ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARIANNE129
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIANNE129
Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 19:56
BerichtOnderwerp: Tips voor de eerste date
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik weet niet of je wel goed leest, maar de meeste uitingen over de picknick gaan over daten....leuke mannen of vrouwen ontmoeten om te kijken of je daar iets mee kunt beginnen. Zelfs in dit topic wordt daarop gehint, sterker nog, jij doet er zelf aan mee. Dat ik daaruit concludeer dat de meeste mensen deze activiteit als een verkapte date zien, lijkt me logisch toe. Niemand heeft me nog kunnen overtuigen van het tegendeel. En eerlijk gezegd vind ik het geen aantrekkelijk idee om daar tussen allerlei mensen te zitten, die alleen nog maar met hun hormonen kunnen denken.

Het doel was immers, een gezellig middagje voor moeders/vaders met kinderen. De indruk die ik krijg van al die uitlatingen hier op het forum, is dat het doel voor de meesten is, om op de picknick te kijken met wie je evt. gaat daten.

De enige die hier niet goed leest heet geloof ik Chat. Ik schrijf juist dat ik NIET mee doe aan daten op een picknick. Tijdens de picknick waarop ik Henduk voor het eerst heb ontmoet heb ik vooral met Leanne en Marianne338 en Grace zitten praten. Het was gewoon heel gezellig niets meer en niets minder.

Misschien zou je er eens rekening mee kunnen houden dat een andere mening niet altijd slecht of zo is, en zou je er eens mee op kunnen houden om mensen met een andere mening te veroordelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 19:38
BerichtOnderwerp: verjaarswandeling
 
CHATULIEM619 schreef:
Deze keer op zondag, omdat ik wandelen op zondag niet echt zondig vind...

De wandeling is natuurlijk niet zondig op de zondag, vooral niet als je daar je kinderen bij betrekt (of laten we die juist op zondag gewoon maar aan hun lot over, om niet het risico te lopen dat een date zou kunnen ontstaan tijdens de wandeling).

Het bakkie (op wiens kosten dan ook) is misschien een wat minder goed idee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 19:26
BerichtOnderwerp: Tips voor de eerste date
 
CHATULIEM619 schreef:
Picknicken is leuk, picknicken en daten nog leuker. Pickinicken, daten en kinderen gaan niet samen. Picknicken, daten, kinderen en buitenstaanders: onverantwoord..

Picknicken is leuk, Met een groep mensen samen picknicken is leuk, kinderen zijn leuk, met een gezellige groep samen met kinderen picknicken is fantastisch.

Daten is misschien ook wel leuk hoor, maar daar heeft hier niemand het over, tja het kan dat je TOEVALLIG iemand bij een picknick (of bij de supermarkt, of tijdens een etentje, of tijdens de voetbalwedstrijd van je kind) ontmoet die je leuk vindt.

Dit alles heeft dus NIETS te maken met daten met kinderen.

Chat, je maakt me met bovenstaande zin echt ONTZETTEND boos, kwaad gewoon, hoe durf jij mensen die met hun kinderen gezellig gaan picknicken onverantwoordt te noemen.

Tjonge wat kun jij mensen diep beledigen alleen omdat ze een andere mening hebben dan jij zeg.


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op dinsdag 8 februari 2011, 19:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 15:28
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
marianne, help mij dan even om die twee dozen leeg te krijgen alsjeblieft joh; anders kan ik weer gaan sonja-bakkeren straks......
en mijn meisje heeft ook aan een hapje genoeg, dus als jij nu eens gezellig bij mij op het kleedje kruipt???

deal?

ps. visser; reserveer je vacantiegelden maar vast, hoor!![/quote]

Kwijlende smiley Doek Hannah, ik kom gezellig (al dan niet met kids en "man") bij jou op het kleedje zitten, komt vast wel goed met die bolussen.

Misschien moeten we wel even een collecte organiseren voor Visser, stel dat die stakker straks helemaal niet meer op vakantie kan Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 15:23
BerichtOnderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd
 
LEONARD480 schreef:
Wie zou er belang bij hebben Mieke.......de meeste denk ik niet Clown smiley

Wat doet het er toe wie er belang bij kan hebben? Op zich zal het mij een worst zijn wat anderen van mij vinden en van mij kunnen lezen. Maar ik ben bewust lid geworden van een dating site waarbij werd gesteld dat de Privacy wordt gewaarborgt. Dit blijkt dus gewoon niet het geval te zijn.

Noem het Storm in een glas water, sorry Chat, maar ik had van jou ook hierin wel iets meer principes verwacht.

Voor mij is het openbaar zijn van het forum geen reden om minder of niets meer te schrijven. Ik heb idd niets te verbergen, maar ik vind het wel heel vervelend. Niet alles wat ik schrijf is voor iedereen bedoeld.

Ik heb een stel pubers rondlopen, ze mogen best weten dat ik lid ben van een dating site (ze mogen zelfs mee naar de picknick Clown smiley ) maar ze hoeven niet alles te lezen wat ik hier schrijf. En reken maar dat de meeste pubers slim genoeg zijn om op het forum te komen hoor als ze dat willen. Ik zou dus wel heel voorzichtig worden als ik een baan in het onderwijs had.

Ik vind dat Thomas (en anderen) dus gelijk hebben, en ik vind het enorm jammer dat hier nog nooit zelfs maar een reactie op is gekomen vanuit Christian Match.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 14:21
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Als het dan niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

(of stond deze er al)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 14:16
BerichtOnderwerp: Tips voor de eerste date
 
CHATULIEM619 schreef:
De eerste date is vaak het moeilijkst is mijn ervaring. Wie heeft er nog leuke tips om te zorgen, dat je goed voorbereid de date tegemoet kan zien?

Zelf heb ik gehoord een aantal standaardzinnen in je hoofd te hebben die het altijd goed doen. Misschien weten jullie ook wel van die leuke zinnen?

De zin die altijd goed werkt is: "jij hebt die foto niet nodig, in het echt ben je veel mooier..." Heeft er nog iemand andere zinnen of andere tips, ga je gang, kunnen we van elkaar leren....

Hoezo daten?

Gewoon lekker gaan picknicken, en dan kom je er na een half jaar (en meerdere uitjes) ineens achter: tje, die vent is echt leuk Verlegen lachende smiley

Met andere woorden, ben je geen held in daten, dan kunnen allerlei spontaan geplande uitjes twee mensen zonder ook maar 1 officiele lincscore toch samen brengen. Dus eigenlijk een "normale" ontmoeting via een dating site.

Geweldig,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 14:06
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
VISSER278 schreef:
Haha,voelde em al aankomen ja.
3 dozen voor Marieke, 2 voor Hannah , 1,5 voor Suus, 0,5 voor Hannah's dochter, 13 voor de overige picknickbezoekers.....dat is 20 dozen . x25 stuks ............kan ik boedelbak ook wel afhuren. Knipoog smiley
Maar of visser 16 april in Ede aankomt , dat is nog maar de vraag.
Zo niet , dan is mijn vraag : Kan je de volgende picknick dan eind juni / begin juli organiseren? Dan hoeft visser niet eerst te sparen om al die bolussen te kunnen kopen maar kan ie z'n vakantiegeld mooi besteden voor picknickgangersliefhebbersboluseters. Lachende smiley

Maar even iets veel belangrijkers...............

MARIEKE 897..........WELCOME BACK. Clown smiley

Ohhh Lieve Visser (ik hoop dat Duckie niet kwaad wordt) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt maar mag er nog een doosje bolussen voor mij bij Kwijlende smiley .

Die dingen zijn zo ontzettend lekker, en dan ook nog puur jeugd sentiment.

Vakanties waren vroeger altijd bij Nieuwvliet in de tent, en dan mochten we 1 keer per week bij het bakkertje als ontbijt bolussen halen. We renden dan zo snel mogelijk terug naar de tent, zodat ze inderdaad nog warm waren. HEERLIJK, OM JE VINGERS BIJ AF TE LIKKEN. Ik doe 16 april NIET aan de lijn. Clown smiley



visse, die ook wel een bolus lust, maar een bossche bol lekkerder vindt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:54
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
HERMAN388 schreef:
1 week gaan we naar Ede Twijfelende smiley
Hebben we niet genoeg uitstapjes Smiley die vol vragen zit

Tuurlijk nooit genoeg uitstapjes, lekker veel keus, lekker gezellig. Zwolle ook heel leuk en weer heel iets anders dan Ede (ik neem aan dat je niet wilt picknicken, met z'n allen met een kleedje en een trommeltje brood in het centrum gaan zitten Clown smiley ).

Zal het er met Duckie over hebben, als hij niet hoeft te werken.... Kwijlende smiley

Marian het er wel zin an (sorry Hannah, maar ik pik hem ff van je in).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: donderdag 3 februari 2011, 17:50
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
CROSSROAD317 schreef:
Nee hoor, er was één persoon die mij vroeg of ik 16 april stukjes kaas mee wou nemen naar de heide, en die persoon komt uut grunn ....
Ze, jaja een ze, heeft trouwens iets nieuws aan haar voeten ..... laarsklompen (klomplaarzen mag ook) Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

Oooo, dus wij mogen ondanks dat we geen geboren grunn zijn ook een stukje kaas? Of ben je bang dat je dan niet genoeg zult hebben, moeten we meer mensen (speciaal Drenthen?) vragen kaas mee te nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 12:46
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
MARIJAN072 schreef:
Cross (2de keer Knipoog smiley ), Henk en andere jarigen.....

Hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag en Gods zegen in het nieuwe levensjaar! Een fijne dag vandaag.

sluiten wij ons dus gewoon bij aan he ..... (wij zijn ... weet je vast wel)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 16:53
BerichtOnderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?
 
MARYLIEN613 schreef:
ik zou mij wel gebruikt voelen om jouw werkjes te doen!

Ehmmmm, Marylien, eigenlijk was Henduk mij (marianne) aan het helpen hoor, was mijn behang, dus wie heeft nou wiens werkjes gedaan??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: donderdag 20 januari 2011, 23:15
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
 
CARIEN982 schreef:
Van Onze Lieve Veehouders Overgehouden. Huilende smiley, smiley in tranen

(de Directeur van de melkfabriek reed een Volvo)

Oke een oudje:

D uwen
A nders
F ietsen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 00:10
BerichtOnderwerp: Samengesteld
 
CHATULIEM619 schreef:
Mag ik zingen op jullie huwelijk?

Tja, in je eentje twee stemming zeker


hard en vals
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 20:08
BerichtOnderwerp: Samengesteld
 
LEANNE226 schreef:
a.Ook zonder samen te wonen kun je een fijne relatie hebben,vanwaar al die haast?Als je je alleen niet redt red je het mét de ander ook niet.....bouw eerst je eigenwaarde op.
b.Het geluk van mijn kinderen is mijn verantwoordelijkheid en de belangrijkste taak in mijn leven.Geen partner komt tussen mij en mijn kinderen te staan,wel ernaast,er omheen etc,ín mijn leven,niet er bij.
c.Kiezen hoeft niet als je maar heeeeel veel geduld,begrip en liefde kunt opbrengen voor beide partijen.

Helemaal mee eens Leanne, zo denk ik er dus ook over.

En of mannen het nu leuk vinden of niet, tussen mij en de kids komen lukt echt niet (idd wel er naast, er omheen etc.). Maar een kind (of puber) heeft recht op de onvoorwaardelijke acceptatie en liefde van zijn/haar ouders. Wil niet zeggen dat ze altijd hun zin krijgen, wil ook niet zeggen dat zij bepalen of er een man in huis komt. Wil wel zeggen dat je geduld zal moeten hebben, dat de kinderen ook de tijd moeten krijgen om te wennen en bovenal dat ze moeten weten dat de Liefde van hun moeder niet op houd bij een nieuwe partner, maar dat die groot genoeg is om nog net zoveel als eerst van de kids te houden.
En laat ik nu toch het geluk hebben dat er hier regelmatig iemand in huis te vinden die heel veel om de kids is gaan geven.
Het kan hun nu niet snel genoeg meer gaan, een "papa" die met ze kan gaan klussen, waarmee ze eens goed kunnen stoeien, die nou ja al die dingen met ze gaat doen die een vader nu eenmaal met zijn kinders doet.

IK BEN ECHT DE GELUKKIGSTE MENS OP DEZE WERELD (denk ik)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 12:39
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
ANNETTE792 schreef:
Ja, vanmorgen om 7 uur is er uitbundig gezongen,in 3 talen zelfs.
De taart komt pas over 3 weken als mn zoontje jarig is, dan komt de visite pas, dus vandaag houden we het ff op tulband Knipoog smiley

VAN HARTE GEFELICITEERD


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op woensdag 12 januari 2011, 12:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 18:27
BerichtOnderwerp: foto's kerstfeestje 18 december
 
ANGELIQUE327 schreef:
Lieve Ducky....allereest moet ik effe een verkeerde denkwijze van je uit de weg ruimen: ik ben Niet jaloers, ik ben Niet teleurgesteld, integendeel, ik ben SUPER-blij voor jou! Dat komt uit het diepst van mijn hart Ducky...ik hoop dat je dat van me aan wilt nemen. Daarbij ook nog mijn hartelijke felicitaties, enne...
Please? die foto's???? Ik heb er maar ééntje met mensen erop....please?

Is inderdaad geweldig voor Duckie, en ach, je moet maar zo denken, we hebben dus allemaal waarschijnlijk maar weinig foto's (ik heb er ook maar één hoor, met mensen erop)

Wie staan er op jou "mensen" foto??????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zondag 9 januari 2011, 13:04
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
ANGELIQUE327 schreef:
Leuke bezigheid he Loretta, alleen het inpakken is al genieten, het uitdelen nog meer! Clown smiley Engeltje smiley Clown smiley

Zorgen moet je niet maken,

Zorgen moet je doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 5 januari 2011, 22:44
BerichtOnderwerp: Voor de echte studiebollen ;-)
 
BART817 schreef:
welke van deze vier getallen hoort niet in deze reeks:


3, 13, 23, 5

A: 3
B: 13
C: 23

. . . . (de 5 is wel oke)

tip 1: in zekere zin houden alle vier de getallen verband met elkaar;
tip 2: reken niet in een cijferreeks;

Tja dan moet je het antwoord er natuurlijk niet in kleur onder zetten, dat zie je als je wilt reageren.
Maar vooruit, heb je toch een reactie he.

antwoord: [A], letters van t alfabet: muv van 3: 5=E 13=M, 23=W zijn ze allemaal te schrijven als een streepje met elk drie parallelle streepjes net als de 3, maar 3 is geen letter...


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op woensdag 5 januari 2011, 22:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 22:29
BerichtOnderwerp: Christelijke Mop van de dag....
 
THOMAS968 schreef:
Een kerkelijke ring van zelfvertrouwen?

Nee Thomas, het is simpeler, een bus vol gereformeerden. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:34
BerichtOnderwerp: Voor de echte studiebollen ;-)
 
THOMAS968 schreef:
Kun je stap3 wat uitgebreider toelichten en dan stap 4 er achter aan? Het lijkt nu even een kwestie van taal te worden.

Thomas

klopt ik vergis me bij stap 3
loc hoeft dan niet door de tunner, maar duwt B van kopspoor naar A
dan staat dus B op de plek van A. en A op de plek van B. De loc staat dan in de tunnel
de loc duwt dan A naar B rijdt alleen terug door de tunnel en duwt B en A samen richting het kopspoor, A gaat erop B blijft er vlakvoor staan
Loc gaat weer terug duwt B weer richting de tunnen.
Dan heb je dus de situatie B loc A.
Oke, nu duidelijk? (ik heb er nu maar ff een paar blaadjes bij gepakt, maakt het overzichtelijker he)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:40
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
HANNAH810 schreef:
ach, waarom niet gelijk maar de 16e...........
en leuk, chatuliem; dat je er zin in hebt!




we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd. Knipoog smiley

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........


personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5


ehhm........
mariska; mag ik jou nog eens lief aankijken voor een route beschrijving met foto? Verlegen lachende smiley

Hoi Hoi, ik ga mee hoor, met of zonder kids. Willen degene die zich als zwijnen willen gedragen dat even melden, Clown smiley dan kan adriaan rekening houden met de hoeveelheid te bakken panne(n)koeken Smiley die vol vragen zit (juf Marijan is dit nou met of zonder n ik weet dat dus echt niet meer. Huilende smiley, smiley in tranen
(is adriaan eigenlijk nog wel lid???) Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 16:29
BerichtOnderwerp: Voor de echte studiebollen ;-)
 
THOMAS968 schreef:
Die zijn er ook Cross, maar volgens mij loopt Marianne bij stap 3 vast als ze eerst door de tunnel gaat. Het is wel goed om te willen komen tot een opstelling B Loc A. De eerste twee stappen zijn juist.

Thomas, het spoor niet bijster.

Stap 3 kan idd ook andersom, eerst door de tunnel en A duwen, of eeerst A trekken en dan door de tunnel, na stap 3 staat de loc links A recht en B op het kopspoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 09:32
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
CARIEN982 schreef:
Een leuk moment van de dag voor jou is, Smiley die vol vragen zit


dat je een prachtige foto op je profiel hebt staan. Lachende smiley

De waarheid mag gezegd worden heh. Knipoog smiley

Klopt Cross, was mij ook al opgevallen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 07:32
BerichtOnderwerp: Voor de echte studiebollen ;-)
 
THOMAS968 schreef:




De cirkel stelt een rond spoor voor met een wissel en bovenaan een tunnel. Op het kopspoortje rechts van de wissel staat een locomotief. Links staat wagon A en rechts staat wagon B. De locomotief kan wel door de tunnel. De wagons A en B kunnen dat echter niet, ze zijn te hoog. De locomotief kan twee wagens duwen of trekken en er ook tussen zitten, alleen rijden of met slechts een wagon etc.

Opdracht: verwissel met behulp van de locomotief de wagons A en B zodanig dat A komt te staan op de plaats waar B eerst stond en B op de plaats komt te staan waar A eerst stond. Echter: de locomotief moet na het verwisselen weer op het kopspoortje zijn/worden opgesteld.

Welke bolleboos kan het?

Succes.


Thomas, spoort wel.

Oke, komt ie

1 loc haalt B zet B op kopspoor
2 loc door tunnel duwt A naar B
3 loc door tunnel haalt B van kopspoor naar A
4 loc door tunnel A naar kopspoor
5 B zo ver mogelijk naar de tunnel A van kopspoor
links staat nu dus (vanaf de tunnel) B loc A
6 A naar B (naar rechter spoor)
7 loc terug naar kopspoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:14
BerichtOnderwerp: Voor de echte studiebollen ;-)
 
THOMAS968 schreef:




De cirkel stelt een rond spoor voor met een wissel en bovenaan een tunnel. Op het kopspoortje rechts van de wissel staat een locomotief. Links staat wagon A en rechts staat wagon B. De locomotief kan wel door de tunnel. De wagons A en B echter niet. De locomotief kan twee wagens duwen of trekken en er ook tussen zitten, alleen rijden of met slechts een wagon etc.

Opdracht: verwissel met behulp van de locomotief de wagons A en B zodanig dat A komt te staan op de plaats waar B eerst stond en B op de plaats komt te staan waar A eerst stond. Echter: de locomotief moet na het verwisselen weer op het kopspoortje zijn opgesteld.

Welke bolleboos kan het?

Succes.


Thomas

De tunnel is denk ik tussen A en B?

Ik mis de tekening Thomas,

soms geeft een reactie leuke effecten zeg, krijg nu de tekening wel

Oke, ik ga puzzelen (leuk)


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op maandag 3 januari 2011, 18:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 16:36
BerichtOnderwerp: Een fout in de vrouw
 
CHATULIEM619 schreef:
Idd, Jasmijn, het was geschreven met een knipoog, maar deze reactie ging me te ver:

Het sfeertje wat hier aan ontstaan is, staat me al lang niet meer aan. Iedere vrouw die je spreekt denkt minachtend over de man. Dit is een anti man site aan het worden en met dit stukje ook een anti vader. Ik was van plan een paar vrouwen beter te leren kennen de komende tijd, maar eerlijk gezegd heb ik mijn buik er nu even goed vol van.
Uiteraard probeert ze nog de goede mannen in hun waarde te laten maar met deze uiting laat ze toch wel duidelijk zien over hoe ze over het algemeen over mannen denkt: Ze trekken zich niets aan van de opvoeding, en ze zijn de grootste oorzaak van autisme..

Ik denk dat ik de bijbel maar eens ga opvolgen:
lang leve het vrijgezellenbestaan!!!!!

Chat,

Ik weet nu niets meer te zeggen, wat kan jij vals schoppen zeg. Ik kan er dus echt niets aan doen dat er nu eenmaal bepaalde stoornissen zijn die erfelijk zijn. Dat heeft NIETS te maken met schuld geven, en nog minder met minachtend over een man praten.

Echt, je trapt me hier zo keihard mee op mijn ziel, dat het letterlijk pijn doet. En jij wilde je een goeie vriend noemen?

Ik WIL niet minachtend over mannen denken en ook niet over vaders. Maar hoe moet ik mijn kinderen uitleggen dat vaders ook van hun kinderen kunnen houden ook al hebben ze een handicap?

In het bijzijn van mijn kinderen heeft hun vader tegen mij gezegd: Of zij er uit of ik. Maar goed, ik probeer te blijven denken dat niet alle mannen zo zijn, misschien begrijp je me als dat niet altijd zo voelt. Maar het is een keuze die ik heb gemaakt.

Al moet ik toegeven dat hoe meer ik hier lees, hoe meer ik toch minimaal een aantal mannen graag terug zou zien gaan naar Mars.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 16:16
BerichtOnderwerp: Christelijke Mop van de dag....
 
CARIEN982 schreef:
Helemaal mee eens Herman, het past niet!
Ik denk dat ik een andere opvoeding heb gehad van mijn ouders.

Mij is geleerd van;

Spreek vrijmoedig over GOD,
maar misbruik Zijn naam nooit.

Zouden mijn paps en mams het zo verkeerd hebben gedaan met de opvoeding?

Niks mis met je opvoeding Carien, een "christelijke mop" hoeft ook niet te betekenen dat God's naam wordt misbruikt:

Oke, komt er één waarvan ik denk dat ie door de beugel kan:

Het is 7 meter lang en ruikt naar pepermunt?


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op maandag 3 januari 2011, 17:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:27
BerichtOnderwerp: Voor de echte studiebollen ;-)
 
THOMAS968 schreef:
....en tegen de stroom in weer naar boven zwemmen, toch?


Thomas

O, wij moesten altijd tegen het straaltje weer omhoog klimmen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 20:06
BerichtOnderwerp: Voor de echte studiebollen ;-)
 
MAJARO438 schreef:
Nou ok dan,

wat is het toppunt van lef??

gr majaro

Daar zijn meerdere antwoorden op, niet allemaal even netjes, vroeger kreeg ik als antwoord (oei, mag het hier wel)

bij de burgemeester op de stoep gaan zitten p......, en dan aanbellen voor wc papier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIANNE129
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 9 Volgende
Pagina 2 van 9