ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAUREEN217
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MAUREEN217
Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 23:13
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Hoi Marian, ik begrijp het woord verslaving niet zo goed, zou je me dat willen uitleggen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 00:41
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Wat is mastruberen president ? Ik heb de tijd genomen om dat uit te zoeken, mastruberen is zelfbevredeging, is het prikkelen van de geslachtsdelen. Zo, dat hebben we, nu de volgende vragen
Mag dit volgens God? Ik weet het niet, aar wie ben ik, wij mogen niet oordelen en veroordelen. Wat ik wel weet is dat het een de ander niet uitsluit. Je hebt nu eenmaal gevoelens, en hoe ga je ermee om? Iedereen heeft een eigen mening, en dat mag, maar laat een ander ook in zijn waarde. En als ik iemand voor zijn voeten hebt gestoten, vraag ik diegene mijn excuses aan, dat is of was zeer zeker niet mij bedoeling. Ik heb geprobeerd iets uit te leggen, zo goed als ik kan, maar ben denk ik niet begrepen, dat is spijtig. Ik wil leven volgens Gods normen, wij kunnen niet Gods Woord buigen, Gods Woord is recht. Dus, mijn mening naast het Woord
is mastruberen niet wat God wil, maar als iemand het doet, zal ik hem/haar daar zeker niet op oordelen, maar met diegene in geloof gaan staan,datGod em helpt, daarwaar hij zwak is. Ik denk dat dat onze opdracht is, elkaar steunen, en voor elkaar moeten bidden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 00:41
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Angeeboy, ik zeg petje af, dat jij zo open en eerlijk bent, veel durven niet wat jij nu gedaan hebt, je blootgeven tegenover vreemden, ik beloof je, vanavond neem ik je mee in gebed, moge de Here jou de rah geven om hiermee om te gaan. Sterkte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 april 2011, 00:34
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Wat is mastruberen president ? Ik heb de tijd genomen om dat uit te zoeken, mastruberen is zelfbevredeging, is het prikkelen van de geslachtsdelen. Zo, dat hebben we, nu de volgende vragen
Mag dit volgens God? Ik weet het niet, aar wie ben ik, wij mogen niet oordelen en veroordelen. Wat ik wel weet is dat het een de ander niet uitsluit. Je hebt nu eenmaal gevoelens, en hoe ga je ermee om? Iedereen heeft een eigen mening, en dat mag, maar laat een ander ook in zijn waarde. En als ik iemand voor zijn voeten hebt gestoten, vraag ik diegene mijn excuses aan, dat is of was zeer zeker niet mij bedoeling. Ik heb geprobeerd iets uit te leggen, zo goed als ik kan, maar ben denk ik niet begrepen, dat is spijtig. Ik wil leven volgens Gods normen, wij kunnen niet Gods Woord buigen, Gods Woord is recht. Dus, mijn mening naast het Woord
is mastruberen niet wat God wil, maar als iemand het doet, zal ik hem/haar daar zeker niet op oordelen, maar met diegene in geloof gaan staan,datGod em helpt, daarwaar hij zwak is. Ik denk dat dat onze opdracht is, elkaar steunen, en voor elkaar moeten bidden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 08:40
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Sorry, ik versta en spreek de Nederlandse taal perfect, dat er tikfouten in zitten, dat weet ik, dat doet iedereen toch, of ben ik de enige?

Dank je wel, Chat, een tijd geleden zei jij, dat de mensen niet goed lezen, dat heb ik nu ook gemerkt, ze pakken twee woorden eruit, die hun prikkelen, en maken vervolgens een eigen verhaal, iets wat je helemaal niet bedoelde. Jammer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 april 2011, 22:22
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Jullie begrijpen ook niets jammer hoor, het is niet sexsistiesch bedoel maar last maa hoe dom, bah misselijk gewoon, leer lezen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 april 2011, 13:14
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Oké jongens, ik zal het proberen uit te leggen, en dit heb ik niet van mijzelf, maar van mannen uit mijn kring.
Tuurlijk heeft een vrouw ook gevoelens, ik ben niet gek, maar een vrouw kan over het algemeen genomen langer zonder sexueel contact, de behoefte is er wel. Bij een man is het anders, een man uit zijn liefde door sexueel contact, en kom me niet zeggen dat dat niet waar is.

En als je nooit sex bedreven hebt, weet je ook niet wat je mist, de behoefte naar sex is anders, dan bij iemand die wel sexueel contact heeft gehad, daar is het sex gebeuren opgewekt. Ik heb hier veel over gelezen, dus ik weet wat ik zeg, en je hoeft je er niet voor te schamen, het zit in je, zo zit hè in elkaar.
Een vrouw kan haar man helemaal gek draaien door hem sex te ontzeggen, weet je dat daar veel huwelijken aan stuk zijn gegaan. De sex was er niet meer, en de man ging bioten zoeken, wat hij binnen niet meer kreeg, en dan wordt er gezegd, hij heeft overspel gepleegd, of hij is een viezerik, want hij bevredigd zich zelf.zeg me dat dit niet waar is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 13:34
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Ik geloof dat we makkelijk praten hebben, je zal maar gevoelens hebben en je kan ze niet kwijt, hoe frusterend kan dat zijn vooral voor een man, God heeft zelf die gevoelens in ons geplant, en als je nooit gemeenschap hebt gehad, ga je er anders mee om, dan als je wel gemeenschap hebt gehad, er is dan iets opgewekt in je. Ik geloof niet dat er hier iemand is die daar geen last van heeft de een kan er beter mee omgaan dan de ander, dat is waar, maar die gevoelens zijn er wel. En kunnen knap lastig zijn om daar sterk in te blijven, om niet toe te geven aan je gevoelens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 april 2011, 18:12
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
Ja, Mar.
Het is ook moeilijk, maar voor iemand bidden is toch niet oordelen, je gaat op de bres staan voor iemand. Je hoeft ook niet altijd te gaan werken met de teksten uit het Woord voor die persoon, want zij vatten het niet,hun ogen zijn gesloten hiervoor, daar kunnen zij niets aan doen en jij zeker ook niet, maar wij hebben de genade ontvangen, en het is gewoon onze plicht voor onze medemens te bidden, dat is ook een opdracht van de Heer, bidt voor elkander, weet je hoeveel kracht er zit in het gebed??
Zie jezelf niet als een lauwe christen, dat is wat de vijand wil dat je dat denkt, en dan gaan alle deuren geestelijk dicht, laat negatieve gedachte geen invloed op je krijgen. De Here is niet voor niets gestorven aan het kruis, Hij heeft geleden voor ieder mens, onthoud dat goed voor ieder mens, wij zijn verplicht om te vechten voor de ander, die de Here nog niet heeft aangnomen. Weet dat bij God is er geen grote of kleine zonde, het is gewoon zonde, zijn wij soms meer dan een homo, ook wij hebben onze ding, enmoeten dagelijks bij God belijden, waar wij in de fout zijn gegaan, en dat is de genade die wij hebben ontvangen, prijs God, Hij is liefde en Hij is zeer groot, Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: maandag 18 april 2011, 15:09
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
Hoi Dini,

Het onderwerp gaat idd over sex voor het huwelijk. Maar als ik goed lees, vind jij het veroordelend naar je homo vrienden, heb ik het goed begrepen. Weet je, je hebt gelijk, sommige homo's vechten om hun geaardheid en vinden vreselijk, dat weet ik, wij hebben ook het recht niet om deze mensen om hun geaardheid te veroordelen, God waarschuwt hiervoor, wij mogen niet oordelen noch veroordelen, onze taak is de mens liefhebben en niet de zonde. De liefde is een belangrijke sleutel voor ons, want de liefde doorbreekt alle grenzen. En dan spreek ik over Goddelijke liefde.
Wat zegt Gods Woord over man met man en vrouw met vrouw, daar Jan ik kort over zijn, het is een gruwel in de ogen van God en als hè in de bijbel leest, wat deze mensen te wachten staat in het oordeel van God, vreselijk gewoon, en dan doet je hart je pijn. Daarom moeten wij bidden voor deze mensen en hun liefhebben, hun zeker niet veroordelen, wij zijn niet beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 14 april 2011, 22:36
BerichtOnderwerp: daten Bijbels?
 
Ja, Martin, je hebt gelijk, maar we mogen elkaar ook vermanen in de liefde, want we zijn wel verantwoordelijk voor elkaar. En dat staat ook in het Woord van God. Mooier nog, ik zeg het nu met eigen woorden, spreek eerst de persoon aan enaltijd met een derde erbij. Wilt hij / zij niet luisteren, aal dan een oudste der gemeente bij, wordt er nog geen gehoor aan gegeven, ga dan naar je pastor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:19
BerichtOnderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?
 
Laten we eerlijk zijn. God heeft ons gemaakt als sociale wezens. Adam was alleen, en God vond dat niet goed en daarom heeft God Eva gegeven aan Adam. Kijk diep in je hart en wees eerlijk. Een goede vriend ( en) is goed, maar kan nooit de plaats innemen van een partner. Je kinderen gaan vandaag of morgen ook hun eigen weg ,logisch, en nu jij, kijk op dat punt sta ik nu, mijn twee zoons die nog thuis zijn, staan op het punt om alleen verder te gaan, en dan ben ik alleen, ik heb vrienden die komen en gaan, en soms helemaal niet komen, ook zij hebben een eigen leven, je kan niet eeuwig op anderen rusten. Het is fijn als je een partner hebt, waar je alles mee kan doen, praten, wandelen, zelfs gezellig samen eten, samen oplossingen zoeken voor problemen, die op je weg komen, en zo kan ik eindeloos doorgaan. Ik schuif het niet onder stoelen of banken, ja ik wil een nieuwe partner. Wat jij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:00
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
Echte ware liefde is zuiver en mooi en overwint alles. Als je bidt, en God geeft jou die nieuwe partner, is het altijd goed. Je mag God hierin beproeven, vraag Hem iets dat menselijker wijs onmogelijk is, en toets Hem daarin, God zegt zelf dat wij Hem mogen toetsen. Ik heb Hem ook gevraagd om een nieuwe partner, en als er iemand op mijn pad komt, ga ik eerst bidden of hij de ware is, en als het niet zo is of de Here hem wilt weghalen. En dat gebeurd ook. Het kan misschien voor ons lang duren, maar als je het overgeeft, krijg je van je Vader in de hemel het beste van het beste, Hij kent jou en ook je hart en weet precies wie bij je past. En als die persoon van je houdt heeft hij ook respect voor je en zal wachten met sex tot je getrouwd bent, wilt hij niet wachten dan heeft hij geen respect voo jou wensen, dan zeg ik kappen met die hap.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:37
BerichtOnderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
 
Ben ik ook helemaal mee eens. Op eerlijkheid is veel gebaseerd trouw zit er ook aan vast.als je iemand op een leugen betrapt, is het vertrouwen ook beschadig, en hoe ga je daar mee om, dat vind ik moeilijk, j realatie heeft een flink deuk gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 april 2011, 01:49
BerichtOnderwerp: christen zijn en schuldgevoel
 
Eigenlijk bedoel ik hetzelfde als jij, maar Jan het moeilijk verwoorden, jij zegt war ik bedoel, dank je wel, hiervoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 april 2011, 01:40
BerichtOnderwerp: Wie is er momenteel aan het daten, via CM, en heb je tips??
 
Heeeeeee Cross, wanneer mogen wij bij jou op een feestje rekenen?
Wanneer loop jij tegen de ware aan????????Haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 april 2011, 21:42
BerichtOnderwerp: christen zijn en schuldgevoel
 
Hoi Lisa, ik geloof datjeme niet hoed hebt gelezen. Aan de ene kant was ik het eens mer Cat, aan de andere kant, over de doop, had ik mij twijfels over hetgeen Chat verder vertelde.
Volgens mijgaat de besnijdenis nieuw testamentisch ookover de kruizeging, maar dit ga ik navragenbij mij regio, dat is wat ik zei.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: maandag 4 april 2011, 23:38
BerichtOnderwerp: christen zijn en schuldgevoel
 
chat, ik kan met je meegaan, tenslotte citeer je het Woord van God, maar een ding ben ik niet helemaal eens, je zei over de besnijdenis in her nieuwe verbond de doop is, maar ik dacht dat het te maken had met de kruizeging van Jezus Christus. Heb ik het niet goed???dan ga ik navraag doen bij mijn regioleider.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: maandag 4 april 2011, 22:37
BerichtOnderwerp: Andere afkomst/huiskleur en relatie`s.
 
Weten jullie, Chat heeft gelijk, de een houdt van br.bonen, de ander van witte bonen, ik heb Chat Géwoon verkeert begrepen. Dat is alles, en ik wil et hierbij laten, Chat heeft niets tegen bruine mensen, maar kiest liever voor blank, dat moet toch kunn. Ook daarin heeft God ons een eigen wil in gegeven. Ik ben alles in een, hahaha, kado van mijn ouders en grootouders, die hebben de boel geklutst, ik ben bevoorrecht met vele ntionLiteiten in mij, voordeel, ik kan mij makkelijk aanpassen bij blanke mensen en bij donkere mensen, nadeel ik wordt door blanke niet altijd geaccepteerd maa boven alles ik ben een kind van God, amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: zondag 3 april 2011, 20:39
BerichtOnderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?
 
Waauw Lisa
ik heb je verhaal gelezen. Je bent open en eerlijk hierin. Ik bid voor jou een goede christenman. God heeft voor jouiets speciaals in petto. Vertrouw op Hem en Hij zal je geven de wensen an je hart. Sterkte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 18:31
BerichtOnderwerp: Andere afkomst/huiskleur en relatie`s.
 
Misschien moet jij da ook doen. want en ik vind dat jij ik heb mijn excuses aangeboden, maar daar lees ik bij jouw niets over of je die accepteer of niet of lees ik er overheen, en ik blijf erbij datik vind dat je misschien beterop je taalgebruik zou kunnen letten, dat zou een groot verschil maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 17:23
BerichtOnderwerp: God heeft de zondaar lief, maar haat de zonde?
 
Goed hè, Herman, zo groot is onze Vader, op alles voorbereid, we moeten maar niet teveel stilstaan en zoeken naar het waarom, van belang is of je Jezus kent en weet door Zijn bloed gereinigd te zijn. Kater als we bij de Here zijn zal alles duidelijk worden. Onze opdracht is nu, iedereen vertellen van de liefde van Jezus en dat wij leven in de geadetijd. Ik hou van Jezus Christus, en ik dank Hem voor hetgeen Hij voor mij heeft gedaan, en dat ik mij nu een kind van God mag noemen, gekocht en betaald met het kostbaar bloed van Jezus Christus, Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 17:13
BerichtOnderwerp: Andere afkomst/huiskleur en relatie`s.
 
Ik heb een beetje jullie reactie gelezenbij sommige moest ik echt even huilen
Ik vind dat Chat beter op zijn woorden moet letten, je kan het gezicht niet zien van de persoon, hoe hij het bedoelt en trek je conclusie bij hetgeen je leest. Dat maakt dit zo moeilijk. Iets wil ik duidelijk stellen, ik ben wel degelijk trots op mijn kleur. Ik ven getrouwd geweest met een blanke an, witter dan hij bestaat er volgens mij niet, hahah, maar wij hielden veel van elkaar, als hij nog leefde, waren wij zeker nog bijelkaar, we waren 25 jaar getrouwd, ten Jan deze aarde verliet, ik GEB nog steeds een goed contact et zijn familie, wij hebben samen vijf kids gehad, vier blank een bruin, en die jongen heeft het heel moeilijk gehad in zijn jeugd, en dat deed mij heel veel pijn. Ik woon in een straat waar men mij respecteerd, dus daa ligt het niet aan, en ik kan mij goed bewegen tussen blanke mensen en donkere mensen, mijn moeder was notabene blank. Ik heb alleen eengruwelijke hekel aan leugens en onbeschoftheid, wangedrag enz. En zelf ben ik heel direct. Tuurlijk mag je een eigen voorkeur hebben waar je voor kiest, niets mis mee, maar weet het wel op een goede manier te brengen, want Joe Chat het bracht, kwam bij mij over alsof, hoor mij oed alsof donkere mensen uitschot zijn. daarom Chat, mijn excuses aan jou, aar doe me een plezier, let op hoe je de dingen formuleert, dan begrijpt men, althans ik je beter, oké ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 16:35
BerichtOnderwerp: Andere afkomst/huiskleur en relatie`s.
 
Maria,
Volgens mij heb je mij verkeert begrepen. Ik reageerde op hetgeen Chat eerder zei. Hoe zou ik distrimineren, er zit van alles in mij, dan zou ik mij eigen discrimineren. Nee, ik heb de mensen lief, en accepteren een ieder. Wat de afkomstook is. Ik wil ook de mens liefhebben. Ik ga naar een kerk, die internationaal is, dN ik heb daar vele vrienden uit allerlei landen vandaan dN ik vind het heerlijk om vn anderen culturen te leren.
Nee, waarikop doelde was hetgeen Chat aanhaalde, dat hij tussen Molukse mensen heeft gewoond en als er ruzie was, hij te horen kreeg dat hij discrimineerde. Ik gaf alleen aan dat deze dingen vaak uit de geschiedenis vandaan komen, slaverij bv. Of deoorlog in indonesche, deze dingen hebben d mensen hard gemaakt naar elkaar toe. Ouderen vertellen hun kinderen die verhalen, waardoor de kinderen een bepaalde houding krijgen naar de ander, ik zie en hoor het overal. Ik leef tussen die mensen, altijd terug naar het verleden. En dat is niet goed, het maakt bitter en geeft kelen, DDT is wat ik bevoelde, ik vind hetzeer jammer dat ik niet oed begrepen ben geworden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 19:50
BerichtOnderwerp: God heeft de zondaar lief, maar haat de zonde?
 
Weet je Herman, dat is zo fijn aan God. hij dwingt niemand, Hij heeft ons een eigen wil gegeven. Ik ga niet oordelen over Adam en Eva, ik vraag mij af of ik niet hetzelfde zou hebben gedaan, die boom moetmooi en heel aantrekkelijk geweest zijn, een lust voor het oog. Ze zijn verleid door de verleider en ze zijn erin getrapt. God had een engelenwacht om die boom kunnen plaatsen, aar dwong niet Hij liet hun kiezen. Zo is het nuook, wij hebben nu de keuze en waar kiezen wij voor. Als je zelf kiest, en je kiest voor God, doe je dat bewustmet heel je hart en dan zal de Here ook doen wat Hij belooft in Zijn Woord en zal je gaan an kracht tot kracht van heerlijkheid tot heerlijkheid van overwinning tot overwinning, en het mooie, je ag Hem beproeven. Halleluja zo is mijn Vader, prijs Zijn heilige Naam, amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 16:22
BerichtOnderwerp: De juiste volgorde in de liefde.
 
Reactie, ik vind om te beginnen het gedicht van Mar( zeg ik het goed?) prachtig.
En Lisa wat jij zei over de liefde vanuit de bijbel, ik kan niet anders zeggen à amen, het zij zo. Mooi.
Zelf ben ik een tijdje bezig geweest met dit onderwerp, het boeit mij enorm. Ik weet dat dit het grootste gebod van de Here is.ik geloof zelfs dat Liefde de grootste sleutel en wapen is, die wij hebben. Maar HO is die liefde, en wat bedoeld de Here ermee. Ik kan alleen mij ervaring vertellen. Eigenlijkheeft ieder wel gelijk, heb een ander lief, gelijk jezelf, is zeer terecht, weet je als je faat zoeken kom je erachter dat Liefde heel diep gaat, heel diep, wij moeten streven naar de Goddelijke liefde, die staat in corinthebrieven, al ik het goed heb. Als iemand je vraagt voor een mijl, ga er twee, als iemand je een klap geeft in het gezicht, geefhem ook de andere kant.ik heb hetmeegemaakt in deker, dtje niets te doen datmensen lelijkover je praten, meestal hebben zij een probleem en fixeren dat op jou, blijf je in die Goddelijke liefde, dan kan je dit overwinnen. liefde overwint alles, zelfs de vijand vlugt hiervoor, hij kan er niet tegen.Liefde is mooi en zuiver.liefde is durven zeggen, ik hou van jou, ongacht hetgeen jij hebt gedaan. Wij moeten leren niet der persoon aan te zien, maar hetgeen wat de mens beweegt zo te doen, en die aan te spreken, niet de mens, die is zwak, de dingen meer geestelijk aan te pakken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 15:58
BerichtOnderwerp: God heeft de zondaar lief, maar haat de zonde?
 
Reactie op Jermaine,

Volgens mij, is Jezus Christus op aarde gekomen om geslacht te worden, om het grof te zeggen voor onze zonden, Zijn kostbare bloed voor ons vergoten.
Wij kunnen dus alleen behouden worden indien wij geloven dat Jezus Chritus Zoon van God voor ons op aarde is gekomen is gedood en weer opgestaan, uit de doden, Hij heeft nu de sleutel van het dodenrijk, en Hij zit nu aan de rechterhand naast de Vader. Niemand kan tot de Vader komen dan door de Zoon, dat is wat de bijbel ons leer. Ik hoop dat ik het goed heb geformuleer indien iemand anders het beter Jan formuleren, graag. Of ik moet jouJemaine verkeert hebben begrepen, in dat geval mijn excuses. Groetjes Maureen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 15:42
BerichtOnderwerp: Boos zijn op GOD?
 
Hoi Mary

mag je boos zijn op God? Dat was je vraag toch?
Ik weet het niet om je eerlijk te zeggen, ik kan wel vertellen wat mij was overkomen, toen mij man net was overleden, was ik heel boos op God, omdat ik vond dat God bij machte was mijn man te genezen, Hij is immers onze geneesheer, ik heb het uitgeschreeuwd naar God, dat ik hem helemaal nier rechtvaardig vond en datHij wel andere mensen genas, maar mijn man niet heeft genezen.terecht? Nee, ik had ater heel veel spijt van hetgeen ik had gedaan, en heb God ook om vergeving gevraag. Ik moet zeggen ik ben het niet vaak eens met Chat, maar in dit geval wel, we hebben gevoelens in ons, dat hebben wij meegekregen, en die kunnen behoorlijk te keer gaan in ons, nukunnen wij twee dingen doen, of we blijven in zak en as zitten, of we gaan tegen die gevoelens in. Ik zie het als een bokswedstrijd, de ene keer krijg ik harde klappen en l ikop de grond, blijf ik daar liggen, dan heeft de tegenpartij sowieso gewonnen, en even liggen mag, maar dan sta je op en je gaat de strijd aan.je bent overwinnaar, want de Here Jezus heeft voor jou de strijd al gestreden, numag jij in actie komen, en weet een kind van de Allerhoogste staat nooit alleen, je grote Broer staat bij je. Sterktein je strijd en strijd de goede strijd des geloofs, wij ( althans ik) sta geestelijk bij je.groetjes Maureen,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: woensdag 30 maart 2011, 09:30
BerichtOnderwerp: Andere afkomst/huiskleur en relatie`s.
 
Ja Cross, ieder ziet de dingen op zijn manier en in zijn beleving. Wat Griffin aangaat, heb ik mijn excuses al aangeboden. Maar voor de rest blijf ik op mijn punten staan. Ik heb niet gekozen om bruin op deze wereld te komen, dat is mij gegeven en ik heb ermee moeten leren leven. Ik shaam mij er niet voor en ik ben er trots op zo te zijn. Ik bn een kind van mijn hemelse Papa. Hij heeft mij gemaakt met alles erop en eraan, alles wat ik nodig heb om te kunnen leven op deze aardbol, en een extraatje, ik hoef niet te bakken in de zon, haha ha dat is een luxe.

Niemand van een blank persoon kan vertellen hoe het is om bruin te zijn. Dat moet je meemaken, om dat te weten. Er zijn momenten dat je denkt door een hel te gaan en vaak huil je vraag waarom ben ik zo??

En wat Chat aangaat, je zei dat je bent opgegroeid tussen Molukse mensen. Misschien is het daarvandaan gekomen, dat je toch een bepaalde afkeer heb gekregen voor bruine mensen. Molukse mensen hebben een negatieve verleden tegen Nederlanders, en dat wordthun van kleinsaf ingeprent, en negers hebben dat weer vanuit de slaverij het verleden heeft veel nare dingen gehad en mensen dragen dit lang met zich mee, alleen God kan hun daarvan bevrijden, en tot die tijd houden we die problemen over huidskleur weet Chat, uiteindelijk zijn we allemaal hetzelfde als je aar lang genoeg wacht. ( dit bedoel ik als je lichaamwegrot, als je dood ben). Dan is er geen verschil meer.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 14:47
BerichtOnderwerp: Andere afkomst/huiskleur en relatie`s.
 
Griffin eerst jou, ik vind jou hatelijk ik ben bruin ben van Surinaamse komaf. Ik hou zeer zeker niet van jou paspoort zeker ook niet van een man die er zo over denk weet je Joe hard en gemeen dat klinkt wat je zegt in de oren van een buitenlands iemand, ik heb hier geen woorden voor. Bij ieder volk zijn er mensen die profiteren ook onder Hollanders, jullie zijn echt niet heilig.
En jij Chat, stelt mij diep teleur. Jij bent een echte rasist, weet je ik hoop dat jij zo'n in en in zwarte vrouw vindt en daar hopeloos verliefd op wordt. Weer een gebedszaak, hahaha. Dan lach ik, heerChat. Stel je voor dat de Here Jezus donker is van huidskleur, oei, problemen.
Wat dan? Niemand weet het alles is mogelijk.
Maureen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAUREEN217
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4