ChristianMatch
 


Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 18:58
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ERIKA129 schreef:
Welke smaak Kwijlende smiley

Boze smiley ...eet jij maar een appel of een wortel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 18:57
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JOL252 schreef:
Verraste, verbaasde smiley hoor ik daar het woord ijs?

Boze smiley ...ik heb er ook zin in en dat is allemaal de schuld van Janske
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 18:52
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JANS221 schreef:
een heel grote bak groenvoer..en van de rest wat minder!

(zomerkleding en zo, he)

Er komt dit jaar ook weer eens geen zomer...of je zou weer naar een warm land moeten gaan om je daar vol te proppen met ijs zoals vorig jaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 18:36
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
JOANNIE702 schreef:
Zeg lees ik dat goed, frank komt niet!
Mooi dan durf ik wel te komen........!
Lachende smiley

Boze smiley ...ik ga niet mee onder voorbehoud...denk daar maar eens over na
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 17:18
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
Boze smiley ...ik ga niet mee (ov)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:28
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
BERENDJAN590 schreef:
zo is het we gaan er voor ,liefde over wint alles Kussende smiley Verliefde smiley

Amor omnia vincit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:06
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
verliefdheid zet heel je gevoel overhoop. Het kan gebeuren dat je soms een enorme hindernissen ziet die er eens nog niet zijn. Verliefd zijn maakt je overhoop en vooral wanneer je wat ouder bent en een hele hoop ervaringen hebt. Als beide partners begrip hebben voor elkaar dan kunnen ze die stemmingsschommelingen relativeren. Je kan beter praten over je heen-en-weer-gedrag zodat het nog begrijpelijker wordt. Je kan dan samen die demoon aanpakken...verliefdheid is ook elkaar dragen en verdragen...eigenlijk is dat iets wat heel je leven moet gebeuren...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 15 februari 2013, 13:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:56
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
BERENDJAN590 schreef:
zucht wat negatief weer frank je verdient een schop onder je k.....

sorry dat ik het zeg word eens wat positiever en ik bedoel het goed frank

negativiteit die ontsproten is uit ervaring. Wat is daar mis mee? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:52
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
JANS221 schreef:
Het belangrijkste lijkt mij een relatie die voortkomt uit liefde tot elkaar en gebaseerd is op wederzijds respect, hoe je die relatie vorm wil geven is een tweede. Een ander samenlevingsvorm dan het huwelijk hoeft niet per definitie vrijblijvender te zijn. Gelukkig mag/kan je samen die keuze maken en kan je die keuze na verloop van tijd ook nog bijstellen. Het blijft iets moois als twee mensen elkaar kunnen vinden, liefhebben, respecteren en vertrouwen en samen een manier kunnen vinden om een relatie op te bouwen in welke vorm dan ook. Geniet ervan!

Dus vrijen voor het huwelijk kan en is geen onkuisheid? Want daar gaat het om. En, ja, het is een steeds een weer voorkomend onderwerp. Waarom is dat zo? Wel omdat we mondiger zijn geworden. Vroeger bestond dat immers ook al. Laten we daar zeker niet flauw over doen.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 14 februari 2013, 18:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:39
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
SHANITA130 schreef:
Ik ben juist blij als men mij ff lekker negeert en met rust laat; al die beleefdheidsgesprekjes, nee hoor, laat mij maar lekker in een hoekje met me bordje met rust....ik vind kijken en luisteren veel leuker.. Verlegen lachende smiley

Kan je dan niet beter thuis blijven en daar een boterham eten in plaats van veel geld te betalen voor zo'n nep-haai-so-saai-tie-feestje?

Ik vind trouwens het ook niet goed dat op deze site reklame wordt gemaakt voor activiteiten die op een andere site georganiseerd worden. Ik weet wel dat veel leden van deze site ook op andere christelijk sites te vinden zijn. Al dan niet onder een andere nicknaam.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 14 februari 2013, 18:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:27
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
[quote=SHANITA130]Mijn ervaring is: vrouwen kijken veel meer naar karakter dan de gemiddelde man. Let wel, ik zeg 'gemiddeld'.

Kijken mannen meer naar het uiterlijke? Tja, dat kan. Ik kan er geen percentage op plakken. Voor mij telt in ieder geval het (stabiele) innerlijke.

Vrouwen vinden het innerlijke belangrijk wanneer ook het uiterlijke belangrijk is. Met het uiterlijke kan je pronken in je familie en sociale kring...het innerlijk, en hopelijk is dat goed is dan weer mooi meegenomen. Het uiterlijke primeert...wees daar maar van overtuigd.

Ik heb weinig vrouwen horen zeggen: 'ik wist niet dat een uiterlijk mooi man zo innerlijk lelijk kon zijn.' Wel heb ik zelf ondervonden dat ze zeiden: 'ik wist niet dat een man met een lelijk uiterlijk zo lief en begripvol kon zijn.'...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 14 februari 2013, 18:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:19
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
PETRA373 schreef:
zit te denken onkuisheid is een handeling tegen de sexuele normen toch???

zelfbevrediging wordt ook als onkuisheid beschreven. Maar waar in de Bijbel staat dat het zo is? Als jij met je liefje vrijt, zonder dat je gehuwd bent, ben je dan onkuis?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:14
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
BERENDJAN590 schreef:
een woord belachelijk Smiley met dichtgeplakte mond ik weet zeker als je er heen gaat dat jullie plezier hebben en is er een vrouw die wat in jou ziet dan merk je het echt wel.
maar ga er niet lopen zoeken.
wees happy want nee heb je al ja kan plotseling komen.

Ik ben al naar veel uitjes geweest en ik heb ondervonden want 'negeren' is...

maar ik begrijp jouw reaktie...jij ziet nu op een roze wolk sinds je afspraak met Petra...wat ik wel heel leuk vind voor jullie.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 14 februari 2013, 18:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:02
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
JOOP430 schreef:
De druk ligt nu wel hoog bij de single manen Knipoog smiley

Is het nog wel verantwoord om heen te gaan zonder dat je een relatie zoekt Knipoog smiley ?

de meeste vrouwen die er heen gaan zoeken iemand. Je moet dan wel uiterlijk mooi zijn. Status is ook belangrijk en je moet goed gekleed zijn. Zoniet...dikke pech...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 14:20
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
PETRA373 schreef:
jawel, maar zijn de geboden van god ook niet om ons te beschermen Smiley die vol vragen zit
zijn bepaalde dingen niet voor man en vrouw die ervoor gekozen hebben om samen echt samen door het leven te gaan, door middel van een huwelijk ingezegend door god Smiley die vol vragen zit En doe je elkaar niet te kort door te latten, das niet echt met elkaar leven Smiley die vol vragen zit vind het maar moeilijk, ga dit topic nog es rustig doorlezen en over na denken, ik dacht ook altijd eerst latten enzo,ma ja Twijfelende smiley nu twijfel ik, worstel ik ermee met god wil ik een mooie zuivere relatie samen met god, me aan zijn geboden houden enfin genoeg om over na te denken.... het sneeuwt trouwens hier Lachende smiley

Dit zijn de 10 geboden:

1.Gij zult geen afgoden vereren, maar Mij alleen aanbidden en boven alles beminnen.
2.Gij zult de naam van de Heer, uw God, niet zonder eerbied gebruiken.
3.Wees gedachtig dat gij de dag des Heren heiligt.
4.Eer uw vader en uw moeder.
5.Gij zult niet doden.
6.Gij zult geen onkuisheid doen.
7.Gij zult niet stelen.
8.Gij zult tegen uw naaste niet vals getuigen.
9.Gij zult geen onkuisheid begeren.
10.Gij zult niet onrechtvaardig begeren wat uw naaste toebehoort.

Wat bedoel je nu met je vraag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:52
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
PETRA373 schreef:
zou het frank, zou het gods goedkeuring hebben? vind dit maar moeilijk allemaal

Zoals ik schreef, Petra, evolueert de tijd. Wij, of sommige, leven vanuit de Bijbel. De Bijbel is zoals je weet, naast een gids ook een geschiedenisboek. De geschiedenis kunnen we niet veranderen maar de gids of wetten kunnen aangepast worden aan de tijd. Aan de tijd en niet aan onze personelijke behoefte. Dat zeg ik er maar even bij. Ik ben er zeker van dat God ook in deze tijd anders denkt. Eigenlijk evolueert iedereen wel.

Mijn oma, die geboren werd in 1904, vertelde me eens, toen ze 82 was, dat ze zich best kon vinden in deze tijd en gedragingen en taal. In haar tijd was hun taal en gedragingen heel normaal maar, ik spreek nu over 1986, vond zij dat de hedendaagse jonge mens het ook heel mooi deed maar het gewoon andere benamingen gaf. En zij stemde er mee in. Alles verandert toch Petra. Wij jagen onze vrouw die ongesteld is toch ook niet meer naar een andere slaapkamer omdat ze onrein is? Thomas gaf ook ooit eens zo'n voorbeeld ivm gebruiken die in Bijbel genoemd werden en die nu heel ridicuul zijn.

Petra, als je een liefje hebt en je bent trouw aan elkaar waarom zou je dan niet mogen vrijen zonder eerst het huwelijk aan te gaan. Als je respect hebt voor elkaar moet je genieten. Er is niets zo fijn als genieten. Of je nu geniet van mooie muziek, luxe, eten, lezen, geloof...of van elkaar. Mensen die van elkaar houden vertonen liefde. God is liefde...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:28
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
HANNAH810 schreef:
Wanneer je werkelijk van elkaar houden kunt, kun je wellicht ook kiezen voor een LAT-huwelijk, wanneer er teveel omstandigheden zijn die belemmerend werken richting het gezamenlijk wonen?
Ik ben het met Roelande eens; wanneer ik de bijbel doorlees is nergens te lezen dat God een LAT-relatie goedkeurt.

Overigens zul je mij niemand zien veroordelen die wel voor een LAT-relatie kiest, want ik begrijp ook wel dat wanneer er (oudere) kinderen, afstand en dergelijke een rol spelen, het verre van eenvoudig is om een gezamenlijk gezin te gaan vormen, waarin twee gezinsculturen samen moeten komen in een nieuwe gezinscultuur.

Neem daarnaast het punt rouwverwerking dat Thomas al noemde en het kan eenvoudiger zijn om voor een LAT-relatie te kiezen.
Nogmaals; een LAT-huwelijk zou wel een optie kunnen zijn....... al is dat een minder algemeen geaccepteerde vorm.

Ik hoorde nooit over een LAT-huwelijk. Maar, een huwelijk is een huwelijk. Een gehuwde zeeman of een militair die meer dan 9 maanden per jaar van huis is heeft ook een LAT-huwelijk.

Een oprechte LAT-relatie kan voor vele een uitweg zijn. Op deze site, op het forum, in de chatbox zie je of zag je mensen die een LAT-relatie hebben. Ja, een relatie met alles er op en er aan. Ja, ook seks. Is niets mis mee wanneer die 2 mensen begrip hebben voor elkaar. Wanneer ze trouw zijn aan elkaar. Wanneer ze zich als voorwaardige 'man en vrouw' gedragen wanneer ze samen zijn. Het is zoals Mieke zegt, niet altijd makkelijk om kinderen en afstand te negeren. Op een internationale maar vooral nationale datesite kan je makkelijk een liefje vinden die ver weg woont. Als de liefde dan echt sterk is kan je best een relatie aangaan. Ook al zal die relatie bepaalde jaren de LAT-formule hebben.

Echte oprechte liefde is voor God goed. Alles evolueert...ook de inzichten en meningen van God. Wees daar maar van overtuigd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 23:32
BerichtOnderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
 
'Hey!

We zoeken nog een aantal mannelijke singles, liefst tussen de 40 een 55 jaar, die aanstaande vrijdagavond zin hebben om te komen "gourmetten" , onbeperkt vlees en vis en groenten.
Die zin hebben de uitdaging aan te gaan om veel singles lady's te ontmoeten
En zich van hun sportieve kant willen laten zien tijdens het bowlen!!!


Op dit moment hebben we 58 aanmeldingen!


Hieronder nog ff alle info.

Groetjes Nicoline en Jenny'


Bij elke evenement komt die smeekbede. Ze zoeken zoals steeds weer mannen...waarom zouden er zo weinig mannen komen? Omdat de vrouwen bang zijn en hun neus ophalen voor minder aantrekkelijke mannen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 12:02
BerichtOnderwerp: Euthanasie
 
[quote=WILLEMIJN232]

Dank je wel W-tje. Vorige maand, op 14 januari, heb ik uitdrukkelijk de dokter mijn wens duidelijk gemaakt. In duidelijke woorden mijn wens, verlangen bekend gemaakt. Sommige mensen hier op CM en daarbuiten wisten al dat ik een bepaald verlangen had. Soms is een mens moegestreden. Ik weet ook wel dat de zon voor me nog kan opgaan en dan nog kan ik beslissen om het niet te doen. Tijdens dat gesprek met de dokter een maand geleden kreeg ik de zekerheid dat ik in aanmerking kom. Geloof het of niet maar dat was voor mij een hele geruststelling want ook al ken ik sinds 2008 die dokter ik was tot op die januari-dag niet zeker of ik ernstig zou genomen worden.

Ik weet ook wel dat sommige me een lafaard zullen vinden. Waarom niet opboksen tegen het leven. Nou ja, het is maar hoe je het bekijkt. Een bepaalde daad of vraag vergt wel veel moed. En ook al is mijn verlangen zo groot naar die hemelse rust dan nog wil ik die inruilen voor een mooi harmonieus liefdevol leven met iemand. Iets kunnen betekenen voor iemand waar je zielsveel van houdt, waardering krijgen om wie je bent is veel leuker. Dat besef ik ook maar al te goed.

Verder zal ik dit topic niet meer lezen en ook niet mee reageren. ik deed mijn zegje en dat is goed voor mij geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 11:33
BerichtOnderwerp: Euthanasie
 
[quote=GERRIT084]Volgens mij zit er wel degelijk een verschil tussen, geestelijk en lichamelijk lijden.
Je kan ze beiden in een kunstmatig coma leiden, maar je weet nooit of een lichamelijke pijn, ophoud, geestelijk wel.

Er zijn genoeg geest verdovende middelen, of geest verruimende middelen, het nadeel is, dat je er verslaafd aan kan raken.
Euthanasie, is radicaal zonder verder nog een oplossing te zoeken, bij pijn door een lichamelijke ziekte, is de wetenschap wat minder ver, hoewel.

Bij het kunstmatig in coma brengen van patienten van beide gevallen, is het sterven, van hen die lichamelijk ziek zijn eerder aanwezig, dan bij geestelijk zieken.
Bij geesteszieken, heb je natuurlijk een heel groot aantal soorten, aangeboren en op later gekregen zenuwaandoeningen.
Je hebt ook een groot aantal mensen die op de één of andere manier elke vorm van medicatie weigeren.
Maar wel van een ander gaan verlangen, om euthanasie toe te passen, en zo een ander betrekken bij zelfdoding.

Ik vind dan ook dat, bij geestelijk lijden, iemand zelf de beslissing moet nemen, en niet aan derden over moet laten.[/quote]

Ik had me voorgenomen om dit topic niet meer te lezen of er op te reageren.

De gesprekken die gevoerd werden en eigenlijk nog bezig zijn met derden, dokters dus, zijn om je motivering te onderzoeken. Een dokter of meerdere kunnen dan toestemming geven. De vrager wordt dan geacht zelf het pilletje of drankje in te nemen. Tot op de laatste seconde kan hij of zij beslissen om het al dan te nemen.

Ik weet dat het raar kan klinken om zo'n stap te ondernemen. En daar hoef je niet gelovig voor te zijn. Je hebt altijd voor en tegenstanders en die heb je ook binnen kerkgenootschappen.

Soms kan een kwaliteit van leven zo pijnlijk zijn dat je verlangt naar een bepaalde 'rust'. Wat is daar mis mee? Sommige mensen hebben geen kinderen waar ze moeten voor zorgen. Of hebben geen vrienden waar ze terecht kunnen. Sommige mensen ervaren de oorverdovende pijn van de stilte, de eenzaamheid. Sommige mensen worden aanzien als rare onbetrouwbare wezens omdat hun innerlijke wereld niet 'strookt' met hun uiterlijk. Sommige mensen moeten ervaren dat andere mensen bang van hen zijn. Sommige mensen moeten een rolletje spelen om toch maar een beetje aanvaard te worden. Sommige mensen moeten het alleen maar hebben van cybergedoe maar tellen in de werkelijkheid haast niet mee. Ook dat kan pijnlijk zijn. Geestelijke pijn is ook pijn. Het hoeven niet altijd tumoren te zijn. Probeer ook dat eens te begrijpen.

God gaf ieder mens een wil. Sommige mensen hebben die wil enorm misbruikt. De geschiedenisboeken, het journaal en kranten staan er elke dag vol mee. Welnu, de mens heeft ook de wil om 'iets' anders te doen. Een wil om over te gaan naar dat andere leven. 'Ik sterf niet, maar ik ga het leven binnen.': zei Theresia van Lisieux op haar sterfbed. Zij moest wel de pijn en ongemakken doorstaan van haar ziekte. Is het dan niet beter dat er op een humane manier kan overgegaan worden naar dat andere leven?

Uittocht, doortocht, intocht...we kennen het allemaal wel. Maar deze 3 begrippen kunnen doorgetrokken worden op ons dagelijks leven. Het hoeft niet de vlucht te zijn vanuit een land doorheen de woestijn naar het beloofde land. Het kan ook symbolisch zijn...de geboorte, het leven en de intocht in het leven na dit leven...heel ons bestaan is omweven met symboliek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 20:31
BerichtOnderwerp: Euthanasie
 
Jullie, de forumlezers mogen gerust weten waar ik mee bezig ben. Ik heb al enkele jaren gesprekken met een dokter. Ik ben enorm geestelijk moe. Mijn verhaal doen van die pijnen hier op het forum doe ik niet want dan word ik weer voor een zielige persoon of wat ook uitgemaakt. Dus, ik kom in aanmerking voor die euthanasie. Zelf heb ik besloten om dat volgend jaar te doen. Op mijn 50ste verjaardag wil ik mijn leven terug geven. Ondertussen ben ik nog een jaar hier en wie weet gebeurd er wel iets moois in dat leven. Je kan het immers nooit weten. Indien er niets moois gebeurt dan ga ik door met wat ik van plan was. Ik ben echt niet bang van de dood.

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 10 februari 2013, 20:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 17:49
BerichtOnderwerp: Euthanasie
 
Ik ga niet alle reacties lezen die op dit topic staan. Ik wil wel gewoon zeggen dat euthanasie moet kunnen.

Ik wil zelfs verder gaan...de meeste kennen euthanasie wanneer er gesproken wordt van een pijnlijke ziekte zoals kanker, tumoren, dementie en diens meer. Ik zag enkele maanden geleden op de Belgische tv een uitzending over een man die geestelijke pijn had. Hij heeft op de duur ook euthanasie gekregen. Ik vind dat heel menselijk want ook geestelijke pijn kan enorm belastend zijn. Ik hang hier op CM wel het zotteke uit maar ik weet hoe verscheurend geestelijke pijn is.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 10 februari 2013, 17:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 06:03
BerichtOnderwerp: Ik match niet
 
JANS221 schreef:
ik weet niet of een 48-jarige katholieke Belg wel met mij matcht Engeltje smiley

dat katholieke doet het hem weer. En als het dat katholieke niet is dan is het wel mijn te korte haartjes. Of mijn sterrebeeld is niet goed want daar werd ik ook eens voor afgewezen...het is altijd wat...De afgelopen 2 weken werd ik door een vrouw de hemel ingeprezen. Toen ze mij zag was het na enkele minuten voor haar beklonken...onze werelden pasten niet bij elkaar zei ze...wat ze daarmee bedoelde is mij nog steeds een raadsel. Het is altijd wat...Sommige mensen kunnen beter in het verdokene leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 05:55
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Boze smiley er ligt hier een dik pak sneeuw...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 05:51
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
MAMALOE463 schreef:
Nou ik lees allemaal scheetpraatjes en menstruatie enzo Verraste, verbaasde smiley

mamaloe willen jij en ik een deftige site oprichten? Engeltje smiley Dit is inderdaad niet meer te doen... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 21:17
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
MAMALOE463 schreef:
Ik ben ff weg en het hele forum is vervuild met SCHETEN en MENSTRUATIE Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Als de kat van huis is Slapende smiley

mamadinges, waar heb je het nu weer over???? Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:56
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
STEENTJE178 schreef:
Troost je, Petra, diesels zijn betrouwbaar, gaan doorgaans lang mee, en kunnen heeeeel veel kilometers maken Knipoog smiley

Boze smiley ...diesels zorgen ook voor vuile uitlaten...en begin nu weer niet over dat sch...woord...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:09
BerichtOnderwerp: Ik match niet
 
JANS221 schreef:
ik weet niet of een 48-jarige katholieke Belg wel met mij matcht Engeltje smiley

Ik match met niemand maar ik kreeg wel rare mails van vrouwen...wil je graag dat ik een een printscreen van die mails stuur?


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 9 februari 2013, 17:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 16:58
BerichtOnderwerp: Wokken
 
STEENTJE178 schreef:
Nee joh, met kippenpootjes natuurlijk Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Enzo.....

Maar ehm......Visser???? Heb je iets te vertellen??? Lachende smiley

Laat visser maar doen. Hij zit ôp een goede wei... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 16:33
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
BERENDJAN590 schreef:
Wat voor info heb jij gekregen Smiley die vol vragen zit

ik zeg niets want anders is Petra boos op mij... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 241 Volgende
Pagina 14 van 241