ChristianMatch
 


Forum

De splinter en de balk
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 10:48
 
Beste mede CM-ers (en dan bedoel ik ook alle, ook degenen die mogelijk verwijdert zijn),

Dit schrijven doe ik nav mijn ervaringen op CM afgelopen week.

Ik heb hier contacten op de chat gehad, waarbij ik te ver ben gegaan. Ik heb scheldwoorden gebruikt, die ik niet had moeten/mogen gebruiken.

Hiervoor heb ik bij de betreffende persoon, na een nachtje slapen, mijn verontschuldiging aangeboden. Ik heb niet gemerkt dat dit geaccepteerd is, maar dat terzijde.

Toch kwam mij ter ore dat dit vaker is gebeurd afgelopen week en er zelfs een mede CM-er verwijdert is omdat hij, schijnbaar, in zijn taalgebruik te ver is gegaan.

Dit doet pijn en hierover nadenkent kwam het gezegde van de splinter en de balk in mij op.

Wie oren heeft die hore,

En beste CM moderators, is het mogelijk onze verstoten broeder weer in liefde op te nemen?

Ik zou er blij mee zijn.

Bedankt voor jullie aandacht!

Peter

ps, ,ochten er anderen zijn die zich aan mij gestoord hebben, bied ik bij deze mijn verontschuldiging aan en wil aangeven dat ik begrijp dat dit niet goed van me was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 12:00
 
Wie een ban heeft gekregen, heeft het er ook zelf naar gemaakt.
De redactie neemt de beslissing van hoe lang iemand een ban heeft.
Wij cm leden hebben daar geen invloed op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 12:34
 
MARISKA601 schreef:
Wie een ban heeft gekregen, heeft het er ook zelf naar gemaakt.
De redactie neemt de beslissing van hoe lang iemand een ban heeft.
Wij cm leden hebben daar geen invloed op.

Das niet helemaal waar, de andere kant op wil nog wel eens lukken, iemand een ban aansmeren bv.
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 13:46
 
GERRIT084 schreef:
Das niet helemaal waar, de andere kant op wil nog wel eens lukken, iemand een ban aansmeren bv.
Engeltje smiley


Dat kan je proberen ja, maar lukt dat als de ander niets verkeerd gedaan heeft?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 14:16
 
Ben niert op de hoogte van een ban.
Ach, het kan ieder wel eens zijn dag niet zijn.
Zolang we de dingen onder elkander kunnen gladstrijken is het goed.
we beginnen gewoon weer opnieuw toch? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:42
 
GERRIT084 schreef:
Das niet helemaal waar, de andere kant op wil nog wel eens lukken, iemand een ban aansmeren bv.
Engeltje smiley

Volgens mij snap jij de titel mbt de splinter en de balk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:44
 
XABIA794 schreef:
Ben niert op de hoogte van een ban.
Ach, het kan ieder wel eens zijn dag niet zijn.
Zolang we de dingen onder elkander kunnen gladstrijken is het goed.
we beginnen gewoon weer opnieuw toch? Coole smiley met zonnebril

Helemaal mee eens, praten over de fouten van de ander TEGEN de ander is prima wat mij betreft. Alleen maar straffen om eventueel gemaakte fouten en het liefst iemand verlinken omdat deze jou geraakt heeft zonder je te verdiepen waarom dat misschien gebeurde kan ik niet echt waarderen. En ik heb het idee dat dat dus vaak gebeurd.

Heet dat niet wettisch? Jij bent fout want.... dus.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:48
 
MARISKA601 schreef:
Wie een ban heeft gekregen, heeft het er ook zelf naar gemaakt.
De redactie neemt de beslissing van hoe lang iemand een ban heeft.
Wij cm leden hebben daar geen invloed op.

Jawel want de redactie wordt schijnbaar getipt, en zou zich eens kunnen afvragen waarom ze getipt worden. Er is ook nog iets als zelfreinigend vermogen, ja zelfs (hoop ik) bij christenen. Toen ik dus fouten heb gemaakt ben ik ook bedreigd dat ik aangegeven zou worden en verband zou worden (ik ervaar dat als NSB gedrag), na verontschuldigingen dus heb ik deze zelfde persoon woorden horen uiten die hem in dat geval ook een ban opgeleverd zou hebben. Maar daar kies ik liever niet voor.

Beetje verantwoording voor elkaar mogen we toch wel hebben?

Een ban maakt de woede alleen maar groter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:48
 
ANNETTE792 schreef:
Dat kan je proberen ja, maar lukt dat als de ander niets verkeerd gedaan heeft?

In mijn geval is het ze gelukt Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:26
 
Soms is het beter als er iemand een ban krijgt.
Dat geeft een hoop rust in de lobbyen of het forum.
Het spel mens erger je niet kan dan weer in de kast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:29
 
PETER717 schreef:
Jawel want de redactie wordt schijnbaar getipt, en zou zich eens kunnen afvragen waarom ze getipt worden. Er is ook nog iets als zelfreinigend vermogen, ja zelfs (hoop ik) bij christenen. Toen ik dus fouten heb gemaakt ben ik ook bedreigd dat ik aangegeven zou worden en verband zou worden (ik ervaar dat als NSB gedrag), na verontschuldigingen dus heb ik deze zelfde persoon woorden horen uiten die hem in dat geval ook een ban opgeleverd zou hebben. Maar daar kies ik liever niet voor.

Beetje verantwoording voor elkaar mogen we toch wel hebben?

Een ban maakt de woede alleen maar groter.

Ik begrijp jou reactie wel Peter!
Ik heb niet meegekregen dat jij grof was in de lobby, maar soms is een ban echt geoorloofd hoor en komen mensen vaak rustiger terug na een time-out!
Kijk jij gaat prive en bied je verontschuldigingen aan dat is netjes maar helaas dat gebeurt niet vaak! En ja ook dat zijn medechristenen!
De redactie wordt meestal pas getipt als een persoon echt te ver gaat en dan nog kan er eerst een waarschuwing van de redactie komen een ban wordt echt pas gegeven als het gedrag grensoverschreidend was!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:58
 
PETER717 schreef:
Jawel want de redactie wordt schijnbaar getipt, en zou zich eens kunnen afvragen waarom ze getipt worden. Er is ook nog iets als zelfreinigend vermogen, ja zelfs (hoop ik) bij christenen. Toen ik dus fouten heb gemaakt ben ik ook bedreigd dat ik aangegeven zou worden en verband zou worden (ik ervaar dat als NSB gedrag), na verontschuldigingen dus heb ik deze zelfde persoon woorden horen uiten die hem in dat geval ook een ban opgeleverd zou hebben. Maar daar kies ik liever niet voor.

Beetje verantwoording voor elkaar mogen we toch wel hebben?

Een ban maakt de woede alleen maar groter.

Niet iedereen heeft die vermogens,helaas!
Ik ben niet voor bannen,zou er ook niet om vragen maar ik heb zelf wangedrag gemeldt,na een week of 4 getreiter op persoonlijke titel is mijn grens bereikt.De redactie bepaald wat ze doen met een melding en hun onpartijdigheid is juist heel fijn.

Leanne,is gekke Gerrit niet Engeltje smiley (niet persoonlijk bedoeld G Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:06
 
MARISKA601 schreef:
Soms is het beter als er iemand een ban krijgt.
Dat geeft een hoop rust in de lobbyen of het forum.
Het spel mens erger je niet kan dan weer in de kast.

Ik ben het helemaal met je eens, dat wel, hoewel, er is een maar, waarom dan wel de verwerker, en niet de aangever.
Het is in de regel wel zo dat na een actie een reactie volgt, in mijn geval kreeg ik het advies, niet meer zo allergie,s te reageren.
Maar hoe zit het dan met die gene die een virus verspreid, dat mag dan waarschijnlijk wel.
Gelukkig hebben we deze Lachende smiley nog, voor als we heel boos zijn, en geen ban willen krijgen en deze Woedende smiley om de humor er in te houden Coole smiley met zonnebril



tis toch allemaal eenrichtingverkeer Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:08
 
LEANNE226 schreef:
Niet iedereen heeft die vermogens,helaas!
Ik ben niet voor bannen,zou er ook niet om vragen maar ik heb zelf wangedrag gemeldt,na een week of 4 getreiter op persoonlijke titel is mijn grens bereikt.De redactie bepaald wat ze doen met een melding en hun onpartijdigheid is juist heel fijn.

Leanne,is gekke Gerrit niet Engeltje smiley (niet persoonlijk bedoeld G Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )

Woedende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:39
 
GERRIT084 schreef:
Ik ben het helemaal met je eens, dat wel, hoewel, er is een maar, waarom dan wel de verwerker, en niet de aangever.
Het is in de regel wel zo dat na een actie een reactie volgt, in mijn geval kreeg ik het advies, niet meer zo allergie,s te reageren.
Maar hoe zit het dan met die gene die een virus verspreid, dat mag dan waarschijnlijk wel.
Gelukkig hebben we deze Lachende smiley nog, voor als we heel boos zijn, en geen ban willen krijgen en deze Woedende smiley om de humor er in te houden Coole smiley met zonnebril



tis toch allemaal eenrichtingverkeer Gefrustreerde smiley



iemand dacht mij ooit een ban te kunnen bezorgen.... nadat de redactie het gesprek nagelezen had.... kreeg ze zelf een ban. Lachende smiley
de uitspraken van de aangever worden bij cm dus wel degelijk meegewogen in het oordeel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:43
 
MARISKA601 schreef:
Soms is het beter als er iemand een ban krijgt.
Dat geeft een hoop rust in de lobbyen of het forum.
Het spel mens erger je niet kan dan weer in de kast.

Ik geloof niet dat je me helemaal begrijpt. Het spel is dan dus niet in de kast, maar verplaatst zich. Het gaat namelijk om dezelfde aangever die werkelijk het bloed onder je nagels vandaan krijgt en dus niet bij mij alleen, anderen erin meetrekt (althans dat probeert diegene). Daarom voel ik meer voor de reactie dat de ziekte misschien bestreden is, maar het virus lekker door kan gaan. Maar schijnbaar zal ik dat moeten accepteren en 3 x mijn tong voortaan afbijten (of mn vingers eraf moeten knippen).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:44
 
PIETER649 schreef:
iemand dacht mij ooit een ban te kunnen bezorgen.... nadat de redactie het gesprek nagelezen had.... kreeg ze zelf een ban. Lachende smiley
de uitspraken van de aangever worden bij cm dus wel degelijk meegewogen in het oordeel!

Ik zal mijn advocaat er alvast opzetten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 18:46
 
LEANNE226 schreef:
Niet iedereen heeft die vermogens,helaas!
Ik ben niet voor bannen,zou er ook niet om vragen maar ik heb zelf wangedrag gemeldt,na een week of 4 getreiter op persoonlijke titel is mijn grens bereikt.De redactie bepaald wat ze doen met een melding en hun onpartijdigheid is juist heel fijn.

Mee eens, ik zou ervoor zijn dat als ze een melding krijgen eerst hoor- en wederhoor doen. Dus de "dader" vragen waarom hij bv gescholden heeft. Dan kan er mogelijk een goed gesprek komen of de echte dader aangepakt worden.


Laatst aangepast door
PETER717
op zondag 29 januari 2012, 18:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 19:08
 
PIETER649 schreef:
iemand dacht mij ooit een ban te kunnen bezorgen.... nadat de redactie het gesprek nagelezen had.... kreeg ze zelf een ban. Lachende smiley
de uitspraken van de aangever worden bij cm dus wel degelijk meegewogen in het oordeel!

Helaas is uitzondering, geen regelmaat, maar het is mij wel opgevallen, dat er bepaalde mensen tussen zitten die zich alles kunnen veroorloven.
En anderen minder, ik zit helaas bij de laatste groep, en een specificatie van wat ik verkeerd gezet had. heb ik niet gekregen.
Dan alleen het allergie,s reageren, maar niet tegen staande van dat, vind ik excuses maken zoals P wel zo netjes.
Maar dan moet je wel weten waarvoor Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 19:11
 
dat gebeurd ook, weet ik uit het verleden, peter;
ook wordt soms een enkele keer aan derden gevraagd hoe of wat.
als je denkt dat christianmatch zomaar iemand het lidmaatschap ontzegt, dan heb je het mis. er wordt wel degelijk zorgvuldig gehandeld.

en weet jij wat er tussen de persoon die is verwijderd en anderen in prive chats wellicht nog meer is voorgevallen? dat kun je niet weten, want je kunt de chats en de mails van desbetreffende persoon niet nakijken; maar dat kan christianmatch wel; snap je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 19:16
 
HANNAH810 schreef:
dat gebeurd ook, weet ik uit het verleden, peter;
ook wordt soms een enkele keer aan derden gevraagd hoe of wat.
als je denkt dat christianmatch zomaar iemand het lidmaatschap ontzegt, dan heb je het mis. er wordt wel degelijk zorgvuldig gehandeld.

en weet jij wat er tussen de persoon die is verwijderd en anderen in prive chats wellicht nog meer is voorgevallen? dat kun je niet weten, want je kunt de chats en de mails van desbetreffende persoon niet nakijken; maar dat kan christianmatch wel; snap je?

Prive chats lezen vind ik niet ok. Misschien een idee dat je iemand al dan niet kan accepteren bij een prive chat. Hoeven ze niet te lezen dan en kunnen dan het algemene verhaal beoordelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:11
 
PETER717 schreef:
Prive chats lezen vind ik niet ok. Misschien een idee dat je iemand al dan niet kan accepteren bij een prive chat. Hoeven ze niet te lezen dan en kunnen dan het algemene verhaal beoordelen.


Om bewijs te kunnen leveren dat iemand verkeerde bedoelingen heeft, is het handig dat de redactie de mails en pv chats kunnen lezen.
Zo onstaat er voor hun een duidelijk beeld.

Lees de voorwaarden er maar op na.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:14
 
MARISKA601 schreef:
Om bewijs te kunnen leveren dat iemand verkeerde bedoelingen heeft, is het handig dat de redactie de mails en pv chats kunnen lezen.
Zo onstaat er voor hun een duidelijk beeld.

Lees de voorwaarden er maar op na.

Als je pv chats moet toestaan kies je er zelf voor, hoeft de redactie niets prive te weten. Maar acht ik zal wel raar denken.

En ik lees nooit gebruiksaanwijzingen, voorwaarden ed. Toen ik vertegenwoordiger was heb ik geleerd dat die nooit voor de klant worden geschreven, alleen voor de leverancier. En heb altijd de apparaten nog aan de praat gekregen. Ik ben niet zo van het wetboek.


Laatst aangepast door
PETER717
op zondag 29 januari 2012, 20:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:15
 
als je een prive chat prive wilt houden, wissel dan msn adressen uit
als je op een site als deze zit, mag je verwachten dat het chatten voor de redactie niet prive is
ik heb zelf ook wel es een ban gehad en die was terecht.
jaren geleden, beetje wijzer inmiddels
toen was de redactie trouwens veeeeeeeeeeeeeeel strenger
k vind dat men nu stukken milder is
wel vind ik dat het verschil in gevoel voor humor soms enorme frustratie en boosheid oproept onderling
en dat vind ik heel erg jammer
verdraagzaamheid is soms ver te zoeken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:18
 
PETER717 schreef:
Als je pv chats moet toestaan kies je er zelf voor, hoeft de redactie niets prive te weten. Maar acht ik zal wel raar denken.

En ik lees nooit gebruiksaanwijzingen, voorwaarden ed. Toen ik vertegenwoordiger was heb ik geleerd dat die nooit voor de klant worden geschreven, alleen voor de leverancier. En heb altijd de apparaten nog aan de praat gekregen. Ik ben niet zo van het wetboek.



Als je zelf weigert de voorwaarden te lezen, ga dan niet klagen over een ban van iemand.

Als iemand een ban heeft , heeft ie dat verdient.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:18
 
MOMO697 schreef:
als je een prive chat prive wilt houden, wissel dan msn adressen uit
als je op een site als deze zit, mag je verwachten dat het chatten voor de redactie niet prive is
ik heb zelf ook wel es een ban gehad en die was terecht.
jaren geleden, beetje wijzer inmiddels
toen was de redactie trouwens veeeeeeeeeeeeeeel strenger
k vind dat men nu stukken milder is
wel vind ik dat het verschil in gevoel voor humor soms enorme frustratie en boosheid oproept onderling
en dat vind ik heel erg jammer
verdraagzaamheid is soms ver te zoeken

Weet je hoe virusgevoelig msn is? En dat microsoft dan mee leest en dat je dan dus emailadressen moet uitwisselen wat niet iedereen wilt. En ze noemen het zelf toch prive chat? Verder ben ik het met je verhaal eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETER717





Berichten: 29

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 20:19
 
MARISKA601 schreef:
Als je zelf weigert de voorwaarden te lezen, ga dan niet klagen over een ban van iemand.

Als iemand een ban heeft , heeft ie dat verdient.

ja baas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:37
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Wees gerust: leden krijgen altijd eerst een duidelijke waarschuwing en bij herhaling wordt er pas actie ondernomen. Het kan zijn dat iemand dan een time-out krijgt van een aantal weken en soms is dat een definitieve ban. Daarnaast word je nooit zomaar verwijderd, ook niet op basis van andermans beschuldigingen. Dit wordt altijd eerst onderzocht.

Na verschillende waarschuwingen zijn leden zich bewust van het feit wat de gevolgen kunnen zijn van hun gedrag, dit is immers duidelijk gemaakt. Het zou inderdaad fijner zijn als we gewoon zouden kunnen wachten tot iemands lidmaatschap verloopt, maar helaas is direct ingrijpen af en toe echt nodig.
Gelukkig staat dit allemaal omschreven in de voorwaarden. Zie het inderdaad maar als een kaartje kopen voor de film. Wanneer je uit de bioscoop gezet wordt omdat je je niet aan de regels houdt, krijg je ook je geld niet terug.



Dit heeft de redactie vorig jaar ergens op het forum nergezet over een ban van enkelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:48
 
MARISKA601 schreef:
CHRISTIANMATCH schreef:
Wees gerust: leden krijgen altijd eerst een duidelijke waarschuwing en bij herhaling wordt er pas actie ondernomen. Het kan zijn dat iemand dan een time-out krijgt van een aantal weken en soms is dat een definitieve ban. Daarnaast word je nooit zomaar verwijderd, ook niet op basis van andermans beschuldigingen. Dit wordt altijd eerst onderzocht.

Na verschillende waarschuwingen zijn leden zich bewust van het feit wat de gevolgen kunnen zijn van hun gedrag, dit is immers duidelijk gemaakt. Het zou inderdaad fijner zijn als we gewoon zouden kunnen wachten tot iemands lidmaatschap verloopt, maar helaas is direct ingrijpen af en toe echt nodig.
Gelukkig staat dit allemaal omschreven in de voorwaarden. Zie het inderdaad maar als een kaartje kopen voor de film. Wanneer je uit de bioscoop gezet wordt omdat je je niet aan de regels houdt, krijg je ook je geld niet terug.



Dit heeft de redactie vorig jaar ergens op het forum nergezet over een ban van enkelen.

bij duidelijke waarschuwing en herhaling ... hmmm
en verdiend ???
sorry hoor.
Heb ook ooit een ban gehad, terecht of niet wil ik me zelfs niet over uit spreken. Het is maar hoe je't wilt interpreteren, en voor mij is dit voorbij.
Ik ben wel van mening dat men de reden van toen op menig persoon hier kan toepassen. Waarom bij de ene wel en de ander niet?
Er zijn er hier die eindeloos kunnen oordelen, zeveren, kritiek leveren en ga zo maar door...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:58
 
Er zijn er hier die eindeloos kunnen oordelen, zeveren, kritiek leveren en ga zo maar door...



Het lastige is juist dat een ieder dat weer anders beleefd he? Wat jij een grappige opmerking vind kan bij een ander juist erg verkeerd vallen.
En wat is dan fout of wat is goed??????
Jij vind dat er mensen zijn die oeverloos zeuren, en oordelen, dat vind ik ook maar je hebt grote kans dat we het over verschillende mensen hebben.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 1 van 5