Zelf heb ik nog nooit een knipoog verzonden, ik hou het maar op mailen.
Je kunt het ook allebei doen, je zet in de mail dat je een knipoog gestuurd hebt, en dat je het leuk zou vinden als je een mailtje terug zou krijgen. Als je het lastig vind, moet je voor jezelf even een tekstje vooraf maken, die je dan verstuurt.
Dan moet het vast wel lukken om een keer een reactie terug te krijgen.
En, je bent de enige niet, hoor, die het moeilijk vindt!
Gewoon proberen!
Succes!
Grace.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 20:23
 
ARJAN024 schreef:
Bij somige stuur ik een 'knipoog". Maar ze reageren daar ook niet op. Ik durf ook dan niet verder te gaan. Zomaar een mail sturen durf ik ook niet.

groetjes......

Het is bekend dat een knipoog mensen in verwarring brengt. Toch kan ik me de drempel wel voorstellen die je beschrijft. En blijkbaar hebben ontvangers ook een drempel om door te vragen, getuige bepaalde reacties hier.

Arjan, probeer eens iet sin het profiel te vinden waar je meer over zou willen weten van die ander. Zo kan er al wat makkelijker een mailwisseling/gesprek ontstaan.
En ontvangers van de knipoog, vraag gewoon eens wat iemand aanspreekt in je profiel...


Laatst aangepast door
HENK710
op donderdag 18 februari 2010, 20:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 22:17
 
een knipoog of niet ... iedereen die er eentje krijgt denkt er wél over na arjan... of ze nu er eentje terug sturen of niet.
als je na die knipoog die je stuurt er gelijk nog een berichtje achteraan stuurt met de mededeling dat je voor haar geen woorden had,
helemaal van de kook was ... moet je eens opletten hoe ze reageren
suxes ...
en uuuh ... dat schermpje van je, is wel een héél erg veilig gevoel hoor
schaam je niet ... dat ervaard iedereen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 22:21
 
Als ik een knipoog krijg, dan weet ik gelijk dat iemand m'n profiel niet gelezen heeft. (Daar staat namelijk in, dat ik er niks mee heb.) En dat zegt mij ook best wel wat! Een profiel vind ik namelijk minstens zo belangrijk, als een 'plaatje'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 23:49
 
MARIJAN072 schreef:
Als ik een knipoog krijg, dan weet ik gelijk dat iemand m'n profiel niet gelezen heeft. (Daar staat namelijk in, dat ik er niks mee heb.) En dat zegt mij ook best wel wat! Een profiel vind ik namelijk minstens zo belangrijk, als een 'plaatje'.

nou?? ... als hij daar in leest dat je daar niets mee heb, Smiley die vol vragen zit dan heeft hij jou profiel toch wél gelezen? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 17:14
 
INKA401 schreef:
nou?? ... als hij daar in leest dat je daar niets mee heb, Smiley die vol vragen zit dan heeft hij jou profiel toch wél gelezen? Smiley die vol vragen zit

Volgens mij kom ik niet helemaal over bij je. Knipoog smiley Maar als hij leest dat ik liever een mail krijg dan een knipoog, dan is het toch vreemd als hij toch een knipoog stuurt? Smiley die vol vragen zit Hij weet dat ik dan toch niet reageer, dus dan lijkt het mij niet zo zinvol.
Snap je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 17:52
 
MARIJAN072 schreef:
Volgens mij kom ik niet helemaal over bij je. Knipoog smiley Maar als hij leest dat ik liever een mail krijg dan een knipoog, dan is het toch vreemd als hij toch een knipoog stuurt? Smiley die vol vragen zit Hij weet dat ik dan toch niet reageer, dus dan lijkt het mij niet zo zinvol.
Snap je?


hij snapt nu ff niks... hij is op vacantie... MET zn vriendin Anneke ( je weet wel, die hij zo vaak knuffelt op forum terwijl ze allang geen lid meer is ) Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 21:41
 
PIETER649 schreef:
hij snapt nu ff niks... hij is op vacantie... MET zn vriendin Anneke ( je weet wel, die hij zo vaak knuffelt op forum terwijl ze allang geen lid meer is ) Knipoog smiley Clown smiley

Huh, staat ze niet op CM dan Smiley die vol vragen zit 'k Vind het sowieso al een behoorlijk omslachtige manier van knuffelen, maar ach...ieder z'n pleziertje hoor. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3