ChristianMatch
 


Forum

zak over je hoofd
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
GEHOLI202





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 00:56
 
Hallo goedwillende Cmmers,

Als nieuweling hier valt het me op dat er zoveel leden geen foto plaatsen.
Natuurlijk is de inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar wel lopen op straat toch ook niet met een vuilniszak op ons hoofd.......... Smiley die vol vragen zit

En zeg nou zelf, ogen zijn een spiegel van de ziel, dus de oogopslag zegt heel veel; soms meer dan je in je profiel kunt schrijven. Verliefde smiley

Dusss... kom op foto-lozen, zoek in je computer een fotootje en upload deze even! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 08:09
 
GEHOLI202 schreef:
Hallo goedwillende Cmmers,

Als nieuweling hier valt het me op dat er zoveel leden geen foto plaatsen.
Natuurlijk is de inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar wel lopen op straat toch ook niet met een vuilniszak op ons hoofd.......... Smiley die vol vragen zit

En zeg nou zelf, ogen zijn een spiegel van de ziel, dus de oogopslag zegt heel veel; soms meer dan je in je profiel kunt schrijven. Verliefde smiley

Dusss... kom op foto-lozen, zoek in je computer een fotootje en upload deze even! Lachende smiley

Je hebt helemaal gelijk Geholio.... k Zal binnenkort een foto van m'n binnenkant plaatsen Engeltje smiley Clown smiley

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 08:10
 
er zijn mensen hier op cm die een voor hen goede reden hebben om geen foto te plaatsen, geholi...
een agressieve ex, naamsbekendheid, en meer van dergelijke redenen.
zelf ben ik ook al een aantal bekenden hier tegengekomen;
persoonlijk heb ik daar geen enkele moeite mee, maar ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn, die dat wat minder prettig vinden, en dus maar liever onherkenbaar blijven.



mmm, is je binnenkant net zo mooi, zinga?? Clown smiley
enneh, als je toch een nieuwe foto plaatst, epileer dan je kin even, misschien!! Smiley met dichtgeplakte mond





.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 12 juni 2010, 08:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEPELTJE037





Berichten: 322

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 08:18
 
GEHOLI202 schreef:
Hallo goedwillende Cmmers,

Als nieuweling hier valt het me op dat er zoveel leden geen foto plaatsen.
Natuurlijk is de inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar wel lopen op straat toch ook niet met een vuilniszak op ons hoofd.......... Smiley die vol vragen zit

En zeg nou zelf, ogen zijn een spiegel van de ziel, dus de oogopslag zegt heel veel; soms meer dan je in je profiel kunt schrijven. Verliefde smiley

Dusss... kom op foto-lozen, zoek in je computer een fotootje en upload deze even! Lachende smiley

Er kunnen verschillende redenen zijn om niet een foto te plaatsen, maar deel wel deze gedachten.

Maskers af! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:14
 
LEPELTJE037 schreef:
Er kunnen verschillende redenen zijn om niet een foto te plaatsen, maar deel wel deze gedachten.

Maskers af! Coole smiley met zonnebril

Ik vind dat iedereen dat lekker zelf mag weten, en ook ik weet dat er mensen op CM zitten die door omstandigheden geen foto plaatsen!! Dat is hun keus en respect daarvoor is wel op zn plaats Boze smiley

wat is er mis met een beetje eigen initiatief? Mocht de binnenkant je bevallen kun je toch zelf om een plaatje van de buitenkant vragen? Dat heet 'eigen initiatief' en kan zelfs door anderen gewaardeerd worden! Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 09:18
 
HANNAH810 schreef:
mmm, is je binnenkant net zo mooi, zinga?? Clown smiley
enneh, als je toch een nieuwe foto plaatst, epileer dan je kin even, misschien!! Smiley met dichtgeplakte mond
.

Lachende smiley Engeltje smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 10:26
 
GEHOLI202 schreef:
Hallo goedwillende Cmmers,

Als nieuweling hier valt het me op dat er zoveel leden geen foto plaatsen.
Natuurlijk is de inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar wel lopen op straat toch ook niet met een vuilniszak op ons hoofd.......... Smiley die vol vragen zit

En zeg nou zelf, ogen zijn een spiegel van de ziel, dus de oogopslag zegt heel veel; soms meer dan je in je profiel kunt schrijven. Verliefde smiley

Dusss... kom op foto-lozen, zoek in je computer een fotootje en upload deze even! Lachende smiley

Je plaatste gisteravond een opmerking in de chatbox waar ik nogal van schrok.........die was misplaatst en er bleek uit dat het je niet om de binnenkant maar om de buitenkant gaat,ieder zn ding he.

Wat zoek je?
Een mooi koppie,een lekker ding aan je arm,een pronkstukje?Zo iemand geeft je kriebels,het onderbuikgevoel,lekker maar zeer tijdelijk.

Of iemand die om je geeft,van je houdt,dr arm om je heen slaat,het aanvoelt als je verdriet hebt,waarbij je je op je gemak voelt,jezelf kunt zijn,iemand om mee te praten,iemand om oud mee te worden?Zo iemand geeft je kriebels die veel hoger zitten,in je hart,dat kan een blijvertje worden Knipoog smiley

Ik heb je ook gezegd dat je mensen om een foto kunt vragen maar dat is teveel moeite?
Je bent zelf al 50,hoe zit het met je eigen houdbaarheidsdatum? Engeltje smiley

Gr.Leanne(die zich slechts verwondert en zich niet geroepen voelt hier een foto te plaatsen,je weet niet wat je mist Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )


Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 12 juni 2010, 10:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 10:44
 
MARIEKE897 schreef:
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf mag weten, en ook ik weet dat er mensen op CM zitten die door omstandigheden geen foto plaatsen!! Dat is hun keus en respect daarvoor is wel op zn plaats Boze smiley

wat is er mis met een beetje eigen initiatief? Mocht de binnenkant je bevallen kun je toch zelf om een plaatje van de buitenkant vragen? Dat heet 'eigen initiatief' en kan zelfs door anderen gewaardeerd worden! Engeltje smiley


Marieke, dan moeten ze heeeeeeeeeeeeeeeeel je profiel gaan lezen, wat een werk zeg! Plaatjes kijken gaat veel sneller.
En wie bedenkt er nou dat een vrouw die zwanger op een foto staat ook nog wel eens echt zwanger kan zijn en een relatie kan hebben, das echt heel vreemd toch?
Ik heb er een poosje op gelet, gemiddeld duurde het 6 minuten voordat er opeens geroepen werd: he, jij bent getrouwd! Duurde dus 6 minuten voordat de plaatjeskijkers eens verder gingen lezen(en ik heb in mn rijtje foto's zelfs mn trouwfoto staan!)

Eigenlijk kan ik de fotoloze dames best aanraden een foto te plaatsen, levert je nog eens een goeie lachbui op Knipoog smiley
Maar als ik toen ik lid werd geweten had wat ik nu weet had ik zelf toen ook gekozen om geen foto bij mn profiel te zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:23
 
ANNETTE792 schreef:
Marieke, dan moeten ze heeeeeeeeeeeeeeeeel je profiel gaan lezen, wat een werk zeg! Plaatjes kijken gaat veel sneller.
En wie bedenkt er nou dat een vrouw die zwanger op een foto staat ook nog wel eens echt zwanger kan zijn en een relatie kan hebben, das echt heel vreemd toch?
Ik heb er een poosje op gelet, gemiddeld duurde het 6 minuten voordat er opeens geroepen werd: he, jij bent getrouwd! Duurde dus 6 minuten voordat de plaatjeskijkers eens verder gingen lezen(en ik heb in mn rijtje foto's zelfs mn trouwfoto staan!)

Eigenlijk kan ik de fotoloze dames best aanraden een foto te plaatsen, levert je nog eens een goeie lachbui op Knipoog smiley
Maar als ik toen ik lid werd geweten had wat ik nu weet had ik zelf toen ook gekozen om geen foto bij mn profiel te zetten.

Clown smiley dat is waar Annette, je kunt er ook vreselijk veel lol om hebben...maar toch zegt het wel weer genoeg over de persoon aan de andere kant..

ik krijg regelmatig de vraag waarom ik online ben terwijl ik een timeout op mn profiel heb staan..tja....er is meer op CM dan een date scoren!! Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:36
 
MARIEKE897 schreef:
tja....er is meer op CM dan een date scoren!! Engeltje smiley


Echt waar!! Geschokte, onthutste smiley

En ik maar denken dak binnen drie maanden wel een date moet kunnen hebben... Huilende smiley, smiley in tranen

Goed! Genoeg gegeind Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik ga hier nog één keer op in, maar raad wel aan om eens wat verder terug te kijken in het forum...we worden, soms bijna letterlijk, doodgegooid met deze vraag namelijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat zegt een foto nou?! Iemand is leuk om zichzelf en niet om zen koppie...en daarbij zijn er idd mensen die om bepaalde redenen geen foto willen plaatsen.
Respecteer dat, en vraag er desnoods om eentje als iemand écht leuk lijkt te zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:48
 
TESSYBEAR731 schreef:
Echt waar!! Geschokte, onthutste smiley

En ik maar denken dak binnen drie maanden wel een date moet kunnen hebben... Huilende smiley, smiley in tranen

Goed! Genoeg gegeind Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik ga hier nog één keer op in, maar raad wel aan om eens wat verder terug te kijken in het forum...we worden, soms bijna letterlijk, doodgegooid met deze vraag namelijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat zegt een foto nou?! Iemand is leuk om zichzelf en niet om zen koppie...en daarbij zijn er idd mensen die om bepaalde redenen geen foto willen plaatsen.
Respecteer dat, en vraag er desnoods om eentje als iemand écht leuk lijkt te zijn Knipoog smiley

Ik denk dat Geholi hier wat bravere vrouwtjes verwacht had Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:52
 
LEANNE226 schreef:
Ik denk dat Geholi hier wat bravere vrouwtjes verwacht had Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik kan het niet laten Lean...
mag ik je definitie van bravere vrouwtjes?? Aaaaaaaaahhh toe??????
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:54
 
Helaas moet ik jullie meedelen dat ik geen foto heb van mezelf met een zak over mijn hoofd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 11:58
 
MARISKA601 schreef:
Helaas moet ik jullie meedelen dat ik geen foto heb van mezelf met een zak over mijn hoofd.

Krijg ik toch ineens een geweldig idee!!! Engeltje smiley
3 juli...locatie Ede...ik zorg voor de digicamera en de zakken(even voorkeur voor bedrukking opgeven, want kleur doet ook wat!)...opstellen in rijen van 10... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:05
 
MARIEKE897 schreef:
Krijg ik toch ineens een geweldig idee!!! Engeltje smiley
3 juli...locatie Ede...ik zorg voor de digicamera en de zakken(even voorkeur voor bedrukking opgeven, want kleur doet ook wat!)...opstellen in rijen van 10... Clown smiley



Opdruk: UITERLIJK ZEGT NIETS.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:23
 
MARISKA601 schreef:
Opdruk: UITERLIJK ZEGT NIETS.

staat op het lijssie Maris, geen paars hé? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:24
 
MARIEKE897 schreef:
Krijg ik toch ineens een geweldig idee!!! Engeltje smiley
3 juli...locatie Ede...ik zorg voor de digicamera en de zakken(even voorkeur voor bedrukking opgeven, want kleur doet ook wat!)...opstellen in rijen van 10... Clown smiley


Jah! En dan allemaal met een kikker in onze knuisten Clown smiley

Overigens Lean, ben ook wel benieuwd naar jouw definitie van braaf Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:27
 
TESSYBEAR731 schreef:
Jah! En dan allemaal met een kikker in onze knuisten Clown smiley

Overigens Lean, ben ook wel benieuwd naar jouw definitie van braaf Engeltje smiley

Zie je lean!! Er zijn dr meer!! Clown smiley

Maar eh..ik ga zo wel even wat zwarts en netjes uit de kast plukken...moet om 14 uur naar begrafenis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 12:52
 
GEHOLI202 schreef:
Hallo goedwillende Cmmers,

Als nieuweling hier valt het me op dat er zoveel leden geen foto plaatsen.
Natuurlijk is de inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar wel lopen op straat toch ook niet met een vuilniszak op ons hoofd.......... Smiley die vol vragen zit

En zeg nou zelf, ogen zijn een spiegel van de ziel, dus de oogopslag zegt heel veel; soms meer dan je in je profiel kunt schrijven. Verliefde smiley

Dusss... kom op foto-lozen, zoek in je computer een fotootje en upload deze even! Lachende smiley


Met sommige mensen moet je wat geduld hebben Geholi, dan komt de foto ook wel .....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:05
 
CROSSROAD317 schreef:
Met sommige mensen moet je wat geduld hebben Geholi, dan komt de foto ook wel .....

Ok....ik heb het misschien wat te stellig neergezet en er zijn heel wat gegronde redenen genoemd om geen foto te plaatsen.

Ik laat ieder ook zeker vrij daarin maar ik mag toch ook mijn mening geven.

En Crossroad, ik ga mijn geduld oefenen met een potje Patience..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:06
 
MARIEKE897 schreef:
Clown smiley dat is waar Annette, je kunt er ook vreselijk veel lol om hebben...maar toch zegt het wel weer genoeg over de persoon aan de andere kant..

ik krijg regelmatig de vraag waarom ik online ben terwijl ik een timeout op mn profiel heb staan..tja....er is meer op CM dan een date scoren!! Engeltje smiley

ja.......ikke ben dr ook nog!!
(met tijdelijke time out)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:11
 
GEHOLI202 schreef:
Ok....ik heb het misschien wat te stellig neergezet en er zijn heel wat gegronde redenen genoemd om geen foto te plaatsen.

Ik laat ieder ook zeker vrij daarin maar ik mag toch ook mijn mening geven.

En Crossroad, ik ga mijn geduld oefenen met een potje Patience..

Succes Geholi, en natuurlijk mag je je mening geven, fijn ook dat je er op terug komt!


mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:12
 
CROSSROAD317 schreef:
Met sommige mensen moet je wat geduld hebben Geholi, dan komt de foto ook wel .....


Ervaring Cross??????????? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:15
 
GEHOLI202 schreef:
Ok....ik heb het misschien wat te stellig neergezet en er zijn heel wat gegronde redenen genoemd om geen foto te plaatsen.

Ik laat ieder ook zeker vrij daarin maar ik mag toch ook mijn mening geven.

En Crossroad, ik ga mijn geduld oefenen met een potje Patience..

Fijn dat je er nog even op terug komt..fijn weekend! Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIEKE897
op zaterdag 12 juni 2010, 13:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:18
 
Opdruk mariska: UITERLIJK ZEGT NIETS...
Opdruk hannah ; NIET OM AAN TE ZIEN!!!
Opdruk.........wie volgt?




(haha, geholi zal wel denken......wat zijn dat voor dames hier op cm, joh!!)




.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 12 juni 2010, 13:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:23
 
HANNAH810 schreef:
Opdruk mariska: UITERLIJK ZEGT NIETS...
Opdruk hannah ; NIET OM AAN TE ZIEN!!!
Opdruk.........wie volgt?

Opdruk 129 ; ... VERWIJDEREN OP EIGEN RISICO



(haha, geholi zal wel denken......wat zijn dat voor dames hier op cm, joh!!)




.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 13:44
 
MARIEKE897 schreef:
Krijg ik toch ineens een geweldig idee!!! Engeltje smiley
3 juli...locatie Ede...ik zorg voor de digicamera en de zakken(even voorkeur voor bedrukking opgeven, want kleur doet ook wat!)...opstellen in rijen van 10... Clown smiley

Wat een goed idee Mariek misschien dat ik mijn kids ook wel zo ver kan krijgen Clown smiley
Lol.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 15:12
 
PEACEDOVE820 schreef:
Wat een goed idee Mariek misschien dat ik mijn kids ook wel zo ver kan krijgen Clown smiley
Lol.......

Geweldig trouwens, jouw foto bij je profiel! Lachende smiley Daar valt iedere man op. Knipoog smiley Ik vind het trouwens ook een schatje. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 15:15
 
GEHOLI202 schreef:
Ok....ik heb het misschien wat te stellig neergezet en er zijn heel wat gegronde redenen genoemd om geen foto te plaatsen.

Ik laat ieder ook zeker vrij daarin maar ik mag toch ook mijn mening geven.

En Crossroad, ik ga mijn geduld oefenen met een potje Patience..

Zie dit topic maar als een ontgroening, om CM-lid te mogen worden. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 16:02
 
HANNAH810 schreef:
Opdruk mariska: UITERLIJK ZEGT NIETS...
Opdruk hannah ; NIET OM AAN TE ZIEN!!!
Opdruk.........wie volgt?




(haha, geholi zal wel denken......wat zijn dat voor dames hier op cm, joh!!)

Opdruk Tess;



Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 12 juni 2010, 16:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Pagina 1 van 4