ChristianMatch
 


Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 7 maart 2013, 17:13
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ANNEMARIE415 schreef:
Ja jammer dat we het nu al weer hebben gehad met het lekkere lenteweer, het wordt weer winter Huilende smiley, smiley in tranen
Maar met mijn verjaardag (31 maart) kun je bijna altijd buiten zitten, dus daar vestig ik dan mijn hoop maar op...
Vandaag wordt een lummeldag, heb geen afspraken staan, ga met mijn trui waarvan ik dacht dat 'ie af was weer verder, hij was veeeel te groot uitgevallen dus ik heb een groot deel al weer uitgehaald en moet 'm nu weer opnieuw breien Gefrustreerde smiley ...maar het houd me van de straat Knipoog smiley

Als je nu die trui in te warm water had gewassen moest je niets uithalen en opnieuw breien... Knipoog smiley ...voor de goede ideeën moet je bij mij zijn...

PS.: ik kan ook nog wel een trui gebruiken Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 7 maart 2013, 15:21
BerichtOnderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
 
Ik denk as men met alleen uit "zieligheidsgevoel" de dood zoekt en daarom de kliniek bezoekt, deze heus wel naar alternatieve oplossing, voor het probleem, zal gaan verwijzen.[/quote]

Als jij een bepaald lijden beschrijft als jeuk hebben of een zieligheidsgevoel dan hoop ik van ganser harte dat jij ooit gewoon in je slaap mag sterven zonder enige vorm van lijden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 7 maart 2013, 15:17
BerichtOnderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
 
[quote=PIETER619]Zelf ben ik niet een voorstander om over eigen dood te beslissen.
Helaas heeft elk nadeel ook zijn voordeel.

Zij die een uitzichtloos bestaan hebben en geen mens om zaken mee te delen en dus danig negatief beeld hebben gekregen van de wereld en dus zelfmoord willen plegen, zouden hier hun heil kunnen gaan zoeken.

Zulke klinieken zijn ze er niet om zelfmoord te plegen. Die klinieken 'helpen' mensen met bepaalde problemen maar dat kan niet als zelfmoord beschreven worden.

Zelfmoord is iets dat je zelf doet zonder hulp van anderen. Anders is het geen 'zelfmoord'.

Het is wel een kort-door-de-bocht reactie van jou.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 7 maart 2013, 07:37
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
VISSER278 schreef:
Iedereen hartelijk dank voor de vele goede wensen .

Sjonge en dan te bedenken ......één klein berichtje op het forum , waartoe dat kan leiden . Clown smiley

Zoals Jans schreef .... de mooiste reden om cm te verlaten . Inderdaad , hoewel het best wel een beetje met gemengde gevoelens is .
In al die jaren is er toch een zekere band ontstaan met verschillende personen .

Nogmaals ..... iedereen dank .

Groet , visser 278

Komen jullie ook naar de pn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 7 maart 2013, 07:35
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
QSJE546 schreef:
ja,je weet maar nooit he Frank,dat zou leuk voor je zijn!!
Kan je veranderen van Boze smiley naar Verliefde smiley

'Waar word je nu onblij van.' Zou dat een goede topic zijn?

Ach, ik zal toch weer geen geluk hebben Boze smiley ...ik ben nochtans erg lief...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 7 maart 2013, 07:33
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
GERRIT084 schreef:
Verse palingworst Clown smiley gisteren gevangen Gefrustreerde smiley

Verraste, verbaasde smiley ...wat is palingworst nu weer? Heb ik nog nooit van gehoord...moet ik maar eens opzoeken dan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 20:52
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ANNA415 schreef:
Prima, dan kan de restvan cm de heg snoeien en isoleren en de wok voorbereiden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...ze mogen al niet meer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 20:04
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
QSJE546 schreef:
heb jij ook leuk nieuws frank,waar word jij nou blij van? Lachende smiley

Nou ja, leuk nieuws? Niet zozeer in jouw context.

Misschien moet ik ook maar een topic openen...wie weet vind ik dan ook iemand...Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 20:02
BerichtOnderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
 
CORTAZAR588 schreef:
De NvVE heeft eindelijk na veel leuren hun ideaal kunnen verwezenlijken.
De eerste Levenseindekliniek is een feit.

Wat is de meerwaarde van deze kliniek , die zelfs een wachtlijst heeft?

Ik zal mijn eigen mening in deze vooralsnog achterwege laten.

Gaarne jullie mening

Ik vind het een goed initiatief. Ik bedoel dan die kliniek. En eigenlijk is het spijtig dat zo'n kliniek in het leven moet geroepen worden voor die speciale wens of noodzaak.

Ook vind ik het jammer dat je benadrukt dat jij je eigen mening achterwege houdt. Durf je dan geen mening te geven? Of heb je geen mening? Ben je bang om op bepaalde christelijke tenen te trappen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 19:59
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ANNA415 schreef:
BIKINIWEER! Clown smiley Coole smiley met zonnebril

jaaaa, kom dan maar in mijn tuintje zitten...Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 15:12
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ANNEMARIE415 schreef:
Ook lekker in de tuin gerommeld, dode rommel van vorig jaar die nog in de tuin lag weggehaald zodat ik volop van de sneeuwklokjes en crocusjes kan genieten. Het is vandaag wel een stuk kouder als gisteren, gistermiddag heb ik een hele tijd in de tuin in de zon gezeten, maar dat zit er vandaag waarschijnlijk niet in.

Verraste, verbaasde smiley kouder? Het is hier echt lekker weer...ik ben in mijn shirt bezig met klusjes...ga dadelijk weer verder doen...morgen ben ik al bruin... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 12:58
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
QSJE546 schreef:
weet je waar ik nou blij van wordt? dat dit topic wat ik begonnen ben,alweer tijdje terug,zo goed bezocht wordt!! En ik ben heel blij met mijn lieve vriend die ik op cm heb leren kennen,we zijn nu vier maanden samen en erg gelukkig met elkaar Coole smiley met zonnebril

Hé Qsje... wat leuk nieuws allemaal... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 12:22
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ik heb al wat gerommeld in het tuintje. Enkele wasjes gedaan die nu hangen te drogen in het zonnetje...nu effe CM en straks weer verder aan de slag met rommelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:25
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ANNA415 schreef:
Ja Frank

jullie mogen mijn heg komen doen wanneer jullie zin hebben...vertel het me op tijd zodat ik die dag weg ben... Boze smiley ik had al beter niets gezegd van die heg...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 20:04
BerichtOnderwerp: Gevoel, gelukkig, geloof, gebonden?, gevrijwaard,.
 
LEANNE226 schreef:
Ik ben het eens met Jol,het hele pakket moet kloppen en dan bedoel ik niet alleen de omstandigheden van de persoon maar ook persoonlijkheden moeten bij elkaar passen,de gesprekken moeten vlotten etc.Je hoeft het niet in alles met elkaar eens te zijn maar er moet een basis zijn waarop je verder kunt bouwen,is die basis er niet dan houdt alles op.

Een vriend gaf mij ooit een goede tip,trek een maand uit om elkaar te leren kennen,vertel je omgeving in die periode niets maar focus de aandacht op elkaar,zo kun je rustig zonder het oordeel van anderen aftasten of een relatie kans van slagen heeft.

Ik ben het volledig eens met je 2de paragraaf. Een maand uittrekken zonder andere iets te vertellen. Geen beinvloeding. Geen diverse meningen. Gewoon op jou, jullie, gevoel verder gaan.

Het is ook niet slecht om met die persoon, partner, of hoe je het ook noemen wilt om eens enkele dagen samen op te trekken. Samen optrekken zonder kinderen zonder veel ge-sms of andere toestanden ook. Op die paar dagen leer je elkaar ook beter en anders ontdekken. Tegenwoordig is het zo makkelijk om met Jan en alleman te praten via verschillende media. Dat is niet slecht maar je moet ook eens durven afstand te nemen van die media-middelen en tijd uittrekken voor elkaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 19:57
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
VISSER278 schreef:
Boze smiley

inderdaad visser...die lijmdinges kwamen van jou...en dan moest ik nog achter jou rijden die dag...je leek net wel James Bond...nooit eet ik meer iets Zeeuws of volg ik een Zeeuw...dat is erg slecht voor de gezondheid Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 18:25
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ZEELAND736 schreef:
Kijk...das een prestatie....(en calorieën kwijt!!!)

Je mag gerust een softijsje...

Lachende smiley

(Sorry...ik laat mijn eigen gevoelens weer te veel zien Kwijlende smiley )

Ik veronderstel dat een softijsje niet genoeg calodinges bevat voor Joannie Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 15:13
BerichtOnderwerp: de wil of klik verliefdheid de ware?
 
Quote:
LEANNE226 schreef:
Mijn ervaring is ook dat mensen al snel een voorkeur hebben.Als weduwe ben je popi omdat je geen ex hebt,lijkt heerlijk maar ook die mensen heb een rugzak dus komt op hetzelfde uit.Die weduwe heeft weer de balen van de ellenlange tirades over de ex dus die zoekt liever een vrijgezel of weduwnaar.......en zo is het kringetje weer rond

Ik zeg het heel cru maar bedoel het uiteraard niet zo want dan scheer je iedereen over 1 kam,net als je doet als je bepaalde groepen bij voorbaat uitsluit.

Het is en blijft een speld he..........gelukkig hebben we internet om de kansen te vergroten


Ik reageer effe op de reactie van Leanne, ook al kan die niet vinden hier op het topic tenzij bij een reactie van Shanita.

Ook als weduwe heb je een ex. Ja, ik weet het: hij of zij is niet meer aanwezig in dit leven. Toch wil het niet zeggen dat die 'ex' aanwezig kan zijn. Ik zou het zelf een beetje raar vinden indien je ex-man of vrouw die overleden is niet meer aanwezig zou zijn in je leven. Ongeacht of je nu al alleen of met een partner door het leven gaat.

Er mag best gepraat worden over een ex. Het mag echter niet je leven overheersen. Iemand die te veel leeft in het verleden heeft niet zo veel oog voor het 'nu' en de toekomst. Zowel een scheiding als een overlijden zorgt voor een pijnlijk rugzakje. Dat rugzakje geeft niet alleen kwetsuren op je rug maar ook op je ziel. Dat is nu eenmaal normaal. Uiteindelijk moeten we toch verder gaan. We moeten dan het verleden een beetje relativeren, verdringen en vooral een plaats geven. Of zie ik het te simplistisch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 12:56
BerichtOnderwerp: Wokken 9 maart!!!!
 
STEENTJE178 schreef:
Vieren? Ik tel er 14 inmiddels.
(En nee, ik word geen 15e. Volgende keer beter Knipoog smiley)

Boze smiley ...het wordt eens hoog tijd dat je wel iets meedoet ipv met excuses af te komen zoals een plotse verjaardag, werken op een dag dat je nooit werkt, pijnlijke m..., wintertenen, kniepijn in je rug of wat dan ook. Hoe kunnen wij je nu ooit eens live plagen???

Zelfs anna-piet komt naar de pn...dat is ook al een wonder... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 5 maart 2013, 12:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 12:53
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
PETRA373 schreef:
Ik was van plan om een hoop te doen, maar halve nacht liggen overgeven
Kotsende smiley Kotsende smiley als of ik soep van frank had gegeten, maar ja, maar beginnen in slomotion, zonde van zo,n mooie dag, de zon schijnt
hopelijk is dit de laatste griep voorlopig en begint de rest ook niet te Kotsende smiley

Boze smiley ...van mijn soep geef je niet over. Je zal wel gehaktballen uit blik Kotsende smiley hebben gegeten zeker...

Ik ben met de hogedruk bezig geweest buiten...ik was een moddermannetje nadien...binnenkort maar eens uitkijken voor bloemetjes...ik zal H810 maar weer eens moeten lastig vallen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 07:36
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ANNA415 schreef:
Kwijlende smiley Wanneer gaat het gebeuren?

Boze smiley ...ik heb ook eens zo'n dingetje...ik plakte van onder tot boven...en mijn darmpjes ook...ik eet wel een radijsje...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 07:33
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ANNA415 schreef:
BIKINIWEER! Clown smiley Coole smiley met zonnebril

Verraste, verbaasde smiley ...in welk land zit je nu weer? Toch weer niet in één of ander slangenland zeker Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 07:03
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
Alleen momenteel Verraste, verbaasde smiley das zijn imago toch Coole smiley met zonnebril
Erika die ook lekker van de zon geniet Lachende smiley

Boze smiley ...ik tik al niets meer op deze topic..voila...dus jullie mogen niet meer weten hoe mooi het weer hier steeds is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 21:25
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ANNA415 schreef:
Jij zei dat je niet meer wilde wokken Boze smiley

Jawel, maar alleen met jou zodat het wat gezellig blijft en koddig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 20:29
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ANNA415 schreef:
Ik drink caf. vrij Boze smiley

Jij durft niet eens zover rijden...anders hadden we al lang gewokt Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:34
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ERIKA129 schreef:
Gewoon omdat je ons heel niet kan missen Engeltje smiley Kussende smiley

Ja, dat standaardantwoord had ik verwacht...het kan ook zijn dat ik mijn kudde, als goede herder, niet alleen kon laten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:32
BerichtOnderwerp: Luisteren
 
De essentie van het gedicht is, is dat luisteren voor sommige zo moeilijk is. Gewoon luisteren, aandachtig luisteren, stiltes kunnen bewaren wanneer de spreker effe zwijgt, effe hummen is heel belangrijk voor mensen die hun hart willen luchten. Je hoeft niet met adviezen komen aandraven. Als de kans tijdens het gesprek er is kan je misschien eens een visie geven maar ook dat is niet nodig. Alles begint met luisteren...zo leren we begrijpen. Hoe denk je dat een klein kind leert praten? Ja, door te luisteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:29
BerichtOnderwerp: de wil of klik verliefdheid de ware?
 
JANS221 schreef:
Geloven is geen garantie voor blijvend liefdesgeluk. Als dat zo was, waren er heel wat minder mensen hier op CM. En twee kleine vlammetjes doven soms uit en groeien dan niet meer uit tot een knapperend haardvuur. Zelfs niet als je allebei gelooft.

Het is de liefde die in ons het vuur moet aanleggen. We hoeven het zelf niet te doen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:27
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
MAMY994 schreef:
Prima, leuk allemaal gezellig naar Frank, lekker een beetje met snoeischaren ed spelen en dan nog gezellig met elkaar eten. Lijkt me echt wel wat. Wanneer gaan we???

Boze smiley ...ik ben niet thuis als jullie komen maar ga alvast aan de slag met de heg...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:06
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ERIKA129 schreef:
Gefrustreerde smiley Jij wil mijn heg niet doen dus wat dacht je nu selluf Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik doe wel met steen mee in de relax stand en dan eten klaarmaken goede deal???

Boze smiley ...ik begrijp niet waarom ik mijn abo heb verlengd...ik dacht het nochtans niet te doen... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 241 Volgende
Pagina 8 van 241