ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JANE410
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 19 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JANE410
Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 23:07
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://youtu.be/FvHMrS9k1ps
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 10:21
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
ZEELAND736 schreef:
Om de foto's van ....... in groter formaat te bekijken dien je betaald lid te zijn van ChristianMatch. Verlengen is veilig en eenvoudig, en je zit niet aan een abonnement vast.


Ik lach me naar....ik mag die man niet in GROTER FORMAAT bekijken...
Das toch jammer???

Oh dus je hebt wel iemand op het oog die je van dichtbij wil zien Zeeland, IN GROTER formaat, we zijn nu wel nieuwschierig wie dat is Clown smiley

Wij kunnen hem dan wel voor je vergroten en er meer over zeggen Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
JANE410
op vrijdag 14 februari 2014, 10:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 13 februari 2014, 23:00
BerichtOnderwerp: hoe gaan we het beste met elkaar om in een relatie ?
 
Verstandig Shanita dat je nu geen beslissingen gaat nemen. Je komt er nu op dit moment niet uit. Dat blijkt wel uit de tegenstrijdigheid die je schrijft.

Het wijst zich op den duur vanzelf wel, neem vooral de tijd, nu kom je er niet uit en dan is het niet goed om alle schepen al achter je te verbranden.

Je kan niet zomaar weer alles terugdraaien. Geniet gewoon van je relatie dan zal er ook rust komen in je hoofd



Sterkte meid en Zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 13 februari 2014, 16:10
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
ZEELAND736 schreef:
Grappig...al hoewel ik het niet begrijp...
Ik kan ineens weer op CM!!!


Ik las ondertussen wel gezellig mee!!!

Hèè da`s bizonder, nou welkom terug dan Zeeland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 22:20
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
@ Jol

Bedankt voor de link Jol. Ik heb al wel geinformeerd bij de profider en die vertelde dat ik alle anonieme nummers kan laten blokkeren.

Ik heb besloten om te wachten tot 3 maanden, als het dan nog niet gestopt is dan laat ik de anonieme nummers blokkeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 17:26
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
SHANITA130 schreef:
Erg vervelend....

Sterkte, ik zal voor je bidden...

Ander nummer nemen een optie misschien?

Ja een ander nr kan natuurlijk, maar dat doe ik niet zo snel, zo`n gedoe om het weer aan iedereen door te geven.

Je mag wel bidden voor de beller Shanita dat die persoon wijsheid mag krijgen of inzicht dat diegene weet waar hij/zij mee bezig is.

Zou het dan een bekende zijn vraag ik me af, ik sta namelijk niet in het tel boek

Dankje dat je ervoor wil bidden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 13:05
BerichtOnderwerp: Het weer
 
THOMAS968 schreef:
In je vriezer?

Thomas.

Ha ha -9 in de vriezer ja, Thomas heeft wel humor Lachende smiley

Nou hier geen -9 graden vandaag, iets van 5 en wel boven nul

Weet niet waar Anna woont (Syberië) misschien Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 12:58
BerichtOnderwerp: De geestelijke wapenrusting
 
JOL252 schreef:
Het is altijd goed de realiteit onder ogen te zien en te weten uit welke hoek de wind waait oftewel je vijand te kennen die je valkuilen kent... het is een ander topic-onderwerp eigenlijk maar vooruit nog één voorbeeld van een oude kerkvader die in de nacht de duivel aan zijn bed zag staan en zei: Oh, ben jij het maar. Hij draaide zich daarna om en sliep lekker verder.

O prachtig , toen moest `t ie wel met de staart tussen z`n benen verdwijnen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 12:07
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
Even klagen over een anonieme beller die al maanden aan het bellen is.
In het begin zo`n 4 a 5 keer per dag. Nu nog eens per week. Wat bezielt zo iemand toch Zieke smiley

Zal wel een keer overgaan, als ik niet opneem heeft het toch geen zin om te blijven bellen lijkt me

Verder geen klagen over het weer vandaag Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 11:10
BerichtOnderwerp: De geestelijke wapenrusting
 
JOL252 schreef:
Ik heb het altijd zo mooi gevonden dat je gewoon mag visualiseren. Je voorstellen hóe God een bescherming heeft gegeven en de "tools" om in de wereld te staan. Zo praktisch ook.

Ik noem maar even wat. Als mijn hoofd af en toe omliep in een hele lastige periode zat ik op de rand van m'n bed 's morgens, eigenlijk al vol met de kopzorgen hoe de dag een koppie kleiner te maken. Dan dacht ik aan de helm van het heil... gedachten van vrede voor een hoopvolle toekomst. Soms zelfs zo dat ik het concreet maakte met: Heer ik zet die helm van het heil op (mijn handen om mijn hoofd), ik wil me richten op de shalom die U geeft, vul me met kracht en bezonnenheid om de dag tegemoet te gaan, met de gedachten van vrede die U blijkbaar heeft.

Is maar een voorbeeld van dat gedeelte en ook maar een voorbeeld over hoe praktisch die helm van het heil omgezet kan worden naar de realiteit van de dag.

Ja mooi gezegd Jol. Goed idee om het zo praktisch te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 21:52
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
PETRA373 schreef:
Zal ik dan maar effe liefs na je schrijven Smiley die vol vragen zit
Bij deze dus liefs voor jou Lachende smiley

Ooh wat lief van je Petra, dank het zal nog lang na echoën Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 17:37
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
`Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos. `
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 14:00
BerichtOnderwerp: daten
 
@ Shanita,

Ja is denk ik wel lastig om afscheid te nemen, maar als je elkaar elke dag kan bellen, elke dag even contact, de dag doornemen en gewoon het weten dat er iemand is maakt je toch ook al heel gelukkig.
Weer uitkijken naar het volgende weekend.

Als je elkaar elke dag ziet dan heb je dat gemis niet, nu verlang je er telkens weer naar om hem weer te zien, heeft ook wel iets positiefs Shanita.

En over een paar jaar of zo, als je echt met elkaar verder wil dan kan je toch dichter bij elkaar gaan wonen.

Dan binnenkort je autootje nog, kan je zomaar midden in de week nog eens naar hem toe, oh komt helemaal goed met jou dame Knipoog smiley
Ben je het rijden niet een beetje verleerd? Misschien even 10 lessen nemen. Opfris cursus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 9 februari 2014, 19:20
BerichtOnderwerp: kledingvoorschriften
 
http://youtu.be/jDEpi_C_nxM

Nog een verrassende uitleg over hoofdbedekking van de vrouw en wat Petra aangeeft dat je dan doordeweek ook je hoofd zou moeten bedekken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 9 februari 2014, 15:55
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://youtu.be/pkbGc-543kg

Hij is hier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 februari 2014, 19:25
BerichtOnderwerp: kledingvoorschriften
 
Ik had eens een refo collega, we hadden het over het geloof en ik zei tegen haar dat wij als christenen het evangelie door moeten/mogen vertellen (staat ergens in mattheus dacht ik), volgens haar was dat absoluut niet zo. Dat was niet onze taak

Ik bedoel niet te pas en te onpas, maar als het zo uitkomt denk ik van wel.

Tja wat is dan belangrijk? de blijde boodschap doorvertellen of rok en hoedje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 februari 2014, 16:47
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
Beste Johnrdam,

Mag ik vragen hoe jij dan onderstaande teksten ziet die toch aangeven dat wij moeten lijden in dit leven?


Romeinen 8,17
En nu we zijn kinderen zijn, zijn we ook zijn erfgenamen, erfgenamen van God. Samen met Christus zijn wij erfgenamen: wij moeten delen in zijn lijden om met hem te kunnen delen in Gods luister.

63. Romeinen 8,18
Ik ben ervan overtuigd dat het lijden van deze tijd in geen verhouding staat tot de luister die ons in de toekomst zal worden geopenbaard.

64. 1 Korintiërs 4,11
Tot op de dag van vandaag lijden we honger en dorst, hebben we nauwelijks kleren, worden we mishandeld, zijn we dakloos,

65. 1 Korintiërs 12,26
Wanneer één lichaamsdeel pijn lijdt, lijden alle andere mee; wanneer één lichaamsdeel met respect behandeld wordt, delen alle andere in die vreugde.

66. 2 Korintiërs 1,5
Zoals wij volop delen in het lijden van Christus, zo delen wij volop in de troost die God ons door Christus geeft.

67. 2 Korintiërs 1,6
Ondervinden we tegenspoed, dan is het opdat u bemoedigd en gered wordt. Worden we bemoedigd, dan is het opdat u de moed krijgt te volharden in hetzelfde lijden als wij ondergaan.

68. 2 Korintiërs 1,7
De hoop die wij voor u hebben is gegrond: we weten dat zoals u deelt in ons lijden, u ook deelt in de troost die ons gegeven wordt.

69. Filippenzen 1,29
Aan u is de genade geschonken niet alleen in Christus te geloven, maar ook omwille van hem te lijden.

70. Filippenzen 3,10
Ik wil Christus kennen en de kracht van zijn opstanding ervaren, ik wil delen in zijn lijden en aan hem gelijk worden in zijn dood,


Deze teksten zijn daar toch duidelijk over, of zie jij dat anders?

Jane
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 februari 2014, 12:11
BerichtOnderwerp: daten
 
PETRA373 schreef:
ha ha, maar hoop wel die lijst met saaie mannen te krijgen van roe lande Knipoog smiley

Een saaie man voor jou Petra Smiley die vol vragen zit en Anna?

Lijkt me niet echt passen bij jou, ben je denk ik snel op uitgekeken.

Jij bent zo`n sprankelend persoon, maar misschien vergis ik mij en is dat wel wat je nodig hebt.

En Roelande had het over een mix, zij lijkt me ook geen type voor een saaie man Lachende smiley


Laatst aangepast door
JANE410
op zaterdag 8 februari 2014, 12:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 februari 2014, 18:44
BerichtOnderwerp: daten
 
PETRA373 schreef:
En nu ben ik nieuwsgierig wie vind Jane zo leuk die ooit op deze site was Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Ha ha, dat ga ik niet zeggen natuurlijk

En wat is dat voor sukkel dat hij Jane niet ziet Gefrustreerde smiley

Mee eens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 februari 2014, 12:05
BerichtOnderwerp: daten
 
Ja, vond ik ook wel leuk bedacht van Petra (date materiaal). Maar wat Shanita zegt is wel waar, het is gewoon kennismaken en je hebt een leuke middag of niet maar dat risico lopen we allemaal.

Mannen zoeken wel vaak een vrouw die onafhankelijk is, dus is de spoeling zowieso al dun als je geen baan hebt.

Het leven heeft genoeg andere invullingen maar het verlangen naar een partner blijft toch steeds weer terugkomen. Jammer eigenlijk dat het niet gewoon uit je geheugen gewist kan worden.

En diegene die ik heel leuk vind, daar krijg ik nooit een mailtje van, is niet op deze site (niet meer althans)

En je wilt het liefs iemand die in de buurt woont, is dus ook vaak niet het geval.

Ik maak er niet zo`n punt meer van dat ik alleen ben, dan denk ik aan straks in de eeuwigheid zijn we nooit meer alleen, dat geeft hoop voor de toekomst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 februari 2014, 11:14
BerichtOnderwerp: daten
 
PETRA373 schreef:
das inderdaad het leuke van preken jane, geeft je vaak andere inzichten, ineens lees ik de bijbel nu met een gehandicapte , misschien gebochelde man voor me in gedachten bij paulus... en ondanks zijn zijn, was het toch een hele sterke en wijze man...

Vind het ook inderdaad leuk vaak om t e lezen, dat veel bijbelse figuren vaak inderdaad gewone mensjes zijn, met ook zo hun zwakheden.
Als ze allemaal heilig waren, had ik het allang opgegeven om proberen een goede cristen te zijn. Nu denk ik wel es, die was ook niet perfect... had ook zo zijn of haar worstelingen...

Ja, alle grote hadden dat. Mozes, David, Jona, Salomo, Jacob.

Oh is off topic Verlegen lachende smiley Maar eigenlijk niet helemaal, ging er toch over dat Paulus niet date Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 februari 2014, 11:04
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
JOHNRDAM746 schreef:
Joyce Meyer verwijst altijd naar de Here Jezus en nooit naar zichzelf , wat zij doet en o.a. ook Joseph prince is het pure en ware geloof naar boven halen , wat vele Christenen hebben afgebroken in de honderden jaren , en daarom zijn zij ook zo populair , God zegent hun ministries omdat ze heel simpel uitleggen hoe God met jou wilt omgaan en hoe je moet leven zoals Hij dat wil , ik kan zeggen dat Joyce Meyer en Joseph prince hier heel revolutionair in zijn , vooral door Joseph prince wordt ik erg beinvloed ( alszijnde spreekbuis voor de Heer ) hij onderbouwd zijn preken met enorm veel bijbelkennis die hij heeft , zowel oude als nieuwe testament , zijn boodschap van genade en Gods werkelijke plan voor ons is voor mij echt mind blowing ! Het zijn echt oprechte mensen die alleen maar willen dat de waarheid gebracht wordt aan de kinderen Gods . niet wettisch maar juist genade als uitgangspunt , thats the key ! en welvaart predikers mwahhhh...... wat is er mis mee God wil ook juist dat je welvaart hebt maar niet alleen geld maar ook in gezondheid en relaties etc. God wilt dat je in alle facetten van je leven voorspoedig bent , en dat je in de vrijheid zal leven zonder het juk van de wet die je veroordeeld , de prijs is betaald ! en samen met Jezus mogen wij uitzien naar een hoopvol rijk leven met oneindig veel zegeningen als we dichtbij Hem blijven . Lachende smiley Knipoog smiley

Ben het met je eens we zijn gekocht en betaald en we leven uit Genade en niet meer onder de wet.
Maar het is niet zo dat er geen lijden meer is. Je zegt: God wil dat je in alle facetten van je leven voorspoedig bent. Er is in dit leven ziekte, lijden, pijn.

Dit zal pas voorbij zijn in het nieuwe leven, als we bij de Here God mogen zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 6 februari 2014, 17:08
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
Joyce Meyer,

Nu elke dag te zien op SBS 6.

Enjoying-everday-Life

Om 6.30 uur

SBS 6 kan je niet terugkijken op uitzending gemist, jammer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 6 februari 2014, 12:17
BerichtOnderwerp: daten
 
@ Thomas

Paulus als 'vuilbak' waarin de waarheid van het evangelie opgeborgen zit. In 2 Tim 2 : 20 vinden we nog een verwijzing naar deze aarden kruiken : 'Maar in een groot huis zijn niet alleen voorwerpen van goud en van zilver, maar ook van hout en aardewerk (die aarden kruiken onze tekstlezing). Sommigen zijn voor eervol, maar anderen voor oneervol gebruik...' Ja, zelfs uitwerpselen werden erin bewaard om later buiten het dorp weg te gooien (een wc bestond toen nog niet uiteraard)... Die 'aarden kruiken' waar Paulus het over heeft, zijn, met andere woorden, de simpelste, goedkoopste, en ook heel makkelijk breekbare, containers om iets in op te bergen in die tijd... Wel zo is de mens! Zo is Paulus... zoals een 'aarden kruik'. Een eenvoudige, alledaagse, goedkope, breekbare... container waarin iets zit : en dat kan afval zijn (ja uitwerpselen!)(ja bij de meeste mensen is het helaas zo), maar het kan ook de waarheid van het evangelie zijn!


Dit stukje sprong er wel uit: gewoon, eenvoudig, alledaags, breekbaar, afval enz maar wel de waarheid van het evangelie.

Ja God kiest altijd voor het eenvoudige, vind ik wel heel mooi.

Ik denk ook als ik zo`n preek dan lees, daar wordt je toch wijzer van? Snap vaak niet dat mensen zeggen: ik geloof wel zonder de kerk, ja kan wel maar dan moet je zelf alles uitzoeken hoe het bedoeld wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 6 februari 2014, 11:53
BerichtOnderwerp: daten
 
@ Thomas

Bedankt voor het plaatsen van de preek, ja wordt wel wat duidelijker ook gezien de tekst in Gal 4 vs 14

En als een man slapend uit een raam valt zegt ook wel iets over zijn manier van spreken.

Ook mooi dat gebed erna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 5 februari 2014, 20:49
BerichtOnderwerp: daten
 
THOMAS968 schreef:
Petra:
Paulus voelde zich zelf prima alleen, waarom? omdat hij een geweldigge relatie had met god en zich daardoor compleet voelde?


Paulus was lichamelijk gehandicapt, er wordt over gebochelde gesproken. Ondanks zijn verdere grootheid, had hij verder niet veel op met intieme omgang, zoals we allemaal kunnen lezen. Het moet haast zo zijn dat hij hievan weinig heeft meegekregen, zeler weten doen we dat niet. Ik vind de gedachte dat als je alleen bent je beter aan God kunt wijden ook hoogst twijfelachtig. Al denkt met daar bijvoorbeeld in de RK Kerk traditioneel wat anders over. Een voorganger die gehuwd is zal zich als mens eerder completer voelen en pastoraal beter zijn in relatieproblemen. We streven het allemaal niet voor niets na, tenslotte.

Thomas.

Thomas, ik heb dat nooit kunnen vinden in de bijbel over Paulus, alleen over die doorn in het vlees.
Kan je zeggen waar dat staat in de bijbel? dat hij gehandicapt zou zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 5 februari 2014, 11:00
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
ANNETTE050 schreef:

Lijkt of die brandweerman net vader is geworden Lachende smiley


Laatst aangepast door
JANE410
op woensdag 5 februari 2014, 11:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 februari 2014, 22:46
BerichtOnderwerp: daten
 
ROELANDE345 schreef:
Ik heb inderdaad redelijk vaak gedate. Ik probeerde zo 1 keer per maand.
Gewoon ontspannen kennismaken. heb het altijd heel leuk gevonden.
En hoe vaker je het doet hoe makkelijker het gaat Lachende smiley
Toch heb ik "de ware" alsnog per ongeluk gevonden via een andere site waar ik slechts voor 1 week op was op uitnodiging van een oud CM lid.
Mijn vriend heeft daar zelfs maar 2 dagen op gezeten. Dus je ziet het kan raar gaan.
Wel denk ik dat je door regelmatig te daten er goed achterkomt wat je nu eigenlijk zoekt. Bij mij was dat tenminste zo
Ik kwam er op een gegeven moment achter dat ik heel erg op zoek was naar foute mannen. Toen ik dat door had heb ik alleen nog maar hele saaie mannen gedate. Haha maar die waren soms zo saai dat ik er bijna bij in slaap viel Slapende smiley
En nu heb ik de perfecte mix de perfecte man Verliefde smiley Verliefde smiley


Dus een beetje fout en een beetje saai, of bedoel je dat niet Roelande Lachende smiley

En waarom was je op zoek naar foute mannen? is dat niet vragen om moeilijkheden? En wat zijn dan precies foute mannen?

Maar wel leuk dat je nu de goeie/ware hebt gevonden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 februari 2014, 20:36
BerichtOnderwerp: daten
 
PETRA373 schreef:
Roelanda was aan het daten jane, dus kwam niet uit de lucht vallen...oke Shanita had mazzel.. ha ha en begrijp wat je bedoelt met soms denk ik yeahhh love me vrijheid... da,s het punt... blijven date... of er gewoon maar es mee kappen en zie wel... ha ha
en date is een ramp.... ook al is het maar gewoon kennismaken..van te voren.... duhh pffff ha ha komt vanzelf een tijd ik denk, word te oud voor dat gedoe denk ik... ha ha

Ach als jij jezelf al te oud vind Petra dan kan ik wel helemaal inpakken, nou lekker bemoedigend hoor

Ik zeg me abbo wel weer op Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Oh heb net een mailtje gehad voor kennismaken Verraste, verbaasde smiley , toch maar blijven dan Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
JANE410
op dinsdag 4 februari 2014, 20:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 februari 2014, 16:25
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
Zwerver in Den Haag ontsnapt aan dood in vuilniswagen
Gepubliceerd: 3 feb 2014 14:41 Laatste update: 3 feb 2014 14:41 Opmerkelijk
Een Haagse zwerver heeft maandagochtend behoorlijk veel geluk gehad. De man is namelijk ontsnapt aan een akelige dood in de vuilniswagen.Dat meldde de politie op Twitter, merkte Omroep West op. De zwerver had 's nachts in Overbosch, een wijk in Den Haag, zijn beschutting gezocht in een kliko. Hierin is hij in slaap gevallen. De volgende ochtend lag hij er nog.

Vuilnismannen die de vuilnisbak naar de wagen sleepten, vonden de bak wel erg zwaar. Nog net voor de container in de wagen werd gedumpt, checkten de vuilnismannen de bak en vonden ze de zwerver.

De vuilnismannen waren zo geschrokken, dat de politie ook nog even ter plaatse moest komen. De zwerver is uiteindelijk in relatieve gezondheid weer verdergegaan, de vuilnisophaaldienst werd weer voortgezet.

Het zal best een warm plekje geweest zijn, maar om nou zo aan je einde te komen Slapende smiley

Gelukkig op het nippertje gered
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JANE410
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 19 Volgende
Pagina 4 van 19