ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MOMO697
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 26 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MOMO697
Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 16 januari 2012, 01:35
BerichtOnderwerp: New Bible Study
 
ben geen volgeling van LJ

en ben ook niet zweverig

ben gewoon ik en deel zijn geloof
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 22:45
BerichtOnderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
 
Dank je wel Shanita

En ik hoop dat je me vergeven wilt voor het feit dat ik dacht dat je een hele negatieve reactie zou geven ...
Toen ik zag dat je gereageerd had op dit topic Verlegen lachende smiley

Fijn dat je gereageerd hebt, thanks
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 21:02
BerichtOnderwerp: voorwaarden
 
Er is veel informatie te vinden op de site ouder alleen

Veel tips, ervaringen en advies

Daarnaast is het een leuke club mensen

Geen idee of ik het wel mag noemen maar dat merk ik dan vanzelf wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 20:59
BerichtOnderwerp: Engelse taal op het forum.
 
ANNETTE792 schreef:
Maar positieve discriminatie heeft altijd een negatieve bijwerking.

Tja, het blijft discriminatie
Hoe je het ook noemt ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 16:35
BerichtOnderwerp: Engelse taal op het forum.
 
FRANKT627 schreef:
Kan een hokje positief zijn? Er is toch nog steeds dat hokje, hé? Positieve of negatieve discrimante bestaat toch ook niet? Tenzij dan in het taalgebied maar dat is dan weer sarcastisch bedoelt. Je moet het wel begrijpen dan.

Positieve discriminatie bestaat wel degelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 16:34
BerichtOnderwerp: New Bible Study
 
HANNAH810 schreef:
wil ik ook eens leren hoe in tongen te spreken, zegt ie dat er een FOUT is opgetreden;
hoe "occult" kun je het krijgen, vraag ik me dan af Knipoog smiley

hoe was het ook weer willemijn? wat moet je dan ook al weer roepen??? Clown smiley

hannah..........in tongen spreken is "fout opgetreden"


Dat ligt gewoon aan je computer
Ik kon het gewoon openen
Of ben ik nu ook occult? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 16:24
BerichtOnderwerp: New Bible Study
 
dat satan alles imiteert en je het dus terug vindt in alles wat occult is maar dan in iets andere vorm

nu duidelijker omschreven?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 16:21
BerichtOnderwerp: Engelse taal op het forum.
 
FRANKT627 schreef:
ohhh, je wilt een hokjes-mentaliteit in het leven roepen? Wordt er al niet genoeg in hokjes gedacht én gehandelt dan?

Die hebben we hier toch al op cm? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 16:20
BerichtOnderwerp: New Bible Study
 
FRANKT627 schreef:
I don't like it...

Sommige hebben de mond vol over occulte zaken. Yoga, Tai chi, bidden tot Maria, een kaarsje branden voor een intentie...het is voor vele allemaal occult. Wel, ik vind sommige opnames van spreken in tongen heel occult. Het doet me steeds denken aan de filmen zoals de Exorcist en The O-men en dergelijke stomme films...ja, ook aan de films van Harry Flopper...

Tja de tegenstander kan alleen maar imiteren he?
Niet bij machte om zelf iets te scheppen of te bedenken ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 16:19
BerichtOnderwerp: Engelse taal op het forum.
 
GERRIT084 schreef:
Wat denk je dan van een Belg die Nederlands probeert Knipoog smiley

heet dat niet gewoon een Vlaming?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 15:42
BerichtOnderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
 
Psalm 95
Nu dat we een stuk van Gods gerechtigheid hebben doorgenomen en de uitwerking daarvan, wil ik vandaag alle puzzelstukjes van de afgelopen dagen een beetje in elkaar leggen, met een belangrijk onderdeel; Lofprijs en Aanbidding.

Een veelvoorkomend onderdeel in het Woord God, is Lofprijs, maar waarom is dit zo belangrijk? Lofprijs komt voort uit een blij, vrijmoedig, dankbaar en hoopvol hart. Lofprijs, begint bij, een verwachting, een uitzien naar. Maar waar mogen wij naar uitzien? Een ontmoeting met de Allerhoogste en het zien dat Zijn beloften, zichtbaar en tastbaar worden.

Lieve mensen, het belang van lofprijs is ontzettend groot, juist wanneer het gaat om God te ontmoeten, en Zijn stem te horen. Psalm 100 beschrijft dit ontzettend mooi. In vers 2 beschrijft hij het volgende“Dient den HEERE met blijdschap, komt voor Zijn Aanschijn met vrolijk gezang” vervolgens gaat hij verder in vers 4 “Gaat in tot Zijn poorten met lof, in Zijn voorhoven met lofgezang”. Geen lofprijs? Geen toegang tot Zijn Heiligdom.

Zo, wanneer u verlangt om Hem te ontmoeten, zult u eerst Zijn genade voor uw leven moeten erkennen en aannemen. Wanneer u bij uzelf denkt, maar hoe moet ik dit doen? Wel, het antwoord daarop is erg duidelijk; geloof in Zijn Woord, dank Hem voor Zijn genade, dank Hem dat u Hem mag ontmoeten! Zoals ik eerder al het Schriftgedeelte in Hebreeën 10: 19-23 heb aangehaald, door Jezus Bloed, mogen we ingaan tot het Heiligdom. U zult gereinigd en geheiligd moeten worden, door afstand te doen van uw vleselijke manier van leven.

Zo weet u de weg naar Gods Heiligdom? Jazeker, wanneer u Jezus Zijn wandel kent, dat is dat Hij Zijn leven, letterlijk, tot in de dood heeft afgelegd, omdat Hij zoveel van de Vader en van ons Hield. En wat is daarvan het resultaat? Leven! Hij heeft getriomfeerd over satan, Hij heeft de dood overwonnen en Hij regeert! Door Hem lief te hebben, Zijn geboden te bewaren en na te leven, mogen wij leven,triomferen en God dagelijks ontmoeten en van Hem horen!

Nou als dat geen reden is om te Hem Lofprijs te brengen en u te verheugen in een ontmoeting met Hem, dan weet ik het ook niet meer! Geweldig is Zijn Beloften!

Wel dan komt daar het volgende onderdeel; Aanbidding. Wat houdt dat in? Een liedje zingen en met de handen in de lucht zwaaien? Welnee! Maar wat is het dan? Aanbidding is niet alleen een houding, het is uw levensstijl, waarin God op de troon van uw leven is gezeten, dat al uw eerbied en ontzag naar Hem uitgaat. Dat u Hem meer vreest, dan de wereld. Uw gehele wezen gaat naar Hem uit. Een uiting hiervan is op uw aangezicht leggen, als beeld van complete overgave en eerbied, maar uw hart moet hier in zijn.

In Aanbidding hoort u Zijn stem, omdat Hij uw God is, uw Raadgever, uw Zielsbeminde en geen andere mening telt, dan alleen de Zijne. Geen enkele gerechtigheid doet er meer toe, dan alleen Zijn gerechtigheid. Geen enkel gevoel doet er meer toe, dan alleen Zijn gevoel. Zo diep en zo intens.

Wanneer u eens op de plek geweest bent, waar u Hem eens heeft ontmoet, dat wil u niets liever, dan terug gaan en Hem opnieuw te ontmoeten, van Hem te horen en Hem meer en meer leren kennen.

Dat is de ware aanbidding, ware hartstocht.

Gods Zegen in uw zoektocht,


Amanda Jansen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 15:37
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment van vandaag was de openheid tijdens de dienst in de huisgemeente. Daardoor is er weer veel genezing mogelijk geweest.
God is goed. Altijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 15:36
BerichtOnderwerp: Engelse taal op het forum.
 
Ik vind dit net zo'n onzin discussie als over de nederlandse taal en de friese taal.

Mensen denken veel te rechtlijnig en tonen geen begrip voor de situatie van een ander.

Noorderlingen en zuiderlingen konden elkaar tig jaar geleden ook niet echt verstaan. Daarna moest iedereen fatsoenlijk nederlands leren. Met als gevolg dat het dialect steeds meer verdwijnt.

Elk voordeel hep zn nadeel.

En wat voor de 1 als voordeel werkt, is voor de ander een nadeel. En andersom geldt hetzelfde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 15:26
BerichtOnderwerp: New Bible Study
 
LOVEJEZUS310 schreef:
How to Speak in Tongues - New Bible Study CD by Daniel Sweet

http://www.youtube.com/watch?v=M21xwxAalY4

Just Believing

Nice Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 15:21
BerichtOnderwerp: Winterwandeling Drenthe Januari
 
BOMMIE663 schreef:

ik pik marry wel op

En waar gaan jullie dan naar toe?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:08
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
...

Laatst aangepast door
MOMO697
op maandag 16 januari 2012, 14:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:04
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
...

Laatst aangepast door
MOMO697
op maandag 16 januari 2012, 13:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 20:59
BerichtOnderwerp: Engelse taal op het forum.
 
ERIKA129 schreef:
Juist!
Ik ben ook geen ster in talen zo wie zo niet in leren maar heb er wel heel hard aan getrokken om mijn diploma te halen en te doen wat ik nu doe!
dat ik slecht in talen ben is zeer zeker geen luiheid maar meer aanleg of niet!

Inderdaad Erika

Met name mijn jongste is een kei in Engels. Las op zn 13e al engelse boeken voor volwassenen. Het is een talent van hem, heeft niets maar dan ook niets met onderwijs of opvoeding te maken. Wil niet zeggen dat taalontwikkeling geen onderdeel daarvan is geweest. Maar dat krijgt iedereen als het goed is.

Soms is het nederlands te "nuchter" en verwoord het engels beter wat er bedoeld word. Dat is voor mij een reden om soms engels te gebruiken, een rijkere taal. Zelfs als het vertaald zou worden, mist het de boodschap die het engels wel kan overbrengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 15:11
BerichtOnderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
 
“Want de liefde van Christus dringt ons, daar wij tot het inzicht gekomen zijn, dat één voor allen gestorven is. Dus zijn zij allen gestorven.

En voor allen is Hij gestorven, opdat zij, die leven, niet meer voor zichzelf zouden leven, maar voor Hem, die voor hen gestorven is en opgewekt.

Zo kennen wij dan van nu aan niemand naar het vlees. Indien wij al Christus naar het vlees gekend hebben, thans niet meer.

Zo is dan wie in Christus is een nieuwe schepping; het oude is voorbijgegaan, zie, het nieuwe is gekomen.

En dit alles is uit God, die door Christus ons met Zich verzoend heeft en ons de bediening der verzoening gegeven heeft, welke immers hierin bestaat, dat God in Christus de wereld met Zichzelf verzoenende was, door hun, hun overtredingen niet toe te rekenen, en dat Hij ons het woord der verzoening heeft toevertrouwd.”

2 Korintiërs 5: 14-19

mij persoonlijk is dit een Schriftgedeelte wat bij mij steeds weer terugkomt, kortom het speelt een belangrijke rol in mijn leven, ik persoonlijk geloof dat de Liefde centraal behoort te staan in het leven van ieder kind van God, immers God is Liefde. Zie de Liefde van Christus dringt ons, daar wij tot inzicht gekomen zijn dat Één voor allen gestorven is, Jezus heeft Zijn Leven gegeven voor een ieder, door dat inzicht leren we de Grote Genade van God steeds beter kennen. Op het moment dat wij tot inzicht kwamen gaven we ons leven aan Hem, ja we gaven ons over aan de Getrouwe Schepper en erkende Jezus Christus als Zoon van de Levende God. Wat betekend dit voor ons?? We leven niet meer voor onszelf, maar voor Hem Die ons liefheeft. Als we verder kijken zien we dat er staat nu kennen wij niemand meer naar het vlees, kijk dat is profetisch, God wil dat we verder kijken dan het vlees, als God spreekt, spreekt Hij tot de geest van de mens, Hij spreekt tot de nieuwe schepping die uit Hem geboren is, ziet u de lijn die hierin getrokken is?? Het evangelie van Jezus Christus is een Kracht Gods tot behoudenis voor een ieder die geloofd. Het begint op het moment dat we tot inzicht komen, vanaf dat moment leert Hij ons geestelijk te wandelen, u bent een nieuwe schepping, geboren uit de Levende God, kom tot dat besef en groei in Zijn Liefde. Let op lieve mensen, door Christus zijn wij verzoend met de levende God en Hij heeft ons de bediening der verzoening toevertrouwd , nu vraag ik u om u hart onder Zijn Licht te plaatsen en te kijken naar u dagelijks leven, wat brengt u, rekent u mensen hun overtredingen toe, of gaat u rond blijmoedig en vergevend zelfs als u niet zo leuk behandeld wordt??

Pas geleden gebeurde er een aantal dingen in mijn leven waardoor ik behoorlijk op de proef gesteld werd, op een gegeven moment was ik er gewoon klaar mee, en besloot gewoon te stoppen met bidden voor een bepaald persoon, wel dat was niet slim, de Heer bracht me opnieuw naar deze tekst, ik begreep direct wat Hij bedoelde, direct vroeg ik vergeving, weet u wij als Zijn volgelingen moeten Zijn Werk doet, Jezus Christus bidt en pleit voor mij, Hij schonk mij Zijn heerlijke Genade zodat ik het kan uitdelen. Begrijp dit wel lieve mensen Hij heeft ons de bediening der verzoening gegeven en ons het Woord Der Verzoening toevertrouwd, zie hoe bijzonder dit is, Hij vertrouwd ons het toe om verzoening te brengen, en dat gebeurt alleen in en door Jezus Christus, Het Levende Woord van God. Één ding moeten we weten verzoening brengt vrede, zie op naar Jezus ons grote voorbeeld, toen ze Hem aan het Kruis nagelden, zei Hij; Vader vergeef het hen want ze weten niet wat ze doen, dit is Het Ambt der Verzoening in actie, wilt u Jezus volgen?? Wilt u echt worden als Hij?? Dan zal dit u weg worden, want Zijn Gerechtigheid is geheel anders als wat de wereld u voorspiegelt, we staan versteld elke dag weer van Zijn Liefde en Zijn Wezen echt waar, maar ons eigen ik sterft af van dag tot dag, zo blijven we leren, maar één ding staat vast, Hij wil te allen tijde verzoening brengen, hoe?? Door Zijn Liefde voor mensen, daarom leg u persoonlijk vooroordelen van u af, ja werp ze van u weg en leer te zien door de Ogen van Genade, amen.


Laatst aangepast door
MOMO697
op zaterdag 14 januari 2012, 15:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 15:06
BerichtOnderwerp: Engelse taal op het forum.
 
JOSINA022 schreef:
Ik moet zeggen dat ik op 2 benen hink, aan de ene kant word ik ook wel 's moe van de Engelse bijdragen omdat ik lang niet alles begrijp, maar aan de andere kant begrijp ik best dat er mensen zijn die het Engels makkelijker vinden.
Ook weet en begrijp ik dat, wanneer je een bijdrage vertaalt naar het Nederlands, vaak de kracht van de inhoud niet wordt weergegeven.
En het is zo dat er idd een boel Nederlanders zijn die de Engelse taal beter beheersen dan het Nederlands.

Toch ben ik van mening dat het geen kwaad kan om hierin rekening met elkaar te houden.
Heb je een bijdrage in het Engels? Prima, maar probeer dan daarbij in het Nederlands de inhoud weer te geven in je eigen woorden. En mocht je dat zelf niet lukken, vraag dan een ander om het te doen.Tenslotte leven we nog steeds in Nederland en niet in Engeland.






Maar waarom moet elke bijdrage zinvol zijn voor iedereen?
Ik heb ook dat sommige bijdrages mij niet aanspreken zelfs al zijn ze in het nederlands.
Is toch prima.
Als je moeite hebt met de taal sla dan dat topic gewoon over.
Blijft genoeg over hoor.


Laatst aangepast door
MOMO697
op zaterdag 14 januari 2012, 15:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 15:03
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
...

Laatst aangepast door
MOMO697
op maandag 16 januari 2012, 13:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 15:01
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
GRIFFIN748 schreef:
momo verwijderd, op eigen verzoek.

(of bemoei ik me nu met dingen waar ik me niet mee MAG bemoeien?)

van mij MAG je alles hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 14:59
BerichtOnderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
 
ERIKA129 schreef:
Zegge meneertje Pieter ze moeten me wel nemen zoals ik ben ga me niet anders voordoen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Die katten blijven!

Maar je hoeft er zelf niet eentje te worden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 14:58
BerichtOnderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
 
MARRY942 schreef:
Ma Flodder....eh...die met die sigaar in dr bakkes bedoel je? Verraste, verbaasde smiley

k voel me niet persoonlijk aangesproken hoor ondanks mn rubberlaarzen en gebloemde schortjurk

en idd puppies doen het heeeeeeeeeel goed bij de vrouwen, sommige dan ... voor eventjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 14:53
BerichtOnderwerp: inzegening tweede huwelijk
 
CHATULIEM619 schreef:
Inderdaad dat staat er, maar laat de Bijbel juist ook niet zien, dat God genadig is, en dat als wij zondigen, Hij onze zonden vergeeft? Lees eens hoe vaak Israel bij Hem wegwilde, en hoe even vaak God ze in genade ontving? Waarom zou deze genade niet voor mensen gelden, die gescheiden zijn? Het beeld van een toornende God is bij veel mensen veel meer aanwezig, dan het beeld dat God niet eindeloos in Zijn toorn blijft zitten.
Mijn idee is, dat mensen meer moeite hebben met vergeving dan God. Vergeven van de ander is één van de moeiilijkste dingen. We kunnen zo gemakkelijk met ons vingertje naar de ander wijzen. En dan heb ik het nog niet eens over het vergeven van onszelf. Het beeld dat iemand voor altijd verloren is, als hij gescheiden is, gaat me veel te ver. Ik geloof in een tweede kans, omdat God mensen altijd een tweede kans geeft.

Als die Genade volledig is dan is een huwelijkse inzegening ook mogelijk, gelijk aan het eerste huwelijk.

Zover als het oosten van het westen is ....
Je kent em wel.
Elke keer een schone lei.
Dus hoef je niet in te leveren op je huwelijksdag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 14:51
BerichtOnderwerp: inzegening tweede huwelijk
 
CHATULIEM619 schreef:
Leg eens uit, waar ik scheiding goedkeur? Ik geloof nl in vergeving. Dat is juist vanuit het besef dat je het niet goed gedaan hebt. Dat is een heel groot verschil. Stel dat je kinderen iets doen wat je niet goed vindt. Geef je ze dan ook niet meer een kans om het goed met je te maken? Wil dat dan zeggen, dat het goed is wat ze gedaan hebben of dat ze gewoon weer opnieuw een kans krijgen?

Laat eerst maar es zien dat ik het over scheiding had.

Zoals gewoonlijk heb je niet door waar ik het wel over heb.

Ik laat maar in het midden waar dat aan ligt.

Voor de helft bij mij ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 01:26
BerichtOnderwerp: Engelse taal op het forum.
 
PIETER649 schreef:
Als je het nodig hebt je in het engels uit te drukken omdat je je in die taal beter kunt verwoorden, heb je grote armoede in je nederlands.
Sterker nog:
Als je je uitdrukt in andermans moedertaal ben je niets meer dan een naprater

Ik heb wel een tip voor sommigen... oefen eens wat met de nederlandse taal, schrijf eens een sollicitatiebrief ofzo....

Ben taalkundig zeer onderlegd dus dat zal het niet zijn.
En een baan heb ik ook al.
Een naprater zal ik nooit worden, helaas voor sommigen hier op cm ... gna gna
En de ene taal is nou eenmaal rijker dan de andere taal.
Als je dat niet snapt heb je dus van taal geen kaas gegeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 01:20
BerichtOnderwerp: Engelse taal op het forum.
 
MARISKA601 schreef:
mijn iq is niet hoger dan die van een dooie cactus Knipoog smiley
dus ik zal wel vaker een taalfout maken in mijn bijdrages op het forum.

maar mijn vraag blijft:

Wat is het nut ervan om dingen in een andere taal neer te zetten?

heb ik al op geantwoord
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 01:18
BerichtOnderwerp: Engelse taal op het forum.
 
JOLAN931 schreef:
Dus That's all verwoord beter je gevoelens als: Da's alles???

Ja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 01:09
BerichtOnderwerp: ZIN IN .......WOKKEN????
 
ZEELAND736 schreef:
Er was een vraag van Fredbunt over een avondje wokken en dan voor de regio Zeeland....
Uiteraard zijn al uit alle windstreken mensen welkom...
Laat eerst maar eens horen of er belangstelling is....
Jong en ouder is welkom....
Wij gingen uit van de lokatie Goes....

Moeilijk om nog even een datum te plannen...
Misschien eind februari..
Kom op Zeeland klim in je pc en laat wat van je horen.....

lekker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MOMO697
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 26 Volgende
Pagina 7 van 26