ChristianMatch
 


Forum

Minder dan 1 op 10
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
JANWILLEM474





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 17:29
 
Hoi allen

Is het normaal dat je op nog minder dan 1 op 10 van je berichten reactie krijg

Als ik een profiel leuk vind stuur ik een bericht dat er ongeveer zo uitziet

Hoi (naam)

Alles goed met je?
Leuk profiel heb je.
Heb je nog hobbys verder


Maar dan komt er gewoon niks terug
Doe ik iets verkeerd
Of staat er iets geks op mn profiel

I dont know
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 17:36
 
JANWILLEM474 schreef:
Hoi allen

Is het normaal dat je op nog minder dan 1 op 10 van je berichten reactie krijg

Als ik een profiel leuk vind stuur ik een bericht dat er ongeveer zo uitziet

Hoi (naam)

Alles goed met je?
Leuk profiel heb je.
Heb je nog hobbys verder


Maar dan komt er gewoon niks terug
Doe ik iets verkeerd
Of staat er iets geks op mn profiel

I dont know



Heb ik ook gehad, maar mijn generatie reageerde pas toen ik U zette Knipoog smiley
Pas toen ze doorhadden dat ik het niet meende Coole smiley met zonnebril zie ik helemaal niets meer terug Smiley met dichtgeplakte mond sterkte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IESJE369





Berichten: 164

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 19:17
 
JANWILLEM474 schreef:
Hoi allen

Is het normaal dat je op nog minder dan 1 op 10 van je berichten reactie krijg

Als ik een profiel leuk vind stuur ik een bericht dat er ongeveer zo uitziet

Hoi (naam)

Alles goed met je?
Leuk profiel heb je.
Heb je nog hobbys verder


Maar dan komt er gewoon niks terug
Doe ik iets verkeerd
Of staat er iets geks op mn profiel

I dont know

Zelf zou ik graag lezen waarom iemand mijn profiel leuk vind. En waarom dat juist aanspreekt.
Reageer daar eerst op voor je naar nog meer informatie vraagt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 20:17
 
[quote=JANWILLEM474]Hoi allen

Is het normaal dat je op nog minder dan 1 op 10 van je berichten reactie krijg

Als ik een profiel leuk vind stuur ik een bericht dat er ongeveer zo uitziet

Hoi (naam)

Alles goed met je?
Leuk profiel heb je.
Heb je nog hobbys verder


Maar dan komt er gewoon niks terug


Eerlijk gezegd verbaast me dat niet zo. Alle drie de opmerkingen zijn erg algemeen. Ik zou zeggen: lees een profiel en ga specifiek in op wat daar staat. Dan schrijf je een persoonlijk briefje en dat is altijd beter. Daarmee laat je ook zien dat je in de persoon geinteresseerd bent en niet in een algemeen contact met wie dan ook.

Verder zou je ook een profiel kunnen schrijven waarbij je aangeeft wat je belangrijk vindt. Daar kan een ander dan weer op reageren. Het werkt echt, geloof me maar, ook al heet ik Thomas.

Het neemt niet weg dat ik vind dat je in principe een briefje moet beantwoorden. Dat is gewoon een stukje fatsoen.

Het kan nog onbehoorlijker: mensen die een vraag stellen en je dan blokkeren voor je een antwoord kunt geven. Dat zijn doorgaans geen helden maar van het type: ik roep wat naars maar heb geen zin in een antwoord terug. Die snappen ook niet dat blokkeren de uiterste afwijzing is omdat iets kennelijk niet normaal is op te lossen.

Ook CM kent huftergedrag al is het elders vele malen erger.


Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 23 maart 2012, 21:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 22:07
 
Dit is het zoveelste bericht, over het niet beantwoorden van mailtjes....

En om dit nou hufterigheid te noemen vind ik te vergaan....
Ik beantwoord vaak ook niet direct een mail.
Daar ik goed wil nadenken van hoe ik hem beantwoord.

Je kan beter de personen mailen waarom ze niet reageren en dit niet melden op het forum
Dat veroorzaakt ergernis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 22:47
 
Als iemand niet de moeite neemt te antwoorden, is die persoon niet de moeite waard.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 22:48
 
Thomas968 schreef:
Eerlijk gezegd verbaast me dat niet zo. Alle drie de opmerkingen zijn erg algemeen. Ik zou zeggen: lees een profiel en ga specifiek in op wat daar staat. Dan schrijf je een persoonlijk briefje en dat is altijd beter. Daarmee laat je ook zien dat je in de persoon geinteresseerd bent en niet in een algemeen contact met wie dan ook.

Verder zou je ook een profiel kunnen schrijven waarbij je aangeeft wat je belangrijk vindt. Daar kan een ander dan weer op reageren. Het werkt echt, geloof me maar, ook al heet ik Thomas.

Hier ben ik het helemaal mee eens, op die manier heb je veel meer kans op reactie terug, positief, maar ook wel eens negatief, maar in elk geval meer kans op antwoord terug, ipv geen antwoord.


Laatst aangepast door
HARALD940
op vrijdag 23 maart 2012, 22:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:34
 
PIETER649 schreef:
Als iemand niet de moeite neemt te antwoorden, is die persoon niet de moeite waard.

als ik een mailtje krijg waaruit overduidelijk blijkt dat diegene mijn profiel niet gelezen heeft dan vind ik het geen antwoord waard.....



alsof ik zoveel mail krijg Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAHNA630





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:35
 
Ik ben het eens met Thomas en Leanne. Het komt inderdaad over alsof je het profiel niet eens gelezen hebt. Ga op zoek naar iets dat je specifiek aanspreekt, en begin daar dan over.
Succes :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 09:45
 
LEANNE226 schreef:
als ik een mailtje krijg waaruit overduidelijk blijkt dat diegene mijn profiel niet gelezen heeft dan vind ik het geen antwoord waard.....



alsof ik zoveel mail krijg Twijfelende smiley Knipoog smiley

Dat kan wel zijn, maar soms zitten er profielen bij, die nog dikker zijn dan een bestseller Gefrustreerde smiley
Persoonlijk vind ik altijd, des te meer je zet, des te meer heb je wat te verbergen.
En soms is het zoveel, dat je het gewoon vergeet, en je ziet het soms ook op forum, hele lappen teksten uit de Bijbel.
En dat het wel korter kan door middel van verwijzing naar de bijbel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 13:21
 
GERRIT084 schreef:
Dat kan wel zijn, maar soms zitten er profielen bij, die nog dikker zijn dan een bestseller Gefrustreerde smiley
Persoonlijk vind ik altijd, des te meer je zet, des te meer heb je wat te verbergen.
En soms is het zoveel, dat je het gewoon vergeet, en je ziet het soms ook op forum, hele lappen teksten uit de Bijbel.
En dat het wel korter kan door middel van verwijzing naar de bijbel.

Weet je wat,we gaan het VIP introduceren!Het Vooraf Ingevulde Profiel Lachende smiley met blinkend witte tanden
We koppelen het aan banken voor de financiele gezondheid,aan de zorgverzekeraars voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid,aan de belastingdienst voor inzage in schulden en inkomen *.

Voor iedereen maken we een gebruiksaanwijzing zodat in de toekomst geen fouten meer gemaakt worden.

Nu alleen nog bepalen op welke gronden er een match zal zijn....... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 13:59
 
LEANNE226 schreef:
Weet je wat,we gaan het VIP introduceren!Het Vooraf Ingevulde Profiel Lachende smiley met blinkend witte tanden
We koppelen het aan banken voor de financiele gezondheid,aan de zorgverzekeraars voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid,aan de belastingdienst voor inzage in schulden en inkomen *.

Voor iedereen maken we een gebruiksaanwijzing zodat in de toekomst geen fouten meer gemaakt worden.

Nu alleen nog bepalen op welke gronden er een match zal zijn....... Twijfelende smiley

NEEEEE...toch maar niet!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 14:09
 
ZEELAND736 schreef:
NEEEEE...toch maar niet!!!!

Echt niet?
Ik had net leuke ideeen over cammen in diverse outfitjes,botoxparty's en een schoonmaakrapport van de keuringsdienst van waren.......

Ik zal nog eens mn best doen voor je Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 14:14
 
LEANNE226 schreef:
Echt niet?
Ik had net leuke ideeen over cammen in diverse outfitjes,botoxparty's en een schoonmaakrapport van de keuringsdienst van waren.......

Ik zal nog eens mn best doen voor je Boze smiley

Ben nog maar net..verschillende frustraties te boven...laat me...
Heb net een APK-keuring gehad...
Alles is meegevallen....
Mocht ik alsnog behoefte voelen...meld ik het...

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 14:20
 
ZEELAND736 schreef:
Ben nog maar net..verschillende frustraties te boven...laat me...
Heb net een APK-keuring gehad...
Alles is meegevallen....
Mocht ik alsnog behoefte voelen...meld ik het...

Knipoog smiley

Nah,maar op de ouderwetse manier dan?
Dan word ik nooit rijk.........




Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 29 maart 2012, 19:17
 
LEANNE226 schreef:
Weet je wat,we gaan het VIP introduceren!Het Vooraf Ingevulde Profiel Lachende smiley met blinkend witte tanden
We koppelen het aan banken voor de financiele gezondheid,aan de zorgverzekeraars voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid,aan de belastingdienst voor inzage in schulden en inkomen *.

Voor iedereen maken we een gebruiksaanwijzing zodat in de toekomst geen fouten meer gemaakt worden.

Nu alleen nog bepalen op welke gronden er een match zal zijn....... Twijfelende smiley

Ach leanne, je kan een profiel zo mooi maken als je wil, maar in het eggies kom je er toch wel achter, waar achter iemand zich schuilt.
Ik zelf heb zo wie zo, verrekte weinig geduld, om hele verslagen door te spitten.
Dat gaat even goed, maar op een gegeven moment zie ik alles dubbel, en als je een keer een profiel treft, zoals mij in het begin, dat ik op cm zat!
Die begon met een gedeelte uit het begin van de Bijbel, en hier en daar iets van zich zelf, dan ben je snel uitgekeken.
Zij mailde mij, omdat ik op haar profiel was geweest, dat ging even goed, maar na 20 Bijbel teksten had ik het toch wel gehad.
Als je daar dus niet tegen kunt, dan, ja dan kan je het eens proberen zonder alles gelezen te hebben.
Dus ja, doe mij dan maar die vip gebeuren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:53
 
Nee je doet helemaal niets verkeerd. Dat is de tijd waar we in leven, mensen nemen de moeite niet meer om je even netjes te laten weten hoe of wat.

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 01:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 00:56
 
Thomas schreef (in een ver verleden, maar goed, iemand is goed in alle oude topics boven halen Clown smiley ):

Het kan nog onbehoorlijker: mensen die een vraag stellen en je dan blokkeren voor je een antwoord kunt geven. Dat zijn doorgaans geen helden maar van het type: ik roep wat naars maar heb geen zin in een antwoord terug. Die snappen ook niet dat blokkeren de uiterste afwijzing is omdat iets kennelijk niet normaal is op te lossen.

Je slaat de spijker op de kop. Dit maakte ik gisteren dus mee. Kreeg van iemand heel verhaal naar mijn hoofd via de mail, dus ik lang bericht terug sturen, druk op Send, bleek dat 'ie me geblokkeerd had!!! En nou denkt 'ie zeker dat ik hem nog serieus moet gaan nemen in de chat! Als hij privé niet wil praten, dan kan die in de chat ook niets van mij verwachten. Ik ga natuurlijk niet zeggen wie het is, maar ik hoop dat hij dit leest en het daardoor een beetje warm onder zijn voeten krijgt en niet nog eens zoiets flikt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 07:34
 
PELLE852 schreef:
Nee je doet helemaal niets verkeerd. Dat is de tijd waar we in leven, mensen nemen de moeite niet meer om je even netjes te laten weten hoe of wat.

Waarom zou je soms uberhaupt de moeite nemen?! Aangezien sommige mails gewoon niet netjes zijn (want dat is ook de tijd waarin we leven).

Als je naar bv een kroeg gaat en je flirt naar iemand, kan deze ook gewoon zich omdraaien en je negeren. Dus waarom zou je elke mail moeten beantwoorden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER535





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 16:20
 
ANNA415 schreef:
Als je naar bv een kroeg gaat en je flirt naar iemand, kan deze ook gewoon zich omdraaien en je negeren. Dus waarom zou je elke mail moeten beantwoorden?

Flirten en een berichtje... appels en peren wat mij betreft. Sowieso: als jan in de sloot springt, moet pietje dat ook? Wat would Jezus do? Ik vindt het een kleine moeite om een antwoord terug te sturen, ook al is het alleen al dat je niet geïnteresseerd bent.

ontopic:
Natuurlijk moet er wel iets zijn om op te antwoorden! Dus wat anderen voor mij al zeiden: probeer een persoonlijk bericht te sturen, waarin je vragen over diegene stelt en daarmee oprecht geïnteresseerd overkomt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 16:59
 
PETER535 schreef:
Flirten en een berichtje... appels en peren wat mij betreft. Sowieso: als jan in de sloot springt, moet pietje dat ook? Wat would Jezus do? Ik vindt het een kleine moeite om een antwoord terug te sturen, ook al is het alleen al dat je niet geïnteresseerd bent.

ontopic:
Natuurlijk moet er wel iets zijn om op te antwoorden! Dus wat anderen voor mij al zeiden: probeer een persoonlijk bericht te sturen, waarin je vragen over diegene stelt en daarmee oprecht geïnteresseerd overkomt.

Ja, ik vind het een kleine moeite om iemand even een mailtje terug te sturen. Laat in elk geval weten dat je het mailtje gelezen hebt en reageer daar even kort op, ook als je verder geen contact wil. Als je in iemand geïnteresseerd bent neem dan in elk geval de moeite om het profiel te lezen. Het profiel zegt -als het met een beetje aandacht ingevuld is-, toch het een en ander over de persoon die je mailt. Een profiel waarin maar zeer weinig vermeld wordt en waar op b.v. de vraag: ``wat betekent het geloof voor je`` geantwoord wordt met: alles of veel, zegt mij niets. Ook lees ik liever hoe iemand zichzelf ziet, dan een omschrijving die vrienden geven. Ik vraag me dan af, in hoeveel gevallen dat echt aan een vriend gevraagd is. En natuurlijk is een profiel nooit volledig, maar het geeft toch wel een eerste indruk van iemand. Probeer wat van jezelf te laten zien in je profiel, daar is het voor. Uiteraard bepaal je zelf hoeveel en wat je kwijt wil. Mijn ervaring met mailtjes die ik zelf stuur is dat ik in 9 van de 10 gevallen toch wel een antwoord krijg en dat stel ik zelf ook op prijs.


Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 14 mei 2013, 17:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:16
 
LEANNE226 schreef:
Nah,maar op de ouderwetse manier dan?
Dan word ik nooit rijk.........




Kussende smiley

Ja, ik heb dat ook, ik wou dat ik rijk was en niet zo knap... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 20:46
 
Bah, ik stuur maar helemaal geen mails naar. 4 mails gestuurd paar dagen geleden (naar 4 verschillende dames) en nog van geen een een reactie...

MOET IK DAN IEDEREEN EEN MAIL STUREN???

Hahahahaha

Ze bekijken het ook maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:24
 
ROLF230 schreef:
Bah, ik stuur maar helemaal geen mails naar. 4 mails gestuurd paar dagen geleden (naar 4 verschillende dames) en nog van geen een een reactie...

MOET IK DAN IEDEREEN EEN MAIL STUREN???

Hahahahaha

Ze bekijken het ook maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je bent niet de enige troost je Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:23
 
ROLF230 schreef:
Bah, ik stuur maar helemaal geen mails naar. 4 mails gestuurd paar dagen geleden (naar 4 verschillende dames) en nog van geen een een reactie...

MOET IK DAN IEDEREEN EEN MAIL STUREN???

Hahahahaha

Ze bekijken het ook maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De mijne weet nog niet wanneer die weer wil afspreken Huilende smiley, smiley in tranen

Nou ja twas wel erg leuk Knipoog smiley

Hoop doet leven he? Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 11:05
 
SHANITA130 schreef:
De mijne weet nog niet wanneer die weer wil afspreken Huilende smiley, smiley in tranen

Nou ja twas wel erg leuk Knipoog smiley

Hoop doet leven he? Kwijlende smiley

Zo ist maar net meis en anders gewoon een keer mee naar de bbq want ik heb er genoten in ieder geval Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 17:49
 
Ik hoop al niet meer.

Was een probeerseltje, die date, meer niet.

Ja, zeg, toen ik 15-35 was, dus 20 jaren lang was ik gewend echt iedere man te kunnen krijgen.
Ja, ik werd ook altijd meisje genoemd, nu alleen nog maar door degene die me lang kennen.

Ja, nu is het van kan wel zien dat je 40 bent enzo.. Boze smiley

Ja, veel mannen willen bijvoorbeeld nog een kindje, ja, en dan maximaal iemand van 35, ja, dat is wat ik denk en hoe ik het ervaar.

En dan denk ik, ja geef ze es ongelijk, als ik jou was had ik ook niet iemand als mezelf gewild.

Ach, dan is het ook nog eens zo, een ex, woont hier op de hoek, ja, echt 2 minuten lopen. Ben ik mee bevriend, ach en ja, kan mezelf zijn,
En dat lukt mij met de beste wil van de wereld niet met een date...

En dan heb ik nóg een ex, ja, goed mee bevriend, zelfs nog closer vaak, dan met een broer van mij. Ik bedoel met diepe gesprekken over dingen.

Ja, die woont wel ver weg, dus die zie ik minder maar ja elke dag skypen, bellen...

Dus...ik denk niet dat ik nog date, heel misschien, en dan, maak ik niet meer de, voor mij fout, om meteen al na een week af te spreken; ik heb zeker drie weken nodig om aan het idee te wennen en mezelf dus te kunnen zijn. En, ik moet kunnen verzetten, met een date(met een groep mensen met ook veel vrouwen weer niet, da's anders :)

En, mark my words, als een date boos wordt als je de afspraak verzet, dan is er al iets niet oké.

En nee, dan is het niet zo dat die date er iets aan kan doen, het kan ook onbewust gaan.

Laat het hierbij; ik ga boodschappen doen, mailen, film kijken enzo.

Lachende smiley

En morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 17:59
 
SHANITA130 schreef:
Ik hoop al niet meer.

Was een probeerseltje, die date, meer niet.

Ja, zeg, toen ik 15-35 was, dus 20 jaren lang was ik gewend echt iedere man te kunnen krijgen.
Ja, ik werd ook altijd meisje genoemd, nu alleen nog maar door degene die me lang kennen.

Ja, nu is het van kan wel zien dat je 40 bent enzo.. Boze smiley

Ja, veel mannen willen bijvoorbeeld nog een kindje, ja, en dan maximaal iemand van 35, ja, dat is wat ik denk en hoe ik het ervaar.

En dan denk ik, ja geef ze es ongelijk, als ik jou was had ik ook niet iemand als mezelf gewild.

Ach, dan is het ook nog eens zo, een ex, woont hier op de hoek, ja, echt 2 minuten lopen. Ben ik mee bevriend, ach en ja, kan mezelf zijn,
En dat lukt mij met de beste wil van de wereld niet met een date...

En dan heb ik nóg een ex, ja, goed mee bevriend, zelfs nog closer vaak, dan met een broer van mij. Ik bedoel met diepe gesprekken over dingen.

Ja, die woont wel ver weg, dus die zie ik minder maar ja elke dag skypen, bellen...

Dus...ik denk niet dat ik nog date, heel misschien, en dan, maak ik niet meer de, voor mij fout, om meteen al na een week af te spreken; ik heb zeker drie weken nodig om aan het idee te wennen en mezelf dus te kunnen zijn. En, ik moet kunnen verzetten, met een date(met een groep mensen met ook veel vrouwen weer niet, da's anders :)

En, mark my words, als een date boos wordt als je de afspraak verzet, dan is er al iets niet oké.

En nee, dan is het niet zo dat die date er iets aan kan doen, het kan ook onbewust gaan.

Laat het hierbij; ik ga boodschappen doen, mailen, film kijken enzo.

Lachende smiley

En morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.

Je heb genoeg aan je exen en wat betreft die mannen die een grens trekken tot 35 zijn jou niet waard, die moet je gewoon links laten liggen.

En wat betreft dat ik je meis noemt is meer lief dan beledigend .

En als de Heer het wilt komt er vanzelf iemand die bij jou hoort vroeg of laat.

Succes ermee Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 18:40
 
Ja, ik zeg ook van he Meid, ja, als ik het tegen iemand heb.

Ja, idd, ja weet je, die éne ken ik al ruim 15!!! jaar...
Die van 2 minuten lopen.
De andere drie.

Gewoon goede vrienden, ja, dát kan dus blijkbaar, speelt ook mee dat ze christelijk zijn, heb ik gehoord, en klinkt ook wel logisch natuurlijk.

Ja, idd als God het wil, ook dat nog.

Dank voor je reactie Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 19:39
 
SHANITA130 schreef:
Ja, ik zeg ook van he Meid, ja, als ik het tegen iemand heb.

Ja, idd, ja weet je, die éne ken ik al ruim 15!!! jaar...
Die van 2 minuten lopen.
De andere drie.

Gewoon goede vrienden, ja, dát kan dus blijkbaar, speelt ook mee dat ze christelijk zijn, heb ik gehoord, en klinkt ook wel logisch natuurlijk.

Ja, idd als God het wil, ook dat nog.

Dank voor je reactie Lachende smiley

Graag gedaan en dan betere een goeie ex dan een prut relatie Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2