ChristianMatch
 


Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 20:12
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
PETRA373 schreef:
het geeft natuurlijk wel hoop.... als visser nog aan de bak komt, lukt het ons ook vast wel toch? zou je denken Twijfelende smiley

Verraste, verbaasde smiley ...het is net of het een wereldwonder is dat visser aan de bak komt. Moest ik nog vrouw zijn zou ik wel ook op hem vallen... Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:59
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
VISSER278 schreef:
Ook voor Visser is de tijd aangebroken om CM te verlaten .
Over enkele dagen loopt m'n abbo af en verlengen doet hij niet meer .
Na een kleine 3 jaar hier aanwezig geweest te zijn op CM is het nu tijd om afscheid te nemen .
Visser heeft nl. de ware gevonden . Niet alleen dankzij CM maar bovenal dankzij God .
3 jaar achter ons . Mooie , minder mooie , leuke , minder leuke dingen hier meegemaakt .
Diverse mensen ( een beetje ) leren kennen . Via forum ,via mail, diverse uitjes , waaronder in het bijzonder de picknicks in Ede , uitje in Domburg .....Scheveningen .
Ik wil hier iedereen bedanken die ik hier als vrienden heb mogen leren kennen .
Namen ga ik niet noemen want ongetwijfeld vergeet ik er dan één .
Veel waardevolle bijdrages gelezen op het forum , diverse waarvan ik kan zeggen dat het mijn zicht op bepaalde dingen best hoeft doen veranderen . Allen dank daarvoor .
Ik ga me nu richten op m'n toekomst , samen met de vrouw die me lief en dierbaar is geworden( uit privacyredenen noem ik geen naam) en ook met haar kids. En niet te vergeten mijn eigen jongens die hun pa de laatste maanden alleen maar gelukkiger ziet worden .

Voor een ieder..... het ga jullie goed .


Groet...... Visser 278

Het was leuk om je te leren kennen,Visser. Dat meen ik echt. Ik wens jullie veel geluk en eigenlijk hoop ik je hier niet meer weer te zien omdat je hoopt naar een vrouw na een pijnlijke breuk...Vaya Con Dios... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:56
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ERIKA129 schreef:
Wel als je hem verkeerd om in elkaar zet en hem zo vast zet dat je hem niet meer los krijgt Smiley met dichtgeplakte mond
Ow nu verklik ik het hihi ik zal niet lachen heb alleen effe smakelijk gelachen Knipoog smiley

Boze smiley ...je moet niet lachen met onze Jol...ga jij maar kerstkaarten maken...voila...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 13:14
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ERIKA129 schreef:
T'is ook nooit goed he Clown smiley

Mij vroeg, smeekte, ze nochtans om een zoen...goed als ik ben heb ik dat dan ook maar gedaan Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:51
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOL252 schreef:
nee maar ik weet wel wat jij gaat zeggen als ik vertel watskebeurt
Boze smiley

Boze smiley ...ik ben lief en Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:42
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 0598
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)




zo moet ie weer kloppen, mensen.........



MAAR WEER EVEN OMHOOG HALEN.
ANNA VIND DAT ER TE WEINIG KERELS VAN HAAR LEEFTIJD MEEGAAN Boze smiley

OF POSITIEF GEZEGD: HEREN ER IS BELANGSTELLING VOOR JULLIE BBQ-KWALITEITEN Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:39
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOL252 schreef:
Jol en de handleidingen van Ikea. Woedende smiley

Verraste, verbaasde smiley ...heb je gehaktballetjes van de Ikea gekocht en krijg je de verpakking niet open?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 07:46
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
STEENTJE178 schreef:
Oranje schorseneren, of witte wortels...... weet je de kleur nog? Of heb je die ook verg-eten? Clown smiley

Boze smiley ...het waren schorseneren...witte...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 21:23
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ANNA415 schreef:
Of Frank heeft stiekum gewokt Boze smiley

Boze smiley ...jij met je wokken steeds. Zie je mij nu al wokken? Nou ja, als je aandringt wil ik wel eens met je wokken...maar dan wel braaf zijn...en moet ook eens laten proeven uit jow bord... Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 21:21
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
STEENTJE178 schreef:
dan heb je vast VER gegeten..... Clown smiley

Ach steentje, ik heb zo maar wat genomen dat ik nog had. Veel was het niet maar het was wel lekker...ik denk schorseneren maar het kunnen ook evengoed wortelen zijn geweest.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 20:41
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik heb ook gegeten... Boze smiley ...ik weet alleen niet meer wat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 27 februari 2013, 11:11
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
JOANNIE702 schreef:
Met mijn dochter mee naar de tandarts..........fikse ontsteking! En ze heeft de angst om heen te gaan..............(en ik ook.......stel bangerikken Twijfelende smiley )

Als het echt een ontsteking is wordt er niet getrokken of geboord...die ontsteking moet eerst verdwijnen...dus niet echt een reden om bang te zijn...voila
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 05:44
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Hoi allemaal...

Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties die ik hier mocht ontvangen op het forum, via CM-mail en via de gewone mail. Ik vind die belangstelling en oprechte felicitaties wel heel erg leuk en hartverwarmend...Nogmaals dank allemaal.

Frank... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 07:41
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
ROLF230 schreef:
Gefeliciteerd Frank

Dank je wel Rolf... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 07:41
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
STEENTJE178 schreef:
Heey Frank,

Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!!
Van harte Gods Zegen toegewenst voor nu en de toekomst!

En daarbij begreep ik vorig jaar dat jouw Flosh ook jarig is? Gefeliciteerd dan ook, Floshke!

Een hartelijke groet vanuit het hoge noorden Engeltje smiley


Dank je wel Steentje...maar dat kattegeval is ergens in mei jarig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 23:09
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd!!!
 
ANNETTE050 schreef:
Tuurlijk haat God jou niet...

Ja, Pijn en eenzaamheid...ken ik, in een kliniek ging het ook altijd beter ja, ff enkele maanden onder de mensen structuur.

Mensen zijn ook niet gemaakt om alleen te leven...

Komt door deze maatschappij ten dele denk ik, gebroken wereld ook.

Ik moet morgen ook weer vechten om niet terug te gaan naar bed, want ik heb dingen gepland..

Ja, en heb je wat kinderen, ja...

En ja, werk hebben is ook geen garantie tegen eenzaamheid, kom je alleen thuis....

Ik zal bidden....

Ik ken ook de schrijnende pijn van de eenzaamheid en kan me goed inbeelden hoe het voor anderen is. Indien ik niet elke naar de AH zou gaan kan het soms dagen duren vooraleer ik nog eens een mensenstem hoor. Als ik niet zoveel tegen mezelf zou praten of tegen een denkbeeldig persoon zou ik zelfs mijn stem niet meer herkennen. Voor sommige mensen is dit heel moeilijk te begrijpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:42
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
JOANNIE702 schreef:
Naar de kerk geweest, was fijne dienst!

met veel Hallelujahs?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:27
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
BERENDJAN590 schreef:
nou mok je maar tegen mij zo heb je iemand om tegen te mokken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Jij hebt nu andere dingen te doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:22
BerichtOnderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
 
ANNETTE050 schreef:
Ja, maar geen tolerantie naar christenen, eerder het tegenovergestelde.

Alle mensen dragen littekens van het leven, ook de moslima die haar man kwijt is door bijv. ophanging. Zie verder vorige bijdrage.

Ik chatte gisteren nog met een vrouw op CM en ook zij was niet bepaald mals voor anders gelovige. Ik kon bijna mijn ogen niet geloven wat ik las. Ik vind dat we elk godsdienst moeten kunnen accepteren. Ook niet gelovige accepteren want als ik dat niet zou doen moet ik heel mijn familie negeren over veroordelen. En dat is iets wat je niet van mij kan verlangen.

Het verhaal met die moslima heb ik niet gelezen. Dus daar kan ik niets over schrijven.

Anderzijds vind ik ook dat er tussen verschillende christelijke strekking heel weinig tolerantie is. Helaas heb ik geen mails meer bewaard maar ik kan je verzekeren dat ik als katholiek (maar wel ruimdenkt christenen ben) heel wat over me heen heb gekregen. Je mag gerust weten dat ik soms dikke tranen had voor datgene waar ze voor me verweten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 14:09
BerichtOnderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
 
ANNETTE050 schreef:
Erges krijg ik een vaag vermoeden dat je nog nooit een gedeelte van de Koran gelezen hebt.....of de littekens op de rug gezien hebt van een gevluchtte iranier....of ...enz.

Annette, ook in de Koran wordt liefde en tolerantie gepredikt. De littekens die door christenen op de ziel van mensen werden gebracht liegen er anders ook niet om.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 13:56
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
BERENDJAN590 schreef:
niet wokken dan maar mokken Frank???

Gefrustreerde smiley Clown smiley

Boze smiley ...ik heb niemand om tegen te mokken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 13:49
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
STEENTJE178 schreef:
Ergens een kerk opzoeken?
Een wandeling maken?
Mensen opzoeken?
Een dutje doen?
CM-ers plagen?
Wokken?
Koken?

Genoeg te bedenken Knipoog smiley

Boze smiley ...ik wilde graag nog eens naar de abdij van Westmalle om naar de vespers te luisteren maar Janske wilt niet mee.
Wandelen doe ik ik niet meer alleen...is te triestig...
Mensen opzoeken??? Ik ken nogal veel mensen die ik kan opzoeken. Morgen ga ik naar ma en met haar naar het ziekenhuis waar pa een nieuwe heup kreeg...
Dutjes doe ik niet overdag...tenzij meneer Flosh weer op me komt liggen.
Wokken??? Neen gaat ook niet anna-piet heeft draaidjesvlees gemaakt en eet thuis...
Koken??? Ik heb vandaag al veel gekookt...vooral water voor mijn kamille thee...

voila


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 24 februari 2013, 13:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 13:46
BerichtOnderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
 
ANNETTE050 schreef:
Ik meede dat een imam de islamieten die zijn moskee bezoeken, en bij hem dus bekend zijn, moeten meedoen aan een oproep tot een heilige oorlog.
De kans dat ze aan zo een oproep gehoor geven acht ik nog steeds redelijk hoog. Ik bedoel nu geen terrroristen, maar een door de imam's uitgeroepen heilige oorlog. Persoonlijk zie ik weinig vervlakking onder moslims.
Zij zijn op het gebied van abortus, voorbehoedsmiddelen en homohuwelijken fanatieker dan christenen, daar waar het topic mee startte.
Ik acht dus de kans op problemen/vervolgig vanuit de richting van de islam groter, dan vervolging van christenen door onze eigen regering.
Onze eigen regering gaat door de houding van het toestaan van voorbehoedsmiddelen, abortus en het homohuwelijk steeds meer een padstellling aan met de islamieten.
Is de vervlakking in christelijk nederland t.a.v. deze onderwerpen niet veel uitgebreider, dan vervlakking van de mening van de islamiet? Vind er bij de islam wel vervlakking plaats?

Je hebt natuurlijk imans die hun volgelingen kunnen aanzetten tot oorlog. Zulke imans worden ook streng in de gaten gehouden wanneer ze in een westers land preken. Zoals ik al zei heb je de fundamentalisten en dat zijn de ergste soort. Dat heb je ook in andere godsdiensten of sekten.

Ook in de christelijke wereld wordt het homo-zijn of het homohuwelijk niet zomaar getolereert. Lees de topics maar eens op deze site. Het is in de christelijke wereld niet zo dat homo's de doodstraf krijgen zoals in bepaalde islamitische landen. Een feit dat door vele landen en andere godsdiensten erg wordt veroordeelt trouwens.

Er kan vervlakking zijn of is het tolerantie? We zouden, en met we bedoel ik iedereen ongeacht hun geloof, wat toleranter moeten zijn voor mensen die 'anders' zijn of denken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 13:27
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ANNA415 schreef:
Sneeuwpop maken samen met Flosh Clown smiley

Floshke Slapende smiley ...en ik kom alleen buiten om de vogels eten te geven...anders schuif ik toch weer onderuit Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 13:23
BerichtOnderwerp: Volgelingen van Jezus wees voorbereidt.
 
ANNETTE050 schreef:
Ik heb het ook niet zozeer over de moslim op zich, maar over de Islam.
Uiteraard behandel je een ieder, ook de moslim, met respect en probeer je liefdevol te zijn.
Hier wordt een lege gereformeerde kerk omgebouwd tot moskee.

De meeste islamieten zijn lieve mensen, maar zo gauw er een heilige oorlog wordt uitgeroepen zijn ze verplicht daarin mee te gaan. Ik vraag me wel eens af hoe je met zo een dilemma het beste omgaat.

Neen, Annette, dat is niet waar. Het zijn de extremisten, fundamentalisten die willen meedoen in zo'n 'heilige oorlog'. Je zag ook zoiets in Noord Ierland het geschil met aanslagen en moorden tussen de protestanten en katholieken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 12:01
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
[quote=VISSER278]Waarom per ongeluk of toevallig?
Men kan toch ook een zeer bewuste reden hebben om hier weg te gaan ?
Of dat men het hier gewoon wel gezien heeft?

[size=7]Visser , die er zeer bewust over nadenkt om nog te verlengen of niet.[/size][/quote] Dat moet je maar in samenspraak doen... Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 24 februari 2013, 12:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:50
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
GERRIT084 schreef:
eerst wil ik zeker weten dat ik 2 mutsen krijg Gefrustreerde smiley

Ik heb nog 2 mutsen liggen en ook een paar handschoenen...als je wilt mag je die hebben... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:46
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Ik heb de gewone werkjes al gedaan...en waarmee gaan we nu weeral de dag vullen... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:32
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
Sta je al op de lijst dan Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Neen, ik durf niet... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:10
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 0598
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)




zo moet ie weer kloppen, mensen.........



MAAR WEER EVEN OMHOOG HALEN.
ANNA VIND DAT ER TE WEINIG KERELS VAN HAAR LEEFTIJD MEEGAAN Boze smiley

OF POSITIEF GEZEGD: HEREN ER IS BELANGSTELLING VOOR JULLIE BBQ-KWALITEITEN Kussende smiley



.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 241 Volgende
Pagina 10 van 241