ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JAHOOR406
ChristianMatch forum index » Berichten van JAHOOR406
Auteur Bericht
JAHOOR406 (56)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 23:50
BerichtOnderwerp: Remco Hakkert in concert
 
JOELLE246 schreef:
Wie heeft er zin om mee te gaan naar een concert van Remco Hakkert en Centre Gospel Choir & band.
Het wordt vast een hele fijne avond!

Kaarten in de voorverkoop 12.50
Aan de zaal 15.00


30 oktober in Middelburg


20 november in Hardinxveld/ Giezendam
Joëlle246
katja065 (onder voorbehoud)
herman388 (onder voorbehoud)
ineke299
anoniempje (onder voorbehoud)

27 november in Barneveld

Jahoor (onder voorbehoud )


info en kaartverkoop op www.remcohakkert.nl
Wanneer je mee gaat graag zelf je kaart kopen

Joëlle
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAHOOR406 (56)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:33
BerichtOnderwerp: Retraite
 
niet meer van toepassing Lachende smiley

Laatst aangepast door
JAHOOR406
op vrijdag 20 augustus 2010, 17:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAHOOR406 (56)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 13:00
BerichtOnderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
 
CHATULIEM619 schreef:
Allereerst denk ik dat het goed is het doel voor ogen te houden. Ik heb twijfels bij sommige aanmeldingen of het echt gaat om samen te vasten en te bidden.

Ten tweede denk ik dat je niet weet wat je op je hals haalt. Als mensen zich gaan openen voor gebed, kom je voor dingen te staan waarvan je het besef niet hebt dat ze bestaan. Dit is geen jeugdgroep, maar iedereen heeft een rugzakje, en stel je eens voor wat er gebeurt als ze dit allemaal gaan uitpakken waar je bij bent.

Je bedoelingen zullen goed zijn, probeer alleen is wat meer respect op te brengen voor andere mensen.
Als je twijfel hebt zoals jij dat daar neerzet getuigd zeker van een hoge mate van respectloosheid...m.a.w laat iedereen in zijn waarde en wees blij dat er mensen zijn die dit willen ervaren op hun manier.
Je laat hier wel iets openstaan want als ik het lijstje ga bekijken ga ik mij afvragen....wie bedoelt ie nou Smiley die vol vragen zit
Wees dan ook zo open en eerlijk om gewoon de namen te noemen wie je bedoelt, hoef ik ook niet meer te raden Zieke smiley of....laat dat soort zinnen achterwege op een openbaar forum......is maar een tip Knipoog smiley

Greetzzzz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAHOOR406 (56)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:22
BerichtOnderwerp: Datingsite een taboe?
 
Ik ben even zwaar verbaasd !
Wat mankeert er aan een datingsite, ik denk zelf dat dat taboe gevoel bij de mensen in hun hoofd zit die op een datingsite zitten en denken dat het een taboe is.
In mijn omgeving weet iedereen het....oftwel normaalste zaak van de wereld.
Ik vind de reacties wat krampachtig en mocht er zo'n enorm taboe op rusten zoek dan lekker gezellig een relatie irl....pik een cafeetje ofzo Knipoog smiley

Trouwens ff tussen haakjes...heb een lieve vriendin overgehouden aan deze datingsite....ik dacht deel het ff met jullie...of is dit nou een taboe waar je niet over praat cq typt ??
PS niet doorvertellen hoor Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JAHOOR406
Pagina 1 van 1