ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARIANNE129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIANNE129
Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 20:08
BerichtOnderwerp: liefde is
 
GRACE585 schreef:
Wat is liefde voor jou,maak de zin eens af;

LIEFDE IS..............................


hoorde pas nog een hele leuke (vind ik)

Liefde is is niet meteen een electrische deken kopen, als zij haar steenkoude voeten tegen jou benen wil warmen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 17:23
BerichtOnderwerp: BENZINEPRIJS
 
ARJAN007 schreef:
Dat is inderdaad nu al mogelijk, en hopelijk nog meer voor iedereen bereikbaar in de toekomst.
Vier mogelijkheden:

1) Het openbaar vervoer
2) De fiets
3) De elektrische auto - voor wie verslaafd is aan zijn auto Clown smiley
4) LPG (ik rijd zelf LPG als ik met de auto moet, scheelt een stuk in de kosten......)

Goed idee openbaar vervoer, maar wel vreselijk duur, bovendien is de verbinding niet overal goed te noemen waardoor je zo ontzettend lang onderweg bent dat het eigenlijk niet leuk meer is. En als je dan nog met alleen volwassenen bent dan kom je de tijd nog wel door met een boek. Maar met kinderen ... heel lastig, geef mij dan mijn auto maar hoor, met een luisterboek in de cd speler.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 17:12
BerichtOnderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
 
JONATHAN890 schreef:
Geheim 1: Alles wat vrouwen kopen, kost 20% meer dan ze zeggen
In cabaretvoorstellingen en tv-shows worden regelmatig grappen gemaakt over de dure smaak en permanente koopdrift van vrouwen. Gelukkig heeft mijn vrouw dat niet, denkt de gemiddelde man opgelucht. Helaas, ook jouw vrouw verzwijgt regelmatig de ware prijs van haar nieuwste outfit of kappersshampoo. Ze verdraait liever de waarheid, dan een discussie aan te gaan of haar aankopen nu wel echt nodig waren. Of het erg is? Ach, gun haar af en toe die dure shampoo.

Geheim 2: Haar exen waren niet slecht in bed
Als ze liefkozend in je oor fluistert: “Niemand doet dit zoals jij.”, dan neemt ze het waarschijnlijk niet zo nauw met de waarheid. Ze is wel zo slim om achterwege te laten dat haar ex een geweldige minnaar was die haar tot grote hoogtes bracht. Geen man wil dit horen. Maar maak je geen zorgen over eventuele minnaars uit haar verleden. Ze ligt niet voor niets nu met jou in bed.

Geheim 3: Zij vindt het net zo eng om zich te binden als jij
Het idee bestaat dat vrouwen de wederzijdse liefde met hun partners graag geregeld, bezegeld en gegarandeerd zien in het vastleggen van eeuwige trouw. Maar zij is net zo bang om haar onafhankelijkheid op te geven als jij. En hoeveel ze ook van je houdt, het idee dat ze nooit meer die eerste prille vlinders in haar buik zal voelen, benauwt haar. De meeste vrouwen zijn verslaafd aan dat heerlijke gevoel van verliefdheid. Waarom denk je dat ze 9 van de 10 keer een romantische komedie wil zien?

Geheim 4: Zelfs de stoerste vrouw wil zich af en toe een klein meisje voelen
Een man moet tegenwoordig gevoelig, modern en verzorgd zijn. En een vrouw moet haar eigen boontjes kunnen doppen. Maar in elke onafhankelijke vrouw schuilt een klein meisje die zich veilig wil voelen in jouw sterke armen. Ze vindt het fijn als jij zo nu en dan initiatief neemt in bed, haar zware koffer tilt of een grote spin uit de badkamer verwijderd. Hierdoor voelt ze zich vrouwelijk en veilig.

Geheim 5: Zij vertelt haar vriendinnen meer dan ze toegeeft
“Tuurlijk vertel ik dat niet schat, dat is toch iets tussen ons.” Helaas, waarschijnlijk weet haar beste vriendin details over jullie seksleven waar het schaamrood van op je kaken gaat staan. En die laatste ruzie? Ook die is al uitgebreid geanalyseerd en besproken met vriendinnen onder het genot van een alcoholische versnapering. Mannen en vrouwengesprekken verschillen nu eenmaal wezenlijk. Details waar mannen nooit naar zouden vragen, vliegen bij vrouwen schaamteloos over de tafel.

Geheim 6: Ze ziet en waardeert echt wel wat jij in het huis doet
Waarom zegt ze bijna nooit wat complimenteus over de huishoudelijke klusjes die jij doet? Omdat ze baalt van alle klusjes die jij niet doet. Voor haar is er maar één manier om het huis schoon te houden, en dat is haar manier. En dat betekent meestal grondig schoonmaken. Dus niet de vloer stofzuigen, maar vervolgens vergeten om de tafel en tv met een doekje af te nemen. Ze ziet en waardeert jouw huishoudelijke inspanningen echt wel, maar dat compliment komt er pas als jij een stofdoekje in de hand gaat nemen.

Geheim 7: Ze denkt veel aan seks met jou…en met anderen
Ze denkt bijna net zoveel aan seks als jij. Gemiddeld dagdromen vrouwen ongeveer 3 uur per dag over seks. En niet alleen jij komt voor in die dagdromen. In haar fantasieën moet je concurreren met collega’s, filmsterren en vrienden. Hier is niets ernstigs aan, fantaseren over seks is gezond en goed voor het libido. Dit komt weer ten goede als ze bij jou in bed ligt.


Tjonge Jonathan, waar heb je al deze wijsheid vandaan? Ik neem toch aan dat je niet met mijn beste vriendin hebt zitten praten. Maar wat er echt van waar is .... ik ga je niet wijzer maken Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 april 2010, 23:28
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:

Hannah, Op 14 april heeft Arienne mij via de mail laten weten dat Mar zowel haar als Willie zou ophalen. Ik ga er dus even vanuit dat zij beide vervoer hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 april 2010, 22:17
BerichtOnderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…
 
[quote=JONATHAN890]Wat Mannen Je Niet Vertellen…
Iedere man verzwijgt een aantal zaken voor zijn vrouw of vriendin. Sommige mannengeheimen zijn vooral aandoenlijk, andere wil je liever niet weten. Bron: Grazia

Dus wat ik laatst hoorde klopt echt een beetje: jongen versus mannen,

ach naarmate ze ouder worden worden de speeltjes duurder.

Over de overige geheimen kan ik geen oordeel vellen, die zijn voor mij als vrouw geheim, en of ik ook geheimen heb .... Ja die ga ik hier dus lekker niet vertellen, daarvoor heb ik een vriendin Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 20:20
BerichtOnderwerp: liefde is
 
[quote=LEANNE226]Je had de link gekopieerd met een spatie er achter,als je die wegneemt lukt het wel,probeer maar[/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:39
BerichtOnderwerp: liefde is
 
MARIANNE129 schreef:
[img]http://www.visjeposters.nl/plaatjes/poster/archief/poster_groot/vis118.jpg
[/img]


Leanne, Help het lukt niet wat doe ik nu fout
Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:36
BerichtOnderwerp: liefde is
 
LEANNE226 schreef:

[img]http://www.visjeposters.nl/plaatjes/poster/archief/poster_groot/vis118.jpg
[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 15:27
BerichtOnderwerp: liefde is
 
GRACE585 schreef:
Wat is liefde voor jou,maak de zin eens af;

LIEFDE IS..............................

ik wilde een visjesposter invoegen, maar kopiëren en plakken lukt hier niet, wees eens lief, hoe doen jullie dat??
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op woensdag 14 april 2010, 15:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 14:42
BerichtOnderwerp: Festival316 !
 
LEANNE226 schreef:
Op 8 mei as. is er in Ureterp weer een gratis concert van Festival316 met o.a.Rebecca st.James!

Kijk op:
http://www.festival316.nl/

Leanne,

Wat een goeie tip zeg, ik bestel kaartjes voor mezelf en de boys. Misschien is het ook leuk om met een aantal van CM af te spreken.

Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:37
BerichtOnderwerp: gebed voor Lynneke de Waele
 
MARIANNE129 schreef:
Natuurlijk wil ik meebidden, kun je de naam (voornaam) van dit meisje doorgeven en wanneer de ziekenzalving zal plaatsvinden?

stom, haar naam staat in het onderwerp
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:35
BerichtOnderwerp: gebed voor Lynneke de Waele
 
PIETER515 schreef:
Ik heb sinds kort via msn kontakt met een meisje/ jonge vrouw van 24 die ernstig ziek is. Ze komt uit Belgie en woont in Brasschaat en ligt in het ziekenhuis van Brugge met niet al te beste vooruitzichten. Ze heeft van de doktoren te horen gekregen dat ze nog ongeveer 9 maanden als alles meezit te leven heeft. Het is een diep gelovig meisje wat haar vertrouwen op God stelt. Ze laat zich ook met olie zalven. Zoals dat te lezen is in Jacobus 5. Willen jullie meebidden dat ze deze moeilijke zware tijd goed mag doorstaan. Ze is ook voor anderen in haar omgeving op de zaal een groot getuige. Laten we samen bidden voor een WONDER. Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Alvast heel erg bedankt .

Pieter515

Natuurlijk wil ik meebidden, kun je de naam (voornaam) van dit meisje doorgeven en wanneer de ziekenzalving zal plaatsvinden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 16:18
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
het IS al een gezellige en leuke groep willie; dus welcome!!

Ik heb ook nog in elk geval 1 maar waarschijnlijk wel 3 plekjes over (waarvan dan een niet te groot persoon). Dus als er nog iemand wil meerijden: mijn route is (ongeveer, kan best iets afwijken) Almere, Zeewolde, Nijkerk, Ede of Almere, Huizen, Hilversum, Amersfoort Ede. Ik kan in een van deze steden natuurlijk ook wel iemand op het station oppikken, dus, als iemand nog vervoer nodig heeft Welkom aan Boord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 14:35
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
MARIJAN072 schreef:
Haha Lachende smiley , ook nog een leuk onderwerp! Hebben mannen meer oog voor een auto of voor een vrouw. Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley Lachende smiley

Eingelijk best een goed idee, ik denk dat ik mijn foto ga vervangen door een foto van mijn auto. Waarschijnlijk vergroot dat mijn kansen aanzienlijk. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: donderdag 8 april 2010, 08:31
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
THOMAS968 schreef:




Mannen denk nou alsjeblieft na met je hersens en niet met je hormonen.[/quote]






Vrouwen hebben ook hormonen en denken net zoveel in die termen als mannen hoor. Een beetje cliche is het allemaal, vind ik.

Thomas, die vindt dat er niks mis is met naast wat hersens ook wat hormonen te hebben.[/quote]


Thomas, Natuurlijk is er niets mis met hormonen (anders had God ons ze vast niet gegeven). Maar als ik een werkgever bloed serieus hoor vertellen dat elke man gemiddeld 6 keer per uur aan seks denkt dan vraag ik me wel af of er misschien ook nog even gewoon gewerkt kan worden.

Als je als (allengaande) vrouw eigenlijk altijd op je hoede moet zijn en je kleding altijd moet aanpassen aan het feit dat er mannen van Mars zijn gekomen dan vind ik dat te zot voor woorden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 20:52
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
WILMA729 schreef:
ff thuis wat gaan drinken, en bij mannen in bed stappen, uitdagend dansen.
Tja daarmee geef je naar mijn idee inderdaad wel een signaal af.
Maar dat is van een heel andere orde dan gewoon luchtig gekleed gaan, niet waar ??

En in badpak een kerk binnen stappen of een andere gelegenheid bezoeken, tja dan ben je op bezoek, en gelden de regels van aanpassen aan de gelegenheid waar je binnen stapt.

Dat is uitdagen.

Een vrouw (jong of oud) die luchtig gekleed gaat als ze de straat op gaat, mag dat doen, en moet dat ook zonder angst voor gevolgen kunnen doen.
En mag nooit verweten worden dat ze uitdaagt.
Het ligt in uitdagen niet aan kleding, maar aan de blik en het signaal wat je uitzendt.

Dusss mannen, ga gerust in korte broek de straat op deze zomer. Let wel op de blijk die je daarbij draagt. Knipoog smiley


Ach en een man in een korte broek is een stuk netter gekleed dan de schaatsers tijdens de olympische spelen (of andere wedstrijden).
En als ik eerlijk mag zijn, een helemaal blote man vind ik absoluut niet meer sexie hoor, heren houdt alsjeblieft minimaal een mooie zwembroek aan. (Van mijn vader en broers heb ik begrepen dat de meeste mannen het ook veel leuker vinden als vrouwen nog wat te raden over laten). Clown smiley

Maar nog even iets anders: in mijn puberteit was het een poosje heel erg in om in de grootste trui te lopen die je kon vinden. Van mijn ouders mocht ik nooit zo'n enorme slobber trui, dus pikte ik de truien van mijn vader uit zijn kast. Waarom mocht het niet, je ging uitdagen om eronder te kijken...

Voor mijn huwelijk heb ik 9 jaar alleen gewoont, niet omdat ik zonodig de deur uitwilde maar gewoon omdat ik ging studeren. Ik ben nooit met een man naar huis gegaan om daar nog wat te drinken of zo, ik wilde geen risico lopen op problemen. Maar een keer een goede vriend (ook een christen) bij mij thuis uitnodigen bleek ook al niet verstandig, en inderdaad je gaat je nog schuldig voelen ook, want je weet toch dat .... nou ja, alles wat erover gezegd kan worden is hier denk ik al wel gezegd, maar dan heb ik toch nog een vraag.

Mannen denk nou alsjeblieft na met je hersens en niet met je hormonen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 16:38
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
MARISKA601 schreef:
een zonnige knuffel voor wie hem wilt hebben.

Dank Maris, ik heb het zonnetje nu ook al lekker in mijn rug, heerlijk gewoon.

LANG LEVEN DE LENTE

wordt er heerlijk warm van Clown smiley Kussende smiley

En natuurlijk ook een knuffel terug,

Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 16:38
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
MARISKA601 schreef:
een zonnige knuffel voor wie hem wilt hebben.

Dank Maris, ik heb het zonnetje nu ook al lekker in mijn rug, heerlijk gewoon.

LANG LEVEN DE LENTE

wordt er heerlijk warm van Clown smiley Kussende smiley

En natuurlijk ook een knuffel terug,

Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 16:06
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
MARIEKE897 schreef:
...
geinteresseerden voor een daagje naar de hei in ede om te picknicken met elkaar zijn vooralsnog;

Hannah810 met twee kinderen
jolan9.. en willie5.. met drie kinderen
karolus 338
elly 361
eduard 152
ringo 975 met twee kinderen?
martien 579 met kinderen?
grace 585 met twee kinderen
griffin748
chatuliem619
ariennez498
marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn)

marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 15:01
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
[quote=ALFAROMEO918]In het Terdege Refo Magazine,las ik dat.



Hij gaf eerlijk toe,dat zijn genen ook meespeelde,wat onder die schaarse keding verlokkend was.
Gewoon die Hormonen,tot verleiding,speelden op,in seksuele uitdaging.

Wanneer mijn huisarts mij verteld dat hij last krijgt van zijn hormonen wanneer hij mij (of een andere vrouw) in wat minder bedekkende kleding ziet, dan zou ik echt onmiddellijk op zoek gaan naar een andere huisarts. Hoeveel last krijgt deze man van zijn hormonen bij onderzoeken. (alleen al de elke vijf jaar terugkerende uitstrijkjes) Dat moet voor deze man een kwelling zijn.

Ik zou de huisarts waarschijnlijk adviseren een ander vak te kiezen.

Over de kleding keuze: is dat niet een taak van een ouder om daar op te letten, als mijn zoons (ik heb geen dochters) naar buiten gaan met hun broek op hun heupen zodat je nog net (of iets minder net) het randje van hun onderbroek er boven uitziet dan zeg ik daar ook iets van.


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op maandag 29 maart 2010, 15:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIANNE129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9
Pagina 9 van 9