ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GEHOLI202
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Berichten van GEHOLI202
Auteur Bericht
GEHOLI202 (64)





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: donderdag 29 juli 2010, 01:23
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Misschien staat dit prachtige nummer al eerder in een van de 17 pagina's maar het verdient het om nogmaals te worden genoemd.

Leeland was pas nog te zien op de EO jongerendag; en als je al die beelden in de video ziet, dan besef ik me dat ik enorm gezegend ben door onze God, en dat de kleine probleempjes die ik tegenkom in het niet vallen bij alle ellende op deze wereld!!


http://www.youtube.com/watch?v=ArrZ3AxdLfg&feature=related[/color]


Laatst aangepast door
GEHOLI202
op donderdag 29 juli 2010, 01:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202 (64)





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 00:13
BerichtOnderwerp: loveparade
 
Als we dan toch met bijbelteksten gaan strooien:

"Wie zonder zonde is werpe de eerste steen."


Er staan volgens mij in de Bijbel maar een paar voorbeelden waarbij er een directe relatie is tussen zonde en straf.
Ananias en Safira; de zonen van Eli; de mannen die de ark wilden opvangen.

Maar voor het overige: niet te snel verbanden leggen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202 (64)





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: zondag 18 juli 2010, 00:30
BerichtOnderwerp: Ik ga op reis naar....
 
Even drie hoeraatjes voor Tessie en Hannah,
want ze hebben het voor elkaar gekregen!! Twee koters, persoonlijke spullen, een enorme bungalowtent, kooktoestel, en zichzelf.....allemaal in een vw-golf wurmen en dan ook nog diezelfde dag de tent goed verankerd op Belgische aarde planten. En dat als niet-geoefende kampeerders. Veel plezier dames! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202 (64)





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: zondag 11 juli 2010, 18:33
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
Is die hei wel groot genoeg???
Of moeten we uitwijken naar het Museumplein. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202 (64)





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 00:18
BerichtOnderwerp: Kinderdoop
 
Deze discussie is al zo oud........en heeft al tot zo veel verdriet geleid.
Maar probeer het nou eens te zien in het licht van 1 Kor. 1.


Verdeeldheid in de gemeente
10 Broeders en zusters, in de naam van onze Heer Jezus Christus roep ik u op om allen eensgezind te zijn, om scheuringen te vermijden, om in uw denken en uw overtuiging volkomen één te zijn. 11 Door Chloë’s huisgenoten is mij namelijk verteld, broeders en zusters, dat er verdeeldheid onder u heerst. 12 Ik bedoel dat de een zegt: ‘Ik ben van Paulus,’ een ander: ‘Ik van Apollos,’ een derde: ‘Ik van Kefas,’ en een vierde: ‘Ik van Christus.’ 13 Is Christus dan verdeeld? Is Paulus soms voor u gekruisigd? Of is het in de naam van Paulus dat u bent gedoopt? 14 Ik dank God dat ik niemand van u – behalve dan Crispus en Gajus – heb gedoopt; 15 niemand van u kan dus zeggen dat hij in mijn naam is gedoopt. 16 Ja, ik heb ook nog Stefanas en zijn huisgenoten gedoopt, maar ik kan mij niet herinneren dat ik nog iemand anders heb gedoopt. 17 Ik ben immers niet door Christus gezonden om te dopen, maar om te verkondigen – en niet door middel van diepzinnige welsprekendheid, want dan zou het kruis van Christus van zijn kracht worden beroofd.


Wie van ons zou het kruis van Christus van zijn kracht willen beroven?Niemand toch! Dus zoals al eerder opgemerkt is door verschillenden: Laten we elkaar respecteren en niet doen of ons heil er van afhangt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202 (64)





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: zondag 20 juni 2010, 23:12
BerichtOnderwerp: Als er nu eens geen hel was....
 
CHATULIEM619 schreef:
In hoeverre heeft het denken aan de hel te maken met je geloof. Geloof je in God omdat je anders naar de hel gaat? Probeer je niet te zondigen omdat je anders naar de hel gaat.

Zoals Susannah al terecht zegt is het een onlogische combinatie. Want als gelovige weet je zeker dat je niet om je zonden naar de hel gaat omdat er vergeving is.

Maar wat me wel aangrijpt is de gedachte dat die collega, vriend, vriendin of misschien wel je eigen kind die God, en de genade door het bloed van Jezus bewust afwijst, volgens de Bijbel in de hel eindigt....

Dat kan je soms radeloos maken en vooral machteloos. Maar gelukkig heeft God het laatste woord!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202 (64)





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 23:10
BerichtOnderwerp: zak over je hoofd
 
LEANNE226 schreef:
Ja je hebt gelijk maar het is niet persoonlijk bedoeld........ik ga ook even oppervlakkig doen,meneer ziet er best leuk uit maar verder dan de foto kwam ik niet Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tjonge, zijn jullie er nou nog mee bezig?? Als ik dat geweten had, had ik het nooit geplaatst.
Ergens in het begin heb ik mijn mening gerelativeerd en daarmee was het verhaal afgelopen. Het leeft dus blijkbaar meer dan gedacht
En Leanne, als je nog wat wilt weten.......dan vraag je het toch gewoon!

Nog een weekje , dan zijn jullie van me af, want ik heb mijn doel al bereikt hier met een gratis proefabonnement. Dat krijg je als je je foto plaatst. (Dit is een grapje hoor, niet te serieus op in gaan)
Ik wens jullie allemaal succes hier!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202 (64)





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:05
BerichtOnderwerp: zak over je hoofd
 
CROSSROAD317 schreef:
Met sommige mensen moet je wat geduld hebben Geholi, dan komt de foto ook wel .....

Ok....ik heb het misschien wat te stellig neergezet en er zijn heel wat gegronde redenen genoemd om geen foto te plaatsen.

Ik laat ieder ook zeker vrij daarin maar ik mag toch ook mijn mening geven.

En Crossroad, ik ga mijn geduld oefenen met een potje Patience..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202 (64)





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 00:56
BerichtOnderwerp: zak over je hoofd
 
Hallo goedwillende Cmmers,

Als nieuweling hier valt het me op dat er zoveel leden geen foto plaatsen.
Natuurlijk is de inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar wel lopen op straat toch ook niet met een vuilniszak op ons hoofd.......... Smiley die vol vragen zit

En zeg nou zelf, ogen zijn een spiegel van de ziel, dus de oogopslag zegt heel veel; soms meer dan je in je profiel kunt schrijven. Verliefde smiley

Dusss... kom op foto-lozen, zoek in je computer een fotootje en upload deze even! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GEHOLI202
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2