ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MOMO697
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 26 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MOMO697
Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 20:26
BerichtOnderwerp: De splinter en de balk
 
mijn eerste ban was misschien terecht als je niet tegen bepaald soort humor kunt

de tweede echter was volledig onterecht.

maar ja, niet iedereen kan een misbruikt mens onderscheiden van een pathologische leugenaar en oplichter

wil hiermee zeggen dat het niet altijd goed gaat in de beoordeling van de red.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:30
BerichtOnderwerp: Vergoeding homotherapie uit het ziekenfonds
 
niemand die geboren word is in perfecte staat.
ik niet, jij niet
homo's niet, hetero's niet.

er is er maar 1 die in perfecte staat geboren werd en dat is Jezus.

je bent zoals je geboren wordt en daarna maak je keuzes in je leven.

je geaardheid is geen keuze

ook al denken veel mensen van wel

als je moeite hebt met wie je bent, heb je recht op hulp, dus van mij mag het er in blijven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:10
BerichtOnderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
 
XABIA794 schreef:
nog een aanrader is
geloof, zekerheid en groei van Willem Ouweneel...

Ik luister vaak naar de bijbelstudies van Willem en Dato op de site groeien in geloof.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:09
BerichtOnderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
 
“Want de Genade Gods is verschenen, heilbrengend voor alle mensen, om ons op te voeden, zodat wij, de goddeloosheid en wereldse begeerten verzakende, bezadigd, rechtvaardig en godvruchtig in deze wereld leven, verwachtende de zalige hoop en de verschijning der Heerlijkheid van onze Grote God en Heiland, Christus Jezus, Die Zich voor ons heeft gegeven om ons vrij te maken van alle ongerechtigheid, en voor Zich te reinigen een Eigen volk, volijverig in goede werken.”

Titus 2: 11-14

Heil: Geluk, Voorspoed, Welstand, Welzijn, Zegen, Verlossing, Zaligmaking, Redding.

Als ik het Woord bestudeer helpt het mij om bepaalde woorden op te zoeken in het woordenboek om zo de diepere betekenis van woorden te leren kennen, bekijkt u goed de diepere betekenis van het woord Heil. De Genade Gods is ons verschenen, en het brengt ons Heil, lieve mensen iedereen kent het Schriftgedeelte in Jeremia 29:11, Gods Gedachten Zijn Gedachte van Vrede en niet van onheil om ons een hoopvolle toekomst te geven. Houd u dit nu even goed vast, we zijn namelijk gericht op Jezus Christus en ons oog is op Hem, als Gods Genade in ons opwast brengen we Zijn Heil, we worden vreugde bodes en we brengen een blijde boodschap.

Waarom is het zo belangrijk voor ons om ons te richten op de Gedachten Gods?? Omdat de wereld Zijn Heil en Heerlijkheid wil zien!! De Genade Gods is verschenen, heilbrengend voor alle mensen, let op alle mensen, Zijn Genade voed ons op zodat wij loskomen van de goddeloosheid en wereldse begeerten verzaken, hoe meer Zijn Genade in ons opwast, hoe meer we bezadigd, godvruchtig en rechtvaardig in deze wereld leven. Wanneer we op Hem gaan zien gaan we het ook van Hem verwachten, de verwachting gaat groeien en daardoor leren we ons verlustigen in Hem, we wachten op Hem en Hij maakt Zich Zelf steeds meer bekend aan ons , onze Liefde voor Hem gaat groeien en Hij maakt ons vrij om voor Hem te leven.

In deze tijd horen we vele mensen zuchten, ja er zijn vele die moe zijn en zeer afgezwakt in hun geloof, ze zijn moe geworden van alle nare geruchten en onheil boodschappen, sommige zijn angstig, anderen zijn boos en teleurgesteld. Toch lieve mensen is het getuigenis in u een goede boodschap, een boodschap van Vrede en van Heil, wat is er nu mooier dan de Genade te tonen aan een mens die onder het oordeel leeft? Wat een boodschap dragen we mee? Een boodschap van Vrede, alleen door Jezus Christus, onze Zaligmakende Hoop kunnen we leven in vrede met onze Vader.

Laat dit Schriftgedeelte u vandaag bemoedigen, Zijn Genade zal u opvoeden en u leiden, en houd vast aan Zijn Gedachten, wat mensen u ook zeggen of gezegd hebben, Zijn Gedachten en Zijn Woord is meerder, houd vast aan Jezus, leef in Genade dan zullen u werken goed zijn. Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 22:25
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
BERT364 schreef:
mijn mooiste moment van vandaag is nadat ik samen met mn zoon naar kerk geweest was (terwijl hij dit niet leuk vindt en ik hem het niet verplicht we bleven tot na de preek en zij daarna weg gegaan ) hij op de terug weg zei: pa volgende keer pakken we de auto he en daarmee aangaf devolgende keer mee tewillen

dat is super Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:20
BerichtOnderwerp: Vergoeding homotherapie uit het ziekenfonds
 
GERRIT084 schreef:
Natuurlijk, is het geen afwijking, het is een aangeboren perfecte staat, waar niemand geen problemen mee heeft.
En de Bijbel, ach het zal allemaal wel zet en vertalingsfouten zijn geweest.
En wat de natuur zelf bepaald, dat bij dieren in het wild, waar het ook wel eens voorkomt, ach die maken elkaar dan gewoon af.
Maar wat zou dat, dat zijn dan ook beesten, maar wat zou het, het moest een naam hebben.

Geschokte, onthutste smiley
wat een felle reactie
Geschokte, onthutste smiley
waar heb ik dat aan te danken?
Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:15
BerichtOnderwerp: De splinter en de balk
 
als je een prive chat prive wilt houden, wissel dan msn adressen uit
als je op een site als deze zit, mag je verwachten dat het chatten voor de redactie niet prive is
ik heb zelf ook wel es een ban gehad en die was terecht.
jaren geleden, beetje wijzer inmiddels
toen was de redactie trouwens veeeeeeeeeeeeeeel strenger
k vind dat men nu stukken milder is
wel vind ik dat het verschil in gevoel voor humor soms enorme frustratie en boosheid oproept onderling
en dat vind ik heel erg jammer
verdraagzaamheid is soms ver te zoeken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:06
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
GRIFFIN748 schreef:
wat te denken van sex nà het huwelijk... Gefrustreerde smiley

Neeheeeeee dat mag dan niet meer.
Alleen maar tijdens het huwelijk.
Snap dat dan ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:02
BerichtOnderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
 
XABIA794 schreef:
ik heb enkele boeken van Neil. T. Anderson gelezen waaronder "geestelijke strijd"... hij benadert heel goed wat je identiteit in Christus eigelijk inhoud.
Echt een aanrader, ik heb er veel aan gehad.

Ik ken de schrijver.
Het boek nog niet.
Zal het onthouden.
Misschien heeft mn voorganger het wel in huis staan.
Thanks voor de tip.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:00
BerichtOnderwerp: 11 Maart BIG EVENT
 
MARKVOS129 schreef:
Hallo allemaal.

11 Maart is het weer zover het 6de Big Event van de Christelijke Jongeren vereniging Transformed. met als thema: BE FREE
De aanvang is om 19:00 in de Reggehal ( sporthal ) in Rijssen.
De kosten zijn gratis. maar er zal een vrijblijvende collecte zijn.
Er is een drama stuk door het eigen drama team van Transformed.
Spreker is Thiemen Westerduin
En er is praise & Worship met de eigen Transformed Band.
En als klap op de vuurpijl en afsluiting van de avond een mini concert van de Band TRINTITY.

Wees allen welkom.
Meer info is te vinden op www.transformed.nl
Groeten Mark


Lachende smiley k schoot even in de lach Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 19:59
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MARISKA601 schreef:
ik zie een 3 letterwoord staan Knipoog smiley

hek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 19:57
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
soep uit blik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 16:20
BerichtOnderwerp: stapavondje
 
interessant draadje
hoe leer je mensen kennen

geheel offtopic Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:49
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
SIMSIM368 schreef:
zoiets toch?

Smiley die vol vragen zit

Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:37
BerichtOnderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
 
"Een onderwijzing van David. Welgelukzalig is hij, wiens overtreding vergeven, wiens zonde bedekt is.

Welgelukzalig is de mens, dien de HEERE de ongerechtigheid niet toerekent, en in wiens geest geen bedrog is. Toen ik zweeg, werden mijn beenderen verouderd, in mijn brullen den gansen dag.

Want Uw hand was dag en nacht zwaar op mij; mijn sap werd veranderd in zomerdroogten. Sela.

Mijn zonde maakte ik U bekend, en mijn ongerechtigheid bedekte ik niet. Ik zeide: Ik zal belijdenis van mijn overtredingen doen voor den HEERE; en Gij vergaaft de ongerechtigheid mijner zonde. Sela.

Hierom zal U ieder heilige aanbidden in vindenstijd; ja, in een overloop van grote wateren zullen zij hem niet aanraken.

Gij zijt mij een Verberging; Gij behoedt mij voor benauwdheid; Gij omringt mij met vrolijke gezangen van bevrijding. Sela.

Ik zal u onderwijzen, en u leren van den weg, dien gij gaan zult; Ik zal raad geven, Mijn oog zal op u zijn.

Weest niet gelijk een paard, gelijk een muilezel, hetwelk geen verstand heeft, welks muil men breidelt met toom en gebit, opdat het tot u niet genake.

De goddeloze heeft veel smarten, maar die op den HEERE vertrouwt, dien zal de goedertierenheid omringen.

Verblijdt u in den HEERE, en verheugt u, gij rechtvaardigen! en zingt vrolijk, alle gij oprechten van harte!"

Psalm 32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:36
BerichtOnderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
 
Jesaja 33

Gisteren haalde ik al aan waar de Berg des HEEREN voor staat; Offergave en Gemeenschap. Wel vandaag wil ik hier graag verder op ingaan.

God is als een verterend Vuur, dat zij u bekent, maar wie zijn het die bij Hem wonen kan? Juist, die in gerechtigheid wandelt, en die billijkenheden spreekt; die het gewin der onderdrukkingen verwerpt; die zijn handen uitschudt, dat zij geen geschenken behouden; die zijn oor stopt, dat hij geen bloedschulden hore, en zijn ogen toesluit; dat hij het kwade niet aanzie!

Weet u nog, wat offergave inhoud? Juist, verzoening, dus genade! Elke keer weer kunt u zien, dat wanneer mensen offerden met een oprecht, waarachtig hart, God het offer aannam met vuur! Vuur staat voor loutering en heiligmaking. Wanneer goud word gelouterd, gaat deze door het vuur, waardoor het gesteente, dus onzuiverheden, naar boven komen, waarna de goudsmid het troebele en onzuivere eraf schraapt, waardoor het pure goud overblijft. Zo is dit met ons net zo!

Ik had het u gisteren al geschreven, door intimiteit te zoeken met God, onderwijst Hij ons Zijn Wegen, waardoor wij gelouterd worden.

Wat is het resultaat van intimiteit met onze God? We zullen bij Hem wonen, beschut en bescherm in Zijn Vaderhart, Zijn Woord zal ons verzadigen, en wij zullen overvloedig vervuld worden met Zijn Geest. Door waarlijk Een te worden met Hem, zullen onze ogen de Koning aanschouwen in al Zijn Schoonheid, welke is Jezus Christus onze Heer! Wij zullen Hem zien en Zijn Koninkrijk!

Dat is de vriendschap waar God naar verlangt! Dat Hij Zichzelf kan openbaren aan Zijn kinderen, en hun Zijn plannen bekent kan maken en dat u in Hem verblijft, zodat u beschermt bent, tegen de vijand!

“De HEERE is verheven, want Hij woont in de hoogte; Hij heeft Sion vervuld met gericht en gerechtigheid.

En het zal geschieden, dat de vastigheid uwer tijden, de sterkte van uw behoudenissen zal zijn wijsheid en kennis; de vreze des HEEREN zal zijn schat zijn.”

Gods overvloedige zegen voor deze nieuwe dag,


Amanda Jansen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:34
BerichtOnderwerp: Your ID in Christ, dagelijkse overdenkingen
 
Micha 4

Gisteren had ik u een zeer korte overdenking toegezonden, waar ik vandaag met u verder op wil bouwen, te beginnen met de prachtige proclamatie van Abraham in Genesis 22: 14 “De HEERE zal het voorzien!” met als gevolg ; “Op de berg des HEEREN zal het voorzien worden!”.

Door Abrahams geloof op God, werd hij gerechtvaardigd door God, en mocht hij de beloften van God tot stand zien komen en is hij God tot een vriend geworden! Nou dat wilt u toch ook?!

Wel zo wil ik u de komende dagen meenemen naar de berg des HEEREN waar het voorzien zal worden, beginnende in Micha 4.

Terug kijkend op Abraham, God verlangde van hem om Izak, zijn geliefde enige zoon en de belofte Gods, te offeren op de berg die God hem wees. Wel vandaag de dag is dit niet veranderd!

Waarom zullen wij optrekken naar berg des HEEREN? Om van Hem te leren, wat Zijn wegen zijn en om in Zijn paden te gaan wandelen! Nu komt het mooie; Op de berg des HEEREN wordt ook geofferd! Wat is een welgevallig offer in de ogen van onze HEER? Onze lichamen (zie Romeinen 12:1), want daar zit alles in! Wanneer wij onderwezen willen worden door Hem, zullen wij op moeten gaan naar de berg waar Hij is gezeten, onszelf moeten offeren, dat wil zeggen, afstand doen van ons vlees, dus onze eigen manier van wandelen, onze eigen zogenaamde zekerheiden enz., zodat Hij ons zal kunnen onderwijzen en Zijn leven, in ons gelegd kan worden en Zijn beloften ingewilligd kunnen worden.

Soms is het zwaar, zeker als u al een tijd lang gebukt gaat onder een last of een juk, door ziekte, of al een tijd lang bid voor familie, vrienden, enz. want we hebben ook nog een strijdt te leveren tegen ons vlees en satan, met zijn trawantjes, maar houdt dit voor ogen, offergave is niet iets eenmaligs. Iedere dag zullen wij naar Zijn berg moeten gaan om onderwezen te worden, om weer verder te groeien tot heiligmaking en volmaking, maar hier komt het volgende; Hij is onze Koning, Hij is onze Raadgever! Hij zal ons de overwinning geven, indien wij wandelen naar Zijn wil.

Zo nogmaals, wanneer u soms het gevoel hebt van falen, of dat het te zwaar wordt en u ziet even geen heil meer, hef uw ogen dan op naar de berg waar uw hulp vandaan zal komen en ga met blijdschap de berg des Heeren beklimmen en dank en prijs Hem, want bij Hem zal voorzien worden!

Daarom lieve mensen, eerst offerande, dan de belofte, dan uittrekken in Zijn Naam en zo zal de beloften zichtbaar worden.

Daarom ga uit in Zijn Naam en draag Zijn Naam met eer en blijdschap, want de Heer is ons een Helper en een Burcht! Amen!

Geniet van uw tijd met de Heer en de Vader zegene u rijkelijk,


Amanda Jansen


Laatst aangepast door
MOMO697
op zondag 29 januari 2012, 15:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 14:24
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
COOTJE711 schreef:
Zeg... komen we voor de muziek of voor een strandwandeling? Cootje houd meer van het laatste hoor!!
Een spelletje winnen gaat ook nog wel lukken...Engeltje smiley

het 1 sluit het ander niet uit toch?

eerst de wandeling

daarna gezellig de muziekfanfare Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 14:17
BerichtOnderwerp: Eindtijd-bijbelstudie Frank Ouweneel
 
MAR907 schreef:
Dus wanneer iemand kiest voor de Heer, blijft het onzeker dat deze behouden en het eeuwig leven heeft.?????

Typisch een "believe" en niet "het geloof (faith)".....
Het geloof betekend zekerheid, welke de Here Jezus bracht, zekerheid en niet een hoop op....
De kerk brengt niet meer dan hoop, zelf voorgangers zeggen ik hoop dat of ik denk dat het.....
Wat zegt de bijbel??? Waar zijn de antwoorden te vinden???

Jammer genoeg interpreteer je hetgeen Bert hier schrijft verkeerd.
Wat hij zegt is dat je geloof in Jezus en Zijn opstandig de verzekering van de behoudenis is.
Daarnaast is er veel informatie in de bijbel te vinden. Dat los staat van je behoudenis.
Hoop dat ik het goed verwoord heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:49
BerichtOnderwerp: Eindtijd-bijbelstudie Frank Ouweneel
 
ERIKA129 schreef:
Ik snap dit allemaal niet zo, pas hadden we hier ook al een topic over.
Als we de bijbel kennen, en ik weet dat er velen hier goede bijbelkennis hebben!
Dan weten we toch dat Hij pas terug komt als over de gehele wereld in elk land in elke taal Zijn woord verkondigd moet worden en er mensen tot geloof komen!

En helaas is het tegendeel waar men stoot het geloof steeds meer af en christenen worden vervolgd!
Dus waarom steeds weer discussies en samenkomsten erover?

In sommige delen van de wereld groeit de christelijke kerk juist enorm.
Als je naar deze lezing was geweest dan had je dat geweten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:47
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ZEELAND736 schreef:
Ik snap het Grif....maar ik ben een vrouw....niet handig....weet niets over auto"s en heb ook niet een vriendje die het kan maken voor me....
DUS....voor alsnog heb ik geen oplossing...

Vrouwen zijn wel handig Zeeuwtje
Maar niet met auto's ... meestal ...

Wens je heel veel sterkte met de sores, knufff
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:40
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment van vandaag?
Toen ik wakker werd gebeld ...
Vanochtend om half tien Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:38
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
PIETER649 schreef:
Ik vind dat er hier veel te moeilijk gedaan word.
Sex kan ook gewoon lekker ongecompliceerd gedaan worden, gewoon je lusten botvieren met elkaar, niks mis mee

gewoon samen genieten klinkt iets vriendelijker

kan ook van een milkshake zijn maar das zo koud he?

misschien leg ik mn ziel en zaligheid niet in een potje ... Knipoog smiley

... scrabble ? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 02:06
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
LEONARD480 schreef:
ehhh ...vrouwenvrees kan dat ook Huilende smiley, smiley in tranen

t ging in drenthe toch ook goed? Knipoog smiley gewoon meegaan dus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 02:02
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
HANNAH810 schreef:
van de glijbaan samen is ook zo wat he?
er is wel een speeltuin bij hoorde ik..........

ben je van plan zoveel lol te maken dat je het ervan in je broek doet dan, momo?? Verraste, verbaasde smiley

zeker nog nooit fanatiek op een trampo gesprongen hannah?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 01:58
BerichtOnderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
 
COOTJE711 schreef:
Nee beste momo, ik schreef dat niet omdat ik jòu bedoelde ofzo.
Ik ken je situatie helemaal niet.
Het was meer een algemene opmerking
Ik werk in het ziekenhuis en helaas worden zeer regelmatig patiënten opgenomen die wèl in zo'n situatie verkeren.
Dan bedoel ik het ook niet als verwijt maar wèl de trieste werkelijkheid...
Dus....voel je niet aangevallen.... Knipoog smiley

ok thanks
ken de trieste werkelijkheid ook
het voorbeeld dat doet volgen
in het goeie
en in het slechte
opa dat kleinzoon van twee op schoot heeft, en em de suiker onderuit het borrelglaasje voert, vol met alcohol, en pa en ma mogen er niks van zeggen want kleinzoon is naar opa vernoemt
een nwe generatie alcoholverslaving is geboren ...

hier zijn we knokkers
en dat voorbeeld doet ook volgen
gelukkig ten goede
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 22:33
BerichtOnderwerp: invloed van Westers denken op christenen?
 
MARISKA601 schreef:
Bij deze ...


Sorry momo, ik had begrepen dat je hem pas geleden had aangeschaft.
Bij deze neem ik mijn woorden terug.

Mariska.

t staat er anders nog steeds ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 21:48
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
kan dat?
trampoline springen?
in zeeland?
neem wel familiepak Tena mee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
MOMO697
op woensdag 25 januari 2012, 22:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 21:20
BerichtOnderwerp: eten in Duitsland 21 jan
 
...

Laatst aangepast door
MOMO697
op woensdag 25 januari 2012, 21:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 20:42
BerichtOnderwerp: eten in Duitsland 21 jan
 
...

Laatst aangepast door
MOMO697
op woensdag 25 januari 2012, 21:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MOMO697
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 26 Volgende
Pagina 2 van 26