ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LENNEKE002
ChristianMatch forum index » Berichten van LENNEKE002
Auteur Bericht
LENNEKE002 (37)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 23:33
BerichtOnderwerp: Lid worden van datingsites: geen vertrouwen hebben op God?
 
EDWIN451 schreef:

Maar serieus:

Zijn er nog meer mensen die stoeien met deze gedachte: "Als ik genoeg geloof (in mijn gebeden) zou hebben, zou ik geen datingsite nodig hebben."

Hoe denken jullie daarover?

Hoi Edwin. heel herkenbaar!! Maar toch geen overheersende gedachte anders zou je geen lid zijn. Ik kan me alleen maar erg aansluiten bij Thomas' bijdrage en ik denk zelf hierin ook aan de geschiedenis van Ruth en Boaz. Ruth ging ook niet zitten wachten tot Boaz een keertje langs kwam, maar ging actie ondernemen. ow ja en trouwens: in die tijd had elk dorp geloof ik ook matchmakers....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LENNEKE002 (37)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 16:27
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ZEELAND736 schreef:
OF...neem inderdaad een grote en gebruik de rest voor bloemkoolsoep...zoooo lekker!!!
Of s'avonds ...wat bloemkoolroosjes...met een dipsausje...weer eens wat anders dan chips(kan voor jouw wel Lenneke...geen problemen met je figuur...denk ik)

haha dank je wel hoor,
tjonge wat een ideeën, laat de chips nou toch ook op zijn hier...
eet smakelijk voor straks!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LENNEKE002 (37)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 16:24
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ERIKA129 schreef:
Hoezo ? een bloemkool is prima lang houdbaar hoor en vind je hem er wat donkerder uitzien dan gooi je tijdens het koken er een scheutje melk door! Wordt tie weer witter en de smaak is gewoon Knipoog smiley



bedankt voor deze culinaire tip.... Lachende smiley toch maar weer snel bloemkool halen Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LENNEKE002 (37)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 20:09
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
THOMAS968 schreef:
Ik had nog genoeg spul voor een goed gevulde bak sla en toen ik het klaar had wilde ik gewoon een lekkere bak patat met een halve kip en geen gedoe. Ok, deze jongen weet ook wel dat veel dingen gezonder zijn maar op naar de frietboer. Heerlijk lui! Vreselijk, vreselijk!


Thomas, maar wel lekker, de sla ging ook wel.

geniaal!! voor mij vanavond een heerlijke gehaktbal met aardappels en bloemkool. eet ik niet zo veel want een bloemkool voor je eentje is nooit zo'n goed idee en om die dan te bewaren vind ik ook zo'n gedoe en niet meer lekker enzo en afijn nu heb ik toch heel gezond gedaan dus mag ik morgen van mezelf naar de frietboer Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LENNEKE002 (37)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 10:30
BerichtOnderwerp: Was het überhaupt wat vandaag?
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Lenneke

Wel een beetje uitkijken voor de Q koorts.
Sjalom.
Martin

Hoi Martin,

Ja inderdaad, daar had ik niet aan gedacht. Toch gelukkig nooit wat van gehoord in de tijd dat ik hier woon. Elk jaar worden daar een paar honderd geitjes geboren en gaat bijna iedereen ernaar toe om het te bekijken, beetje zo'n dorpstraditie geloof ik;) maar ik ging het eens opzoeken hoe je dit kan krijgen, maar ik lees dat je het ook via honden en katten kan krijgen?? dat brengt het wel veel dichterbij...

groet Lenneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LENNEKE002 (37)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 23:55
BerichtOnderwerp: Aandacht voor single-zijn in kerk...
 
CORINE350 schreef:
Ik denk dat we kunnen helpen door eerlijk te vertellen wat voor gevoel het ons oplevert en wat we verlangen en nodig hebben als alleenstaanden/singles

hier ben ik het helemaal met je eens, maar de praktijk vind ik lastig, om dit bespreekbaar te maken bedoel ik dus. In onze kerk is er zeer weinig ruimte voor single zijn en wordt er gebeden voor (ik citeer) 'de moeders in de gezinnen en de vaders op het werk en wilt U ook zijn met de mensen die straks alleen thuis komen (hé, hij bid voor mij!) en eenzaam op hun kamer achterblijven (ow toch niet niet, hij heeft het over weduwen/weduwnaren). nou dan bekruipt mij toch echt wel es het idee dat je pas 'meetelt' als je naar ieders verwachting getrouwd bent.

Maar goed, pas mocht ik ook even de andere kant zien. Iemand bij de vrouwenclub zei openhartig dat ze zich wel eens minderwaardig voelde als ze moest zeggen dat ze geen officieel werk had en thuis voor de kinderen zorgde. Toen dacht ik: 'hé, ik heb dat dus eigenlijk andersom'. We zijn snel geneigd om iets wat we niet hebben toch wat rooskleuriger voor te stellen dan werkelijk zo is, en wat we wel hebben niet zo makkelijk als zegening zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LENNEKE002 (37)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: woensdag 29 februari 2012, 21:23
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
ben in twee boeken bezig, en beide zeer aan te raden!
heb vertrouwen van Mitch Albom subtitel is: 'een ontroerend verhaal over de troost van het geloof' en dat is het inderdaad.
boek 2 van de zomer gekocht en voor de tweede keer aant lezen: Day/Night/Dawn van Elie Wiesel. Indrukwekkend vooral
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LENNEKE002 (37)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 20:07
BerichtOnderwerp: Was het überhaupt wat vandaag?
 
het was zeer zeker wat!! heerlijk met al m'n leerlingen de boeken in de kast gegooid en een uurtje naar de geitenboerderij geweest waar volop geitjes geboren werden......hoe leuk en onder het gegeven dat alles leerzaam kan zijn kan dat gerust onder schooltijd Lachende smiley
en ach ja het leukst is dan altijd dat je de stoerste binken ziet knuffelen met die kleine geitjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LENNEKE002 (37)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 19:54
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
JOLAN931 schreef:
Kijk.... daarom hangen sommige stellen nog op CM
Om de anderen te vertellen dat er hoop is Clown smiley

haha blijf nog maar even hangen dan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LENNEKE002
Pagina 1 van 1