ChristianMatch
 


Forum

Gevoel, gelukkig, geloof, gebonden?, gevrijwaard,.
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 09:57
 
Er moet wat boven staan.

Zonder Bijbel teksten, zo een beetje worden alle onderwerpen, op cm,
bekrachtigd met Bijbel teksten.
Iedereen probeert zijn geschil, of gelijk te behalen met Bijbel teksten.
Maar nu even concreet, als we al die teksten ook daadwerkelijk hadden na geleefd, zaten wij dan ook op cm?
Ben bang van niet, op een enkeling na niet, een handje vol niet, denk ik, te weten, denken .

We zijn allemaal enkelingen die elkaar trachten te zoeken en of te binden en eigenlijk bijna niemand uitgezonderd .
Enkelingen zonder ervaring, en met ervaringen binnen een relationele sfeer.
Maar wat ik de laatste tijd, best wel veel keren ervaar, dat als je bij die eerste groep enkelingen behoort, wordt genegeerd.
Soms wordt het er ook bij gezet, gelieve zonder ervaringen in deze niet te reageren , omdat je een bepaalde ervaring mist?
Best wel vreemd, er bestaat namelijk een gerede kans dat je als enkeling van de eerste groep, in aanraking komt met de tweede groep.
En dan zo het waarschijnlijk best wel, fijn zijn, dat je zonder een mond vol tanden in bepaalde situaties terecht komt, en kan mee praten.
Zonder alleen maar gelezen te hebben.

Cm is van jong tot zeer oud, en forum, als je alle topic,s leest wordt beheerst door zeer oud.
En al dat oude zeer, weet het gerust niet altijd alles beter, ervaringen uit het verleden, bieden nu eenmaal, geen garanties voor de toekomst.
Ik zou haast zeggen, gelukkig niet Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 10:06
 
GERRIT084 schreef:
Er moet wat boven staan.

Zonder Bijbel teksten, zo een beetje worden alle onderwerpen, op cm,
bekrachtigd met Bijbel teksten.
Iedereen probeert zijn geschil, of gelijk te behalen met Bijbel teksten.
Maar nu even concreet, als we al die teksten ook daadwerkelijk hadden na geleefd, zaten wij dan ook op cm?
Ben bang van niet, op een enkeling na niet, een handje vol niet, denk ik, te weten, denken .

We zijn allemaal enkelingen die elkaar trachten te zoeken en of te binden en eigenlijk bijna niemand uitgezonderd .
Enkelingen zonder ervaring, en met ervaringen binnen een relationele sfeer.
Maar wat ik de laatste tijd, best wel veel keren ervaar, dat als je bij die eerste groep enkelingen behoort, wordt genegeerd.
Soms wordt het er ook bij gezet, gelieve zonder ervaringen in deze niet te reageren , omdat je een bepaalde ervaring mist?
Best wel vreemd, er bestaat namelijk een gerede kans dat je als enkeling van de eerste groep, in aanraking komt met de tweede groep.
En dan zo het waarschijnlijk best wel, fijn zijn, dat je zonder een mond vol tanden in bepaalde situaties terecht komt, en kan mee praten.
Zonder alleen maar gelezen te hebben.

Cm is van jong tot zeer oud, en forum, als je alle topic,s leest wordt beheerst door zeer oud.
En al dat oude zeer, weet het gerust niet altijd alles beter, ervaringen uit het verleden, bieden nu eenmaal, geen garanties voor de toekomst.
Ik zou haast zeggen, gelukkig niet Gefrustreerde smiley

Kijk, en dat heb je weer met geschreven tekst; ik vind je stukken vaak erg goed, en lees ze met bewondering en zet dat er dan niet onder.

Wat ik voortaan wel zal doen.

Ik schreef ook weleens, uit eigen ervaring weet ik dat vaak erg goede stukken juist geen reactie krijgen, omdat men even aan het denken is van wat goed, hoe komt ie erbij, wat slim gezien etc.

En dat kan je in real life aflezen aan iemands gezicht, en hier dus niet...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 3 maart 2013, 10:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:28
 
SHANITA130 schreef:
Kijk, en dat heb je weer met geschreven tekst; ik vind je stukken vaak erg goed, en lees ze met bewondering en zet dat er dan niet onder.

Wat ik voortaan wel zal doen.

Ik schreef ook weleens, uit eigen ervaring weet ik dat vaak erg goede stukken juist geen reactie krijgen, omdat men even aan het denken is van wat goed, hoe komt ie erbij, wat slim gezien etc.

En dat kan je in real life aflezen aan iemands gezicht, en hier dus niet...

Wat is goed en wat niet, daar gaat het ook niet om, maar wel wat er over het algemeen gezet wordt, als reactie op iemand anders.
Vaak oeverloos ge... of ik weet het beter en mooier te zetten, en spreek de enige waarheid.
En worden er Bijbel teksten compleet uit zijn verband gerukt, alleen maar om een gelijk te halen, en dat terwijl de onderlinge verschillen, en belevingen totaal anders zijn.

Soms worden er hele levens uiteen gezet, over wat wel dan niet fout is gegaan, wat eigenlijk maar twee mensen aan gaat.
Waar ook weer iedereen zijn/haar mening over heeft, dat er dan iemand gekwetst achter blijft en met veel vragen, zal een ander jukken.
Niets is het zelfde, alles is anders dan het lijkt, en als je dan als éénling wat zet (zegt) mag het niet of kan je niet, omdat je een bepaalde ervaring mist.
En zeker als je nog jong bent, dan kom je net kijken, maar ik zeg maar zo, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:26
 
GERRIT084 schreef:
Soms wordt het er ook bij gezet, gelieve zonder ervaringen in deze niet te reageren , omdat je een bepaalde ervaring mist?

Mijn ervaring is ook dat mensen al snel een voorkeur hebben.Als weduwe ben je popi omdat je geen ex hebt,lijkt heerlijk maar ook die mensen heb een rugzak dus komt op hetzelfde uit.Die weduwe heeft weer de balen van de ellenlange tirades over de ex dus die zoekt liever een vrijgezel of weduwnaar.......en zo is het kringetje weer rondKnipoog smiley

Ik zeg het heel cru maar bedoel het uiteraard niet zo want dan scheer je iedereen over 1 kam,net als je doet als je bepaalde groepen bij voorbaat uitsluit.

Het is en blijft een speld he..........gelukkig hebben we internet om de kansen te vergroten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:37
 
LEANNE226 schreef:
Mijn ervaring is ook dat mensen al snel een voorkeur hebben.Als weduwe ben je popi omdat je geen ex hebt,lijkt heerlijk maar ook die mensen heb een rugzak dus komt op hetzelfde uit.Die weduwe heeft weer de balen van de ellenlange tirades over de ex dus die zoekt liever een vrijgezel of weduwnaar.......en zo is het kringetje weer rondKnipoog smiley

Ik zeg het heel cru maar bedoel het uiteraard niet zo want dan scheer je iedereen over 1 kam,net als je doet als je bepaalde groepen bij voorbaat uitsluit.

Het is en blijft een speld he..........gelukkig hebben we internet om de kansen te vergroten.

het is wat je zelf er van maakt en als je echt wil dan kan er veel dingen groeien.
maar de wil om met mekaar om te gaan voor de rest van je leven moet er wel zijn. het rug zakje van de ander accepteren.
dat is wat ik mij afvraag zoek je naar de klik naar de verliefdheid naar de ware moet het direct van af begin kloppen?
of is de wil om samen verder te gaan veel belangrijker en dan van elkaar te kunnen genieten?


Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op zondag 3 maart 2013, 12:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:44
 
BERENDJAN590 schreef:
het is wat je zelf er van maakt en als je echt wil dan kan er veel dingen groeien.
maar de wil om met mekaar om te gaan voor de rest van je leven moet er wel zijn. het rug zakje van de ander accepteren.
dat is wat ik mij afvraag zoek je naar de klik naar de verliefdheid naar de ware moet het direct van af begin kloppen?
of is de wil om samen verder te gaan veel belangrijker en dan van elkaar te kunnen genieten?


Dit is een goeie, goed om over na te denken deze vraag! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:48
 
JOANNIE702 schreef:
Dit is een goeie, goed om over na te denken deze vraag! Boze smiley

misschien en apart topic voor openen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 15:26
 
LEANNE226 schreef:
Mijn ervaring is ook dat mensen al snel een voorkeur hebben.Als weduwe ben je popi omdat je geen ex hebt,lijkt heerlijk maar ook die mensen heb een rugzak dus komt op hetzelfde uit.Die weduwe heeft weer de balen van de ellenlange tirades over de ex dus die zoekt liever een vrijgezel of weduwnaar.......en zo is het kringetje weer rondKnipoog smiley

Ik zeg het heel cru maar bedoel het uiteraard niet zo want dan scheer je iedereen over 1 kam,net als je doet als je bepaalde groepen bij voorbaat uitsluit.

Het is en blijft een speld he..........gelukkig hebben we internet om de kansen te vergroten.

Precies, en , of eigenlijk gaat iedereen voor iets nieuws, ongeacht de voor oordelen van wat er allemaal huist op cm, wie of wat.
Het moet of mag eigenlijk niets uitmaken, je gaat per slot van rekening om iets nieuws op te bouwen, en niet af te breken.
Daar zijn al genoeg topic,s van, een verleden, wat dat ook zijn mogen, deel je op een gegeven moment met zijn twee.

Ga je zoiets toch delen, dan kan het zijn dat er over iets heel divers wordt gedacht, ongeacht de voor en de nadelen, en wat die ook zijn mogen.
Jong oud, ervaren en onervaren reageert er op, en eigenlijk heeft niemand de pasklare antwoorden.
Als het dan zo makkelijk was/is, waarom zit een mens dan met zo veel vragen.
Maar of het makkelijker is een voorkeur te hebben, lijkt mij sterk, haakt men af als het gaat om een weduwe/naar of iemand die gescheiden is.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 3 maart 2013, 18:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 18:48
 
BERENDJAN590 schreef:
het is wat je zelf er van maakt en als je echt wil dan kan er veel dingen groeien.
maar de wil om met mekaar om te gaan voor de rest van je leven moet er wel zijn. het rug zakje van de ander accepteren.
dat is wat ik mij afvraag zoek je naar de klik naar de verliefdheid naar de ware moet het direct van af begin kloppen?
of is de wil om samen verder te gaan veel belangrijker en dan van elkaar te kunnen genieten?

Ik denk toch wel dat je een bepaalde klik moet hebben, wil je in iets verder gaan, en zo wie zo elkaar accepteren met alle voor en na,s .
Doe je dat niet, kan je het wel schudden denk ik, nog voor je ergens aan begint
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 18:59
 
GERRIT084 schreef:
Ik denk toch wel dat je een bepaalde klik moet hebben, wil je in iets verder gaan, en zo wie zo elkaar accepteren met alle voor en na,s .
Doe je dat niet, kan je het wel schudden denk ik, nog voor je ergens aan begint
klopt wel gerrit je moet wel iets van klik hebben maar dan ook wilskracht om verder te gaan of niet ? en er voor vechten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:25
 
BERENDJAN590 schreef:
klopt wel gerrit je moet wel iets van klik hebben maar dan ook wilskracht om verder te gaan of niet ? en er voor vechten

Precies, maar het moet dan wel van twee kanten komen, je kan wel een wilskracht hebben, maar als die wilskracht maar van één kant komt, kan je het ook wel schudden.

Er van uit gaande dat één van de twee uit een, of vrije stand komt, niets gewend, (m/v) altijd op zich zelf aangewezen, nooit hoeven te delen.
Ik zal niet zeggen dat er één twee drie rekening mee dient gehouden te worden, maar het kan zo ook wel eens zijn voordeel af werpen. Het barst nog van de ongebonden vrijgezellen m/v, oké de meesten doen niet actief mee op forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:30
 
GERRIT084 schreef:
Precies, maar het moet dan wel van twee kanten komen, je kan wel een wilskracht hebben, maar als die wilskracht maar van één kant komt, kan je het ook wel schudden.

Er van uit gaande dat één van de twee uit een, of vrije stand komt, niets gewend, (m/v) altijd op zich zelf aangewezen, nooit hoeven te delen.
Ik zal niet zeggen dat er één twee drie rekening mee dient gehouden te worden, maar het kan zo ook wel eens zijn voordeel af werpen. Het barst nog van de ongebonden vrijgezellen m/v, oké de meesten doen niet actief mee op forum.

klopt kan niet van één kant komen. daar zit het hem in begin mooi maar dan de wilskracht ja en dan word het moeilijk vaak
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:46
 
Met wilskracht alleen kom je ook niet ver...
Gevoelens horen er toch echt bij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 19:49
 
ROADY558 schreef:
Met wilskracht alleen kom je ook niet ver...
Gevoelens horen er toch echt bij...

ja zeker roady als gevoel er is moet de wilskracht komen daarin gaat het vaak mis
omdat het gaat benauwen en dan komt het niet verder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 20:02
 
ROADY558 schreef:
Met wilskracht alleen kom je ook niet ver...
Gevoelens horen er toch echt bij...


Het gaat om een heel pakketje denk ik...
Gevoelens.. wilskracht ... durf... (opnieuw) vertrouwen.


Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 3 maart 2013, 20:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:00
 
BERENDJAN590 schreef:
ja zeker roady als gevoel er is moet de wilskracht komen daarin gaat het vaak mis
omdat het gaat benauwen en dan komt het niet verder

Benauwen...

Dus toch weer de angst...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:12
 
ROADY558 schreef:
Benauwen...

Dus toch weer de angst...

ja roady toch weer die angst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:21
 
BERENDJAN590 schreef:
ja roady toch weer die angst

Enig idee waar die angst z'n wortels heeft?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:27
 
ROADY558 schreef:
Enig idee waar die angst z'n wortels heeft?

ja dus schijnbaar als je weet waar de wortels liggen misschien dat mensen er over nagaan denken,

verliefd angst van niet gewild wederzijds.
is het wederzijds angst om kwijt te raken. vertrouwen in elkaar.
vertrouwen in elkaar angst om te binden wilskracht om door te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:36
 
BERENDJAN590 schreef:
ja dus schijnbaar als je weet waar de wortels liggen misschien dat mensen er over nagaan denken,

verliefd angst van niet gewild wederzijds.
is het wederzijds angst om kwijt te raken. vertrouwen in elkaar.
vertrouwen in elkaar angst om te binden wilskracht om door te gaan.

Maar Berendjan, leg dan deze geweldige belofte van God daar 's naast:
"In de liefde is geen angst...." (1 Joh 4:16 - )

Hoe zie jij zo'n belofte dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:47
 
ROADY558 schreef:
Maar Berendjan, leg dan deze geweldige belofte van God daar 's naast:
"In de liefde is geen angst...." (1 Joh 4:16 - )

Hoe zie jij zo'n belofte dan?


verliefd angst van niet gewild wederzijds.
Bid tot God vraag aan hem leg het voor.

is het wederzijds angst om kwijt te raken. vertrouwen in elkaar.
bid samen tot God en leg hem voor.

vertrouwen in elkaar angst om te binden wilskracht om door te gaan.
ga bidden tot God samen om verder te mogen gaan.

want je behoor samen God toen.
God heeft belooft dat hij onze gebeden verhoord.
Gods belofte is dat wij tot hem toe behoren en eens allemaal voor zijn rechter stoel komen te staan.
al onze zonden voor gelegd word maar Jezus is bij ons hij is voor ons gestorven.
en daar voor mogen wij God danken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 22:09
 
BERENDJAN590 schreef:
het is wat je zelf er van maakt en als je echt wil dan kan er veel dingen groeien.
maar de wil om met mekaar om te gaan voor de rest van je leven moet er wel zijn. het rug zakje van de ander accepteren.
dat is wat ik mij afvraag zoek je naar de klik naar de verliefdheid naar de ware moet het direct van af begin kloppen?
of is de wil om samen verder te gaan veel belangrijker en dan van elkaar te kunnen genieten?

Ik ben het eens met Jol,het hele pakket moet kloppen en dan bedoel ik niet alleen de omstandigheden van de persoon maar ook persoonlijkheden moeten bij elkaar passen,de gesprekken moeten vlotten etc.Je hoeft het niet in alles met elkaar eens te zijn maar er moet een basis zijn waarop je verder kunt bouwen,is die basis er niet dan houdt alles op.

Een vriend gaf mij ooit een goede tip,trek een maand uit om elkaar te leren kennen,vertel je omgeving in die periode niets maar focus de aandacht op elkaar,zo kun je rustig zonder het oordeel van anderen aftasten of een relatie kans van slagen heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 22:33
 
Helemaal mee eens....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 23:26
 
LEANNE226 schreef:
Ik ben het eens met Jol,het hele pakket moet kloppen en dan bedoel ik niet alleen de omstandigheden van de persoon maar ook persoonlijkheden moeten bij elkaar passen,de gesprekken moeten vlotten etc.Je hoeft het niet in alles met elkaar eens te zijn maar er moet een basis zijn waarop je verder kunt bouwen,is die basis er niet dan houdt alles op.

Een vriend gaf mij ooit een goede tip,trek een maand uit om elkaar te leren kennen,vertel je omgeving in die periode niets maar focus de aandacht op elkaar,zo kun je rustig zonder het oordeel van anderen aftasten of een relatie kans van slagen heeft.


Met één maand uittrekken, daar hoort emigreren zeker ook bij, met die dichte bevolking in ons land kan je dat wel vergeten.
En dan nog een tip, als je elkaar hier leert kennen, niks verder vertellen
maar vertrekken met stille trom, kan ook weleens beter werken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 09:33
 
JOL252 schreef:
Het gaat om een heel pakketje denk ik...
Gevoelens.. wilskracht ... durf... (opnieuw) vertrouwen.

Opnieuw vertrouwen..........ja dat is weer de begin en dat valt niet mee, ook als je weduwe bent geworden.........!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 16:47
 
LEANNE226 schreef:
Ik ben het eens met Jol,het hele pakket moet kloppen en dan bedoel ik niet alleen de omstandigheden van de persoon maar ook persoonlijkheden moeten bij elkaar passen,de gesprekken moeten vlotten etc.Je hoeft het niet in alles met elkaar eens te zijn maar er moet een basis zijn waarop je verder kunt bouwen,is die basis er niet dan houdt alles op.

Een vriend gaf mij ooit een goede tip,trek een maand uit om elkaar te leren kennen,vertel je omgeving in die periode niets maar focus de aandacht op elkaar,zo kun je rustig zonder het oordeel van anderen aftasten of een relatie kans van slagen heeft.

Goed gezegd en ja ook de persoonlijkheden moeten bij elkaar passen. het hele pakket moet kloppen. en beter laat je niets op een forum merken.... of zo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 18:09
 
PETRA373 schreef:
Goed gezegd en ja ook de persoonlijkheden moeten bij elkaar passen. het hele pakket moet kloppen. en beter laat je niets op een forum merken.... of zo

Een goede tip........ Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 20:04
 
LEANNE226 schreef:
Ik ben het eens met Jol,het hele pakket moet kloppen en dan bedoel ik niet alleen de omstandigheden van de persoon maar ook persoonlijkheden moeten bij elkaar passen,de gesprekken moeten vlotten etc.Je hoeft het niet in alles met elkaar eens te zijn maar er moet een basis zijn waarop je verder kunt bouwen,is die basis er niet dan houdt alles op.

Een vriend gaf mij ooit een goede tip,trek een maand uit om elkaar te leren kennen,vertel je omgeving in die periode niets maar focus de aandacht op elkaar,zo kun je rustig zonder het oordeel van anderen aftasten of een relatie kans van slagen heeft.

Ik ben het volledig eens met je 2de paragraaf. Een maand uittrekken zonder andere iets te vertellen. Geen beinvloeding. Geen diverse meningen. Gewoon op jou, jullie, gevoel verder gaan.

Het is ook niet slecht om met die persoon, partner, of hoe je het ook noemen wilt om eens enkele dagen samen op te trekken. Samen optrekken zonder kinderen zonder veel ge-sms of andere toestanden ook. Op die paar dagen leer je elkaar ook beter en anders ontdekken. Tegenwoordig is het zo makkelijk om met Jan en alleman te praten via verschillende media. Dat is niet slecht maar je moet ook eens durven afstand te nemen van die media-middelen en tijd uittrekken voor elkaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:28
 
GERRIT084 schreef:
Ik denk toch wel dat je een bepaalde klik moet hebben, wil je in iets verder gaan, en zo wie zo elkaar accepteren met alle voor en na,s .
Doe je dat niet, kan je het wel schudden denk ik, nog voor je ergens aan begint

Jahaa!

En die 'bepaalde' klik moet dan ook chemisch zijn natuurlijk. Knipoog smiley



Zoals hier. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 5 maart 2013, 21:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:35
 
SHANITA130 schreef:
Jahaa!

En die 'bepaalde' klik moet dan ook chemisch zijn natuurlijk. Knipoog smiley

Precies, en dat gebeurd helaas gerust niet altijd Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3